Fórum >> Típusok >> 155

afri2009-12-30 19:01:28 // 90060
ez valóban elég óccsóó :-)
cac2009-12-30 18:58:52 // 90059
Me mé?
Jut eszembe jan 1-től nem lesz zöldkártya.
Jut eszembe MENJETEK TANKOLNI! Jövőre nő az illetéki adó, 320 hufos benyaárakkal rémisztgetnek. Kissé ég a pofám a 160-as lpg-vel. :)
..és (a kellően felépített beharangozó után) itt a reklám helye:
Komplett keverőfejes lpg gázrendszer, normális szép nagy (asszem 80 littyós) mérőórás csomitartótartállyal csakmost, csakitt, csakNektek, csakNorisz 35k-ért! :)))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 18:41:37 // 90058
Na,itt az uj kibaszás,januártól sárga plakettel nem lehet a bálvárosba menni,a hungáriától beljebb.
afri2009-12-30 18:14:51 // 90057
kb 15 éve volt egy ilyen Alfetta piros szinű a keresztapámnak, azóta tetszik! Nagyon ment az a gép!! :-) Szaal egy olyan jó lenne hobbiautónak, a 155 meg mindennaposnak!!
Buksi2009-12-30 17:37:20 // 90056
Na azokkal azért nem! ;-))))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 17:36:44 // 90055
Nálad nem lehet tudni,a medencékkel is bajban vagy:-))
Buksi2009-12-30 17:30:42 // 90054
Felesleges volt benyilaznod, a kettő közül kitaláltam volna, hogy melyik nem Alfa! :-DDD
afri2009-12-30 17:14:49 // 90053
írtam már neki a jómultkor, de nem reagált semmit!!!!

igen jól látod a helyzetet!! "ladás" vagyok!!! hátsókerekes!!! vagy pedig összkerék!! :-)
ha lenne egy fasza Q4em, akkkor most nem nyávognék itt nektek!! ... viszont a Q4et sajnálnám! :-))) arra használnám, amire megteremtették, nem pedig arra, hogy az unokáim vezessék!!!! ;-)
SD2009-12-30 17:10:06 // 90052
Erőssen ladafixált vagy:D Tudod-e?:D

Amúgy az alfetta is szép:)

Valld be hogy az a bajod a 155-el hogy nincs baja:D Kellene egy olyan ami szétesik lépten nyomon hogy érezd különleges:D:D:D

Meg kell tartani:) Eladod megbánod, úgy is:)))

Mellé meg kell egy hobbyautó:) vagy a 155 hobby és kell egy rohangálós, ez van:)))

De figy: van egy Johnson nevű tag, ő keresett 155-öt pont zöldet, mondogatta hogy lesz, aztán meg most nem hallani róla, keresd meg, hátha megveszi:)
afri2009-12-30 16:59:34 // 90051
meg amúgyis miért adnám olcsóbban a kocsimat????! :-)))
soha se fogom olcsóbban adni, csak ha már olyan állapotú lesz, de nálam mindig jó kezekben van!!!!!
afri2009-12-30 16:52:37 // 90050
majd ha sok pénzem lesz, a kocsira is csinálok fasza akciókat!!! :-)))
de sajnos most arra sincs pénzem, hogy éhenhaljak!! ... ezért annyi a kocsi ára!!! Tulajdonképpen nemis igazán akarok tőle megszabadulni, csak hát na ... kell egy élvezeti cikk! :-)) végülis egy ilyen pont egy ilyen ALFETTÁT elfogadnék hobbiautónak! Meglátom még mit hoz a jövő év!!
Buksi2009-12-30 16:02:58 // 90049
Mondjuk abból baj nem lehet! ;-)
Buksi2009-12-30 16:02:37 // 90048
Akkor inkább hagyd meg, ne erőltesd! ;-))
Ati772009-12-30 15:59:26 // 90047
Igen tudom,hogy a többség "már" 16-ossal vagy nagyobbal jár ,de jobb előbb körbekérdezni. :))
afri2009-12-30 15:56:51 // 90046
ha húsvétig nem sikerül eladnom a kocsit, akkor marad minden!! ;-)
de a 16os gurigákat lehet 17esre cserélem!! még nemtudom!
remélem mihamarabb eladom a verdát (fájó szívvel)!! :-(
Buksi2009-12-30 15:45:53 // 90045
Nem fog beleérni! Nekem is volt 16-os garnitúrám és nem volt vele gond! Most 17-ek vannak és még a 4 centis ültetés ellenére sem ér bele sehova! :-)
Ati772009-12-30 15:42:38 // 90044
Hello. Mekkora az ET száma a felninek? Gondolom gond nélkül elfért a dobban a /45-ös gumikkal.Tervezem ,hogy 16-osra cserélem a kerekeimet,de nem bírnám ha itt-ott beleéregetne.
Buksi2009-12-30 15:33:13 // 90043
Utána mge majd jöhet a húsvéti akció is! :-D
afri2009-12-30 15:31:39 // 90042
akkor már a 2010 évi adóterhek ás áfák, meg mindenféle biszbasz rámegy és ahhoz képest lesz akciós!! ;-DD
afri2009-12-30 15:30:21 // 90041
van még 4 darab egyforma gumim is!
Olyan 70%osak!
Michelin Pilot Exalto 205/45R16 peremvédős!!
20ezer/4darab
Buksi2009-12-30 15:29:18 // 90040
2 nap múlva meg újévi akció lesz? :-DD
afri2009-12-30 15:21:53 // 90039
szilveszteri akció!!! :-DD

az alufelnieim gumik nélkül eladók!!!!!
Ára: 50ezer a 4darab!!!
Két felnin még van jó állapotú pirelli 205/45R16os gumi is!!

Felni adatok: 7.5Jx16" 4x98 ET35


Az egyik felnin van egy padka okozta 10centi hosszú horzsolás!!!
Buksi2009-12-30 15:15:39 // 90038
Áááá, meglátta a szép 155-et és elkezdett bomlani! .-DD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 13:41:08 // 90037
hozhatod ugy is unatkozom.
cac2009-12-30 13:35:22 // 90036
Bazz, ha bütykölnivalót akarsz, elviszem az én drágám. Garantálom, hogy 1 évig hányni fogsz, amint meglátsz egy dugókulcsot. :P :)))
Inter156 (il mascalzone)2009-12-30 13:22:42 // 90035
Azt a repülőt lezuhanás után találtátok? :-DDD Amúgy jó kép:-))))))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 13:09:43 // 90034
Ma elmentünk pezsgőt venni.Jó idő van,nincs hideg,de a bal 2-es az istenért nem akar kinyilni.Most megfenyegettem,ha nem viselkedik lecserélem 64-re.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 13:08:25 // 90033
Az jó lesz,egy kis bütykölni való.
afri2009-12-30 11:16:34 // 90032
aajh, én is tegnap pucoltam le a kocsit, csilli-villi kívül-belül, délután elmentem vele fotózásra egy nagyon szép tájra, viszont mire odaértünk, már a nap se sütött!!! :-(((
úgy gondoltam, majd ma visszamegyek, de reggel az ablakon kinézvén rögtön sírásra állt a kedvem!!!! :-(((( kibb@szott genya idő!!!! :-S
... esne sok hó és hideg lenne, vagy ne esne semmi és hétágra sütne a napocska!!!
de ettől a latyakos semmirevaló időtől nincsrosszabb!!!
Abarth2009-12-30 11:02:21 // 90031
Én most örülök, faterom akar egy hobbi 155öt magának, azon lesz mit csinálni :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 09:59:51 // 90030
Már alig várom a nagy tavaszi javitgatásokat,kipuff csere,ajtó csere,fényezés,silentek,futómű.
Abarth2009-12-30 09:19:21 // 90029
Én még lemosattam vasárnap :P Sőt le is waxoltattam! :PP Nem lennék most ennyire boldog, ha mondjuk ilyen dzsúzban menni is kellene vele. :D Ki kell bírni a következő jó időig :(
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 09:08:18 // 90028
Milyen jó ,hogy nem mostam le tegnap:-))Most dühönghetnék.
Buksi2009-12-29 21:53:58 // 90027
Nagyon megy az az 1.8-as! ;-)))
Buksi2009-12-29 21:53:38 // 90026
Köcce! :-)
Ilyen nekem is van! ;-)))

Mirkó2009-12-29 21:49:35 // 90025
http://www.youtube.com/watch?v=0UNUs2tiOys ezt meg Buci "eAtis" barátomnak küldöm.
Mirkó2009-12-29 21:47:35 // 90024
Buksi csak neked!
Buksi2009-12-29 21:28:49 // 90023
Nem semmi mutatvány! Még jó, hogy ilyen helyen dolgozol! ;-)))
Buksi2009-12-29 21:23:58 // 90022
És ezért nem tudsz betenni rendesen egy plussz tartályt! :-)))
Longman2009-12-29 21:23:22 // 90021
Ahogy nézegettem nekem pepita lesz valszeg a 155 egy jódarabig..
Ugyanis tavaszra szét kell majd sajnos borítani a hátulját, mert nagyon kezd szerintem a lemezek alatt korrodálni. Ha meg már szétszedem akkor inkább a széles elemeket fogom visszatenni, festésre viszont nem lesz lé.. :S
Longman2009-12-29 21:18:25 // 90020
Egyszerűbb volt, mint egy gyertyacsere. :)

Höhö, nekem még ahhoz is a hátsó hengerfej felől le kell szednem mindent, szívócsonkot meg ami rajta van.. :)
Bírtam mikor az egyik hátsó gyújtótrafóm szart be, és nem jöttem rá. Volt hogy egymás után x szedtem szét. Mindennel együtt fél óra volt a rekord.. :)
Longman2009-12-29 21:14:53 // 90019
Persze eztán jött a feketeleves (ez kicsit hosszú lesz):
gondoltam kutakodok már egy kicsit ebben rángatózós, fordulat ingadozás témában.
Mert még az olajcsere előtt ahogy járattam alapjáraton magától elkezdte a rángatózást.
Szűkítettem a lehetséges hibaokokat a nyomásszabályzóra és az alapjáratira, ill. az ezekhez kapcsolódó csövekre. (volt ott egy mérnök Úr is, pont az Audiján cseréltek olajat, nézegette az autómat, és ő is ezt a 2 okot mondta rögtön)
Kicseréltem hát a szívócsonk és a nyomásszabályzó közti vákumcsövet. Nem lett az igazi még azután most sem, de jobb lett mint volt. Megigazítottam a párologtató szelep és a szívócsonk közti csövet is.
Erre beindítom, és azonnal kezdte a szarakodást, meg sem állt, 1100-2200 között izgatta magát.. Na mondom fasza, de mivel folyamatosan csinálja, így hiába mozgattam a csöveket nem tudtam egyértelműen kiszűrni hogy amiatt csinálja-e vagy sem.
Elkezdtem már hát az összes csövet átnézegetni és érdekes felfedezést tettem: a szívócsőről az alapjáratira menő csövet ha összenyomom, az összenyomás mértékétől függően stabilizálja az adott fordulaton az alapjáratot. És ne kicsit érezni benne a nyomást sem, és a sziszegés is onnan jön, de nem azért mert ereszt, hanem mert ekkora nyomás van benne. Nem tudom hogy ez normális szerintetek?
Nocsak , lehet valami szűkítő kellene bele, ami hiányzik esetleg? Applikáltam bele egy rögtönzött szűkítőt, de pár másodperc után megszokta, és folytatta a produkcióját.. :S
Na mindegy szarakodtam még vele egy ideig, persze mindig csak egyre rosszabb lett, a leállítások után nem akart elsőre beindulni, ahogy szokta, mint mikor a karbis autó megszívja magát, sőt olyan is volt hogy padlógázra "leröfögött"
Azért még megrángattam magát az alapjáratit is, és bizonyos mozgásokra abbahagyta a jelenséget. Na fasza, mert a rögzítésével már sokat szoptam.. És most megint ez a hiba? Nem hittem benne, mert körül is volt masszázva meg minden, de azért szétszedtem és újratömítettem, és a felfogató bilincsén is alakítottam hogy szorosabban fogja.
Első indításra ezután teljesen stabil volt az alapjárat, már azt hittem OK, de mikor megmozdult az autó újrakezdte persze.. Nem tudom azért, mert a massza még nem kötött meg vagy ilyesmi, de végig hazaúton ezt csinálta.
Szóval sokra nem jutottam, de az biztos hogy errefelé kell keresni a hibát!
Csak má baromira unom.. :S

De legalább a leengedett olajomra azt mondták a szerelő kollégák hogy nagyon szép színű, biztos hogy hibátlan a motor! :)
cac2009-12-29 21:09:09 // 90018
Én csak bemásztam alá, (tán egy 17-es vilással) lekaptam a leeresztő csavart, leengedtem a fáradt olajat - mellyel később jól befűtöttem. Az olajszűrőt is kényelmesen, kézzel le tudtam csavarni. :P
Egyszerűbb volt, mint egy gyertyacsere. :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-29 21:03:54 // 90017
Bakker,7,5 liter???Az kegyetlen.
Longman2009-12-29 20:46:55 // 90016
Nah, ma túl voltam az olajcserén, de ezen az autón az sem gyerekjáték..
1. Ahogy kijött a leeresztő csavar, a 7,5 L olaj szinte kirobbant az autóból, kb. 1,5m-re sugárban, ekkora nyomásra nem voltam felkészülve, persze minden tiszta olaj lett, magamat is beleértve.
2. Mivel a teknő picit előre felé lejt külön meg kell emelni az elejét az autónak amíg kifolyik belőle rendesen.
3. Az olajszűrő lehetetlen helyen van, ugyan a letekeréshez hozzáfértem, kivenni viszont csak úgy lehet ha leszedem az olajhűtő felé menő olajvezetéket is.
És most képekben:
A fekete vonalig "lőtt" el az olaj:

A dupla emelés így könnyű:

Ennyi helyen kell felnyúlni, és itt már hiányzik az útban lévő olajcső:

Itt talán jobban látszik a szűrő felfogatása is, persze az olajcső itt sincs fent:

Sorakozó, 7,5L-t iszik meg a "drága":
atesssz2009-12-29 19:07:44 // 90015
az enyémben minden van :)))))
Buksi2009-12-29 18:43:38 // 90014
Ja tényleg a cooler! Nem is gondoltam, hogy a tiedben is van olajhűtő! :-)
atesssz2009-12-29 18:41:29 // 90013
milyen csővel, nemhiszem h elférne, ott az egyik oldalon az olajhűtő, a másikon az intercooler, sztem nem fog elférni :(
Buksi2009-12-29 18:32:03 // 90012
Semmi extra! Még a nyáron vettem Marklartól Q4 üléseket, csak elég ramaty állapotban vannak! Először felújítás, aztán jöhet majd a csere! Csak hát ez sem 2 fillér lesz! :-/
Fairlane2009-12-29 18:29:53 // 90011
Belsőcsere? Új vese, máj, ilyenek?

Mesélj csak :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak