Fórum >> Típusok >> 155

Roli2010-03-16 13:21:26 // 95610
Kösz a választ, én is arra gondoltam hogy nem lehetséges az állítás!
a benzin üzemmel nincs baj E85 van most 50-50% ba benne.
És így egész használható, de nagyobb E85 aránynál már jelentős a teljesítményvesztés.
Amit több üzemanyaggal tudnék kompenzálni, aminek a legegyszerübb módját azt találtam hogy megnövelem a nyomást és ugyanakkora injektor nyitás alatt több anyag kerül befecskendezésre! Így talán kiváltható lenne a E85 elektronika!
De ha nem lehet állítani akkor szopás, illetve egy új állítható nyomsásszabályzó :)

Thx
SD2010-03-16 13:14:38 // 95609


vol már?:D

Egy fostalicska bármekkora felnivel csak egy talicska:D
SD2010-03-16 13:13:17 // 95608
szerintem nem lehet, a 155-ön állítani

de típus hiba volt anno, hogy a benzinszűrő rossz, hanyag felszerelése miatt, a tartó bilincs sarka összecsípte a benyacsövet, és így nem kapott elég naftát a gápállat, fordulaton:)

ezt érdemes ellenőrizni ha gyári a motor és nem elég neki a benzin, ha tönkretette a csövet csere, ha nem akkor csak figyelmesen úgy fisszarakni hogy ne szorítsa össze.
Roli2010-03-16 12:59:11 // 95607
Sziasztok Szakik!

Kis help, hogy tudok én a vason benzinnyomást állítani ?
Megtaláltam azt a vákumos baszást de azon lehet valahogy állítani ?
Az Otto 145 boxerén van egy imbusz de ezen szerintem semmi nincs!
Szóval ha valaki tud segíteni , ne kíméljen!

Thx!
Fairlane2010-03-16 12:58:24 // 95606
Jó, újként gondoltam én is... :)
Longman2010-03-16 12:29:36 // 95605
sőőt.. még a 0,8 is belefér a gyári standardba ha jól rémlik
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-16 12:27:36 // 95604
Kösz,akkor megnyugodttam.
RoliQ42010-03-16 12:27:34 // 95603
1bar? hmmm... akkor jó....
Longman2010-03-16 12:20:29 // 95601
Majd az új gumit vizsgáld meg, szerintem ennek a 70%-át még az enyém ette le.. no para! :)
Longman2010-03-16 12:19:24 // 95600
"ráadásul jó drága gumi volt rajta" - höhö újkorában, ha minden igaz ezek még az én bézsemről vannak, 2006ból.. én adtam Ferikének. Az "adtamban" benne van az ára is.. :))
Longman2010-03-16 12:16:50 // 95599
höhö, ezek ilyenek, nálam ugyanezek a cuccok:
26, ill. 22k.. a kis szaros hűtő, 190K.. :) még jó hogy az uniqa fizette.. :)
Longman2010-03-16 12:15:16 // 95598
V6-nál üzemmeleg motornál 1 bar az alapjárati nyomás! Ne parázz, jól működik!
Thomika2010-03-16 11:01:15 // 95597
Szó mi szó, tényleg gyárthatnál már egy excel file-t egy rendes árlistával! Ha gondolod, vmikor átmegyek és megszerkesztjük! :))
Fairlane2010-03-16 10:11:52 // 95595
V6-nál passz :)

TSnél valahogy hasonlóan műxik....
RoliQ42010-03-16 10:11:38 // 95594
alapjáraton meleg motornál nem árt ha 4 körül mutat! igazából ennyi a lényeg.... az hogy hidegen mennyit mutat és hogy fordulatszámnál az egy dolog...!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-16 09:47:23 // 95593
Valaki léccilécci magyarázza már el rendesen ,hogy az olajnyomás mérőnek mikor mit kell mutatnia.
Mikor reggel inditok,4-en áll,aztán ahogy bemelegszik lemegy szépen,majd ha odalépek akkor feljebb megy de nem nagyon.Mit is kéne ebből leszürnöm?
(Tudom, az olajat)
Fairlane2010-03-16 08:48:53 // 95592
Konkrétan mik? Meg hogyafaszba? :O
Nem mostanában kented végig alvázvédővel, meg mindenféle csoda üregviasszal?
Buksi2010-03-16 03:40:38 // 95591
Elkezdett pár alkatrész rozsdásodni! :-((
Marklar1552010-03-16 00:02:49 // 95590
Hmmm.
Lassan kéne gyártanom valami szabvány szöveget.
Tegnap vidéken voltunk egy ismerősnél.
Még tavaly bukott a motorjával.
400k-s kár lett rajta.
A képen látható alkatrészek 20-20e ft ba kerűlnek.
Szóval,ha valaki sokalná pl egy 8V olajteknőért a 10e ft ot, majd megmutatom neki ezt:)))
Marklar1552010-03-15 23:58:59 // 95589
Németh Anrásnak van egy olyan alkatrésze ami innen van:)
Marklar1552010-03-15 23:55:39 // 95588
ÁÁÁ
Mi ez a csúf jűrgen felni???
Még télire sem:)
Marklar1552010-03-15 23:52:10 // 95587
Elvihetnéd már tényleg olyanhoz, is aki látott ilyet...:)
Fairlane2010-03-15 23:21:24 // 95586
Azért sztem ne cserélj ki minden rugalmas alkatrészt, mert lovaskocsinak fogod érezni, ha átmész egy kavicson :))

Ha sikerül gyártatnod ilyesmit ird majd be légyszi ide, hogy kb mipénz volt
afri2010-03-15 23:00:40 // 95585
a stabilizátorlekötőt is lehet ebből kéne csinálnom????
lehet erről Németh Andrást kellene megkérdeznem! neki van a sárga verseny155öse!!!
afri2010-03-15 22:54:34 // 95584
mivel már elegem van ezekből a szar lengőkarokból, azon gondolkoztam -mint már korábban is- , hogy ami maradt a zöld alfámból 1 évig használt első lengőkar, abban jó a talpas, tehát csak szilenteket kellene cserélnem benne! de nem ezekre a gagyi gumifélékre, hanem vmi strapabíróbbra!
Találtam egy oldalt, ahol 155ös alfához is gyártanak "verseny"szilenteket, csak hát baszott drága! Viszont ahol dolgozok, van ugyanilyen anyag, abból kéne megesztergálnom! ilyesvmit kellene gyártanom! :-)) nem érdekel, hogy keményebb lesz a futómű, de akkor is meg fogom próbálni!!
afri2010-03-15 22:49:16 // 95583
aha, a fényképezésen én is gondolkodtam ...
Kovacs Laci 1552010-03-15 22:49:03 // 95582
Köszi a grtulációt!
Sokat kersgéltem mire találtam 1 érteles darabot, olaj lecserélve, vezérlésre meg gyüjtögetem a lóvét mert abból nincs sok.
Fairlane2010-03-15 22:31:47 // 95581
Részvét, ráadásul jó drága gumi volt rajta....

Ha ekkorát kapott, készülhetsz felnigörgőzésre is.

Ilyen esetben elméletileg le kell tanuk előtt fényképezni a gödröt, meg az okozott kárt is, esetleg rendőrt hívni, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet.
Ekkor elvileg a közútkezelő megtéríti a károdat.
Hallottam már olyanról, akinek fizettek :)

Ha nem fizetsz súlyadót, akkor előbbutóbb leverik rajtad kamatos-kamatostól, pl az apeh leinkasszál...
afri2010-03-15 22:20:13 // 95580
aaajh, ma vittem már egy körre az egyik hevaromat a V6-tal ... kár volt!! :-//

mivel olyan jók a magy.o.-i utak szépen belehasítottam egy kátyúba! pedig elsőre ugy tűnt, simán átrepültünk felette (nem kis tempóval), de csak meg kellett állni, és ez a kép fogadott!!! bal hátsó gumi kuka!!! :-(((
így haver kocsijával irány haza hozzám a nyári gurigákért, majd vissza a kocsihoz és gyors kerékcsere!! otthon már kicseréltem az elsőket is!
viszont amit észrevettem, hogy a bal hátsó gumi (defektes) belső része kurvár@ el van kopva! mióta nálam van a kocsi, enyhén huz jobbra, nemtom ez közrejáccott e benne, hogy akkor hátul lenne a gond a futóműben?? Már el akartam vinni futóműveshez, csak már először kicserélem az első lengőkarokat, stabilizátorlekötőket és gömbcsuklókat is!

ezek után b@szok fizetni sulyadót!!!!

ja és az elengedhetetlen segítség:
beero1552010-03-15 21:32:00 // 95579
ja, ma neki álltam kicsit kiszépíteni a vasat...
szereztem fekete prevent vaxot, aztán neki estem..mondjuk csak a motorházt-t csináltam, meg, és a lámpák alatt levő két kis lécet...egész jól eltünteti a karcokat-apró kavicsfelverődéseket...amikor csinálom majd az egész kocsit, akkor persze ezeket is újra megcsinálom (majd amikor soron lesz a nyári-téli kerékcsere,plusz a féknyergek festése PIROSRA)
szép lesz majd ha kész lesz minden... :D
beero1552010-03-15 21:22:13 // 95578
nekem is hasonló problémám volt-van, azt mondta a szerelőm (Félszegi Zoltán) hogy gyújtás kábel a probléma....áthúz a cikk-cakk
megnéztem sötétben, leszedve azt a kis fedelet, ami a gyertyapipákat takarja, és tényleg át húz....most be van jól tekerve szigszalaggal (így kb. 90 %-os), aztán ha lesz rá pénzem és már annyira elviselhetetlen ez a kis dadogás, akkor 20k körüli tétel.. valami komplett kábelköteg...
mondjuk nekem így még elviselhető az alapjárat, gázadásra pedig észrevehetetlen...plusz még lehet hogy a gyertyák cseréjével is jobbul a helyzet..
remélem neked sem lesz nagyobb problémád!!
üdv
SD2010-03-15 20:20:20 // 95577
Megpörcent a tárcsa festetlen része:D

Vagy más is?
Fairlane2010-03-15 19:57:45 // 95576
Hogy sínylette meg?
Buksi2010-03-15 18:45:22 // 95575
Áááá, nem olyanok ezek a kisegerek! ;-))))

Jövő télen már én sem nagyon szeretném kivinni a hóba! Kicsit megsínylette az ideit! :-((
SD2010-03-15 18:43:06 // 95574
De ha mégis odament a a kisegér? és előtte pont sósperecet evett és utána hlével öblögetett? és pont rághatnéka volt???

:)))

Persze hogy semmit:)))

Még az is lehet a nyáron Piroskával fogunk járni:))) Holnap kiderül:)
Buksi2010-03-15 18:33:57 // 95573
Sztem a fűtött garázsban semmit! ;-)))
SD2010-03-15 18:32:56 // 95572
Szarolasz, áltában szétmálik?:)

Na majd meglátjuk mittett az enyimmel a tél?:)
Buksi2010-03-15 18:14:50 // 95571
Szinte unatkoztam egész hétvége alatt! :-D
Egyébként megmondom én neked most! Az összerakástól számítva (majdnem egy éve) lett ilyen rozsdás a tárcsak külső fele, mint ahogy a képen is látszik! A nyergek meg egyáltalán nem rozsdásodtak! ;-)
SD2010-03-15 18:09:26 // 95570
Ja és gratula a gépsárkányhoz!!!:)

Vezérlést, olajakat cserélj vétel után!:) A 16V TS lelke!:)
Kovacs Laci 1552010-03-15 17:31:49 // 95569
Köszi a választ! Átgondolom : )
SD2010-03-15 17:12:49 // 95568
Hát így nehéz megmondani, én egyet tudok, ha elviszed a Franke testvérekhez Pátyra ott megcsinálják, én csak oda viszem:) és nem is drágák. Szerintem érdemes.
SD2010-03-15 17:10:34 // 95567
Ha a katalizátort önmagában kiszeded, egy kicsit hangosabb lesz az autó, nem sokkal, és pár lóerőt kapsz, de csak akkor ha egy egyenes csővel helyettesíted. Esetleg be lehet iktatni még egy gázgyorsítót.

Viszont alapvetően megfontolandó hogy a rendszer a hátsó dob előtt van lefojtva, tehát ott szűk a keresztmetszet, azt kell kiküszöbölni, de akkor nyilván dob csere és hangos lesz ami meg nem annyira vagány már, de ez csak a személyes véleményem.

Egy halk brummogás belefér de ordító kipuff hátt...

Viszotn megfontolandó hogy a gyári mérnökök azért úgy találták kis a kipuff rendszert hogy az fogyasztásban, rugalmasságban a lehető legjobb legyen. Kicsi az esélye hogy átlagos kályhacső kendács kipuff javítana az eredményen talán még ronthat is, a nem megfelelő áramlások miatt... Pl: tipikus ha a katalizátort kibelezik akkor ott kitágul a gáz ami később lelassul és ezzel akadályozza a saját útját.

Szóval egy komoly rendszer nagyon sokba kerül, mert akkor leömlő minden...

De itt ott hozzányúlni meg nem nagyon érdemes mert nem biztos hogy jól sül el.

Összességében a katalizátor cseréje egy a kipuff többi részével azonos méretű csőre lehet valamit segít, csak ne lássa meg a kpm. illetve nagyon nem mindegy hogy heggeszti meg a csóka mert pár miliméter eltérés a közepén, a kipuff végét pár centivel is arrébb rakhatja.

Szóval csak végiggondolva.

Az én szerény véleményem hogy ezek az autók gyárilag is elég jók, nem nagyon kell őket bántani. Egy kifújó, lukas, törött kipuff rendberakása többet jelenthet bármilyen tuningnál.

De persze ha kell egy kis hang akkor ésszel beavatkoni lehet: pl: egy gázgyorsítós katalizátor helyettesítő, meg egy halkabb hátsó sport dob?:)
Nono862010-03-15 17:10:17 // 95566
Aszonta egy úriember a népligeti mélygarázsban aki meghallgatta az autót.
Hogy ez bizony vezérlés beállítás probléma.

Mit gondoltok ez megbízható információ?

Az alapjárat kakkantyú gázra viszont kisimul, hát tudjátok a sztorit.
Kovacs Laci 1552010-03-15 16:55:57 // 95565
Sziasztok Laci vagyok új tag. Lenne 1 kéedésem felétek van 1egy 155 Alfa Romeom és ki szeretném szedni a katalizátort meg sport kipufot szeretnék azt akarom kérdezni hogy érdemes-e, és kapok-e még egy kis pluszt Le még? Válaszotokat elöre is köszönöm.
beero1552010-03-15 15:38:26 // 95564
lehet hogy majd ma lefényképezem aztán majd valamikor feltöltöm a képet, ha lesz rá időm...csak mert már én is kíváncsi vagyok!!!!
süsnye2010-03-15 15:17:48 // 95563
igen, 10 :)
süsnye2010-03-15 15:16:30 // 95562
vaze, mikre rá nem érsz.. :)) mindenesetre kíváncsi vok, meddig bírja rozsda nélkül... majd számojjá be ;)
Buksi2010-03-15 14:05:41 // 95561
Azt már régebben lefestettem! ;-))
A rozsdásodó részét a tárcsának! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak