Zsolt1552015-12-13 09:59:58 // 145051
Azért nem rossz a 16V sem. :-)) Viszont a kormányműve közvetlenebb mint a keskenyé.
Zsoltikj ૐ2015-12-13 01:26:11 // 145050
no és szélvédőre körbe a gumi van-e, (minkét felső sarkon el van válva egymástól)
Marklar1552015-12-13 00:07:50 // 145048
Az felejtős. Egyben van az egésszel. :O
WarbiRunner (Gyuri)2015-12-12 14:49:47 // 145047
Tudom, hogy a 8V jó, de a 16v-ről beszélek. Kövezzetek meg, de nem bíznék benne egy percig se. Egy jtd után..áá. Ha a végsebesség meg szempont lenne, nem jtd-ben ülnék. Na nem mintha őrületes műszaki probléma gátolná a jobb végsebességben. Egyszerűen rövid az 5-ös. 200-nál 4500-at forog, elfogy a levegője. A 16v-nél egyébként ezen programból rém egyszerű segíteni, annak a turbója lazán kiköhinti :-)
Na de nem is ez a lényeg. Ami belőlem a 146 függőséget kihozta, az az élmény faktor. És ennek nagyon nagy része a futóműben és a kormányzásban van. És mivel van itthon összehasonlítási alap, szinte biztos, hogy a JTD kisebb áttételű kormányműve és gyári ültetése az ami a csodát műveli. Plusz az enyhe nyomtáv szélesítés a felnikkel. Ezért lennék kíváncsi, hogy ugyanez a különbség megvan e a széles és a keskeny 155 közt. Gyanítom hogy igen.
A 146-nál sincs igazán panasz az öregebbre sem, feszes, határozott futómű, különösen hóban nagyon ügyes. Na és akkor átülve a jtd-be, az elvileg majdnem ugyanolyan autóba, az valami egész más világ. Az a kormány nem hogy közvetlen, kb. a gondolatodat viszi az útra. Nagyon bele lehet állni vele a kanyarokba. Mondjuk a gyári 105 ló szerintem nagyon sovány hozzá, nem is értem miért rakták ezt a futóművet a jtd alá. De nagyon jól tették. :-)
Na de nem is ez a lényeg. Ami belőlem a 146 függőséget kihozta, az az élmény faktor. És ennek nagyon nagy része a futóműben és a kormányzásban van. És mivel van itthon összehasonlítási alap, szinte biztos, hogy a JTD kisebb áttételű kormányműve és gyári ültetése az ami a csodát műveli. Plusz az enyhe nyomtáv szélesítés a felnikkel. Ezért lennék kíváncsi, hogy ugyanez a különbség megvan e a széles és a keskeny 155 közt. Gyanítom hogy igen.
A 146-nál sincs igazán panasz az öregebbre sem, feszes, határozott futómű, különösen hóban nagyon ügyes. Na és akkor átülve a jtd-be, az elvileg majdnem ugyanolyan autóba, az valami egész más világ. Az a kormány nem hogy közvetlen, kb. a gondolatodat viszi az útra. Nagyon bele lehet állni vele a kanyarokba. Mondjuk a gyári 105 ló szerintem nagyon sovány hozzá, nem is értem miért rakták ezt a futóművet a jtd alá. De nagyon jól tették. :-)
Buksi2015-12-12 14:07:19 // 145046
Sztem az egyben van az egész műszerfallal. :-/
Zabbancs2015-12-12 10:57:58 // 145045
Elsot elirtam. Utalok telorol potyogni, abba is hagyom :)
Zabbancs2015-12-12 10:56:00 // 145044
Zabbancs2015-12-12 10:54:37 // 145043
VKG231!!! (156+75)2015-12-12 10:10:09 // 145042
Akkor az azért meg volt okosítva ha 200 környékéig bírta a 8V-vel a lépést. Vagy Multiijet volt? :)
Zabbancs2015-12-12 09:53:03 // 145041
Nekem a 8V nagyon bejott. 164-em is 2.0 TS 8V volt tobb mint 600.000 km-el :D es tokeletesen mukodott, jott ment :) most az 55 is 8V, 282.000 km van benne, es hat nyilvan megkopott mar az ereje kicsit, de barmekkora tavra elmerek vele indulni :)
Tiszta szegyen! Mar 2 eve meg van az auto es tegnap voltam vele eloszor palyan :) haverokkal feljottunk a matraba. M3-on haver a 156 1.9 JTD-vel 200 korul mar mem birt jonni utanam :D szal az oreglany meg igy 20 evesen is tud azert valamit :)
Tiszta szegyen! Mar 2 eve meg van az auto es tegnap voltam vele eloszor palyan :) haverokkal feljottunk a matraba. M3-on haver a 156 1.9 JTD-vel 200 korul mar mem birt jonni utanam :D szal az oreglany meg igy 20 evesen is tud azert valamit :)
Zsoltikj ૐ2015-12-11 23:10:08 // 145040
a nagy az ami a műszerfal és szélvédő közt van, a légbeömlő nyílásokkal a szélvédő fűtésére
WarbiRunner (Gyuri)2015-12-11 14:55:14 // 145039
Ja és csak adalék, sokat nézegettem utána, hogy akarok, vagy nem akarok v6-ot :-) Ami a legbosszantóbb, úgy tűnik, hogy pont a v6-ok nem kapták meg a közvetlenebb kormányművet, és a kicsit szélesebb nyomtávú futóművet, amit a széles kasztnis 2.0 TS-ek meg igen.
145/46-nál a két verzió közt nyomtávban nincs is eltérés, viszont itt meg magassági eltérés van. Ha jól tudom, az S.E. verziók, a TI és a Jtd kapott kisebb áttételű kormányművet és gyári ültetést. A különbség nagyon drasztikus. Jó, annyit csaltam, hogy felni ET-vel kb oda húztam elöl a nyomtávot, mint a FL 155-é. Hátul eleve szélesebb a 146 De ebből gondolom, hogy a 155-nél is érezhető rendesen a két verzió közti kanyarvadászati potenciál különbség :-) És ha igen, akkor ilyen szempontból egy 155 TS 16v az qva jó autó lehet (ne). Ha nem félnék oly nagyon a 16v TS-től :-P
145/46-nál a két verzió közt nyomtávban nincs is eltérés, viszont itt meg magassági eltérés van. Ha jól tudom, az S.E. verziók, a TI és a Jtd kapott kisebb áttételű kormányművet és gyári ültetést. A különbség nagyon drasztikus. Jó, annyit csaltam, hogy felni ET-vel kb oda húztam elöl a nyomtávot, mint a FL 155-é. Hátul eleve szélesebb a 146 De ebből gondolom, hogy a 155-nél is érezhető rendesen a két verzió közti kanyarvadászati potenciál különbség :-) És ha igen, akkor ilyen szempontból egy 155 TS 16v az qva jó autó lehet (ne). Ha nem félnék oly nagyon a 16v TS-től :-P
WarbiRunner (Gyuri)2015-12-11 14:27:59 // 145038
Ezt néztem én is, gyönyörű. Csak nincs meg a kulcsa... innetől meg full gyanús, és lábon nem is jön be egyszerűen. Pedig ez a gép ezzel a felszereltséggel és színben már szinte tetszik :-) Árban meg nem egyszerű. Oké, látom én, hogy sokért kínálják a v6-okat a mobile-n. De nem nagyon fogynak. Jóideje követem a felhozatalt, van bennem némi érdeklődés irántuk :-) Akár merről nézzük, ez "csak" egy relatíve nagy motoros sedan. Van persze verseny háttere, de a legendás V6 TI valljuk be kb egy csavarjában sem egyezik az utcai gépekel. És ezt a gyűjtők, vevők is tudják. Aki huszonéves autóért pénzt ad, az jól átgondolja, hogy miért és mennyit.
Nem sok 4 ajtós van, ami gyüjtői szinten is értékes (vagy várhatóan az lesz). A q4 pl egyértelműen jól tartja az értékét, mert kvázi Integrale hajtáslánc. De inkább a "nemes" motor az ami számít, már ahogy én látom. Thema 8.32, vagy igazán durva áron: Lotus Omega.
Na ezt csak azért, mert az a 3k szerintem is nagyon sok egy kulcs nélküli 155-ért ez sosem lesz még Q4 szinten sem. Egyébként meg ne legyen igazam :-)
Nem sok 4 ajtós van, ami gyüjtői szinten is értékes (vagy várhatóan az lesz). A q4 pl egyértelműen jól tartja az értékét, mert kvázi Integrale hajtáslánc. De inkább a "nemes" motor az ami számít, már ahogy én látom. Thema 8.32, vagy igazán durva áron: Lotus Omega.
Na ezt csak azért, mert az a 3k szerintem is nagyon sok egy kulcs nélküli 155-ért ez sosem lesz még Q4 szinten sem. Egyébként meg ne legyen igazam :-)
Marklar1552015-12-11 00:43:50 // 145037
Kis műanyagok vannak. Az a nagy egyben van a műszerfal párnával.Ha ugyan arra gondolunk. ;)
Zsoltikj ૐ2015-12-10 23:49:59 // 145036
szélvédő aljánál a két szélső takaró műanyagod van-e? illetve az utastérben a szélvédő fűtés műszerfal műanyag része ami egészben van, sajna nekem több darabból áll már a két külső takaró elemen meg 1-1 csavar túl lett húzva és elpattant
Marklar1552015-12-10 22:08:39 // 145035
Van. Gyere és elmondom. ;)
Pl szombaton. ;)
Pl szombaton. ;)
Zabbancs2015-12-10 21:35:12 // 145034
Nem téma már. Eldöntöttem, hogy megmentem :)
Amúgy apósom már 6 éve rohangál egy német astrával amire csak átakasztotta a rendszámot. Ráadásul a szín se stílem... a forgalmiba bordó van, az autó meg piros... :D aszem még a motor sem ugyan az. De nyilván nem ez a követendő példa :)
Én meg fogom menteni az enyémet és pont. Erről jut eszembe, majd kéne egy jó motorháztető :D Szín mindegy, úgy is homok fújva lesz az egész és úgy fényezve :)
Amúgy apósom már 6 éve rohangál egy német astrával amire csak átakasztotta a rendszámot. Ráadásul a szín se stílem... a forgalmiba bordó van, az autó meg piros... :D aszem még a motor sem ugyan az. De nyilván nem ez a követendő példa :)
Én meg fogom menteni az enyémet és pont. Erről jut eszembe, majd kéne egy jó motorháztető :D Szín mindegy, úgy is homok fújva lesz az egész és úgy fényezve :)
Marklar1552015-12-10 20:59:27 // 145033
Nem akarom leírni, hogy hogy jártam 2008 ban.... ;) De mákom volt...
Zabbancs2015-12-09 21:00:42 // 145032
Ja, meg hála a jó okmányirodai kapcsolatoknak, egy motorcserét is lepapírozok pikpak, aztán már az is egyezne :) De nem szórakozok vele, inkább rendbe hozom ;)
Zabbancs2015-12-09 20:58:56 // 145031
Ugyan már! Ezek olyan apróságok... láttatok már út szélén rendőrt aki nekiállt motorszámot meg alvázszámot egyeztetni?... :D basznak az egészre! rendszám forgalmi meg a szín egyezzen és minden ok :) Műszakit meg el tudom rendezni ;)
Royki2015-12-09 20:47:37 // 145030
Kezd összeállni a jármű! Péntekre kész az új kipuf rendszer is.
Amire még szükségem lenne: 4db állítható keménységü koni gátló
Tanács és vagy nagy fék! Lehet hogy a többi autóm túl erős és ahhoz vannak méretezve a fékek, de én a 2.0TS gyári fékét nagy nagyon harmatosnak érzem. Szóval szükségem lenne nagy fékre! milyet hol mennyiért, milyen alternatív lehetőségek vannak?
Amire még szükségem lenne: 4db állítható keménységü koni gátló
Tanács és vagy nagy fék! Lehet hogy a többi autóm túl erős és ahhoz vannak méretezve a fékek, de én a 2.0TS gyári fékét nagy nagyon harmatosnak érzem. Szóval szükségem lenne nagy fékre! milyet hol mennyiért, milyen alternatív lehetőségek vannak?
Forró2015-12-09 16:29:44 // 145028
De, az első közúti/műszaki/stb ellenőrzésig igen... ;)
Forró2015-12-09 16:28:37 // 145027
Nem, sajnos nem ismerem, viszont szívesen találkoznék vele, legalább lenne valaki, akire bátran rábízhatnám az autót itt Kecskeméten, ha olyan van, amit én nem tudok megcsinálni rajta. Amúgy láttam már egyszer-kétszer azt az autót régebben, ha jól emlékszem. Összeszámolva gyorsan fejben, így akkor van vagy 5-6 155-ös itt a városban amikről tudok. Meg is értem miért mondta azt, én sem bánom hogy anno nem hallgattam senkire és 155-öst vettem első autónak. :)
Forró2015-12-09 16:23:29 // 145026
Jó döntés. Ha tényleg ilyen hálás, akkor meg is érdemli, hogy még sokáig szolgáljon. :)
Marklar1552015-12-09 16:11:24 // 145025
Nem elég a rendszám... ;)
Zabbancs2015-12-08 21:50:02 // 145024
Ismerem amúgy itt Kecskeméten Csillag Pista bácsit? Autószerelő, van műhelye is. Neki már 15 éve van egy lila 155-öse. Ő is azt mondta soha nem adja el, mert nincs ettől jobb autó a világon :)
Zabbancs2015-12-08 21:44:29 // 145023
Rendben, megmentem!! :D Amúgy is akarok egy hobbi autót amit rendbe rakok, és csak hétvégente hajtom, találkozók meg ilyesmik. Ez legalább már adott... igaz nem egy 72-es Giulietta (az az álom), de ezt is imádom, és utálnám szétkapni... Megmentem, eldöntöttem :) Amúgy hihetetlen mennyire igénytelen, hálás autó. Élni akar :) Az elmúlt 2 évbe szinte hozzá se volt nyúlva. Olajcsere meg egyszer kuplung... ja meg gyújtás trafó volt év elején. De ezeket leszámítva semmi baja nem volt.
Buksi2015-12-08 13:02:02 // 145022
A semminél több. ;)
Forró2015-12-08 12:11:18 // 145021
Sok sikert és kitartást hozzá.
Amúgy én amondó vagyok, hogy amit lehet azt mentsük meg, így is sajnos egyre kevesebb fut az utakon belőlük, bár így annál nagyobb öröm látni egy másikat. :)
Amúgy én amondó vagyok, hogy amit lehet azt mentsük meg, így is sajnos egyre kevesebb fut az utakon belőlük, bár így annál nagyobb öröm látni egy másikat. :)
Zabbancs2015-12-08 08:26:24 // 145020
Jaja pont ez a bajom, hogy szeretném én csinálni. De majd meglátjuk. Ha rá szánom magam, biztos lesz legalább 3-4 éves projekt belőle. Ha de ha elkészül... :D
Az a baj, hogy nagyon sok karosszériás munka van rajta. A küszöbök totál rottyon vannak.
Na majd meglátjuk mit hozz a jövő :)
Az a baj, hogy nagyon sok karosszériás munka van rajta. A küszöbök totál rottyon vannak.
Na majd meglátjuk mit hozz a jövő :)
Forró2015-12-07 21:47:28 // 145019
Köszi a videót. Bár nem sok látszik, de valami mégis. Több, mint ami eddig volt. :)
Forró2015-12-07 21:46:32 // 145018
Hát igen, a dilemma jogos. Olcsóbbra jön ki úgyis egy jobb állapot, mint egy teljes felújítás, azonban az utóbbinak is megvannak a maga szépségei, legalábbis is én szeretek szerelgetni ezt azt a sajátomon, illetve a végén elmondható, hogy saját kéz által készült, ami szerintem igen becsülendő dolog. Én mondjuk ha megtehetném, lenne több is többféle motorral. Az is biztos, hogy ami jelenleg van csak végszükség esetén kerül eladásra a cél a teljes felújítás, ahogy idő-pénz engedi. Persze jó lenne egy olyan amire kifizetem a vételárat és nem kell még pénzt áldozni a gyári állapot eléréséhez.
Buksi2015-12-07 21:30:58 // 145017
Az a helyzet, hogy annyit úgy sem fog kapni érte az ember, mint amennyit ráköltött. :-(
Na majd meglátjuk. :-DDDD
Na itt a videó, bár nemsokminden látszik a versenyből. :-)))
Na majd meglátjuk. :-DDDD
Na itt a videó, bár nemsokminden látszik a versenyből. :-)))
Zabbancs2015-12-07 21:02:29 // 145016
Őt néztem én is! Nem tudom eldönteni, hogy felújítsam a sajátom, vagy hozzak be egy jó állapotú ezüstöt és akasszam át rendszámot... nagy dilema :)
Forró2015-12-07 20:47:58 // 145015
Nincs mit, igazán :D
De ezek sajnos tények, itthon az alfásokon kívül nincs aki megfizetné ezeket a vasakat, többek közt ezért is olyan alacsony az áruk. Az meg más kérdés, hogy amik vannak hirdetve azok többsége meg olyan amilyen.
Majd kiderül mi lesz legközelebb, a nagy mellényből könnyen lehet ám zakó. :DDD
(A videót még mindig várom ám.)
De ezek sajnos tények, itthon az alfásokon kívül nincs aki megfizetné ezeket a vasakat, többek közt ezért is olyan alacsony az áruk. Az meg más kérdés, hogy amik vannak hirdetve azok többsége meg olyan amilyen.
Majd kiderül mi lesz legközelebb, a nagy mellényből könnyen lehet ám zakó. :DDD
(A videót még mindig várom ám.)
Buksi2015-12-07 19:59:25 // 145014
Most jól leszóltad a verdám, köszi. :-DDDD
Na de majd legközelebb is elkenem a szádat egy gyorsulás alkalmával. :-DDDD
Majd Marklar elmondja a különbséget. :-))
Na de majd legközelebb is elkenem a szádat egy gyorsulás alkalmával. :-DDDD
Majd Marklar elmondja a különbséget. :-))
Forró2015-12-07 19:47:21 // 145013
Ja meg nem is v6... ;)
Forró2015-12-07 19:45:15 // 145012
Kérni kérhetsz (bár a tied nem bőrös), az meg megint más kérdés, hogy lesz-e aki megfizeti. ;)
(Szegény Afri is csak árulja a felújított v6-ot, pedig ahogy néztem fél milláért az már-már ajándék... Mai napig sajnálom, hogy anno nem mertem bevállalni, amikor néztem magamnak sajátot...)
Akkor ez nem tud gazdaságosan közlekedni? :)
(Szegény Afri is csak árulja a felújított v6-ot, pedig ahogy néztem fél milláért az már-már ajándék... Mai napig sajnálom, hogy anno nem mertem bevállalni, amikor néztem magamnak sajátot...)
Akkor ez nem tud gazdaságosan közlekedni? :)
Buksi2015-12-07 19:33:03 // 145011
Akkor én is simán kérhetek ennyit az enyémért. ;-)))
Nincs rajta ECON gomb. Ez ilyen klíma. :-))
Nincs rajta ECON gomb. Ez ilyen klíma. :-))
Forró2015-12-07 19:26:47 // 145010
Hát nem tudom, elnézegetve a piacot én annyira nem tartom soknak amit kérnek érte, tekintve a felszereltséget, meg az állapotot. Persze az egy dolog, hogy a képen hogy néz ki, az meg egy másik, hogy a valóságban milyen. De egy-egy különlegesebb, jobb állapotú darab szerintem simán megérhet ennyit. Bár azért a szín(telenség)ért lehetne belőle alkudni. ;)
Na de mi a helyzet azzal az ECON gombbal?
Na de mi a helyzet azzal az ECON gombbal?
Buksi2015-12-07 19:22:44 // 145009
Én 11 évvel ezelőtt vettem ennyiért a 155-öm. Kicsit soknak tartom az árát, bár a színe nagyon szép. ;-))))))
Forró2015-12-07 19:12:20 // 145008
Igen, ha lenne hirtelen 3000 eurom, a hirdetés már nem lenne fent... ;)
Buksi2015-12-07 19:01:56 // 145007
Hűűű, azok a bőrülések. :-O
Forró2015-12-07 18:31:17 // 145006
Egy kérdés merült fel bennem az utóbbi időben nézegetve itt-ott eladó 55-ket nyálcsorgatás céljából. Több helyen találkoztam olyannal, hogy nincs a klímapanelen ECON gomb (pl.:itt se). Ennek mi lehet az oka?
Marklar1552015-12-06 20:43:37 // 145003
Ha mégsem lenne a webshopban.Van néhány db. ;)
Marklar1552015-12-06 20:42:21 // 145002
Áhhh. Elvetted Buksi "játékát" :D Happy K