Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552015-12-15 23:03:59 // 145080
Ja ja. ;)
Csak 1 kép. ;)
Zabbancs2015-12-15 22:38:32 // 145079
pl ez, vagy ez, vagy ez... :D
Zabbancs2015-12-15 22:21:58 // 145078
Azért raktam idézőjelbe az olcsót, mert a 5-6.000 eurós kategóriára gondoltam :)
Forró2015-12-15 22:12:09 // 145077
Oké, úgyis kelleni fog ez+az tőled aztán akkor majd elmeséled. :)
Forró2015-12-15 22:11:29 // 145076
No igen, ez egy ilyen "bicikli" :D
Marklar1552015-12-15 21:32:09 // 145075
Nem nagyon van "olcsó Q4" ami olcsó az tutti gázz. Süni kolléga is azt hitte 400kból megússza...
Marklar1552015-12-15 21:28:33 // 145074
Csak szóban... ;)
Zabbancs2015-12-15 20:48:30 // 145073
Ahogy számolgattam, hogy mennyit fogok én is rákölteni az enyémre... lehet, hogy egy "olcsóbb" Q4 kijönne belőle... de ez adott. És nyilván 4-5 év alatt nem fáj annyira kiadni annyi lóvét, mint egybe egy Q4-ért :)
Forró2015-12-15 18:39:51 // 145072
Jó is az. Amúgy igen, lehetett volna benne egy jó kis jtd, kár hogy az 56 miatt hamar befejezték a fl gyártását... Bár, ha arról van szó, bármikor lehet bele tenni combos jtd-t megfelelő erőforrások felhasználása mellett. :)
Forró2015-12-15 18:33:51 // 145071
Ja, hogy nincs kulcsa. Úgy már más a leányzó fekvése... :D
Amúgy én meg úgy vagyok vele, hogy ha csak annyi, hogy kicserélem a vételkori kötelezőket meg papírozás stb, és nem kell az egyéb apróságokkal törődni ami bántja a szemem, akkor nekem megérne 2-3 ezer eurot egy ilyen jól felextrázott darab (Elszámolgatva, hogy mennyibe vettem a sajátom, meg mennyi pénzt toltam bele az ilyen dolgokba nem is olyan drága az...). Persze az igazi egy q4 lenne, de az meg még a v6-nál is ritkább. És csakis széles kasztnival.
Forró2015-12-15 18:24:44 // 145070
Azért leírhatnád... ;)
Forró2015-12-15 18:24:17 // 145069
Boxerhangnak.
Szerintem így jónak kell lennie, 83°C-os termosztát van bent. Kaposvár-Kecskemét táv, épp faluban mentem, ilyenkor egy leheletnyit magasabb az olajhőmérséklet, az autó egész úton 6°C-ot írt vissza. Ja meg 10w60 van benne, ahogy észrevettem ezzel ugyanolyan használat mellett kicsit kevesebb a hőfok, mint a 10w40-el.
Marklar1552015-12-14 17:04:13 // 145068
Próbáld meg a Kárászynál... ;)
Royki2015-12-14 14:14:07 // 145067
Amit te mutatsz, azon állítható a magassága is. Nekem elég ha csak a keménységet állítom. Szinte senki nem állítja ha egyszer összeáll neki a magasság. Ültető rugó meg úgy néz ki lesz (4mm) annó az bevált nekem.
Marklar1552015-12-14 12:47:03 // 145066
A hátsó Az nem igazán állítható... Nehéz dió lesz...
Ilyen elsőt tudok. Kb 2000kmt használtam a Deltában.
Soha többet... :)
Royki2015-12-14 11:24:00 // 145065
155be való négy Koni gátlót valaki tud esetleg? vagy esetleg más márka is lehet, de négy kellene. Nem szeretném különböző fajtából összerakni.

ugyanitt: 156ba való keveset használt 2db első állítható keménységü Koni eladó vagy cserélhető.

Érdekelne még 155re nagy fék! (lehet fiat coupe turbo, vagy 155Q4 is)

Köszi!
Marklar1552015-12-14 09:10:33 // 145064
oksi. Pl teleszkópot újban érdemes.
WarbiRunner (Gyuri)2015-12-14 08:55:47 // 145063
Na ja, köszi, ez érdekelt :-)
Zsoltikj ૐ2015-12-13 17:17:55 // 145062
két oldali műanyag a szélvédő előtt, kézifékkar szoknya, szélvédő gumi, géptető teleszkóp, egyenlőre ennyi jut eszembe amire szükségem lenne, de majd a héten még átgondolom van-e még valami
Marklar1552015-12-13 15:43:46 // 145061
Oks. Jó lehet. 😉
Zsoltikj ૐ2015-12-13 15:33:32 // 145060
jó lett, jövő hét szombat megyek pestre :)
Zsoltikj ૐ2015-12-13 15:32:22 // 145059
na az jó, jövő hét szombaton mennék, addig még ki találom mi kellhet még :) pl kézifék szoknya mivel nekem törött a műanyag 3 helyen is
Zsolt1552015-12-13 15:16:34 // 145058
Jó lett. :-))
Zsolt1552015-12-13 15:11:19 // 145057
Nekem meg az 1,8 16V. :-))
Marklar1552015-12-13 14:33:09 // 145056
Nalam az 55n az ovalus chrom volt a nyerő. 😉
Marklar1552015-12-13 14:28:08 // 145055
Nekem a 155 motor valtozatokból a 2,0 16v tetszett a legjobban. Amúgy ha lett volna combos jtd. Lehet az 😉
Marklar1552015-12-13 14:24:40 // 145054
Akad még...
Royki2015-12-13 12:21:24 // 145053
Matt fekete lett, nem tudom mennyire adja ki a kép.
Dezs2015-12-13 12:01:03 // 145052
Sziasztok,

Van egy zold motorhaztetom amit en mar nem fogok felhasznalni es nagyon utban van.
Ha valakit erdekel akkor keressen.

Dezső
Zsolt1552015-12-13 09:59:58 // 145051
Azért nem rossz a 16V sem. :-)) Viszont a kormányműve közvetlenebb mint a keskenyé.
Zsoltikj ૐ2015-12-13 01:26:11 // 145050
no és szélvédőre körbe a gumi van-e, (minkét felső sarkon el van válva egymástól)
Marklar1552015-12-13 00:07:50 // 145048
Az felejtős. Egyben van az egésszel. :O
WarbiRunner (Gyuri)2015-12-12 14:49:47 // 145047
Tudom, hogy a 8V jó, de a 16v-ről beszélek. Kövezzetek meg, de nem bíznék benne egy percig se. Egy jtd után..áá. Ha a végsebesség meg szempont lenne, nem jtd-ben ülnék. Na nem mintha őrületes műszaki probléma gátolná a jobb végsebességben. Egyszerűen rövid az 5-ös. 200-nál 4500-at forog, elfogy a levegője. A 16v-nél egyébként ezen programból rém egyszerű segíteni, annak a turbója lazán kiköhinti :-)
Na de nem is ez a lényeg. Ami belőlem a 146 függőséget kihozta, az az élmény faktor. És ennek nagyon nagy része a futóműben és a kormányzásban van. És mivel van itthon összehasonlítási alap, szinte biztos, hogy a JTD kisebb áttételű kormányműve és gyári ültetése az ami a csodát műveli. Plusz az enyhe nyomtáv szélesítés a felnikkel. Ezért lennék kíváncsi, hogy ugyanez a különbség megvan e a széles és a keskeny 155 közt. Gyanítom hogy igen.
A 146-nál sincs igazán panasz az öregebbre sem, feszes, határozott futómű, különösen hóban nagyon ügyes. Na és akkor átülve a jtd-be, az elvileg majdnem ugyanolyan autóba, az valami egész más világ. Az a kormány nem hogy közvetlen, kb. a gondolatodat viszi az útra. Nagyon bele lehet állni vele a kanyarokba. Mondjuk a gyári 105 ló szerintem nagyon sovány hozzá, nem is értem miért rakták ezt a futóművet a jtd alá. De nagyon jól tették. :-)
Buksi2015-12-12 14:07:19 // 145046
Sztem az egyben van az egész műszerfallal. :-/
Zabbancs2015-12-12 10:57:58 // 145045
Elsot elirtam. Utalok telorol potyogni, abba is hagyom :)
Zabbancs2015-12-12 10:56:00 // 145044
1.9JTD 16V 140le :) faceliftes. 200ig jott utanam, folotte mar elverzet :)
Zabbancs2015-12-12 10:54:37 // 145043
1.9JTD 16V 140le :) faceliftes. 210ig jott utanam :)
VKG231!!! (156+75)2015-12-12 10:10:09 // 145042
Akkor az azért meg volt okosítva ha 200 környékéig bírta a 8V-vel a lépést. Vagy Multiijet volt? :)
Zabbancs2015-12-12 09:53:03 // 145041
Nekem a 8V nagyon bejott. 164-em is 2.0 TS 8V volt tobb mint 600.000 km-el :D es tokeletesen mukodott, jott ment :) most az 55 is 8V, 282.000 km van benne, es hat nyilvan megkopott mar az ereje kicsit, de barmekkora tavra elmerek vele indulni :)
Tiszta szegyen! Mar 2 eve meg van az auto es tegnap voltam vele eloszor palyan :) haverokkal feljottunk a matraba. M3-on haver a 156 1.9 JTD-vel 200 korul mar mem birt jonni utanam :D szal az oreglany meg igy 20 evesen is tud azert valamit :)
Zsoltikj ૐ2015-12-11 23:10:08 // 145040
a nagy az ami a műszerfal és szélvédő közt van, a légbeömlő nyílásokkal a szélvédő fűtésére
WarbiRunner (Gyuri)2015-12-11 14:55:14 // 145039
Ja és csak adalék, sokat nézegettem utána, hogy akarok, vagy nem akarok v6-ot :-) Ami a legbosszantóbb, úgy tűnik, hogy pont a v6-ok nem kapták meg a közvetlenebb kormányművet, és a kicsit szélesebb nyomtávú futóművet, amit a széles kasztnis 2.0 TS-ek meg igen.
145/46-nál a két verzió közt nyomtávban nincs is eltérés, viszont itt meg magassági eltérés van. Ha jól tudom, az S.E. verziók, a TI és a Jtd kapott kisebb áttételű kormányművet és gyári ültetést. A különbség nagyon drasztikus. Jó, annyit csaltam, hogy felni ET-vel kb oda húztam elöl a nyomtávot, mint a FL 155-é. Hátul eleve szélesebb a 146 De ebből gondolom, hogy a 155-nél is érezhető rendesen a két verzió közti kanyarvadászati potenciál különbség :-) És ha igen, akkor ilyen szempontból egy 155 TS 16v az qva jó autó lehet (ne). Ha nem félnék oly nagyon a 16v TS-től :-P
WarbiRunner (Gyuri)2015-12-11 14:27:59 // 145038
Ezt néztem én is, gyönyörű. Csak nincs meg a kulcsa... innetől meg full gyanús, és lábon nem is jön be egyszerűen. Pedig ez a gép ezzel a felszereltséggel és színben már szinte tetszik :-) Árban meg nem egyszerű. Oké, látom én, hogy sokért kínálják a v6-okat a mobile-n. De nem nagyon fogynak. Jóideje követem a felhozatalt, van bennem némi érdeklődés irántuk :-) Akár merről nézzük, ez "csak" egy relatíve nagy motoros sedan. Van persze verseny háttere, de a legendás V6 TI valljuk be kb egy csavarjában sem egyezik az utcai gépekel. És ezt a gyűjtők, vevők is tudják. Aki huszonéves autóért pénzt ad, az jól átgondolja, hogy miért és mennyit.
Nem sok 4 ajtós van, ami gyüjtői szinten is értékes (vagy várhatóan az lesz). A q4 pl egyértelműen jól tartja az értékét, mert kvázi Integrale hajtáslánc. De inkább a "nemes" motor az ami számít, már ahogy én látom. Thema 8.32, vagy igazán durva áron: Lotus Omega.
Na ezt csak azért, mert az a 3k szerintem is nagyon sok egy kulcs nélküli 155-ért ez sosem lesz még Q4 szinten sem. Egyébként meg ne legyen igazam :-)
Marklar1552015-12-11 00:43:50 // 145037
Kis műanyagok vannak. Az a nagy egyben van a műszerfal párnával.Ha ugyan arra gondolunk. ;)
Zsoltikj ૐ2015-12-10 23:49:59 // 145036
szélvédő aljánál a két szélső takaró műanyagod van-e? illetve az utastérben a szélvédő fűtés műszerfal műanyag része ami egészben van, sajna nekem több darabból áll már a két külső takaró elemen meg 1-1 csavar túl lett húzva és elpattant
Marklar1552015-12-10 22:08:39 // 145035
Van. Gyere és elmondom. ;)
Pl szombaton. ;)
Zabbancs2015-12-10 21:35:12 // 145034
Nem téma már. Eldöntöttem, hogy megmentem :)
Amúgy apósom már 6 éve rohangál egy német astrával amire csak átakasztotta a rendszámot. Ráadásul a szín se stílem... a forgalmiba bordó van, az autó meg piros... :D aszem még a motor sem ugyan az. De nyilván nem ez a követendő példa :)
Én meg fogom menteni az enyémet és pont. Erről jut eszembe, majd kéne egy jó motorháztető :D Szín mindegy, úgy is homok fújva lesz az egész és úgy fényezve :)
Marklar1552015-12-10 20:59:27 // 145033
Nem akarom leírni, hogy hogy jártam 2008 ban.... ;) De mákom volt...
Zabbancs2015-12-09 21:00:42 // 145032
Ja, meg hála a jó okmányirodai kapcsolatoknak, egy motorcserét is lepapírozok pikpak, aztán már az is egyezne :) De nem szórakozok vele, inkább rendbe hozom ;)
Zabbancs2015-12-09 20:58:56 // 145031
Ugyan már! Ezek olyan apróságok... láttatok már út szélén rendőrt aki nekiállt motorszámot meg alvázszámot egyeztetni?... :D basznak az egészre! rendszám forgalmi meg a szín egyezzen és minden ok :) Műszakit meg el tudom rendezni ;)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak