Fórum >> Típusok >> 155

Rolee462015-08-23 21:42:50 // 144052
Egyetertek👍
Buksi2015-08-23 21:36:43 // 144051
Persze, mert nem érhetsz az izzó csatlakozási pontjaihoz. Eszembe jutott, hogy nálam is ez volt a gond. Nem szabad hozzáérni semmihez. ;-)
NormaN2015-08-23 21:24:20 // 144050
amikor a csavarokat akartam kicsavarni összevissza szikrázott a kapcsolók körül... de csinálok majd képet róla.
Buksi2015-08-23 21:23:18 // 144049
Ennek a formának bármi jól áll. ;-))
Rolee462015-08-23 21:21:14 // 144048
Sot a lemeno napfeny is jol allna nekik😉
Buksi2015-08-23 21:01:49 // 144047
Szikrázik??? Ott akkor valami nagy gubanc lehet. :-O
Marklar1552015-08-23 20:37:12 // 144046
Megbeszeltük.... ;-)
Marklar1552015-08-23 20:25:35 // 144045
Jahhh. Buksi jol beszel. Tegnap mèg relèt kellett nekem is cserelni ott.
Marklar1552015-08-23 20:01:45 // 144044
Ez valami kis bèna V6. :-D
NormaN2015-08-23 19:03:44 // 144043
király megvan köszönöm :). de vissza is raktam mert olyan igényesen van összerakva elektronikailag, hogy ehhez majd kell egy szakember... de legalább már értem, hogy miért szikrázgat, meg a lámpák miért szeretnek önkényük szerint világítgatni.
gergo_1552015-08-23 19:01:37 // 144042
Egy kis előrelepés az alapjárat ingadozással:

Légtömegmérő kicserélve, alapjárati motor kicserélve és a jelenség még mindig fent áll. A vastag gumicsőn a harmonika résznél a szakadások elfáradások okozhatják-e. vagy másfele kell mennem?
Buksi2015-08-23 18:30:43 // 144041
Utánanéztem gyorsan és a három csavar háromszögben helyezkedik el egymáshoz képest, és a kiszedett izzóknál férsz hozzá mindegyikhez. ;-))

Buksi2015-08-23 18:23:20 // 144040
De az is lehet, hogy a harmadik csavar is ott lesz a másik kettő környékén. Erre most nem emlékszem pontosan. De az tuti, hogy három csavar van. :-)

Buksi2015-08-23 18:17:07 // 144039
Ha jól emlékszem 3 db csavar tartja az egészet. Egy-egy ahonnét kivetted az izzókat, a harmadik meg a motor környékén van. Ha ezt a három csavart kiszeded, akkor le fog esni az egész tükröstől. Úgyhogy csak óvatosan tekerd ki a csavarokat. :-)
NormaN2015-08-23 17:48:01 // 144038
Napfenytero motor szereles vol2.

A lampakat es a visszapillantot tarto muanyag sehogy sem szeretne engedni... Felek h eltorom. A muanyagokat lebontottam amit tudtam kezzel latom a motort de a lenyeg nem pattan le


Hol mit csinalok rosszul ?
Zsoltikj ૐ2015-08-23 17:05:57 // 144037
a Hármas-Körösnek is :)
gergo_1552015-08-23 16:49:28 // 144036
Köszönöm a segítségeket. A légtömegmérő kilőve, bele tettünk egy működött a jelenség ugyan ez volt. Ma leszedtem az alapjárati motort és csövet, kitisztítottam a csövet ami mellesleg a harmonika résznél nagyon elöregedett és repedezett. Az alapjárati motort nagyon kifújkáltam kiráztam. Ha csak nem placebo sokkal jobbnak látom, alapjáraton ugyan úgy ingadozik az alapjárat, de menet közben már sokkal de sokkal ritkább ez a befulladás, leesés alacsonyabb fordulat. Merre tovább?
Buksi2015-08-23 15:55:18 // 144035
Nem csak a Dunának áll jól. ;-))

Forró2015-08-23 14:28:16 // 144034
Jól áll a Duna-partnak ez a forma :)
Buksi2015-08-23 11:13:49 // 144033
Nincs mit. ;-)
NormaN2015-08-23 10:54:04 // 144032
Köszöntem :)
Buksi2015-08-23 09:56:18 // 144031
Nagyon egyszerű, csak a világítást kell leszedned a belső visszapillantó tükörnél. És már ott is van a motor. :-)
NormaN2015-08-23 09:46:46 // 144030
Hogy lehet megközelíteni a legkevesebb rombolással a tetőablak mozgatómotorját ?
GT Ɨ|ѯ2015-08-22 21:26:31 // 144027
ez mindent visz:-)
Buksi2015-08-21 23:04:43 // 144025
Nincs mit. Ennek én is Örülök. ;)
Forró2015-08-21 23:01:41 // 144024
Remek köszönöm, így már nem lesz álmatlan éjszakám. :)
Buksi2015-08-21 22:58:39 // 144023
Abban a panelben kettő darab rizsizzó található. Az egyik a hamutálat világítja meg a másik pedig a panelen lévő piktogrammokat. Izzócsere. ;)
Buksi2015-08-21 22:55:20 // 144022
Vízköves tuti nem lesz, max. iszapos. :D
Forró2015-08-21 22:27:03 // 144021
Üdv!
Gyors kérdés: A klímapanel alatti check panelnek is van háttérvilágítása? Ha igen és nem működik, annak ellenére, hogy a klímapanel világít ahogy kell, akkor mi lehet a nem jó?
GT Ɨ|ѯ2015-08-21 11:57:07 // 144020
Aztán csak óvatosan kiáztatni a fonnyadt dáliagumókat nehogy vízkövesek legyenek:-)
Buksi2015-08-21 10:40:13 // 144019
Tegnap és tegnap előtt esett az eső, de ma már süt a nap. ;)
GT Ɨ|ѯ2015-08-21 10:37:12 // 144018
Hé!vízen mizu van?:-)
Buksi2015-08-21 10:32:11 // 144017
Mostantól mindkét napon fogom ünnepelni. ;)
Köszi! :)
Marklar1552015-08-20 19:14:04 // 144016
Ha ma ünnepled akkor azért. Ha karácsonykor akkor meg azért. Boldog csütörtököt. :P
GT Ɨ|ѯ2015-08-20 07:48:37 // 144014
köszi, néha sikerül:-)
Buksi2015-08-19 21:34:48 // 144013
Gratula ifjú padavan. ;)
Buksi2015-08-19 21:33:19 // 144012
De van, csak most jutottam el odáig, hogy felnézzek. :)
Marklar1552015-08-19 14:50:18 // 144009
Fék tisztító. ;) Le kell szerelni az alapjárati motort. Gumi csövet. (nem repedt-e!) Légtömeg mérőt. S jól be fújni...
GT Ɨ|ѯ2015-08-19 14:31:47 // 144008
tárazz, ne siránkozz:-)
GT Ɨ|ѯ2015-08-19 14:30:04 // 144007
thx:-)
gergo_1552015-08-19 14:29:25 // 144006
Kontakt sprayvel ez már megtörtént.
Marklar1552015-08-19 14:27:43 // 144005
Első körben 2doboz féktisztító. Alapjárati motor, lmm, csövek pucc. ;)
Marklar1552015-08-19 14:25:25 // 144004
Direkt nem akartam ellőni így. :P Majd a 155155-t. ;)
gergo_1552015-08-19 14:10:49 // 144003
Sziasztok,

Még új vagyok, egy nagy kérdésem lenne:

Adott egy 155-ös 1.8 T.S 93kW szépség. jelenség:

Indítás, alapjáraton hideg motornál 5-10 másodpercenként 80ra visszaesik majd fel 1300-ra majd áll 950 normál érték körül, majd ismét és ismét. Meleg motornál ritkább a jelenség. Menet közbe 2000 fordulat alatt de leginkább mikor sebességre ráengedem a kuplungot, vagy már mikor ráengedtem és menetközbe alacsonyabb a fordulat visszaránt véletlenszerűen. Van hogy 50 KM megyek vele és semmi rántás van hogy 5 percenként, minden kanyarba.
Körforgalmak kereszteződések előtt kikuplungolás majd gurulás, akkor is ugrál üresbe az alapjárat és 2szer fordult elő eddig hogy le is fulladt annyira vissza esett. Ez veszélyes is szervo is elszáll a fékrásegítés és nagy meglepetés.

A jelenség mellett a kocsi használható, pályán 200 KM alatt semmi reakció 120-130 tempón tökéletesen megy, városba annál idegesítőbb.

Köszönöm srácok.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak