Fairlane2010-09-09 22:29:11 // 104702
Simán egy rugóra járt a zagyuk :D
Fairlane2010-09-09 22:28:45 // 104701
Ezt kérdem én is :P
Ki kell vizsgálni, mert a látszat azt követeli....
Ki kell vizsgálni, mert a látszat azt követeli....
süsnye2010-09-09 22:00:36 // 104700
jahh.. :) gondolod volt nála egy tarcsi rugó? :))
süsnye2010-09-09 22:00:05 // 104699
értem én vaze, de ha meghalt vki, akkor ki kell vizsgálni, nem? senki nem mondta/írta, h szándékos volt... mit nem lehet ezen érteni? :)
Longman2010-09-09 20:47:24 // 104698
há mikó megdobta 1 rugóval.. :)
Fairlane2010-09-09 20:19:43 // 104697
Vizsgálhatnak bármit de ez csak rongyrázás.... a két pacák nyilván nem szándékosan csapta el...
Egy hivatásos versenyzőnél szerintem igenis benne van a pakliban egy pályabaleset, amikor felül/beül a gépbe egyúttal bevállalja a soxoros kockázatot.
Nade mért vállalja be? Pénzért, adrenalinért, hírnévért.... mindegy is, lényeg, hogy ő tudatosan kockáztat.
Egy hivatásos versenyzőnél szerintem igenis benne van a pakliban egy pályabaleset, amikor felül/beül a gépbe egyúttal bevállalja a soxoros kockázatot.
Nade mért vállalja be? Pénzért, adrenalinért, hírnévért.... mindegy is, lényeg, hogy ő tudatosan kockáztat.
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-09 19:36:14 // 104696
T. Medencés Cartárs!
Itt eme kép:
A szimering egy kis házban van, amit 4 db kis csavar tart. Kitekered a csavarokat és leveszed a házat. A szimeringet kiütöd és a házat leteszed egy sík felületre. Mondjuk asztal. Az új szimeringet a többiek által javasolt Crovával beütögeted. Figyelj rá, hogy ne fordítsd meg. A ház aljáig kell beleütni. A ház másik oldalán van elvileg egy vékony gumigyűrű tömítés gyanánt. Vigyázz rá!
Innentől ugyan az visszafele.
Itt eme kép:
A szimering egy kis házban van, amit 4 db kis csavar tart. Kitekered a csavarokat és leveszed a házat. A szimeringet kiütöd és a házat leteszed egy sík felületre. Mondjuk asztal. Az új szimeringet a többiek által javasolt Crovával beütögeted. Figyelj rá, hogy ne fordítsd meg. A ház aljáig kell beleütni. A ház másik oldalán van elvileg egy vékony gumigyűrű tömítés gyanánt. Vigyázz rá!
Innentől ugyan az visszafele.
süsnye2010-09-09 18:31:07 // 104695
mellékesen, melyik esetre gondolsz? :)
süsnye2010-09-09 17:25:23 // 104694
értem, amit mondasz, de annyi "apró" különbség van a két eset között, h Massa él...
ha egy ember meghal, akkor tök mind1, h autópályáról vagy versenypályáról van szó...
Nem szegény versenyzőtársakat kritizáltam, hanem annyit írtam, h ez a helyes eljárás... Nem hiszem, h bármelyikőjüket is elmarasztalnák, de meg kell vizsgálni ezt a szempontot is
ha egy ember meghal, akkor tök mind1, h autópályáról vagy versenypályáról van szó...
Nem szegény versenyzőtársakat kritizáltam, hanem annyit írtam, h ez a helyes eljárás... Nem hiszem, h bármelyikőjüket is elmarasztalnák, de meg kell vizsgálni ezt a szempontot is
Longman2010-09-09 17:14:36 // 104693
mert ez nem autópálya hanem versenypálya
akkor visszamenőleg nyomozást kellene folytatni Bari ellen is gondatlan veszélyeztetésért, nem szándékos emberölési kísérletért is, pedig szegény Massa csak le volt égve..
akkor visszamenőleg nyomozást kellene folytatni Bari ellen is gondatlan veszélyeztetésért, nem szándékos emberölési kísérletért is, pedig szegény Massa csak le volt égve..
süsnye2010-09-09 16:52:30 // 104691
miért? nem azt írták, h egyből börtön és szappan dobnak eléjük ;)
- egy embert ketten elgázoltak
- az ember meghalt.
Innentől kezdve teljesen természetes, h nyomozást folytatnak ebből a szempontból. Senki nem írta, h hibásak lennének, de mivel meghalt a versenyző, ez a helyes eljárás. Ilyen eset túlmutat azon, h "házon belül" elintézzék...
- egy embert ketten elgázoltak
- az ember meghalt.
Innentől kezdve teljesen természetes, h nyomozást folytatnak ebből a szempontból. Senki nem írta, h hibásak lennének, de mivel meghalt a versenyző, ez a helyes eljárás. Ilyen eset túlmutat azon, h "házon belül" elintézzék...
Longman2010-09-09 16:37:04 // 104690
na ne mondd.. lehűlök és annak a számlájára írom amit "mondasz" hogy -ezek szerint - motorsportban, pályaversenyzéssel kapcsolatban nem mozogsz otthonosan..
SD2010-09-09 16:23:17 // 104689
és HF felújítás ha már szét van kapva?
atesssz2010-09-09 15:23:34 // 104688
érdekel az én hőn szeretett 55-ösöm?
Gyozi1552010-09-09 13:44:49 // 104687
pffff..... piros :D
enzo2010-09-09 13:43:56 // 104686
Nem komoly :) Valószínű,hogy csak tömítést kell benne cserélni!
Fairlane2010-09-09 13:43:14 // 104685
Igen, ha csak egy hengernél van egy picit átégve a tömítés, akkor még nem feltétlenül veszed észre a különbséget.
Az olaj és a víz sem változik meg törvényszerűen...
Az olaj és a víz sem változik meg törvényszerűen...
SD2010-09-09 13:36:33 // 104684
tényleg de szép:)
Gyozi1552010-09-09 13:27:43 // 104683
kicsit drága.....
SD2010-09-09 13:18:02 // 104681
Akkor itt az ideje egy kiadós felújításnak:(
enzo2010-09-09 13:13:42 // 104680
Én már a legelső alkalommal , amikor képeket raktál fel a csőről , az mondtam, hogy hengerfejes. Ahhoz nem kell összefolyni a folyadékoknak, mert a hengerből nyomja be a kompressziót a víztérbe és ezért dagad fel a vízcsöve!
SD2010-09-09 13:06:28 // 104679
a 8V TS-t nem sírod még vissza?
SD2010-09-09 12:59:43 // 104678
Hát nem rózsás a helyzet... :( De valóban ha jót akarsz akkor ott kezdődik hogy egy jó kaszni, viszont az drága lesz mire össze áll.
afri2010-09-09 12:49:38 // 104677
most voltam másik kupakért az egyik alfás bontósnál!
ő is azt mondta rá, hengerfejes!
de ha hazaérek vele szagoljak bele a kiegyenlítőtartályba és ha kipufogógázszagú, akkor biztos az4
namost hazaértem, megint tele van levegővel (az uj kupakkal is) a kiegy.tartály, tehát akkor lehet télleg hengerfejes, "enyhén" csak!
egyébként az olaj teljesen tiszta, 3hete cseréltem az olajat, és a használt olaj se volt vizes, pedig már akkor is produkálta ezt a jelenséget!
a kiegy.tartályban a víz se olajos, habos vagy bármi, szóval olyan nagy gáz még nem lehet!
azon is gondolkodtam már, hogy az osztrákoktól hozatok be egy jobb állapotú V6ost (amiben már klíma is van), és mivel AF-es az alvázszám az enyémen, ezért innen már nem kérdés a többi része! :-))
éjjel is azt álmodtam, hogy eladtam a V6ost, és úgy megbántam, hogy szinte majdnem arra ébredtem, hogy sírdogálok!! :-/ ;-DD
ő is azt mondta rá, hengerfejes!
de ha hazaérek vele szagoljak bele a kiegyenlítőtartályba és ha kipufogógázszagú, akkor biztos az4
namost hazaértem, megint tele van levegővel (az uj kupakkal is) a kiegy.tartály, tehát akkor lehet télleg hengerfejes, "enyhén" csak!
egyébként az olaj teljesen tiszta, 3hete cseréltem az olajat, és a használt olaj se volt vizes, pedig már akkor is produkálta ezt a jelenséget!
a kiegy.tartályban a víz se olajos, habos vagy bármi, szóval olyan nagy gáz még nem lehet!
azon is gondolkodtam már, hogy az osztrákoktól hozatok be egy jobb állapotú V6ost (amiben már klíma is van), és mivel AF-es az alvázszám az enyémen, ezért innen már nem kérdés a többi része! :-))
éjjel is azt álmodtam, hogy eladtam a V6ost, és úgy megbántam, hogy szinte majdnem arra ébredtem, hogy sírdogálok!! :-/ ;-DD
RoliQ42010-09-09 12:15:09 // 104676
nekem is corteco van benne semmi probléma vele!
RoliQ42010-09-09 12:14:08 // 104675
így van... de ahhoz asszem legalább 36 os krova fej kell .... (én is így csináltam!:)
RoliQ42010-09-09 12:12:03 // 104674
a váltóház síkjáig kell ütni a szimmeringet.... nem bonyolult:) de azt hiszem a váltón az öntvénybe van is egy kis perem... de ebben nem vagyok biztos...
Tentacle2010-09-09 12:07:22 // 104673
Addig kell beütni, hogy ne lógjon ki/be.
A menesztő az a féltengely kihajtás, amit ki akarsz szedni :)
A menesztő az a féltengely kihajtás, amit ki akarsz szedni :)
Buksi2010-09-09 12:02:52 // 104672
Akkor nálam marad a rántás, esetleg a kalapács! :-)))
Ha nincs pereme, akkor honnét tudod, hogy meddig kell beütni a szimmeringet? Valaminek kell lennie, nem? :-)
Egyébként meg mijaza menesztő?? :-D
Ha nincs pereme, akkor honnét tudod, hogy meddig kell beütni a szimmeringet? Valaminek kell lennie, nem? :-)
Egyébként meg mijaza menesztő?? :-D
Tentacle2010-09-09 11:59:02 // 104671
Ha elég erősen rántod, akkor az is elég. Nekem le volt szedve a váltó, nem tudtam egyedül rántani meg fogni is :)
A fát (5x5-ös stafni) a menesztő és a ház közé raktam 2 oldalról, és azzal feszítettem ki (kis ütés, és ki is ugrik a menesztő).
A szimmering házának valszeg nincs pereme, tehát mindegy melyik oldalról teszed be/veszed ki (de ebben nem vagyok biztos).
A fát (5x5-ös stafni) a menesztő és a ház közé raktam 2 oldalról, és azzal feszítettem ki (kis ütés, és ki is ugrik a menesztő).
A szimmering házának valszeg nincs pereme, tehát mindegy melyik oldalról teszed be/veszed ki (de ebben nem vagyok biztos).
Tentacle2010-09-09 11:48:01 // 104670
Asszem corteco.
Buksi2010-09-09 11:43:13 // 104669
Kössz szépen! :-D
SD2010-09-09 11:42:18 // 104668
Öcsém a bimmerét főzte meg így hogy eldurrant a hűtő és már forrt, félreállta.. Hegerfej síkolás új hűtő 150e...
Abarth2010-09-09 11:40:37 // 104667
Riccambi originali :D Original parts :D:D
SD2010-09-09 11:39:53 // 104666
Gondolom aki kinyomott kuplungal áll annak nem működik:) Mert arra indít ha üresben van az autó és kinyomod a kuplungot... :) De ha nem rakod üresbe nem kapcsol le:D
Így viszont lehet kímélni a turbósat, ha tudod hogy hajtottad nem rakod üresbe:))) Ennyit a totalcar fikázódásáról...
Így viszont lehet kímélni a turbósat, ha tudod hogy hajtottad nem rakod üresbe:))) Ennyit a totalcar fikázódásáról...
Buksi2010-09-09 11:33:12 // 104665
És mi a gyári márka? :-)
Buksi2010-09-09 11:32:14 // 104664
Köszi a Help-et! :-)
Buksi2010-09-09 11:31:17 // 104663
Ezt a fás dolgot leírnád részletesebben? Az nem elég, ha párszor jó erősen megrántom kifelé a féltengelyt? :-)
A "melyik iránba jön ki a szimmering" dologgal azt akarod mondani, hogy lehet, hogy le kell venni hozzá a váltót? Nem jön ki csak úgy egyszerűen a szimmering?
A "melyik iránba jön ki a szimmering" dologgal azt akarod mondani, hogy lehet, hogy le kell venni hozzá a váltót? Nem jön ki csak úgy egyszerűen a szimmering?
süsnye2010-09-09 11:24:49 // 104662
de legalább csak egy gyertya van hengerenként.. :)
Fairlane2010-09-09 11:23:22 // 104661
V6 asszem bentmaradó csavaros.
Viszont tömítésből, HFből kettő van -> minden duplán számít, pláne a munkadíjak.... :(
Viszont tömítésből, HFből kettő van -> minden duplán számít, pláne a munkadíjak.... :(
Tentacle2010-09-09 11:22:34 // 104660
Beütéshez dugókulcs(krova) fej jó szokott lenni :)
Abarth2010-09-09 11:01:42 // 104659
És arra is figyelj, hogy a gyárit vedd, én vettem a bárdiban, szar lett folyt, a gyári 200ft-al drágább, de nem is folyik!!
RoliQ42010-09-09 10:52:51 // 104658
semmi nem kell hozzá.. kis kalapács segítség kell hogy kijöjjön... a szimmeringet meg csőfogóval kiszeded beleütni már kicsit nehezebb keresel valami nagy alátétet vagy valammilyen fém lemezt ami felül a szimering külső részére és finoman beütögeted... ! ennyi... szimmering vásárlásnál oda kell figyelni hogy melyik odal... mert asszem más a bal és a jobb mérete:)
süsnye2010-09-09 10:46:38 // 104657
először cserélj kupakot... meg nézd meg az kis vízcsövet, ami a termosztátból indul, átmegy a folytószelepházon és becsatlakozik a kiegy tartályba. Főleg a folytószelep házban átvezető járata elég szűk, nézd meg nincs-e eldugulva...
Tentacle2010-09-09 10:44:46 // 104656
Szerintem ha nyomáson tud keringeni a víz, akkor vákuumban is :) Mondjuk a vízpumpát is lehet érdemes lenne megnézni, mer manapság előfordul, hogy egy darab lapát sem marad rajta, vagy elforog a tengelye.
Tentacle2010-09-09 10:42:20 // 104655
Ha szerencséd van, akkor csak tömítés (esetleg csavarok). Azért nem árt legalább a HF-et lesíkoltatni (+nyomáspróba), ha tényleg ez a baj (meg egyébként is, ha már le van szedve). Nagyobb baj esetén repedt lehet a hengerfej, de az is javítható elvileg (heggesztik), a blokkal meg nagy baj (szerintem) nem lehet, mert hüvelyes, azt meg lehet cserélni.
süsnye2010-09-09 10:40:44 // 104654
én arra gondoltam, h ha befelé nem ereszti a levegőt, akkor az alacsony nyomás miatt akadályozva lehet a víz keringetés indulás után és emiatt viszont gyorsan túlmegeledhet...
Tentacle2010-09-09 10:37:26 // 104653
Természetesen, befelé engednie kell a levegőt könnyen, de nem attól fújódik fel a rendszer, hogy befelé nem ereszt levegőt :)