Fórum >> Típusok >> 155

Buksi2009-12-22 16:55:02 // 89760
Gondolj bele mit szólna, ha valami nem lenne kerek miután elhozza! Így legalább "átnézték" rendesen! :-DD
Abarth2009-12-22 14:51:30 // 89759
Szart se mivel ezekben túl sok nyomaték nincs..... :) De guruló rajtból esélytelen lenne bármi.
SD2009-12-22 14:28:54 // 89758
Ú hogy ezek hogy lépnek:) Kiváncsi lennék valami mai izomverda puffasztott dízel mellé állítva mit lépne egy ilyen:D:D:D
imi1562009-12-22 13:35:57 // 89757
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-22 13:06:52 // 89756
A suliban is hiányoztam,ott sem tűnt fel senkinek:-((((
Zsocy1552009-12-22 13:02:54 // 89755
Hát, hogy hiányoztál-e arról inkább ne beszéljünk. :)))
A fékolaj nekem is fogy , mert 1 hónapon belül másodszol töltök utána. Remélem ez nem komoly gond !!
Zsocy1552009-12-22 12:59:47 // 89754
Igaz. :DDD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-22 12:58:11 // 89753
Újra itt vagyok,tudom-hiányoztam:-))
Ez a k..ablakfűtés már megőrjít,végre kaptam jó relét,köszönöm,beraktam -semmi.
Persze a nem belevaló relével működik,amíg nyomom a gombot.
Dicsőítve z Alfát,a legnagyobb hidegben is pöccre indult,nem volt befagyva semmi,kivéve a 3 ajtót,de az bagatell.
Kicsit átnéztem ma,alig volt fékolajam,a többi ok.
Buksi2009-12-22 12:26:11 // 89752
Valahogy muszáj volt kipróbálni, mielőtt visszakapja! :-DD
Zsocy1552009-12-22 12:12:02 // 89751
Köszi a tippet, ez volt a nyerő !
Reggel, mielőtt elvittem az autót a Janihoz befújtam mind a 4 zárat, mikor odaértem, már frankón működött !
Ja, láttam az autódat a saját lábán közlekedni. Két tinédzser jaszkarizott vele a hóban, ott a telepen !! :DDD
SD2009-12-22 11:45:29 // 89750
sanszos mintha már hallottam volna hogy az ablakmosó motor tömítésénél szökik a víz ilyen esetben, az előlről van rászerelve a tartályra alul, de nem tudom hogy kell kiszedni, azt majd más megmondja:)
SD2009-12-22 11:35:20 // 89749
nekem akkor csinálta mikor nagyon átfagyott este anyóséknál állva... rettenet volt hallgatni szegényt:(((
atesssz2009-12-22 11:32:43 // 89748
kb 2 percig búg, míg be nem melegszik :)
atesssz2009-12-22 11:31:29 // 89747
a szervószivattyú az nekem is búg mikor tekergetem a kormányt. Meg nyomja ki az olajat a kiegyenlítő tartályon át, mert szar a kormányművem :) De ettől eltekintve jól működik az irányítás :D
SD2009-12-22 11:28:58 // 89746
anyim is működik, röffen elsőre:) csak nyűg aszervó kicsit, meg darabos a váltó, olyan öregautót, amit nem szeretek érezni és bazi lassan melegszik át addig meg nincs szívem tolni neki... node hát evvan:) valamit valamiért, a puntó nem sír, de nem is megy:D
atesssz2009-12-22 11:28:39 // 89745
Ja, azt tudjátok, hogyan lehet orvosolni, hogy ha az ablakmosó tartályból valahonnan elfolyik a víz? Szerintem a motor és a tartály illesztése lehet a ludas. találkoztatok már ilyennel? van bevált módszer ennek a kiküszöbölésére?
atesssz2009-12-22 11:26:43 // 89744
én ki merem jelenteni, hogy az enyém nem csak mediterrán körülmények között működik helyesen. Tegnap előtti éjszaka, a -21 fokban is tökéletesen indult. Igaz, izzított vagy 20 mp-ig, de beindult rendesen. Meg is lepődtem.:)
SD2009-12-22 11:16:39 // 89743
Azért fagy be a kézifék mert a bovden végén van egy kis gumi provédő, namost az kb. semeddig sem bírja, miután az leszakadt, be jut a szutyok is, de ha víz kerül be akkor oda is tud fagyni, ugyan ez a kipuff felett, bár ott gondolom hamar kiolvadna.

A gázbovdenen WD40 segít, a motor felől jól meg kell fújni, bele a csőbe és nyomkodni...

Pl: a puntón a kuplung is bovdenes, azt inkább cseréltem bár az is segített rajta hogy meg WD-ztem, de nem akartam hogy szakadjon mert ezért kuplung stb.. nem jó bohócság nem uccsó sorban egy rossz bovden miatt ne égessem már el a kuplungot...

De valóban a csörgés lehet olajhiány, vagy nem megfelelő olajtól is, ezt mindenképp megéri hogy cserélesd, mert ha a hideggel indult akkor lehet attól van. És még segítene rajta.
Marklar1552009-12-22 10:11:11 // 89742
Június óta van benne 2,0 8V Fiat/Lancia:)
Abarth2009-12-22 10:08:09 // 89741
Milyen mocit raktál az SWbe?
Marklar1552009-12-22 09:54:21 // 89740
Temprába nem raktam még idén, de 80C mellett egész jó így a fűtése!
Marklar1552009-12-22 09:53:15 // 89739
Jahh.
Nekem már 3 hete ZKzott az autó.
Pedíg még motor sem volt benne:)
Tegnap viszont levizsgázott s szerdán el is hozom:)
Az 1,7TS váltóba a Punto GT 5. ét rakték. Jani szerít, ha 6500ig leforogna, akkor 240km/h felett menne:)
Abarth2009-12-22 09:52:42 // 89738
Ez abszolút így van. :) Vén Qrva az új termosztáttal is ugyanannyit mutat a vízhőfok, csak van fűtés. Dugóban persze tökéletes. :) Viva la kartonlap! :)
Marklar1552009-12-22 09:50:57 // 89737
Szerínted kinek lehet ilyenje? :)
Katalizátorokat elviszik az indiai bevándórlók:)
Abarth2009-12-22 09:49:50 // 89736
A bowdenek már csak korból adódóan is befagyhatnak.... Nekem a 147esen is befagyott, majd elszakadt a kézibowden, pedig nem volt túl régi kocsi, még jó hogy a garázsban és nem akkor amikor az emelkedőn állt.... A váltóban van olaj elég? Érdemes megkukkantani nem nagy művészet. De a rüki reccsenés abszolút olasz betegség, ha nem ugrik magától nem szabad erőltetni, ha a rükit nem veszi 1es és utána rüki, mert csak a szinkrongyűrűket nyírod szét. Összes bravo/a marea 1.6os is ezt csinálja.

Olaj mikor volt cserélve a váltódban? Lehet öreg és bevizesedett. Lehet, hogy túl sűrű. Érdemes lenne feltölteni újjal, shell ATF olaj tán a legjobb ár érték arányú olaj bele. És nem is túl sűrű. A kemény minuszokban amikor kint álltam nekem is nehezebben ment a váltó, de ha bemelegszik már jó.

Bowdeneken nem szabad spórolni, ha valami olyan helyzetben fagynak be /szakadnak el/ akadnak be, az életedbe is kerülhet.
Marklar1552009-12-22 09:49:03 // 89735
Ezek a hibák 0 fok felett egy mediterrán autóban megszűnnek:)
Marklar1552009-12-22 09:46:19 // 89734
ááá
Nekem szombat óta bevan fagyva a tartályaom:)Már tudom, h milyen szar a szűrkehályog:(
Riskes2009-12-22 09:43:00 // 89733
üdv Urak.
Zöldkártyán jártam tegnap, CO mérésen csak egy opel astra segitségével jutott túl az 55-ös. (felső határ 1,5x öse volt a CO )
Nem fogyaszt rosszul de ezek szerint lehetne még kevesebb.
Kérdésem h tud-e esetleg vki hőmérséklet jeladót , lambda szondát, katalizátort bolti ár alatt (ha igen mennyiért), ill. véleményetek szerint mennyivel lehetne kevesebb a fogyasztás?
Országúton 8 körül eszik (-12 fokban mérve) nyáron 7-8
pöccre indul, nem pörög fel, jól megy minden körülmények között
SD2009-12-22 08:04:33 // 89732
MOndjuk a leírtak alapján viszont kereshetsz tarcsi váltót, mert ez nem hangzik jól:( vagy szét fog törni, vagy nem de ne várd meg szerintem:(
Krisz1552009-12-22 08:02:15 // 89731
gondolom nem szabadna víznek lennie bent... nem álltam neki -10-ben nézelődni, még a mai napot kell kibírnia utána remélem január már pluszos lesz
süsnye2009-12-22 00:21:27 // 89730
jah, mármint, hogy a trafó bixenon, nem az izzó...
süsnye2009-12-22 00:20:54 // 89729
sztem a pedálnak uaz a baja, mint a kézifék bowdennek, valsz megakad, lehet vhol belefagyott a víz a csatornájába
Krisz1552009-12-21 22:06:06 // 89728
hnap még megyek vele mert vizsgázom, habár ha ónos eső van akkor inkább megbukom és maradok itthon minthogy összetörjem.. aztán már csak január 4edikén. addig meleg garázsban alszik. remélem csak ezért jelez a befecskendezéses cucc. a váltó meg már október óta időről időre csörög. mostmár folyamatosan. 1-est meg az R-t nehezen veszi be 1-be izomból kell betolni, R-nél meg reccsen, vagy be se veszi azt üresben játszik. a téli ablakmosó az vicc, ahogy elnézem az mindenkinél bajos. de van egy olyan sejtésem, hogy a kéziféknek nem kéne befagynia.. nem behúzott állapotban befagy aztán se kép se hang. még kézifékezni se lehet.
SD2009-12-21 21:30:13 // 89727
Ha nem akarsz sok pénzt költeni akkor várd meg míg lesz plusz 10 fok:) mert ezt nem köszöni meg a gép az tuti! Nem viccelek, de óvatosan használhatod, csak nagyon vigyázz, mert ezek a tünetek nem épp bíztatóak, na persze semmi vészes, de azt modja a gép hogy szendved a hidegtől és rendes időben fickándozna sokat, de ilyen időben egy porcikája sem kívánja a mozgást:)
Krisz1552009-12-21 20:27:27 // 89726
hát nem semmi a hideg és a 155 harca :s :s 2 nap után alig indul, pedál beragad nem tudom miért és felpörög 7 ezerig, szerencsére még álló helyzetben.. kézifék karja úgy látom csak tavasszal fog kiolvadni, szerencsére nem volt behúzva. a befecskendezési hibát jelző piros lámpa egyre gyakrabban villan fel, mostmár fél percekre úgy is marad, de semmit nem érzékelek a motoron. de akkor is gyanús. fagyálló ablakmosó csak 0 fokig fagyálló, ahogy a túlhigított hűtővizem a kiegyenlítő tartályban is kezdett fagyni, de az csak egy vékony hártya volt a -14 fokos éjszakának köszönhetően. ami gond az a pedál, 10-15 percet kell vele menni, hogy jó legyen, addig a pedálút felénél megakad, ha túlnyomod beragad, nem jön vissza. váltó fémesen csörög, ha megfogom akkor nem. szal a váltórudazatban van vmi probléma. most h kisírtam magam erre vki okosat tud mondani? a pedál a váltó és a bef hiba kombinációjára?:)
Baxy2009-12-21 17:43:52 // 89725
Akkor no problem! Csak lesz abból bixenon :)
Buksi2009-12-21 17:40:33 // 89724
Külön van a tompított meg a refi! És mindkettő H1-es! ;-))
Baxy2009-12-21 17:35:32 // 89723
Miért?Nem lehet?Világosítsatok már fel,mert a 155-ben még nem vagyok jártas.8 napot használtam a kicsikét aztán ment Harihoz én meg vissza afganisztánba.Addig meg max az olajszintet néztem meg :)
Abarth2009-12-21 15:46:50 // 89722
Nem attól hurka, hogy vékony, hanem attól, hogy marha magas az oldalfala..... /60as...

De padkabiztos :)

155/80/13 rulz! :)
süsnye2009-12-21 15:23:02 // 89721
igen, mert kisebb futófelültetre oszlik ugyanaz a tömeg
Buksi2009-12-21 15:17:15 // 89720
Azé' nem lehet kellemes olyan közelről nézni azt a bazi nagy "monitort"! :-DD
Gyozi1552009-12-21 15:15:19 // 89719
a hurka gumi jobb hóban mint a nagyon széles.....

legalábbis én úgy tudom...
Abarth2009-12-21 15:07:36 // 89718
Nekem is úgy ráfagyott a szélvédőre a mosódzsúz mint ahogy illik, lehet, hogy csak arra van garantálva, hogy a tartályba nem fagy bele? :D Pedig nekem sonax van benne, ha kifogy eskü tecsósat veszek a pandában tök jó volt.

Az a durva, hogy hóban faterom Pirelli Sottozero gumijai sokkal, de nagyon sokkal rosszabbak, mint az én fika Barum hurkagumijaim :D De tényleg, már majdnem utoléri a Ceat Artic2 teljesítőképességét, pedig az etalon lehetne, ha gyártanák még.

De tök jó hogy ilyen nehéz az 55 puttonya, kanyarban kis gáz, kormány ráránt, majd kuplung be és már megy is a hátulja, nem is kell kézifék csak a 180fokhoz. Éjjel elnéztem egy jó nagy betonplaccra beraktam a "hátul hajt a kerék" c. számot és csúszkáltam egy jót :), majd garázs és megint egy hétig nem látom szegénykém :(
SD2009-12-21 14:02:14 // 89717
végül is ez is egy módja a lengcsill keményítésnek:D
SD2009-12-21 14:01:18 // 89716
ez de dúrva, tiszta mátrix:D és a végén kettévágná a gép, ha benéz valami az ablakon:D:D:D
afri2009-12-21 13:19:26 // 89715
jó lenne egy ilyen szimulátor itthonra!!! :-D

a végén el is dobja a vasat ... :-)
Buksi2009-12-21 11:32:38 // 89714
Még jó, hogy az én vasam garázsban áll! ;-))
Buksi2009-12-21 11:29:11 // 89713
Akkor gondolom te nem várod a tavaszt? :-DD
SD2009-12-21 11:23:36 // 89712
ja és a 175-ös 13" hószelő villamoskerék:D:D:D állat:)) csak azt sajnálom hogy nem lehet keresztbe tenni mert olyan kicsi meg nem gyó igazán a kézi.. meg túlzottan tapad:D
SD2009-12-21 11:13:43 // 89711
Jah én is vettem valami mínusz ezer fokos szélvédőmosót azt olyan szépen ráfagyott mint ha kacsazsírral kentem volna a be a szélvédőt:D:D:D

egyetlen lehetőség hogy ívheggesztésre kapcsoltam a fűtést aztán ment az ablakra ezerrel:D

mind ezek közepedte egy asztma elkezdett levillogni hogy miért nem megyek gyorsabban... mikor ki sem láttam... mittom tökig hóban... erre még leleassultam.. na pattogjon már:) jó kétsávos lett megelőzött, a köv zöldnél meg megállt hogy most jól megszivat... én meg kielőztem azt ott hagytam:D:D:D jött volna de 850kg emelkedőn hóban nyerő:D:D:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak