Fórum >> Egyebek >> Alfa reklám

Halesz2004-11-27 19:47:32 // 59
Ez a Kontroll című filmben volt csak.
Andorka2004-11-27 19:19:50 // 58
Amikor volt valóvilág a retek klubon, ott is piros bőrbelsős Alfa volt a fődíj. Minden nap elmondták 346546-szor, untam.
Alfy2004-11-27 18:22:21 // 57
Negativ reklám! :-(
Saughassy2004-11-26 12:47:54 // 56
Lehet kicsit offtopic, mert mintha lett volna kulon forum az "Alfak a filmekben" cimmel, de melo kozben vettem eszre, hogy Hevesi Tamas "Ezt egy eleten at kell jatszani" klipjeben szerepel egy feher Sud, ill. a TV2 Mokka c. musoraban Lutter Imi szaguldos főcímében Árpa fekete Spiderjével suhan át a képernyőn minden reggel :)
Bg.2004-11-25 22:14:02 // 55
Az első elfeljtett fórum:(( Az Alfa reklámról, nem sokat lehet beszélni...
Bg.2004-11-24 20:49:11 // 54
A második mondatra szívesen válaszolnék, de nem tehetem...
Bg.2004-11-24 20:46:47 // 53
De ez nem bor:)
Punisher2004-11-24 19:25:38 // 52
A kampány hétvégék kellenének. A Volvo pl. biztonsági hétvégéket szervez, kiállításokat. A BMW pedig olyan bemutató hétvégéket, amelyek az Alfa képébe is beillenének: teljesítmény+tesztvezetés. Mert az Alfába be kell ültetni az embert! Igen ez a sztori így igaz. A sok fikázós parasztnak sohasem volt új, vagy jó álapotú olasz autója. Ez a rossz imidzs, a rendszerváltás utáni, autópályán széthajtott, olaszból behordott szaroknak köszönhető. Rohadás? A Tipo az első autók között kapott galvanizált karosszériát. Mitől rohad? A szar lakatos munka miatt.
Tommi2004-11-24 18:09:41 // 51
Jaguar-témához még annyit, hogy nekem nem volt és szvsz nem is lesz :))) Egyébként az jutott eszembe, hogy a FAM marketingeseit miért fizetik??? A TV-ben állandóan nyomják az OFFos márkák, hogy nyílt hétvége, tesztvezetés, akciók, ők fizetnek, csak vidd el a kocsit :))) szal nyomják a reklámot, nálunk meg SEMMI. A sportban elért sikereket is fel lehetne használni, javítani kéne az Alfa hazai megítélésén, de semmi. Aztán meg csodálkoznak, hogy miért esnek az eladások és miért zárnak be kereskedések. Pár napja beszéltem egy évfolyamtársammal, aki közölte, hogy szerinte az olasz autók már a katalógusban el vannak rohadva és a szalonból egyből a szervízbe lehet őket vinni, aztán életük nagy részét ott is töltik. Erre megkérdeztem, hogy hány olasz autóhoz volt eddig szerencséje közelebbről és hosszabb ideig, hogy ennyire frankó és megalapozott tapasztalata van. Erre csak nagy hallgatás volt a válasz.
Punisher2004-11-24 17:10:09 // 50
Ja. Hogy is van? A jó bornak nem kell cégér?
Bg.2004-11-24 15:25:17 // 49
Te mondtad, hogy nem offolunk! Mellesleg a legjobb reklám a jó "termék" => az autó maga.
Punisher2004-11-24 14:56:32 // 48
Én is helyeztem volna, de sajnos nincs ott. Az biztos, hogy magas a presztizse. Egyszer valaki azt mondta: "A legtöbben addig szeretnének Jaguart, amíg még nem volt nekik." Kétkedve fogadtam ezt a megálapítást, de nekem sincs jó tapasztalatom. Igaz, ez mind csak szóbeszéd, és nekem is csak egy X-Type-hoz volt szerencsém. És most végleg befejeztem a Jaguar bántását. Tényleg.
Bg.2004-11-24 14:48:01 // 47
off témában 1-et értek, Egy prémium kategóriában, nem mindegy, ki mit ad alapáron.
Punisher2004-11-24 14:38:49 // 46
Úgy látom elszakdtunk a topic témától, és más tíousokat fikázó oldal lett. Ez is egyfajta reklám, ha lehúzzuk a másikat, a mienk jobbnak tűnik? :-) Utolsó szó az Jag X-ről, mert többet nem érdemel, is nem is vág ide a téma. 3.0 V6, TV, navi, bőr stb, stb. Nem hinném, hogy ilyen az alaptípus. Másrészt, nem azért szar valami, mert alap, vagy mert fullos.
Tommi2004-11-23 22:35:24 // 45
Igen, mesélted... Már meg sem lepődtam rajta...
Bg.2004-11-23 22:25:32 // 44
Hát igen, volt egy kísérletem, hogy népszerűsítsük a márkát a cégnél, de sajnos nem találtam hozzá partnert - a story talán ismert:((
Tommi2004-11-23 22:13:52 // 43
9 misi??? Anniyért már autót is kapni :)))))))))))
Bg.2004-11-23 19:41:02 // 42
Megjegyzem a 4 hengeres ford diesel egy tragédia, ilyet nem szabad betenni semmibe. A Fiat (Alfa, Opel,Saab), 1.9 MJTD nagyaságrendekkel van felette. Viszont kéne egy V6 dieles is. Megjegyzem, hogy a cégnél nem sikerült népszerüsíteni a márka értékeit, most vegy egy kolléga 9mFtért egy 2.2 dielse mondeot:((
Tommi2004-11-23 18:59:56 // 41
BG! SZERINTEM!!! A Jag és az Alfa nem teljesen ugyanaz a kategória, a Jag-ot egy picit az Alfa fölé helyezném. SZERINTEM!!! Az rendben van, hogy mi 50 éve csinálunk dízel, elsőkerekes kombit, de a Jag mit gyártott 50 éve? Na ugye... Ezzel nem akarom fikázni az Alfát és isteníteni az angolokat, csak lássuk más oldalról is :)))
Bg.2004-11-23 18:11:54 // 40
Akkor az az alapmodell volt - annak a beltere egy tragédia. En is hallottam kopgni kormányösszekötőt kopogni gömbfejjel eggyütt huszon ezer kilométeres autón. Azt teszt autónak is használták. A fékeket szinte mindegyiken megsütötték, de még nem volt kritikus. Én sem ezt várom, de legolcsóbbnak lenni minden márkánál hálátlan feladat. Milyen ülések vannak a 156 prog-ban. Az alap SW-ben nincs 3. fejtámla és középső 3pontos őv, síalagút, kartámasz... A gyári prózai ülésben nincs oldaltartás, és még egy zsebrádiót sem találsz. És a hazai vásárló csak a formát és az árat nézi. Az első generációs 156-oz 100kFt ért adtak luxus csomagot amiben pld benne volt a klíma. NAGYON sok vásárló nem kérte az 5 m Ft-os autóhoz. Ilyen ebmeberk vannak. 2 év mulva megemelték az alapárat 100-zal és széria lett a klíma.
Punisher2004-11-23 17:58:24 // 39
Ha már X-Type ennyire téma, itt nem a méretekkel, és a formákkal van baj, hanem a minőséggel. A 40.000km et futott X csörög, zörög, keményen mozog a váltókar, kemény a kuplung, mint egy sportkocsiban, hangos a ventilláció, a '96-os Ford kapcsolók köszönnek vissza, az a kretén régi Ford kulcsa van (ha megkopik a zár és a kulcs, átfordul) stb. Én nem ezt várom egy Jag-tól. Ezt max egy pl. Dévútól fogadhatom el.
Bg.2004-11-23 16:52:47 // 38
Tommi, Emlékeztetlek, hogy az Alfa is gyárt elsőkerekes diesel kombit (kb 50éve). Punisher, Probáltam a dieslet is és a 3.0V6-ot is..., Nem egy giccses német autó, de az alap modell nagyon fapados ahhoz képest drága. Az x-type nak ugyanaz a gondja mint a 156-nak, hátul kicsit szűkös - ez viszont kategória probléma. Ennyit az off ról:)
Tommi2004-11-23 13:51:06 // 37
Sziasztok! X-Type-hoz csak annyit, hogy én alapvetően csípem a Jaguart, mert egy régi, tradicionális márka, van múltja, vannak sportsikerei, sosem volt tömegautó, tehát némileg hasonlítható az Alfához. Az viszont nemgyerebe, hogy "elkurvult" :))) a márka. Lásd kombi dízel elsőkerékhajtással Mondeo padlólemezen. Néhány éve ezek még szentségtörésnek számítottak volna náluk, de a piaci igényekre hivatkozva kihoztak egy ilyen modellt. Szvsz ha valaki Jaguárral akar közlekedni, akkor nehogy má' a takarékos dízelmotor meg a nagy puttony legyen a fő szempont a vásárlásnál... Eccer még a dízel kombi Ferrarit is megéljük...
Punisher2004-11-23 13:04:15 // 36
Ja. és ezzel minden jót el is mondtunk a Jaguar X type-ról. Akinek már volt ilyen autója, vagy vezetett ilyet, az megértheti mire gondolok. Nemrég volt szerencsém autózni egy ilyen 3.0 V6-al, amit itt emlegetsz. Csak, hogy idevágó hasonlattal éljek, az Alfa Romeo-tól olyan messze van, mint a Ladától a Zaporozsec. De sok más olcsóbb típus is KO-t adna neki. És itt most nem arról beszélünk, hogy hogy megy, hanem komplexen. Elnézést kérek, ha ezt valaki máskép tudja. Mondom tudja és nem gondolja!
Bg.2004-11-22 21:11:00 // 35
Off, Az X-typenak van egy nagyon jó állandó 4 kerekes technikája, V6-os benzin motorokkal, akár kombiban is, Ezt irígylem tőlük, de nem a mondeótol vették át! A reklámra mindig szükség lesz. Anélkül, annyi autó eladás sem lesz, mint most.
Punisher2004-11-21 10:32:15 // 34
Reklám: az Olasz Alpesi Sí Válogatottat támogatja az Alfa Romeo, valamint egy vitorlásversenyt is.
krisz332004-11-21 10:07:06 // 33
Hali jo télleg kell a reklám az ALFÁNAK is de de ha vissza tekintünk egy kicsit az idöbe szerintem sokat erösödöt :))
krisz332004-11-21 10:03:08 // 32
Hali jo tudom hogy ebben igazad van eleg sokáig autofényezésel foglalkoztam es vezettem egy pár fajta gépet az OFFosok közül (nem csak mühelyig meg vissza)de az erzes amit az ALFAK adtak egyik ben sem volt meg pl140 500sel es Alfa166 3.0 ég és föld ja amugy a németek sem szeretem egy barátságtalan és beképzelt népnek tartom öket(tisz a kiv) egy honapig éeltem kint böven elég volt ja elfogult vagyok az ALFAKAL kapcsolatban tudom az enyimére is mindig költeni kell (nem extakra)de ez egy ALFAS oldal es ALFA AZ ISTEN:)))))
Don Gombóc2004-11-20 15:40:52 // 31
Igazatok van kell a jópofa reklám, de hállistennek az Alfára elég ránézni. Ahogy a barátom mondta Alfát olyan ember vesz akinek van izlése. Bár én az ezelőtti hozzászólásban kimondottan a Fiatra gondoltam. Az Alfa a konszernen belül is szinte teljesen más és remélem az is marad. A lengőkar miatt meg nem irigylem a Budapesti társakat. Több reklám sem ártana mert az egész idei ETCC alatt csak egy reklám futott szinte. Bár túl sok sem kell mert akkor mindenki ilyen verdákkal futkos aztán mi lesz velünk?
Punisher2004-11-20 10:32:40 // 30
A design biztos nem fog elgermánosodni. Engem inkább az aggaszt, hogy oda fog jutni az Alfa, mint a VW összes típusa, vagy a Jaguár X Type ami műszakilag egy Mondeo, a Bugattiban VW motor dolgozik, a Mercedes keveredik a Chrysler-el stb. Már ugye jön a 158-ban GM padlólemez (Opel Vectra, Saab), egyforma motorok (2.2 JTS motor = Opel 2.2 Ecotec Direct; 1.9 JTD=Opel 1.9 CDTI), futóművek stb. és még ki tudja mi nem fog egységesedni. Ez számomra szomorú, mert az olyan Alfás műszaki értékek, mint a TS, vagy a már megszűnt boxer eltünnek. Pedig nem mondható, hogy bármely motor konstrukció fejlesztési zsákutca volna. Továbbá az egységesedés az Alfa Romeo-ra jellemző műszaki high tech egyediségét szűnteti meg. Az a baj, hogy minden a pénzről szól, és a valódi értékek ennek egyre inkább alárendelődnek.
Punisher2004-11-20 10:07:24 // 29
Más az, hogy nem kell reklámozni, és más az, hogy teljesen szubjektív nézőpontok és akaratos belemagyarázásokkal lehúzzák mindenhol. Egyébbként a reklám kell, mert azzal lehet erősíteni a márka imidzsét, és folyamatosan a köztudatban tartani azt, hogy van ilyen is a piacon.
Wickey2004-11-20 08:35:44 // 28
Hát, egy használt, széttiport BMW meg egy használt, széttiport Alfa között lényegi különbség nincs ebből a szempontból, és ezt te is tudod. Én sem mertem Sopronba elindulni 10 liter víz, és egy legalább félig levő 20w50-es 4literes olajosflakon nélkül a GTV-vel. (Az új motor viszont patent, nem eszi az olajat...) Vica versa: egy vadonatúj BMW-vel sincs több gond (sőt!), mint egy új Alfával. A bömbi első lengőkarjai legalább nem döglenek meg 15-25ezer km után... A germán fószer az Alfa élin meg már levezényelt ezt-azt rövidke pályafutása alatt, szóval akár még jó is lehet.
Don Gombóc2004-11-20 08:23:26 // 27
Az egyik ismerősömet idézve elgermánosodtak a Fiat utóbb kiadott autói. Szerintem van benne valami. Remélhetőleg ez nem jön be az Alfánál az új Német góréval.
krisz332004-11-19 22:16:27 // 26
Űdv szerintem az ALFA ROMEOT nem kell reklámozni aki alfát vessz tudja hogy autot akar venni nem OFFOS PUSZTULATOT pl bmw gyári extrák 6db hengerfej es40liter olaj ha hosszu utra méssz:))))))
Wickey2004-11-19 21:53:20 // 25
Hümm. Miért? Melyik mondat nem igaz? (Na jó, melyik mondat nem igaz legalább félig? :-PP)
szutyok2004-11-19 14:28:11 // 24
Olyan lett a Multipla, mint a legutóbbi robotos-üldözős Will Smith filmben az egyforma arcú, egyéniség nélküli, tömegcikk gépek. Elveszett a korábbi modell autóstársadalmat kettéosztó stílusa. Na jó, nem teljesen, mivel a külső vonalai megmaradtak. Belülről meg szinte semmit sem változott. Szerintem. Na ennyit a szakújságokról! Totalcar! De hát ez sem deutche Auto
Don Gombóc2004-11-19 14:11:37 // 23
BG. Ne is emlegesd mert megjelenik. Uraim az új Autópiacban van cikk az Alfák várható fejlesztéseiről ez a nov.16. szám. 5.-6. oldal sportmodellek címen. Bár a figyelmes szedőnek és lektornak köszönhetően a Brerát is Brevának írják. Amúgy szép piros oldal. Az összes autós újságban ugyanaz van csak pepitában. Szerintem összedolgoznak. Keresek egy 1998 as A2 számot, de lehet hogy nem az volt, amiben összehasonlítottak egy 166 V6 TB-t egy 530 BMW vel és egy háromezres Volvóval. Az összehasonlító adatok szerint egy kicsivel mindenben az Alfa volt jobb, kivéve hogy nincs hátul középső fejtámla. Próbálom idézni a végeredményt: Első a méltóságteljes Bajor, második a hűvös Svéd, a harmadikat nem írom. Ja és még azt is írta a köcsög hogy példátlanul nehéz kézben tartani az Alfát gyorsításkor kanyarban. Hát nem egy Trabant Hikomat az biztos. De úgy látszik hogy ezeket inas hordta iskolába Mercivel.
Bg.2004-11-18 17:35:13 // 22
Mert a legtöbb újság német fordítás. Ahol ugyanazt a tuningot olvashatod minden számban, csak az autó más színű. A hazai lapok, pedig ezzel próbálnak konkurálni. Azért szerintem néha az A2-ben egész jó cikkek is vannak, és a Totalcar Rácz Tamás írásai is jók. Sajnos a többi, tényleg nem olyan színvonalú. Kb annyira autós, mint amikor az itteni Alfa nélküli emberek irogatnak. Inkább nem írok neveket...
..2004-11-18 17:30:57 // 21
Igen érdekes ez a hazai autós újságírásnak csúfolt dolog... Mert ugye igaz,hogy tuning meg minden, de a "hülye" angolok az egekig dícsérték az Autodelte 147-est ami ELVERTE a pályán az M3-at..,.Itthon meg húzzák a szájukat a GTAra...
Andorka2004-11-18 17:22:15 // 20
OFF Nem tudom, miért csodálkozol ezen, hazánkban a német autópárti újságírás dívik... Bármilyen autók összehasonlításából kihozzák, hogy az M-BMW, vagy az S-Audi a többit leveri. Biztos tőlük kapják a fizetésüket ON
Punisher2004-11-17 11:24:17 // 19
Az újságcikkek is a reklám kategóriába tartoznak? A következő a sztori: Kb. '98-ban, amokor Alfa Romeot árultam, az egyik nagytudású, magát szakújságnak nevező lap a következőt írta a 156 v. 166-ról(ebben már nem vagyok biztos melyik típus).Szó szerint cseng a fülemben: "Szinte már felháborító, hogy ebben a kategóriában a motorháztető kitámasztását primitiv pálcás módszerrel oldották meg." Ilyen nem is volt! Szerintetek? Ott volt mellette a kép: Nyitott gépháztető. Mit látni a képen? A két gázteleszkópot. Ez a bugris szerintem nem is ült a kocsiban soha életében. Ez a szakújságíró? Nem elég, hogy rosszat ír, de még a hangnem is sértő!
Punisher2004-11-17 11:14:42 // 18
Igazat adok! A fürdőruha és fehérnemű cuccos csajokon kívül, nagyon ritkán akad olyan, amelyik nem zörögne, ha megrángatnád.
Tommi2004-11-17 01:01:58 // 17
Fashion TV? Eeehhh... :) Sok ronda, anorexiás, se melle-se feneke-se semmije csajok vannak ott. Bár a fürdőruhás/fehérneműs különítményben néha egész elfogadható hellóbéjbik is szoknak lenni :))) Ha hozzám kerülne egy (több :) )ilyen, tuti kicsit meghízlalnám, hogy valami kerek NŐ formája legyen :)))
Halesz2004-11-16 22:31:17 // 16
Nem tudom, azért szerintem a Fashion TV egyáltalán nem unalmas :))))
Lobot2004-11-16 22:05:16 // 15
A Sport1-en régebben (lehet, hogy még mindig) szokott menni SPQR reklám, mert támogatják az olasz focis cuccokat, de talán kifejezetten Alfa reklám ott sincs. De pontosan nem tudom, mert már nem nagyon nézek tévét.
Bg.2004-11-16 18:13:27 // 14
Végülis igazad van. A jó bornak kell... de az Alfa nem bor:))
szutyok2004-11-16 11:20:34 // 13
Az olasz meccseken szoktam Alfa reklámot látni, de ha jól emlékszem, akkor ott is csak a Messina pályáján! Ha ott sincs, akkor miért csodálkozunk, hogy az SPQR-en kívül senki sem reklámoz piciny hazánkban?
Bg.2004-11-16 00:31:18 // 12
Én ezt voklszváganből láttam. Lehet, hogy ezekől mind szörny lesz egyszer?:)
..2004-11-16 00:27:14 // 11
Ma láttam az OFF Citroen C4On reklámját,ami elég gyermeteg (az autó átváltozik egy bazi nagy robottá és táncolni kezd) de iszonyú látványos...Alfából ne legyen robot,de vmi reklám, talán az ETCCre lehetne hajazni...
Bg.2004-11-16 00:19:01 // 10
Itthon semmi reklám?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak