Fórum >> Típusok >> 155

afri2010-09-10 09:02:46 // 104710
síkoltatás az mindenképp! szelepszárszimeringeket megnézni még, szelepeket becsiszolni, ez még beleférne! és természetesen Reinz tömítések! azokat vettem a szelepfedél alá is! :-)
Longman2010-09-10 08:37:39 // 104709
lehet én vagyok maximalista, de én biztosan nem csak egy tömítést cserélnék..
V6 esetében -de másnál is - én bizony elvinném a hengerfejeket hogy nézzék át, síkolják, stb, stb.
főleg ha csak pár éve volt hfejezve ugye.. véletlenül nem lesz megint az..
jah és csak Reinz tömítést bele!
Buksi2010-09-09 23:58:20 // 104708
Ezer hála és köszönet! :-)
Buksi2010-09-09 23:44:52 // 104707
Rendben van! Nagyon sokat segítettetek! Köszi szépen! :-)
Buksi2010-09-09 23:44:12 // 104706
Okés, köszi! :-)
süsnye2010-09-09 23:24:43 // 104705
jááj :D
afri2010-09-09 23:08:03 // 104704
hát igen, szerintem se komoly a probléma, lehet elég lesz neki csak egy HF-tömítés csere!!
vasárnap jönnek nézni a kocsit, ha sikerül megegyezni, akkor megy a háztól, ha nem, akkor megcsináltatom én, meg akkor ha már ráköltök nem keveset, akkor el sem adom! ... legalábbis a tavaszig biztos nem!! :-)
afri2010-09-09 23:05:11 // 104703
de igen, nagyon hiányzik az 1.8 TS-em!!! :-/
:-)
de csak a jó állapota miatt ... :-)))
ha az V6os lenne, akkor nem sírna a szám!
egyébként szivesen visszavásárolnám!
Fairlane2010-09-09 22:29:11 // 104702
Simán egy rugóra járt a zagyuk :D
Fairlane2010-09-09 22:28:45 // 104701
Ezt kérdem én is :P

Ki kell vizsgálni, mert a látszat azt követeli....
süsnye2010-09-09 22:00:36 // 104700
jahh.. :) gondolod volt nála egy tarcsi rugó? :))
süsnye2010-09-09 22:00:05 // 104699
értem én vaze, de ha meghalt vki, akkor ki kell vizsgálni, nem? senki nem mondta/írta, h szándékos volt... mit nem lehet ezen érteni? :)
Longman2010-09-09 20:47:24 // 104698
há mikó megdobta 1 rugóval.. :)
Fairlane2010-09-09 20:19:43 // 104697
Vizsgálhatnak bármit de ez csak rongyrázás.... a két pacák nyilván nem szándékosan csapta el...

Egy hivatásos versenyzőnél szerintem igenis benne van a pakliban egy pályabaleset, amikor felül/beül a gépbe egyúttal bevállalja a soxoros kockázatot.
Nade mért vállalja be? Pénzért, adrenalinért, hírnévért.... mindegy is, lényeg, hogy ő tudatosan kockáztat.
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-09 19:36:14 // 104696
T. Medencés Cartárs!

Itt eme kép:


A szimering egy kis házban van, amit 4 db kis csavar tart. Kitekered a csavarokat és leveszed a házat. A szimeringet kiütöd és a házat leteszed egy sík felületre. Mondjuk asztal. Az új szimeringet a többiek által javasolt Crovával beütögeted. Figyelj rá, hogy ne fordítsd meg. A ház aljáig kell beleütni. A ház másik oldalán van elvileg egy vékony gumigyűrű tömítés gyanánt. Vigyázz rá!

Innentől ugyan az visszafele.
süsnye2010-09-09 18:31:07 // 104695
mellékesen, melyik esetre gondolsz? :)
süsnye2010-09-09 17:25:23 // 104694
értem, amit mondasz, de annyi "apró" különbség van a két eset között, h Massa él...
ha egy ember meghal, akkor tök mind1, h autópályáról vagy versenypályáról van szó...
Nem szegény versenyzőtársakat kritizáltam, hanem annyit írtam, h ez a helyes eljárás... Nem hiszem, h bármelyikőjüket is elmarasztalnák, de meg kell vizsgálni ezt a szempontot is
Longman2010-09-09 17:14:36 // 104693
mert ez nem autópálya hanem versenypálya
akkor visszamenőleg nyomozást kellene folytatni Bari ellen is gondatlan veszélyeztetésért, nem szándékos emberölési kísérletért is, pedig szegény Massa csak le volt égve..
enzo2010-09-09 16:56:46 // 104692
Ez így van!
süsnye2010-09-09 16:52:30 // 104691
miért? nem azt írták, h egyből börtön és szappan dobnak eléjük ;)
- egy embert ketten elgázoltak
- az ember meghalt.

Innentől kezdve teljesen természetes, h nyomozást folytatnak ebből a szempontból. Senki nem írta, h hibásak lennének, de mivel meghalt a versenyző, ez a helyes eljárás. Ilyen eset túlmutat azon, h "házon belül" elintézzék...
Longman2010-09-09 16:37:04 // 104690
na ne mondd.. lehűlök és annak a számlájára írom amit "mondasz" hogy -ezek szerint - motorsportban, pályaversenyzéssel kapcsolatban nem mozogsz otthonosan..
SD2010-09-09 16:23:17 // 104689
és HF felújítás ha már szét van kapva?
atesssz2010-09-09 15:23:34 // 104688
érdekel az én hőn szeretett 55-ösöm?
Gyozi1552010-09-09 13:44:49 // 104687
pffff..... piros :D
enzo2010-09-09 13:43:56 // 104686
Nem komoly :) Valószínű,hogy csak tömítést kell benne cserélni!
Fairlane2010-09-09 13:43:14 // 104685
Igen, ha csak egy hengernél van egy picit átégve a tömítés, akkor még nem feltétlenül veszed észre a különbséget.
Az olaj és a víz sem változik meg törvényszerűen...
SD2010-09-09 13:36:33 // 104684
tényleg de szép:)
Gyozi1552010-09-09 13:27:43 // 104683
kicsit drága.....
SD2010-09-09 13:21:06 // 104682
SD2010-09-09 13:18:02 // 104681
Akkor itt az ideje egy kiadós felújításnak:(
enzo2010-09-09 13:13:42 // 104680
Én már a legelső alkalommal , amikor képeket raktál fel a csőről , az mondtam, hogy hengerfejes. Ahhoz nem kell összefolyni a folyadékoknak, mert a hengerből nyomja be a kompressziót a víztérbe és ezért dagad fel a vízcsöve!
SD2010-09-09 13:06:28 // 104679
a 8V TS-t nem sírod még vissza?
SD2010-09-09 12:59:43 // 104678
Hát nem rózsás a helyzet... :( De valóban ha jót akarsz akkor ott kezdődik hogy egy jó kaszni, viszont az drága lesz mire össze áll.
afri2010-09-09 12:49:38 // 104677
most voltam másik kupakért az egyik alfás bontósnál!
ő is azt mondta rá, hengerfejes!
de ha hazaérek vele szagoljak bele a kiegyenlítőtartályba és ha kipufogógázszagú, akkor biztos az4
namost hazaértem, megint tele van levegővel (az uj kupakkal is) a kiegy.tartály, tehát akkor lehet télleg hengerfejes, "enyhén" csak!
egyébként az olaj teljesen tiszta, 3hete cseréltem az olajat, és a használt olaj se volt vizes, pedig már akkor is produkálta ezt a jelenséget!
a kiegy.tartályban a víz se olajos, habos vagy bármi, szóval olyan nagy gáz még nem lehet!
azon is gondolkodtam már, hogy az osztrákoktól hozatok be egy jobb állapotú V6ost (amiben már klíma is van), és mivel AF-es az alvázszám az enyémen, ezért innen már nem kérdés a többi része! :-))
éjjel is azt álmodtam, hogy eladtam a V6ost, és úgy megbántam, hogy szinte majdnem arra ébredtem, hogy sírdogálok!! :-/ ;-DD
RoliQ42010-09-09 12:15:09 // 104676
nekem is corteco van benne semmi probléma vele!
RoliQ42010-09-09 12:14:08 // 104675
így van... de ahhoz asszem legalább 36 os krova fej kell .... (én is így csináltam!:)
RoliQ42010-09-09 12:12:03 // 104674
a váltóház síkjáig kell ütni a szimmeringet.... nem bonyolult:) de azt hiszem a váltón az öntvénybe van is egy kis perem... de ebben nem vagyok biztos...
Tentacle2010-09-09 12:07:22 // 104673
Addig kell beütni, hogy ne lógjon ki/be.
A menesztő az a féltengely kihajtás, amit ki akarsz szedni :)
Buksi2010-09-09 12:02:52 // 104672
Akkor nálam marad a rántás, esetleg a kalapács! :-)))
Ha nincs pereme, akkor honnét tudod, hogy meddig kell beütni a szimmeringet? Valaminek kell lennie, nem? :-)
Egyébként meg mijaza menesztő?? :-D
Tentacle2010-09-09 11:59:02 // 104671
Ha elég erősen rántod, akkor az is elég. Nekem le volt szedve a váltó, nem tudtam egyedül rántani meg fogni is :)
A fát (5x5-ös stafni) a menesztő és a ház közé raktam 2 oldalról, és azzal feszítettem ki (kis ütés, és ki is ugrik a menesztő).
A szimmering házának valszeg nincs pereme, tehát mindegy melyik oldalról teszed be/veszed ki (de ebben nem vagyok biztos).
Tentacle2010-09-09 11:48:01 // 104670
Asszem corteco.
Buksi2010-09-09 11:43:13 // 104669
Kössz szépen! :-D
SD2010-09-09 11:42:18 // 104668
Öcsém a bimmerét főzte meg így hogy eldurrant a hűtő és már forrt, félreállta.. Hegerfej síkolás új hűtő 150e...
Abarth2010-09-09 11:40:37 // 104667
Riccambi originali :D Original parts :D:D
SD2010-09-09 11:39:53 // 104666
Gondolom aki kinyomott kuplungal áll annak nem működik:) Mert arra indít ha üresben van az autó és kinyomod a kuplungot... :) De ha nem rakod üresbe nem kapcsol le:D

Így viszont lehet kímélni a turbósat, ha tudod hogy hajtottad nem rakod üresbe:))) Ennyit a totalcar fikázódásáról...
Buksi2010-09-09 11:33:12 // 104665
És mi a gyári márka? :-)
Buksi2010-09-09 11:32:14 // 104664
Köszi a Help-et! :-)
Buksi2010-09-09 11:31:17 // 104663
Ezt a fás dolgot leírnád részletesebben? Az nem elég, ha párszor jó erősen megrántom kifelé a féltengelyt? :-)
A "melyik iránba jön ki a szimmering" dologgal azt akarod mondani, hogy lehet, hogy le kell venni hozzá a váltót? Nem jön ki csak úgy egyszerűen a szimmering?
süsnye2010-09-09 11:24:49 // 104662
de legalább csak egy gyertya van hengerenként.. :)
Fairlane2010-09-09 11:23:22 // 104661
V6 asszem bentmaradó csavaros.
Viszont tömítésből, HFből kettő van -> minden duplán számít, pláne a munkadíjak.... :(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak