Fórum >> Típusok >> 155

SD2010-11-01 08:07:46 // 106852
Racevét cartárs:( Nagyon oda van?
SD2010-11-01 08:01:58 // 106851
Igazából szerintem a nevet nem figyeltem, és emlékeztem hogy valaki nagyon akarta variálni a motorját, és hirtelen az ugrott be hogy akkor biztos te, akkor nem volt időm leírni, most volt, de akkor tényleg neki szántam:)
atesssz2010-10-31 23:37:02 // 106850
Most ezt a választ vagy nem nekem akartad írni, és félrenyomtad, vagy nem láttamoztad meg az autómat, ugyan is nem szívó benzinessel, hanem TURbine-BOosted-es dízel 155-ösöm van :))
DeezL kartársnak valóban jobban illene ez a válasz:)
Marklar1552010-10-31 23:30:18 // 106849
4 ből 1 en volt...
Robiik2010-10-31 22:43:42 // 106848
neeeeee. nehéz szerezni olyat? mert nagyon hiányzik a verdáról.
Marklar1552010-10-31 22:42:58 // 106847
Bővebben?
Marklar1552010-10-31 22:41:50 // 106846
oksi.
Olyan lemez épp nincs...
Ati772010-10-31 21:38:27 // 106845
Mit láttál? Talán megúszták szerencsésen!
Robiik2010-10-31 21:36:46 // 106844
nem is akarom látni :(
Papamaci2010-10-31 21:20:38 // 106843
Csúnyán megtört:Kár érte!!!
Papamaci2010-10-31 21:18:57 // 106842
Szeva!!Nem pécsen?? Mert akkor láttam útélértél egy Hundayt a lámpánál!!
afri2010-10-31 20:37:57 // 106841
:-OOO

bővebben???
Robiik2010-10-31 20:32:31 // 106840
Nagyon fakónak tűnik, így képről. A fehér ablak háttér miatt, vagy tényleg ilyen a színe ?

ettől függetlenül igényt tartok rá, jövő héten szeretnék kimenni érte, akkor nincs postaköltség sem :) ezen kívül kéne egy kipufogó hővédő lemez a 2.0 16v-re. van ?
Fairlane2010-10-31 19:56:52 // 106839
mivanmivanmivan? :O
beero1552010-10-31 19:55:00 // 106838
összetört:(((((
Buksi2010-10-31 19:31:52 // 106837
Na ugye! :-D
afri2010-10-31 19:11:47 // 106836
nem mondasz hülyeséget ... :-DD
Buksi2010-10-31 19:00:35 // 106835
Akkor pózoljál te a kocsid előtt! :-DD
afri2010-10-31 18:59:41 // 106834
én speciel csajosat akartam ... Lévai Adrieneset!
Írtam neki emailt, mivel egri, úgy gondoltam megkérem rá, de sajnos csak a saját fényképészével hajlandó dolgozni, az meg nem jön le ide Egerbe, meg Adriennt szerződés is köti a playboyhoz, ami miatt máshol nem modellkedhet!
no mond1 .. .-/
Buksi2010-10-31 18:54:30 // 106833
Köszi! :-)

Igen, majd megpróbálom kiválsztani a 4 legjobbat! :-))
afri2010-10-31 18:47:05 // 106832
irtó jól néz ki ám!
ezek a képek lesznek a naptárban is?? :-)
Buksi2010-10-31 18:38:23 // 106831
Nekem is jól jött volna sokszor! De mivel nem volt, így maradt az izomerő! :-DD
sprint832010-10-31 18:36:21 // 106830
Sokszor hasznos dolog:)) Megérte beruházni rá.
Buksi2010-10-31 18:33:15 // 106829
Jaaa, hát légkulccsal könnyű! :-D
sprint832010-10-31 18:30:09 // 106828
Nem olyan vészes ez! Tegnap is kényelmes tempóban 3 óra alatt kicseréltük a passaton a toronycsapágyakat és a stab. rúd első és hátsó szilentjeit.
De a légkulcs dolgozhat majd a 155-nél is:)) Ahogy elnéztem nem mostanában volt levéve a hátsófutómű:)
Buksi2010-10-31 18:24:30 // 106827
Hát azért... le kell kötni a fékcsövet, a lengéscsillapítót, a stab.rudat, kivenni a rugót, aztán kicserélni a csapágyakat! Ez azért nem olyan kis meló! Persze nem is vészes, de nem fél órás játék! :-)
sprint832010-10-31 18:21:06 // 106826
Ahogy néztem előbb a blogodban a képeket, nem olyan vészes meló. Nem kell annyira szétbontani mindent. Jövőhéten beszerzem a cuccokat hozzá és akkor lehet neki esni.
Buksi2010-10-31 18:18:37 // 106825
Az asszem maradt a régi! Nem tudom, mert nem én csináltam! :-)
sprint832010-10-31 18:07:34 // 106824
De látom legalább sima széria csapágy nem valami köcsög méret. Szimeringeket vagy porvédőket is vettél hozzá vagy az maradt a régi?
Buksi2010-10-31 18:04:42 // 106823
Aham...

sprint832010-10-31 18:01:25 // 106822
Az fasza, akkor szedhetem szét. Az a tűgörgős csapágy van benne?
Buksi2010-10-31 17:59:37 // 106821
Lengőkar csapágy! Nekem is ugyan ez volt a baj, hogy bukkanó után reccsent egy nagyot! Széttörtek a csapágyak! :-)
sprint832010-10-31 17:55:42 // 106820
Ma elkezdett valami furcsa hang jönni a kocsi bal hátulja felől. Nagyobb bukkanókban egyszerűen csattan egyet. Olyan hangja van mintha egy lapát lapjával csapkodnám a betont. Elég hangos is. Először azt hittem a kipufogó, de az áll szépen a helyén. Néztem aknából, rángattuk mindenhogy de úgy meg nem csinálja. Én a bal hátsó futóműre gyanakszom, de ott semmi rendellenes nem látszik. A rugóra gondoltam még, de azon sem látok semmit amikor rángatjuk.

Szerintetek mi lehet?
Buksi2010-10-31 17:52:16 // 106819
Ne hümmögj! :-D
Marklar1552010-10-31 17:51:02 // 106818
hmmmm:))))))
Buksi2010-10-31 16:57:41 // 106817
Annak meg itt vagyok én! :-DD
Buksi2010-10-31 16:57:20 // 106816
A fóliázás valószínű jövő tavasszal meg lesz! De a B oszlop így marad! :-)))
Marklar1552010-10-31 16:54:00 // 106815
Jahh. Meg valami jó arc sofför is kéne bele:-PP
Marklar1552010-10-31 16:52:40 // 106814
Sziiip.
Már csak egy fóliázás és a B oszlop feketitése kéne rá:)
Marklar1552010-10-31 16:47:25 // 106813
Ezt miért neki irtad? :)
Buksi2010-10-31 16:42:21 // 106812
Ma volt egy kis fürdés! :-))



Aztán meg egy kis fényképezkedés! ;-)


afri2010-10-31 16:24:01 // 106811
láccik, mennyire értesz hozzáá!!! :-)))P

bár DeezL cartársnak jól jöhet az írásod! ;-)
Buksi2010-10-31 16:04:57 // 106810
Beleteszi a nobb túrót, azt' gyííí! :-D
SD2010-10-31 16:04:02 // 106809
őőőőőő akkor is rakjon bele V6-ot:P:D
Buksi2010-10-31 15:58:42 // 106808
Nem baj, hogy az övé alapból is TáDé? :-DDD
Buksi2010-10-31 15:57:11 // 106807
Mekkora baromság! :-DD
SD2010-10-31 15:52:08 // 106806
Már írták előttem is:) De a TS motort nem éri meg túrósítani, mert eleve nem fog bírni annyit amiért már érdemes lenne ráfizetni 1,5 millát. Akkor már inkább egy komoly tuning és sima szívóból kihozni amit lehet, de az is max 10e km és kuka.

Ha tartós jó Turbós motort akarsz akkor azt gyáriban lehet megoldani: erre több megoldás is adott, (azt nem kezdem magyarázni egy gyári miért jobb: tanult okleveles mérnökök több ezer órás számolgatása, tesztelése, pénzhegyek, egy sufni műhellyel szemben... de ha nem sufni sem lehet olyan profi mint egy gyári teszt labor)

Szóval adott a Lancia 16V intergrale, ez alapból tudja a 200 ló környékét, és gyakorlatilag csak össze kell legózni, ha fel is újítod jó ideig hozzá sem kell nyúlni, és minden a helyére kerülhet mert ugye a q4-ben is ez van, kétkerékre is kiadós élvezet lásd Roli, nem kell semmi gányolás, mindenből mehet gyári cucc.
Aztán mivel 155-ben V6 is van, ott a lehetőség a 3.0 szívó V6-ra az is baba, volt alkalmam befosni Longman mellett tőle:) Ott kell pici ügyeskedés de szintén gyári alkatrészekből össze lehet legózni.
Aztán ott a V6 TB, ami megint lehetne egy különleges dolog, annyi hogy az a motor már több tuningot nem nagyon bír el, de a 200 ló abban is ott van gyárilag.

Szóval ha ilyen választék mellett elkezdesz magadnak építeni turbós mocit szívóból az több mint érthetetlen, hiszen fele árból már egy gyári új motor ketyeghet az autódban.

Vagy ha meg turbósítás akkor miért nem V6 3.0 12V?:D abban van tartalék:D

Szóval kb ennyi, én ezt javaslom. És ezt is csak akkor ha az eredeti gyári 150ló megpusztult, és amúgy is generálozni kéne, mert akkor abból az árból már egy jó állapotú TB ott figyel bent. A 16V moci nagyon jó amíg jó:)
Marklar1552010-10-31 14:48:10 // 106805
Nohh. Igy néz ki a cucc. Jelen állapotban, spéci boritékban postával 1500ft
sprint832010-10-31 11:34:04 // 106804
Pont jó helyen kell rúgni:) Ott a legretkesebb általában:))
süsnye2010-10-31 11:06:10 // 106803
miazhogy főleg télen? 10w mindkettő ;)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak