Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552009-01-06 23:27:16 // 71660
Azért elfogadnék még egy ilyen bömöst is:)
Marklar1552009-01-06 23:26:42 // 71659
Bammeg fényképet nem kűldtél magadsról? :))))
Fairlane2009-01-06 21:42:29 // 71658
igyekeztem közérthető lenni... :))
Ferri2009-01-06 21:30:04 // 71657
Volt kézi állítású lámpa is. Viszont egy kis türelemmel át lehet a kézi állításúra is szerelni a motort.
Buksi2009-01-06 19:44:00 // 71656
Na mi van, kivitted a kecskét legelni? :-DDDD
Buksi2009-01-06 19:42:34 // 71655
Ahogy mondod barátom! :-)))
Buksi2009-01-06 19:42:14 // 71654
Pedig nem is lehet eltéveszteni! :-))
De ahogy Fairlane olyan frappánsan fogalmazott, abba a nagy bumszliba kell bedugni! ;-))

BMW forever!!!!!!!!2009-01-06 19:41:10 // 71653
gondolom olcsón jutott hozzá,vagy azt mondták neki hogy nem benzinnel megy hanem levegővel:-))
Más ötletem nincs.Alfát tényleg csak az vesz aki tényleg tudja,hogy mit vesz,pont a sok fasz rémhír miatt hogy ilyan szar meg olyan szar:-)
Gyozi1552009-01-06 19:36:42 // 71652
elgondoltam :D de akkor miért ia volt neki? áhh minde1! lehetreggel
ig lehetne meslni róla!
BMW forever!!!!!!!!2009-01-06 19:32:41 // 71651
és gondolj bele milyen állapotban lehet egy olyan embernél aki utálja az alfát:-)
Buksi2009-01-06 19:30:17 // 71650
Neeem! Az egyik haverom ismerőse csinálja! :-)
Gyozi1552009-01-06 19:10:58 // 71648
wazz jól láttam hogy Perdix hírdeti az alfát 250ért?
SD2009-01-06 18:10:45 // 71647
Asszed?:)
norbee2009-01-06 17:42:36 // 71646
Te olyan egy kis... gammalehúzós vagy. :)))
süsnye2009-01-06 17:29:41 // 71645
na, azért így valóban jobb, köszi! :))
SD2009-01-06 17:15:23 // 71644


no mer olyan szépen kértél:)
SD2009-01-06 17:03:18 // 71643
Van olyan lámpa ami nem motoros, asszem:)
süsnye2009-01-06 16:56:41 // 71642
először azt hittem, h SD norbee nicknévre váltott, de nem, ezt télleg te írtad ;)))
norbee2009-01-06 16:45:45 // 71641
Auto módban autót fényképzetél. Hol itt a baj? :)))
süsnye2009-01-06 16:41:40 // 71640
ez szép volt.. :)
már régóta akartam itt képeket csinálni (Csákberénytől nem messze), csak én hülye ezeket képeket auto módban csináltam... elfelejtettem átállítani... :(
Longman2009-01-06 16:29:52 // 71639
Ahha, az a kiálló rész megvan, csak a csatit nem találtam rajta. Lehet utángyártott a lámpa és nincs motorja?
norbee2009-01-06 15:53:30 // 71638
Hej, mostan puszta ám igazán a puszta!
Mert az az õsz olyan gondatlan rosz gazda;
Amit a kikelet
És a nyár gyüjtöget,
Ez nagy könnyelmüen mind elfecséreli,
A sok kincsnek a tél csak hült helyét leli.

Irodalmi egypercünket halloták. :)
süsnye2009-01-06 15:43:56 // 71637
Jó napot mindenkinek! :)

Fairlane2009-01-06 15:42:04 // 71636
Itt egy kép a manualbol a sima lámpáról.


Ha jol rémlik, a nyillal jelölt, hátrafele kiálló résznél még van még egy motor-bumszli a motoros verziókon és abba megy bele a drót...
de lehet nem jól rémlik :)
norbee2009-01-06 15:35:30 // 71635
Buksinak MINDENről van képe.
Longman2009-01-06 15:17:03 // 71634
De honnan megy bele? :) Nincs vkinél egy fénykép?? :)
GT Ɨ|ѯ2009-01-06 12:57:01 // 71633
Fairlane2009-01-06 12:44:08 // 71632
A fényszórómagasság állitás csatlakozója nem a lámpatestben van emlékeim szerint, hanem az abból kilógó magasságállító motorba megy bele a draut.
Fekete bumszli, hogy szakszerü legyek :)
Otto2009-01-06 12:40:33 // 71631
Ha nem találod a csatlakozót helyét, akkor nem is biztos, hogy elektromos a lámpa nem?
SD2009-01-06 12:26:49 // 71630
ja hogy ábéeszezés:D:D:D eskü nem értettem, pedig tudok én is jókat írni:D:D
Tony1552009-01-06 12:11:13 // 71629
Az enyém egyszer csak parajelenségeket kezdett el produkálni, először azt hittem, hogy csak 100 km/h fölött mér, de rájöttem, hogy sportos autóhoz mérten nem a sebességgel, hanem a fordulatszámmal volt összefüggésben a dolog, 3000rpm felett mutatta csak a sebességet:-) Először a műszeregységre gondoltam, de Marklárnál kiprószáltunk egy másikkal, és azzal sem változott a helyzet, így lett belőle jeladócsere, és azóta remek:-)
A középkonzol háttérvilágítása nekem sem jó, általában az áramköri lapon adja meg magát a forrasztás. Egyszer leszedtem, és némi feszegetésre világított is, de nem vagyok egy nagy forrasztgató ember, így 3 év alatt az a 3 mp volt amíg világított:-)
Tony1552009-01-06 12:00:04 // 71628
Köszi:-) Sajna mióta a csapágyak cserélve lettek folyamatosan absezik:-( Még dilemma, hogy idén ez, vagy a klíma legyen renberakva, vagy egyik sem....
norbee2009-01-06 11:59:40 // 71627
"Mert az elszállt egyik pillanatról a másikra."

Az olyan... Ha szétkapod a panelt, akkor meglátod, melyik ellenállás ment tönkre. Csak kissé körülményes javítani.
Longman2009-01-06 11:55:39 // 71626
Mi volt pontosan a baja? Mert az enyém sem mér. Új a jeladó, elvileg jó a műszeregység is. Igaz, 164 váltóban van nekem a 155 jeladó, de kinézetre egyformának tűntek, és bele is ment rendesen. Lehet hogy ami felveszi a váltóban a jelet mégsem kompatibilis?
Longman2009-01-06 11:53:34 // 71625
Akkor írjál már neki vmi olyat hogy "perdix mér csinálod ezt?" vagy ilyesmi.. :)

Inkább azt mondja meg nekem vki, hogy első fényszórómagasságállításnak hol a csatlakozója a lámpatestben? Mert a vezeték megvan, csak nem találom hova kell dugni.. :)

Másik, középkonzol világításnak van külön biztosítékja? nem az órának és a hőmérséklet/ventillátor sebesség megvilágításnak, hanem a gombok háttérvilágításának. Mert az elszállt egyik pillanatról a másikra.
norbee2009-01-06 11:46:26 // 71624
Micsoda szép magyar szó. absezés. :D
Fairlane2009-01-06 11:37:51 // 71623
Gratula :) és mindezt absezés közben :D
SD2009-01-06 11:30:34 // 71622
Gratula:))) én is gondolkoztam hogy mekkora lenne 200-al a 200k de este volt meg esett az eső és a forgalom is nagy volt szóval majd 300-al a 300k-nál:D

GRAT!!! :)
Tony1552009-01-06 11:12:16 // 71621
Marklarnak és a remekbeszabott km óra jeladójának hála, ismét mér az órám, ollyannyira, hogy inmár hivatalosan is túlszaladt a 200k-n.
Előkészületek a nagy pillanat előtt:

Majd lassítás, hogy jól látszon, de a nagy nyomás alatt megremeg a kéz:-) :
SD2009-01-06 10:10:09 // 71620
Megvan hát perdixnek a fiát hívják Ákotkának, innen a név:D lebukott :D
Longman2009-01-06 10:01:41 // 71619
Jaaaajj, esdé mikor nő be.. ? Csinálod itt a látogatottságot a totalcar.hu-nak! :)

Amúgy ez az ákotka tutti perdix vót! :))
SD2009-01-06 09:40:31 // 71618
de lehet:D

rövid válaszom:

ákotka: szeretnél egyszer beülni egy 8milás alfába mi? :D:D:D

csak azt nem adják ingyen?:))) savanyú a szőlő kis kamikaze barátom:)
Ferri2009-01-06 09:04:46 // 71617
ákotka 2009.01.05 18:24:15
ákos696: Nagyon nem így van , haver! Egy hasznalt, ne adj isten 10 éves autó, az csak egy kivénhedt lom! Az hogy te leirod alalpból hogy vesz egy 0 éves lomot és 5 év alatt 150 ezret költ rá: mese habbal, nekem is volt 12 éves lomom, full extra 220 as vég, hadd menjen a hülye gyerek, mert gyors olasz vas......költöttem rá 3 év alatt 1,2 milliot.....és azota is rom maradt, millio hibával........soha sincs vége..minden beszarik rajta..nem tudhatod hol áll le.....de meg is érdemli a sok tulfütött ifjonc luzer, aki ezt választja.....haaaaaaaaaaaaa, majd csak legatyásodik...majd ha egy tizessel már korosodott, na akkor majd megjön az esze.......új autó!!!!! A romokat feletjsétek el!!!!!! 4 literből meg eljársz vele.........olaszt franciát még UJBA SE!!!!!!!! A legnagyobb fosok a földön!! A francia az echte legrosszabb, amellett hogy ipari hulladék még csunya is, az olasz szép, de megbízhatatlan, a digok sose lesznek precízek, soha, a vérükben van a trehányság.......egy kedves ismerősőm mondta: OLASZBÓL MÉG ALSÓGATYÁT SE..igaza van!!!! Én már csak tudom!!!!!

Ez nem Perdix ?
Gyozi1552009-01-06 07:25:41 // 71616
fasza, beszélünk majd róla, ha megyek meglesni a vasat nincs kedved eljönni velem?
SD2009-01-06 07:18:18 // 71615
ja de az ilyen pcsököszörűknek hiába magyarázod... ez e röhej hogy itt a 155-öm ugyan annyit fogyaszt mint a dízel passat:D

és a totalcaron ha fiat vagy alfa szóba kerül valami olyan gyülölet kampán yveszi kezdetét mindig... már egyszer összegyűjtöm vagy ezentúl jegyzetelem, hogy jót nem mondanak róla...
Zsolt1552009-01-06 07:12:02 // 71614
"... A TOTALCAR-os VÁLASZ!!!

A vicces az, hogy teljesen jó kis listát állított össze, amiből én egyedül az Alfa 145-öst húznám ki. Ugyanis nem csak a gyakran emlegetett német elektronika mondja fel a szolgálatot. Bár nem teljesen tartozik ide, de a németek olyan elektronikát gyártanak, amilyet kérnek tőlük. És ezek minősége arányos az árral, amit az Alfa hajlandó érte fizetni. Az olaszautó-hívek mindig ezzel jönnek, de amikor szegény barátom Alfájának motorja beállt, senki sem mondta, hogy azok a fránya olasz hónológépek....gyakorlatilag javíthatatlan volt. ..."



Ennek sem volt olasz autója, csak valamit mondani akart. Felesleges volt. :-((( Olyan elektronikát gyártanak, persze.

A FIAT fejlesztése a Common-rail rendszer, ami a 156-os Alfában debütált. Már a FOSWagenekbe is az ilyen motorokat szerelik CRDi néven. A PDTi motorok gyártását már másodjára állították le.
Rájöttek, hogy jobb az olasz, mint a sajátjuk. Végre minőségi motort szerelnek az autóikba.
SD2009-01-06 07:07:27 // 71613
ez?:D:D:D

hát emberek.... eszembe jutott milyen az amikor veszel egy ordasabb korú verdát ami azért nem hibátlan és elromlik valami szar ami benne van félmillába... olyan mint ez mint öreg kecskét toszni azaz, az öröm közepes viszont a bűz nagy...
SD2009-01-06 06:56:26 // 71612
ésss ez?:D:D:D:D


AtoszMester 2009.01.05 16:06:53
...kimaradt a tanács.

Beus drága, Én a helyében vennék egy 1990 körüli BMW 750IL-t. Csomag belefér, gázadásra szépen reagál, nem néznek benne kezdőnek, sőt, ledudálni végképp nem fognak.
Akad benne légzsák, szervó és ködlámpa is.
Szerelőkkel nincsennek gondok, mert eleve nem vállalják el.
Ahogy írtad, még a fogyasztása is reális. Mármint az 5000ccm V12-höz képest.
650.000 körül találsz is belőle.

Jah, és olyan cuki városi lányos autó :)

Kell ennél jobb?
SD2009-01-06 06:51:08 // 71611
Jó reggelt:)

Ismételten mérges lettem:


Milyen autót vegyen Bea: Punto, Saxo, Alfa 145 vagy Swift?

Tisztelt TotalCar!

Vásárlási szempontok:
- első autóra nem akarok sokat költeni, rutinszerző jószág 500-650e körül fővárosi használatra
- reális fogyasztású, benzines, de olyan ami gázadásra gyorsan reagál, nincs kedvem a gyors-nagy-autósok ingerült dudálásához (a nagyobb dinamika érdekében hajlandó vagyok többet áldozni a benzinkút oltáránál)
- max. 10-12 éves
- a biztonságra sajnos nem sok marad ennyiből, min. vezetőoldali légzsák
- szervó és ködlámpa
- inkább csomagok, mint utasok szállítására alkalmas

Ami eddig szóba jöhetett:
- Fiat Punto (bár úgy tudom az első generációs Puntók fékei nem megbízhatóak)
- Citroen Saxo (erről a típusról semmi infóm)
- Alfa Romeo 145 (sokan szidják az olasz verdákat, főleg az Alfát, tudomásom szerint elsősorban a német elektronika mondja fel a szolgálatot benne)
- Fiat Bravo (a családban van egy Marea, teljesen korrekt, de nekem az orrával gondjaim vannak, nem érzem az autó hosszát, persze a Bravo rövidebb, de az orruk ugyanaz)
- Suzuki Swift (fentartásaim vannak, de a feltételeknek ez is megfelel)

Várom jótanácsaikat és egyébb autó javaslataikat.

Köszönettel:
G. Bea




-------------------------------------------------------------------------------
A TOTALCAR-os VÁLASZ!!!

A vicces az, hogy teljesen jó kis listát állított össze, amiből én egyedül az Alfa 145-öst húznám ki. Ugyanis nem csak a gyakran emlegetett német elektronika mondja fel a szolgálatot. Bár nem teljesen tartozik ide, de a németek olyan elektronikát gyártanak, amilyet kérnek tőlük. És ezek minősége arányos az árral, amit az Alfa hajlandó érte fizetni. Az olaszautó-hívek mindig ezzel jönnek, de amikor szegény barátom Alfájának motorja beállt, senki sem mondta, hogy azok a fránya olasz hónológépek....gyakorlatilag javíthatatlan volt.

-------------------------------------------------------------------------------





esde 2009.01.06 06:40:12

kedves totalcar mostmár be...hatod a f@szt!

ha alfáról van szó, mindíg úgy húzzátok elő mint a véres rongyot....

igen is szar a német elektronika, öcsém BMW-jét is az első héten haza kellett húzni... (elektronika) érte mentem a családi VW passattal, és oda sem értem már visszafordultam mert a nem volt töltés (generátor szálszakadás) alig értem haza a váltó már alig kapcsolt... lámpa nélkül este... nagy élvezet volt...

még szerencse hogy időben fordultam vissza, mert különben húzhattam volna haza mindkettőt az ALFÁMMAL (ugye automatást passatot nem is tudtam volna csak tréleren...)

így csak a BMW-t kellett elhúznom...

(ugyan ezt a passatot értem utól az M3-ason mert 80km/h felett, tárgyalásra menet elkezdte forralni a vizet, termosztát) aztán vihettem az egész csapatot, hogy behozzam az egyórás késést mire oda érünk... behoztuk...

és köszönöm szépen 3 éve megvan az autóm, fűtött garázsban tartom, melleseleg a garázs felét egy mazdás bérli, abból meg folyik az olaj, pedig az tényleg új...

haverom 3 éves opeljáról most szakadt le az új vezérlés... eddig tart 200e-nél... és még nincs autója.... gyári új alkatrész... éljen!

de ez már nem csak elektronika, hanem a hazai hozzá nem értés! itt kezdődnek a gondok! Kedves újság írókat is bele értve!

szóval el lehet menni a bús piTSába az előítéletekkel...

volt alfád??? használtad?vigyáztál rá? akkor miről írsz te szerencsétlen???

lassan már csak röhögni járok ide!

Alfa 155 1992 2.0 8V (változó szelevezérlés 140Le, 7-9L fogyaszás, bontatlan motor 210e km)
BMW 520i 1990 (sorhat 120Le vagy mennyi? nagyon megkímélt autó 10L ha tojás van a pedál alatt)
VW Passat 2001 PDTDI aut (1.9 TDI 136Le átlag 7-9L fogyasztás)

Korrekt véleméyny ez lett volna a 145-ről:

Kedves Bea én 145-öt a 16 szelepes TWIN SPARK motor miatt gondolnám meg nagyon, mert ez a konstrukció megköveteli a kabantartást, ami sajnos itthon nem jellemző... Ennyi.

És mostmár így 10 éves korára felderíthetetlen hogy megkapott-e minden szükséges olajcserét, a vezérlés épségben átvészelte-e ezt elmúlt időket. Ezen kívül a hidegen hajtott motor, megint láthatatlan és sok boszúságot okozó problémákat rejthet. Illetve ott a légtömegmérő, a vezérlésmódosító ami normál használat mellett is 100e km-ként csere-érett.

Így egy ilyen autó vásárlása, nagy körültekintést igényel.

Akkor javaslom alfa vásárlását, ha be tudod vállalni hogy hogy esetleges előző TAHÓ (totalcar-os hozzáállású) gazdája is lehetett. Aki azt hitte bele ül és tapossa aztán az jó lesz neki. És nem lett jó mert megszopatta istenesen... Mint ahogy meg is érdemelte... Az ilyen taposson biciklit... mert minden autó szét fog esni alatta...

Tehát Bea én minél egyszerűbb konstrukciójú autó vásárlását javaslom, főleg tanulni, nem árt egy kisseb motoros, nyomatékosabb karakterű autó, ha félsz az erőszakos autósoktól, vegyél olyan autót amiben minél magasabb az üléspozíció, így biztonságosabbnak érzed majd, ha nem félsz egy nagyobb autót vezetni akkor egy 1.5-2 tonnás autóval már pl. nem állnak le kötekedni:) ez is lehet egy megoldás...

Alfát akkor vegyél ha ráéreztél, és meg is teheted, ha van ismerősöd, vagy megbízható szerelőd, aki ért is hozzá, nem csak kereket tud cserélni. :)

Botrány ez az oldal, karácsonykor gyűlölet levelek...

Na hát itt van egy a gyűjteménybe...

Vegyééé nisszánt:D az jó lesz neked Tibi:D

link
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak