Hardy2015-12-26 14:32:35 // 149892
A 150 lovasba azt hiszem igen.
osee_selespeed2015-12-26 14:26:49 // 149891
Üdv.!
Belső faceliftes 1.9JTD 16V-ben volt már részecskeszűrő?
Belső faceliftes 1.9JTD 16V-ben volt már részecskeszűrő?
Bazijoee2015-12-26 08:34:08 // 149890
Üdv Urak!
Arról szól a fáma, hogy csikorgó hidegek jönnek szilvesztertől. Nekem meg villog az a fránya izzítás visszajelző, legalábbis már meleg(ebb) motor indításnál (Első indításnál nem) de érzetre sem 100as, 0 foknál már teker 2-3-at. Akksi új. Szóval gondoltam, amit itthon meg lehet nézni... első körben az izzítórelé merre van? Kimérem, hátha. Persze lehet kehes pár gyertya, de azzal nem kísérleteznék itthon normális nyomatékkulcs hiányában...
Arról szól a fáma, hogy csikorgó hidegek jönnek szilvesztertől. Nekem meg villog az a fránya izzítás visszajelző, legalábbis már meleg(ebb) motor indításnál (Első indításnál nem) de érzetre sem 100as, 0 foknál már teker 2-3-at. Akksi új. Szóval gondoltam, amit itthon meg lehet nézni... első körben az izzítórelé merre van? Kimérem, hátha. Persze lehet kehes pár gyertya, de azzal nem kísérleteznék itthon normális nyomatékkulcs hiányában...
Trombozis2015-12-24 15:02:32 // 149889
Nem kell neki nyomni...
nagyT2015-12-24 12:50:19 // 149887
Hy.ha nincs fűtés a kocsiban,mármint nem forog a ventilátor .Akkor milyen bajok lehetnek? Vagy egyből venti csere?a sima biztosítékot megnéztem annak nincs baja.
Pisti13002015-12-24 12:37:59 // 149886
Sziasztok!
Elso sorban mindenkinek kellemes unnepeket.
Masod sorban:) A 156fl sw hatso lokharitjan belulrol jelolve van a tolatoradarok helye?
Elso sorban mindenkinek kellemes unnepeket.
Masod sorban:) A 156fl sw hatso lokharitjan belulrol jelolve van a tolatoradarok helye?
tormasigyulus2015-12-24 12:01:51 // 149885
PistaFR2015-12-23 21:47:45 // 149884
Bizony, én annak idején nem is tudtam kicserélni mert sietnem kellett, és nem találtam a hátsó csavarját. Minden más le volt már kötve, de muszáj volt összerakni mert korlátozott volt az idő. Végül szakemberre hagytam több más dologgal együtt.
tormasigyulus2015-12-23 21:34:43 // 149883
Mindegy, már megemésztettem a nehézségeket :)
Nem akartam leszedni az alsó motor burkolatot a hűtő alján lévő vízcső hozzáféréséhez,mert ugye úgy lehet leereszteni a vizet,ezért lekötöttem a termosztátról a csöveket,aztán follyál ecsém amerre akarsz.
Az biztos,ha egyszer a tulajdonomban lesz egy autógyár,akkor abban az autóban amit ott gyártanak,csak olyan hűtő lesz,amin lesz egy leeresztő csavar.
Aránylag azért jó helyen van a termosztát,de azért ki kellett szedni az akksit,meg az egész akksi tartó tálcát. No de,van a termosztátháznak két felfogató csavarja,az egyik az lófasz,de a másik felfogat valami henger alakú szart a mi az EGR-be megy,ha azt nem kéne lekötögetni akkor fasza lenne,de le kell.....
Nem akartam leszedni az alsó motor burkolatot a hűtő alján lévő vízcső hozzáféréséhez,mert ugye úgy lehet leereszteni a vizet,ezért lekötöttem a termosztátról a csöveket,aztán follyál ecsém amerre akarsz.
Az biztos,ha egyszer a tulajdonomban lesz egy autógyár,akkor abban az autóban amit ott gyártanak,csak olyan hűtő lesz,amin lesz egy leeresztő csavar.
Aránylag azért jó helyen van a termosztát,de azért ki kellett szedni az akksit,meg az egész akksi tartó tálcát. No de,van a termosztátháznak két felfogató csavarja,az egyik az lófasz,de a másik felfogat valami henger alakú szart a mi az EGR-be megy,ha azt nem kéne lekötögetni akkor fasza lenne,de le kell.....
PistaFR2015-12-23 21:10:55 // 149882
Akarsz beszélni róla? :D
tormasigyulus2015-12-23 18:13:18 // 149881
Béci Ɨ|ѯ2015-12-23 07:04:57 // 149880
Az egyáltalán nem rossz! Egy 1.6-os is megenne ennyit ha nyomja neki az ember. :)
Pisti13002015-12-23 00:11:48 // 149879
Akkor szinten az izzo helyen probalj vekony csavarhuzoval benyulni es kiakasztani
Liquid2015-12-22 19:16:23 // 149878
ameddig nem tartod fel a forgalmat addig egészségedre :)
VV62015-12-22 19:11:21 // 149877
Lehet, hogy csak másképp értelmezted a városi fogyasztást, mint a gyár.
-
Én meg elmentem fel a Mátrába, ott végignyomtam, ahogy bírtam, át a Bükkbe, ott is végig, ahogy a csövön kifért, aztán átbumliztam Miskolcon Szikszóig, onnan vissza végig a 3. főúton nem lassan és az egész átlaga 9l/100km körüli lett. Teljesen elégedett vagyok. Semmivel sem fogyaszt többet, mint egy hasonló tudású japán autó.
-
Én meg elmentem fel a Mátrába, ott végignyomtam, ahogy bírtam, át a Bükkbe, ott is végig, ahogy a csövön kifért, aztán átbumliztam Miskolcon Szikszóig, onnan vissza végig a 3. főúton nem lassan és az egész átlaga 9l/100km körüli lett. Teljesen elégedett vagyok. Semmivel sem fogyaszt többet, mint egy hasonló tudású japán autó.
Zsolesz2015-12-22 18:52:17 // 149876
Na pont így próbáltam, de nem jött ki.
Szívás, ráadásul van 3 pár lámpám itthon és rosszat melegítettem szét.
Szívás, ráadásul van 3 pár lámpám itthon és rosszat melegítettem szét.
erno156sw2015-12-22 09:25:40 // 149875
Nekem a fogyasztás a fétisem az autóknál. Őrült megszállottsággal vagyok képes harcolni azért, hogy belőjem a fogyasztásomat a gyári adatok alá, eddig mindig sikerült ;)
Karácsonyi leállás okán ráértem, és kiszámoltam az elmúlt 21.000 km átlagfogyasztását (2015 augusztusa óta):
7,6 liter/100 km a minimum, amit sikerült elérni: 6,65 liter/100km, a maximum: 8,9 liter/100 km.
Túlnyomó részt melóba járás (úgy 80%-ban), ami főút/autóút/faluk/mellékutak (napi 2X90km), a maradék 20%: autópálya, városi araszolás, külföldi utak...
Azt kell mondjam, elégedett vagyok ezzel a fogyasztással, egy 2.0 JTS motortól elég jó adatok.
Előkerítettem a júzer manuálomat. Gyári adatok vs Én méréseim:
Városi fogy. gyári: 12,5 liter/100km
Városi fogy. nálam: 8,9 liter/100km (vegyük az én legmagasabb fogysztásomat)
Városon kívüli fogy. gyári: 6,6 liter/100km
Városon kívüli fogy. nálam: 6,65 liter/100km (vegyük az én minimumomat a gyárival szemben)
Vegyes fogysztás gyári: 8,6 liter/100km
Vegyes fogysztás nálam: 7,6 liter/100km
Még egy autó, ahol sikerült beveretnem a fogyasztást a gyári adatok alá. Ilyenkor azért elégedett vagyok :)
Karácsonyi leállás okán ráértem, és kiszámoltam az elmúlt 21.000 km átlagfogyasztását (2015 augusztusa óta):
7,6 liter/100 km a minimum, amit sikerült elérni: 6,65 liter/100km, a maximum: 8,9 liter/100 km.
Túlnyomó részt melóba járás (úgy 80%-ban), ami főút/autóút/faluk/mellékutak (napi 2X90km), a maradék 20%: autópálya, városi araszolás, külföldi utak...
Azt kell mondjam, elégedett vagyok ezzel a fogyasztással, egy 2.0 JTS motortól elég jó adatok.
Előkerítettem a júzer manuálomat. Gyári adatok vs Én méréseim:
Városi fogy. gyári: 12,5 liter/100km
Városi fogy. nálam: 8,9 liter/100km (vegyük az én legmagasabb fogysztásomat)
Városon kívüli fogy. gyári: 6,6 liter/100km
Városon kívüli fogy. nálam: 6,65 liter/100km (vegyük az én minimumomat a gyárival szemben)
Vegyes fogysztás gyári: 8,6 liter/100km
Vegyes fogysztás nálam: 7,6 liter/100km
Még egy autó, ahol sikerült beveretnem a fogyasztást a gyári adatok alá. Ilyenkor azért elégedett vagyok :)
Pisti13002015-12-22 07:22:10 // 149874
Ket oldalon ket ful fogja. Az izzonal benyulva ki tudod nyomni ovatosan
NinaZoli1562015-12-22 01:52:31 // 149873
Amennyire en latom csak horpadt, de nem 100%.
Zsolesz2015-12-22 00:46:07 // 149872
Jó móka, épp hűtőcsere előtt állok. :)
Más:
Aki szedett szét FL előtti első lámpát, mondja el, hogy az indexnél az a bordás lap hogy jön ki, mert nem bírom kiszedni a belsejét a lámpatestnek, ha jól gondolom amögött van egy csavar, ami tartja az egészet. Nem akarom eltörni.
Más:
Aki szedett szét FL előtti első lámpát, mondja el, hogy az indexnél az a bordás lap hogy jön ki, mert nem bírom kiszedni a belsejét a lámpatestnek, ha jól gondolom amögött van egy csavar, ami tartja az egészet. Nem akarom eltörni.
tormasigyulus2015-12-21 21:17:13 // 149871
Nekem szerdán jön az új termosztát,két ünnep közt csere. Nekem most csak Vernet márkájúra (legolcsóbb 15.500ft) volt pénzem,remélem az is jó lesz azért.
slopper2015-12-21 20:37:11 // 149870
Természetesen termosztát csere :)
slopper2015-12-21 20:24:30 // 149869
Sziasztok írtam 1-2 hete a hűtővízhomerseklet miatt.azok tanácsára hallgattam akik azt írták csere. Csereltük facetra,vagy mi,és láss csodát felment a kilencvenes és nyolvanas(mint kiderült az 80) közé,tehát 85 fokra. Sokkal szebben jár a motor is üzemi hőfokon :)
De azért, hogy ne legyen minden olyan szép az egr tartó csavarok közül az egyik beletört, ezért szívósor stb le, ahhoz,hogy hozzá lehessenn férni a beleszkadt csavarhoz. Így kicsit a viszonylag egyszerű munka egy kicsit bonyolultabb lett, nekem főleg árban.
Üdv,köszönöm az iránymutatást.
De azért, hogy ne legyen minden olyan szép az egr tartó csavarok közül az egyik beletört, ezért szívósor stb le, ahhoz,hogy hozzá lehessenn férni a beleszkadt csavarhoz. Így kicsit a viszonylag egyszerű munka egy kicsit bonyolultabb lett, nekem főleg árban.
Üdv,köszönöm az iránymutatást.
tormasigyulus2015-12-21 15:50:44 // 149868
Rámértem géppel,tényleg 80 a második vonalka :)
rain91x2015-12-21 14:08:15 // 149867
Ma sikerült bekötni az utólagos univerzális központizár vezérlőt SW-be.
Először a kesztyűtartónál keresgéltem egy egységet, de sajnos nem találtam, biztos a másik oldalon van.
SW csomagtartóban van a gyári távirányítós egység vevője, arra kötöttem rá, hozzá is lehetett férni mindenhez, volt elég hely, ha segítség kell szólj, leírom mit hogyan kötöttem. (sajnos az index villogtatást nem tudtam megcsinálni, mert nem akartam előre vezetni 2 vezetéket emiatt a vészvillogó kapcsolóig, ezért lett volna jobb inkább közvetlenül rákötni a gyári központizár vezérlőre, amit nem találtam a kesztyűtartónál.)
Először a kesztyűtartónál keresgéltem egy egységet, de sajnos nem találtam, biztos a másik oldalon van.
SW csomagtartóban van a gyári távirányítós egység vevője, arra kötöttem rá, hozzá is lehetett férni mindenhez, volt elég hely, ha segítség kell szólj, leírom mit hogyan kötöttem. (sajnos az index villogtatást nem tudtam megcsinálni, mert nem akartam előre vezetni 2 vezetéket emiatt a vészvillogó kapcsolóig, ezért lett volna jobb inkább közvetlenül rákötni a gyári központizár vezérlőre, amit nem találtam a kesztyűtartónál.)
Bilux2015-12-21 12:05:41 // 149866
Valószínű a kerámia széttörött, kilyukadt a ház is vagy csak behorpadt?
Kipufogóshoz vidd el
Kipufogóshoz vidd el
NinaZoli1562015-12-21 11:40:25 // 149865
Emiatt a serules miatt nagyon fura hangja lett. Gondolom ez "normalis". :(
Bilux2015-12-21 11:38:06 // 149864
Katalizátor.
NinaZoli1562015-12-21 11:06:50 // 149863
Zsolesz2015-12-21 00:00:09 // 149862
Ha kopott a fékbetét attól is csinálhatja, ha pl gyorsításnál ellöttyen a folyadék a tartályban.
Kopott betétnél kint vannak a dugattyúk nagyon és a tartályban lemegy a folyadék szintje. Nézz rá arra is szerintem, mielőtt feltöltöd!
Kopott betétnél kint vannak a dugattyúk nagyon és a tartályban lemegy a folyadék szintje. Nézz rá arra is szerintem, mielőtt feltöltöd!
PistaFR2015-12-20 21:10:37 // 149861
Arra készülj hogy az EGR hűtőjét is le kell venned legalább részlegesen, mert az egyik füle a termosztát egyik csavarján osztozik, és a hűtő füle van felül. A másik rögzítési pontja valahol hátul van.
Alfa GT-Csaba2015-12-20 20:40:10 // 149860
Gyári bilincs szétfeszít /ha még az van rajta/ aztán a csövet lehúzni
tormasigyulus2015-12-20 20:22:02 // 149859
Ott van valami leeresztő,vagy a csövet kell lehúzni?
Alfa GT-Csaba2015-12-20 18:59:16 // 149858
a hűtő alsó csövénél
tormasigyulus2015-12-20 18:22:06 // 149857
Hol kell leengedni a vizet 2001-es 156 1.9 jtd-nél? Kúrva termosztátot akarok cserélni. Köszi
tormasigyulus2015-12-20 18:06:49 // 149856
Nem áll el normál állapotbanl,csak elpattintottam véletlen a két patentot. Pótlás alatt :)
dudialfa2015-12-20 17:30:22 // 149855
Ranezek jobban, de mintha onnan jönne, talpanom is erzem, nemviszem vissza mert 1000 kmre van tolem ahol csinaltak.
PistaFR2015-12-20 14:15:04 // 149854
A pedáltól jön a kattanás? Van ott egy rugó, annak lehet ilyen hangja.
Bilux2015-12-20 12:09:05 // 149853
Vidd vissza ahol csinálták mindenképp
NinaZoli1562015-12-20 11:52:24 // 149852
Csinalok. Nemsokara feltoltom! "gömb"
Piritu - 1.000.0002015-12-20 09:25:49 // 149851
Esetleg egy fénykép róla? Sok "nagy gomb" van a motortérben.
dudialfa2015-12-20 03:38:08 // 149850
Kuplungal kacsolatban irtam par napja, nos kicsereltek 950 azaz 950 euromba fájt, jo minden tette a dolgat erre most parkoloba leallitom, kinyomom a kjplungot kattan, ransomok megint, kattan, egykattogo hang mikor nyomom kb a felenel, ha lassan lagyan nyomtam akkor nem adott hangot, ha erosebben hirtelenebben nyomtam kattan, pattogo szerü hang, valwkinek valami ötlet hogy megis miez, iden ma remelem nemkell rakolteni a kuplungra, egyebkent komplett szettet kicsereltek, tarcsa munkahenger kinsomocsapagx szval alleszusammenn.
NinaZoli1562015-12-19 23:31:33 // 149849
Sziasztok!
Ahogy lenezek a motorterbe, az orranal lent van ket nagy " gomb" ami azt hiszem alulrol osszekaocsolodik. Annak mi a neve? Sajnos megserult, de nem tudom mi az es ra sem tudok keresni menni... :(
Köszönöm!
Ahogy lenezek a motorterbe, az orranal lent van ket nagy " gomb" ami azt hiszem alulrol osszekaocsolodik. Annak mi a neve? Sajnos megserult, de nem tudom mi az es ra sem tudok keresni menni... :(
Köszönöm!
JulesTS2015-12-19 13:58:38 // 149848
Lehet, hogy en vagyok a bena, de nem lett tokeletes,, hiaba melegitettem, nem maradt ugy ahogy jol fedett volna...
Piritu - 1.000.0002015-12-19 13:57:56 // 149847
Ha nem hiszed, dugj rá egy FES/MES-t és olvasd ki. Én megtettem :-)
PistaFR2015-12-19 13:12:09 // 149846
A fényező örült is hogy nem kell maszkolni. :P
Dévid2015-12-19 12:48:46 // 149845
Enyém '97-es, semmi VDC, színre fújt löksik, tükörházak. Bár lehet az utólagos móka, mivel párszor már fényezve volt. :D
Hardy2015-12-19 12:24:19 // 149844
Akkor kezdheted. De előtte olvasd el:Hőfokmérő rejtelmei
rain91x2015-12-19 10:37:24 // 149843
Arra az elálló légzsák takaróra a patent csere után, hőlégfúvó volt a megoldás :)