Fórum >> Típusok >> 155

SD2009-06-04 12:41:20 // 80152
Persze hogy nem hívtak, mert ha hívtak volna akkor követned kellett volna őket:)
norbee2009-06-04 12:28:33 // 80151
Nem, a vak, meleg pincérek a Tiédet kérték. Nem hívtak még? :)))
norbee2009-06-04 12:27:32 // 80150
Ne törd a fejed, majd rájössz... :)))
süsnye2009-06-04 12:26:29 // 80149
hogy lehet drága karórával keresni...? ;))
SD2009-06-04 12:26:16 // 80148
A Hiltonban dolgozó vak pincéreknek adtad meg?
norbee2009-06-04 12:20:10 // 80147
Á, ne izgulj, semmi extra.
De ha keresnek napszemüveges, elegáns, öltönyös emberek, drága karórával, és arra kérnek, fáradj velük, ne nagyon tiltakozz. :)))
süsnye2009-06-04 12:17:49 // 80146
milyen helyeken? :)
norbee2009-06-04 12:02:48 // 80145
Azt már én megadtam más helyeken. :))))
süsnye2009-06-04 12:01:08 // 80144
vaze, remélem enyimet nemtod :)))
SD2009-06-04 11:52:58 // 80143
meee megadtam a telefonszámát egy biztosítási ügynöknek:P
süsnye2009-06-04 11:52:05 // 80142
és ezt most mé' kapta? :)
cac2009-06-04 11:46:54 // 80140
:D :D :D
SD2009-06-04 11:44:52 // 80139
ez még nem bizonyíték erejű nyelvvel ellenőrizd:) mint a 4.5V-os elemet
norbee2009-06-04 11:44:27 // 80138
Kalapácsos megoldás - orosz javítási módszer.
PVO Sztranij - Szovjet Honvédelmi Repülőcsapatok

É'ted? :)
Fairlane2009-06-04 11:37:28 // 80137
Ja és még utoljára, csakmost, csakneked





:))))))))))
Fairlane2009-06-04 11:34:29 // 80136
Óvassá.......


The two sparks on the 8V Alfa Twin Spark engines fire at the same time per cylinder and this makes the fuel mixture burn faster than single plug ignition because it is fired from 2 different places simultaneously. So less ignition advance could be used and also leaner mixtures could be burned. The 8V engine also has 8 identical spark plugs. They are symmetrically located at opposite sides of the combustion chamber.
SD2009-06-04 11:26:07 // 80135
Má mé tüzelne egyszerre a két gyertya? Nem mintha tudnám de nem logikus:)
cac2009-06-04 11:25:48 // 80134
Jaja, 8 szelepes az én kicsim.
Fairlane2009-06-04 11:20:25 // 80133
Ezt a bullshit-generátorral irtad? :))

Nemteljesen tudom interpretálni a szavaidat :P
norbee2009-06-04 11:11:50 // 80132
Megállj, rákötöm a bűrtangádat a hűtőre, csak gyere haza egyszer... :))))
norbee2009-06-04 11:11:04 // 80131
Persze, honnan van ez a megoldás? PVO Sztranij, 14. Honi Légvédelmi Ezred, Novoszibirszk? :)))
süsnye2009-06-04 11:08:30 // 80130
látod, látod, biztos azért mert kezd felfúvódni a hűtőrendszer ;)))
süsnye2009-06-04 11:07:13 // 80129
az, h egypólusú vagy több pólusú, az főleg az élettartamot befolyásolja. Mindig a legrövidebb úton fog áthúzni. Az egy pólusúnál nincs választása a mékőnek, a több pólusúnál viszont, tud más utat választani, ha az addig használt pólus már elhasználódott...
süsnye2009-06-04 11:03:16 // 80128
a tied 8V ha jó sejtem, szal egyforma gyertyák kellenek bele
Fairlane2009-06-04 10:58:27 // 80127
Tegyél brék-pointot egy kalapáccsal :P
norbee2009-06-04 10:53:17 // 80126
A Ződ átavanzsált P-51-be. Megyen neki egyfolytában a hűtőventillátora, ha elfordítoma kulcsot.
Basszameg.
Most vagy veszek rá egy pár magassági kormányt bontottan, vagy debuggolom.
Még nem döntöttem el, szerintetek? :))))
Fairlane2009-06-04 10:52:54 // 80125
Asszem a 8V TS hengerenként egyszerre gyujt, a 16V meg külön, sorrendben, mer ugye ott a gyertyákok sem egyformák :)
cac2009-06-04 10:51:41 // 80124
Szerintem nem egyszerre gyújtanak a gyertyák. Tudtommal az egyik trafó egy kicsit késleltetve 'utánéget', ezért is mondják, hogy 2 féle gyertya kell bele. Hozzátenném mások meg azt mondják, hogy 8 ugyanolyan gyertya kell. :)
Nekem eredetileg 4 pólusú cuccot használt Low-flyer kartárs, most egypólusú Bosch szikrázik benne.
süsnye2009-06-04 10:49:45 // 80123
nem, mondtam, h fejből írtam, és nem biztos, h jól emléxem a trafó csatik kiosztására.
de ez a kiosztás nem kóser, amit írtál, mert az egyik trafón óramutató járásával ellentétes irányban haladsz, a másikon meg nem :) A két trafó ugyanolyan kiosztással rendelkezik
süsnye2009-06-04 10:45:42 // 80122
1. a gyertya nem tüzel, az a nőstény eb ;))

2. ha egyszerre gyújtanak, akkor nyilván mind1, de én még mindig nemtom, hogy így van-e

3. ha így is van, akkor is szeretem, ha rend van a kábeleket közt :))
cac2009-06-04 10:41:41 // 80121
Thx!
Akkor viszont Fairlane (Ford? :)) alfa.org-os linkjén lenne rosszul(?), mert ott elméletileg ez a sorrend:
1-A, 2-F
3-C, 4-H
5-D, 6-G
7-C, 8-E
Fairlane2009-06-04 10:33:28 // 80120
Mondjuk itt felvetődik egy kérdés:

Mivel a két gyertyánk ugye egyszerre tüzel, és egyforma is, lényeges-e hogy a hengerenkénti jobb-bal gyertyát melyik trafó hajtja? Mármint ha amúgy jó helyre vannak kötve?

Sztem nem, azért lehet többféleképpen összerakni...
süsnye2009-06-04 10:18:53 // 80119
a gyújtótrafón meg vannak számozva a csatlakozók, ami jelzi, h melyik hengerhez tartozik. Pl. az 1-es számú csati az első hengerhez csatlakozik mindkét trafón. A hengerek sorszáma (ha szemben állsz) balról jobbra növekszik, vagyis abból a nézetből 1-2-3-4. Ha jól emléxem a belső trafó (utastérhez közelebbi) tartozik a hengerek első (szemből bal oldali) gyertyáihoz, a külső meg a jobb oldaliakhoz....
Nincs meg fejben, a trafó csatik számozása, de asszem így van:

cac2009-06-04 10:16:16 // 80118
Ó, ez szerintem faszányos lesz, még olyan tájolásban is van, ahogy én rajzoltam. Köszi!
Egyébként igen, közvetlen 12v hatására sem müxik. Mondanom sem kell, hogy benzin üzemmódban, fél éves pumpával vittem a szerelőhöz. Tök más beavatkozást végzett rajta, és rossz pumpával kaptam vissza. Garit állítólag csak pár napot adnak a bárdi autóban, szerencse, hogy a donorkocsiban van. Kérdés, hogy annak elegendő e a produkált üzemanyag nyomása, mert annak idején azért kellett cserélni.
Az a baj, hogy annyi rossz tapasztalatom volt már a szerelőkkel, hogy rögtön azt feltételezem, hogy anno nem cserélte ki. Biztos bennem van a hiba. :S
Fairlane2009-06-04 10:04:01 // 80117
Mert most nem men a pumpa?
Nem lehet, hogy nem kap delejt? Buksi szivott vmi ilyesmivel....


Amugy hirtelen itt találtam egy fórumot egy ábrával a gyertyakábelezésről.

Ha estig nem dobja be senki, akkor megnézem a sajátomat, azt leirom a megoldást :))
cac2009-06-04 09:38:25 // 80116
Az a baj, hogy tudtam, hogy ezt fogod mondani. :)
Kissé parázok, hogy ezeket a kecses (sárgaréz?) csöveket megroppantom valahol. Nincs lángforrasztó pákám.
Egyébként ide a rozsdás bökőt, hogy anno tavaly nyáron a szerelő nem cserélte ezt ki. Nem hinném hogy fél év használat után dobott volna egy hátast.
Fairlane2009-06-04 09:28:07 // 80115
Ki kell szedni a tartályt :P

Illetve valszinü a tankkal együtt is le lehetne venni a pumpát, de akkor sem ártana fentről legalább annyira hozzáférni, hogy a csöveket lekösd róla.
cac2009-06-04 09:25:32 // 80114
Köszi! Én is a manualt bújtam, és azt hittem, hogy csak lányos zavaromban nem találom, de ezek szerint nem. Valaki rá tudna esetleg pislantani a sajátjára?

AC pumpa téma: és mi van ha az esetemben egy 100 kilós lpg tartály van a szóban forgó ponton? :D
Isten szopat e :)?
Csak, mert az üzemanyag szivattyúm épp nem működik, gázzal meg elég necces egy frissen szerelt kocsit tesztelni, főleg ha ilyen hibák jöttek elő, mint alant írtam.
Fairlane2009-06-04 09:20:40 // 80113
Az.

Érdekes módon a manualban csak ezt találtam én is, a drótozást még nem :(

Amugy igen, a benyapumpa a csomagtartó felől cserélhető.
Kárpit ki, és alul, jobbhátul van egy fedél, ha azt leszeded, onnan némi nőgyógyászkodással elérhető.
cac2009-06-04 09:15:30 // 80112
Köszönöm a választ! Ez sajna szerintem a különböző hengerek gyújtási sorrendje.
Thomika2009-06-04 09:03:15 // 80111
Bár nem a legjobb kép, de ezen leírja mi a gyújtási sorrend!

Thomika2009-06-04 08:22:11 // 80110
Hátul hogy csináltak futómű állítást? 155-ben azt nem lehet!! So vszeg jól lehúztak a szervizben!
cac2009-06-04 08:15:23 // 80109
Na most én vagyok mélyponton. :(
Ki lett cserélve a vezérműtengely, mert rossz volt a vezérlés módosítás. Mondta a szerelő, hogy nem érti, miért pörög alapon 1600-1700-et a motor. Mondtam, hogy én sem, mert amikor odavittem stabilan 1000 volt. Erre nézem a kocsit, alapjáraton össze-vissza ráz, mintha csak 3 henger menne, aztán némi járatás után felmegy valóban 1600-os fordulatra. Menet közben nincs vele probléma, csak mintha gyengébb lenne. Szerintetek rosszul állította be a vezérlést?
Egyébként már kezdem unni, hogy ahány szerelő, annyiféleképp köti vissza a gyújtókábeleket. A mellékelt ábrán meg tudnátok mondani, mi a helyes sorrend?

(Ha szemben állok a motortérrel akkor a bal első gyertyát jelöltem 1-essel. Továbbá ha balról ránézek a gyújtótrafókra, akkor a sofőrhöz közelebbi trafónak a bal felső érintkezője az A.)
Jut eszembe ugye csak rosszul emlékszem, hogy az üzemanyag szivattyú a csomagtartóból cserélhető?

Előre is köszi a válaszokat!
Thomika2009-06-04 08:13:34 // 80108
Nagyon komoly! :)) Van még 2-3 ilyen fickó, aki hasonló videókat készített. Le a kalappal...
Thomika2009-06-04 07:48:17 // 80107
Lehet, hogy a fénykép csal, de én nem látom, hogy lejjebb lenne bármelyik lámpád is....
Thomika2009-06-04 07:43:27 // 80106
Nem semmi kerékcsere! Azért ez húzós mutatvány volt! :P
Thomika2009-06-04 07:42:40 // 80105
Jóregg!

Mi van Buksi? Nem tudtál aludni?? :)
Buksi2009-06-04 03:54:27 // 80104
Jól van, nem kell magyarázkodnod! :-D
Buksi2009-06-04 03:53:28 // 80103
Váááááááá... :-DDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak