Elő a rejtett bankszámlákkal,most érdemes összetörni a malacperselyt.
Itt az ideális játszósautó :D
Ati772018-10-11 12:41:07 // 149551
Rolee462018-10-10 22:36:41 // 149550
Sajnálom,hogy a tieddel nem tudsz jönni!
Én szoktam stoppost felvenni😉.Meg ha igaz egy útitársam lesz Paksról😊
Én szoktam stoppost felvenni😉.Meg ha igaz egy útitársam lesz Paksról😊
Forró2018-10-10 22:16:42 // 149549
Hát mozgósítható 155 hiányában nekem offos így egyelőre. :(
Illetve van két opció, vagy megsétáltatom haver 45-ét arrafelé, mert lehet akkor az pont nálam lesz, vagy csak ki BKV-zom, esetleg beülök valaki mellé. Egy jót amúgy is elbeszélgethetünk, mert miért ne. ;)
Majd kiderül...
Illetve van két opció, vagy megsétáltatom haver 45-ét arrafelé, mert lehet akkor az pont nálam lesz, vagy csak ki BKV-zom, esetleg beülök valaki mellé. Egy jót amúgy is elbeszélgethetünk, mert miért ne. ;)
Majd kiderül...
Rolee462018-10-10 21:50:28 // 149548
A link 149477 hsz-nál található😊
Rolee462018-10-10 21:41:54 // 149547
Akkor összesiteném hátha megmozdul vmi.
okt.28 vasárnap pl itt egy 155 találkozó. Mást tipust is szivesen látunk.
Erre még várjuk a jelentkezőket😉!!
okt.28 vasárnap pl itt egy 155 találkozó. Mást tipust is szivesen látunk.
Erre még várjuk a jelentkezőket😉!!
Rolee462018-10-10 21:31:26 // 149546
Zsoltikj ૐ2018-10-10 21:07:22 // 149545
Forró2018-10-10 18:17:24 // 149544
Anno mikor először cseréltem motort, ránk szakadt az ég. Kellemes volt a kis nyári zápor a kocsi alatt fekve. :D
Marklar1552018-10-10 14:56:47 // 149542
Legyél optimista.
Eshetett volna a hó is :D
Eshetett volna a hó is :D
Zsoltikj ૐ2018-10-10 14:12:24 // 149541
Kicseréltem az önindítót, egy élmény volt aláfekve murván 😁
Marklar1552018-10-10 13:22:24 // 149540
Ez minek az alváz száma? :O
ZAR167000- ........
A 155-é ;)
Meg fénykép kéne ;)
ZAR167000- ........
A 155-é ;)
Meg fénykép kéne ;)
Ati772018-10-10 12:48:34 // 149539
Egy időben gyűjtötted az alvázszámokat....
Ezt még nem adtam meg ha jól emlékszem.: ARO 6420057915
Mehet az arhívumba. :))
Ezt még nem adtam meg ha jól emlékszem.: ARO 6420057915
Mehet az arhívumba. :))
Buksi2018-10-10 12:43:00 // 149538
Hát ez van sajnos! :-DDD
Marklar1552018-10-10 11:30:20 // 149537
Megcsináltad, vagy betoltad a kép kedvéért? :D
Marklar1552018-10-10 11:27:27 // 149536
THX
Tőlem is kérdezték. De az emlékeim. :D
Tőlem is kérdezték. De az emlékeim. :D
Marklar1552018-10-10 11:26:15 // 149535
Elmúltál 30. Romlik a memóriád. :P
Buksi2018-10-10 08:51:50 // 149534
Vagy ki tudja ezeknél a hisztis olasz dögöknél. Lehet, hogy a tiéd jó és az enyém nem! :-D
Ati772018-10-10 05:40:24 // 149533
Az igen,de most hogy mondod a szélvédőt lehet,hogy nem ragasztottam vissza! 😀
Ati772018-10-10 05:37:04 // 149532
Akkor ott lessz hiba. Màrmint nàlam,nem nàlad.😁
Köszi.
Köszi.
Szabi852018-10-09 22:23:23 // 149530
Lökhárító és a 2 első sárvédő rögzítve van rendesen? :P
Zsoltikj ૐ2018-10-09 19:50:52 // 149529
Ati772018-10-09 19:43:43 // 149528
8v-s tulajokat kérdezek. Gyújtàson az alapjàrati naàlatok is zizeg kicsit? Mintha régebben ezt nem hallottam volna.
Rolee462018-10-09 14:22:13 // 149527
A bordónak 4 volt alapjáraton emlékeim szerint.Terhelve még nem volt nálam😂.Holnap meg tudom nézni a Rosso2-ét ha minden igaz😉,akkor megírom mennyi az annyi😁.
Ati772018-10-09 13:05:11 // 149526
1000 és 2000 közt ingadozva 4b. stabilan,hidegen. Alapjáratom még nincs. :-P
Buksi2018-10-09 10:17:20 // 149525
Akkor kiderül, hogy jól emlékeztem-e! :-)
Zsoltikj ૐ2018-10-09 10:15:56 // 149524
Ha ma kicseréltem az önindítót negmondom mennyi.
Buksi2018-10-09 09:17:11 // 149523
Emlékeim szerint (még amikor jó volt a műszer :-D) hidegen is és melegen is ugyanazok az értékek! Alapjáraton 2bar körül szokott állni a mutató, terhelésen pedig olyan 4bar környékén! Sztem! :-D
Buksi2018-10-09 09:14:24 // 149522
Na persze, mindent meg lehet magyarázni. :-DDDD
Marklar1552018-10-09 08:10:33 // 149521
Ki, hogy emlékszik? Mennyi az olaj nyomása a 8vknek? Hidegen, melegen. Alapjáraton, terhelten.
Marklar1552018-10-09 08:08:05 // 149520
Az alapanyag volt a gond.
Buksi2018-10-08 23:24:51 // 149519
Gyönyörű! :-O
Buksi2018-10-08 23:18:48 // 149518
Há' milyen szerelő akkor? :-DDDD
Rolee462018-10-08 20:31:54 // 149517
Tényleg az!
Majd jövőre benézek az Alfacity-re vele😄
Majd jövőre benézek az Alfacity-re vele😄
GT Ɨ|ѯ2018-10-08 19:32:50 // 149516
Ez tényleg az!:-)
Kazes☻2018-10-08 19:20:56 // 149515
Nem csodálom, hogy rögtön féltékenykedett a Fiat... viszont mindenkinek ez kellett volna! :)
Zsoltikj ૐ2018-10-08 19:10:28 // 149514
Otto2018-10-08 16:18:11 // 149513
Eladó most is!
Van másik autó mellé, 24V motor köteggel és sok-sok új alkatrész...
17-es, 16-os kerekek.
Van másik autó mellé, 24V motor köteggel és sok-sok új alkatrész...
17-es, 16-os kerekek.
Forró2018-10-08 12:49:36 // 149512
Látod, pont ezt mondom. Oké jó ajánlat, de így is megint majd 100e és ki tudja meddig lesz jó. Lehet jó lesz soksok km-ig vagy megint alig megyek vele és annyi, ehhez nincs idegzetem már.
Nálam most eljött a nap... :(
A 8V meg..., ahhoz is elektronika minden egyéb, előrébb nem vagyok vele, plusz ritka is most már eléggé.
Nálam most eljött a nap... :(
A 8V meg..., ahhoz is elektronika minden egyéb, előrébb nem vagyok vele, plusz ritka is most már eléggé.
Marklar1552018-10-08 05:29:04 // 149511
Az is ritka már. A szerelő Janinak tavaly lábon vittem egy autót. Hulladék volt szegény, de még ment, igaz nehezen kapott már levegőt... Majd még két másik motort is szereztem neki. De nem tud a háromból egy jót csinálni magának sem. :(
Marklar1552018-10-08 05:24:59 // 149510
Van még egy 16V hengerfejem, szelepekkel. Már nem tudom miben volt. "Jelképes bontós áron" 10e ftért viheted. Fel kell gondolom újítani azt is. HF pakolás, folyadékok. Így is benne lehet a 80/100e be.
Már sokszor írtam.
Tök jó motor a 16V TS, Amikor jó. Jól megy, nem eszi le a gatyád sem.
De mikor eljön a nap...
Már sokszor írtam.
Tök jó motor a 16V TS, Amikor jó. Jól megy, nem eszi le a gatyád sem.
De mikor eljön a nap...
Marklar1552018-10-08 05:17:52 // 149509
Spiderbe pont elég egy TS. Csak a para, hogy mikor lesz csapágyas :D
Marklar1552018-10-08 05:15:56 // 149508
Konkrétan elment az életkedvem mikor megláttam. Elb@szták a hangszórókat is. De azért kárpótolva lettem...
Buksi2018-10-07 22:45:15 // 149507
Egy jó kis 8V-t még tehetsz bele! :-)
Forró2018-10-07 22:16:09 // 149506
Erről fogalmam sincs sajnos. Elkezdte forralni a vizet, megálltam, akkor már nyomta kifele a kiegyenlítő sapkáján, akkor megvártam míg kihűl, közben gyertyákat kivettem és 1-es 2-es hengerben megjelent a víz. Egyelőre nem volt erőm szétbontani, hogy látszódjon mi lehetett a gond, megmunkálási vagy esetleg más.
Piritu - 1.000.0002018-10-07 22:12:03 // 149505
"hengerfejes lett ez is" - ez mit takar? Elrepedt a hengerfej vagy mi?
Forró2018-10-07 22:05:50 // 149504
Na látom sikerült kissé felpezsdíteni az állóvizet. :)
Hogy kicsit mögé is lássatok a vitaindító témának (Előre szólok hosszú lesz)... Az igazság az, hogy nekem most lett tele a hócipőm a TS-el és a hülyeségeivel. 16 nyarán felültem a szopórollerre, amikor is saját hibámból hengerfejes lett. Akkor gondoltam egyszer rám is rámkacsinthatna fortuna egy komplett 15-ért vett blokk alakjában, amiről minden korrektséggel az eladó is elismerte, hogy nem tud semmit, de bontás előtt még állt ide-oda vele az udvarban, olajnyomás oké volt, plusz csak a trafósor meg a szervópumpa önmagában megért rajta annyit. Csak aztán kopogtatott Murphy és jelezte hogy nem lesz az jó, mivel az is hengerfejes volt már eleve. Akkor az is kuka, kis pihi után az a döntés született, hogy kipróbáljuk a másik végletet is, kapott egy teljes generált az "eredeti" blokk pénzt, időt nem sajnálva. Ez 17 őszén bekerült az autóba, azóta gondmentes kapcsolatba léptünk, mind bejáratás alatt, mind azután (Motorikus szempontból, mivel komplett fékcsere, első csapágyak, kerékagy, fűtőradiátor stbstb lett cserélve rajta, de ezek kopók meg amúgyis tervben volt a felújítás/csere). Utóbbi 3-4 ezer km-en már elkezdtem bátrabban is használni (összességében 16ezer ha belement), mint régen, még itt se volt semmi aggodalomra utaló nyom. Aztán minden előjel nélkül hengerfejes lett ez is... Ráadásul pont papásan is vezettem, egyszerűen fogalmam sincs most mi lehetett az ok...
És itt vagyunk a következő lehetőségnél. Van egy jelenleg majd 1,5 t-ás papírnehezékem, ami a motort leszámítva jó állapotnak örvend, rengeteg beletolt munkaóra és pénz után (oké fényezés, meg külcsín az nem 100-as) alja egyben, rohadás sehol. Emiatt egy jó alapnak tartom nem elpocsékolni. Na már most, elvileg van lehetőségem hozzájutni igen kedvező áron egy 0km-es gyári 2.5 v6 24v blokkhoz. Nyilván kellenek hozzá a sallangok. De mivel volt gyárilag is V6 ezért elindultam ennek a szálnak a felgöngyölítésének. És itt tartok most. Ahogy sejtettem, tapasztalat híján nem állunk, ezért is kérdeztem. :)
Mert összegezve az alábbi lehetőségek vannak:
- Feltámasztani, de kidobom a fenébe a TS-t és valami kevésbé hisztis blokkot befabrikálni. Elveszett minden bizalmam benne...
- Eladni aprópénzért, mert így motorhibásan egy fabatkát sem ér, hiába van szinte minden megcsinálva rajta. (Megjegyzem eddig akárhány helyre vittem kisebb-nagyobb szervizre, szinte mindig dicsérve volt az állapot, hiába nem ez látszik a külső sérülések miatt) Vagy eltárolni több évig ilyen állapotban, ahogy van, aztán akkor már lehet többet ér majd valami gyűjtő lelkű embernek...
- Elbontani, ekkor már lehet pénzemnél leszek, de ehhez nincs szívem.
Szóval igen, ezért kacsintgatok a V6 fele. Jelen pillanatban sem pénz sem energia nincs egy most épp jó állapotban lévő eladó V6-ra, viszont egy hosszabb távú projekt a jelen elképzelés.
Így ez a gondolatmenetem, aztán jöhetnek még a meglátások stb. (Ha esetleg valaki lát fantáziát a gépben, és nem 0 pénzért szeretne magának egy projektet, akkor akár meg is válok tőle, de a kis pénz helyett inkább nézegetem a garázsban, aztán majd kezdek vele valamit.)
Hogy kicsit mögé is lássatok a vitaindító témának (Előre szólok hosszú lesz)... Az igazság az, hogy nekem most lett tele a hócipőm a TS-el és a hülyeségeivel. 16 nyarán felültem a szopórollerre, amikor is saját hibámból hengerfejes lett. Akkor gondoltam egyszer rám is rámkacsinthatna fortuna egy komplett 15-ért vett blokk alakjában, amiről minden korrektséggel az eladó is elismerte, hogy nem tud semmit, de bontás előtt még állt ide-oda vele az udvarban, olajnyomás oké volt, plusz csak a trafósor meg a szervópumpa önmagában megért rajta annyit. Csak aztán kopogtatott Murphy és jelezte hogy nem lesz az jó, mivel az is hengerfejes volt már eleve. Akkor az is kuka, kis pihi után az a döntés született, hogy kipróbáljuk a másik végletet is, kapott egy teljes generált az "eredeti" blokk pénzt, időt nem sajnálva. Ez 17 őszén bekerült az autóba, azóta gondmentes kapcsolatba léptünk, mind bejáratás alatt, mind azután (Motorikus szempontból, mivel komplett fékcsere, első csapágyak, kerékagy, fűtőradiátor stbstb lett cserélve rajta, de ezek kopók meg amúgyis tervben volt a felújítás/csere). Utóbbi 3-4 ezer km-en már elkezdtem bátrabban is használni (összességében 16ezer ha belement), mint régen, még itt se volt semmi aggodalomra utaló nyom. Aztán minden előjel nélkül hengerfejes lett ez is... Ráadásul pont papásan is vezettem, egyszerűen fogalmam sincs most mi lehetett az ok...
És itt vagyunk a következő lehetőségnél. Van egy jelenleg majd 1,5 t-ás papírnehezékem, ami a motort leszámítva jó állapotnak örvend, rengeteg beletolt munkaóra és pénz után (oké fényezés, meg külcsín az nem 100-as) alja egyben, rohadás sehol. Emiatt egy jó alapnak tartom nem elpocsékolni. Na már most, elvileg van lehetőségem hozzájutni igen kedvező áron egy 0km-es gyári 2.5 v6 24v blokkhoz. Nyilván kellenek hozzá a sallangok. De mivel volt gyárilag is V6 ezért elindultam ennek a szálnak a felgöngyölítésének. És itt tartok most. Ahogy sejtettem, tapasztalat híján nem állunk, ezért is kérdeztem. :)
Mert összegezve az alábbi lehetőségek vannak:
- Feltámasztani, de kidobom a fenébe a TS-t és valami kevésbé hisztis blokkot befabrikálni. Elveszett minden bizalmam benne...
- Eladni aprópénzért, mert így motorhibásan egy fabatkát sem ér, hiába van szinte minden megcsinálva rajta. (Megjegyzem eddig akárhány helyre vittem kisebb-nagyobb szervizre, szinte mindig dicsérve volt az állapot, hiába nem ez látszik a külső sérülések miatt) Vagy eltárolni több évig ilyen állapotban, ahogy van, aztán akkor már lehet többet ér majd valami gyűjtő lelkű embernek...
- Elbontani, ekkor már lehet pénzemnél leszek, de ehhez nincs szívem.
Szóval igen, ezért kacsintgatok a V6 fele. Jelen pillanatban sem pénz sem energia nincs egy most épp jó állapotban lévő eladó V6-ra, viszont egy hosszabb távú projekt a jelen elképzelés.
Így ez a gondolatmenetem, aztán jöhetnek még a meglátások stb. (Ha esetleg valaki lát fantáziát a gépben, és nem 0 pénzért szeretne magának egy projektet, akkor akár meg is válok tőle, de a kis pénz helyett inkább nézegetem a garázsban, aztán majd kezdek vele valamit.)
Zsolt1552018-10-07 20:52:32 // 149502
Ahogy a Mucsi mondta: "... Ha az időt nem sajnálja, akkor a majd a pénzt fogja! ..." 😁