Fórum >> Típusok >> 155

norbee2009-03-20 19:46:24 // 76501
Az egy ütésérzekelő. Keresd tovább. Valahol a műszerfal teteje alá van az szerintem bedugva.
Buksi2009-03-20 19:46:21 // 76500
Azt egyenlőre nem tudom! Holnap kezdem el a "böngészést"!
enzo2009-03-20 19:44:27 // 76499
Valaminek lenni kell,ami manuálisan kiiktatja. Ha nincs kulcs, akkor kapcsoló!
Buksi2009-03-20 19:43:55 // 76498
CAESAR CT-010. Ezt a dobozkát a műszerfal alatt találtam!

Buksi2009-03-20 19:42:25 // 76497
Az enyém meg valami szutyok CAESAR, vagy mi!
norbee2009-03-20 19:40:52 // 76496
Na, komolyan, milyen riasztó ez? Hátha tudok hozzá manuált.
enzo2009-03-20 19:40:52 // 76495
Nem minden típushoz van kulcs. Az enyémet egy rejtett mikrókapcsoló iktatja ki. Shark típusú.
Buksi2009-03-20 19:40:49 // 76494
Hát nem maradt más hátra... :-((
RoliQ42009-03-20 19:38:39 // 76493
akkor most guberálhatsz a kábelek között!:)
Buksi2009-03-20 19:38:25 // 76492
Hát ez az, bassza meg! :-((
norbee2009-03-20 19:37:26 // 76491
Átvertek. :P Ez is csak Veled fordulhat elő. :)
Buksi2009-03-20 19:36:33 // 76490
Ilyen kulcsról nem tudok, hogy lenne hozzá!
RoliQ42009-03-20 19:33:44 // 76489
amivel ki lehetne kapcsolni a riasztót ez egy teljesen más kulcs
norbee2009-03-20 19:32:50 // 76488
Milyen márkájú riasztó ez baze? Legalább megközelítőleg. Mi van ha lehúzod simán a stekkerét a modulról?
Buksi2009-03-20 19:32:00 // 76487
Most nem értem milyen kulcsra gondolsz!?
RoliQ42009-03-20 19:30:40 // 76486
de végülis az is mind1 lenne hogy valamifajta kulccsal kiiktatható ha nincs meg a kulcs:D van plusz kulcsod?:)
Buksi2009-03-20 19:29:19 // 76485
Nem gyári riasztó sajna! :-(
Buksi2009-03-20 19:28:36 // 76484
Holnap nekiállok és megkeresem! Már mindent kiszedtem az utastérből, úgyhogy reggel egyből nekiállok!
RoliQ42009-03-20 19:27:21 // 76483
elvileg nekem a kesztyútartóban van egy főkapcsoló! de gondolom a tied nem gyári riasztó...! ha meg nem akkor meg kéne tudni milyen van benne! utánna meg lehet telefonos segítséget kérni ha annyira nem megy a kusza kábelek közti guberálás! :)
Buksi2009-03-20 19:26:43 // 76482
Ezt nem tudom, hogy lenne ilyen, de holnap majd megnézem!
Buksi2009-03-20 19:25:53 // 76481
Asszem mást nem tilt! A futómű az annyira gáz, hogy vontatni sem nagyon merem! A stornyai villanyászok meg nincsenek igazán a topon! :-(
Ha nem boldogulok vele, akkor Gery83 meglátogat valamelyik nap! :-))
Fairlane2009-03-20 19:24:27 // 76480
Most hogy írtad ezt a motormosást: én sosem értettem mi a bánatra jó ez.... Valaki felvilágosítana? :)

Ez már csak egy lépésnyire van a konnektormosástól :P :))
Longman2009-03-20 19:23:39 // 76479
Általában a jobb első lábtérbe teszik, a középkonzol oldalára. Kb ahol a lábtét légbefúvó van. Egy ilyen kulcsos megoldás szokott lenni. Ez a vészleállítója. De nem mindegyik riasztó ilyen. + ha szakadás van akkor teljesen mindegy hogy lekapcsolod-e vagy sem.
Keresd meg azt a csatlakozót ami a jobb oldali lábtérben van ahová beszalad a zöld-fekete vezeték. ott adj neki 12V-t, ha beindul a szivattyú akkor az utastéri vezetékelés OK.
Abban a csatlakozóban van egy vkék-piros vezeték is, az jön a gyújtáskapcsoló felől. Szerintem ott kell keresgélni a hiba okát..
TSiga ( I am the TSIG)2009-03-20 19:22:43 // 76478
Hali! Amennyiben a motortérben van egy kompakt riasztó, akkor kell lennie rajta eggumidugóval letakart kulcsnak, amivel le lehet a risztót kapcsolni. Ha nem, akkor töltsd le a riasztó leírását valahonnan és az alapján iktasd ki az AC megszakítását. Általában van egy relé a riasztó mellé kötve AC tiltásra. Ha nem, akkor kell lenni a riztó kábelkötegén vastagabb vezetéknek ami megszakítja az AC tápját. Kösd vissza a deti állapotot. Talán a riasztó reléje lehet a ludas.
Fairlane2009-03-20 19:22:18 // 76477
A riasztó tilt még mást is?
Ha nem, és nem boldogulsz vele, akkor egy direktbe kötött AC-vel esetleg el lehet csorogni egy autóvillamosságishoz. Vagy ennyire sincs egyben a futómű?

Esetleg ha valaki elvontatna? Stornyán is kell, hogy legyen autóvillanyász...
Buksi2009-03-20 19:11:25 // 76476
És az hol van??? Én nem értek hozzá! :-((
RoliQ42009-03-20 19:08:09 // 76475
nem lehet a riasztót kikapcsolni? főkapcsoló:)
Buksi2009-03-20 19:04:17 // 76474
Amúgy működik a riastó teeeeee, csak az AC-t nem engedni dógozni! :-( :-DD
SD2009-03-20 18:56:18 // 76473
mondjuk kezdetnek cseréld ki az elemet? :D
Buksi2009-03-20 18:35:39 // 76472
Na az egy kicsit nehezen menne! :-DDD
Buksi2009-03-20 18:33:32 // 76471
Jól beszélsz, de az az érzésem, hogy nem dugulásról van szó. hanem arról, hogy az AC nem kap áramot! Ma kipróbáltam (Longman telefonos segyítségével), az akksiról vittem neki direktbe áramot és úgy meg működött! Végignéztem már a fene tudja, hogy hányszor a biztosítékokat, meg a reléket, de mindegyik jó! Úgyhogy úgy néz ki, hogy a riasztó lesz a bűnös, mert amikor gyújtásra teszem, akkor meg kell nyomni a távirányítóján az egyik gombot és utána kezdi el nyomni a benyát az AC! De most ha nyomom a gombot, akkor meg semmi! :-(( Ezért gondolok most a riastóra! De fingom sincs hogyan kezdjek neki! :-(
norbee2009-03-20 18:23:49 // 76470
Kéne. Délelőtt megpróbálok centríroztatni, délután kinn-e vagy nefürgyéle?
SD2009-03-20 17:48:48 // 76469
és esztergom? bár még ki tudja mi lesz addig... lehet én is addigra virágot ültetek a Piroskába... most hogy mondod, ki tudja

vaze mongyá valami jót is mosmá!!! :)
süsnye2009-03-20 17:01:12 // 76468
idézném András bácsit: hsz. 76439 :))
Longman2009-03-20 17:00:30 // 76467
há recesszijjó van, nem biztos hogy oda most fogok menni..
SD2009-03-20 17:00:21 // 76466
holnap mikortól vagy?
Marklar1552009-03-20 16:53:05 // 76465
Cikki vagy! :)
Ajtó csere? :)
SD2009-03-20 16:41:07 // 76464
hát komáromban mekksasolom újra:)))
SD2009-03-20 16:40:43 // 76463
azt gonolom
Longman2009-03-20 16:27:03 // 76462
Jah, mostmár sokkal "jobb" a hangja mint akkor volt mikor nálad voltunk. Akkor még hangoskodtak a generátor szíjvezető görgők, az sokat rontott az akusztikai élményen.. :)
Longman2009-03-20 16:25:32 // 76461
Nem itt semmi nagy gond szerintem, eddig nem volt semmi baja.. Csak ebben a szar időben nehezen szárad ki..
SD2009-03-20 16:18:00 // 76460
ejjj ez nem jó hír:((( őőő hagyd szerintem száradni pár napot, ki rudja még hova folyt be a lé... én még nem mertem mosni a motort max törölgetni

de ha ilyen nagy számban nem indulnak az 55-ök akkor mostmár kiváncsi vagyok az enyim fog-e:D?

hátt nem tom, ha kinyomja a biztosítékot át ne hidald mert az tuti meggyújt valamit, ha hosszan úgy van.

bázz mondjatok már jobb híreket:( drukkolok, olyan szép hangja van annak a kis mocsoknak:)))
Longman2009-03-20 16:11:50 // 76459
Be is indulna úgy, de nem indított rá, csak ellenőrizte hogy maga a pumpa működik-e..
Nekem nem csak volt, hanem van is - direktbe kötve. De amiatt hogy nem volt kompatibilis egymással a 2 rendszer. (164 elektronika/kábelezés - 155 AC vezetékelés) De mostmár elméletben rájöttem hogy lehet összepárosítani őket, csak neki kellene állni.
Én meg motort mostam múlthéten azóta szarakszik, 5 hengeres volt, tegnap szétszedtem, kitisztítottam a gyertyapipákat, állt bennük a víz. Jó lett. Erre ma reggelre egyáltalán nem indul..
Motortérben egy gyújtás és injektornak tápot szállító vezetekén lévő lengőbiztosíték volt kiégve. Beraktam egy másikat azt az is eldurrant. Próbálgatom-próbálgatom, csak szikrázik mit állat. Vagy az is vizet kapott tegnap ahogy matattam vagy nem tom mi van..
SD2009-03-20 16:03:53 // 76458
Nem lehet hogy neki is belecsempésztek egy 3.0-ás mocit??? Vagy azt észrevette volna??? :D:D:D
neked volt ilyen hogy direktre volt kötve a punypa:) nem?

őőőő és ha direktre köti úgy akkor be is kéne indulnia nem?
Longman2009-03-20 15:57:48 // 76457
Igen, vezetékelés baja van. Test az van, azt kipróbálta. Tápot nem kap valamiért.. Ha közvetlenbe köti akkor megy a pumpa!
SD2009-03-20 15:55:41 // 76456
nem az új kormány a jelenlegi baloldal helyére megy, de az az igazi jobb oldal, tehát a bal az a jobb:) ezt két féle képpen tudom bizonyítani:

1: a szemlencse valójában a retinára teljes megfordított képet vetít tehát eleve kérdés hogy akkor mi az augyunkal amit kigondoltunk hogy melyik a bal illetve a jobb oldal ezt az alapján tesszük amit látunk akkor eleve fordíva van már ha nem csupán szellemi lények vagyunk

2: a szocialista , nemzeti szocialista eredetileg durván jobb oldal, az más kérdés hogy a jelenlegi kormány senem nemzeti senem szocialista, inkább amolyan bárányfarokba bújtatott, farkasbőr:D no de akkor mi van a másik oldallal az meg nemzeti, ez nem kétségese, viszont sokkal szociálisabb gondolkozású mint a jelenlegi balolal akinek a szociális értékeket követő magatartása a cigányság dédelgetésében kiderül, ami nem baj csak nekik sem jó, meg nekünk sem, és ráadásul semmi másra nem megy ki mint a fix 10%-os szavazóbázisra... na de hogy visszatérjek tehát minden baloldali gondolkodású ember valójában a fideszre kéne szavazzon, mert nekik több baloldali elemet tartalmaz a politikájuk mint a jelenlegi utódpártnak aki egyszerűen pénzt termel csupán:)

no tehát a bal az valójában jobb, illetve a jobb az bal tehát a jobb oldalra kerül:)

3: azért is a jobb oldalra kerül az új kormány mert nagyságrendekkel jobban befolyásolható a kormányrúdon keresztül az autó mozgása, mint a kesztyűtartóra kendácsolva, ami teljesen balfékség lenne:D

no elég kimerítő voltam?:D:D:D
SD2009-03-20 15:47:03 // 76455
De az már megállapított tény hogy nem megyen az AC?

és áramot kapik-e, az már kiderült?
Longman2009-03-20 15:33:47 // 76454
De neki nem benyát nem kap, hanem nem megy az AC, azért nem kap benyát! :)
süsnye2009-03-20 14:25:14 // 76453
milyen lesz? fakormány? gondolom a jobb oldalra szereled be(?) ;)))
süsnye2009-03-20 14:23:58 // 76452
"Puszillak! :DDD"

hú bammeg, melegszik a helyzet(?) ;))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak