Kka2013-03-10 17:47:40 // 136133
ennyi a lényeg :)
gecsa2013-03-10 17:28:51 // 136132
azon már a nyáron túlestem...:)
Trombozis2013-03-10 17:16:51 // 136131
:-) Hehehe, akkor nekem mindkettő lesz? :-D
Trombozis2013-03-10 17:16:33 // 136130
Úgy úgy! Anno már bal volt nekem. undorító egy dolog. :-)
gecsa2013-03-10 16:57:27 // 136129
nekem meg stabrúd-szilent...:D:D:D
SanyiJTD2013-03-10 16:51:37 // 136128
Nekem tegnap volt jobb első komplett kerékagy csere...
Trombozis2013-03-10 16:13:49 // 136127
Kedden délután valószínű megesik a jobb első kerékcsapágy cseréje. Meg a nyári felkészülés. Olaj, olajcser, meg miegymás. A futóművet is átnézzük. Főleg a stabrúd szilentjeire vagyok kíváncsi, mert onnan jön valami koppanás. Ez nem tetszik.
Nagyon várom, mert már kva hangos a csapágy. Hipp-hopp tud változni minden.
Nagyon várom, mert már kva hangos a csapágy. Hipp-hopp tud változni minden.
Trombozis2013-03-10 16:11:21 // 136126
Padkára figyelek nagyon.
Alfa GT-Csaba2013-03-10 15:26:12 // 136125
Az biztos hogy a gt alacsonyabb mint a 156 ,éppen 1 hete néztem amikor fater mellett álltam az udvaron!Pedig ugyan az a futómű,de lehet a rugóm kisebb ???!!Járda padkához óvatosan kell állni szemből mert hamar felakad az eleje!
Trombozis2013-03-10 15:21:20 // 136124
A GT-d, az tetszik.
Trombozis2013-03-10 15:20:48 // 136123
Bocs. :-D Telefonon nem figyeltem a "Régi autóm" szöveget. De a lényeg.. ;-)
Alfa GT-Csaba2013-03-10 15:14:51 // 136122
Az biztos hogy nem néz ki jól a 156-om mert nekem olyan nincs már 5.éve!!!Nekem gt-m van !
Trombozis2013-03-10 14:58:55 // 136121
Tudom, hogy jól mutat a 215/45R17. Az oldalfala lehetne egyenesebb. Van két képem valahol, ahol ezt fotóztam, de nem találom ezen a f@s gépen. (nem a két mérettől függ, hogy mennyire nagy a hézag a kocsin)
Erről egy haver jut eszembe mindig, aki azt hitte, hogy, ha nagy kereket tesz a Honda alá, akkor majd megszűnik a mászóka...ez hülyeség.
Alfa GT-Csabának se néz ki jól a 156-ja. Szerintem. A GT az más. Ne keverjük.
Itt pedig négy különböző ültetést (3 ültetés és egy gyári) lehet látni. Egyértelmű...
Biztos jól mutat ültetés nélkül is. :-) Akárhogy lehet isteníteni a mérnököket meg a futóművet, de a kanyarban lehet érezni a különbséget...ja tudom nem versenyautó. De vehettem volna VW-t, ha csak annak kell ültetés. :-D Ne vicceljünk már hülyeségekkel.
Akármilyen autót vennék ez lenne az első, mert nem a padra akarok róla felmászni. :-)
Erről egy haver jut eszembe mindig, aki azt hitte, hogy, ha nagy kereket tesz a Honda alá, akkor majd megszűnik a mászóka...ez hülyeség.
Alfa GT-Csabának se néz ki jól a 156-ja. Szerintem. A GT az más. Ne keverjük.
Itt pedig négy különböző ültetést (3 ültetés és egy gyári) lehet látni. Egyértelmű...
Biztos jól mutat ültetés nélkül is. :-) Akárhogy lehet isteníteni a mérnököket meg a futóművet, de a kanyarban lehet érezni a különbséget...ja tudom nem versenyautó. De vehettem volna VW-t, ha csak annak kell ültetés. :-D Ne vicceljünk már hülyeségekkel.
Akármilyen autót vennék ez lenne az első, mert nem a padra akarok róla felmászni. :-)
SanyiJTD2013-03-10 14:24:32 // 136120
Nincs is akkora kerékjárat hézagod,mint KKa-nak. Én nekem is az első dolgom lett volna leültetni a 156-ot, de szerencsémre így vettem. Aki mindig alacsonyan járt ezt szokta meg, nem hinném ,hogy átérzed ezt...
JCsabi2013-03-10 13:05:58 // 136119
Alfa GT-Csaba2013-03-10 12:56:24 // 136118
Nekem a gt-n is az van és semmi bajom az esztétikával pedig nincs ültetve!
mreni2013-03-10 09:37:19 // 136116
Szerintem is kell a 215/45 rá,úgy mutat jól.
Zsolesz2013-03-09 23:04:21 // 136115
Nekem 215 a nyárim, de ugyan úgy nagy a hézag. Nem valami szép így valóban.
Más kérdés, egyszer már volt róla szó, de most nincs energiám visszakeresni és holnap délelőtt meg szeretném nézni.
A bal hátsó ajtómon a centrál nem bírja nyitni a zárat. Nyöszörög, külső jele olyasmi, mintha nem jönne fel az a kis gomb amit le lehet nyomni belülről hogy bezárjam az ajtót. Le kellene szednem a kárpitot megnézni mi lehet.
1. hogy jön le a kárpit roncsolás mentesen?
2. mi lehet vajon a zárral?
Más kérdés, egyszer már volt róla szó, de most nincs energiám visszakeresni és holnap délelőtt meg szeretném nézni.
A bal hátsó ajtómon a centrál nem bírja nyitni a zárat. Nyöszörög, külső jele olyasmi, mintha nem jönne fel az a kis gomb amit le lehet nyomni belülről hogy bezárjam az ajtót. Le kellene szednem a kárpitot megnézni mi lehet.
1. hogy jön le a kárpit roncsolás mentesen?
2. mi lehet vajon a zárral?
Liquid2013-03-09 21:38:05 // 136114
pont nem. Ha szar az LMM akkor nem megy, torpan, stb., lehúzott LMM-mel mennie kell max. az alapjárat fura, vagy nincs. De ha adsz neki gázt akkor mennie kell.
Alfa GT-Csaba2013-03-09 20:38:27 // 136113
Elvileg nem!Az lmm-et úgy szoktuk ellenőrizni hogy ha az a gyanús hogy lehúzzuk a csatit róla és ha nem változik semmi akkor az a rossz!
Gabesz2013-03-09 20:35:42 // 136112
Sziasztok! 1,6 tsnél lehúztam az LMM-t és elsőre beindult, de fel-le járt az alapjárat, utána be sem indult. A kérdésem az lenne, h lehúzott LMM-el működnie kellene?
Trombozis2013-03-09 17:50:56 // 136111
Azt már néztem én is! :-)
Kka2013-03-09 17:34:00 // 136110
ahhoz túl messze laksz, pedig kölcsön adnám egy próbára :D
GTPeti2013-03-09 17:22:01 // 136109
Kicsit szkeptikus vagyok ezzl a szíjnyúlással kapcsolatban.
Úgy tudom kordszálakkal van erősítve. Ha mégis nyúlna, akkor sem eshetne le, mert a feszítő ugye rugós. Szóval inkább a feszítőd körül nézelődnék. Nem egy nagy akció kicserélni a feszítőt, a vezetőgörgőt és a szíjat. (Leírás a blogomban.)
Úgy tudom kordszálakkal van erősítve. Ha mégis nyúlna, akkor sem eshetne le, mert a feszítő ugye rugós. Szóval inkább a feszítőd körül nézelődnék. Nem egy nagy akció kicserélni a feszítőt, a vezetőgörgőt és a szíjat. (Leírás a blogomban.)
Kka2013-03-09 17:19:49 // 136108
Ezeket kaptam az autóhoz. De ha 205 helyett 215 lenne se sokat érnék el vele, a 10 centi hézagból lenne 9,5 kb.
sty2013-03-09 16:57:38 // 136107
Nincs valakinek elfekvőben egy fölösleges vonószeme?thx
Trombozis2013-03-09 16:33:32 // 136106
Mennyivel? 4.5 mm-vel? :-) Akkor is megmarad a létre fílling.
Abarai2013-03-09 16:31:25 // 136105
Ha rávaló gumikat vennél, kisebb lenne a rés.
Trombozis2013-03-09 16:28:31 // 136104
Ezt nekem kellene kipróbálni, mert ilyen méreten gondolkodom. :-D
J-Imi2013-03-09 16:20:43 // 136103
Köszi a választ, sikerült kicserélni a lengőkart, igaz nem adta magát könnyen:) Kopogás megszüntetve:)
Hardy2013-03-09 16:19:24 // 136102
Szabeee2013-03-09 16:15:50 // 136101
hát mi történt? :O
sty2013-03-09 15:48:51 // 136100
Skacok,a vezető ülés könyöklőjét lehet valahogy meg preparálni,túl könnyen mozog.Nem tudom milyen megoldása van lehet hogy csak egy csavart kellene meghúzni? Thx
GTPeti2013-03-09 15:35:06 // 136099
Cartárs, szerintem a legpraktikusabb lenne ilyen műveletek előtt átolvasni a szervízCD (eLearn) vonatkozó fejezeteit.
Petya772013-03-09 15:30:35 // 136098
Szervusztok fiuk.Baj van.
Kellene egy motor vagy legalabb motorblok fotengellyel dugyttyukakal hajtokarral egyutt.
156 1,8ts
AR32201
gy.e.2000
Kellene egy motor vagy legalabb motorblok fotengellyel dugyttyukakal hajtokarral egyutt.
156 1,8ts
AR32201
gy.e.2000
Kka2013-03-09 15:28:52 // 136097
egyetlen oka van, szebb az autó ha nincs 10 centis "hézag" a kerékjáratnál. Legalábbis szerintem. a Volt Puntom eleje 9 centit volt ültetve, sose akadtam fent sehol, a kátyúkat ígyis-úgyis kerülgetem, úgyhogy ilyen szempontból mind1 mennyire magas :)
Alfa GT-Csaba2013-03-09 14:37:07 // 136096
Csak ha kiszeded a lengés csilapitót kompletten,vagy legalább is addig leengeded hogy a lengés csilapitó tetejéröl le tudd emelni a felső lengőt azzal az aluminium tartóval együtt
J-Imi2013-03-09 14:29:44 // 136095
Üdv!
Egy sos segìtsèget sztnèk kèrni, a felső lengőkar csavarját hogy lehet kibànyàszni?
Egy sos segìtsèget sztnèk kèrni, a felső lengőkar csavarját hogy lehet kibànyàszni?
Dévid2013-03-09 14:05:50 // 136094
A sportcsomagos futómű is ültetve van 25-30 mm-t, és tudtommal nem fogyasztja jobban a lengőkarokat, mint a normál futómű. Ennél nagyobb ültetés meg már úgyis a használhatóság rovására megy. :)
Alfa GT-Csaba2013-03-09 13:50:31 // 136093
Ti tudjátok,bár szerintem ki van az találva hogy miért olyan ,nem buta emberek tervezték ezeket!De lehet merevebb is lesz a futómű az ültetéstől és ki tudja mennyire fogják ezt kedvelni az amúgy is silány élettartamú lengő karok!
Dévid2013-03-09 13:48:09 // 136092
Hardy2013-03-09 13:43:06 // 136091
A másikba lógott. Fogj két lemezcsíkot kb 1 cm széleset ami végigéri, fúrj a végére egy lyukat ragaszd rá, vagy szegecseld hozzá felülről a szövethez, úgy hogy a lyuk amit fúrtál egybeessen a csavar helyével ami elöl van rajta.
sparco2013-03-09 13:40:39 // 136090
Gondolom esztétikailag van ,,baja" vele... Nekem sem szép a 17" úgy, hogy gyárilag nagy a hézag... mint vmi terepjáró. Úgyhogy Nekem is lentebb kerül a jó idővel. :)
GTPeti2013-03-09 13:33:19 // 136089
Egyetértek. Ültetésre igazán max egy himbálózó futóművű Polo-nak van szüksége, de nem egy remek, utcán használt 156-nak... (Bár előbbi sem lesz jobb tőle, csak más...)
Dévid2013-03-09 13:31:05 // 136088
Lehet a tied merev, de az enyém puha és csak úgy lóg! :(
Alfa GT-Csaba2013-03-09 13:30:16 // 136087
Bátor húzás ilyen utakra az ültetés ,minek ?elég stabil a futóműve ,de te tudod,csak nehogy felakadj vele valahol!
Hardy2013-03-09 13:27:01 // 136086
Semmi. Annyira merev. hogy magától megfogja a két csavar.
Dévid2013-03-09 13:24:48 // 136085
Ha új ablakban nyitod meg, akkor teljes méretben látszik. ;)
Dévid2013-03-09 13:24:00 // 136084
Tudja valaki, hogy a kuplungpedál feletti kárpitot belül a tűzfalnál mi tartja fenn? Elől 2 anya, azt tudom. :)