Fórum >> Típusok >> 155

Gery832009-03-22 19:44:00 // 76552
Sztem manualban benne van, Docky oldaláról letőthető.
Goodboy2009-03-22 19:40:12 // 76551
ilynye de jo kedvü valaki,,,,,,,,és h szeded ki a porvédöt a féknyeregböl,mi???
Gery832009-03-22 19:38:02 // 76550
Hülyeséget félretéve, sztem a Bárdinál kapsz, seinsa márkájú felújítószettet aprópénzért hozzá.
Mindjárt utánanézek. ;)
Gery832009-03-22 19:37:07 // 76549
Sztem igen.
Úgy hogy leszeded, és felteszed azt amit a bótban vettél... :DDD
Goodboy2009-03-22 19:27:22 // 76548
urak!55 hátso féken ,lehet külön porvédot cserélni ,ill ,ha lehet ,hogy kell és hol lehet beszerezni ?köszi
Fairlane2009-03-22 19:26:04 // 76547
215/40 nekem simán elment, elég messze volt mindentől.
7,5 széles, ET 35ös volt talán a felni.

A 225/35 átmérőre kisebb, az egy centi szélesség meg szerintem még elmegy....
De ugye ET függő...
atesssz2009-03-22 19:18:26 // 76546
sziasztok cartársak!

Valakinek van tapasztalata a széles kasztnis 155-ön 17-es felnikkel? nevezetesen 225/35-ös gumikkal?
Buksi2009-03-22 19:15:50 // 76545
Köszi! :-)

Igen, te világosítottál meg!! :-DD
Fairlane2009-03-22 19:14:11 // 76544
NA! Grat :))

Látod, én mondtam meg a megoldást, hogy el kell húzni villanyászhoz.... :P
lungfefe2009-03-22 18:48:19 // 76543
Mintha csak neki lenne támasztva a lökös.
Buksi2009-03-22 18:43:43 // 76542
Én inkább úgy mondanám, hogy ronda! :-((((
zsiguchan1552009-03-22 18:40:49 // 76541
Érdekes megoldás.
Buksi2009-03-22 17:32:09 // 76540
Köszi! Most már legalább tudom, hogy működik! :-)
Buksi2009-03-22 17:31:35 // 76539
Na Urak!

Még ma délután kész lett a vas! Szépen duruzsol már a kicsike, saját lábán hoztam haza! Hogy mi volt a baja? Röhögni fogtok! Nem elektromos baja volt, hanem vizes volt a benya meg a gyertyák is (ne kérdezzétek hogyan) és ezért a nyomásszabályozó nem küldött jelet és ezért nem ment az AC! Vagy valahogy így magyarázta a villanyász! Na mindegy, az a lényeg, hogy műxik! Annyit még mondott, hogy kb. 10 lityót tankolok, akkor töltsek a tankba 1 deci denaturált szeszt és ha esetleg még lenne víz a tankban, akkor az majd kitisztítja belőle! :-)

Titta örö é bódottá! :-))))
Fairlane2009-03-22 14:27:06 // 76538
Vazze, mint a belezés egy disznóvágáson... :))
Thomika2009-03-22 12:48:42 // 76537
Rakd szerviz állásba a vasat és akkor nem tilt semmit! A nyitó és záró gomb együttes, kb. 3-5mp-ig tartó megnyomásával, természetesen előzetesen már gyújtás ráadásával elvileg szerviz állásba kapcsol a riasztó...
Longman2009-03-22 11:10:12 // 76536
Sziasztok. Akkor ha elektromos parajelenségeknél tartunk, nekem is van egy, jelenleg miatta használhatatlan az autó.
Van a motortérben egy tápkábel, ami a gyújtás trafóknak és az injektoroknak viszi a tápot. Ha ez nincs bekötve, akkor nincs szikra..
Namost ez eredetileg a 164ben a biztosítéktábláról kapta a vezérlés, de mivel a 155 nél így nem tudam megoldani, így az autó főbiztosítékjáról adom neki a 12V-t, persze közbeiktattam még egy lengőbiztosítékot. Péntek reggelre ezt a lengőbiztosítékot kiütötte, a következőt is amit beletettem, ezután biztosíték nélkül próbálkoztam, de azonnal heves szikrázással reagált ahogy megkapta a tápot. Mi lehet ez, zárlat, vagy valahol letestel????

Előzmény: egy hete motort mostam, után nem indult a verda, le kellet szedni először az első hengerfejről a fedelet hogy hozzáférjek a trafókhoz, majd mivel ez nem hozott elég eredményt, lebontottam a hátsót is hogy kiszárítsam. Ez kicsit nehezebb, mert le kell venni a kopmplett szívócsonkot (gyakorlatilag az a fedél), szívósort. Hátul a jobb szélső trafónak észrevettem hogy foltozottak a vezetékei, ezeket újraszigeteltem.
Összerakás után minden hibátlanul működött, este leállítottam, de reggelre már produkálta a fenti hibát..
Buksi2009-03-22 08:08:59 // 76535
Kemény 3 napot volt itthon a verda, de ma elvittem egy villanyászhoz, mert már nem bírtam vele! :-((
Buksi2009-03-22 08:07:42 // 76534
Jó kis motorkiszedő módszer! :-)))))))))
Marklar1552009-03-21 22:04:41 // 76533
Amikor a férfiak dolgoznak:)
SD2009-03-21 22:01:30 // 76532
nem nem tévedés 120-nál üt 155-nél már nem:D
Marklar1552009-03-21 21:54:36 // 76531
Én is épp ezt mondtam neki. Még míndíg azok az egyik leg "ütősebbek" a 155 ön:)
SD2009-03-21 21:54:11 // 76530
az enyim az 35 asszem de cseribe szeresse a csapágy:)
SD2009-03-21 21:53:35 // 76529
bezony:))) de télire bevállalnék egy olyan tojástartósat mert nekem az is tetsz:) de a zender az über:)))

mostmár fakormánnyal tökjó retro alfám van:)))
Fairlane2009-03-21 21:48:59 // 76528
Szépek hát, pláne 25ös ETvel :)))
András bácsi2009-03-21 21:42:03 // 76527
Azért csak szépek azok a Zenderek.
SD2009-03-21 21:20:09 // 76526
képek a kormányváltásról, az új kormányt még nem tudtam lefotózni de két szép 155-öst találtam:)

Buksi2009-03-21 14:32:09 // 76525
Ezeket megtaláltam én is! A vicces az a dologban, hogy az én távirányítómon 3 gomb van! :-))
Buksi2009-03-21 14:30:43 // 76524
Lekötöttem teljesen a riasztót, de így sem megy az AC! :-((
Felhívtam Schulek Bélát, ő azt mondta lehetséges, hogy a motorvezérlő kakálz be! Holnap elhúzom a gépet valami villanyászhoz és kiméregeti a dolgokat! Egyenlőre mást nem tudok csinálni! :-((
Longman2009-03-21 11:13:17 // 76523
ACC: A gyújtáskapcsoló 15-re kötend. Az önindítózás pillanatában is feszültségen kell lennie (indítástiltás
reléinek vezérlése).


Szerintem csak gyújtásra van kötve, az AC-ra nem!!! Nem a riasztó lesz a ludas!
Longman2009-03-21 11:11:28 // 76522
Megvan a kapcsolási rajz is!

Itt
Longman2009-03-21 11:09:37 // 76521
A manualban van ilyen, érdemes lenne ezt is kipróbálni:

Szervizállapot:
A riasztó bekapcsolása után közvetlenül adjuk rá a gyújtást és nyomjuk meg a távirányító 1.(bal) és 2.(jobb)
gombját egyszerre. Hosszabb hangjelzés után a riasztó szervizállapotba kerül, a LED 5db gyors villogását
hosszabb szünet követi. Ebben az üzemmódban a riasztó teljesen hatástalan. A távkapcsolót nyugodtan levehetjük
a kulcscsomóról
Longman2009-03-21 11:06:06 // 76520
No, ott van a 3. képen a gyújtáskapcsolód alsó csatlakozójából kijövő vkék-piros vezeték. Szedd le a szigszalagot róla, nézd meg hol van rákötve a risztó kábelja.. Kösd le róla, ellenőrizd a kábel folytonosságát. Keresd meg a riasztó tápellátását, azt is húzd le. És így próbáld ki hogy gyújtáson megy-e az AC..
Buksi2009-03-21 09:44:43 // 76519
De igen, utánanéztem! Közben megtaláltam a műszerfal alatt a riasztó dobozát is! Megnéztem a bekötését és úgy látom, hogy a gyújtáskapcsolóra van kötve, de többet nem értek hozzá! Lehet, hogy csak elnyomkodta a fényező, amkior be akarta indítani! Nem tudom! Jó lenne tudni, hogyan kell betanítani ezt a riasztót! Valakinek ötlete??
Előre is köszi! :-)


BMW forever!!!!!!!!2009-03-21 09:10:30 // 76518
Akko má ha risztó akko én is kérdezek.

Van a vasban egy SHARK riasztó.A távirányitóban nem volt elem,de raktam bele és nem megy igy sem.Hogy kell betanítani?Kulcsom nincs hozzá,szóval szopás..........
Longman2009-03-21 09:07:30 // 76517
Nem néztél utána? A Ceasar honlapján ez alatt a név alatt (CT-010) azt írja hogy ez csak egy ütésérzékelő modul.. ehun
Bianco2009-03-20 22:19:40 // 76516
Igazad van, valóban így működik az az átok riasztó,annyi kiegészítéssel,hogy nem egyedül a távirányító gombjai változtatják a beállításokat!
Kéne lennie vhol egy pici nyomógombhoz hasonló kapcsolónak.
Ezt a gombot kell nyomva tartani gyújtás ráadás után 10mpig és akkor programozható a távir gombjaival a riasztó.
Sajnos nekem is volt ilyen riasztóm anno az egyik régi offosomba,de 2 hónapi kínlódás után kihajítottam az autóból...mert önálló életre kelt :-((
Általában erre a típusra sokan panaszkodnak, viszont van olyan akinek hosszú évek óta hiba nélkül üzemel....
süsnye2009-03-20 22:03:14 // 76515
az is lehet, hogy a gombokkal tudod konfigurálni, az enyim olyan...ledvillogással jelzi a beállításokat... igaz nem cézár. ;)
süsnye2009-03-20 21:58:49 // 76514
pl. arra jó, h letakarítsd az olajat 1100km-nyi olajbeöntő sapek nélküli utazás után ;))

egyébként én sem csinálom...
Buksi2009-03-20 20:01:59 // 76513
Majd utalom! :-DDD
norbee2009-03-20 20:01:31 // 76512
Nincs mit, 3.600 HUF + Áfa. :)
Buksi2009-03-20 20:00:42 // 76511
Remélem megtalálom! Köszi!
norbee2009-03-20 19:57:02 // 76510
Hát az no comment...
norbee2009-03-20 19:55:10 // 76509
Az kevés. Találj is.
Általában egy vastag fekete érpár blokkolja az AC vezetékét, rövidre lehet zárni. Magyarán mondva ha direktbe szól az AC, vizslasd végig az AC-tól jövő érpárt, ahol bele van toldva, azt hidald át. Azt gyí.
Buksi2009-03-20 19:51:21 // 76508
Ez is egy ilyen kis dobozka?
enzo2009-03-20 19:50:53 // 76507
Fiat Ducato, MÉTA típus ,bizony ott volt!
Buksi2009-03-20 19:50:34 // 76506
Köszi! Akkor majd még kersegélek!
norbee2009-03-20 19:48:33 // 76505
Csúnya vicc lenne, ha a központi modul a motortérben lenne... :)
norbee2009-03-20 19:47:52 // 76504
Valami olyan számot keress, hogy 205 210 215
enzo2009-03-20 19:47:49 // 76503
Vagy a motortérben.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak