pb_2014-03-16 21:05:49 // 137951
Ez 1 igen yó ötlet, legalább nem rontanád ott a levegőt, ahol nem kéne.DDD
pb_2014-03-16 21:04:48 // 137950
Látom +int megy az éx oxtás.))
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 20:43:29 // 137949
Óóó... :(
Fairlane2014-03-16 20:40:12 // 137948
Időhiány.
Mr. Z2014-03-16 20:38:25 // 137947
ne is mond ma is találtam facsavaros megoldást a porlasztóknál :) majd csinálok képet én már sírógörcsbe vagyok :) Ha nem volt asztalos gazdája régebben akkor csavarboltjuk volt :) és facsavar nem fogyott
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 20:36:40 // 137946
Előfordul az ilyen :))) Ettől még szomorú :(
Mr. Z2014-03-16 20:32:35 // 137945
hát igen még a konkrét papírozás és második részlet fizetése előtt zöld boxi úgy megfeküdt hogy amore-ra regisztrálni se maradt időm :) mindenki azt mondta motorcsere, 145 volt tehát kicsi is nem is 145-öt akartam, tehát ment.
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 20:31:53 // 137944
Há' oszt' mír'?
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 20:31:36 // 137943
Én is inkább az autót nézegettem ma, mint sem a kutya szőrét keféltem volna... :)))
Fairlane2014-03-16 20:30:45 // 137942
Ja, hát az a projekt lepriorizálódott... :(
sprint832014-03-16 20:29:35 // 137941
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 20:28:57 // 137940
Itt azon van a hangsúly, hogy az a pár hét... :DDD
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 20:28:12 // 137939
Azt is szeretem :)))
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 20:27:58 // 137938
Az lehet.
Jut eszembe: Mennyi pénzt és mikor utaljak neked olajgomba adapterre és hová? :D
Jut eszembe: Mennyi pénzt és mikor utaljak neked olajgomba adapterre és hová? :D
Mr. Z2014-03-16 20:27:43 // 137937
1,4 1,6 TS-et vezettem és 1,6 boxert kis ideig birtokoltam is ( imádtam életem legjobb élménye volt az a pár hét) , V6-hoz nem volt szerencsém de már ültem 166 3.0V6-ba, de nem tolonganak a v6 tulajok hogy ülj be próbáld ki :)
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 20:27:31 // 137936
(Mást se...)
Fairlane2014-03-16 20:26:44 // 137935
Van úgyis egy facsavarod, csavarozz rá alufóliát :)))
Átfested, vagy befóliázhatod valami neked tetszővel (carbon, króm)
A króm sprék szerintem szart sem érnek.
Műanyagot meg általában nem tudnak krómozni a kisiparos krómozók.
Átfested, vagy befóliázhatod valami neked tetszővel (carbon, króm)
A króm sprék szerintem szart sem érnek.
Műanyagot meg általában nem tudnak krómozni a kisiparos krómozók.
Mr. Z2014-03-16 20:24:48 // 137934
Agörög faluba nem gyros lesz? :)
Fairlane2014-03-16 20:24:34 // 137933
Ha azok lesznek akik szoktak az erődben akkor biztos lesz drágán, kis adag... :)
sprint832014-03-16 20:23:29 // 137932
Ha átülsz egy V6-ba teljesen mindegy, hogy turbo vagy sem a hangja miatt csak is szeretni lehet. Ha még nem vezettél más Alfát a sajátodon kívül javaslom, hogy próbálj ki egyet.:)
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 20:19:18 // 137931
Jut eszembe: Lesz sültkolbász?
Mr. Z2014-03-16 20:16:16 // 137930
a scudettómról lepattogott a króm mit lehet ezzel csinálni?
Zolika1552014-03-16 20:14:44 // 137929
Idén jó lenne a 155-höz állni :D
Fairlane2014-03-16 20:09:01 // 137928
Tipusonkénti parkoló szokott lenni, amíg be nem telik valamelyik, vagy el nem kezdenek kolbászolni az eberek a haverokhoz :)
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 20:08:23 // 137927
A Monostori Erődben volt mindkettőre lehetőség. Mivel idén új lesz a helyszín, ezért arról fogalmam sincs. A típusok szerinti parkolás 100%, hogy megmarad, de hogy a másikra is lesz-e példa, azt nem tudom.
Mr. Z2014-03-16 20:04:56 // 137926
idei lesz az első Alfacity-m , a 155-ösök egy helyre szoktak gyűlni vagy mindenki ahogy akar?
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 19:59:03 // 137925
Ha nincsenek letördösve a lámpák oldaláról a műanyag felfogatópontok, akkor tökéletesen illeszkedik.
DieselManiaco(NagyVad)2014-03-16 19:58:18 // 137924
nem olyan nagy hibalehetőség az ha figyelsz rá,inkább élvezet,nem is olyan nagy súly,a száguldozást meg majd megszokod:D sztem egy ilyen kaliberrel nem is lehet lassan menni:D de sztem egy szívó V6-al sem,de erről majd nyilatkozik akinek olyanja van:D
Mr. Z2014-03-16 19:58:12 // 137923
köszi. Hát én is depo-n gondolkodom mert 1 db bosch árából kijön két depo + postaköltség. Meg gondoltam egy darab fröccsöntött műanyagot nagyon nem nehéz lemásolni.
Mr. Z2014-03-16 19:53:52 // 137922
hát gondoltam -1 hiba lehetőség, - turbó cooler, csövezés = kisebb súly, de a hang megvan száguldozni nem szoktam nagyon.
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 19:53:25 // 137921
Szép munka! Grat!
(A DEPO index még mindig működik nekem :))
(A DEPO index még mindig működik nekem :))
Mr. Z2014-03-16 19:51:39 // 137920
Ma végül minden a helyére került a lámpákat is tartó keresztmerevítőt kiszereltem, 80-as és 100-as csiszoló fejjel lecsiszoltam a régi ( itt ott kék :/ ) festéke, a kényes helyeken ( értsd: rozsdás ) fémtisztára csiszoltam, majd feketére fújtam. A felfogatási pontokat a kocsiba is lecsiszoltam, horgany spray-vel lefújtam. Vissza szereltem termesztésen mindenhol új csavarok anyák, alátétek. Felkerültek az új motortér matricák egy része GT-től rendeltem. Grazie GT. Bekerültek az újszerű lámpák. Még az indexet ki kell cserélnem, de majd jövő hónapban...
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 19:45:12 // 137919
Volt 2.0 V6 szívó a 90-esben, és pár darab 75-ösben is, mint pl Hari példánya... :)
Tehát létezni létezik ilyen, de szerintem nem sok ember akarta lebutítani a V6TB-t :)))
Tehát létezni létezik ilyen, de szerintem nem sok ember akarta lebutítani a V6TB-t :)))
DieselManiaco(NagyVad)2014-03-16 19:41:02 // 137918
miért akarod elrontani? fegyvernél is csak a töltöttnek van értelme,töltény nélkül kenheted a hajadra:D
Mr. Z2014-03-16 19:39:37 // 137917
V6TB-ből valaki próbált már szívó V6-ot építeni? Remélem túl nagy hülyeséget nem kérdeztem, a minap erre ébredtem, hogy vajon lehetséges-e mert akkor kéne :)
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 19:30:46 // 137916
Főleg, hogy "sportautó"...
Új korában még csak-csak olyan vette meg, aki tudott rá költeni, de mostanra filléres dolgok lettek belőlük, és ki tudja, hogy hányszor verték agyon, volt totálkárosra törve meg hengerfejesre hajtva...
Új korában még csak-csak olyan vette meg, aki tudott rá költeni, de mostanra filléres dolgok lettek belőlük, és ki tudja, hogy hányszor verték agyon, volt totálkárosra törve meg hengerfejesre hajtva...
DieselManiaco(NagyVad)2014-03-16 19:16:45 // 137915
ez igaz...
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 19:07:22 // 137914
Hát és ugye a legfiatalabb is 15 éves a V6TB-ből... Az alatt elég, ha egy nemtörődöm gazdája volt...
DieselManiaco(NagyVad)2014-03-16 19:00:14 // 137913
értem szóval semmi extra csak hogy turbos,hát igen a leharcolás érthető egy 200 lovas sportautónál,főleg a magyar mentalitást tekintve...
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 18:56:55 // 137912
Arra, hogy turbós :))) Ettől eltekintve persze az is megbízható cucc, csak ha beüt a ménkű, akkor az drága mulatság lehet...
És sajnos már öregszik, és egy csomó leharcolt példány fut belőle. Ettől még van olyan, amit érdemes lenne megvenni, csak az nem az árlista alján található darabok többsége...
És sajnos már öregszik, és egy csomó leharcolt példány fut belőle. Ettől még van olyan, amit érdemes lenne megvenni, csak az nem az árlista alján található darabok többsége...
DieselManiaco(NagyVad)2014-03-16 18:52:38 // 137911
mire kényes a V6TB?
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 18:30:06 // 137910
16V TS hibák, meg a hátsó futóművel lehet bíbelődni...
Ezen kívül én azt hiszem, hogy nem egy ördöglakat, pl az első futómű ugyanaz, mint a 155-é... Tehát faék.
V6 meg a legjobb motor (persze minden szentnek maga felé hajlik a keze alapon csak a 8V TS után :P ), V6TB kényesebb szerkezet (de spiderben az úgysincs), 12V-nél (ami spiderben még benn figyelt) szelephézag beállítgatás a fontos, ezen kívül pedig vezérléscsere és bele való olaj. Örök darab.
A TS16V dolgokról meg lehet erre olvasni elég sokat...
De ez se egyoldalú, mert fateromnak a fűnyíró csicsafiatban (156 1.6) nulla gondozással is megy 8 éve, viszont a GTV meg "sportkocsi" (ráadásul nehéz is), tehát már az első tulaj is ütni-vágni vette többségében... A motorba meg úgyse látsz bele.
Ezen kívül én azt hiszem, hogy nem egy ördöglakat, pl az első futómű ugyanaz, mint a 155-é... Tehát faék.
V6 meg a legjobb motor (persze minden szentnek maga felé hajlik a keze alapon csak a 8V TS után :P ), V6TB kényesebb szerkezet (de spiderben az úgysincs), 12V-nél (ami spiderben még benn figyelt) szelephézag beállítgatás a fontos, ezen kívül pedig vezérléscsere és bele való olaj. Örök darab.
A TS16V dolgokról meg lehet erre olvasni elég sokat...
De ez se egyoldalú, mert fateromnak a fűnyíró csicsafiatban (156 1.6) nulla gondozással is megy 8 éve, viszont a GTV meg "sportkocsi" (ráadásul nehéz is), tehát már az első tulaj is ütni-vágni vette többségében... A motorba meg úgyse látsz bele.
Mr. Z2014-03-16 17:58:49 // 137909
én egy gtv spidert szeretnék a 155 mellé, abba menyire lehet beleszaladni? Mert a 155 eddig olcsópénzből van. Mármint a most jön a lakatolás és a fényezés ami vagy 200 lesz, de a mechankiai dolgok nem drágák, és eddig a generátoron kívül amihez nem volt aknám mindent magam csináltam.
VKG231!!! (156+75)2014-03-16 15:49:07 // 137908
No offense, de 156-tal nagyon mellé lehet nyúlni... Az aztán tudja nyelni a pénzt számolatlanul... :( Az 55 is, de itt legalább nem kerül annyiba egy komplett futómű, mint egy másik autó..
Inter156 (il mascalzone)2014-03-16 15:23:51 // 137907
Van olyan ismerősöm,aki nagy alfás volt,a 155-öt 156-ra cserélte,ami ki volt nyírva és x ráköltött összeg után azt mondta,hogy elege van az Alfából ,az Alfás pólókból portörlő rongyokat csinált és vett egy Kiat !
Szomorú történet ,de kikészült a srác a folytonos szervizeléstől .
Szomorú történet ,de kikészült a srác a folytonos szervizeléstől .
TSiga ( I am the TSIG)2014-03-16 14:42:42 // 137906
És ezek a szakbarmok által összetaknyolt autók után valaki nem hozzáértő megveszi és egyből szarolaszozik, mert minden össze van benne gányolva. :-(((
Szerintem minden gyári lesz benne és semmi baja sem lesz...
Szerintem minden gyári lesz benne és semmi baja sem lesz...
atesssz2014-03-16 14:13:01 // 137905
hihető = vihető :D
atesssz2014-03-16 14:10:16 // 137904
Mr. Z2014-03-16 10:42:08 // 137903
a tárcsa minimális szélessége 2mm-el volt a gyári minimum alatt elől-hátul. A betétek ( SIMER ) márkájáról még csak nem is hallottam. Hengerfejbe ahol a hőgombe lett volna ledugózva. Vezetékek tekerve+ szigetelőszalag. A turbónak lógott a bele, a generátor tartó fülek közül az egyik le volt törve, amit 4-5 darab kisebb nagyobb alátéttel és vagy 2-3 koronás anyával oldottak meg, nekem csak a balaton parton az M7-en ment el a töltésem. Persze egy jó TD egy 9V-os elemmel is elmegy rákötöd az adagolóra és csók, tartok is magamnál. Az izzító relé volt a legjobb. cserélgettem a ledesre a műszerfalat nézem egy hiányzik le van ragasztva szigetelőszalaggal, leveszem be az izzót, minden vissza indulok á világít , na de világít az mindig. Na izzító relé csere, jó most csak izzításkor világít. Egyszóval ha valami világít nálatok is ne a hibát javítsátok ki, vegyétek a ki a rizsszemizzót és már nem is zavar. ugye milyen nagyszerű?