Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:48:55 // 85852
Mi is visszük a kis medveölőt,ugyhogy szerény buli lesz,meg nem árt ha az asszony józanul is lát:-DDD
Whiteskull2009-10-06 20:45:03 // 85851
Hehe! A Lord mindig fő műsor. :)))
Nem. Ott lesznek a gyerekek is, azokat kell majd terelgetni. :))))
Nem. Ott lesznek a gyerekek is, azokat kell majd terelgetni. :))))
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:43:39 // 85850
Az tök jóóó! Akkor a Lord lesz a fő műsor ugye?...és főzni is fogsz?? :-D
Whiteskull2009-10-06 20:41:02 // 85849
Természetesen megyek. :)))))
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:40:14 // 85848
Jössz Kaposra? Én viszem a szokottat:))))) George is hozza amit a sors kiszabott rá....lehet hogy zokniban ugrálás lesz megint:)))
Whiteskull2009-10-06 20:33:26 // 85847
Amíg be nem rúgsz. :))))))))
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:32:36 // 85846
A wd40-el nincs gond csak a többivel:)))
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:31:03 // 85845
Az a gond hogy nem igazán van ötletem melyik csatlakozót kéne néznem.)) A motort se látom.
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:29:05 // 85844
Köszi!! Tudtam hogy számíthatok rád.-DDD
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:27:53 // 85843
De legalább még látok.-DDD
Buksi2009-10-06 20:27:32 // 85842
Akkor ez volt a baj! Nem volt mit szívni a motornak! Ezért nem volt hangja! :-DDDDDDD
Whiteskull2009-10-06 20:26:58 // 85841
Akkor meg volt a havi fürdés is? :DDD
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:26:24 // 85840
Nem drága tesóóóó! :)))) Az volt az első hogy beledugtam a fejem a tartályba:))))))
Buksi2009-10-06 20:26:21 // 85839
Hát aki ért hozzá, az ért hozzá! :-DD
süsnye2009-10-06 20:24:33 // 85838
ejjj, de szinkronban vagyunk... ;)))
Buksi2009-10-06 20:24:02 // 85837
Jah, azt nem tudtam! :-DD
Buksi2009-10-06 20:23:41 // 85836
Ne menj sehova! Nézd meg a csatikat, csiszold meg vagy fújd be wd40-el! Aztán ha semmi, akkor szedd ki a motort! :-)
süsnye2009-10-06 20:23:41 // 85835
először mozgasd meg, húzd le a csatit, tisztítsd meg stb.. ha nem segít, akkor lehet mérni...
Whiteskull2009-10-06 20:21:11 // 85834
Ahhoz elég süket. :)))))))
Buksi2009-10-06 20:20:41 // 85833
Attól még a motornak kellene hallani a hangját! :-))))
Whiteskull2009-10-06 20:20:02 // 85832
Az ablakmosó folyadék nem fogyott ki? :)))))))
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:19:10 // 85831
Skacok! Meg adta magát az ablak spriccni motorja,vagy mitudom én,de hiába húzom a kart..síri csend van! Van ötletetek,vagy egyből fussak az átverős "nap barnitott" villamosságis ismerősömhöz :))) Köszi
Buksi2009-10-06 17:13:11 // 85830
Húúú, ez egy rohadt jó videó! :-O
Longman2009-10-06 15:37:06 // 85829
Volt, de bekötöttem közvetlenül a kiegyenlító tartályra. A 164-en is így volt gyárilag!
SD2009-10-06 15:27:27 // 85828
2x ment:P
SD2009-10-06 15:26:25 // 85827
A hűtőben akkor is van víz amikor zárva van a termosztát, tehát a nyomás nem változhat a termo nyitására. Csak addig hideg víz áll benne, és amikor a termo nyit elkezdi azt is áttekerni a rendszeren és így az is felmelegszik, mert addig ugyi csak a blokkban keringett a víz hogy gyorsabban bemelegedjen.
Viszont ha nem volt rendesen feltöltve a rendszer, vagy nem légtelen akkor abban az esetben lehet hogy hirtelen leeseik a vízszint amikor nyit a termo.
Ezért amikor vizet leeresztettem én eddig utána mindig mikor feltöltöttem utána állóhelyzetben nyitott kupakkal elkezdtem járatni aztán mindig utána töltöttem a vizet amíg már kezdett melegedni, esetleg kisebb gázfröccsökkel igyekeztem kizavarni a légbuborékokat. Aztán mikor már melegedett rázártam és járattam amíg kapcsol a venti utána kis várás és megint nézés hogy jó-e a szint, utánatölt és addig bugyborékoltatni meg minden amíg már nem megy lentebb. Álló helyztetben.
Persze ha tök forró pofán lőtt volna így azrét érdemes kicsit várni.
De pl: öcsém béjembéjét mikor felfőzte nem volt elég csak keringetve tölteni mert ahhoz légtelenítő csavar kell...
Viszont ha nem volt rendesen feltöltve a rendszer, vagy nem légtelen akkor abban az esetben lehet hogy hirtelen leeseik a vízszint amikor nyit a termo.
Ezért amikor vizet leeresztettem én eddig utána mindig mikor feltöltöttem utána állóhelyzetben nyitott kupakkal elkezdtem járatni aztán mindig utána töltöttem a vizet amíg már kezdett melegedni, esetleg kisebb gázfröccsökkel igyekeztem kizavarni a légbuborékokat. Aztán mikor már melegedett rázártam és járattam amíg kapcsol a venti utána kis várás és megint nézés hogy jó-e a szint, utánatölt és addig bugyborékoltatni meg minden amíg már nem megy lentebb. Álló helyztetben.
Persze ha tök forró pofán lőtt volna így azrét érdemes kicsit várni.
De pl: öcsém béjembéjét mikor felfőzte nem volt elég csak keringetve tölteni mert ahhoz légtelenítő csavar kell...
SD2009-10-06 15:25:27 // 85826
A hűtőben akkor is van víz amikor zárva van a termosztát, tehát a nyomás nem változhat a termo nyitására. Csak addig hideg víz áll benne, és amikor a termo nyit elkezdi azt is áttekerni a rendszeren és így az is felmelegszik, mert addig ugyi csak a blokkban keringett a víz hogy gyorsabban bemelegedjen.
Viszont ha nem volt rendesen feltöltve a rendszer, vagy nem légtelen akkor abban az esetben lehet hogy hirtelen leeseik a vízszint amikor nyit a termo.
Ezért amikor vizet leeresztettem én eddig utána mindig mikor feltöltöttem uátna állóhelyzetben nyitott kupakkal elkezdtem járatni azátn mindig utánna töltöttem a vizet amig már kezdett melegedni, esetleg kisebb gázfröccsökkel igyekeztem kizavarni a légbuborékokat. Aztán mikor már melegedett rázártam és járattam amíg kapcsol a venti utána kis várás és megint nézés hogy jó-e a szint, uánatölt és addig bugyborékoltatni meg minden amig már nem megy lentebb. Álló helyztetben.
Persze ha tök forró pofán lőtt volna így aztét érdemes kicsit várni.
De pl: öcsém béjembéjét mikor felfőzte nem volt elég csak keringetve tölteni mert ahhoz légtelenítő csavar kell...
Viszont ha nem volt rendesen feltöltve a rendszer, vagy nem légtelen akkor abban az esetben lehet hogy hirtelen leeseik a vízszint amikor nyit a termo.
Ezért amikor vizet leeresztettem én eddig utána mindig mikor feltöltöttem uátna állóhelyzetben nyitott kupakkal elkezdtem járatni azátn mindig utánna töltöttem a vizet amig már kezdett melegedni, esetleg kisebb gázfröccsökkel igyekeztem kizavarni a légbuborékokat. Aztán mikor már melegedett rázártam és járattam amíg kapcsol a venti utána kis várás és megint nézés hogy jó-e a szint, uánatölt és addig bugyborékoltatni meg minden amig már nem megy lentebb. Álló helyztetben.
Persze ha tök forró pofán lőtt volna így aztét érdemes kicsit várni.
De pl: öcsém béjembéjét mikor felfőzte nem volt elég csak keringetve tölteni mert ahhoz légtelenítő csavar kell...
Fairlane2009-10-06 15:07:54 // 85825
A termo meg akkor nyit, amikor melegszik a cucc, és tágul...
A hűtődön van légtelenítőcsavar?
A hűtődön van légtelenítőcsavar?
Longman2009-10-06 14:49:27 // 85824
Értem én, elmondom az én verziómat, igazából azért gondoltam hogy okozhat gondot, mert:
-elfogy a víz a rendszerből, hideg a motor mikor utántöltöm, azaz zárva a termosztát.
Ergo a hűtő tele vízzel, én meg felöntöm a hiányzó mennyiséget a motor felé, aminek a kapacitásához van tervezve az eredeti hűtő.
Aztán elindulok, melegszik, nyit a termosztát, menne a víz a hűtőbe, de oda már nem tud, mert kicsi. Viszont valahol távoznia kell.
Leegyszerüsítve, több vizet öntök bele, mint amennyi belefér, de csak akkor nyomja ki magából a felesleget, amikor nyit a termo. a hűtő felé..
Na?? :D
-elfogy a víz a rendszerből, hideg a motor mikor utántöltöm, azaz zárva a termosztát.
Ergo a hűtő tele vízzel, én meg felöntöm a hiányzó mennyiséget a motor felé, aminek a kapacitásához van tervezve az eredeti hűtő.
Aztán elindulok, melegszik, nyit a termosztát, menne a víz a hűtőbe, de oda már nem tud, mert kicsi. Viszont valahol távoznia kell.
Leegyszerüsítve, több vizet öntök bele, mint amennyi belefér, de csak akkor nyomja ki magából a felesleget, amikor nyit a termo. a hűtő felé..
Na?? :D
SD2009-10-06 14:45:39 // 85823
hátt ez nem gyenge:) mindenesetre nem egy kamerával vágás nélkül felvett sztrítracsing video... itt komolyan meg van minden rendezve, aztán egy profi vágó... hihetetlen sok időt el lehet ötlteni egy ilyen film-el mire így néz ki...
de ma már pár elszánt emer egy épkézláb számítógéppel, meg egy pár kamerával képes lehet rá:)))
ja meg kell egy 430-is:D
de ma már pár elszánt emer egy épkézláb számítógéppel, meg egy pár kamerával képes lehet rá:)))
ja meg kell egy 430-is:D
Longman2009-10-06 14:40:19 // 85822
annyira nem kell komolyan venni ezt a hibrid megoldást, nem olyan nagy ördöngősség.. Igazából, eredetileg a jobb oldalon lévő termosztát közvetlenül a hengerfejekhez csatlakozik. Azokat ledugóztam (ha hiszed ha nem, a 2.5 12V motoron is ott van a helye, és a dugó gyakorlatilag egy nagy csavar!, csak át kellett csavarozni), és a bal oldalra kivezetni (ott ugyanúgy mint ahogy leírtam, csak kivenni kellett a csavarokat), és azokhoz gumicsővel csatlakozik maga a termosztát.. Az áramlási irány és ilyen dolgok, amiket ugye nem első éves gépészek terveznek nem változtak!
Érdekes a tervezés, mert a V6 motorblokkok gyakorlatilag ugyanolyanok, ezért nem volt nagy dolog ezt átrendezni..
Mint ahogy egyezik a féltengely kihajtás felfogatás, a diffi felfogatás, a motortartók (pedig a 164 az bölcsős) meg sokminden.. :)
Érdekes a tervezés, mert a V6 motorblokkok gyakorlatilag ugyanolyanok, ezért nem volt nagy dolog ezt átrendezni..
Mint ahogy egyezik a féltengely kihajtás felfogatás, a diffi felfogatás, a motortartók (pedig a 164 az bölcsős) meg sokminden.. :)
Abarth2009-10-06 14:27:16 // 85821
Fairlane2009-10-06 14:22:32 // 85820
Már a 284eshez sem jó mindegyik 15ös felni... szal esélyes, hogy nem :)
SD2009-10-06 14:10:09 // 85819
ja a kisebb hűtő szerintem sem vezethet fogyáshoz...
mert ha beállítod a megfelelő vízszintet, és kisebb a hűtő tehát kevesebb benne valamennyivel a vízmennyiség is, viszont a tágulási tér ugyan annyi, ami miatt ugye van a max jel. tehát a kisebb hűtő nem okozhat túlnyomást a rendszerben, mert kevesebb víz nem tágul akkorát, de többet semmiképp.
keresztmetszet belei különbségek viszont lehetnek ami esetleg megnövelheti a hűtő előtti víz nyomást, de ugyi max gyorsabban áramlik a hűtőben a víz, ebből olyan nagy gond nem lehet megint.
Én úgy vettem észre a 155 hűtőrendszer erőssen túlméretezett, olaszországi dugóban araszolás és kánikulában valaó csapatásra van kitalálva.
Pl: amit még sosem tapasztaltam pedig ezek szerint tud ilyet a gép, egyszer ott álló helyben hűtött csak gyújtásra a ventillátor, nem járó motornál, miután megérkeztünk.
mert ha beállítod a megfelelő vízszintet, és kisebb a hűtő tehát kevesebb benne valamennyivel a vízmennyiség is, viszont a tágulási tér ugyan annyi, ami miatt ugye van a max jel. tehát a kisebb hűtő nem okozhat túlnyomást a rendszerben, mert kevesebb víz nem tágul akkorát, de többet semmiképp.
keresztmetszet belei különbségek viszont lehetnek ami esetleg megnövelheti a hűtő előtti víz nyomást, de ugyi max gyorsabban áramlik a hűtőben a víz, ebből olyan nagy gond nem lehet megint.
Én úgy vettem észre a 155 hűtőrendszer erőssen túlméretezett, olaszországi dugóban araszolás és kánikulában valaó csapatásra van kitalálva.
Pl: amit még sosem tapasztaltam pedig ezek szerint tud ilyet a gép, egyszer ott álló helyben hűtött csak gyújtásra a ventillátor, nem járó motornál, miután megérkeztünk.
RoliQ42009-10-06 13:59:43 // 85818
Szerintem simán lehet valahol egy pici luk, vagy rossz kapcsolódás v elöregedett cső ami párolgáshoz, folyáshoz vezet! Ráadásul ez egy nyomás alatt lévő rendszer tehát még nagyobb rá az esély hogy valahol "ereszt" a kisebb hűtő max a vízhőmérsékletet befolyásolhatja pár fok +,- ként jelentkezhet ez! de a hűtővíz fogyását nem! gondolom én!:D
SD2009-10-06 13:44:01 // 85817
és ha beraknál egy szenzort a küszöbbe? :)))
Longman2009-10-06 13:36:36 // 85816
és mi van ha likas a rendszer valahol de csak annyira amit el is párologtat a motorhő, mert mondjuk olyan helyre csöppen, vagy csapódik? Mondjuk ezt kizárja ha kiméred a 300 ill 600km-es módon.
- igen ez nagyon is lehetséges, így akarnám ezzel a módszerrel kideríteni
és ha fogod a 164 műszeregységét és valahogy a hőfokmérőjéhez kendácsolsz egy átkötést?:) de ez egyrész hülyeség mert melletted az ülésen egy 164 óracsoport:D másrészt nem tudom kell e neki egyéb delej:)
- :) nem kivitelezhető, és nincs is értelme
és a plusz hőmérőid be vannak még kötve?
mi lenne ha az eredeti hőmérőhöz közel kötnéd az egyiket, és akkor ugyan azt az értéket mérné, nem a HF-ét? valami esztergált doldattal vagy valami csüvel biztos meg lehetne oldani? hogy a termosztátnál mérje.
- az órák már nincsenek, de a szenzorok benne vannak a hf-ekben, de úgy van megoldva hogy nem lehet kivenni őket
A + szenzor a termosztáthoz jó ötlet, csak lusta vagyok megcsinálni, mert felesleges sztem!
- igen ez nagyon is lehetséges, így akarnám ezzel a módszerrel kideríteni
és ha fogod a 164 műszeregységét és valahogy a hőfokmérőjéhez kendácsolsz egy átkötést?:) de ez egyrész hülyeség mert melletted az ülésen egy 164 óracsoport:D másrészt nem tudom kell e neki egyéb delej:)
- :) nem kivitelezhető, és nincs is értelme
és a plusz hőmérőid be vannak még kötve?
mi lenne ha az eredeti hőmérőhöz közel kötnéd az egyiket, és akkor ugyan azt az értéket mérné, nem a HF-ét? valami esztergált doldattal vagy valami csüvel biztos meg lehetne oldani? hogy a termosztátnál mérje.
- az órák már nincsenek, de a szenzorok benne vannak a hf-ekben, de úgy van megoldva hogy nem lehet kivenni őket
A + szenzor a termosztáthoz jó ötlet, csak lusta vagyok megcsinálni, mert felesleges sztem!
SD2009-10-06 13:21:50 // 85815
a 305-ös fék már biztos nem megy be 15" kerék alá?:(
süsnye2009-10-06 13:14:48 // 85813
ott folyik el az 1 lityi.. ;))
süsnye2009-10-06 13:14:23 // 85812
hűű vaze, ez így nem olyan egyszerű... :)) erről a habrid megoldásról nem tudtam...
egyébként én is ez a vízhőmérséklet parázós típus vagyok, de erre adott is okot, párszor még felforrt a víz, és sajnos sztem még most sem tökéletes... pedig nagyon sokat küzdöttem vele...
Az a baj, h egy ilyen hűtőrendszert nem első éves gépészek terveznek meg, szal ezek a hibrid megoldások sztem rengeteg kérdőjelet hoznak a képbe...
Sztem először annak a párolgásos dolognak az okát derítsd fel mindenképpen, mert valsz nemcsak vizet, hanem nyomást is veszít a rendszer, az meg nem jó forráspont szpontjából
egyébként én is ez a vízhőmérséklet parázós típus vagyok, de erre adott is okot, párszor még felforrt a víz, és sajnos sztem még most sem tökéletes... pedig nagyon sokat küzdöttem vele...
Az a baj, h egy ilyen hűtőrendszert nem első éves gépészek terveznek meg, szal ezek a hibrid megoldások sztem rengeteg kérdőjelet hoznak a képbe...
Sztem először annak a párolgásos dolognak az okát derítsd fel mindenképpen, mert valsz nemcsak vizet, hanem nyomást is veszít a rendszer, az meg nem jó forráspont szpontjából
SD2009-10-06 12:19:49 // 85811
és a víziszonyodhoz jön még hogy már a küszöbből is gejzír tör elő:)))
SD2009-10-06 12:18:12 // 85810
és mi van ha likas a rendszer valahol de csak annyira amit el is párologtat a motorhő, mert mondjuk olyan helyre csöppen, vagy csapódik? Mondjuk ezt kizárja ha kiméred a 300 ill 600km-es módon.
a hengerfejben hány meg mi ehez nem értek, de nekem sem megy fel 90 fokra a hőmérséklet óra szerint csak dugóban állva nyáron.. és ott meg már hűtimagát így ott meg is áll.
és ha fogod a 164 műszeregységét és valahogy a hőfokmérőjéhez kendácsolsz egy átkötést?:) de ez egyrész hülyeség mert melletted az ülésen egy 164 óracsoport:D másrészt nem tudom kell e neki egyéb delej:)
őőőő
és a plusz hőmérőid be vannak még kötve?
mi lenne ha az eredeti hőmérőhöz közel kötnéd az egyiket, és akkor ugyan azt az értéket mérné, nem a HF-ét? valami esztergált doldattal vagy valami csüvel biztos meg lehetne oldani? hogy a termosztátnál mérje.
A másik hőmérőd meg add el nekem berakom a puntóba, mert abba meg nincs:S
a hengerfejben hány meg mi ehez nem értek, de nekem sem megy fel 90 fokra a hőmérséklet óra szerint csak dugóban állva nyáron.. és ott meg már hűtimagát így ott meg is áll.
és ha fogod a 164 műszeregységét és valahogy a hőfokmérőjéhez kendácsolsz egy átkötést?:) de ez egyrész hülyeség mert melletted az ülésen egy 164 óracsoport:D másrészt nem tudom kell e neki egyéb delej:)
őőőő
és a plusz hőmérőid be vannak még kötve?
mi lenne ha az eredeti hőmérőhöz közel kötnéd az egyiket, és akkor ugyan azt az értéket mérné, nem a HF-ét? valami esztergált doldattal vagy valami csüvel biztos meg lehetne oldani? hogy a termosztátnál mérje.
A másik hőmérőd meg add el nekem berakom a puntóba, mert abba meg nincs:S
Longman2009-10-06 11:49:21 // 85809
Sziasztok, írtam egy jó hosszú blogbejegyzést az autóm oldalára víz-iszony címmel, ha valakinek van kedve olvasgatni netán okfejteni, a véleményeket szívesen várom! :)
Klatty
Klatty
SD2009-10-06 11:09:54 // 85808
gááááázt a kúnégybe!!!!:)
Ferri2009-10-06 07:18:23 // 85807
Kb. 25 ekm amíg nullára fut, egy nem túl kis fogyasztású autónál. Mindennapi használatban ez nem sok, és az új beépítésnél minden új, sokáig nem lesz vele gond. Ráadásul gázos autót az átlagosnál több futással lehet venni, hiszen épp azért gázosították, mert sokat akartak vele menni.
Fairlane2009-10-05 21:29:40 // 85806
Egyetértek, volt nekem is....
Viszont ha gázt akar valaki, akkor inkább azzal együtt érdemes verdát venni. Meglevő autóba történő beépítés költsége nem kicsi, sokat kell menni utána, hogy gazdaságos legyen....
Viszont ha gázt akar valaki, akkor inkább azzal együtt érdemes verdát venni. Meglevő autóba történő beépítés költsége nem kicsi, sokat kell menni utána, hogy gazdaságos legyen....
Fairlane2009-10-05 21:27:45 // 85805
Akkor te jössz nekem egy sörrel..... végülis mindegy kitől van.... :)
Buksi2009-10-05 19:31:34 // 85804
Igazán nincs mit! :-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-05 19:29:50 // 85803
Köszi.