Fórum >> Típusok >> 155

Zsolt1552016-08-10 10:41:03 // 146856
-??? Mi történt, hogy ilyen gyorsan meggondoltad magad?
VKG699!!! (4x156+75)2016-08-10 10:34:50 // 146855
Skacok! Eladó a 155... :(
Ha valakit érdekel, keressen. Hahun fent van. 4 kiló az ára.

(Remélem nem viszik el :))
Rolee462016-08-10 00:34:52 // 146854
Egyet en is kapok,egy r betu kimaradt😆
Rolee462016-08-09 21:30:23 // 146853
Uhh,o az a kigyurt K1 bajnok😉!?Reszvetem Maklarnak😉
Buksi2016-08-09 19:48:17 // 146852
Majd kapsz tőle, ha ezt elolvassa. :-DDDD
Marklar1552016-08-09 16:18:51 // 146851
NeeeeBazzzz. Ki az az elmebeteg? :D :D :D :P
Buksi2016-08-08 14:08:52 // 146850
És még nitroja is van benne. ;-))))))))
GEORGE2016-08-08 12:15:25 // 146849
Van aki a 145-be is beletette először a 2.5 v6 24V, utána meg a 3.0 V6 24 v, évek óta hibátlanul muzsikál.
GEORGE2016-08-08 12:06:49 // 146848
3.2 155-ös? Nem lehetetlen. Csak pénz kérdése. persze jobb lenne alapnak egy gyári 155v6. Nekem eredeti v6-om van, és ebbe is beköltözik a 24V, igaz marad a cm3.

Napfénytető.
Ha van jó karosszériás ismerősöd, akkor nem olyan nagy dolog. Tetőlemez cserével megoldható! Nem olyan óriási mutatvány. Az első vízelvezető csövének a beépítése macerásabb. Ugyan is az "A" oszlop ki van bélelve valami purhab szerűséggel.
De ha az oszlopokat akarja elvágni és úgy cserélni a tetőt akkor ne engedd.
szommerdave2016-08-07 12:20:59 // 146847
Le kell majd vennem a váltót és belenézni, de nincs hozzá most időm, kb két hónap mulva érek rá, addig maxx óvatosan kapcsolgatok .:) úgyis ki kell cserélnem még a fél autót ezen kívül :D
VKG699!!! (4x156+75)2016-08-07 11:58:41 // 146846
Nekem a Schulek Béla azt mondta, hogy még a 164 2.0 8V TS váltója is inkább Fiat mint ez, ez nem nagyon helyettesíthető semmivel.

Viszont Szatyi tud neked szinkrongyűrűt hozatni ha az elegendő... (nekem is tudott volna, de nekem full elfogyott a 3.)
Marklar1552016-08-07 09:55:37 // 146845
Tipo, dedra delta... 1,8 / 2,0 8/16 v van. Meg 1 1,6 16v is.
szommerdave2016-08-07 01:58:39 // 146844
Valóban, a fokozatok ugyanazok, csak a végáttétel más. Egyébként nem hiszem el, hogy nincs egy darab fiat váltó sem aminek a belseje nem lenne jó ebbe a házba.. Sok fórumot olvastam, de eddig sajnos nincs tapasztalat
Marklar1552016-08-06 21:25:43 // 146843
Dugjunk rá próbaképp egy másik vezérlőt? De lehet csak a kábel zárlatos. Nem lehet tudni mi baja lehet a szarolasznak... :D
NormaN2016-08-06 19:51:43 // 146842
Halihó. pici előrelépés a fordulat ingadozás terén.
gyújtás, szívósor kompletten átnézve. éppen cseréltem volna az AC-t amikor eszembe jutott hogy lehúzom a fojtószelep jeladóját. no erre a mozzanatra felugrott az alapjárat mentem vele egy jó pár kilométer és tökéletes az alapjárat persze lomhább és fura DE NEM UGRÁL a fordulat. visszadugom a jeladót fulladozik ugrál nem jó. oké van pót fojtószelep tesomnak, bepattintom rendesen odafigyelve minden stimmel 1.8 8vé az tuti. Erre a kocsi beröffen és azzal a mozdulattal ahogy elindulna az alapjárat felé a fordulat leáll ha feldugom a jeladót ha lehúzom ezt csinálja, oké vissza a régi fojtó a pót elektronikájával, a probléma ugyan az. lehúzom a jeladót és JÓ.

Ilyenkor milyen folyamat megy végbe ? gondolom beáll valami vészüzemmódba de akkor mi lehet a gond ? az elektronika nem rossz. alapjárati motor jön hátha... további tippek ? puszcsi
Marklar1552016-08-06 19:11:05 // 146841
Q4 projekt? ;)
Marklar1552016-08-06 19:10:19 // 146840
Ha jól rémlik az 1,8/2,0 váltó közt nincs nagy különbség. Az 1,7 8V van kicsit áttételezve. PuntoGT 5. el elég jó lett anno
szommerdave2016-08-05 15:27:19 // 146839
Én az enyémet 100 e ért vettem, 1 éve, rögtön cserélni kellett a lengőkarokat, összes gömbfejet, fékeket fékcsöveket, komplett hátsó hidat felújítani, felnit venni meg gumit mert kuka volt a komplett 4 kerék, szétugrott a váltóház, vizcsövek, termosztát kábelköteg javítás ( néha nem indult, szakadt vezeték volt az oka) szervocsöveket, tartályt is kéne, cserélve lett a 4 szivocső gumi stb stb. Van még pár dolog vissza, pl esztétika, komplett beltér kuka,stb.. Ezekből már jót nem nagyon lehet sajnos venni, mindet széthajszolták, amit meg nem, attól a gondos tulaja nem vál meg holmi 300 ezer forintért, ami teljesen érthető. Így hogy én csinálom is, eddig benne van istentudja mennyi pénzbe (nem számolom ):D és még csak nem is szép. De ez van, majd az lesz :D
szommerdave2016-08-05 15:18:20 // 146838
a belevalò 80 as tutela van benne, teljesen friss, vàltócserekor kiöntöttem a régit a vàltóból. Lehet meg kéne próbàljak keresni egy jó vàltót vagy szonkron hibàs 2.0 é is jó, mert amit most tettem fel 1.8 asé annak meg rövidebb a végàttétele. Tehàt 2 rosszból 1 et vagy valami hasonló:)
Buksi2016-08-05 14:35:42 // 146837
Ha jól tudom neki nincs. :-(
Buksi2016-08-05 14:35:14 // 146836
Nekem van egy tarcsiban, de nem eladó! ;-)
Marklar1552016-08-05 11:22:21 // 146834
Azért örülök, nem az én lelkemen van ez a biznisz. ;) sajna kezdenek kifutni a 8V cuccok. :(
VKG699!!! (4x156+75)2016-08-05 11:13:57 // 146833
A 16V-knél meg ugye többynire a kor sem nagy érdem... mivel egyre olcsóbbak, egyre kevesebből akarják őket fenntartani, így elmaradnak az olajcserék, vezérléscserék... aztán jön a szomorú vég.
Zsolt1552016-08-05 10:37:22 // 146832
Gombokért az biztos senki nem akarja odaadni. Lassan annyiért vannak fent, mint amibe egy komplett vezérlés cseréje kerül.
VKG699!!! (4x156+75)2016-08-05 10:24:23 // 146831
Teljesen. De persze 200 alatt ki akarja eladni? Csak idén többe került, pedig semmi baja nem volt a váltón kívül...

Kellettek rá gumik, felnigörgőzés, fékbetétek, régóta kellett bal első csonkállványt cserélnem mert le volt nyalva a menet benne, féltengelycsukló provizórikusan, akkor már kuplungoztuk is ha a váltót levettük, olajcsere, fékcsövek, van benne 4 új lengéscsillapító is ha már lúd alapon, kormánymű (persze folyik ez is de egy próbát megért...), és akkor már bőven túl vagyunk a piaci áron.

És nem jött ki semmi váratlan a 25 ezer ftos váltón kívül...
Zsolt1552016-08-05 09:20:59 // 146830
Akkor jó régen voltam Érden. De ahogyan nézem a használtautóról is eltünnek lassan.
VKG699!!! (4x156+75)2016-08-05 08:55:09 // 146829
Nincs neki :( A múltkor kellett volna nekem is.
Egy rossz amúgy nálam is van, de mivel amúgy abban is a harmadik döglött meg, nem vagy vele sokkal beljebb.
Zsolt1552016-08-05 08:23:16 // 146828
Marklart azért kérdezd meg. Hátha ...
VKG699!!! (4x156+75)2016-08-04 17:15:17 // 146827
Olaj milyen van benne? Bár az már úgyis csak tűzoltás ha attól elmúlik.
szommerdave2016-08-04 13:58:15 // 146826
Ez sajnos mindig recseg :)
VKG699!!! (4x156+75)2016-08-04 13:48:47 // 146825
Akkor reccsen, mikor már szépen bemelegedett? Néha az én új váltóm is szól, hogy gyors a tempó, pedig új benne az olaj. Melegen nem csinálja...

De a jó 8V váltók szerintem lassan elfogytak...
szommerdave2016-08-04 12:29:43 // 146824
Sziasztok, rég nem írtam már, az van, hogy vettem 1 váltót összeraktam a kocsit, reccsen a 3adik.. :D ilyen a szerencsém. Nincs valakinek egy eladó 8v váltója ami jó is ? :)
Royki2016-08-03 08:13:39 // 146823
Én még csak gondolati fázisban, de mint rámutattál GTA blokkot lehet találni.
Ha össze lehet rakni akkor első lépésben lehet érdemes lenne az 5 váltót is megnézni.
Az elektromosság nem akkora gond, legfeljebb ki kell cserélni a kábelkorbácsot is, ami ebben a korban nem akkor baj, ha új.

HA belevágok a projectbe akkor ahhoz egy piros donor v6 kellene, esetleg tetőablakos. Azt kiszélesíteném Ti szerűen, hogy a kasztnival is történjen valami. (láttam egy szép lemezmunkát Zánkán, talán matt szürke volt)

Szóval ezt a blokkot bárki megveheti, aki érez hasonló elmebajt :)
Tony1552016-08-02 16:11:46 // 146822
Csak össze ne vesszetek rajta:-)
Béci Ɨ|ѯ2016-08-02 13:44:55 // 146821
Hm... Tényleg... Na most elgondolkodtam... :) :)
Tony1552016-08-02 11:43:00 // 146820
Egy kérdést megérhet: Link
Béci Ɨ|ѯ2016-08-02 10:32:55 // 146819
Szerintem inkább az a kérdés, hogy honnan hajtasz fel egy GTA blokkot. :) Vagy valami tuti forrásod? Mert akkor az engem is érdekelne... :)
Zsolt1552016-08-02 10:01:26 // 146818
Ha jól tudom, akkor a blokk az ugyan az. Az elektronika a 12V-ben még a régi azaz, más a színűek a vezetékek és másak a csatlakozók, mint a 24V-ben például. A hatsebességes váltó, pedig gyengébb, mint az ötsebességes.
Royki2016-08-02 08:15:01 // 146817
Én úgy gondolnám, hogy ugyanaz mint a sima V6 blokk, tehát a felfogatás ugyanott lenne, kell bele egy másik elektronika meg a 6 váltó. Vagy teljesen tévúton vagyok?

Egyenlőre csak keresem a lehetőségeket, egy téli projectre, mert a mostani szinte kész.
Tony1552016-08-01 22:08:16 // 146816
Szerintem nem is az a kérdés, hogy mennyiért, hanem hogy lehet-e egyáltalán😊 Sokáig hirdettek 500 ezer körül 2 V6-ot is, de hónapokig se előtte se utána semmi...

Jól hangzik a 3.2 GTA, de szerintem egy Q4-re is rá lehet költeni a világ pénzét és ott van esély arra hogy jó is lesz valamikor😊 Ezek az öszvér megoldások ritkán sikerülnek...

Tetőablakról volt itt értekezés, és ha jól rémlik elég reménytelen...
Tony1552016-08-01 21:47:03 // 146815
A motoromon (Kawa) ezek közül egyik sincs, mégis ilyeneket produkál😊 A benzincsap pucolasa valamit segített, szóval AC nem kizárt... Légtömeg mérőt érdemes lehet kipucolni, az tud még furcsa dolgokat produkálni...
Buksi2016-08-01 21:35:28 // 146814
Előfordulhat, hogy utálja!
Tegyél be egy másik AC-t!
Forró2016-08-01 19:59:31 // 146813
ABS lámpának is fel kéne villannia gyújtásnál egy pillanatig? Lehet jó lesz kicserélnem az összes rizsizzót az óracsoportomban. :D
NormaN2016-08-01 19:42:32 // 146812
nem jó a gomba :(
Kazes☻2016-08-01 19:38:03 // 146811
Érdekes az olajnyomás... :)
NormaN2016-08-01 19:20:46 // 146810
NGK lambda van benne, lehetséges hogy azt is utálja ?
AC-t hogy lehetne tesztelni ?

Köszi a választ.


https://www.youtube.com/watch?v=5ZE7Yux6as8
itt egy kis 1perce szösszenet, hogy miket csinál ugrál ingadozik leugrik. az elejénél ha feljebb veszed a hangot hallani is lehet hogy egy csöppnyi gázadásra olyat bedurran a kipufogó mint az állat.
Buksi2016-08-01 18:40:37 // 146809
Hali!

Olajcserének tuti nincs köze hozzá, a Lambda az lehetséges, amennyiben nem gyári Bosch-t raktál bele (nekem legalább is csak a gyárit szereti), az AC is lehetséges.
NormaN2016-07-31 15:18:00 // 146807
Hali!

egy két tippet szívesen fogadnék mert meglettem lőve ismét :).

Családi fertőző betegség nem csak az alfázás... :D a fix fordulatszámom nyaralni ment, ugyan az ami tesómnak is volt.
indításnál leugrik az alapjárat alig akarja életre köhögni magát, aztán egy pár perc után mégis csak be-be áll fixre. Majd indulásnál menetközbe kisebb, nagyobb fordulaton teljesen véletlenszerűen leugrik hirtelen majd újra fel van hogy egymás után többször és van hogy le is fullad ha elég alacsony a fordulatszám pl. alapjáraton. kanyarban esetleg kicsit sűrűbb a jelenség de gondolom azért mert akkor esik le a fordulat picit és erre érzékeny. tesómnak dettó ez volt csak nem volt ennyire durva és sűrű, nek 1 év szenvedés után kiderült, hogy trafó+trafó elektronika a probléma azóta jó. nyilván én is ezzel kezdtem. a harmadik 2trafó+2elektronika van bent tesztre és semmi változás. Ja ami még érdekes hogy KÖZVETLEN olaj csere után kezdte ezt el, sokan azt mondták hogy véletlen egybeesés (?!). szívósor végig kitakarítva leszedve megfújkálva a csatik bilincsek meghúzva, gyújtás kábelek trafók elektronikák kábelek gyertyák, relék biztik átnézve.

Ac esetleg ? alapjárati motor ? (de ugye nem csak alapjáraton szar hanem magas fordulaton is menet közben visszaugrik ezért zártam ki). A nem rég berakott új lambda szórakoztat esetleg ? és vajon az olaj csere közre játszhat-e ?

ha valakinek van bármi tippe szívesen fogadom, köszike :) egy képet hozzárakok hogy legalább szép legyen a szar hosszú írás :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak