Buksi2009-10-11 21:33:26 // 86052
Igazán nincs mit! A lényeg, hogy szépen jár a gép! :-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-11 15:23:42 // 86051
Köszönöm mindenkinek,első körben Buksinak.
Minden megoldódott,vaj puha kuplungom van,az alapjárat hibájáról pedig egy lelógó vákumcső tehetett,amit nem vettem észre.
Mondjuk elég nagy hülyeség hogy ezért vacakol az alapjárat.
Minden megoldódott,vaj puha kuplungom van,az alapjárat hibájáról pedig egy lelógó vákumcső tehetett,amit nem vettem észre.
Mondjuk elég nagy hülyeség hogy ezért vacakol az alapjárat.
Buksi2009-10-11 14:26:04 // 86050
Bocs, a 4-es gyertya kábele a bal oldali trafó jobb felső cstijába megy! :-)
Buksi2009-10-11 14:02:43 // 86049
András bácsi2009-10-11 11:57:29 // 86048
Ezt írtam neked tegnap. :)
WarbiRunner (Gyuri)2009-10-11 11:01:54 // 86047
Ajjjajj....ettől a látványtól tartok :-) Jól bevásárolok, aztán az udvar telel lesz Alfa cuccokkal. Egy motor itt, lengőkarok a szőlőlugason, kerekek a kerítésnek támasztva...:-D
WarbiRunner (Gyuri)2009-10-11 10:57:05 // 86046
Mégegy JTD...neeem az már van :-)
MIvel még messze a megvalósítás, van időm gondolkozni. A lényeg pont az volna, hogy vész autó, vagyis annyira sokat nem mennék (max 5000 az sok?). De ha kell, akkor ne tréler legyen a vége :-) A 156sw is elgondolkodtató, meglátjuk majd az anyagiakat akkor, és ott. A szívem a 155 fele húz mindenképp. Aztán lehet valami ezerkettes korza lesz a vége :-))))
MIvel még messze a megvalósítás, van időm gondolkozni. A lényeg pont az volna, hogy vész autó, vagyis annyira sokat nem mennék (max 5000 az sok?). De ha kell, akkor ne tréler legyen a vége :-) A 156sw is elgondolkodtató, meglátjuk majd az anyagiakat akkor, és ott. A szívem a 155 fele húz mindenképp. Aztán lehet valami ezerkettes korza lesz a vége :-))))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-11 10:22:40 // 86045
Köszi megnézzük,igy is.
Ati772009-10-11 10:06:18 // 86044
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-11 09:39:28 // 86043
A havert nem lehet felhivni,érden,hogy nézze meg?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-11 09:38:45 // 86042
Köszi,de ezzel sajna igy nem jutok előre.
Marklar1552009-10-11 09:35:42 // 86041
Ezen a ZK-s dolgon nincs mit csodálkozni.
Kis Hazánkban nem mínden úgy működik, ahogy a logika elvárná.
De erre majd SD biztos ír valami jó hosszút:)))
(ha akar:) )
Kis Hazánkban nem mínden úgy működik, ahogy a logika elvárná.
De erre majd SD biztos ír valami jó hosszút:)))
(ha akar:) )
Marklar1552009-10-11 09:32:47 // 86040
KolbiQQ2009-10-11 09:15:49 // 86039
Szvsz a teljesítménycsökkenést igencsak lehet érzékelni gázüzem esetén. Messzebb is megyek, inkább 15-20% csökkenés is tapasztalható, de bőven kárpótol a pénztárcád/bankkártyád kevésbé dinamikus vastagságcsökkenése :) Én speciel nagyon meg vagyok vele elégedve. Ha éppen gyorsulgatni van kedvem, egy gombnyomás és máris benzinen vagyok. Ha meg csak lazán szelem a kilométereket gázra átnyomizom és nem zabálja le a fejem :) Viszont egy kib.ott nagy fa.zság, hogy az lpg zöldkártya majdnem 2x annyiba kerül, mint a benzines. ??? Ezt nem értem, mert elvileg ösztönözni kellene a környezettudatos energiafelhasználást (lásd lpg kevesebb jövedéki adót tartalmaz, pont ezért). Egy szó mint száz, jó dolognak tartom. A beszereltetés elég változó árban van: 150-250 eFt. Öreg autónál szinte biztos nem kifizetődő, újabbnál esetleg. Én már úgy vettem, hogy benne volt. Amennyiben bővebben is érdekelne a dolog, katt ide: LPG
Marklar1552009-10-11 09:13:05 // 86038
Marklar1552009-10-11 09:09:06 // 86037
Vagy a CC, vagy a Le nem stimmel:)
Marklar1552009-10-11 09:07:05 // 86036
Tegnap Kaposra 6db ilyen könyvet vittem. De 5db megmaradt:) 1k ért van még, ha kell valakinek:)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-11 09:06:26 // 86035
Valaki pleeezzzzz,akinek 1.8-a van,kérem irja le,melyik kábel hová megy,vagy dobjon egy fotót,ahol jól látszik,hogy melyik gyertyától,hova dugom a kábelt.....
András bácsi2009-10-11 09:05:58 // 86034
Ez azt fogja eredményezni, hogy már német regisztrációval is érdemesebb lesz menni.
Marklar1552009-10-11 09:05:26 // 86033
Tudom, hogy van ilyenje. 5300 at mondott a Punto2 ére.
De ez a "batár" 1800 volt csak:)
Meg azért jobban látszik, hogy mégsm AR:)
Majd, ha olyan helyen járok, akkor szerzek...:)
De ez a "batár" 1800 volt csak:)
Meg azért jobban látszik, hogy mégsm AR:)
Majd, ha olyan helyen járok, akkor szerzek...:)
Marklar1552009-10-11 09:03:13 // 86032
A zármotor 3e
A zárbetét 1e
A zárbetét 1e
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-11 08:48:36 // 86031
Üdv,lehet a rossz gyujtási sorrend miatt ,hogy egyáltalán nincs alapjárat?
Imyx2009-10-11 08:10:13 // 86030
Erre a célra ne vegyél V6-ot. 8V, vagy 16V TS-t.
SD2009-10-10 22:56:53 // 86029
A KGFB teljesítmény alapján való besorolása, további ügyeskedés semmi több...
pl: 2.0TS pont belefért az 1995ccm-vel a 2000-alatti kategóriába, az új kategorizálás szerint a 104kW pont felette van a 101kW határnak, ami egy kategóri fentebb lépés...
de hogy lássuk a teljes képet... nem véletlenek az új kategóriák...
1108ccm puttony pont a legkisebb kategóriában van 1150 alatt
de 54 ló alapján már ez is egy kategória legalájára kerül... tehát épp hogy nem a kisebbe...
Persze aki hivatali A8-al jár annak qvára mindegy:))) Nem baj ha belekerül a 2.0TS a legnagyobb kategóriába akkor még egy érv hogy 200-300Le-s V6-ot csinájak belőle:)))
Aztán bekaphatják a nagyurak... és még azért persze szerzek neki egy 1.6 papírt a rend kedvérét:P:P:P:P
pl: 2.0TS pont belefért az 1995ccm-vel a 2000-alatti kategóriába, az új kategorizálás szerint a 104kW pont felette van a 101kW határnak, ami egy kategóri fentebb lépés...
de hogy lássuk a teljes képet... nem véletlenek az új kategóriák...
1108ccm puttony pont a legkisebb kategóriában van 1150 alatt
de 54 ló alapján már ez is egy kategória legalájára kerül... tehát épp hogy nem a kisebbe...
Persze aki hivatali A8-al jár annak qvára mindegy:))) Nem baj ha belekerül a 2.0TS a legnagyobb kategóriába akkor még egy érv hogy 200-300Le-s V6-ot csinájak belőle:)))
Aztán bekaphatják a nagyurak... és még azért persze szerzek neki egy 1.6 papírt a rend kedvérét:P:P:P:P
SD2009-10-10 22:30:37 // 86028
Tudok neked egy 156SW-t, ami nem lenne többen mint amennyiben a 155V6 mire napi használatra alkalmas, és azért nem mind1 hogy 5L vagy 15:)
A 155 V6 nem egy átlag autó, a TS 8V kevesebb macera, és strapabíróbb is:) De öreg ami nem gond mert ezek a motorok kb életpályájuk felénél járnak így 200-300e km-nél... de ki tudja milyen módon használták. Azért 15 évbe bele fér egy két hülye tulaj...:)
Én azt mondanám ha sokat akarsz menni akkor csak is TS, és inkább a 8V:) az 1.8-as is szépen lép, és jó fogyikat lehet kihozni belőle.
A V6 nehéz fegyverzete tényleg csak hétvégi autónak való inkább szerintem.
De ha érdekel az 1.9JTD 156 zsír állapotban, akkor szólj:)
A 155 V6 nem egy átlag autó, a TS 8V kevesebb macera, és strapabíróbb is:) De öreg ami nem gond mert ezek a motorok kb életpályájuk felénél járnak így 200-300e km-nél... de ki tudja milyen módon használták. Azért 15 évbe bele fér egy két hülye tulaj...:)
Én azt mondanám ha sokat akarsz menni akkor csak is TS, és inkább a 8V:) az 1.8-as is szépen lép, és jó fogyikat lehet kihozni belőle.
A V6 nehéz fegyverzete tényleg csak hétvégi autónak való inkább szerintem.
De ha érdekel az 1.9JTD 156 zsír állapotban, akkor szólj:)
András bácsi2009-10-10 22:29:24 // 86027
A gyújtási sorrend valóban ez, de az elektronika csinálja a trafó alatt. 1-es jelölés egyes henger, kettes jelölés kettes henger stb.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-10 20:25:21 // 86026
tehát,1.3.4.2 a sorrend,és az első henger az egyes,arrol megy a két kábel az egyes jelölésre,majd a második henger a 3-as arról megy a hármas jelölésüre? és igy tovább?
András bácsi2009-10-10 20:13:00 // 86025
Na de akkor már megy: itt csak az a lényeg, hogy egy trafó az első gyertyát, egy a második gyerytát szikráztassa.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-10 20:10:54 // 86024
Az meg is van számozva,de elég sok helyre érnek oda a kábelek,igy meg vagyok lőve.az lenne a tuti ha lenne egy fénykép,hogy a tipusazonosnál hogy van.
András bácsi2009-10-10 20:07:16 // 86023
A trafók kivezetései meg vannak számozva, és a kábelhossz adja magát, hogy melyik csomag hová ér el. A 8V-ben semmi csavar nincs. A 16V-nél vannak keresztbekötve az 1-4, 2-3 trafók a kisgyertyákkal.
Ati772009-10-10 20:04:33 // 86022
Kösz.Ez így korrekt volt. Csak én közben elmentem Kaposra. :))
András bácsi2009-10-10 19:53:44 // 86021
Milyen elosztó? :)
Krisz1552009-10-10 19:52:36 // 86020
hát ilyet én se találok.. lehet én vagyok a hülye de erre egy ignition részben se tér ki akár 16V akár 8V..
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-10 19:41:54 // 86019
oksi de hogyan dugjam fel az elosztóra?milyen sorrendben?
Krisz1552009-10-10 19:40:14 // 86018
nekem a workshop manualban 16V-re és 8V-re egyaránt írja hogy gyújtási sorrend 1-3-4-2
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-10 19:28:22 // 86017
Gyerekek nagy gondban vagyok,kéne gyorsan egy sematikus ábra vagy foto az 1.8 gyujtásbekötéséről!!!
1gyertya hova,stbKösziii
1gyertya hova,stbKösziii
WarbiRunner (Gyuri)2009-10-10 17:03:50 // 86016
Nekem pont autópályára kellene, olyan 140-150 közti normális közlekedésre. A szitu nálunk általában az, hogy nekem hirtelen Budapestre kell mennem, ilyenkor indul a szervezkedés, hogy ki viszi be a gyerkőcöt oviba, hogy lesz ebéd, bevásárlás, mikor mi. Ha szerelőhöz megy a 146 az maga a káosz, oslyankor mintha falun laknánk, sehova nem tudunk értelmesen eljutni, megáll az élet, ilyenkor szerzem mindíg vissza a Wartburgot néhány napra tesómtól :-))). Erre kéne egy tartalék autó, ami évente kb 5000km-t menne, főleg pályán. A 155 meg nagyon tetszik régóta, egyben hobbi autó is lehetne ha beválik (és akkor megmarad örökre:-))).
Viszont olyan autót nagyon nem szeretnék amibe bele kell merülni és a végén annyiba jön ki, mintha vettem volna egy jóval újabb, drágább gépet. Szóval így kérdem az ésszerű fenntarthatóságot. Az hogy mennyit fogyaszt, mondjuk mellékesnek (nem az, de bele van kalkulálva:-)) Inkább a szervízigényük érdekel, hogy így 15 év fölött, átlag 200e futás után mi várható tőlük. Ha állandóan bütykölni kell, az nem pálya. Azért kérdem, mert nem ismerem a lelkivilágukat, de talán pont a V6-tól várom, hogy elég robosztus és elnyűhetetlen konstrukció ahhoz, hogy meg lehessen venni ilyen korosan is. Engem pont ez érdekel, erre várnám a véleményeket, tapasztalatokat.
Viszont olyan autót nagyon nem szeretnék amibe bele kell merülni és a végén annyiba jön ki, mintha vettem volna egy jóval újabb, drágább gépet. Szóval így kérdem az ésszerű fenntarthatóságot. Az hogy mennyit fogyaszt, mondjuk mellékesnek (nem az, de bele van kalkulálva:-)) Inkább a szervízigényük érdekel, hogy így 15 év fölött, átlag 200e futás után mi várható tőlük. Ha állandóan bütykölni kell, az nem pálya. Azért kérdem, mert nem ismerem a lelkivilágukat, de talán pont a V6-tól várom, hogy elég robosztus és elnyűhetetlen konstrukció ahhoz, hogy meg lehessen venni ilyen korosan is. Engem pont ez érdekel, erre várnám a véleményeket, tapasztalatokat.
Gyozi1552009-10-10 17:02:34 // 86015
bazz, nem is néztem, azt hittem hírtelen az 1.8 16v-re irod :DDDD
atesssz2009-10-10 16:56:50 // 86014
Mi? A 350 lovasról beszélek, nem a simáról. Természetesen az üzemanyagárat jelképesen értettem :)
SD2009-10-10 16:38:30 // 86013
Csak pénz kérdése:)
Válogathatsz Ferrai és Suzuki közt bármit:)
A 156 V6 városban iszákos, kicsit drágább pár alkatrész talán, de pályán behozza ha nem padlózod elmegy 10bő:)
Válogathatsz Ferrai és Suzuki közt bármit:)
A 156 V6 városban iszákos, kicsit drágább pár alkatrész talán, de pályán behozza ha nem padlózod elmegy 10bő:)
WarbiRunner (Gyuri)2009-10-10 16:04:47 // 86012
Sziasztok. Okosítsatok már ki engem 155 V6 ügyben.
Minap vetődött föl itthon, hogy vegyünk valami kis szaladgálós kocsit a feleségemnek, mert ha nekem bárhova mennem kell, ő itthon ragad. Januártól 2 lurkóval. Kaptam az alkalmon, rávágtam, hogy igaza van, megkapja majd ilyenkor a 146-ot, nekem meg veszünk egy "kis" szaladgálóst :-DD
Még csak ötlet szinten mozog a dolog, kb jövő nyárra lehet ez aktuális, de addig körbejárnám a témát. MIre kell figyelni egy ilyen öreg vasnál? Mennyire reálisan fenntartható, mennyit bír a motorja, mik a gyengéi? Hosszabb utakra mennyire alkalmas (Értsd: Debrecen-Budapest rendszeresen autópályán úgy, hogy tárgyalóképes állapotban maradjak :-)) Ha összejönne, nagy álmom valósulna meg :-)
Minap vetődött föl itthon, hogy vegyünk valami kis szaladgálós kocsit a feleségemnek, mert ha nekem bárhova mennem kell, ő itthon ragad. Januártól 2 lurkóval. Kaptam az alkalmon, rávágtam, hogy igaza van, megkapja majd ilyenkor a 146-ot, nekem meg veszünk egy "kis" szaladgálóst :-DD
Még csak ötlet szinten mozog a dolog, kb jövő nyárra lehet ez aktuális, de addig körbejárnám a témát. MIre kell figyelni egy ilyen öreg vasnál? Mennyire reálisan fenntartható, mennyit bír a motorja, mik a gyengéi? Hosszabb utakra mennyire alkalmas (Értsd: Debrecen-Budapest rendszeresen autópályán úgy, hogy tárgyalóképes állapotban maradjak :-)) Ha összejönne, nagy álmom valósulna meg :-)
Gyozi1552009-10-10 13:59:00 // 86011
valami nem jó, ha az 2000es és 1996os akkor annak nem 140le.nek kellene lennie....
Gyozi1552009-10-10 13:56:32 // 86010
ugyanilyenem volt, még szerintem a szín is stimmel, nekem 9,5-10körül fogyasztott....
Gyozi1552009-10-10 13:55:55 // 86009
hát az durva lenne....
nekem a Q4nem fogyasztott annyit fél év alatt, pedig minden nap használom...
nekem a Q4nem fogyasztott annyit fél év alatt, pedig minden nap használom...
atesssz2009-10-10 13:44:39 // 86008
Jársz vele vagy fél évig intenzíven, és az elfogyasztott üzemanyag ár a vételár körül fog mozogni :)
Gyozi1552009-10-10 13:06:18 // 86007
Johnson2009-10-10 12:03:44 // 86006
Elég lesz nekem 1.8 8V 150 paci.:)
Gyozi1552009-10-10 12:01:02 // 86005
jó elképzelés :DDD
Johnson2009-10-10 11:59:57 // 86004
Erről van szó. És akkor még benne lennék abban is hogy a eredtvizsgát álom egyedül:D
Gyozi1552009-10-10 11:43:09 // 86003
2millát le alkudsz belőle sitty-sutty :DDD