Fairlane2006-05-02 18:51:16 // 6132
"A gyújtás nem."
Ezalatt azt erted, hogy a gyujtokabelek sem?
Hetvegen akkor megbizgalom a kabeleket, de ez igy nem lelkesit tulzottan, hogy tkp barmi lehet :))
A hofokok jok szoktak lenni, a muszerfalon legalabbis...
Ja, es koszi ;)
Fairlane2006-05-02 18:43:05 // 6131
koszi, hetvegen akkor megbontom egy kicsit a bajuszkapcsok kornyeket...
normal esetben egyaltalan nem kene szikrat latni?
egy autoszerelo haver olyasmit monsdott, hogy vmilyen mertekben ez termeszetes...
Buksi2006-05-02 17:08:33 // 6130
Köszi mester! :-)
Látod George, ennyi lett volna az egész! :-))))))))))))))))))))
András bácsi2006-05-02 17:05:26 // 6129
1865 mm, plusz a forrasztandó rész. :)
Buksi2006-05-02 17:02:39 // 6128
Csak a csajokra dudáltam néha, arról meg nem tehetek, ha 10 méterenként jött egy jó csaj! ;-))))))))))
Buksi2006-05-02 17:01:39 // 6127
Naaa, lécciiiiii! :-))))
GEORGE2006-05-02 16:58:19 // 6126
Végén kiderül egész nap a dudát nyomtad! Most meg csodálkozol! :-)
GEORGE2006-05-02 16:57:40 // 6125
Akkor úgy írom, hogy minden apróságot nem árulok el!!! :-)))
Buksi2006-05-02 16:57:00 // 6124
Miért nem? :-)
Te állítólag Istenség vagy, neked tudni kellene! ;-))))))))))))))))))))))))
Buksi2006-05-02 16:56:08 // 6123
Pedig nem is dudáltam sokat! Csak néha, de akkor kellett! ;-))))))))))
GEORGE2006-05-02 16:55:51 // 6122
Azért mindent mi sem tudhatunk Buksi! :-)
Buksi2006-05-02 16:55:22 // 6121
Vaze, akkor most kábelezhetek! :-(
Azt nem tudja valaki, hogy milyen hosszú lehet ez a nyavajás tyúkbél? :-)
András bácsi2006-05-02 16:54:07 // 6120
A sok dudálástól berezonál, amitől saját rezgés alakul ki, és elpattan. :)))))
fobakter2006-05-02 16:52:50 // 6119
Az bizony valóban lehet, hogy eltörik a kábel a dudánál vagy valahol a motortérben, eccerűen elörexik.
GEORGE2006-05-02 16:47:21 // 6118
Akkor lehet maga a kábel van eltörve valahol!
Nekem is volt már ilyen a Temprámnál!
Buksi2006-05-02 16:45:49 // 6117
De mitől adta meg magát a kábel? :-)
András bácsi2006-05-02 16:43:04 // 6116
Nem muszáj pont arra vinni. A manualban látod hozá kell kötni, és melyik relé melyik lába kapcsolja.
Buksi2006-05-02 16:36:47 // 6115
Neeeee, az mekkora meló már! :-(
Meg azt sem tudom, hogy merre kanyarog az a tyúkbél! :-(
András bácsi2006-05-02 16:35:53 // 6114
Nekem is volt ilyen: megadta magát a kábel. Húztam be másikat egészen a biztosítéktábláig.
Buksi2006-05-02 16:31:11 // 6113
Hali mindenki! :-)
Nekem olyan gondom lenne, hogy ha nyomom egyszer szól a duda egyszer meg nem! Átnéztem mindent, először leszedtem a kormányról a burkolatot, megtisztítottam az érintkezőket, aztán egyenként leszedtem a dudákat, külön-külön is kipróbáltam őket és jók. A relét is megnéztem, átcseréltem egy másikra ugyan olyan maradt, vagyis egyszer szól egyszer meg nem! Mi a franctól lehet ez? Segítségeteket előre is köszi! :-)
András bácsi2006-05-02 16:10:51 // 6112
Bármi lehet, ami a befecskendező-rendszerrel kapcsolatos hiba. A 155-re már nem emlékszem pontosan, de az lmm, az injektorok, a hőfok-jeladók, a fojtószelep-helyzetjeladó adhat ilyen jelet. A gyújtás nem.
Először nézd át a vezetékeket, csatlakozókat, nincs-e szakadás, kontakthiba.
Ha nem légtömegmérő, akkor a többi cuccból tudok adni bontottat, ugyanúgy, mint pl. bajuszkapcsolót.
fobakter2006-05-02 15:48:12 // 6111
Fairlane!
A torpanásos problémára valszeg a gyertyakábel cseréje lesz az orvosság, főleg, ha látod, hogy áthúz. Nekem is volt hasonló, igaz nem gyulladt ki semmiféle visszajelző, de olasz autóról beszélünk:)
Index kattogás: nem relé probléma lesz, emlékeim szerint nekem az index bajuszkapcsoló cseréje oldotta meg a bajt. Esetleg érdemes még ránézni az elakadásjelző kapcsolóra is.
Fairlane2006-05-02 14:58:05 // 6110
Udv mindenki!
Ket problemam lenne felvetesre, hatha tud vmelyotok megoldast ra :)
Nos a gond az, hogy kb 4200-4300 -as fordulat felett a gep megtorpan, es kigyullad a muszerfalon a kis piros injektor szimbolum....
A hetvegen csereltem gyertyakat (ez amugy is tervben volt), de ettol nem oldodott meg a dolod.
Sotetben kukucskaltam kicsit a motorterben, es gazadasnal azt vettem eszre, hogy a gyertyakabeleknel nehol athuz egy-egy szikra a motortestre.
Lehet ez, azaz a gyujtokabel a hibas? Illetve meg mi produkalhat ilyent?
A masik, inkabb idegesito jellegu :)
Az utobbi par napban meghulyult az index-relem. (a kormany alatti bizt tablan a kek szinu)
Ha gyujtason van, vagy megy a motor, osszevisza kattog... Az indexlampakat szerencsere nem kapcsolgatja ilyenkor, illetve normal esetben rendesen muxik, csakhat a kattogas kicsit idegolo...
Itt a rele lehet cseres, vagy ezt mar vmi mas miatt produkalja?
az otleteket koszi elore is :)
TSiga ( I am the TSIG)2006-05-02 14:43:45 // 6109
Hali kedves Mindenki!
Végre találtam egy helyet, ahol megjavítják az alufelnimet!
A Nagy Lajoson állt kb. 2 hétig egy gumisnál. Visszakaptam, hogy nem lehet megcsinálni.
Az M3 kivezetőjénél - ahol kisebb sérülést csináltak meg nekem 17000-ért - ránézett a "szerelő" és félvállról odavetette, hogy vegyek másikat.
A Szentmihályi úton levő non-stop gumis simán rábólintott és a 7 végére kész lesz. Max egy tizes!!!
Úgyhogy most a fellegekben járok. Lánccal vagyok a radiátorhoz kötve, nehogy elszálljak...
A másik: ki akarom venni a hátsó zárat, mert valaki aláfeszített és helyre akarom tenni. Megkérdeztem az L+K-ban Ervint és volt egy jó és egy rossz híre: a jó hír az, hogy csak 580+ÁFA darabja; a rossz, hogy csak tizesével tud rendelni.
Nincs vkinek vmi ötlete?
Talán az SPQR-nél is így van vagy lehet kérni 2 darabot is.
fobakter2006-05-02 14:30:00 // 6108
Be ám, mint állat.
Jövő hét végéig már muszály elkészülnie, elméletileg már a héten meglehet, de ez csak az optimális eset. Addig marad a bicigli és az offos talicskák.
Thomika2006-05-02 13:56:35 // 6107
Be vagy már sózva,mi?! :))) gondolom, Seléniára még nem lesz kész??!!
fobakter2006-05-02 13:10:48 // 6106
Ahoj!
Ma reggel átvittem Ferikéhez a lököst, meg az üléseket, és Félegyházán láttam vagy 3 db 155-öt. Tisztára beteg vagyok már, nekem is kell egy ilyen!!!!
Ferikének emlegettem is, hogy most már meg kell dupláznia a tempót :)
SD2006-05-02 07:43:39 // 6105
Nomost a 40e-est felújítani miben jobb a te eredetidnél, vagy annak már más baja is volt, avagy olcsóbb így?
Marklar1552006-05-02 00:44:07 // 6104
Hmmm
Én hogy is hajtom?
;-)
Nálam biztos nem lustúl el semmilyen motor!
;-)
Marklar1552006-05-02 00:43:04 // 6103
Holnap este 7h-8h ig itthon vagyok.
Utána csak 10h után;-)
Pzk2006-05-01 22:22:17 // 6102
a képet nem sikerült feltöltenem, de Gabriel oldalán láthatsz ilyet...
Pzk2006-05-01 22:18:54 // 6101
no így néz ki a cucc, és biztos, hogy ezzel van gondod. Egyre hangosabb lesz, ha nem cseréled ki....
Pzk2006-05-01 22:13:40 // 6100
Szia, valszeg haldoklik a verélés mósosítód... pontosan nem tudom hogy néz ki, de állítólag 100 körül cserélik szakszervízben...
András bácsi2006-05-01 20:21:47 // 6099
Oké, én néztem el: kertecs kolléga problémáját gondoltam a te válaszoddal összekapcsolni. Marklar gépe meg annyit úgysem megy el, ahogy hajtja. :))))
Otto2006-05-01 18:13:27 // 6098
Hello Mindenki!
Van egy gondom!Amikor meleg(70-80fok) a moci és beindítom,szól mint egy dizel!Kell neki 10-20másodperc vagy kisebb gázfröccs,hogy elhalgasson.Mi a túró lehet?Hidrotőkék fáradtak?Vagy más lehet?Vezmód biztos nem mert hidegen semmi hang!
Buksi2006-05-01 17:35:52 // 6097
Szerintem is jobban néz ki fényezve! ;-))
Thomika2006-05-01 17:31:06 // 6096
hmm,akkor inkább lefényeztetem...asszem Peti megy ki a héten Kriszhez,megkérem,vigye ki magával..
kertecs2006-05-01 11:18:29 // 6095
Hát nem egyszerű... de a legrosszabb, hogy nem tudom az okát! Elméletileg 80E km óta Szamosiéknál szervizelve, lekérdeztem tőle, minden szervízt rendben megcsináltak. Amióta nálam van (40E Km) meg pláne mindenre figyeltem. Ilyen szar konstrukció ez a fiat vasblokk? Jó lenne a kiderülne hogy nem...
Muszáj lesz megcsinálni az biztos!
fobakter2006-05-01 11:18:20 // 6094
Nem is keverem, mindkét szóban forgó motor 8V, ha jól tudom. Vagy Marklar gépe már 16V?
András bácsi2006-05-01 08:43:46 // 6093
Ne keverjük a 8V-t a 16V-vel. Egész más konstrukció.
András bácsi2006-05-01 08:43:03 // 6092
Szerintem szarul mutat feketén. A visszarakás miért nagy macera? valami szilo-szerű ragacs megfogja.
fobakter2006-05-01 08:41:42 // 6091
Nem kell aggódni a 233e miatt. Gina motorja 400e körül is kiváló volt, csak hát az a fránya főtengely....
Thomika2006-04-30 22:09:10 // 6090
Részvétem Cartárs! Nem egyszerű a szitu! :((
Thomika2006-04-30 22:03:35 // 6089
Megnéztem! :))) Ha nem lenne olyan macerás a visszarakása,akkor leszedném fényezésre a pajzsot!! De holnap még kommunikálok keresztapámmal erről, hátha van 5lete a visszatételre...Azért jó lenne legényezni....fekete pajzzsal talán annyira nem mutatna jól......Mi a véleményetek?????
kertecs2006-04-30 18:02:34 // 6088
Olvassatok át légyszi a Szerelőműhelybe, hátha tudtok segíteni...
Vega2006-04-30 15:31:56 // 6087
Skacok!
ugy remlik kozottetek van valaki akinek 2.0 TS mocija van es a kipuff rendszer csak egy szimpla cso, datso dobbal...semmi kozepdob....semmi katalizator...
az is megteszi akinek csak katalizator van a rendszerben..hatso dobbal...
beszelnunk kene :)
Attie2006-04-30 11:02:40 // 6086
Jaja, én már így vettem.
Még az első tulajnál volt egy balesete, és így csinálták meg. Színrefújt scudetto és festetlen hűtőmaszk.
Aztán nekünk is volt egy koccanásunk, és ha már úgyis festeni kellett az autót, akkor kapott a hűtőmaszk is feketét :)
Marklar1552006-04-30 10:44:43 // 6085
Akkor hajrá;-)
Megnéztem a képeid, s csak javasolnám Thomikának is, hogy Ő is tegye ezt.
Neked fekete a hűtőmaszkod, s színrefújt a pajzsod...
épp ilyen dilemája van thomikának is...;-)
Attie2006-04-30 10:32:43 // 6084
Na az enyém még messze van attól, de akkor is jó hírnek tartom :)))
Marklar1552006-04-30 10:27:47 // 6083
Az enyémben 233000km van. Azt mondta a szaki, hogy nincs válla...
Remélem térde sincs, csak rendes szoknyája!
;-)