Gery832009-03-22 19:44:00 // 76552
Sztem manualban benne van, Docky oldaláról letőthető.
Goodboy2009-03-22 19:40:12 // 76551
ilynye de jo kedvü valaki,,,,,,,,és h szeded ki a porvédöt a féknyeregböl,mi???
Gery832009-03-22 19:38:02 // 76550
Hülyeséget félretéve, sztem a Bárdinál kapsz, seinsa márkájú felújítószettet aprópénzért hozzá.
Mindjárt utánanézek. ;)
Mindjárt utánanézek. ;)
Gery832009-03-22 19:37:07 // 76549
Sztem igen.
Úgy hogy leszeded, és felteszed azt amit a bótban vettél... :DDD
Úgy hogy leszeded, és felteszed azt amit a bótban vettél... :DDD
Goodboy2009-03-22 19:27:22 // 76548
urak!55 hátso féken ,lehet külön porvédot cserélni ,ill ,ha lehet ,hogy kell és hol lehet beszerezni ?köszi
Fairlane2009-03-22 19:26:04 // 76547
215/40 nekem simán elment, elég messze volt mindentől.
7,5 széles, ET 35ös volt talán a felni.
A 225/35 átmérőre kisebb, az egy centi szélesség meg szerintem még elmegy....
De ugye ET függő...
7,5 széles, ET 35ös volt talán a felni.
A 225/35 átmérőre kisebb, az egy centi szélesség meg szerintem még elmegy....
De ugye ET függő...
atesssz2009-03-22 19:18:26 // 76546
sziasztok cartársak!
Valakinek van tapasztalata a széles kasztnis 155-ön 17-es felnikkel? nevezetesen 225/35-ös gumikkal?
Valakinek van tapasztalata a széles kasztnis 155-ön 17-es felnikkel? nevezetesen 225/35-ös gumikkal?
Buksi2009-03-22 19:15:50 // 76545
Köszi! :-)
Igen, te világosítottál meg!! :-DD
Igen, te világosítottál meg!! :-DD
Fairlane2009-03-22 19:14:11 // 76544
NA! Grat :))
Látod, én mondtam meg a megoldást, hogy el kell húzni villanyászhoz.... :P
Látod, én mondtam meg a megoldást, hogy el kell húzni villanyászhoz.... :P
lungfefe2009-03-22 18:48:19 // 76543
Mintha csak neki lenne támasztva a lökös.
Buksi2009-03-22 18:43:43 // 76542
Én inkább úgy mondanám, hogy ronda! :-((((
zsiguchan1552009-03-22 18:40:49 // 76541
Buksi2009-03-22 17:32:09 // 76540
Köszi! Most már legalább tudom, hogy működik! :-)
Buksi2009-03-22 17:31:35 // 76539
Na Urak!
Még ma délután kész lett a vas! Szépen duruzsol már a kicsike, saját lábán hoztam haza! Hogy mi volt a baja? Röhögni fogtok! Nem elektromos baja volt, hanem vizes volt a benya meg a gyertyák is (ne kérdezzétek hogyan) és ezért a nyomásszabályozó nem küldött jelet és ezért nem ment az AC! Vagy valahogy így magyarázta a villanyász! Na mindegy, az a lényeg, hogy műxik! Annyit még mondott, hogy kb. 10 lityót tankolok, akkor töltsek a tankba 1 deci denaturált szeszt és ha esetleg még lenne víz a tankban, akkor az majd kitisztítja belőle! :-)
Titta örö é bódottá! :-))))
Még ma délután kész lett a vas! Szépen duruzsol már a kicsike, saját lábán hoztam haza! Hogy mi volt a baja? Röhögni fogtok! Nem elektromos baja volt, hanem vizes volt a benya meg a gyertyák is (ne kérdezzétek hogyan) és ezért a nyomásszabályozó nem küldött jelet és ezért nem ment az AC! Vagy valahogy így magyarázta a villanyász! Na mindegy, az a lényeg, hogy műxik! Annyit még mondott, hogy kb. 10 lityót tankolok, akkor töltsek a tankba 1 deci denaturált szeszt és ha esetleg még lenne víz a tankban, akkor az majd kitisztítja belőle! :-)
Titta örö é bódottá! :-))))
Fairlane2009-03-22 14:27:06 // 76538
Vazze, mint a belezés egy disznóvágáson... :))
Thomika2009-03-22 12:48:42 // 76537
Rakd szerviz állásba a vasat és akkor nem tilt semmit! A nyitó és záró gomb együttes, kb. 3-5mp-ig tartó megnyomásával, természetesen előzetesen már gyújtás ráadásával elvileg szerviz állásba kapcsol a riasztó...
Longman2009-03-22 11:10:12 // 76536
Sziasztok. Akkor ha elektromos parajelenségeknél tartunk, nekem is van egy, jelenleg miatta használhatatlan az autó.
Van a motortérben egy tápkábel, ami a gyújtás trafóknak és az injektoroknak viszi a tápot. Ha ez nincs bekötve, akkor nincs szikra..
Namost ez eredetileg a 164ben a biztosítéktábláról kapta a vezérlés, de mivel a 155 nél így nem tudam megoldani, így az autó főbiztosítékjáról adom neki a 12V-t, persze közbeiktattam még egy lengőbiztosítékot. Péntek reggelre ezt a lengőbiztosítékot kiütötte, a következőt is amit beletettem, ezután biztosíték nélkül próbálkoztam, de azonnal heves szikrázással reagált ahogy megkapta a tápot. Mi lehet ez, zárlat, vagy valahol letestel????
Előzmény: egy hete motort mostam, után nem indult a verda, le kellet szedni először az első hengerfejről a fedelet hogy hozzáférjek a trafókhoz, majd mivel ez nem hozott elég eredményt, lebontottam a hátsót is hogy kiszárítsam. Ez kicsit nehezebb, mert le kell venni a kopmplett szívócsonkot (gyakorlatilag az a fedél), szívósort. Hátul a jobb szélső trafónak észrevettem hogy foltozottak a vezetékei, ezeket újraszigeteltem.
Összerakás után minden hibátlanul működött, este leállítottam, de reggelre már produkálta a fenti hibát..
Van a motortérben egy tápkábel, ami a gyújtás trafóknak és az injektoroknak viszi a tápot. Ha ez nincs bekötve, akkor nincs szikra..
Namost ez eredetileg a 164ben a biztosítéktábláról kapta a vezérlés, de mivel a 155 nél így nem tudam megoldani, így az autó főbiztosítékjáról adom neki a 12V-t, persze közbeiktattam még egy lengőbiztosítékot. Péntek reggelre ezt a lengőbiztosítékot kiütötte, a következőt is amit beletettem, ezután biztosíték nélkül próbálkoztam, de azonnal heves szikrázással reagált ahogy megkapta a tápot. Mi lehet ez, zárlat, vagy valahol letestel????
Előzmény: egy hete motort mostam, után nem indult a verda, le kellet szedni először az első hengerfejről a fedelet hogy hozzáférjek a trafókhoz, majd mivel ez nem hozott elég eredményt, lebontottam a hátsót is hogy kiszárítsam. Ez kicsit nehezebb, mert le kell venni a kopmplett szívócsonkot (gyakorlatilag az a fedél), szívósort. Hátul a jobb szélső trafónak észrevettem hogy foltozottak a vezetékei, ezeket újraszigeteltem.
Összerakás után minden hibátlanul működött, este leállítottam, de reggelre már produkálta a fenti hibát..
Buksi2009-03-22 08:08:59 // 76535
Kemény 3 napot volt itthon a verda, de ma elvittem egy villanyászhoz, mert már nem bírtam vele! :-((
Buksi2009-03-22 08:07:42 // 76534
Jó kis motorkiszedő módszer! :-)))))))))
Marklar1552009-03-21 22:04:41 // 76533
SD2009-03-21 22:01:30 // 76532
nem nem tévedés 120-nál üt 155-nél már nem:D
Marklar1552009-03-21 21:54:36 // 76531
Én is épp ezt mondtam neki. Még míndíg azok az egyik leg "ütősebbek" a 155 ön:)
SD2009-03-21 21:54:11 // 76530
az enyim az 35 asszem de cseribe szeresse a csapágy:)
SD2009-03-21 21:53:35 // 76529
bezony:))) de télire bevállalnék egy olyan tojástartósat mert nekem az is tetsz:) de a zender az über:)))
mostmár fakormánnyal tökjó retro alfám van:)))
mostmár fakormánnyal tökjó retro alfám van:)))
Fairlane2009-03-21 21:48:59 // 76528
Szépek hát, pláne 25ös ETvel :)))
András bácsi2009-03-21 21:42:03 // 76527
Azért csak szépek azok a Zenderek.
SD2009-03-21 21:20:09 // 76526
Buksi2009-03-21 14:32:09 // 76525
Ezeket megtaláltam én is! A vicces az a dologban, hogy az én távirányítómon 3 gomb van! :-))
Buksi2009-03-21 14:30:43 // 76524
Lekötöttem teljesen a riasztót, de így sem megy az AC! :-((
Felhívtam Schulek Bélát, ő azt mondta lehetséges, hogy a motorvezérlő kakálz be! Holnap elhúzom a gépet valami villanyászhoz és kiméregeti a dolgokat! Egyenlőre mást nem tudok csinálni! :-((
Felhívtam Schulek Bélát, ő azt mondta lehetséges, hogy a motorvezérlő kakálz be! Holnap elhúzom a gépet valami villanyászhoz és kiméregeti a dolgokat! Egyenlőre mást nem tudok csinálni! :-((
Longman2009-03-21 11:13:17 // 76523
ACC: A gyújtáskapcsoló 15-re kötend. Az önindítózás pillanatában is feszültségen kell lennie (indítástiltás
reléinek vezérlése).
Szerintem csak gyújtásra van kötve, az AC-ra nem!!! Nem a riasztó lesz a ludas!
reléinek vezérlése).
Szerintem csak gyújtásra van kötve, az AC-ra nem!!! Nem a riasztó lesz a ludas!
Longman2009-03-21 11:09:37 // 76521
A manualban van ilyen, érdemes lenne ezt is kipróbálni:
Szervizállapot:
A riasztó bekapcsolása után közvetlenül adjuk rá a gyújtást és nyomjuk meg a távirányító 1.(bal) és 2.(jobb)
gombját egyszerre. Hosszabb hangjelzés után a riasztó szervizállapotba kerül, a LED 5db gyors villogását
hosszabb szünet követi. Ebben az üzemmódban a riasztó teljesen hatástalan. A távkapcsolót nyugodtan levehetjük
a kulcscsomóról
Szervizállapot:
A riasztó bekapcsolása után közvetlenül adjuk rá a gyújtást és nyomjuk meg a távirányító 1.(bal) és 2.(jobb)
gombját egyszerre. Hosszabb hangjelzés után a riasztó szervizállapotba kerül, a LED 5db gyors villogását
hosszabb szünet követi. Ebben az üzemmódban a riasztó teljesen hatástalan. A távkapcsolót nyugodtan levehetjük
a kulcscsomóról
Longman2009-03-21 11:06:06 // 76520
No, ott van a 3. képen a gyújtáskapcsolód alsó csatlakozójából kijövő vkék-piros vezeték. Szedd le a szigszalagot róla, nézd meg hol van rákötve a risztó kábelja.. Kösd le róla, ellenőrizd a kábel folytonosságát. Keresd meg a riasztó tápellátását, azt is húzd le. És így próbáld ki hogy gyújtáson megy-e az AC..
Buksi2009-03-21 09:44:43 // 76519
De igen, utánanéztem! Közben megtaláltam a műszerfal alatt a riasztó dobozát is! Megnéztem a bekötését és úgy látom, hogy a gyújtáskapcsolóra van kötve, de többet nem értek hozzá! Lehet, hogy csak elnyomkodta a fényező, amkior be akarta indítani! Nem tudom! Jó lenne tudni, hogyan kell betanítani ezt a riasztót! Valakinek ötlete??
Előre is köszi! :-)
Előre is köszi! :-)
BMW forever!!!!!!!!2009-03-21 09:10:30 // 76518
Akko má ha risztó akko én is kérdezek.
Van a vasban egy SHARK riasztó.A távirányitóban nem volt elem,de raktam bele és nem megy igy sem.Hogy kell betanítani?Kulcsom nincs hozzá,szóval szopás..........
Van a vasban egy SHARK riasztó.A távirányitóban nem volt elem,de raktam bele és nem megy igy sem.Hogy kell betanítani?Kulcsom nincs hozzá,szóval szopás..........
Longman2009-03-21 09:07:30 // 76517
Nem néztél utána? A Ceasar honlapján ez alatt a név alatt (CT-010) azt írja hogy ez csak egy ütésérzékelő modul.. ehun
Bianco2009-03-20 22:19:40 // 76516
Igazad van, valóban így működik az az átok riasztó,annyi kiegészítéssel,hogy nem egyedül a távirányító gombjai változtatják a beállításokat!
Kéne lennie vhol egy pici nyomógombhoz hasonló kapcsolónak.
Ezt a gombot kell nyomva tartani gyújtás ráadás után 10mpig és akkor programozható a távir gombjaival a riasztó.
Sajnos nekem is volt ilyen riasztóm anno az egyik régi offosomba,de 2 hónapi kínlódás után kihajítottam az autóból...mert önálló életre kelt :-((
Általában erre a típusra sokan panaszkodnak, viszont van olyan akinek hosszú évek óta hiba nélkül üzemel....
Kéne lennie vhol egy pici nyomógombhoz hasonló kapcsolónak.
Ezt a gombot kell nyomva tartani gyújtás ráadás után 10mpig és akkor programozható a távir gombjaival a riasztó.
Sajnos nekem is volt ilyen riasztóm anno az egyik régi offosomba,de 2 hónapi kínlódás után kihajítottam az autóból...mert önálló életre kelt :-((
Általában erre a típusra sokan panaszkodnak, viszont van olyan akinek hosszú évek óta hiba nélkül üzemel....
süsnye2009-03-20 22:03:14 // 76515
az is lehet, hogy a gombokkal tudod konfigurálni, az enyim olyan...ledvillogással jelzi a beállításokat... igaz nem cézár. ;)
süsnye2009-03-20 21:58:49 // 76514
pl. arra jó, h letakarítsd az olajat 1100km-nyi olajbeöntő sapek nélküli utazás után ;))
egyébként én sem csinálom...
egyébként én sem csinálom...
Buksi2009-03-20 20:01:59 // 76513
Majd utalom! :-DDD
norbee2009-03-20 20:01:31 // 76512
Nincs mit, 3.600 HUF + Áfa. :)
Buksi2009-03-20 20:00:42 // 76511
Remélem megtalálom! Köszi!
norbee2009-03-20 19:57:02 // 76510
Hát az no comment...
norbee2009-03-20 19:55:10 // 76509
Az kevés. Találj is.
Általában egy vastag fekete érpár blokkolja az AC vezetékét, rövidre lehet zárni. Magyarán mondva ha direktbe szól az AC, vizslasd végig az AC-tól jövő érpárt, ahol bele van toldva, azt hidald át. Azt gyí.
Általában egy vastag fekete érpár blokkolja az AC vezetékét, rövidre lehet zárni. Magyarán mondva ha direktbe szól az AC, vizslasd végig az AC-tól jövő érpárt, ahol bele van toldva, azt hidald át. Azt gyí.
Buksi2009-03-20 19:51:21 // 76508
Ez is egy ilyen kis dobozka?
enzo2009-03-20 19:50:53 // 76507
Fiat Ducato, MÉTA típus ,bizony ott volt!
Buksi2009-03-20 19:50:34 // 76506
Köszi! Akkor majd még kersegélek!
norbee2009-03-20 19:48:33 // 76505
Csúnya vicc lenne, ha a központi modul a motortérben lenne... :)
norbee2009-03-20 19:47:52 // 76504
Valami olyan számot keress, hogy 205 210 215