Dévid2013-01-01 15:30:02 // 134083
Enyém egy légzsákos, fakormányos, plüssös, 4 villanyablakkal, és ködlámpám is van elől is. :)
Piritu - 1.000.0002013-01-01 15:15:17 // 134082
Anno létezett egy "Impression" felszereltség is. Az volt a full fapad, még rádió sem volt benne.
GTPeti2013-01-01 14:34:42 // 134081
Volt ködlámpa nélkül, van is egy cartárs, akinek ilyenje van. Azóta is gondolkozom, hogy miért nem tett bele még kb. 8-10eFtért két ködlámpát. :)
Egy légzsákkal is volt (fakormánnyal párosítva különösen érdekes).
Egy légzsákkal is volt (fakormánnyal párosítva különösen érdekes).
Liquid2013-01-01 14:22:26 // 134080
van aki nem szereti a klímát, pl. az egyik kolegám is ilyen. Ibizája van, nem fapados automata klímával, és párszor használta csak.
Alfa GT-Csaba2013-01-01 14:15:40 // 134079
Ráadásul Magyarországi volt nem kintről behozott! 4évesen vettem ,a tulaj adott vele szervízkönyvet és 880 ezerért számlát amit rá költött!Szerintem ő kérte klima nélkül!Egy izzó cserére is a Pilisszentiváni Fiatba hordta,annyira analfabéta volt!De pénze is volt!
Liquid2013-01-01 14:12:05 // 134078
az mondjuk fura hogy ilyen felszereltség mellett a klímát kihagyták
Alfa GT-Csaba2013-01-01 14:08:53 // 134077
Az enyém 2001 11havi volt 1,6ts 4 el ablak 4 légzsák csak klima nem volt benne !!Fekete kocsiba élmény!!Kint hagytam a napon bele raktam az ülésre egy elektromos hőmérőt amiről 58 foknál elment a kép!
Liquid2013-01-01 14:04:44 // 134076
a fapad 1.6TS és 1.9JTD-k között a gyártás elejéről előfordul ilyen
Alfa GT-Csaba2013-01-01 14:03:39 // 134075
Nekem volt is,nagy élmény volt!!!
sparco2013-01-01 13:58:18 // 134074
Sejtettem, de gondoltam megkérdem... de nem értem, miért nincs meg az a kábel. :S
mizooo2013-01-01 13:51:26 // 134073
56-os ködlámpa nélkül? Klíma nélküliről már hallottam.
sparco2013-01-01 13:16:30 // 134072
Létezne szerintetek, hogy a Progression felszereltségű autóba nincs gyárilag ködlámpa?
Sehol sem találom a vezetékét! :S
Sehol sem találom a vezetékét! :S
mreni2013-01-01 13:07:13 // 134070
ezt kerestem a múltkor :D
Lambi1562013-01-01 10:24:57 // 134069
Boldog Új Évet mindenkinek!
droberto2012-12-31 21:53:58 // 134068
chrisz072012-12-31 20:25:05 // 134067
Boldog új évet kívánok mindenkinek!!!!!
Public Enemy2012-12-31 19:55:56 // 134066
fony722012-12-31 16:42:55 // 134065
BÚÉK minden kedves cartársnak!
Dévid2012-12-31 14:39:05 // 134064
alfa1562012-12-31 12:12:31 // 134063
Tegnap karácsonya volt alfikának több mind egy hónap elteltével kihoztam a garázsból és elmentünk lányommal anya elé Győrbe. /Mert dolgozott/. Kicsit meghajtottam. Elég nyögve indult lehet az aksit töltenem kéne ha ilyen ritkán használom. Az az igazság hogy az utóbbi 2 évben mióta a céges autót /off opel , utálom /használhatom magáncélra is alfika teljesen hobbi autó lett. Csak kirándulásokra találkozókra nyaraláskor van elővéve. Sajnálom is meg örülök is neki. Nagyon megvan kímélve. Kíváncsi lennék ha a vizsgákon a KM ellenőrzéskor mit szólnak hogy csak ennyit mentem vele. Kislányom meg is jegyezte mikor mentünk , hogy apa micsoda különbség , ebben imádok utazni.
Alfa GT-Csaba2012-12-31 10:52:15 // 134062
ha esetleg valahol hiba van ,természetesen először fémtisztára csiszolás aztán 2-3 réteg alapozó ,aztán bitumenes alvázvédő 3 réteg,mert az rugalmas marad .belülre jó az a rücsi alvázvédő is hosszúkás flakonba lehet kapni 1liter 2400 ha jól emlékszem és szórópisztolyt lehet csatlakoztatni a flakonra ha kompresszorral akarod fújni!!Gyorsan szárad és az a lényeg,mert nem kell napokat várni ha hosszan kened hogy eléggé kikeményedjen!
GTPeti2012-12-31 10:02:59 // 134061
Milyen alvázvédőt használsz? (A bitumenesek, de még a PVC-sek is igazából inkább kavicsfelverődés-gátlók, mint korrózióvédők.)
Szerintem a legjobb a fenéklemezek belső oldalát egy minőségi alapozóval több rétegben lekenni, majd mehet rá a rezgéscsillapító paszta (tégelyes bitumen). A gond a 156-nál az, hogy 1. üregeket "képeztek ki", 2. a bitumen alatti felületvédelem meglehetősen gyenge.
Szerintem a legjobb a fenéklemezek belső oldalát egy minőségi alapozóval több rétegben lekenni, majd mehet rá a rezgéscsillapító paszta (tégelyes bitumen). A gond a 156-nál az, hogy 1. üregeket "képeztek ki", 2. a bitumen alatti felületvédelem meglehetősen gyenge.
Alfa GT-Csaba2012-12-30 22:43:15 // 134060
gt-n a küszöböket kifújtam olajjal ,napokig csöpögött belőle a lyukakon alul olyan sokat kapott!!!Az alvázat lesikáltam forró mosószeres vizzel teljesen tisztára ,utána 3 réteg alvázvédőt kapott ecsettel .Következő lépés lesz a belseje!Szőnyeg kiszed ,bitumenes trutyi felszedés,3réteg alvázvédőt kap és 15 éves koráig remélem makulátlan lesz,mert nem szándékozom eladni!
GTPeti2012-12-30 22:36:23 // 134059
Akkor vigyáztál rá. :)
A 156-nál tényleg túlzásba vitték a spórolást. A használt felületvédelem akkor lett volna elég, ha a kasztni galvanizálva lett volna... :(
A 156-nál tényleg túlzásba vitték a spórolást. A használt felületvédelem akkor lett volna elég, ha a kasztni galvanizálva lett volna... :(
Alfa GT-Csaba2012-12-30 22:19:49 // 134058
A lancia prismám 28.éves és tavaly darabokra szedtem. !4db folt kellett az alvázra a 4db vízleeresztő lyuknál.
GTPeti2012-12-30 22:16:48 // 134057
Pontosan.
És a rozsda a vízkifolyóktól indul, illetve a küszöb felőli falcoktól.
Én is fel fogom mindenhol szedni azt a bitumen bevonatot. A vízkifolyók környékét már most megcsinálom. (A blogban belinkelt német PDF-ben erről is van szó.)
És a rozsda a vízkifolyóktól indul, illetve a küszöb felőli falcoktól.
Én is fel fogom mindenhol szedni azt a bitumen bevonatot. A vízkifolyók környékét már most megcsinálom. (A blogban belinkelt német PDF-ben erről is van szó.)
Alfa GT-Csaba2012-12-30 21:50:39 // 134056
Tapasztalatom szerint a belső alvázvédőnek csúfolt bitumenes kemény bevonat alatt is szépen tud rozsdásodni a lemez!Kivülről szépnek tűnik ,de alatta rág a rozsda szorgalmasan!
GTPeti2012-12-30 21:46:29 // 134055
Az imént voltam a garázsban és bepillantottam a hátsó lábtereknél a szőnyegek alá. Bár nálam még első "kapargatásra" nem nagyon vészes a helyzet, azt javaslom ti is ellenőrizzétek a fenéklemezek belső felét. (A blogomban írtam a témáról.)
Sajnos nagyon felületesen lett eldolgozva a vízfolyó-nyílások környéke. Lefedték ezeket egy-egy bitumen lappal, ezáltal tökéletes üreget kiképezve... Meg is lett az eredménye.
Ami még nagyon érzékeny hely, az a hátsó fenéklemezek hátsó-külső sarka és a varrat ahol a küszöbbel találkoznak. Nálam most majd megy be a passziváló, később pedig a nagy kúszóképességű speciális "olaj".
Sajnos nagyon felületesen lett eldolgozva a vízfolyó-nyílások környéke. Lefedték ezeket egy-egy bitumen lappal, ezáltal tökéletes üreget kiképezve... Meg is lett az eredménye.
Ami még nagyon érzékeny hely, az a hátsó fenéklemezek hátsó-külső sarka és a varrat ahol a küszöbbel találkoznak. Nálam most majd megy be a passziváló, később pedig a nagy kúszóképességű speciális "olaj".
Alfa GT-Csaba2012-12-30 14:22:18 // 134054
az biztos :-) van vagy 2-3 ezer!
Zotyy1562012-12-30 14:14:50 // 134053
Húzós az ára egy ilyennek???
Alfa GT-Csaba2012-12-30 14:12:57 // 134052
Mert nem törli magától,ki kell töröltetni!
Zotyy1562012-12-30 14:11:17 // 134051
Megtaláltam az anyósüllés allat volt...de a kis jelzés nem tünt el hiába tisztogattam meg...
zee2012-12-30 12:10:57 // 134050
Sárga vezetékköteg megy bele. :)
Arnie2012-12-29 23:28:03 // 134049
Sziasztok!
Van valakinek 5lete, hogy mitől lehet vizes a pótkerék alatti filc (vagy mifene) Ha jól érzem, akkor az üemanyag nyílás felől jön a vizesedés. Még nem szedtem ki a kárpitokat. Ismert hiba lenne ez? A tankoló nyílásnál semmilyen hibát nem látok
Van valakinek 5lete, hogy mitől lehet vizes a pótkerék alatti filc (vagy mifene) Ha jól érzem, akkor az üemanyag nyílás felől jön a vizesedés. Még nem szedtem ki a kárpitokat. Ismert hiba lenne ez? A tankoló nyílásnál semmilyen hibát nem látok
Alfa166JTD2012-12-29 22:51:42 // 134048
Sziasztok!
Tudtok e olyan valakit, aki precízen tud karbonfóliázni? A műszerfal alsó részét kellene lekarbonozni.
Tudtok e olyan valakit, aki precízen tud karbonfóliázni? A műszerfal alsó részét kellene lekarbonozni.
Hardy2012-12-29 20:54:43 // 134046
Imyx2012-12-29 20:27:29 // 134045
A 4,4 liter szerintem se megy bele egyébként.
A fojtószelepet takarítsd ki mindenféleképp, a szívócső közvetlenül csatlakozik a fojtószelepre, ott a bilimcset leveszed, 3-4 db ribe, vagy torx csavar rögzíti, van egy elektromos csatlakozás is, azt fújd be kontakt spray-el. Ha nem akarsz 100 %-os fojtószelep takarítást végezni, elég lekötni a szívócsövet, a szelepet kinyitod és puha kendővel tisztára tudod törölni. De inkább vedd le, ha van szerszámozottságod :).
A fojtószelepet takarítsd ki mindenféleképp, a szívócső közvetlenül csatlakozik a fojtószelepre, ott a bilimcset leveszed, 3-4 db ribe, vagy torx csavar rögzíti, van egy elektromos csatlakozás is, azt fújd be kontakt spray-el. Ha nem akarsz 100 %-os fojtószelep takarítást végezni, elég lekötni a szívócsövet, a szelepet kinyitod és puha kendővel tisztára tudod törölni. De inkább vedd le, ha van szerszámozottságod :).
Zotyy1562012-12-29 19:19:21 // 134044
a vezető üllés alatt??? :) vagy a másik,mert én nem találtam semmit :)
zee2012-12-29 19:18:21 // 134043
Az ülés alatt egy fekete dobozkában van csatlakozó ami kontakt hibás szokott lenni.
Zotyy1562012-12-29 17:58:58 // 134042
Király,akkor a kárpit allat lenne elrejtve??? a légzsák jeladó???
Dante2012-12-29 17:21:27 // 134041
Szuper, köszi szépen! Előző autómhoz is volt egy ilyesmi diagnosztikai inteface-em, és azért nem utolsó sorban ad egy biztonság érzetet ha van ilyesmi kéznél :) Akartam is pont kérdezni, hogy Alfákhoz is létezik-e ilyen.
Csöri2012-12-29 17:03:58 // 134040
Ez az inercia kapcsoló. Az üzemanyag ellátást hivatott megszakítani egy balest következtében.
Szóval ez nem az.
Szóval ez nem az.
zee2012-12-29 17:03:17 // 134039
Ha a vezető ülés alatti hengeres függőlegesen álló bizbaszra gondolsz akkor nem.
Az egy biztonsági üzemanyag elzáró szelep. Borulás,baleset esetén aktíválódik.
Az egy biztonsági üzemanyag elzáró szelep. Borulás,baleset esetén aktíválódik.
zee2012-12-29 16:54:45 // 134038
Olvasó kábel 2-3e HUF környékén tudsz venni. Nem ér fel egy gyári diagnosztikával,de kiindulási alapnak elég.
Pl: VAG COM KKL
Program: Multi Ecu Scan (demo)
Ezekkel felszerelkezve+egy laptop és máris tudsz hibát,olvasni,törölni.
"Okosított" verzióval ezeken kívül még sok mindent megtudhatsz a vasad lelki világáról.
Pl: VAG COM KKL
Program: Multi Ecu Scan (demo)
Ezekkel felszerelkezve+egy laptop és máris tudsz hibát,olvasni,törölni.
"Okosított" verzióval ezeken kívül még sok mindent megtudhatsz a vasad lelki világáról.
Zotyy1562012-12-29 16:48:39 // 134037
Szóval ez lenne az?
Zotyy1562012-12-29 16:46:05 // 134036
Sry csinálok másikat....
Zotyy1562012-12-29 16:45:34 // 134035
Sziasztok!
Ő lenne a légzsák jeladója??
Ő lenne a légzsák jeladója??
Csöri2012-12-29 12:34:05 // 134034
Egy pillangószeleptisztítás segíthet a problémádon. Kivillogtatás sajnos ezeken nem működik, csak az obd-n keresztül lehet hibát olvasni, törölni.
Olajból 4,4 megy bele a gyári ajánlás a Selenia Racing.
Olajból 4,4 megy bele a gyári ajánlás a Selenia Racing.