Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552016-09-23 19:34:10 // 147051
Most szerezhette. :) idáig valami garázsos képei voltak.
Buksi2016-09-23 11:20:54 // 147050
Pont ezt akartam én is írni. :-DDDDDD
Zsolt1552016-09-23 08:52:41 // 147049
Cím?

Neked is fejlesztened kellene. :-)))
Kazes☻2016-09-23 08:01:39 // 147048
Csak kicsit jobb a telephelye...! ;)
Marklar1552016-09-22 22:25:47 // 147047
Van egy Cseh konkurensem. :D
Marklar1552016-09-22 12:02:13 // 147046
Mai szülinapos egyik képe :D
Buksi2016-09-22 10:13:45 // 147045
Ha a manual azt írja, akkor azt! :-)
Vagy annak a gyertyának a hőértékével megegyezőt! :-)
Forró2016-09-21 22:18:53 // 147044
Eddig jónak tűnik a szerkezet 600km után *koppkopp. Kérdés, hogy gyertyából melyiket lenne érdemesebb? NGK PFR6B vagy BKR6EKPA
Manual szerint, ha jól látom az első variáció a nyerő. Szerintetek?
Zsolt1552016-09-21 12:51:50 // 147043
Jól mondod. :-))

VKG231!!! (156+75)2016-09-21 12:43:23 // 147042
Kivéve ha rózsaszín és kabrió!
Buksi2016-09-21 09:58:18 // 147041
Ennyi. :-)
Zsolt1552016-09-21 08:27:49 // 147040
Jól beszélsz! :-))
Marklar1552016-09-20 21:09:26 // 147039
Van a facebokon egy csomó alfás csoport. Köztük jó pár 155 is. Állandóan tolják a srácok a képeket. De rájöttem (mondjuk már jó régen) pár apró változtatástól eltekintve. Nem lehet űberelni a gyári formát. ;)
Buksi2016-09-19 20:15:35 // 147038
Ennyi! :-DDD
Forró2016-09-19 20:01:54 // 147037
Megbeszéltük. :D
Buksi2016-09-19 19:24:08 // 147036
Köszi! :-))
Az nem baj, mert ami terem rajta, azt eladom neked, hogy mindig legyen motorod! :-DDDD
Forró2016-09-19 19:20:58 // 147035
Majd KUL-on adok a magjából hátha, de szerintem nem 8V kompatibilis. :D
Buksi2016-09-19 19:19:44 // 147034
Hű, ilyen motort termő fa nekem is kellene. :-DDDDD
Forró2016-09-19 19:18:47 // 147033
Valami készül... Végre bekerült a 15 ezres blokk, vezmód szól, többi kiderül a tesztkörök után, szorítsatok. ;)
Marklar1552016-09-17 10:45:29 // 147032
Az 1,6 / 1,8 16v nek más a hűtője. Le van falazva a gomba. Méretre is ugyan az. A TS ekről van szó. ;)
VKG231!!! (156+75)2016-09-17 09:56:10 // 147031


VKG231!!! (156+75)2016-09-17 09:54:33 // 147030
Valakinek első lengéscsillapító? Kayaba, 2000 kmt futott. 25K

Vagy: 33 hátsó szárny? 12K

Vagy kipufogó? 8vhez való! Leömlők, flexicsőig egészen, gázgyorsító dob, gyári hátsó dob normális véggel 25K.

Na?
Buksi2016-09-16 19:51:43 // 147029
Gratula, jöhet a nép Alfa! :-DDD
Royki2016-09-16 19:45:20 // 147028
Hogy áll a paripa most: Minden mehanikai javítás módosítás készen van, hátra van még az új chip programozása, Elvileg a Havassy motorsportnál csináltatnám, de ha van más ötlet szívesen meghalgatom.

Ezek után következnek majd a szépészeti beavatkozások és a helyenként kezdödő rozsdásodások megfékezése. Itt is szívesen fogadok mester ajánlásokat.

A végén lesz egy OT szintű (állapotát tekintve) szép kis young timer, egy kis plusszal.
Royki2016-09-16 19:40:50 // 147027
Lett egy 2.0 8v hez való új hűtőm, 18e Huf Bárdinál vettem (kedvezménnyel), sajna nem a legjobbak ezek a rendszerek és végül csak Unixnál lett megfelelő méretű.
Szóval akit érdekel jelezze, ha nem kell senkinek visszaviszem nekik.
VKG231!!! (156+75)2016-09-16 11:21:00 // 147026
Lesz nekem rendes Alfám is. Nem csicsafijat :P
Marklar1552016-09-16 10:49:32 // 147025
Ne hagyd ki,h nép alfás akatsz lenni a sötét oldalon... :-P
VKG231!!! (156+75)2016-09-16 06:59:24 // 147024
Mivel a 400K egy szett új lengéscsillapítót és egy kipufogót is tartalmazott (ezeket nem írtam a hirdetésbe, de alkualapok voltak :)), és nem kellettek az új tulajnak, ezért a 400nál forintra annyival kevesebbel, mint amennyit ezek érnek.

Ezért is írtam, hogy szvsz a ráköltött zsé (csak tavaly több 300 ezernél) és az adott alkatrészek fényében nem sok ez az ár.

Tehát ugyanitt: Már csak az első, 2000 km-t futott Kayaba lengéscsillapítók 8V-be (25K), valamint leömlők, tip top gyári hátsó dob és gázgyorsító (25K) eladó :)
VKG231!!! (156+75)2016-09-15 21:14:23 // 147022
Elvitték :((((
Buksi2016-09-15 12:28:08 // 147021
Aha...
Na akkor még beszéljünk róla. :-)))
Tony1552016-09-15 11:01:18 // 147020
Легко представить себе:-)
VKG231!!! (156+75)2016-09-15 10:27:15 // 147019
Zsigulivá változott? :)
Tony1552016-09-15 10:19:43 // 147018
Van 5lete valakinek, hogy mitől lehet az, hogy ha 3000 felett benyomom a kuplungot, akkor fordulatszám esés közben rövid ideig hörgő, csörgő, zörgő (nehéz írásban átadni:-)) hangot ad a gép? Vezérműlánc? Vezérlésmódosító? (2.0 8V TS)
Marklar1552016-09-14 23:27:06 // 147017
holnap pl. meg szombaton is tervezem
Buksi2016-09-14 23:09:30 // 147016
Na ez egy nagyon jó kérdés. :-DDD
Mikor vagy kint?
Marklar1552016-09-14 21:10:38 // 147015
Mikor jössz ki?
Buksi2016-09-14 10:53:17 // 147014
Az tuti. :-)))
Marklar1552016-09-14 09:46:47 // 147013
Mire mindent kicsetélsz. Csak meg lesz a gyári 150 is ;)
Buksi2016-09-14 08:55:52 // 147012
Az nem is olyan rossz. :-))
Royki2016-09-14 07:54:51 // 147011
Végül a szerencse és egy JÓ Szakember segítségével lett elötte állapot!
A dyno projectnél sikerült megmérni!
Úton oda van fordulatszámmérőm, megérkezek leállítom, természetesen nem lett, azóta sincs :(
DE semmi gond levesszük az autótól, hopp ez pont egy bosch csati mondta a mester, és már sorba is volt kötve a rendszer és egy nagy lapostévén láthattam az aktuális fordulatszámot. Ahol van tudás ott könnyen mennek a dolgok. 150 lovacskából 142 érkeztek meg, bár lehet főtengyen és hidegebb levegő mellett megvan mind a 150. Mindegy ez a kiindulási alap.
WarbiRunner (Gyuri)2016-09-13 09:46:14 // 147010
JA.. mondjuk nekem ekkor került fel egy 4-2-1 leömlő és egy egydobos rendszer is, ezek együtt alul megölték a nyomatékot. Tengely vissza, és még egy dob fojtásnak kellet, sokkal jobban megindult a vas, és fent sem halt el hamar. Gyári tengellyel is kibökte a 7200-at :-)
VV62016-09-12 19:40:45 // 147009
O.K. ...és nem vvti, csak vtec :)))...de majdnem olyan jó, mint a V6 :D
Buksi2016-09-12 19:39:29 // 147008
Nem olcsó: :-O
Royki2016-09-12 15:04:39 // 147007
Igaz Prelude volt a fekvőlámpás. Elírtam.

Ma viszont az Autokorbel- nél nem sikerült teljesítményt mérni, mivel az autón épp nem működött a fordulatszám mérő, az ott lévő két "szakember" viszont nem tudott jelet venni az autóból. (így lehet mért adat nélkül maradunk) Holnap van már csak lehetőség mérni elötte állapotot.
VV62016-09-12 11:15:38 // 147006
Honda Legend 2,2 érdekes lehetett, mert ilyen autót nem gyártottak...talán a Prelude-re gondolsz?
Royki2016-09-12 09:16:28 // 147005
Nekem anno a régi 155-ben volt, nagyon ment a gép. És hát igen fellül fog jobban menni, ha jól csinálják allul nem lesz nyomatékvesztés de 4500rpm nél fog megindulni.

A régi dicsőségek: Leon 1.8T, Honda Legend 2.2 vvti, Opel Omega MV6

Igaz azt a tuningot elöző gazdája rakta bele, de majd meglátjuk mi lesz a vége ennek.
WarbiRunner (Gyuri)2016-09-12 08:10:04 // 147004
Na ha ezt valaki leírja nekem 10 éve, nem szenvedtem volna sport vez. tengellyel a Wareszon :-) Pont így volt. Alul nyomaték vesztés, felül talán segített. Hamar visszacserélődött.
Marklar1552016-09-11 20:51:33 // 147003
Jahh.
20000ft
Juditka Juhász 06303216633
Marklar1552016-09-11 20:20:28 // 147002
8V kábeleket árulnak a facebookon.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak