Fórum >> Típusok >> 155

Longman2009-12-18 14:15:07 // 89560
pont ezt olvasom! :)
süsnye2009-12-18 13:58:00 // 89559
tehát téli alufelni... :)
süsnye2009-12-18 13:56:55 // 89557
stip-stop táli alufelni ;))
SD2009-12-18 13:50:46 // 89556
Én a puntóval mentem a Cora parkolóban de egyrész nem volt elég hó másrészt a punyesz valahogy nem adja úgy ki:D nem az a feeling... se súlya, se segge ami lóduljon, és van egy gondolatom hogy a kézi sem százas:D Szóval kb kettőt csúsztam azt mentünk haza, hiába kértem asszonyt hogy legalább próbálja ki.. Szóval alfával még hóban csapatni is jobb:)))
SD2009-12-18 13:48:30 // 89555
Gartulálok Vinszent:D hát majd ha bontjuk Mraklárnál pár dolgot kimentenék belőle:D
Longman2009-12-18 13:17:29 // 89554
Na azé vigyázzál a friss dukkózásra! :)
De lámáskodni sem kéne, majdnem árok, aztán sírva haza, ejnye-ejnye :)))))))))))))))))) DD
Én most a Yetivel körözgettem a telephelyen, az ugyan Haldexes, de a fejlett teknikának hála első gázra megy keresztbe, pedig az ESP sincs kikapacsolva.. :)
Buksi2009-12-18 12:58:20 // 89553
Voltam kint egy elhagyatott részen egy kicsit csapatni a hóban meg a jégen, de majdnem becsúsztam egy mély árokba! Pár centi híjja volt, haza is jöttem! :-DDDDDD
SD2009-12-18 10:23:06 // 89552
Akkó bódog születésnapot.. van pár elvetemült, lámpa nélküli láma...
Buksi2009-12-18 09:43:41 // 89551
Na majd egyszer akkor meglátogatlak! ;-))
Buksi2009-12-18 09:43:04 // 89550
Bakker, tényleg jó, hogy nem lett baj! :-)
Longman2009-12-18 09:33:23 // 89549
Bánhatod.. :)
Nyáron a mocival lehet fent jókat veretni (no meg néha autóval is), télen meg éjjel a kocsival.. Bár én eléggé félek fent a hardcore Ladásoktól, quadosoktól. Nekik nem számít semmi..
Longman2009-12-18 09:31:33 // 89548
Tegnap azért jól jött a céges autón a téli gumi. Majdnem "öngyi" lettem..
Mennem kellett Sátoraljaújhelyre, Fabia 1.2 12V elfogó vadásszal, 37-es főút, vizes, latyakos. Utolértem 2 kamiont, meg egy fekete Corsát. Az Opel nem akart megindulni egyik egyenesben sem, úgyhogy úgy döntöttem lépek én.. Persze a kamionok verték fel a trutyit, ablaktörlőt a leggyorsabb fokozatba tettem, de így is elég szar volt. Na jött az egyenes kinéztem, sehol semmi, előzzünk. Az Opel felénél jártam mikor igencsak elkerekedett a szemem, mert szemben hirtelen felbukkant 2 lámpa 1 hűtőrács 1 lökhárító meg 1 szélvédő 2 keréken, szóval egy autó, úgyhogy első meglepetésemben lepadlóztam hogy beférek-e az Opel elé, szerencsére a 3 hengernek ez elég nagy falat, magyarul semmi nem történt ezért inkább finoman de azért kellő hatékonysággal a fékbe léptem, sikerült is úgy, hogy még csak az ABS sem kapcsolt be - persze mindez kb 3 mp alatt történt - visszalassítanom, és visszmenni a saját sávomba.
De eközben mikor már tudtam hogy nem lehet nagy baj, jól elgondolkodtam hogy hogy is volt ez, és rájöttem hogy a paraszt a fekete Golfjában a lucskos főútvonalon, nem kapcsol semmilyen lámpát. Én meg a felverődő mocsoktól így semmit nem láttam belőle.. :S
Úgyhogy azért kint hagytam a sávban egy cseppet, hadd nézze csak meg hogy leér-e a góf alja az útpadkán.. No meg mutattam neki kézzel néhány nemzetközi jelzést a lámpa felkapcsolására vonatkozóan, de szerintem nem ismerte őket..
A legbosszantóbb az egészben hogy ha csatt lett volna, lehet hogy ottmarad valaki..
Na meg hogy mindenképp én lennék a hibás.. :S
Buksi2009-12-18 09:17:47 // 89547
Tőlem nem tudja meg! Pláne, hogy nem is tudom, hogy kiről van szó! :-DD
Buksi2009-12-18 09:17:07 // 89546
Én az idénre már letettem a lantot! ;-)))
Buksi2009-12-18 09:16:35 // 89545
Nem tudom, nekem egy kicsit messze van! :-D
Longman2009-12-18 09:15:25 // 89544
Azért nem bírtam ki és óvatosan a cég telephelyén (jó nagy a placc) kipróbáltam milyen a havon egy 33 Permanent 4.. :) Nyárigumival. Nagyon jóó! :) De pssszt, a gazdájának nem mondtam még.. :)
Longman2009-12-18 09:12:35 // 89543
Az erős túlzás, de bent vagyok.. Papíron persze épp kivettem a bentmaradt szabikat :S
Longman2009-12-18 09:11:39 // 89542
Veszélyes ilyenkor.. :) De azért jó móka a Bükk! :)
Buksi2009-12-18 08:40:43 // 89541
Mi van? Még mindenki dolgozik?? :-DD
Buksi2009-12-18 08:14:37 // 89540
NA az ilyen az jó móka! Persze csak ésszel! :-)
afri2009-12-17 23:05:59 // 89539
Faterom ladáján elöl szöges gumi van (a szögeket kiszedtem, mert közúton hivatalosan nem használható szöges gumi), hátul vmi orosz fajta, de mindegyiken olyan bütykök és puha lamellás kiképzés, hogy ezzel már télleg olyan hóban menni, mint aszfalton!!! Egy hátránya van csak ennek, hogy aszfalton "nyúlik"!!

Leesett az első hóó, ilyenkor érdemes kimenni a Bükkbe, tegnap éjszaka mi is kinéztünk "tréningezni" fater-ladájával, rengetegen voltak kinnt Miskolc-környékiek és egriek!!!
Remek rallye hangulat volt, rengetegen tűhegyes-szögesgumis BMW és tuningLadákkal, persze a legtöbbjük rendszám nélkül!! ;-)))
afri2009-12-17 22:59:00 // 89538
"A köv szezonra 100%, hogy már fel fogok készülni." :-DDD

Még az idei téli szezon se kezdődött el igazánnn!!!!

5 centi hóóó??? Mi ez?! Azért van megbénulva az ország közlekedése és azért volt már most a napokban is halálos baleset, mert nyári gumikkal közlekednek!!! :-) :-(

Nekem fasza Nokia Hakkapelitta márkájú gumi van fennt, és nem gond vele a megállás abszolut!!! Tegnap este is hazafelé Egerből a sűrű hóesésben épphogy észrevettem a kis riadt-szemű őzikéket az út közben, ők is meglepődtek , én is, de megálltam egyről a kettőre!!!
És ugy előzgetem a kocsikat ahogy kedvem tartja, oda teszem a kocsit, ahová akarom!!!

Tehát lepd meg magad karácsonyra használt téli-kerékgarniturával!! És a szád fülig fog érni!! ;-))
cac2009-12-17 17:19:25 // 89537
Biztos egyszerre írtunk, mert a Süsnyének küldöttben szerintem benne a válasz: feltehetően veszek majd a mostani felnire téli tappancsot.
A benzint a cég fizeti, és nem azért nem adok ki 25k-t, mert olcsójános vagyok (akkor swiftet vettem volna, nem alfát), hanem, mert átgondolatlanul adtam kölcsön, valamint megbaszott az apeh, és így kari + szerelő előtt hidd el ez már sok.
cac2009-12-17 16:51:31 // 89536
Így van. Egyetértek azzal, amit írsz. A köv szezonra 100%, hogy már fel fogok készülni. Már idén is erősen tervezve volt, de másképp alakultak a dolgok.
Pont ma vittem el szerelőhöz, hogy kiderüljön mi volt az oka a jobbra, balra ingázásnak anno (tudom-tudom Alfamarin, nem vagyok trú-alfás-sufnituningos, sry :) ).
Szóval egy darabig nem fogom használni, idén tuti nem. Ha egy nagyobb havas blokk jön, akkor elgondolkozok azon, amit írtál...pontosabban veszek sima téli gumit felni nélkül.
SD2009-12-17 16:43:55 // 89535
Most nem értelek, járni akarsz az autóval akkor benzinre telik, de 4 használható téligumir, 20k-ért meg egy szerelés 5k-ért már nem fér bele? Simán a lemezre és ha nyárig nem töröd miatta az autót már spóroltál is 100k-t alura és vissza sem kell raknod a nyárit:)

Én elfogadom hogy olcsójános vagyok de leraktam az alfát télre. :)

Amúgy meg véralfás vagyok:))) de nem kétállású kapcsolóként használom a gáz-pedált, ez még atól nem kötelező, de azt sem jelenti hogy néha nem gurul el a gyógyszer:) Bár egyre kevesebbszer:) de ami volt volt: 190-es átlaggal(város is benne) BP-miskóc, meg 60-as kanyarban 150-el kilincsel előrre:D na jó nem is emlékszem inkább ilyenekre:P fiatalság bolondság:P

Vegyé télit, aztán ne száguldozz:)
süsnye2009-12-17 16:38:11 // 89534
Nézd, ha tisztában vagy azzal, hogy milyen szabályokat kell betartanod, mikor nyári gumival mész télen, az egy jó és bölcs dolog.
De ezzel nem tudod kivédeni a többi közlekedő esetleges hibáit, és ha esetleg vki, monnyuk téli gumis féktávon kívül kifordul eléd, és te belecsúszol, mert nyári gumid van, akkor a rendőrt nem fogja érdekelni a másik autó (véleményem szerint jogosan).
Egyáltalán nem kételkedem a képességeidben és a 15 éves rutinodban, de azért gondolom Te is tudod, hogy ez nem garancia arra, 1. te nem hibázol 2. más nem fog hibázni körülötted.
Félreértés ne essék, nem akarok itt téli gumi reklámot csinálni, de mondjuk egy 14"os lemezfelni-s téli szettet elég olcsón meg lehet úszni... ha meg tavasszal megtalálod a kívánt felnit, akkor eladod a téli szettet...
süsnye2009-12-17 16:29:51 // 89533
na, az ilyeneknet kellene levenni a rendszámát és addig nem visszaadni, amíg nem szerel fel téligumit. Persze minden hivatali ktg-et us rájuk verni.
'zannyapics@ját 'zilyeneknek.. :))
cac2009-12-17 15:44:06 // 89532
Szerintem akkor nagy vonalakban egyetértünk.
Mondjuk ezek szerint tényleg félreismertelek :). Legalábbis az itteni élménybeszámolós sztorijaid alapján azt hittem, hogy amolyan véralfás vagy. :)

Az a baj, hogy én úgy vagyok vele, hogy ha valamit elhatároztam, akkor nehezen tudom megváltoztatni a saját kis tervem, ráadásul a félmunka is zavar.
Pl tuti, hogy szépítési és praktikussági (téli/nyári garnitúra) célokból veszek majd egy 16-os alufelni készletet. Ezt elkapkodni, elolcsózni nem akarom, mert, ha az első célom nem teljesül, akkor ennyi erővel vehetek sima lemezfelnit is, de az meg nem szép ugye.
Az esélye kicsi, hogy találok a környéken jóárasított, nekem tetsző, használt 16-ost, s mivel januárig tuti nem lesz 100+ kuvicsom, ezért marad az óvatos vezetés.

Tehát, ha tehetném, én is téli tappancsokon tocsognék, de egyáltalán nem olyan nagy katasztrófa a hiánya, mint ahogy sokan megélik.
Fairlane2009-12-17 15:33:03 // 89531
Tavaly akkor kellett a budai dimbdombokon kóvályognom, amikor leesett az első hó. Kb 3 centi, épphogy eltakarta az aszfaltot.
Nekem volt télim, egy közepesen lejtős, keskeny utcán kellett volna felmennem valahol a Pasaréti környékén kb 400 métert.

Nos ez a felmenetel kb fél órán át tartott, mert:
- Szemből, lefele is jött egy nyárigumis, négy keréken csúszva, a végül a szegélynek kormányozta a gépet, hogy meg bírjon állni
- Eztán az előttem álló nyárigumis nekiveselkedett, de a lejtő harmadánál nem jutott tovább kipörgő kerekekkel. Mire az is visszakecmergett, gyakorlatilag bedugult az egész környék az ilyenek miatt.
- Eztán ismét jött fentről lefele egy nyáritappancsu kollega, az mellettem elcsúszva a kereszteződés közepén kötött ki.

Ezek mindegyike újabb, modernebb verda volt, vélhetően mindenféle hárombetüsökkel megrakva..
Én akkor ott téligumikkal simán, kétség nélkül felmentem meg lejöttem.
Ennyi a különbség a téli és a nyári közt.
SD2009-12-17 14:55:24 // 89530
téligumi hype: szerintem is üzlet, mert a téligumi drágább is, hamarabb is kopik főleg ha jó kis 15-20 fokban használják:) de az is igaz hogy amig a téi fent van addig a nyári nem kopik tehát igazából nem is plusz kiadás, főleg ha ahhoz hasonlítjuk amennyibe mondjuk egy lakatolás fényezés kerül ha nem adja ki magát valami a hóban.

én sem vagyok az a fajta alfás akinek hiszel én is elváltok 2500-nál és nem állatkodok:) de ha megnézed a nyomaték görbét, ott is majdnem 100 ló már a gép, és 1300kg azért nem zsúrkocsi:)

Még városban ok, de városon kívül ráadásul bárhol lehet tükörjé, vagy olyan lefagyás, egy havas emelkedő bármi amit nem tudsz korriálni ha ráméssz nyári gumival elindul az autó le az árok felé és kész tehetetlenül lesodródsz az útról akár 60-al... és ha keresztbe fordulsz a hátsókerekedet megfogja a föl megborulsz és TK, de jöhet szembe kamion, vagy kismama bármi aki lehet félrerántja, nem terrorizálni akarlak, de ha mindennapi használat akkor szerintem egy garnitúra használt téligumira kell hogy fussa, hiszen havonta többe költesz benzinre...

használt felnit 20-40k körül lehet venni, gumit szereléssel 16k:) itt pesten legalább is az egyik kollegám így vett:) persze én nem szeretem a használtat de télire megfordult a fejemben hogy jobb mint kockáztatni.

én sem veszem fel a kesztyűt minden félkegyelművel, legalább is mostanában már nem:D

legfontosabb: téves biztonságérzet, jobb mint az életveszély:D aki hülye haljon meg, látom ilyenkor télen olyan dolgokat vállalnak be egyesek hogy csak nézek illetve tudom hogy pl: csak az elektronika fogta meg... de ez legyen az ő baja.. majd ha kiütötte a futóművet elgondolkozik... szerintem aki téligumival kísértésbe esik hogy racsingoljon az amúgy sem komplett... mert a téligumi alapból puhább oldaltartásban is, és általában ballonosabb, tényleg aki hülye haljon meg..

de ha te felteszel téligumi és másnap telibebax egy buzukis akkor is te tudni fogod magadról hogy tiszta voltál, ennyit szerintem megér egy tank benya:) vagy akkor le kell rakni addig míg futtya, vagy ha olyan az idő:)
cac2009-12-17 14:28:33 // 89529
Természetesen tudom miben áll a téli/ nyárigumi természete. Lassan 15 éve vezetek, és eddig még sosem okoztam balesetet, illetve eddig még a necces helyzetekben is sikerült a másik hibáját időben lereagálni (kivétel egy vadgázolás, de azt lehetetlen volt elkerülni). Ami ellen vagyok az a téligumihype. Egyébként bizonyos esetekben direkt veszélyesebb a téli gumi, ugyanis téves biztonságérzetbe viszi a sofőrt. Azt hiszi, hogy ha már kiperkált 4 rugót a gumisnak, és átkerültek a téli tappancsok, akkor mehet ugyanúgy, mint nyáron.

Egyébként belőlem teljesen hiányzik az általad írt alfás mentalitás. Kb nem érdekel ki, hol előz meg. Tudom, hogy 3000 fölött "talál magára" a kocsi, de én meg pont akkor váltok föl :). Ez így megy 5.-ig, ahol beállok szépen 105-110-re, ott még le tudok lassulni, ha látom a trafit. Egyenes szakaszokon néha megnyomom 120-30-ig, ennyi. Általában így is előzök, mert 80-100 között mennek felénk, az a pár újgazdag városi dzsippes meg legyen boldog, ha sietős a dolga.
SD2009-12-17 14:09:02 // 89528
tükör jégen sem mindegy mi van fent:) mert a nyári gumi a mi 50 fokos aszfalton sem kenődhet, 0foknál elég rideg, és nem tapad, még hamarabb megcsúszik... tehát még jégen is kevésbé fog tapadni.. nem beszélve az eltömődött esőcsatornákról... amiko hóban nem igazán funkcionálnak... és elég veszélyes úgy közlekedni hogy ha nem rendelkezik ugyan azokkal a képességekkel az autó mint a környező többi, értve ezt elindulás megállás, kanyarsatabilitás, de mind ez nem számít annyira ha egy 50 lovas csodagépről beszélünk, de főleg egy alfában nem ahoz van szokva az ember hogy 1-2-3 30 4-5 50, és így közlekedni... én sem vagyok egy vadállat, de teljesen száraz aszfalton, már tolta az orrát a gép.. előző hétvégén bánkútra menet:) és azért vállatam be mert egy buzi renyó ott arcoskodott hogy minnyá leelőz:) így meg lemaradt, de nem jó érzés ha egy amúgy jobb autóval küzdeni kell hogy úgy menjen mint egy amúgy átlag fos, csak mert azon téli van a másikon meg nyári.
Amúgy az alfán neken nincs téli, de eszembe nem jut előszedni max ha teljesen száraz az út...
cac2009-12-17 11:32:25 // 89527
Jah. :)
Mondjuk nekem még nem volt kamionossal, teherautóssal bajom eddig sehol. Tudom, hogy páran fújnak rájuk, de ez engem eddig valahogy elkerült. A motorosokkal is megvagyok. Hajmeresztő, amit csinálnak, de az ő életükkel játszanak, rájuk hagyom. Igaz konkrét statisztikával sajna nem vagyok tisztában. Gondolok itt arra, hogy egy vétlen autós vs motoros esetén mekkora az elhalálozási arány az előbbi kárára.
Tommi2009-12-17 11:13:29 // 89526
Ez csak úgy eszembe jutott a korábbi hsz alapján, nem kapcsolódik hozzá szorosan :)
cac2009-12-17 11:12:44 // 89525
Hát ja, fel csak tényleg lendületből lehet ilyenkor menni.
Mondjuk a 2 sztori között összefüggést nemigen látok. :)
cac2009-12-17 11:09:27 // 89524
Jaja, olvastam. :)
süsnye2009-12-17 10:45:05 // 89523
ez mondjuk tényleg nagy szopacs...
Tommi2009-12-17 10:40:40 // 89522
A domb tetején teherautó témához csak egy apróság:

Édesapám kamionos és sokszor előfordul, hogy a rutintalan, nyárigumis ralibajnokok szívatják be. Pl klasszikus eset, hogy emelkedőn kéne felmennie a háta mögött 24 tonnával, szóval lendületet kell venni. El is indul szépen felfelé, amikor is a tető előtt mondjuk 100 méterrel valami balf@sz személyautó elkezd zsonglőrködni, csúszkálni és megállni, mert nem tud felmenni. Ilyenkor neki is lassítani kell, vagy meg kell állni és utána ugye nehezen (illetve leginkább sehogy) nem tud elindulni. Ilyenkor jön az, hogy félreáll, hóláncok fel (mázsányi súly, sok kerékre), megy 100 métert a tetőig, hólánc le és tovább. Veszít másfél-két órát csak azért, mert valami okos képtelen volt előtte felmenni vagy a szar autója vagy a rutin hiánya miatt. És neki meg ezért kellett a domb teteje előtt állnia, aztán jön az, hogy a kamionos elfoglal egy csomó helyet és nem lehet tőle közlekedni, holott az esetek nagy részében nem ő a hibás.
süsnye2009-12-17 10:33:23 // 89521
"városon kívüli közlekedésről szólt, ott meg ugye nincsenek lámpák."

olvass vissza kicsit, már az M1en is van lámpa :P :)))
süsnye2009-12-17 10:32:21 // 89520
valóban tükörjégen mindegy mivan fent, csak akkor nem, amikor elhagyod a tükörjeget...
cac2009-12-17 10:20:24 // 89519
No meg elindulni is el lehet ésszel (mondjuk 2-esben), és akkor nem csúszik meg. Bár látom pesti vagy, elhiszem, hogy ott fontos, hogy átérjen a 15 autó. Nyugodtabb helyeken ez nem szempont.
cac2009-12-17 10:03:46 // 89518
Városban a hó nemigen marad meg. Tulajdonképpen csak akkor, ha kis idő alatt esik le sok. Azt az ideig-óriág dolgot meg nemigen lehet az egész télre projektálni, vagy épp felhozni érvnek.a téligumi mellett szvsz.
Városban én nem is találkoztam semmi tököléssel, a kis anekdotám leginkább a városon kívüli közlekedésről szólt, ott meg ugye nincsenek lámpák.
RoliQ42009-12-17 09:48:20 // 89517
de tegnap jókat forogtam KIA teherótóval:) HÁTSÓKERÉK!:) ahol lehetett keresztbe mentünk:)
RoliQ42009-12-17 09:45:56 // 89516
Szerintem meg a téli gumit semmi nem pótolja! miért torlódik fel a sor miért lesz dugó? mert a sok nyári gumis nem tud elindulni a lámpánál... ezért csak kettő autó megy át a 15 helyett! meg azért jó nagy követési távolságot tartasz... városba ezt elég nehéz megoldani... ha latyakos úton befékez előtted egy téli gumis.... megnézem mikor állsz meg! és még sorolhatnám! és maradjunk annyiban ha a mi autóink megcsúsznak akkor azt már nem fogod meg! ez igaz téli gumira is meg nyári gumira is! csak a télivel jóval később csúszik meg!
cac2009-12-17 09:29:55 // 89515
Nyári gumi témához:...őszintén megvallva nekem amióta megvan a kocsi, ugyanaz a garnitúra nyári gumi van rajta. Rögtön az elején az első tengelyre vettem újat, azóta hozzá sem nyúltam. Mindig tervbe van véve egy szemrevaló alufelni beszerzése, és akkor majd lesz külön téli/nyári garnitúra, de valahogy mindig tudtam másra költeni azt a 120-140 ropit. Jövőre azért már tényleg szeretnék egyet, mert nem kétlem, hogy biztonságosabb, de...
tükör jégen, ónos úton teljesen mindegy, hogy mi van fent.
A már leírt tél eleji csúszkálós gyakszikkal simán el tudja sajátítani az ember, hogy miképp viselkedik ilyenkor az autó.
Motorfékkel, higgadt kormánykezeléssel, a szokásosnál nagyobb követési távolsággal nem lesz semmi baj.
Szerintem a legnagyobb problémát a rutintalan sofőrök okozzák, akik képesek 50-60-tal menni városon kívül. A mögöttük lévő, feltorlódott sorból előbb-utóbb elfogy valakinek a türelme, és padlógázzal ki fog előzni. Innét kezdve adott a baleset lehetősége.
No meg ilyenkor a közlekedési kultúrára is jobban oda kell figyelni. A minap pl találkoztam egy, a tiltó tábla ellenére az emelkedő tetején álló (ennél az útnál nincs járda, felezővonal, stb), a menetirány sávját 3/4-ben elfoglaló transzporttal. A barom nem gondol bele, hogy olyan friss hóval borított útszakaszon készteti plusz manőverre az autóstársát, ahol:
- a havon megcsúszhat fékezés, kanyarodás közben
- mivel az egész beláthatatlan, kénytelen lassítani, a lendület hiánya miatt viszont lehet, hogy nem tud felmenni
- ha ki is tudja kerülni, nincs garancia, hogy szemből a dobtetőn felbukkanó autós nem szalad bele
Szóval, ha valaki fejben felkészült a télre, akkor nem lesz itt gond. Ettől eltekintve persze egyetértek, hogy a téli gumi ilyenkor egy szükséges plusz, de a hiánya nagyrészt kompenzálható egy kis gyakorlással.
Buksi2009-12-17 03:42:57 // 89514
kb. 100km! :-)
Miért? :-))
Buksi2009-12-17 03:41:45 // 89513
Általában igen! :-)
Csak ste valamiért besz@rt a netem! :-((
Thomika2009-12-16 21:11:57 // 89512
Buksi! Akrtam már kérdezni, Baja milyen messze van Tőled?
Thomika2009-12-16 21:11:02 // 89511
:))))))))))))))) Külön SD miatt szerelték fel a Tatabányai kanyarba :)))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak