Fórum >> Típusok >> 155

Buksi2010-10-31 16:04:57 // 106810
Beleteszi a nobb túrót, azt' gyííí! :-D
SD2010-10-31 16:04:02 // 106809
őőőőőő akkor is rakjon bele V6-ot:P:D
Buksi2010-10-31 15:58:42 // 106808
Nem baj, hogy az övé alapból is TáDé? :-DDD
Buksi2010-10-31 15:57:11 // 106807
Mekkora baromság! :-DD
SD2010-10-31 15:52:08 // 106806
Már írták előttem is:) De a TS motort nem éri meg túrósítani, mert eleve nem fog bírni annyit amiért már érdemes lenne ráfizetni 1,5 millát. Akkor már inkább egy komoly tuning és sima szívóból kihozni amit lehet, de az is max 10e km és kuka.

Ha tartós jó Turbós motort akarsz akkor azt gyáriban lehet megoldani: erre több megoldás is adott, (azt nem kezdem magyarázni egy gyári miért jobb: tanult okleveles mérnökök több ezer órás számolgatása, tesztelése, pénzhegyek, egy sufni műhellyel szemben... de ha nem sufni sem lehet olyan profi mint egy gyári teszt labor)

Szóval adott a Lancia 16V intergrale, ez alapból tudja a 200 ló környékét, és gyakorlatilag csak össze kell legózni, ha fel is újítod jó ideig hozzá sem kell nyúlni, és minden a helyére kerülhet mert ugye a q4-ben is ez van, kétkerékre is kiadós élvezet lásd Roli, nem kell semmi gányolás, mindenből mehet gyári cucc.
Aztán mivel 155-ben V6 is van, ott a lehetőség a 3.0 szívó V6-ra az is baba, volt alkalmam befosni Longman mellett tőle:) Ott kell pici ügyeskedés de szintén gyári alkatrészekből össze lehet legózni.
Aztán ott a V6 TB, ami megint lehetne egy különleges dolog, annyi hogy az a motor már több tuningot nem nagyon bír el, de a 200 ló abban is ott van gyárilag.

Szóval ha ilyen választék mellett elkezdesz magadnak építeni turbós mocit szívóból az több mint érthetetlen, hiszen fele árból már egy gyári új motor ketyeghet az autódban.

Vagy ha meg turbósítás akkor miért nem V6 3.0 12V?:D abban van tartalék:D

Szóval kb ennyi, én ezt javaslom. És ezt is csak akkor ha az eredeti gyári 150ló megpusztult, és amúgy is generálozni kéne, mert akkor abból az árból már egy jó állapotú TB ott figyel bent. A 16V moci nagyon jó amíg jó:)
Marklar1552010-10-31 14:48:10 // 106805
Nohh. Igy néz ki a cucc. Jelen állapotban, spéci boritékban postával 1500ft
sprint832010-10-31 11:34:04 // 106804
Pont jó helyen kell rúgni:) Ott a legretkesebb általában:))
süsnye2010-10-31 11:06:10 // 106803
miazhogy főleg télen? 10w mindkettő ;)
atesssz2010-10-31 10:50:04 // 106802
igen, megy bele a csip :)
Hát, mivel már leműszakiztattam, meg kicseréltem benne a sok szilentet meg stabilizátorokat, egy ideig nem fogom eladni:)
Meg ha a keret úgy engedi, akkor remélem már AlfaCity-be már egy Garrett GT20 fog gondoskodni a megfelelő töltőnyomásról.
afri2010-10-31 10:44:22 // 106801
talán nekem is ilyet kéne beszereltetnem a 155be??? :-O
csomagtartó nyitás lábbal!! :-)
a legújabb VII.generációs Passatnak ilyen ... legalábbis!
de azért gondolom adnak hozzá acélbetétes bakancsot is!
megnézném hány úrinő rugdossa majd hegyesorrú cipőben a kocsi seggét, hogy nyíljon már ki az a szar ajtó!! :-DDD
afri2010-10-31 10:35:18 // 106800
mi mi miiiiiii????
várjááá!
azt akarod mondani, hogy megcsippelteted??? :-)
úúú, akkor brutál nyomaték lesz már benne!! -leszakad a fejed egy gyorsításnál! -
nem adod már el egyébként?? :-) ... csak úgy kérdem ... ;-)
Longman2010-10-31 08:05:25 // 106799
Kóstolgatsz kisgyerek, kóstolgatsz? :) :DD :P
RoliQ42010-10-31 07:48:49 // 106798
jaja ott is van túró csak más az üzemanyag:P
Thomika2010-10-31 07:36:36 // 106797
Jó reggelt Cartásak! :))

Akit érdekel esetleg néhány akciós ajánlat Casco-ra, kötelezőre, dobjon nekem egy mail-t, én még aznap visszaküldöm az 6 legjobb legjobb ajánlatot! Alkuszként elég jó konstrukciókat tudtunk kialkudni a biztosítóknál! :))


Az alábbi adatok kellenek:
Név, szül. idő, lakcím (Elég a település, bp-ieknél kerület is), jogsi megszerzésének éve, autó pontos típusa, gyártási éve, M.o- forgalomba helyezés éve, jelenlegi Bonus besorolás, kw, ccm., és rendszám!


Fontos!!!!! Törvény írja elő, hogy igazolni kell a biztosítódtól beszerzett papírral, hogy tényleg abban a bonus besorolásban vagy!! Ezt nem feltétlen kell Nektek beszerezni, az új biztosító megteszi ,de addig csak A0-ba lehet megkötni az új biztosítást! Ha új biztosító lekérte az igazolást a régiről természetesen áttesznek a megfelelő osztályba! és jóváírják az esetleges többlet befizetést! Ez többnyire még decemberben megtörténik, így nem kell! TEHÁT SENKI NEM BUKJA EL a BEFIZETÉSÉT! Sajnos néhány alkuszi oldal ezt nem kéri,de ebből gond lehet!!! Mint ahogy meg is történt múlt hónapban 2 esetben is! :( Azóta van 2 új ügyfelünk :P

Akik már elküldték korábban az adatokat, ők ma délelőtt kapják az ajánlatokat! :)

Spóroljatok Ti is egy kis pénzt! :)))
GT Ɨ|ѯ2010-10-31 05:37:07 // 106796
a féktárcsa,Teeeeee..:-)
atesssz2010-10-31 01:40:26 // 106795
kíváncsi leszek én is, hogy kb 10-15 nap múlva milyen érzést nyújt majd a 155 ló és 360 Nm :)
Robiik2010-10-30 23:24:59 // 106794
:D az életükért imádkoznak, nem tudják hogy sínautóban ülnek
RoliQ42010-10-30 23:20:13 // 106793
érdekes... én ha kicsit eltolom neki akkor csöndben vannak a lányok:) nem értem miért....:D
Robiik2010-10-30 23:17:27 // 106792
én viszont szeretek titokban sietni. lehet ez azért is van mer a csajom jobb mint a gps, bemondja milyen tábla van a út szélén :D egy turbósban normál tempóban is sikítana, hogy ne vadulj már...
RoliQ42010-10-30 23:13:20 // 106791
látod ez így van ... ez a "turbó érzés" én imádom!:)
Robiik2010-10-30 23:09:58 // 106790
ebben igazad van, nekem csak annyi a problémám, hogy ha ugyanúgy gyorsul egy turbós és egy szívó akkor a turbós többnek érződik. ez főleg akkor baj ha valami parás utasod van mégis sietni akarsz :) de kinek a pap, kinek a papné, nekem pl a lány a kell :D
RoliQ42010-10-30 22:50:45 // 106789
aludd ki magad szépen:) lesz dolgod:) meg nekem is:(:D
RoliQ42010-10-30 22:49:57 // 106788
Mondjuk legyen az bömbi vagy 3.0 166os... !!! Ami 220 pacika!!!! végsebességre megvernek de 400méteren ...... mi vagyunk a császárok:)
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-30 22:49:46 // 106787
Ugyan olyan, mint a céges hiace. Ott 2.5 CR TDi van benne, de csak 88!!! LE. Annyit meg egy rönyó 1,5 dCi is tud. Sőt, az erősebb. De amikor tölteni kezd, akkor megdobja az autót. A váltó miatt az a 30-ról 38 km/h-ra való ugrást jelenti. :-D

A haverom vett nemrég egy hiace-t kidobta belőle a motort és vett bele egy LandCriuser 3.0 D-4D mocit. Most 200 Le-t tud és szépen lehet vele gumit kenni aszfaltra. :-DDD

Most megyek, mert holnap hosszú nap lesz!
Robiik2010-10-30 22:46:10 // 106786
fingom sincsa mit jelent nem érdeket annyira sosem hogy utánanézzek :) de sokat elárul róla haverom első reakciója: "Hát ez nem egy gyorsulóauto!" :D
Robiik2010-10-30 22:45:05 // 106785
pl a psa-konszernes ami 160 lovat tud ? :P
RoliQ42010-10-30 22:43:15 // 106784
nem én hasonlítottam össze:P de pl a 3literes szívók se nagyon fognak meg:P
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-30 22:41:55 // 106783
SDI?

Seiße Diesel Injection :-D
Robiik2010-10-30 22:41:49 // 106782
így sem megy csak úgy érzed... 90 lovas tdi-t erősebbnek érzed mint az én 150 lovasomat, csak éppen mikor egymás mellett gyorsul a 2 vas akkor látszik az igazság
RoliQ42010-10-30 22:41:18 // 106781
ezt értem és normális dolog... ha pl egy 150 lóerős szívót hasonlítunk össze egy 150 lóerős turbóssal:) mondjuk akkor is a turbós fog nyerni mert a nyomaték jóval nagyobb....:) de pl egy turbós töltés alatt általában rosszabbul megy kicsivel mint szívó társa ez a gyújtás miatt van (ezért kell a chips) így pl esetemben kevesebbet is fogyaszt mint a szívó de 3200 felett a 18 Liter se kizárt:)
Robiik2010-10-30 22:40:18 // 106780
tudom, sdi seatunk van :D 1.9 és csak 65 ló :P
Robiik2010-10-30 22:39:15 // 106779
engem nem tudsz meggyőzni, nem fogok turbósításon gondolkodni :D egyébként sportszerűtlen egy 2.0 szívót egy 2.0 turbóval összehasonlítani
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-30 22:37:27 // 106778
a tdi-ből szereld ki a t-t és akkor az sem fog menni.
RoliQ42010-10-30 22:36:16 // 106777
máskülönben városban nagypapisan járok 2000nél váltok... akkor meg semmit nem venni észre...... de ha kell............! :)
Robiik2010-10-30 22:35:46 // 106776
ezt most nem hiszem el, de elmagyarázom :) üllj be egy 1.4 tdi rövidujjúba, úgy fogod érezni, hogy szaggatja az aszfaltot, közben a mutató meg alig mászik... ezzel szemben egy sokkal jobban gyorsuló szívóban ásítozol, mert nem érzed a nyomatékot (hirtelen nyomatékemelkedést) a fater 320 bömösében sikítottak az emberek, a TS-emben meg észre sem veszik hogy gyorsítok, pedig egetverő különbség nincs
RoliQ42010-10-30 22:34:14 // 106775
Azt kéne.... én se gondoltam hogy ekkora a különbség! persze a régebbi turós autókban ad egy plusz érzést a turbó mert csak 3200körül jön meg a nyomás de a számok nem hazudnak a szívó 180Nm körül a turbós meg 260Nm chippel 320Nm ez nem kamu ettől mosolyog az ember!:)
Robiik2010-10-30 22:31:42 // 106774
nekem nem ez adja az érzést, de hülyébb vagyok mint a sokéves átlag, ezt már párszor bizonyítottam :) a fél világ turbó párti ( az a fele aki tudja miaz) én meg ellenzem :)
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-30 22:31:03 // 106773
Ültesd be magad mellé Robiik Cartársat. Habzó szájjal fog kiszállni, hogy neki is kell! :-D
RoliQ42010-10-30 22:30:36 // 106772
én nem értem:)
RoliQ42010-10-30 22:29:38 // 106771
meg az az érzés... ha pályázok ... 5. ben 150 körül jön meg a nyomás... hát mondanom se kell !:)
Robiik2010-10-30 22:28:59 // 106770
utána meg a hirtelen ébredő nyomatéktól erősebbnek tűnik mint amilyen, ahogy a dízelek is, de szerintem ezzel rontja a komfortot :) jó hülyén hangzik mi? csak nem mindegy hogy amikor a mama benn ül és kamiont előzöl akkor szívinfarktus a vége a gyorsulásérzettől vagy észre sem veszi az ámokfutást :D remélem értitek mit próbálok elmagyarázni
RoliQ42010-10-30 22:26:21 // 106769
felesleges? hát nekem ugyan olyan volt mint a tiéd 16 v szívó! Aztán belekerült a túrós moci.... Soha nem felejtem el azt a napot amikor mondták hogy próbáljam ki... indít... már a hangjára kivertem volna:D megvártuk míg bemelegszik... aztán elindultunk gurulgattunk semmi különbség... aztán kifordúltunk a főútra... nah akkor padló .... hát apám az az érzés... azt hittem befosok... ! Piri mester azzal búcsúzott hogy hazafelé előzésnél nem árt ha két kézzel fogom a kormányt mert ha véletlen kicsit szar az út és megjön a nyomás .. könnyen árok lehet :) aztán amikor beértem a városba kicsit már megszoktam addigra... letoltam egy RS skodát ... jól esett!:) Mára már megszoktam és már "gyengének" tűnik:) De lesz ez még "befosós" gép:) Kell az a turbó!:)
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-30 22:25:16 // 106768
A dedra 163 LE-t tudott. De az volt a forgalmijában is. Ha finoman 2500-nál elváltasz, mint egy szívó. Utána meg....
RoliQ42010-10-30 22:20:17 // 106767
csak győzd tankolni:P
Robiik2010-10-30 22:19:54 // 106766
A másik probléma hogy nem vagyok turbo párti :) elrontja a motor karakterét. dízelre nagyon kell, de nálam az olajkályha kapásból kizárva, benzinesre meg fölösleges, mostmár úgysem a ccm számít a biztosításban :D
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-30 22:19:36 // 106765
Én ki sem szállnék belőle :-P
RoliQ42010-10-30 22:18:15 // 106764
hát azért ebbe becsücsücsülnék:P
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-30 22:17:00 // 106763
Pedig jó dolog az. Nekünk is volt anno 2 Dedra Turbo-nk. Mind a kettő piros. Az egyiknek gombnyomásra behajlott a tükre. Iszonyatosan ment. :-D
RoliQ42010-10-30 22:13:34 // 106762
integrale az fasza:)
Robiik2010-10-30 22:13:34 // 106761
Nem azt mondtam hogy hányok ha meglátok egyet :D csak magamat nem tudom elképzelni egy lanciaban. lehet azért mert semilyen tapasztalatom nincs vele, még alló lanciaban sem ültem :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak