Thomika2012-05-29 21:26:21 // 125851
Fog. sincs, de ha leszedjük az elejét, majd ránézünk arra is! Csak hogy tetézzük a teendőket, holnap korán mehet érdre a téli kerekeimért, mert javíttatnom kell a nyáriakat. Sajna megsérült a hátsó...de jövő hétre kész lesz! :)
Thomika2012-05-29 21:24:39 // 125850
Nem csodálom! :/
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-29 21:22:44 // 125849
Esetleg a benzingőzt felfogó kis doboz?
Thomika2012-05-29 21:20:34 // 125848
Hali!
Ugyanezzel küzdöttem tavaly is és idén is most 2x már előjött! Nem tudom mi a gáz, de én is gyanakszom az AC-ra, gondoltam, megnézem a kábeleit, egyéb sallangokat, hátha ez okozza. Tegnap megint előadta, indítom- mintha beindulna, de leáll. Utána sok sok próba, semmi! Aztán veszettül pumpáltam a gázpedált, akkor hörögve 1-2 -3 hengerezve lassan beindult....De jó volna megoldani ezt a problémát, és ahogy elnézem ez 1.8-2.0 16V TS probléma...
Ugyanezzel küzdöttem tavaly is és idén is most 2x már előjött! Nem tudom mi a gáz, de én is gyanakszom az AC-ra, gondoltam, megnézem a kábeleit, egyéb sallangokat, hátha ez okozza. Tegnap megint előadta, indítom- mintha beindulna, de leáll. Utána sok sok próba, semmi! Aztán veszettül pumpáltam a gázpedált, akkor hörögve 1-2 -3 hengerezve lassan beindult....De jó volna megoldani ezt a problémát, és ahogy elnézem ez 1.8-2.0 16V TS probléma...
sprint832012-05-29 20:48:08 // 125847
Nekem aztán nagyon mindegy ki mit használ... Csak leírtam, hogy nem volt még jó tapasztalatom ezekkel a cuccokkal. Pedig láttam már egy-két helyet ahol használva volt.
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-29 20:47:09 // 125846
Itt minden felület fémig le lett csiszolva. Már ami a géptetőt illeti. Ez csak le lett kenve, hogy valami védje az időjárás ellen. Legalább is csütörtökig. Amúgy 80 pénz egy új motorháztető.
sprint832012-05-29 20:45:04 // 125845
Mindegy nem vitatkozok. De pár év után érdemes megnézni majd ilyen csodaszerekkel kezelt felületeket...
GTPeti2012-05-29 20:44:53 // 125844
Na ez az. Ezek nem csodaszerek, emiatt nem is szabad tőlük csodát várni. Bizonyos esetekben nagyon lelassíthatják a folyamatot, bizonyos esetekben meg is állíthatják. És van amikor tényleg nem sokat érnek. Esete válogatja. Mindenesetre de facto kijelenteni, hogy egy rozsdaátalakítót sem érdemes használni, legalábbis erős túlzás.
(Tapasztalat.)
(Tapasztalat.)
mreni2012-05-29 20:44:19 // 125843
Ma megcsináltam az üreg és alvázvédelmet az 56-on,de utálom ezt a melót... :D :D
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-29 20:42:40 // 125842
Az 1. sz. kép kőfelverődés kezdett el hólyagosodni. A 2. sz. kép meg cserélhető alkatrész. Marklarnál halomban áll. Csak lekentem, merő unalomból.
GTPeti2012-05-29 20:41:39 // 125841
Lásd előző hsz.
Amúgy nem mindegy mit ken rá az ember... Az meg pláne nem mindegy, hogy belülről "milyen szer éri" a veszélyeztetett helyet.
Amúgy nem mindegy mit ken rá az ember... Az meg pláne nem mindegy, hogy belülről "milyen szer éri" a veszélyeztetett helyet.
sprint832012-05-29 20:41:22 // 125840
A würth se egy rossz márka, gyárt is ilyen csodaszert, de még sem ér sokat....
sprint832012-05-29 20:40:10 // 125839
Az egy dolog, hogy mit olvas az ember róla... Ha egyszer valami rohad( mint a képeken lentebb), nem csak éppen rozsdás akkor annak mindegy mit kensz rá...
GTPeti2012-05-29 20:40:08 // 125838
Lehet Turtle Wax Rust Master és Loctite Super Rost Killer is. No meg Korant is. Ezek elég hasonlóak. A géptetőbe üregvédő zsír kéne leginkább. Bár most, hogy már átrozsdásodott, legjobb lenne érdről egy új, rozsdamentes tető szerintem (és azt konzerválni felszerelés előtt).
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-29 20:38:39 // 125837
Nem tudom, hogy epoxi alapú-e, de eddig bevált. Noveroxom most nem volt, helyette volt ez. Nem tudom a nevét, de márkás valami.
GTPeti2012-05-29 20:37:44 // 125836
A svájci Brunox (epoxis) rozsdaátalakítót az egyik legjobbnak tartják.
sprint832012-05-29 20:33:59 // 125835
Nem akarlak elkeseríteni, de ezek az epoxy alapú "rozsdaátalakítók" nem sokat érnek. Tartós csodád ne nagyon várj tőle...
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-29 19:59:36 // 125834
Was haben Sie zűrzavar?
mreni2012-05-29 19:57:46 // 125833
korant?? :))
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-29 19:56:20 // 125832
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-29 19:51:05 // 125831
Ez egyértelmű. :-D
Papamaci2012-05-29 16:55:00 // 125830
Szia!!Lehet hogy felső vezérműtengely jeladó!!!! Rá kéne kötni gépre.Igy csak találgatás.
Én is most cseréltem:
Én is most cseréltem:
T.a.m.a.s.2012-05-29 16:50:07 // 125829
Mintha csak tegnap lett volna...xD
Tentacle2012-05-29 16:26:54 // 125828
Szalad az idő :)
T.a.m.a.s.2012-05-29 16:15:30 // 125827
Tavaly nyáron is téma volt ez a jelenség:http://www.alfaamore.hu/forum/alfa_romeo_155?m=16043913#16043913
T.a.m.a.s.2012-05-29 16:14:03 // 125826
Persze több órás napon való ácsorgás után nem akar indulni..
Tentacle2012-05-29 16:06:58 // 125825
Nekem fordítva van, hidegindításkor csak dadog vagy 4-5mp-ig kb 600as fordulaton, aztán vagy leáll vagy megjavul, gázra csak rosszabb lesz a helyzet. Ha leáll és újra indítom, akkor tökéletes egyből az alapjárat, Én inkább a légtömegmérőre gyanakszom, de ez csak gyanú, bizonyítani még nem próbáltam.
T.a.m.a.s.2012-05-29 16:00:12 // 125824
Én is hasonló cipőben járok. Ha süti a nap és meleg van, akkor elsőre nem indul be. Ráadom a gyújtást, az injektor lámpa elalszik, indítom, felmegy a ford 1000-1200-ra és utána lefullad, még ha gázt adok neki akkor is. Utána következő indításnál pedig pöcre indul. Már többször kérdeztem én is itt a srácokat, szerintük AC..
Én együttélek ezzel a problémával, így jó időben ezt eljátsza heti négyszer-ötször! De télen -20 fokban pöcc-röff!
Én együttélek ezzel a problémával, így jó időben ezt eljátsza heti négyszer-ötször! De télen -20 fokban pöcc-röff!
NaTo2012-05-29 15:06:28 // 125823
Peti bá'2012-05-29 14:50:15 // 125822
Köszönöm szépen az eddigi hozzászólásaitokat! Sajnos, igazi ok még így sem derült ki.
Azért újra ideírom a problémát, hátha belebotlik még valaki:
Szóval:
Sziasztok!
Kérésem lenne, tudna valaki segíteni?
155-ös 2000-es TS Alfámat amikor tűzi a nyári nap, indításkor időnként az injektor jelű lámpa nem alszik el (ami az üzemanyag-ellátó rendszer hibájára utal), és az autót nem lehet elindítani!
Árnyékba való tolása után, 20-30 perc múlva indításkor a lámpa elalszik, és a kocsi minden további nélkül indul!
(Ez a probléma esetleges, van úgy, hogy nyáron sincs gond sokáig, ősszel, télen meg egyáltalán nem jön elő!)
Örülnék, ha valaki tudna tapasztalatból tanáccsal szolgálni, amit előre is köszönök!
Üdv.:
Peti bá'
Azért újra ideírom a problémát, hátha belebotlik még valaki:
Szóval:
Sziasztok!
Kérésem lenne, tudna valaki segíteni?
155-ös 2000-es TS Alfámat amikor tűzi a nyári nap, indításkor időnként az injektor jelű lámpa nem alszik el (ami az üzemanyag-ellátó rendszer hibájára utal), és az autót nem lehet elindítani!
Árnyékba való tolása után, 20-30 perc múlva indításkor a lámpa elalszik, és a kocsi minden további nélkül indul!
(Ez a probléma esetleges, van úgy, hogy nyáron sincs gond sokáig, ősszel, télen meg egyáltalán nem jön elő!)
Örülnék, ha valaki tudna tapasztalatból tanáccsal szolgálni, amit előre is köszönök!
Üdv.:
Peti bá'
Tentacle2012-05-29 14:10:44 // 125821
Az enyém ugyan ezt csinálja, évente 1x-2x. Hogy mitől azt nem tudom, sok rövid (20-30) indítózás után magához tér, és megy rendesen. Az esetek 90%-ában apósomék udvarán csinálta, ami kicsi lejt (orral lefelé szoktam ott állni). Persze apósom nem egy olaszautó-rajongó, biztos azért csinálja ott a kocsi :)
SD2012-05-29 14:00:03 // 125820
Úgy alakult hogy van eladó AlfaCity jegyem kesvezményes áron egy autóra, akit érdekel írjon!
SD2012-05-29 13:58:13 // 125819
Van ilyen jelenség hogy felhabosodik a benya, a melegtől tankolj jobb mi őségűt próbaként aztán állj a napon. Másik lehetőség a motor hőfok jeladó nem ad parancsot a computernek hogy dúsítson. Benyapumpa.. Vagy mindegyikből egy kicsi... Nekem is nagymelegben van hogy fulladna, de rákap. Hidegben ad elégbenyát.
Buksi2012-05-29 05:25:16 // 125818
Tervben van minden bratyó! ;-)
Buksi2012-05-29 05:24:05 // 125817
Aham... ugye 5 csavaros a 166 kereke, de már 10 lyukat fúrnak a tárcsákba, ezért nem lehet már 4x98-ra alakítani! :(
Na de ezt már letelóztuk! :)
Na de ezt már letelóztuk! :)
Fairlane2012-05-28 23:10:25 // 125816
Csak halkan jegyzem meg a poén kedvéért, hogy neked Q4 üléseid vannak... :DDD
Vikking 3112012-05-28 23:02:00 // 125815
Ismerös, de 75 tsböl... Sose jöttünk rá, de 100ból 1X kivert egy biztosítékot is...
Jah, utána se indult, ha kicseréltük a biztit:D
Jah, utána se indult, ha kicseréltük a biztit:D
Vikking 3112012-05-28 22:56:07 // 125814
mondjak csunyát? (rövid u-val?)
;P
;P
pb_2012-05-28 22:45:19 // 125813
Én nem költöztem sehova, de te látom minden topikban otthon vagy.))
Saca2012-05-28 22:01:01 // 125812
Az okát sajna nem tudom de a 156 2.0 ts is nyári melegben csak 3-4.-re indul be míg a -10C-ban pöccre. annyi szokott segíteni ha többszöri próbálkozás után sem akar indulni akkor hagyni kell kb. 1 percet pihenni és utána gond nélkül indul. Bár nálam lámpa nem világít csak nem akar indulni.
András bácsi2012-05-28 21:52:33 // 125811
Látszik, hogy a spórdízelen nem ilyen van. ;)
A Bakfis jól tudja.
A Bakfis jól tudja.
vm2012-05-28 21:12:37 // 125810
Az nem lepne meg ha az esős, párás idő miatt nem indulna, de hogy a meleg zavarja...
Peti bá'2012-05-28 20:39:29 // 125809
Sziasztok!
Kérésem lenne, tudna valaki segíteni?
155-ös 2000-es TS Alfámat amikor tűzi a nyári nap, indításkor időnként az injektor jelű lámpa nem alszik el (ami az üzemanyag-ellátó rendszer hibájára utal), és az autót nem lehet elindítani!
Árnyékba való tolása után, 20-30 perc múlva indításkor a lámpa elalszik, és a kocsi minden további nélkül indul!
(Ez a probléma esetleges, van úgy, hogy nyáron sincs gond sokáig, ősszel, télen meg egyáltalán nem jön elő!)
Örülnék, ha valaki tudna tapasztalatból tanáccsal szolgálni, amit előre is köszönök!
Üdv.:
Peti bá'
Kérésem lenne, tudna valaki segíteni?
155-ös 2000-es TS Alfámat amikor tűzi a nyári nap, indításkor időnként az injektor jelű lámpa nem alszik el (ami az üzemanyag-ellátó rendszer hibájára utal), és az autót nem lehet elindítani!
Árnyékba való tolása után, 20-30 perc múlva indításkor a lámpa elalszik, és a kocsi minden további nélkül indul!
(Ez a probléma esetleges, van úgy, hogy nyáron sincs gond sokáig, ősszel, télen meg egyáltalán nem jön elő!)
Örülnék, ha valaki tudna tapasztalatból tanáccsal szolgálni, amit előre is köszönök!
Üdv.:
Peti bá'
mreni2012-05-28 19:10:00 // 125808
miattam nem kell,de pl forgalmiban valós adatot nem láttam még :D
atesssz2012-05-28 19:08:29 // 125807
majd holnap elmegyek egy méh telepre, és ráállok a mérlegre :))))
mreni2012-05-28 19:02:33 // 125806
tudom tudom :)
packard béla a "kihalt" 145/46 fórumból költözött át ide...
packard béla a "kihalt" 145/46 fórumból költözött át ide...
Vikking 3112012-05-28 19:00:09 // 125805
Najó persze, de itt valami fekete mágiáról voltak halvány utalások:D
Amiket mi, hitványok nem ismerhetünk, csak csoda folytán. Ha jól gondolom, gyíkszem fékfolyadékba fözése az egyik nagy titok...;)
Amiket mi, hitványok nem ismerhetünk, csak csoda folytán. Ha jól gondolom, gyíkszem fékfolyadékba fözése az egyik nagy titok...;)
Vikking 3112012-05-28 18:56:55 // 125804
Naja, meg egy szaropel, akár szekérkerékkel és dörzsfékkel is kiadhatták volna;P
(Csak vicc, mégmielött...)
(Csak vicc, mégmielött...)
Tentacle2012-05-28 18:51:58 // 125803
1340kg a 2.0 16V, a 2.5 tádé szerintem több.
Zolika1552012-05-28 18:29:52 // 125802
na majd ha mehetek a TáDével akkor mehetsz az enyémmel is megpróbálhatod :D