Fórum >> Típusok >> 155

Longman2009-12-27 19:29:37 // 89910
egyáltalén nem tudtam hogy a diesel potméteres.. :O
szerintem a TS-ek egyik sem azok.. hacsak nem lehet vmelyik egészen utolsó széria darabjai.
atesssz2009-12-27 19:24:24 // 89909
úgy tudom, hogy VM31B motorkódos dízelek mint elektromos gázpedállal jöttek ki.
Mért, TS-ből csak bowdenes van?
süsnye2009-12-27 19:22:31 // 89908
úgy legyen! de nem az anyósülésből ;))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-27 18:59:43 // 89907
Majd eljössz azt elviszlek egy nagy körre,ráébredsz mennyire kényelmes,és kézhez álló minden.:-)))
süsnye2009-12-27 18:50:11 // 89906
én csak ötleteltem, hátha Neked nem jutott eszedbe :) de pl. lehet érdemes valóban megnézni a nagy csövet, meg a bypass-ét is, hátha telement trutyival...
süsnye2009-12-27 18:48:43 // 89905
ehh, igen... az a fekete különösen szép. Nekem őszintén szólva a 164 belseje nem bejövős, de lehet meg tudnám szeretni, főleg a q4ét... :))
Longman2009-12-27 18:33:41 // 89904
:DD hát mert úgy láttam, magadat győzködöd a luxusadó miatt.. :))
afri2009-12-27 17:35:30 // 89903
mijééé????
;-DD
Longman2009-12-27 16:44:50 // 89902
bocs, de te skizo vagy? :DDD :))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-27 16:41:57 // 89901
Na igen,ha mondjuk ugy szeretném mint amerikában,hogy van egy nagy dögöm,és azt akarom megtartani örökre,ot-zni akkor fizessek horror összegeket.
afri2009-12-27 16:39:46 // 89900
jahh!!!
én azért hozzáköttem volna az évjárathoz és a felszereltséghez is!!!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-27 16:34:33 // 89899
Basszák meg,kíváncsi vagyok,hogy a luxus terepjárós,szlovák rendszámú genyók mennyit fizetnek majd.Persze megint csak az egyszerű embert nyúzzák mert azt lehet megtalálni.
afri2009-12-27 16:23:54 // 89898
"125 és 175 kW között (170-238 LE) a normál adóösszeg dupláját, 175-200 kW-ig a két és félszeresét, míg 200 kW (272 LE) felett a háromszorosát kell kipengetni"
afri2009-12-27 16:21:44 // 89897
miért, TE luxusadót akarnál fizetni????
sprint832009-12-27 16:16:20 // 89896
Pontosan e-miatt szeretnék 155-öt:)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-27 16:13:17 // 89895
akkor át kell rakni a motort:-))
afri2009-12-27 16:12:18 // 89894
miiii?
luxusadó csak 125kw-tól lesz!!
A 155 V6os Alfák pedig 120kW körül vannak :-), de egy 164 V6 már tullépi!! ,-)
afri2009-12-27 16:05:39 // 89893
végre egy élvezhető Q4-es videó!!!

... igaz nem 155, hanem 164ről van szó! de kihasználja adottságait!! :-DD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-27 16:03:29 // 89892
mert?a súlya miatt?
afri2009-12-27 16:01:39 // 89891
végülis a 155 V6 még nem esik bele a luxusadóba, ami 2010-től lesz!!! ;-)
sprint832009-12-27 16:01:14 // 89890
Pontosan az adók miatt keresgélek én is inkább 155 V6-ot. Ha tényleg lesz ez a luxusadó jövőre az marha nagy szívatás.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-27 16:01:05 // 89889
Tudom,az adók magasak,de kárpótol az élvezet,meg vedd figyelembe,hogy egyre kevesebb ilyen szép állapotú 64 van már,ha megtartod,egy igazi kuriózum lesz mire nem tudsz majd fogat mosni:-))
Longman2009-12-27 15:55:24 // 89888
jah, V6okból vannak még jók, de azt direkt nem néztem a + adók miatt..
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-27 15:54:08 // 89887
Nem esküszöm rá,de lehet,hogy igazad van.
Amugy ez sem rossz:alfi
Buksi2009-12-27 15:53:23 // 89886
Ja, hát az ötletekből én sem fogyok ki soha! ;-))
Longman2009-12-27 15:49:16 // 89885
a 2es benzin-gázos még most is..
a kulccsal mi baj, '96-ban már a 164 is code-os, piros kulcsos volt nem?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-27 15:46:31 // 89884
A kettes kedvenc tekintetében lennének fenntartásaim,elég egyben van,de a hátsó lökösön van gázkimenet tehát gázos volt valamikor,a kulcsa nem eredeti,ahogy néztem.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-27 15:42:51 // 89883
Az hogy kivül üti-kopi,nem azt jelenti,hogy nem jó motorikusan,van egyéb tekintetben.Mindenkinek,vannak fényezési hibái,nekem is,az állapotát tekintve én ugy érzem jó vétel volt.
Longman2009-12-27 15:32:11 // 89882
Most végignéztem a 164 hirdetéseket, egész meg tudja kívánni az ember.. :)

Kedvenc 1

Kedvenc 2
sprint832009-12-27 15:25:15 // 89881
Egyszer kell megcsinálni ebben egyet értek, de mindig akad fejleszteni való utána. Ahogy pl. a Sprint is elvileg már kész van 1 éve mégis kitalálok mindig valamit:))
A TB-t nem tuningnak gondoltam "csak egyszerűen" a 2.0 V6 TB-t tenni a gyári helyére.
Longman2009-12-27 15:24:02 // 89880
de elvileg lehet, de emlékszel már a múltkor is erre tippeltem, és kaptam is Maklártól 2 darabot, szépen áttisztítottam, beleraktam. Akkor jobb lett.
Esetleg ez is szar lenne? Vagy valamiért ilyen gyorsan elpiszkolódik? Bekormozza a szívócsonkból vmi? Rossz lenne az egész motor? Vagy a sok kartergáz csapódik vissza? Vagy, vagy, vagy.. ? :SS
Longman2009-12-27 15:20:06 // 89879
jó, azért a Te esetedben ne hagyjuk ki azt hogy nem ez - nehogy bántásnak vedd - az "etalon" ami az állapotát illeti. és ha jól emlékszem ahhoz képest mennyiért vetted, még összetheted a kezed hogy semmi komolyabb gondja nincs :))
Baxy2009-12-27 15:16:21 // 89878
A tádé is szépen indult mikor otthon voltam igaz akkor még "csak" -5 fok körül volt a leghidegebb.Szerencsére nagyon gondos volt az előző tulaj,sokat foglalkozott vele :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-27 15:10:11 // 89877
Nem azt mondom,hogy hű de sok bajom van vele,de a 64-hez viszonyítva,több a gondja,nehezebb szerelni.Persze ez más,tudom ez 55.
süsnye2009-12-27 14:03:57 // 89876
én nemtom mibajotok... :) 3 éve van meg, igaz kellett rá költeni, és az is igaz, h szeretek vele foglalkozni, de bejártuk vele fél é-Itáliát, -10C ben pöccre indul, mnt kiderül olaj nélkül is egész jól bírja ;)
nem akarom elkiabálni, de én nagyon meg vagyok vele elégedve, ha az élmény-komfort-ráfordítás triót nézem. :)
süsnye2009-12-27 13:58:22 // 89875
nem lehet, h az alapjárati mszelep szivat? nem lehet, hogy nyitva marad, vagy esetleg vami miatt kinyit, amikor nem kellene?
Buksi2009-12-27 12:53:01 // 89874
Nem kell annyit foglalkozni vele, egyszer kell rendesen megcsinálni és kész! :-)
A tuninggal kapcsolatban meg mindjárt jön SD és kifejti a véleményét! :-DD
sprint832009-12-27 12:41:22 // 89873
Ezzel tisztában vagyok, sajnos a 155 is már abban a korban van, hogy foglalkozni kell vele rendesen. De nagyobb terveim lennének vele utána ha meglenne. Egy V6 TB menne a 2.5 helyére.
Buksi2009-12-27 12:36:47 // 89872
Nincs mit! :-)
Gyere csak, szívesen látunk! :-))))) Mondjuk elég nehéz jó állapotú V6-ot találni mostanság! :-((
sprint832009-12-27 12:34:08 // 89871
Oké, köszi!:)
Lehet, hogy a közeljövőben a 155 tulajok táborát is gyarapítom egy V6-tal:) Bár nagyon gyér a választék sajna.
Buksi2009-12-27 12:30:27 // 89870
Azt hiszem Sparky volt az, de ha jól emlékszem akkor már nem eladó a V6! De inkább kérdezd meg tőle! :-))
sprint832009-12-27 12:28:49 // 89869
Sziasztok!
Árult valaki innen az amore-ről egy piros 155 V6-ot az ősszel, ki volt az? Megvan még neki vajon?
Köszi!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-27 08:21:37 // 89868
Megint csak csendben jegyezném meg,ezt persze nem piszkálódásképp,csak inkább büszkén,mint alfa tulaj,tegnap beindítottam 1 hónap állás után,hóban esőben,a 164-est,minden erőlködés nélkül azonnal indult.Ez persze állt eddig az 55-re is,csak az még nem állt 1 hónapot,mert mindig megyek vele.
gab552009-12-27 00:23:07 // 89867
'stét az Uraknak!
Mindenekelőtt : Bódog Karit!- most, hogy már megy a netem.
Valami hasonlót művelt az enyém is, igaz, az 16V.
A teljes szívócső ki lett tisztítva (LMM, fojtószelepház, stb.). Utána magas alapjárat, magasabb fogyasztás, 2000 körül rohadt erős rántás terhelésváltáskor. Kiderült, hogy a kartergáz-visszavezetés rosszalkodott. Alapjáraton a fojtószelep után, fordulaton viszont a fojtószelep előtt vezetik be a kartergázt a szívócsőbe. Az alapjárati kgáz csövön a fojtószelepházban van egy rugóterhelésű golyó, ami a pucc után nem illeszkedett rendesen, és ez okozta néhány hajszálam kihullását -némi áttétellel :)
(talán ez az Y cső működött megkerülő levegőcsőként, és az alapjárati motor meg teljesen lezárt már)
Elvileg ha ez a visszacsapószelep kitámaszt, az a motor fulladását kellett volna okoznia, nem pedig fordulat emelkedést, mert a kgáz azé nem színtiszta zokszigén.
De hát az olasz alumínium és műanyag is képes rozsdásodni. :)
Krisz1552009-12-26 22:23:19 // 89866
172...:D de szép hangja lesz és elnyűhetetlen. és annyi nyomaték lesz benne h eltolja a kárpát-medencét ázsiába. már 2000-es fordulaton. és benzinkúttól benzinkútig haladsz:) de megvan az amerikai autózásnak is a maga előnye és szépsége:)
SD2009-12-26 19:58:02 // 89865
A bora azért jó mert egyik pillanatról a másikra felrobban pl: a váltó:D de nem lehet tudni miért, talán az állatias 1.4?:D

Szó se róla Piroska nem azért áll a garázsban mert nem tudna kint menni nap mint nap, pöc röffre indul, mert rendben van mindene, és megy mint svájci-óra, csak épp nem így akarom elhasználni, nekem többet ér egyben mint egy széthulló napi talicskának.
De az nem azt jelenti hogy nem tudná. De Pesti viszonyok közt, napi 50km dugózásra, pirosban állós, vagy araszolós, takonyban szuttyogós, hidegen gyorsítós... erre nem feltétlenül egy 140Le ikergyertyás, 10L-et fogyasztó, 3000-alatt papós autó az ideális, illetve megteszi de mégsem ez a neki való.
Pályára, vagy városon kívülre, vagy ha nincs ilyen buzi hideg este üres úton repesztésre ideális:)))
Szóval ide konformizálódni szürkének lenni sok, versenyautónak kevés, de mégis tudja mindkettőt kicsit:)
Baxy2009-12-26 19:53:05 // 89864
Valami olyasmi lehet,nem tudom pontosan hogyan műkszik.Sajna csak 8 napot töltöttem a géppel.Majd lesz időm ezt is kiismerni,mint a kis 145-öst :)
Longman2009-12-26 19:49:07 // 89863
a tádék potméteres gázpedálosak, nincs bowden?? :O
Baxy2009-12-26 19:42:40 // 89862
94-ben már biztos volt,mert az enyémben is az van (sajnos) :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-26 18:50:41 // 89861
Hm,csendben megjegyzem erősen gondolkozom,hogy 164-re cserélem,tized ennyi gond nincs vele,így kettő lenne.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak