GTPeti2014-07-04 22:11:00 // 145954
	Nyugi Zsolesz, nem bántás volt és van is benne valami. Egy 18eFt-os lengőkar még nem is számít soknak egy új korában 6-7 milliós autónál. A lengőkar ugyanannyiba kerül egy 2 éves autónál és egy 12 évesnél is... Ez tényleg hozzá tartozik egy ilyen autó fenntartásához. Egy bontott kopóalkatrész már nem annyira a "megkímélt, karbantartott" kategória megoldása. Nem beszélve arról, hogy középtávon többe is kerül.
	
Zsolesz2014-07-04 22:07:25 // 145953
	És amúgy köszönöm, hogy értékeled az életemet, örülök, hogy neked jól megy. Legközelebb a hasonló véleményedet tartsd meg magadnak, pláne ebben a stílusban.
	
GTPeti2014-07-04 22:04:12 // 145952
	Zsolesz, pedig nagyon úgy tűnik... Lásd Alba Autó-s ár...
	
Zsolesz2014-07-04 22:03:27 // 145951
	Nekem 32 ezret mondtak és ez már kedvezmeényes ár volt. Mindent jó áron kapok, nem hinnérm hogy pont ezzel az egy alkatrésszel akartak volna lehúzni.
	
GTPeti2014-07-04 21:39:16 // 145950
	Ha nem Zsolesz lenne (aki hűséges 156 tulaj), biztos megkérdezném, hogy bontott olaj nem érdekli-e. (Csak viccből, ne tessék komolyan venni! ;)
	
redbull902014-07-04 21:30:31 // 145949
	Hát ha neked 18 ezer forint sok egy lengőkarért akkor minek vettél autót? 
Nem a szerelőre kell hagyni az alkatész beszerzést hanem körül kell nézni a neten...
Az alba autónál van ilyen én is ott vettem 2 éve... van gyári 18.633 ezerért meg Vema 14900 ér....
	
Nem a szerelőre kell hagyni az alkatész beszerzést hanem körül kell nézni a neten...
Az alba autónál van ilyen én is ott vettem 2 éve... van gyári 18.633 ezerért meg Vema 14900 ér....
koki762014-07-04 21:14:22 // 145948
	Sziasztok!
Van egy 156 SW 1.9JTD Facelift-em. Mostanában szórakozik velem. A kulcsról ha nyitom, vagy zárom az autót csak jobb oldalon villognak az indexek, megnéztem, hogyha beülök a kocsiba akkor belül a műszerfalon is csak a jobb oldala villog. Az elakadásjelzőm jó, azzal kezdtem. Néha megjavul 1-2 napra. De bevallom kicsit idegesít a hiba , nem tudom hol lehet benne az elektronikája ,ha van egyáltalán neki (mármint a központi zárnak).
Ha van valakinek ötlete, azt megköszönném.....
	
Van egy 156 SW 1.9JTD Facelift-em. Mostanában szórakozik velem. A kulcsról ha nyitom, vagy zárom az autót csak jobb oldalon villognak az indexek, megnéztem, hogyha beülök a kocsiba akkor belül a műszerfalon is csak a jobb oldala villog. Az elakadásjelzőm jó, azzal kezdtem. Néha megjavul 1-2 napra. De bevallom kicsit idegesít a hiba , nem tudom hol lehet benne az elektronikája ,ha van egyáltalán neki (mármint a központi zárnak).
Ha van valakinek ötlete, azt megköszönném.....
GTPeti2014-07-04 20:06:22 // 145947
	Azt nem értem, mit vársz egy bontott hosszlengőkartól. Ez kopóalkatrész, ráadásul tényleg el is kopik és bizony nem kevés szerepe van az autó stabilitásában. Befolyásolja a futóműgeometriát és a gumik is hamarabb elkopnak, ha kopott benne a szilent.
(Én 200ekm-nél cseréltettem és bizony szükség is volt rá.)
	
(Én 200ekm-nél cseréltettem és bizony szükség is volt rá.)
Zsolesz2014-07-04 19:02:32 // 145946
	Nekem eszembe jutott mikor megláttam mennyibe kerül. A szerelőnél meg pont van egy ilyen feleslegesen.
	
GTPeti2014-07-04 18:44:15 // 145945
	A hosszlengőkarra gondolsz, ami "a küszöb folytatása" a kerék felé?
Az ugyanaz. (De nekem eszembe nem jutna bontottat betenni.)
	
Az ugyanaz. (De nekem eszembe nem jutna bontottat betenni.)
DanFather2014-07-04 16:30:52 // 145943
	Köszönöm szépen!:)
	
Zsolesz2014-07-04 14:22:39 // 145942
	
	
Bilux2014-07-04 09:17:43 // 145940
	SW-ben van sedanban nem tudom.
	
Bilux2014-07-04 09:17:08 // 145939
	Csomagtartót nyisd ki annak az oldalán van elvileg egy fényes matrica.
	
DanFather2014-07-04 09:15:36 // 145938
	Sziasztok!
Nagyon szeretném megtudni az autóm színkódját...ugyan még nem ástam magam bele nagyon az utánanézésbe, gondoltam hátha valaki kapásból ránézésre vágja.:)
Köszönöm szépen a segítséget!
	
Nagyon szeretném megtudni az autóm színkódját...ugyan még nem ástam magam bele nagyon az utánanézésbe, gondoltam hátha valaki kapásból ránézésre vágja.:)
Köszönöm szépen a segítséget!
NGC2014-07-04 07:52:56 // 145937
	Elméletileg az 56-é van benne, és az előző törött rugóhoz mérve ugyanakkora volt. Márkaszervizben szereztettem be, és ott is rakták be. A munkahenger most egy éves. Az lesz, hogy tényleg szétszedem az egészet. remélem össze is tudom majd rakni. :)
	
NGC2014-07-04 07:48:01 // 145936
	Szervizben rakták össze, ha jól emlékszem 3-szor, mert mindig kiesett, nem lett a pedálhoz rögzítve. Végül sikerült. De átnézem, köszi.
	
Balage152014-07-04 06:37:56 // 145935
	Köszi a tippet. Ki fogom próbálni. :)
	
GTPeti2014-07-03 23:03:42 // 145934
	Én ezt máshogy látom. El kell dönteni, hogy akarsz az EGR kevés előnyével és több hátrányával élni, vagy nem. Legalábbis szerintem. Ha utóbbi, akkor ki kell írni és el van intézve. Egy régebbi, 115LE-s motornál pedig csati lehúz és ledugóz.
	
Hardy2014-07-03 22:54:13 // 145933
	
	
Kristyon2014-07-03 22:38:49 // 145932
	Köszi!
Csatit, nem húztam le, csak falaztam, először csak alulról, majd a szívó oldal felől is. Igazából még működik, csak úgy vettem észre kevésbé kormol, ha le van falazva, illetve nem kéne takaritgarni ;)
Olyan mintha egyre sűrűbben kéne hozzányúlnom...
	
Csatit, nem húztam le, csak falaztam, először csak alulról, majd a szívó oldal felől is. Igazából még működik, csak úgy vettem észre kevésbé kormol, ha le van falazva, illetve nem kéne takaritgarni ;)
Olyan mintha egyre sűrűbben kéne hozzányúlnom...
GTPeti2014-07-03 22:24:54 // 145931
	A tiednél már nem lehet minden további nélkül lehúzni, mert kigyújtja az ECU lámpát is. De a falazást szerintem nem érzékeli. Ha igen, akkor Manky-től kaphatsz egy optimalizált szoftvert.
	
Kristyon2014-07-03 22:18:07 // 145930
	Hali!
Lefalaznàm én is, ha nem dobna motorhibát. Két hete kaptam tippet, ha az EGR mind két oldalát lefalazom, akkor nem fog hibát dobni. Kipróbáltam, de így is dobja :(
Marad a takarítgatása...
	
Lefalaznàm én is, ha nem dobna motorhibát. Két hete kaptam tippet, ha az EGR mind két oldalát lefalazom, akkor nem fog hibát dobni. Kipróbáltam, de így is dobja :(
Marad a takarítgatása...
GTPeti2014-07-03 21:08:14 // 145929
	Ha nem így lenne nem írtam volna. ;)
	
Balage152014-07-03 20:49:45 // 145928
	Hibát nem ír ha lehúzom a csatit de szerinted berakhatok oda vaktömítést?
	
Bilux2014-07-03 19:21:00 // 145927
	Vagy a munkahneger szar már az akksi alatt. Nekem kismértékben (a porvédő gumi még megfogta) szivárgott és volt hogy nem jött fel teljesen.
	
GTPeti2014-07-03 19:13:29 // 145926
	Nem lenne egyszerűbb lehúzni csatlakozóját és betenni egy vaktömítést?
A te autódnál ezt simán megteheted.
	
A te autódnál ezt simán megteheted.
Hardy2014-07-03 18:58:38 // 145925
	Ha nem jon fel akkor lehet hogy nem az 56 e van benne. A 47 rugoja kicsit rovidebb. De nekem akkor nem jott fel mikor el volt kopva a gumi. Es igy oldottam meg. 
	
Balage152014-07-03 18:14:00 // 145924
	Sziasztok!
156 1,9JTD 116Le-hez keresek EGR-t. Ki tud ebben segíteni? Köszi előre is.
	
156 1,9JTD 116Le-hez keresek EGR-t. Ki tud ebben segíteni? Köszi előre is.
Tuningman2014-07-03 14:58:52 // 145923
	A Textar betét jó választás:)
	
Tuningman2014-07-03 14:58:01 // 145922
	Tudok adni bontottat:)
	
Tuningman2014-07-03 14:56:18 // 145921
	Nézd át újra, hogy biztos jó helyre tetted-e a visszanyomó rugót. Nem igazán egyértelmű a helye a tűzfalon egy pici mélyedés szerűbe kell belerakni. Általában ha nem jó helyen van akkor szokott kibicsaklani. Ha nagyon nem megy akkor vedd ki az egészet és úgy nézd meg, hogy visszajön-e a pedál rendesen. Ha igen akkor úgy is hagyhatod.
	
Zsolesz2014-07-03 10:25:50 // 145920
	Mivel csak a készleten levő anyagokból tudok választani egyéb okok miatt, mi a tapasztalat, melyik kombó lenne jobb?
Hátsó fék:
Brembo tárcsa +
1: Remsa betét
2: Textar betét
Durván 2000 Ft különbség van a kettő között a Textar javára.
Ha 251-es tárcsa lenne a kocsiban, akkor ugyan ez a kérdés, csak Ferodo tárcsával.
Délután 4-ig várom a tippeket :)
	
Hátsó fék:
Brembo tárcsa +
1: Remsa betét
2: Textar betét
Durván 2000 Ft különbség van a kettő között a Textar javára.
Ha 251-es tárcsa lenne a kocsiban, akkor ugyan ez a kérdés, csak Ferodo tárcsával.
Délután 4-ig várom a tippeket :)
Petya 1562014-07-03 09:41:56 // 145919
	Sziasztok! remélem tudtok segíteni szétment a légtőmegmérő utáni csövem nem tudom mi a pontos neve. Harmonika szerű az elején és van rajta egy fölfele álló cső amibe belemegy még egy vékony cső ami a motorba megy. Nem tudjátok esetleg van e valakinek elfekvőbe vagy lehet e kapni valahol és mennyibe kerülne? Előre is köszi a segítséget.
	
NGC2014-07-03 07:58:02 // 145918
	Üdv!
Kuplung pedál téma. A pedál alatt van egy rugó, ami teljesen felnyomja a pedált. Ezt a rugót tavaly cseréltem ki, mert eltört. Azóta nem jön fel teljesen, mert ez a remek rugó/műanyag kombó mindig kibicsaklik a helyzetéből. Van valakinek valami ötlete egy alternatív megoldásra, hogy ne kelljen lábbal felhúzni a pedált minden váltás után?
Köszi!
	
Kuplung pedál téma. A pedál alatt van egy rugó, ami teljesen felnyomja a pedált. Ezt a rugót tavaly cseréltem ki, mert eltört. Azóta nem jön fel teljesen, mert ez a remek rugó/műanyag kombó mindig kibicsaklik a helyzetéből. Van valakinek valami ötlete egy alternatív megoldásra, hogy ne kelljen lábbal felhúzni a pedált minden váltás után?
Köszi!
Zsolesz2014-07-02 21:55:21 // 145917
	Jee, köszi!
Rémlett, hogy már olvastam valahol erről, de akkor itt. Lesz időm megnézem valakivel.
	
Rémlett, hogy már olvastam valahol erről, de akkor itt. Lesz időm megnézem valakivel.
Attika012014-07-02 19:25:11 // 145916
	Felújító szettel Nekem 2-hónapig bírta. Jobban jársz a cserével. Nem is bonyolult..... DOT-4 olajat használtam. Fő hengerről beszélek. Alsó nem produkált nálam ilyet, az folyt :))
	
Bazsi0092014-07-02 19:09:36 // 145914
	Üdv!
Szerencsémre most kezdi el magát megadni a kuplungom... :( így szombat előtt néhány nappal:( Az a jelenség áll fent hogy felpuhult a kuplungom és van amikor majdnem teljesen bent marad van amikor félig visszajön. Az én tippem h a munkahengernél ereszti az olajat. Az lenne a kérdésem hogy valakinek volt-e ilyen tapasztalata már és hogy a javitó szettel ha kicserélem a tömítéseket szerintetek megoldhatom a problémát. Ha igen milyen olajat töltsek bele?? Köszönöm a segítséget.
	
Szerencsémre most kezdi el magát megadni a kuplungom... :( így szombat előtt néhány nappal:( Az a jelenség áll fent hogy felpuhult a kuplungom és van amikor majdnem teljesen bent marad van amikor félig visszajön. Az én tippem h a munkahengernél ereszti az olajat. Az lenne a kérdésem hogy valakinek volt-e ilyen tapasztalata már és hogy a javitó szettel ha kicserélem a tömítéseket szerintetek megoldhatom a problémát. Ha igen milyen olajat töltsek bele?? Köszönöm a segítséget.
Somcy2014-07-02 07:44:54 // 145913
	Köszönöm mindenkinek...
Nem jó hírek...
Az "IN J." feliratú relé kapcsolgat folyamatosan...
Mr. Captain... Elfogadom a meghívást... megkereslek majd a szomszédból... :)
	
Nem jó hírek...
Az "IN J." feliratú relé kapcsolgat folyamatosan...
Mr. Captain... Elfogadom a meghívást... megkereslek majd a szomszédból... :)
MEO2014-07-02 07:02:06 // 145912
	Üdv! 
Van esetleg valakinek ötlete, miért mennek tönkre 5-10 ezer Km.-ként a holtponti jele adók? (1.6ts)
	
Van esetleg valakinek ötlete, miért mennek tönkre 5-10 ezer Km.-ként a holtponti jele adók? (1.6ts)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2014-07-02 02:58:31 // 145911
	Ahogy elnézem, falumbéli vagy. A laptopomon fent van a MultiEcuScan, megvan a komplett KKL kábelszettem is adapterekkel együtt, szóval ki tudom olvasni a hibakódokat ha valamikor átugrasz.
	
Zsolesz2014-07-02 00:17:25 // 145910
	Azoknál a reléknél elég nagy áramok mennek nem? Lehet azt nem bírja valami, hogy a relé kapcsolgat. Azt kellene kideríteni hogy melyik kattog.
Más:
A ventilátorom 1. fokozata szerintem megint megadta magát, ma klímáztam és szerintem csak a gyors fokozat működik, nekem meg ettől halt meg múltkor a klíma rendszer. Lehet ezt javítani valahogy? Vagy csak cserélni újra?
	
Más:
A ventilátorom 1. fokozata szerintem megint megadta magát, ma klímáztam és szerintem csak a gyors fokozat működik, nekem meg ettől halt meg múltkor a klíma rendszer. Lehet ezt javítani valahogy? Vagy csak cserélni újra?
GTPeti2014-07-01 23:36:26 // 145909
	Nem nagyon hiszem, hogy egy relé miatt megy tönkre a bizti. Ennek az esélye nagyon kicsi. :(
	
Somcy2014-07-01 22:53:07 // 145908
	Sziasztok,
Kicsi ótókám folyamatosan kiveri a váltó olaj pumpa? biztosítékot /30A/, az akkumlátoron.
Ha cserélni akarom, az új biztivel folyamatos kattogás / kerepelés hallatszik az akksi alól.
Még egy valami, hogy az akksi előtti relék egyike folyamatosan kattog kb. 5-10 másodpercenként.
Lehet, hogy ez a relé kotlott csak meg, és ezért veri ki a biztit?
Ma háromszor kellett cserélnem kb. 1 km-eren, aztán a többi tízet kibírta.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
	
Kicsi ótókám folyamatosan kiveri a váltó olaj pumpa? biztosítékot /30A/, az akkumlátoron.
Ha cserélni akarom, az új biztivel folyamatos kattogás / kerepelés hallatszik az akksi alól.
Még egy valami, hogy az akksi előtti relék egyike folyamatosan kattog kb. 5-10 másodpercenként.
Lehet, hogy ez a relé kotlott csak meg, és ezért veri ki a biztit?
Ma háromszor kellett cserélnem kb. 1 km-eren, aztán a többi tízet kibírta.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
redbull902014-07-01 18:45:08 // 145907
	Lassan jön az új autó így szeretnék megválni tőle! 
Az ár alku képes azért ennyi mer eladni szeretném nem árulni!
Alfa Romeo 156 1.9 jtd Friss műszakival
	
Az ár alku képes azért ennyi mer eladni szeretném nem árulni!
Alfa Romeo 156 1.9 jtd Friss műszakival
Szabeee2014-07-01 16:29:04 // 145906
	Sziasztok, nem tudna valaki segíteni, hogy a 2.4 M-JET klímakompresszorába milyen számú csapágy megy a szíjtárcsához?
	
zozo1452014-06-30 23:19:56 // 145905
	Helló! Nem tudja valaki mit lehetne kezdeni a távirányítós kulccsal, ha nincs benne a távírányítós része?:) A kocsiban benne van a riasztó, a kulcsot is megismeri, csak éppen kéne bele távirányító.
	
