Fórum >> Típusok >> 155

Buksi2010-01-02 22:42:50 // 90210
Akko tévedtem! :-D
Buksi2010-01-02 22:42:31 // 90209
Nah, nekem azok nem tetszenek annyira! Te már megszoktad őket, mert sokat láttad! Lehet, hogy nekem is csak megkellene szokni a látványukat! :-)))
kando.2010-01-02 22:41:46 // 90208
Akkor jó :)))

Nekem aműgy a 164-es konzolja tetszik, ott aztán van kapcsoló bőven :P
Marklar1552010-01-02 22:40:41 // 90207
dede! Megvigasztalt:))
Marklar1552010-01-02 22:40:08 // 90206
Nahh, ez megvigasztalt:)))
Marklar1552010-01-02 22:39:34 // 90205
Nem mondtam, hogy a 155 é nem szép. De szeríntem ez még míndíg szebb:) Sőt a Dedráé, v a Delta 2 é is szebb, mint az 55-é. De ügye nem vagyok elfogúlt...:)
Buksi2010-01-02 22:39:25 // 90204
Nagyon rendes vagy, köszi! :-))))))))))))))
kando.2010-01-02 22:38:06 // 90203
Szolidaritásból ma itt is baromi erős és hideg szél fújt, szóval együttérzek veled Buksi ;-) :))
Buksi2010-01-02 22:33:49 // 90202
Nálunk is egész nap bazi hideg szél fúj! :-(
Thomika2010-01-02 22:29:07 // 90201
Na szép! És nem is szóltál, hogy kimozdultok?! :( Ma este (7 körül) jöttem arra feléd, és láttam, már otthon pihent a járgány.... Ma nem volt semmi értelmes program a házimunkán kívül, pedig akartam kocsit bütykölni, de baromi hideg volt! :(
Buksi2010-01-02 22:27:40 // 90200
Nem vígasztalja! :-DD
kando.2010-01-02 22:26:45 // 90199
Hát a 45/46 belseje is puritán a 33-hoz képest... ha ez vígasztal :D
Buksi2010-01-02 22:21:25 // 90198
Na, ezen legalább van minden! Tényleg szép! :-)
De azért a 155-é sem csúnya! ;-))
Marklar1552010-01-02 22:17:10 // 90197
Hmm.
Azé az 1990-es UNOm műszerfalát nem űberelte ámm a 155-é...:/
Átok79146TD2010-01-02 20:23:16 // 90196
a digitet tedd be kipuff oldali nyomásmérésre...))))(tudsz emap imap arányt figyelni..:)
Buksi2010-01-02 20:23:16 // 90195
És mi tart vissza? :-D
atesssz2010-01-02 20:13:51 // 90194
már csak kipufogóhőmérsékelt mérő kell bele xĐ
Buksi2010-01-02 19:56:19 // 90193
De most nem? Nem kellett volna vele akkor neked vacakolni! :-)
atesssz2010-01-02 19:54:56 // 90192
ja, simán berakhattak volna egyet B-)
atesssz2010-01-02 19:54:26 // 90191
mire gondolsz?
Átok79146TD2010-01-02 19:53:23 // 90190
van némi aggályom ezzel kapcsolatban...
Buksi2010-01-02 19:52:52 // 90189
Nagyon ügyes vagy! :-))
Nem is értem, hogy miért nem raktak be gyárilag turbónyomásmérő órát!? :-)
atesssz2010-01-02 19:50:13 // 90188
a turbónak 3 fő része van, meleg ág, csapágyazás, és hideg ág.
A meleg ágban van egy elkerülő szelep, aminek a neve a wastegate szelep.
Ha töltőnyomáson van a turbó, akkor ez a szelep a kompresszorházban lévő nyomás hatására kinyílik, hogy ne pörgesse szét a kipu gáz a turbót, és hogy ne töltsön túl. Szóval ezt a szelepet ugyan az a nyomás szabályozza, mint ami a rendszerben van.
A wastegate szelepet és a kompresszorházat összeköti egy kis csövecske (a képen már benne van a T elosztó) és oda kötöttem bele a gumicsövet, aminek a másik vége az órához csatlakozik.
Asszem nagyjából ennyi a varázslat

Buksi2010-01-02 19:47:19 // 90187
Vágom! :-))
Átok79146TD2010-01-02 19:44:49 // 90186
a wstegate -re menő csövet kell megcsapolni...
tényleg ...atesz ezt csináltad?
Buksi2010-01-02 19:41:21 // 90185
Magyarázd! Engem érdekel! ;-)))
atesssz2010-01-02 19:40:32 // 90184
nincs neki, kicsit meg kellett nyesni egy csövecskét. Elmagyarázzam hova kötöttem be? B-)
Buksi2010-01-02 19:38:38 // 90183
A csigának van gyárilag valami csatija, ahová lehet csatlakoztatni a kábelt? :-)
atesssz2010-01-02 19:37:39 // 90182
nem, csak a csigánál volt egy kis szívás, nehéz helyen volt-
na meg átjuttatni a csövet vhol a tűzfalon... na az kész művészet :)
Buksi2010-01-02 19:36:08 // 90181
Pont erre gondoltam én is! :-DD
Fairlane2010-01-02 19:35:13 // 90180
Kéne egy a tiedbe is, mutathatná a keréknyomást például :)
Buksi2010-01-02 19:33:01 // 90179
Egész jól néz ki! Nehéz volt bekötni? :-))

Miért később? Akkor már nem lesz hideg? :-DD
Átok79146TD2010-01-02 19:31:53 // 90178
ez dizájnosabb mint a digit. sztem ezt hagyd benn.
atesssz2010-01-02 19:30:36 // 90177


a műszeregység bal oldalán helyeztem el, a hangszóró felett, ksőbb kimegyek és lefényképezem
Buksi2010-01-02 19:27:39 // 90176
Naa nee... ez nem lehet akadály! :-DD
atesssz2010-01-02 19:22:42 // 90175
hideg van kint:D
Buksi2010-01-02 19:22:13 // 90174
Képet róla! :-)
Átok79146TD2010-01-02 19:21:45 // 90173
a mutatós az full mechanikus?
vagy??:)))

mert ha igen akkor értem a döntésed..:)
atesssz2010-01-02 19:19:49 // 90172
Ja, igen!

Jelentem, beépítésre került egy túrónyomás mérő a 155-be, a bőség zavara áll fent, úgyhogy most a mutatós van bent, de van egy digitális is, (Nagy köszönet érte Átok146 cartársnak) szóval a max töltőnyomás 1,4 bar. Szerintem az nem rossz :)
frankón szuperál!
süsnye2010-01-02 18:25:05 // 90171
Üdv mindenkinek és még1x BÚÉK. :)

Meg Üdv annak a 155 (piros) cartársnak is, akivel 27én találkoztunk Győrben az Árkádnál
Buksi2010-01-02 10:52:45 // 90169
Te miről beszélsz? :-DD
Buksi2010-01-02 10:51:57 // 90168
Hűűűű, az a szürke.. :-O :-DDDD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-01-02 08:04:16 // 90167
Ez az osztrák bontós tali volt?:-)))Nem irtad,hogy hol volt!
Átok79146TD2010-01-02 04:27:30 // 90166
Sikerült bettenni??
és ha igen melyiket??


Üdv..:))))))
Marklar1552010-01-02 01:52:49 // 90165
Habár az "IJF..." az egy simontornyai bontó szökevény:))))
Marklar1552010-01-02 01:51:46 // 90164
Jahh-jahh:)
De ügye ez az udvar nem Az az udvar;)
kando.2010-01-02 01:19:17 // 90163
Jaa, akkor most kivételesen nem osztrák bontószökevényekkel volt tele az udvar :P :)))
Marklar1552010-01-02 01:16:19 // 90162
Meg volt az első idei mini tali is:)))
Rekord gyanús! Az 1 négyzet Kmre jutó 155 ök számának tekintetében:)
A képen nincs rajta Ari és Yoyo gépe. De Ők is körön belűl voltak:)
TSiga ( I am the TSIG)2010-01-01 20:57:35 // 90161
Hali!
Van hülye ötletem(szokás szerint):
Anno a V6 TI-n voltak szépen felragasztgatva a vezető ajtaján lévő légterelőre kis merci-csillagot evő biscionék. Olcsó kivitelezhető tyuning a légterelővel együtt. Képet sajna nem tudok mutatni, de asszem Larini csinálta, valahányszor futamot nyer a mercik előtt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak