kando.2006-04-18 09:29:07 // 5251
Te sosenemalszol ? :))
Mit szerezzek én Thomikának ??? :)
Marklar1552006-04-18 09:25:51 // 5250
Tutti.
Nem szórják azért ott azokataz autókat.
Rémlik, hogy valamelyik snittben volt már ilyen...
Csak még ilyen "főszerepet" nem kapott.
Félő, hogy 1-2... rész és valamelyik tömegbalesetben TK-s lesz;-)
Pl a végén volt egy 164 aminek az eleje sérűlt.
Szerintem uaz volt az elején amelyik egy pillanatra látszott a pályán.
Volt régebben egy rész ahol egy fószer lámpákat állítgatott, hogy utána elraboljon valami műkincseket.
Volt vagy 3-4 tömegbaleset benne, különböző kereszteződésekben. Nahh ott sem 3-4x törtek rommá 10-15 "új" autót!
Volt, hogy más kamera szögből mutatták másik balesetben.
Mert ügye gyanús, ha olyan "sok" 164 es törik... ;-)
Hiába az egyik legdrágább sorozat, azért ők is spórolnak. ;-)
Habár majdnem minden részben hazavágják a szolgálati bömöst v, mercit ;-)
Meg részenként azért bekerűl a tömegbe "érdekes" nem tucat verda is.
(ALFÁN) kivűl.
Ebben épp egy P 928!!!
;-)
Álltalában az első 10' és az utolsó 10' az érdekes ebből a sorozatból...
;-)
GEORGE2006-04-18 05:59:07 // 5249
Ez a 155-ös már szerpelt máskor is a Cobra11-ben.
Egyszer piros sportkocsinak mondta az egyik balesetet okozó pilota , mondván, hogy eléje vágott ezért kapta el a kormányt s emiatt okozta a balesetet.....
Marklar1552006-04-18 00:49:26 // 5248
Reee.
Könnyű így a top3 hozzászolóban lenni! ;-)))
Marklar1552006-04-17 23:27:19 // 5246
én is megint :)
kando.2006-04-17 23:16:01 // 5245
Válaszoltam! ;-)
kando.2006-04-17 23:08:31 // 5244
Jóvan, minnyá... :)
Látod, szeretem én az 55-öket is, főleg SD köre óta :)
Marklar1552006-04-17 23:07:44 // 5243
Benned bíztam;-)
Már csak a tegnapi mailemre reagál6nál. ;-)
kando.2006-04-17 23:00:30 // 5242
de én láttam.. ügyes vót :)))
mondtam is Buksinak, hogy ezek a zsernyákok még egy quadot se tudnak vezetni... :)
Marklar1552006-04-17 22:55:31 // 5241
Most frankón nem látta senki tegnap este a Cobra11-et???
2' ig egy 155 ös volt a főszereplő!!!
Igaz a "rossz" oldalon, de mentségére legyen mondva, hogy ellopták... ;-)
Marklar1552006-04-17 22:45:46 // 5240
Pedig megy az rendessen...
Szerintem az a "szerencse", hogy a tartályba nyomja bele azt...
sztane2006-04-17 14:53:36 // 5239
a 2,0 16v-s motoron az olajszűrő előtt található az olajnyomás vészadója, a szívócsövek alatt a szervószivattyú mögött az olajnyomás adója, s a karter nyúlványán felül az olajhőfok adó és a karter belső oldalán középen az olajszint adója található.
otos_2006-04-17 14:10:23 // 5238
A motor elején (ha végigköveted az olajpálca csövét, akkor attól, ahol belemegy a motorba, egy kicsit jobbra) van az a jeladó, ami miatt az alfacontroll piros lámpája nálam folyamatosan ég:) Az olajnyomásmérő műszer gombája a motor hátsó oldalán van, kicsit jobb oldalon.
Azt, hogy a műszerfal piros olajnyomáslámpája honnan tudja, hogy világítania kell, na azt nem tudom. Szerintem egy 3. mérőtől:)
fobakter2006-04-17 08:28:43 // 5237
Az a gomba emlékeim szerint a motor elején, középtájt alul található.
Thomika2006-04-17 00:30:32 // 5236
Vhol szerintem még elfolyik a víz....ennyit egyszerűen nem ehet a járgány! :(( 200km-t már csak kibír! De fura,hogy áll. ugyanúgy húz a vas...itt vmi nem kerek... ha ennyire xar a hengerfejtömítésed,akkor kellene érzékelni némi teljesítménycsökkenést...
Marklar1552006-04-16 23:14:24 // 5235
Elektromos paranormalia;-)
Az olajnyomás mérő nekem sem működik. (ha ez megnyugtat)
Uis, mikor megtudtam, hogy egy olajgomba 10-15k akkor lemondtam erről a "luxusról"
Érdekes, mert az UNOmban is volt ilyen műszer s ott no problem.
Sőt! Anno a trabantba is szereltem s az is rendben működött!
(Lada 1500as műszerek/uno D olajgomba!)
A piros lámpa a lényeg. ;-)
Az az alfacontrol lámpasor ami ott a clima gombok alatt van?
Mível össze vissza világítgatott ezért fekete szigszallaggal kiiktattam;-)
Amúgy én sem vágom, hogy merre vannak a csatijai. :/
Jahh.
Viszont 15 hónap után végre működik a Jhátsó záram is!
jó kis Dögök ezek. Mindíg kell valamit vacakolni...
Marklar1552006-04-16 22:49:45 // 5234
A hőfok mutató szerint nem forr.
De amint 90' fölé megy már állok is meg s töltés.
Jelenleg 15l víz van a kocsiban.
Egyébként mostmár dolgozik bele a tartályba is. Megalightossan használom most. Nem szeretném ha más is sérűlne.
A vízkő az hosszútávon okoz problémát. (remélem) 2hét alatt nem lesz ott probléma... Lásd mosógép reklámokat. ;-)))
Anúgy az bosszant, hogy a második "szett" Shell fagyálló ment a "qkába"
Tavaly a fűtésradiátor miatt tapostam a fagyállóban, most meg apakolás miatt ment füstbe...
Pedig megadtam neki ami jár... ;-)
norbee2006-04-16 22:42:02 // 5233
Gyógyestét!
Hétvégén leömlőt cseréltünk, volt nagy ihajja, de Paco mesterien oldotta meg a kérdést. Viszont, nincs olajnyomás/hőfok mutatóm továbbra sem, letesteltük, műszer oké, kileng, tehát bolond gyerek étele (gombaaa) a hibás. :) Ez még annyira nem is izgatna, viszont indításkor az olaj visszajelző lámpa sem akar világlani, ezt viszont nagy hirtelen nem tanátuk. (Olaj van benne... :) )Valakinek infója, hogy a csatit merre keressem? Illetve van e kifinomult sebészi eljárás, hogy az Alfa Controll lámpasorának működését egyben lehessen letesztelni? (Tehát nem lehúzogatni az eszközöket egyenként)
fobakter2006-04-16 21:50:07 // 5232
Hmm, és a vized nem is forr? Igaz, 233e után bármi lehet.
Én azért a csapvízzel óvatosan bánnék, mert ttól lesz a jó kis vízkő-lerakódás, amitől nem lehet áldozatok nélkül mexabadulni, cserébe viszont jól rontja a hűtés hatásfokát. Persze szükséghelyzetben jobb, mint megfőzni a motort ;) Meg hát így messziről könnyű osztani az észt:)
fobakter2006-04-16 21:36:40 // 5231
A 16V motorokban a főtengely-törés tipikusan annak a következménye, hogy hidegen jól megforgatják a motort. Nem is kicsit és általában nem is egyedi alkalmanként.
Marklar1552006-04-16 21:05:04 // 5230
Hazáig simán.
De a biztonság kedvéért minden megállásnál ránézek.
Ki kell bírnia még 1 hetet!
Minimálissan is vagy 200km-t kéne még mennem :/
Egyébként kezdek hinni a szerelőmnek.
(adok/veszekben főtengely töréses káoszra keres egy koléga megoldást)
Szóval a szerelőm szerint a 16Vs TS motorokon elég gyakori a főtengely törés 150 000+ km után!!!
Hmmmmmm
Biztos kitépném a hajam egy ilyennél! :(
Thomika2006-04-16 17:31:24 // 5229
az szép munka lesz! A vmelyik nap mikor itt voltál, akkor is szépen megitattad,az meddig volt elég? A gumi kérdésben küldtem válasz e-mailt!! :)
Marklar1552006-04-16 14:19:06 // 5228
Nahh.
A májusra tervezett hengerfő felújításom egy hónappal előrébb kell hoznom.
:(
Eddig is csipegette a löttyöt, meg motorféknél pipálgatott olajat is, ezért terveztem be a pénzköltést. (233000km)
Erre már egy hete vészessen fogy a hűtőfolyadék. Előszőr még ráöntöttem 1l fagyállót. Aztán 10l desztilált vizet. Mostmár csapvízet öntögetek.
10km/ 1-1/2 1l víz!!!
Érdekes, mert nem gőzől a kipuff normálissan megy az autó, nincs az utastérben medence, az autó alatt sincs. Szerelő előszőr a vízpumpára gyanakodott, hogy szépen elszórja. Aztán pénteken vízpumpa csere is volt. Nem volt felesleges, mert már eléggé gyengén fogott a tömszelence. Sajna nem nagyon csökkent a dolog:(((
Marad a big munka: olaj/gyertya/ cserékkel. Van 4 vadi új befecskendező szelepem is és mindenhol új tömítésekkel. Remélem amíg nálam lesz az autó nem lesz a motorra gondom... ;-)
Marklar1552006-04-16 13:51:49 // 5227
Csak kettővel lejebb van a megfejtés;-)
Vik.. + Rich2006-04-16 10:38:22 // 5226
Köszi. Utánanézek.
Buksi2006-04-16 10:14:38 // 5225
Reméljük a legjobbakat! ;-))
Vik.. + Rich2006-04-16 10:12:13 // 5224
Igen. Ez szó szerint igy van.
Na mindegy. Jobban kell figyelni és remélem nem lesz több ilyen élménye senkinek...
Buksi2006-04-16 10:07:31 // 5223
Igen, ez nálam is így van! Mindig megfogadom, hogy nem hajtom , mint az állat, de hát állandóan akadnak olyanok, akik kötözködnek és lekell őket nyomni! ;-))
Vik.. + Rich2006-04-16 10:04:24 // 5222
Mostantol még jobban kell figyelni...
Talán nem kellene száguldozni,de az Alfával nem lehet menni 60-al.
Buksi2006-04-16 10:02:34 // 5221
Vazze, akkor tényleg nagy mázlid volt! :-)
Vik.. + Rich2006-04-16 10:01:13 // 5220
Ugy hogy az a f@sz megállt az ut közepén én meg a szembe jövö sávban
mentem el mellette.
Jöttek szembe de szerencsére jo széles az ut.
Buksi2006-04-16 09:59:26 // 5219
Fékeztem én,de nem tudtam volna megállni.
Most akkor hogy is van ez? :-))
Vik.. + Rich2006-04-16 09:57:25 // 5218
Fékeztem én,de nem tudtam volna megállni.
Ezért szeretnék valami nagyon jo fékeket...
Buksi2006-04-16 09:56:12 // 5217
Hát az észlelés és a fékezés az kétségtelen, hogy az én dolgom! ;-))
Vik.. + Rich2006-04-16 09:54:42 // 5216
Szerintem 50-50.
Buksi2006-04-16 09:53:45 // 5215
Hát rajtam nem múlik! :-))
Vik.. + Rich2006-04-16 09:53:01 // 5214
Ne is kerülj. Sz@r ügy.
Vik.. + Rich2006-04-16 09:52:19 // 5213
Ez árban kb mit jelent?
Buksi2006-04-16 09:51:47 // 5212
Szerencsére én még nem kerültem ilyen helyzetbe! :-))
wwwSentinelwww2006-04-16 09:50:12 // 5211
Szerintem Brembo val jól jársz.
Vik.. + Rich2006-04-16 09:36:34 // 5210
Eddig megusztam,de tegnap NAGY szerencsém volt...
Vik.. + Rich2006-04-16 09:35:37 // 5209
Milyen márkát érdemes???
Buksi2006-04-16 09:34:56 // 5208
Még jó, hogy rendben vannak a reflexeid! :-))
wwwSentinelwww2006-04-16 09:33:43 // 5207
Ja és igazán hiperfékem akkor lett, amikor megvettem a 156 ot :) Benyomom és megáll ( szinte )
wwwSentinelwww2006-04-16 09:32:56 // 5206
Talán a Q4 féknyegeit + tárcsáit, vagy Custom veszel másik márkát. Nekem is javasoltak annak idején csak drága lett volna :)
Vik.. + Rich2006-04-16 09:10:37 // 5205
Hali. Sziasztok.
Tegnap majdnem ottmaradtam az 1-es uton mert 1 barom kijött elém az M1-esről Budaörsnél. Igaz hogy 140 körül mentem.
Milyen féktárcsát v. fékbetétet lehetne rakni a 155-re hogy nagyon jó legyen a fék???
fobakter2006-04-16 08:57:19 // 5204
Hali!
Szerintem nem olyan veszélyes, Gina épp most kap egy ABS-t :)))
Munka azért van vele bőven, át kell tenni a donorból a kerékagyakat, fékcsöveket, stb. Szerintem várj nagyjából két hetet, és akkor el tudom mondani a tapasztalatokat, aztán majd eldöntöd, hogy belevágsz-e.
fobakter2006-04-16 08:53:15 // 5203
a Ferodo betétek a világ legjobbjai közé tartoznak. A racing méregdrága, és túl hamar el fog kopni, és ha csak hátul cserélsz nem fogod jelentősen érezni.
Én Ferodo-ból a racing és az utcai közötti átmenetben használtam egy szettet, azóta sem volt olyan jó fékem. Annyi hátránya volt, hogy kb. 20e km alatt elfogytak, de bőven megérte.
Szóval ha ezt választod, akkor elöl is cseréld ki, és csodát fogsz látni.
Féktárcsa ügyben pedig határozottan a Brembo Max-ot ajánlanám, esetleg az ATE Powerdisc-et. Mindkettő nagyon jó minőség, és barázdáltak, ami segít a fékek tisztán tartásában. Cserébe picit jobban fogy a betét.
A Brembo Max első tárcsák listaára 17K/db körül van, innen lehet alkudozni, 15K alatt érdemes is elhozni :)))
Buksi2006-04-15 19:12:29 // 5202
De akkor a féktisztító az oké! :-)