Fórum >> Típusok >> 155

katbal2010-03-23 23:19:33 // 96610
Az a fekete izé a mágnesszelepen az valami kemény műanyag, vagy gumi? Eléggé elnagyoltnak részletnek tűnik ez így elsőre! Ha nem kemény műanyag, akkor van egy ötletem....
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-23 22:14:27 // 96609
Én kitömitettem mint a pi---amégis eresztett.
Fairlane2010-03-23 21:53:55 // 96608
Az LMM amit cseréltél tuti jó?

Esetleg próbáld meg széthúzni a lambdaszonda kábeleit, nekem rossz lambdával erőtlenebb volt, mint széthúzottal.
A fékfolyadék tartály környékén keresd a tűzfalon, két fekete, kocka dugó.
Fairlane2010-03-23 21:47:00 // 96607
Na és akkor egy szívfájdalmam:

Amennyire tudom a legtöbb vezérlésmódosítós 8V nyomja az olajat többé kevésbé a vezmód mágnesszelepénél. Az enyém többé, megáll az olaj az injektorok tövében, és lefolyik hátul a motor hátulján.

Bizonyos források szerint lakik a cuccban egy gumigyűrű, aminek a cseréjével orvosolható a probléma.


Namost ilyen se a képen, se az enyémben elsőre nem leltem :)

Kérdés: hogy a faszba lehetne elállitani az olajkitörést??




- Gumigyűrűt egyedül az alu hüvely hónolásába tunék elképzeni. De mivan ha ez emel pár mm-t a szelepen, és ez bebaszik a módosításnak vmi úton?

- Esetleg ugyanebbe a nútba vékonyan olajálló tömítőmassza, és így finoman összerakni? Bár ezt nem érzem tartósnak...



A végére két nyulaskép, hogy örüljetek :)
VSZ1552010-03-23 21:09:39 // 96606
nincs víz,nincs gyertya kábel csere,motormosás sincs.
melegen nem durrog viszont gyengusz,és nem húz a vas.
Fairlane2010-03-23 21:09:33 // 96605
Ésakkor bú....

Ma is túrkáltam valamit a vason, felkerültek a küszöbök, kimosódott a csere hűtőtartály, lekerült a műanyag szívócsonk....

Tudjátok hányféle hűtőtartály van a 155-ben?
- van szintjelzős, és anélküli
- van baloldalon levő és jobboldalon levő
- van olyan aminek vékonyabb alsó csonkja van ami függőlegesen lefele megy, és van olyan aminek vastagabb alsó csonkja van és ferdén, szinte vízszintesen áll.

Naná, hogy először rosszat adott Márki bácsi, és én azt a rosszat puculgattam kétnapig :S
gekki2010-03-23 21:09:04 // 96604
a végén az a neon zöld -fekete elég gáz :(
Fairlane2010-03-23 21:02:58 // 96603
Akár az az elektronika is lehet....
Véletlenül nincsenek rosszul összerakva a gyertyakábelek, vagy nincs olaj/víz a gyertyáknál?

Volt valami előzménye a dolognak? Motormosás, zárlat, hegesztés, mahinálás a motortérben, gömbvillám? :)
Melegen vagy menetközben is csinálja?
Fairlane2010-03-23 20:58:48 // 96602
Talán mert felpakolta a 284-es fékeket? :)
TSiga ( I am the TSIG)2010-03-23 20:55:58 // 96601
Hali T. Cartársak!

Sikerült a zárbetétet kicserélni. Már csak a csomifedélről kell a régit lebontani és venni biztonsági csavart hozzá.

Ím a képek:

Emitt van az üres ház. Kicsit viseltes, de műxik.

A zárbetétet ajánlatos a kulccsal együtt betenni, mert kieshetnek a lamellák.

Hátulról van egy zéger, ami megakadályozza, hogy a zárat kihúzzák.

Az összeszerelt zárbetét a bowdenelemővel. A hátsó fedő kupakot csak rá kell pattintani.

A hétvégén zárcsere project. Most már csak a tanksapka, a kesztűtartó, meg a síalagút van hátra. A legszebb az egészben, hogy drapp ember módjára a zárat kezdtem el szétfaragni, ahelyett, hogy levettem volna a hátsó borítást. Így 15 perc lett volna a 3 óra helyett...

Ez a forácskupac a régi zár. Lamellánként kibelezni.
VSZ1552010-03-23 20:53:50 // 96600
Üdv Cartársak!
Kérdés?
Ma a gépem olyan dolgokat produkált, hogy hidegen visszalő a szivócsőbe, nem megy,kihagy,rángat....
Hirtelen cseréltem rajta trafót,hiba maradt. cseréltem légmennyiség mérőt,hiba maradt.
cseréltem gyertyákat,mind, gyertyakábeleket is!
viszont annyira eljutottam hogy a belső trafó nem ad szikrát mégpedig 2es és 3as hengernél....A külső trafó frankó.
Kérdezem lehet gyujtáselektonika a trafó alatt? Azt nem cseréltem....
Viszont a durrogás az lehet előgyujtástól is...
Kinek volt már hasonkó problémája?
Thomika2010-03-23 20:41:33 // 96599
Jól :) most már ezt is tudom .) Amúgy neked miért kellett végül nagyobb belső átmérős főfékhenger? a Tiéd nem ABS-es....
Gyozi1552010-03-23 19:46:22 // 96597
szegény 155 nem tehet róla hogy olyan gazdáik vannak! :D
afri2010-03-23 19:45:14 // 96596
halálbüntetést rááá !! ;-DDD
zotya littlesoldier és Szabina2010-03-23 19:43:44 // 96595
inkább a gazdit! :D
afri2010-03-23 19:42:51 // 96594
van amelyiket legszivesebben leköpném!! ... vagy a gazdáját??
zotya littlesoldier és Szabina2010-03-23 19:35:48 // 96593
srácok ti is tudjátok nem csinálhatunk mindenkit mi :DD
Ati772010-03-23 19:32:24 // 96592
Igazából nem is értem némelyik tulajt miért pont 155-öt választotta alapnak,mert a végére olyan szinten szétcseszte hogy szinte felismerhetetlen és ennyi erővel bármiből indulhatott volna.
cac2010-03-23 19:23:42 // 96591
Azokat a nőket sosem bírtam, akik képesek rohadt sok pénzt és időt beleölni abba, hogy csúnyák legyenek (fura haj, szétszolizás, ízléstelen smink, visszataszító körmök, ciki ruha,stb)...namármost van ilyen autó tuningban is. :)
Gyozi1552010-03-23 19:19:39 // 96590
lenne bizony....
Ati772010-03-23 19:17:43 // 96589
Lenne ott több elásni való tulaj is!Ok,hogy nem vagyunk egyformák........na de ennyire?
Gyozi1552010-03-23 19:17:38 // 96588
főként az eleje, meg amúgyis

meg a zöld V6,
zotya littlesoldier és Szabina2010-03-23 19:12:37 // 96587
na mert mi nem nyerte el a tetszésed?
Gyozi1552010-03-23 18:50:30 // 96586
1.30nál törném el a csávó kezét----
cac2010-03-23 18:30:20 // 96584
Én is csak a kísérletezés miatt. Úgyis cserélni kellett már a benyaszűrőt, gondoltam tesztelek egyet. De SOHATÖBBET!
RoliQ42010-03-23 18:19:09 // 96583
nah ezért nem tankolok ilyesmit...:) 100as benzin aztán csá!:)
cac2010-03-23 18:16:23 // 96582
No More Bioetanol Shit - NMBS front. :))
Tulképpen az injektorig szinte bárhol lehet dzsuva. Lpg-vel gyönyörűen duruzsol, így gondolom a befecskendezéssel minden oké.
Gyozi1552010-03-23 17:50:29 // 96581
na jólva azért a gyári 190paci sem piskóta :DDD
SD2010-03-23 17:24:03 // 96580
Még az üzemanyagcsőben is lehet nem kevés lé... Remélhetőleg nem lesz semmi gond strapabíróak ezek a gépállatok, de az is biztos hogy érzékenyek a szar naftára...

Akkor ezentúl anti-bioetanol népe felszabadítási front tag vagy?:)
Buksi2010-03-23 17:05:45 // 96579
Fántörpikus! :-D
süsnye2010-03-23 17:04:57 // 96578
jól... :)
cac2010-03-23 16:53:50 // 96577
Kétszer már biztos írtam, hogy akkor már inkább az állati erővel vontatott alfát ajánlanám, mint az etanolt.
Ma még annyival bővültek a tapasztalataim, hogy direkt porzósra szippantyúztam a tankot, hogy véletlenül se maradjon benne E85, rátankoltam a benyát, és szinte semmi változás. Alig gyorsul, rángat, nem indul még melegen sem. Gondolom eltömített mindent. Remélem a benyaszivattyúval nem lesz gond, mert annyira hiányzik megint egy lpg tank kivétel, mint seggembe egy bré. :)
Buksi2010-03-23 16:52:13 // 96576
Sztem neki a nagyobb kell, mivel ABS-es! ;-))

Jól tippeltem? :-))
SD2010-03-23 16:42:14 // 96575
Na és összességében a bioetanol? Begyere vagy nem begyere?
cac2010-03-23 16:39:47 // 96574
Köszi skacok mindenkinek az ötleteket! Végeredmény holnap vagy holnapután a Híradóban. :)
SD2010-03-23 16:39:19 // 96573
Nem nemm:) persze sok kávét:D

Úgy van hogy a bilincsnek a két füle amiben a csavar van, az felfele áll, és felül megy a cső is, ha pont oda esik nem látod és becsíped ennyi.

A sok digó is biztos a nőkről járt az eszük azt csipkedték, ez volt akkor ilyen visszahívásos témázás:)

Na így:):D
süsnye2010-03-23 16:00:04 // 96572
ezt már írtad korábban is, de máig nem értem, mennyit kell inni ahhoz, h azzal a bilinccsel odacsípd a csövet.. :))
SD2010-03-23 15:51:08 // 96571
Visszaszerelésnél figyelj oda hogy ne csípje össze a bilincs a benzincsövet, mert rövid és könnyen odakerül:) ami a tank felé megy azt hiszem az, a necces.
süsnye2010-03-23 15:47:44 // 96570
annyi, h benya fog folyni, ha nem engeded el máshol a nyomást... de, ha óvatosan lazítod az első csavart, akkor ott is el tudod engedni és nem lesz minden benyás.. :)
szal vmi pár decis kis tároló legyen nálad...
Cigizést kifejezetten ajánlják (asszem vhol írja a manualéban is...) vagy alternatívaként lásd Longman módszerét.. ;))
Thomika2010-03-23 15:26:05 // 96569
ha megvan a cucc ára, elküldöm mail-ben...
Thomika2010-03-23 15:22:00 // 96568
:)))
Thomika2010-03-23 15:20:34 // 96567
:)))) Kalóz vezér! :))))
Longman2010-03-23 15:20:13 // 96566
Nagyon fontos, hogy lángvágóval előtte jól meg kell melegíteni, majd ha lent van akkor a csöveket - főleg ami a tank felé megy - szintén jól fel kell hevíteni, hogy könnyen fel tudd utána húzni a szűrőre.. Talán az a legjobb ha a tankról jövőbe (általában az van jobban megkeményedve) szemből belenyomod a lángot.. Úgy a biztos, utána már semmi gondod nem lesz vele.
cac2010-03-23 15:14:54 // 96565
Srácok!

Üzemanyag szűrő cseréje során érhet bármi meglepetés? Mire figyeljek? Tippek/trükkök, stb? :)
Cigizni ér közben? :)
Fairlane2010-03-23 15:13:04 // 96564
Má megvót... megyek is haza fát metszeni :)
süsnye2010-03-23 15:09:47 // 96563
nem.. de akkor minnyá hívlak
Thomika2010-03-23 15:05:29 // 96562
Közben találtam egy 70-es számot a telefonomban, az jó ???
Thomika2010-03-23 15:04:29 // 96561
Süsnye!
kéne SOS a tel számod! Egészen pontosan az alvázszámod miatt! Mert 2 féle főfékhenger van, 22 és 23,81mm átmérőjűek!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak