Fórum >> Típusok >> 155

NaTo2011-07-29 08:59:39 // 116551
Igen, de lehet hogy a féltengellyel lesz gond! :D
Longman2011-07-29 08:58:34 // 116550
Lehet nem kerülsz sokkal előrébb. 5-en 10 fele vezetjük majd le a gondot.. :))
Nekem akkor csinált dettó ilyet, mikor kiszakadt a szívócsövem, az AFM után. De szívhat máshol is falsot.
T.a.m.a.s.2011-07-29 08:50:41 // 116549
Mindenki ezzel küzd? Nálam annyival jobb lett a dolog, hogy egy határozott jó idejő gázpedálrugás megold mindent! ;-)
Érdekes nálam is csak melegben csinálja, télen nem!!
NaTo2011-07-29 08:43:27 // 116548
Nem hiszem hogy üzemanyagszabályzó, mert azt én lecseréltem, és utána is csinálta. Ott lehet a gond, hogy indításnál nincs meg a kellő nyomás. Nekem se rosszabbodott az AC, csak már el volt fáradva, mert 4000 fölött betorpant. Egyszer csúnyán kijártam belőle az üzemanyagot, szerintem akkor járt egy kicsit üresben levegővel, és túlmelegedett... azóta nem volt meg a megfelelő nyomás. Óva intek mindenkit attól, hogy az utolsó cseppig kijárja az üzemanyagot, nem éri meg!
SD2011-07-29 08:08:24 // 116547
Ezt nekem is csinálja pár éve, de nem tapasztalok rosszabbodást. Indítás után adok egy leheletnyi gázfröccsöt és nem fulladozik.
Amot viszont észrevettem ha kint áll hidegben akkor nem fullad, mert sokkal jobban megemeli a fordulatot indításnál.

Amúgy a benyapumpa zümmögését mindig megvárom, és utána indítózok.

Véleményem szerint valami kontakt, tömítetlenség bármi, ami csak az első pár másodpercben áll fenn, vagy fogalmazhatunk úgy is, hogy az elektronika nem tud utána menni, vagy egy érzékelő nem jót mér vagy csak simán öregszik az AC, vagy az üa nyomásszabályozó...?
NaTo2011-07-29 07:45:07 // 116546
Ilyen már volt itt nem rég. Megjegyzem, míg ki nem cseréltem az AC pumpámat, nekem is hasonlóan indult a gép. Mikor beindult felment a fordulat magától olyan 1500-ra, és utána 1-2mp-en belül leejtette majd 500-ra... Volt, hogy aztán 2 mp múlva magához tért, és beállt 850-re, de volt hogy lefulladt. Én ilyenkor picit segítettem neki a pedállal, és akkor jó volt. Majd, mikor kicseréltem az AC-t (ami már eleve szarakodott), ez a jelenség megszűnt teljesen.
A 2 AC között volt ám különbség! A régi, szarakodós AC-mből hiányzott egy ilyen spirálisan csavart , telefonkábel szerű cső... Nem tudom mit csinál ez a cucc, de tény, hogy a régin nem volt ilyenem.
Ádi_39002011-07-29 07:00:52 // 116545
Sziasztok!
Mi lehet annak az oka, hogy hidegen indításnál az első beindításkor a kocsi lefullad, vagy majdnem lefullad. Utána másodikra már szép elkapja, és semmi baj utána. gyertyák újak.
Marklar1552011-07-28 22:54:42 // 116544
S 30k ért vettem át...
Marklar1552011-07-28 22:37:37 // 116543
Majd szerez valahonnan egy bontott műszerfalat... :)
Marklar1552011-07-28 22:36:17 // 116542
Azért gyerek gyártásba ne kezdj. Nehogy... :-PPPP
Marklar1552011-07-28 22:29:50 // 116541
Érteem énn.
Az meg 20k :)
S ez baráti, mert a ferléntől átvett 8V váltót 35k étrt adtam...
kb 2-3k volt a benzin. Igaz vettek mást is:)))
Pepe1472011-07-28 19:43:17 // 116540
Beálltam ma én is a sorba. Gumiharang nyekk. Kicserélve.
Fairlane2011-07-27 21:58:50 // 116538
Jahogy a gyári csíkra megy, és azt csak bepattintod...
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 21:49:53 // 116537
Nem a műszerfalra, hanem van az a fabetét utánzatú csík, ami a 16V-ben szokott lenni. Na arra már rápróbáltam egy csíkot és teljesen repedés mentesen ráhajlik. Az intarziát - ami a biscione lesz! - kézzel vágom ki hozzávaló intarziakéssel. A kollégám mellesleg faipari technikus, szóval ért a fához. :-)
Fairlane2011-07-27 21:31:02 // 116536
Hogyan hajlítod rá a műszerfalra?
Ha pár hónap múlva találod ki ezt az intarziásdit, lehet tudnék benne segíteni géppel kivágni :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 20:47:35 // 116535
Már mint a kormányos képen a felsőre? Az a diófa.
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 20:46:51 // 116534
Ez a famennyiség 1000 forintomba került. A lakk 1690. Ragasztó és csiszolópapír mindig van itthon.
Én eddig mindig mindegyik "művemre " büszke vagyok. :-))
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 20:45:11 // 116533
Azért ott még nm tartunk! :-) Majd ha mutyukim lesz, akkor megyek a hamishitába. :-)))
NaTo2011-07-27 20:22:49 // 116532
Ja és én a felsőre szavazok!
vm2011-07-27 20:17:11 // 116531
3. Egyedi
NaTo2011-07-27 20:16:05 // 116530
Ha van hozzá technikád, és lehetőséged, akkor Te csináld meg!
2 okból!

1. pénz
2. Utána mindig tudni fogod, hogy Te csináltad meg, így büszke lehetsz rá :)
vm2011-07-27 20:07:15 // 116529
Egy lehetőséget kihagytál, megvenni Homasitában a famintás matricát, mint a nempénzes tyuningos gyerek ;-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 20:04:27 // 116528
1. Kösz!
2. Kösz!
3. Kabbe!

Most mit csináljak? Vegyem meg a fabetétet, mint valami pénzes tyuningos gyerek készen, vagy csináljam meg s.k. ? Nálam minden s.k. készül. Mint a tükör, az ajtópanel, a BE ajtó, a motorfelújítás...
vm2011-07-27 20:01:51 // 116527
1. A dió.
2. Biscione. Egyértelműen.
3. Kattant vagy :DD
NaTo2011-07-27 19:54:07 // 116526
Éééértem én hogy 50éert sok TD cucc van, de nekünk csak egy váltó kéne :D
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 19:31:42 // 116525
Öröm, bódottá!

Megvettem a fabetéthez a furnért.

A legfelsőből és a legalsóból intarzia lesz. A két sötétebb lesz az alap. A felső mahagóni, az alsó diófa.

Szerintetek melyik illik jobban a kormányhoz?

A diófa:

A mahagóni:


Azért még a lakkozás után fog sötétedni egy kicsit. A boltban gyakorlatilag minden féle fából volt furnér. Ezek maradékok voltak. A dióból és a mahagóniból is kijönne bőven a műszerfal. Hajlítani rálehet a betét aljára és tetejére, úgyhogy azzal nem lesz gond.
Az intarzia a J1 elé menne. Egyelőre az írott Alfa Romeo felirat és a biscione között vacillálok. Mondjuk a második egyszerűbb lenne...
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 17:25:30 // 116524
Nekem csak egy 5. fokozat kellene... :-)
Marklar1552011-07-27 16:36:45 // 116523
Ezé is mondom. 50e ért egy csomó td cucc van:)
NaTo2011-07-27 16:23:06 // 116522
háááát, Mestert megkérdezem, de nem tudom :) a 20ezer jó lenne, ha Mester fizetné a nagyrészét :D de nekem csak egy szar váltó kéne ! :)))) most egy házért 20 pénz azért nekem sok.
Marklar1552011-07-27 16:16:46 // 116521
Ez csak természetes. Legalább nyugodtan vadászhatnék parkoló autómatákra is:)
Fairlane2011-07-27 15:40:23 // 116520
És hegeszd körbe krómozott vasúti sínnel :)
Marklar1552011-07-27 15:22:52 // 116519
áááá
Ez sem szar.
Én még Zsámbékon mentem egy kátyúba. Tinnye felé menet. Koppant a hátsó is, remélem azon nincs gond. Először semmi. Aztán elkezdett rázni, de pont szerpentínes lejtős részen. Utána már tudtam, hogy kakukk.... kb 1km-t kénytelen voltam gyalogolni rajta. Még "jó", hogy 12k volt a 2db gumi... Épp 4000km t mentem velük. Elötte 195/40R16" volt. Az még peresebb... áááá
Aszem átalakítom Off Roadosra ezt a gépet:)
Marklar1552011-07-27 15:15:04 // 116518
Szóval. Td váltó van. Vedd meg mesterrel közösbe a TD cumókat. :) Úgy 50e minden. S neki marad egy csomó 2,5 TD cumója is:) Nagyon barátilag 20e a váltó, s akkor a belsejét adhatod Neki? :)
Joecee2011-07-27 15:09:20 // 116517
Anno én is így jártam Miskolc felé menet...kettő darab alufelni (újak voltak) lett oda.
Meg szegény kis C2 alól majd kiugrott a futómű.

Én már gondolkodtam rajta, hogy csinálni kellene egy weboldalt, egyfajta közútkezelő szégyenfalat, és a leggázabb utakat, kátyúkat, és a vonatkozó sérüléseket feltöltögetni.
Sokra nem menne vele az ember, de na...
Marklar1552011-07-27 14:05:10 // 116516
Tököm utak. Még jó, hogy használtat vettem :/
NaTo2011-07-27 13:33:39 // 116515
Na! A TD is jó! Mer a háza ugyanaz!
Az enyémben valami csapágy csörög, zörög, de valami jó hangosan :))) Bár már régóta, már az előző tulaj is így járt vele 1 évet, és volt nyírva a gép rendesen, nem esett szét. Viszont az utóbbi hónapban magasabb fordulaton is csörög... ami régebben nem volt, és magasabb fordulaton érzem a kuplungon, meg a gázpedálon, hogy rezonál valami, szerintem szétesés közeli állapotban van :)
Namost! Nekem van egy 164 turbó váltója, ami tökéletes, csak a váltóháza repedt... Annak a belsejét átlegózzuk egy 155 V6 vagy TD váltó házába, és van egy jó váltóm! Csak azért kellene egy váltóház, hogy átrakhassam a turbós váltóból a cuccokat, és akkor csak egy sima váltócsere idejére foglalom a drága szervízhelyet.
Marklar! Ha van TD váltó, az is jó lenne! Csak ház, vagy van benne cucc is? És a lényeg: mennyi? :))) (de az már sok!!!! ) :)
Marklar1552011-07-27 13:05:11 // 116514
Ha lenne itt ilyen, akkor már az SWn lenne:)
Marklar1552011-07-27 13:04:13 // 116513
Mondtam, hogy TD van:)
karel1552011-07-27 10:45:47 // 116512
Sziasztok,

Kellene 155-höz egy balos manuális tükör.

Helpppp!!!!

KArel
Fairlane2011-07-27 10:42:16 // 116511
Konkrétan mi is kéne neked?
Azt hogy hallod, hogy a házával van baj? Ha nyíg, inkább difi, vagy csapágyak, vagy olajcsere :S

Szétszedett TD váltóm van, de a váltóház harangja repedt...
G-Burt2011-07-27 10:39:27 // 116510
6os váltót bele!:D
Buksi2011-07-27 10:37:16 // 116509
Me' széthajtottad! :-D
Marklarnak tuti, hogy van! ;-)
NaTo2011-07-27 10:34:24 // 116508
Skaccok, ha valaki tud V6 váltót, vagy TD váltót, ami tönkrement, nem működik, vagy csak simán szar :) , az szóljon nekem, mert nekem a váltóház kellene!!!! Sürgősen... a váltómnak ahogy hallom nem sok van hátra, és nem akarok ottmaradni az úton vele...
Köszi! :)
Marklar1552011-07-26 22:51:52 // 116507
Ezekre jól fizet a biztosító:)
S még a betétlap is ingyen volt:)
Amúgy, mázli, hogy nem a donorral voltál.....
afri2011-07-26 20:22:56 // 116506
az a jó, hogy nem magamban voltam, hanem még 2 haver is ott ült a kocsiban, szaal vannak biztos tanuim ...
afri2011-07-26 20:21:53 // 116505
nem vészes egyébként! végülis csak a visszapillantó tört le :-(
az oldalán meg a másik festéke van rajta!
azt le tudom szedni!
de annyira az nem is érdekel, erre a kasztnira én már nem költök, hiszen ott van a másik!
jelenleg azért nem teszek fel képet arról, mert le van szedve az első-hátsó lökös, a csomagtartó is, mert festésen van! a lakk lejött már róla!
afri2011-07-26 20:17:04 // 116504
én pedig azt már cseréltettem, amikor még az enyém volt ...
bár azt már nem tudom, bontott került-e bele, vagy új! de rohadt drága volt!! :-(
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-26 20:07:41 // 116503
Hát! Eléggé ganaj helyen van a kompresszor ahhoz, hogy helyben operáljad meg. Jobban jársz, ha leveszed. Igaz, hogy akkor elmegy a gáz, de inkább elmennyjen, minthogy xarul cseréljél TSapágyat.
Amúgy TSapágyat ügyesen lehet cserélni.
Erről jut eszembe a technikumból a mechankia-tanárom mondása:
"a munkás a munkadarabot sok mérés és káromkodás közepette készíti el"
(így is kellett a dolgozatba leírni...)
G-Burt2011-07-26 19:45:25 // 116502
Szerintem ki kell szedni, mert eléggé szűk a hely körülötte
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak