Hát akkor...? ;)
"A sötét oldal könnyebb, csábítóbb...de ott csak harag van meg gyűlölet" :)
VV62017-12-22 19:14:35 // 153792
Gergely2017-12-22 18:35:47 // 153791
Ja, a 147-en lehet volt róla szó, már nem tudom... :)
Mondjuk egy Busso kedvéért elmennék a kilencig én is :)
Alapvetően nálunk sem városi autó lenne, amit lehet, igyekszünk bringával meg tömegközlekedéssel megoldani.
A franciáknak valóban van/volt pár motorja, ami elismerésre méltóan keveset fogyaszt.
Mondjuk egy Busso kedvéért elmennék a kilencig én is :)
Alapvetően nálunk sem városi autó lenne, amit lehet, igyekszünk bringával meg tömegközlekedéssel megoldani.
A franciáknak valóban van/volt pár motorja, ami elismerésre méltóan keveset fogyaszt.
Gergely2017-12-22 18:26:49 // 153790
Szia!
Végiglapozgattam és ha jól számoltam az eddigi szűk 5 év és bő 60 ezer km alatt kb 700 ezret költöttél az 56-ra kisebb hibaelhárításokra. Ebben nincsenek benne az olajcserék, meg a csinosítgatások költségei. Őszintén szólva kicsit megrettentem :)
Végiglapozgattam és ha jól számoltam az eddigi szűk 5 év és bő 60 ezer km alatt kb 700 ezret költöttél az 56-ra kisebb hibaelhárításokra. Ebben nincsenek benne az olajcserék, meg a csinosítgatások költségei. Őszintén szólva kicsit megrettentem :)
VV62017-12-22 16:55:24 // 153789
Igaz, az valaki más volt a 147-en.
Nekem a V6-tal 9L az átlag, de dugózni nem szoktam.
Képzeld, régen volt egy ősöreg Renault 18-am, 1,7 benzines, azzal 5L-es átlaggal mentünk ki Kijevbe meg vissza :) Egy hihetetlen szar volt, de alig fogyasztott.
Nekem a V6-tal 9L az átlag, de dugózni nem szoktam.
Képzeld, régen volt egy ősöreg Renault 18-am, 1,7 benzines, azzal 5L-es átlaggal mentünk ki Kijevbe meg vissza :) Egy hihetetlen szar volt, de alig fogyasztott.
Gergely2017-12-22 16:43:38 // 153788
Én nem említem a fogyasztást asszem egyszer sem, de tény, hogy örülnék neki, ha 8 alatt maradna, átlagban. Ez nálam kb 10% város, 20% közút, a többi pálya.
atis_166jtd2017-12-22 15:59:06 // 153787
A TRW lengőkarokat ne emlegesd. Nekem ezek után emlegetett gagyi van benne, 2 szilent cserén vagyok túl és 150 k kilóméteren. A trw 15000 után szilent nyüszögött majd a gömbfej adta meg magát. Bevizsgáltatás után kiderűlt hogy élhetek a garanciás cserével. Sajna ez elmondható mind a két autónkról.
Ricoe1562017-12-22 13:27:04 // 153786
Hali.
Ha megnézed a blogomat kb. látható a két autó közötti különbség.
Kb. 95%-ban mindent felírtam ami történt az autóimmal. 146-t 8 évig használtam. A mostanit meg szerintem még fogom egz darabig, mert hülyeség lenne eladni :)
Ha megnézed a blogomat kb. látható a két autó közötti különbség.
Kb. 95%-ban mindent felírtam ami történt az autóimmal. 146-t 8 évig használtam. A mostanit meg szerintem még fogom egz darabig, mert hülyeség lenne eladni :)
Abarai2017-12-22 09:13:35 // 153785
Váltóból sikerült bevásárolnom a legkevésbé sikerült változatokat. Volt egy Selespeedem (ezt csak 2 literes benzinesekhez adták, az enyém JTS volt), most meg egy V6-ot hajtok a 6 fokozatú kézivel.
A Selespeedben nem maga a váltó a gyenge pont, hanem az azt működtető hidraulika. Tizenévesen készülhetsz rá, hogy bárhol és bármikor maga alá engedheti a Tutelát, de ha egyszer megcsináltatod egy hozzáértővel, viszonylag tartós lesz. A működése meg olyan, hogy ki kell próbálni. Egyesek vért hánynak tőle, én szerettem.
A hatos kézi meg egyszerűen gyenge. Nem sokkal vétel után szét is hullott, ahogy kell. Persze bőven tizenéves volt már, és legfeljebb találgatni lehet, hogy hogyan használta az előző tulaj. A cserederabbal még nem volt gond az azóta megtett 55 ezer kilométer alatt, pedig az se új volt.
Ezeken kívül tényleg csak az első-felső lengőkarokat tudom kiemelni. Azokból érdemes a felső polcról választani (gyári vagy TRW, már ha nem ugyanaz a kettő), mert annyival nem drágábbak a gagyinál, mint amennyivel tartósabbak.
A Selespeedben nem maga a váltó a gyenge pont, hanem az azt működtető hidraulika. Tizenévesen készülhetsz rá, hogy bárhol és bármikor maga alá engedheti a Tutelát, de ha egyszer megcsináltatod egy hozzáértővel, viszonylag tartós lesz. A működése meg olyan, hogy ki kell próbálni. Egyesek vért hánynak tőle, én szerettem.
A hatos kézi meg egyszerűen gyenge. Nem sokkal vétel után szét is hullott, ahogy kell. Persze bőven tizenéves volt már, és legfeljebb találgatni lehet, hogy hogyan használta az előző tulaj. A cserederabbal még nem volt gond az azóta megtett 55 ezer kilométer alatt, pedig az se új volt.
Ezeken kívül tényleg csak az első-felső lengőkarokat tudom kiemelni. Azokból érdemes a felső polcról választani (gyári vagy TRW, már ha nem ugyanaz a kettő), mert annyival nem drágábbak a gagyinál, mint amennyivel tartósabbak.
Jani552017-12-22 09:07:30 // 153784
A 146 és a 156 föld és ég, hatalmas különbség, nem is ugyanaz a kategória.
A 146 eléggé egyszerű műszaki megoldásaiban, kivitelezésében, jobban, könnyebben javítható. A futómű rém egyszerű, fékek alulméretezettek, viszont kiváló a karosszéria, rozsdásodásra nem hajlamos. Motorok a karosszériához jól illeszkednek, kedvező fogyasztással.
156 nagyobb, bonyolultabb, műszaki megoldásaiban inkább csemege. Bonyolultabb, nagyon stabil útfekvést éreztető futómű, hamis stabilitási érzés nincs, soha nem csap be, nagyon kiváló fékekkel. Karosszéria sajnos rozsdásodásra hajlamos, szégyellje magát az AR. Az alulmotorizált változatokat nem szabad megvenni, bár lehet, van akinek az lesz a nyerő. A dinamikus autózáshoz, (az alfa arra való), az erősebb motorok valók és mind jók. Természetesen nagyobb fogyasztással, dehát a fizika már csak ilyen, ingyen nem megy (a másik típusok sem).
A 145/46 aránylag jól pakolható, annak ellenére, hogy kisebb kocsi. A 156 ebből a szempontból nem előnyös, a csomagtér korlátozottan használható.
A 146 eléggé egyszerű műszaki megoldásaiban, kivitelezésében, jobban, könnyebben javítható. A futómű rém egyszerű, fékek alulméretezettek, viszont kiváló a karosszéria, rozsdásodásra nem hajlamos. Motorok a karosszériához jól illeszkednek, kedvező fogyasztással.
156 nagyobb, bonyolultabb, műszaki megoldásaiban inkább csemege. Bonyolultabb, nagyon stabil útfekvést éreztető futómű, hamis stabilitási érzés nincs, soha nem csap be, nagyon kiváló fékekkel. Karosszéria sajnos rozsdásodásra hajlamos, szégyellje magát az AR. Az alulmotorizált változatokat nem szabad megvenni, bár lehet, van akinek az lesz a nyerő. A dinamikus autózáshoz, (az alfa arra való), az erősebb motorok valók és mind jók. Természetesen nagyobb fogyasztással, dehát a fizika már csak ilyen, ingyen nem megy (a másik típusok sem).
A 145/46 aránylag jól pakolható, annak ellenére, hogy kisebb kocsi. A 156 ebből a szempontból nem előnyös, a csomagtér korlátozottan használható.
berobbantam2017-12-22 06:35:03 // 153783
Szia
Én az enyémet bő két éve vettem.Vegyesben használom.Tulajdonképpen ez a melós autóm.Ment bele bő Vételkor már csere érett volt a két hátsó stabpálca a két stabszilent egy kerékcsapágy és a két hátsó toronyszilent.Azóta kellett két első felső lengőkar meg két első stabpálca.és ugye ezek a vételkor sem voltak újak.Most van benne bő 210k.Egyszer szirénázott az egr végett.Le volt falazva.Már így vettem.De nem volt kiírva a progibol.Kiírattam.Más nyűgje eddig nem volt.Olajat 10 ezrenként cserélem.Meg van ültetve.Van alatta 15 mm pogácsa.A futómű szerintem így is birja.Meg van írva.Gyárilag 115 ló volt.Nekem elég amit tud.Ha 90-nél visszalököm 4-be hatalmasat tud lépni.Fogyasztás átlagban 6-6.5 közt.Ez számolt nem amit a komp ír.Legkevesebb 5.2 leg több 6.7.Röviden ennyi.
Én az enyémet bő két éve vettem.Vegyesben használom.Tulajdonképpen ez a melós autóm.Ment bele bő Vételkor már csere érett volt a két hátsó stabpálca a két stabszilent egy kerékcsapágy és a két hátsó toronyszilent.Azóta kellett két első felső lengőkar meg két első stabpálca.és ugye ezek a vételkor sem voltak újak.Most van benne bő 210k.Egyszer szirénázott az egr végett.Le volt falazva.Már így vettem.De nem volt kiírva a progibol.Kiírattam.Más nyűgje eddig nem volt.Olajat 10 ezrenként cserélem.Meg van ültetve.Van alatta 15 mm pogácsa.A futómű szerintem így is birja.Meg van írva.Gyárilag 115 ló volt.Nekem elég amit tud.Ha 90-nél visszalököm 4-be hatalmasat tud lépni.Fogyasztás átlagban 6-6.5 közt.Ez számolt nem amit a komp ír.Legkevesebb 5.2 leg több 6.7.Röviden ennyi.
VV62017-12-22 04:22:34 // 153782
Az öthengeres motor tényleg penge, de mivel itt a fogyasztást gyakran felhoztad, én inkább nem is említettem. Városon kívül ugyan elmegy 8 literrel, de Bp-n simán lesz belőle 12.
Liquid2017-12-21 23:41:17 // 153781
Pont annyira problémás mint bármely, újkorában drágábbak, extrábbnak, prémiumabbnak számító autó, 20 évesen. Alul, küszöböknél rohad, a tank tartó pánt is rohad. Ezek javíthatók, nem vészesek, persze a küszöb azért drágább, főleg ha mondjuk egy Nuvola :)
Motorok: mindenki fikázza a TS-t, de nem kell félni tőle, csak jól meg kell nézni, a dízelek strapabíróak, a 2.4-es már hangban is ott van, erőben simán hozzák a benzinesek szintjét. A V6 a király, de a 2.0TS, vagy az 1.8TS is bőven jó. Az 1.6 szerintem kevés. Ugyanígy nem venném meg sima 1.9 JTD-vel se, de mondjuk az legalább nagyon keveset eszik és húzható.
Váltó problémákról meg elektromos gondokról nem nagyon van tudomásom.
Motorok: mindenki fikázza a TS-t, de nem kell félni tőle, csak jól meg kell nézni, a dízelek strapabíróak, a 2.4-es már hangban is ott van, erőben simán hozzák a benzinesek szintjét. A V6 a király, de a 2.0TS, vagy az 1.8TS is bőven jó. Az 1.6 szerintem kevés. Ugyanígy nem venném meg sima 1.9 JTD-vel se, de mondjuk az legalább nagyon keveset eszik és húzható.
Váltó problémákról meg elektromos gondokról nem nagyon van tudomásom.
Liquid2017-12-21 23:35:20 // 153780
Nemigazán egyeznek meg, max. a jelvényben :)
Gergely2017-12-21 23:12:47 // 153779
Eddig csak a futóművet említettétek, mint olyan területet, ami érzékenyebb és költségesebb.
De mi a helyzet a motorok terén? Váltók? Elektromos dolgok?
De mi a helyzet a motorok terén? Váltók? Elektromos dolgok?
Gergely2017-12-21 23:10:08 // 153778
Az maximum a praktium szempontjából lenne előrelépés a 46-hoz képest, mert egyébként meg az alapokat tekintve megegyeznek (ha jól tudom).
Bár az öthengeres motor elég penge benne :)
Bár az öthengeres motor elég penge benne :)
Liquid2017-12-21 22:28:18 // 153777
Ez mindig igaz ha az ember lép egyet előre és vagy felfele. Akár évjáratban, akár kategóriában.
Kazes☻2017-12-21 22:07:15 // 153776
Anyagilag kell főként felkészültebbnek lenni, szvsz... :)
VV62017-12-21 22:00:14 // 153775
Esetleg még a Fiat Marea Weekendet tudnám ajánlani az 1,6i motorral. Az tényleg nem fogyaszt sokat...csak ne legyen HF-es.
VV62017-12-21 21:58:31 // 153774
Persze, egy régi futómű is lehet gyors, csak nem olyan kényelmes, mint a modernebbek.
Az Opel Mantával a 60kmh-s kanyarban is 160-nal mentem, mégse mondanám, hogy az egy igényes vagy fejlett futóművű autó.
Az Opel Mantával a 60kmh-s kanyarban is 160-nal mentem, mégse mondanám, hogy az egy igényes vagy fejlett futóművű autó.
Liquid2017-12-21 21:45:53 // 153773
A 156-é érzékenyebb, de sokkal jobb. Ha gyári alkatrészekkel van összerakva akkor nem fog azért széthullani. Én bő 50e km-en egy db felső lengőt cseréltem csak, igaz nagyrészt pályán autóztam.
Gergely2017-12-21 21:35:32 // 153772
Viszont a 46-tal is rendre 20-30km/h-val a megengedett maximum felett szoktam a kanyarokat bevenni :D
Gergely2017-12-21 21:34:33 // 153771
hmm... ez a hazai utakon nem biztos, hogy örömhír. A 46 futóművére a megtett kilométerek alatt szinte alig kellett költenem. talán egy pár stab pálcát, lengőkart meg első lengéscsillapítót evett meg mindösszesen.
Gergely2017-12-21 21:32:11 // 153770
hát igen, a Stilo egy átlag családi autó, ami inkább egy focussal, astrával, Golffal, Corollával, civiccel játszik egy ligában.
Gergely2017-12-21 21:30:04 // 153769
azért valljuk be, hogy ez övön aluli szegény Stilonak... :) A 156-ot ezen a téren semmilyen más autó nem tudja megszorongatni, amit ekkora összegekért mérnek. Ezt szerintem a leghithűbb német/japó/stb fanok is aláírják.
VV62017-12-21 19:48:25 // 153768
A 156 futóműve mérföldekkel jobb a 146-énál, de több alkatrészből is áll.
VV62017-12-21 19:45:19 // 153767
...és úgy ülsz benne, mint majom a köszörűkövön. Azért egy 156-ban más az érzés...
berobbantam2017-12-21 18:46:25 // 153766
Szia
A stilo nem szép.A három ajtos még csak-csak valahogy.De a többi?
A stilo nem szép.A három ajtos még csak-csak valahogy.De a többi?
Gergely2017-12-21 16:29:24 // 153765
Sziasztok!
sajnos úgy tűnik, le kell cseréljük a TD 46-osunkat és egyik irány a továbblépésre egy 156-os lenne.
Gondolom többen vagytok itt a fórumon, akik hasonló váltás után vagytok.
A 150.000 km 146-ozás után mire kell számítsak? Érzékenyebb-e a futómű? Van-e olyan alkatrész, ami több odafigyelést igényel? Valóban a 2.5 V6 és a 116 lovas JTD a két legjobb (=legtartósabb, legmegbízhatóbb) motor, amivel elérhető?
Illetve jól jönne még 1-2 praktikus érv a Stilo Multiwagon ellenében, asszonyka győzködésére :D
sajnos úgy tűnik, le kell cseréljük a TD 46-osunkat és egyik irány a továbblépésre egy 156-os lenne.
Gondolom többen vagytok itt a fórumon, akik hasonló váltás után vagytok.
A 150.000 km 146-ozás után mire kell számítsak? Érzékenyebb-e a futómű? Van-e olyan alkatrész, ami több odafigyelést igényel? Valóban a 2.5 V6 és a 116 lovas JTD a két legjobb (=legtartósabb, legmegbízhatóbb) motor, amivel elérhető?
Illetve jól jönne még 1-2 praktikus érv a Stilo Multiwagon ellenében, asszonyka győzködésére :D
SD2017-12-18 13:56:35 // 153764
ott a videó a linken, ott látszik meg van nyomorgatva az eleje, de azt nem itt szedte össze, inkább olyan kocc lehet
RomeoOne2017-12-18 13:11:21 // 153763
Elég betegen áll a motorháztető és hiányzik a scudetto. Olyan, mint ha meg lenne törve.
droberto2017-12-17 13:00:57 // 153761
Zselé2017-12-17 12:18:10 // 153759
Ez közülünk valaki? :DDD
http://m.origo.hu/itthon/20171217-a-kekestetoi-sipalyara-hajtott-egy-auto-a-kocsi-elakadt-a-nagy-hoban.html
http://m.origo.hu/itthon/20171217-a-kekestetoi-sipalyara-hajtott-egy-auto-a-kocsi-elakadt-a-nagy-hoban.html
Balint2017-12-14 19:17:54 // 153758
Na be is jött a tipped! :)
Ugye szeptemberben fényezték az autó legtöbb elemét, beleértve a bal hátulját is és nem szedték ki a szélvédőt csak a kédert arréb nyomták, hogy be tudjanak alá fújni és nem lett visszaragasztva. Megnéztem a jobb oldalát ott végig le van ragasztva a kéder a kasztnihoz, bal oldalt viszont sehol, úgyhogy igazad lett :)
Köszi szépen! :)
Ugye szeptemberben fényezték az autó legtöbb elemét, beleértve a bal hátulját is és nem szedték ki a szélvédőt csak a kédert arréb nyomták, hogy be tudjanak alá fújni és nem lett visszaragasztva. Megnéztem a jobb oldalát ott végig le van ragasztva a kéder a kasztnihoz, bal oldalt viszont sehol, úgyhogy igazad lett :)
Köszi szépen! :)
Kazes☻2017-12-14 18:45:54 // 153757
Én nem emlékszem semmiféle csőre arrafelé...
Ha jól van beragasztva az üveg, akkor mellette szépen lefolyik a víz a csomagtartó pereméhez, majd azt körbefolyva lecsorog hátrafelé, szvsz... Ha a torony belül vizes, akkor nekem a hátsó szélvédő ragasztása jut először eszembe ill., hogy ott elengedhetett. Feltéve, hogy a többit (pl.csomi nyílás gumi tömítés jó) kizártad.
Ha jól van beragasztva az üveg, akkor mellette szépen lefolyik a víz a csomagtartó pereméhez, majd azt körbefolyva lecsorog hátrafelé, szvsz... Ha a torony belül vizes, akkor nekem a hátsó szélvédő ragasztása jut először eszembe ill., hogy ott elengedhetett. Feltéve, hogy a többit (pl.csomi nyílás gumi tömítés jó) kizártad.
Balint2017-12-14 18:27:59 // 153756
Na majd elviszem holnap ha lesz időm szélvédőshöz, ha kiszedik hátha meg lesz a hiba oka. Én a vízelvezető elrepedésére gondoltam de akkor az is lehet amit te mondasz.
Amúgy azt nem tudod véletlen, hogy van megoldva a vízelvezető? Egy kis műanyag cső az?
Amúgy azt nem tudod véletlen, hogy van megoldva a vízelvezető? Egy kis műanyag cső az?
Kazes☻2017-12-14 18:15:32 // 153755
Az üvegnél is befolyhat, ahogy folyik le... szvsz azt is érdemes ellenőrizni.
Balint2017-12-14 18:05:31 // 153754
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy még mindig beázik a 156-osom csomagtere(Sedan)
Folyattam vizet injekciós tűvel a vízelvezetőbe bal oldalt a hátsó szélvédő tetejénél. Namost ott folyik be félúton, de kifele is jön a nagyja a lökhárító alatt szóval elvileg eldugulva nincs.
Mégis a torony környékén befolyik a csomagtartóba egy kevés. Valaki nem tudná nekem megmondani aki már látott ilyet, hogy van megoldva ott az elvezetés. Gondolkodtam azon is, hogy kinyomom belülről karosszéria tömítővel,de nem merem még nehogy aztán eltömítse teljesen az elvezetőt és megálljon benne a víz. Ha más nem elviszem szélvédőshöz, ha kiszedik hátha több látszik.
Előre is köszönöm!
Olyan problémám van, hogy még mindig beázik a 156-osom csomagtere(Sedan)
Folyattam vizet injekciós tűvel a vízelvezetőbe bal oldalt a hátsó szélvédő tetejénél. Namost ott folyik be félúton, de kifele is jön a nagyja a lökhárító alatt szóval elvileg eldugulva nincs.
Mégis a torony környékén befolyik a csomagtartóba egy kevés. Valaki nem tudná nekem megmondani aki már látott ilyet, hogy van megoldva ott az elvezetés. Gondolkodtam azon is, hogy kinyomom belülről karosszéria tömítővel,de nem merem még nehogy aztán eltömítse teljesen az elvezetőt és megálljon benne a víz. Ha más nem elviszem szélvédőshöz, ha kiszedik hátha több látszik.
Előre is köszönöm!
Macccy2017-12-14 15:38:28 // 153753
Okés, köszi így lesz .. Ki lett próbálva, hangja az van melegen is, kis kékes pamacsok mintha lennének néhány gázpedál nyomásra reakcióként. Ennek ellenére az olajszintet valaki szintre töltötte, nem hiányzik belőle, az autó húz, olajcsere már időszerű lesz, szóval ha megvesszük, akkor kap rendes tiszta síkosítót. Alsó levegő csövet még lehet megnézzük mennyire sok olajat tartogat :)
Kristyon2017-12-14 14:48:20 // 153752
Hali, elsősorban nézd meg a levegőcsöveket, nincs-e valamelyik kirepedve. Ha ezek rendben vannak, akkor gyanakodhatsz a turbó középrészre...
Macccy2017-12-14 13:02:21 // 153751
Sziasztok,
Egy kérdéssel járulok ide: adva van egy 1.9 JTD 16V, esetünkben ugyan egy GT -ben van, de amennyire tudom gyakori motor volt 56 -ban is. A jelenség, hogy a turbónak búgó turbina hangja van. Nem az a vékony fütyülés ami felpörgetve magasodik, hanem már alapjáraton is inkább egy kevésbé magas, a hajszárítókéra hajazó "süvítés", pörgetéskor nyilván erősödik. Találkoztatok ti ilyesmivel? Ez mitől lehet? Az autó eladásra vár, jó ideje áll, ettől eltekintve szépen indult, a kipróbálás ma lesz megejtve. Olaj? Turbó középrész? Valami beégés? Netán típushibája ennek a motornak, esetleg ennek a turbónak?
Várok ötletet, előre is köszönöm!
Egy kérdéssel járulok ide: adva van egy 1.9 JTD 16V, esetünkben ugyan egy GT -ben van, de amennyire tudom gyakori motor volt 56 -ban is. A jelenség, hogy a turbónak búgó turbina hangja van. Nem az a vékony fütyülés ami felpörgetve magasodik, hanem már alapjáraton is inkább egy kevésbé magas, a hajszárítókéra hajazó "süvítés", pörgetéskor nyilván erősödik. Találkoztatok ti ilyesmivel? Ez mitől lehet? Az autó eladásra vár, jó ideje áll, ettől eltekintve szépen indult, a kipróbálás ma lesz megejtve. Olaj? Turbó középrész? Valami beégés? Netán típushibája ennek a motornak, esetleg ennek a turbónak?
Várok ötletet, előre is köszönöm!
aranytl2017-12-13 11:57:41 // 153750
Az info gombot nem kell hosszan nyomni, arra valóban semmit sem csinál.
A menüben keresd ki a service sort, majd válaszd ki.
Ez után kell nyomni a + és - gombot egyszerre kb. 10 másodpercig és az intervallum ismét 20000km lesz.
A menüben keresd ki a service sort, majd válaszd ki.
Ez után kell nyomni a + és - gombot egyszerre kb. 10 másodpercig és az intervallum ismét 20000km lesz.
B3WiN2017-12-12 20:37:33 // 153749
Nekem eddig így működött, de körülnéztem alfaowner-en és ott láttam többféle megoldást is (érdekes...)
1. a + info és - gombot nyomd le egyszerre min 10mp-ig (ügyelj arra, h a 3 gombot egyszerre nyomd le)
2. nyomd meg az info gombot és görgess le a szerviz menüig, majd ott nyomd hosszan (min 10mp) a + és - gombot
1. a + info és - gombot nyomd le egyszerre min 10mp-ig (ügyelj arra, h a 3 gombot egyszerre nyomd le)
2. nyomd meg az info gombot és görgess le a szerviz menüig, majd ott nyomd hosszan (min 10mp) a + és - gombot
Seboendre2017-12-12 17:24:43 // 153748
https://www.youtube.com/watch?v=WGL3ekhEMP4
Semmit nem csinál sajna.
Semmit nem csinál sajna.
Seboendre2017-12-12 16:40:17 // 153747
Na lehet ezt rontottam el. Köszi. Tesztelem.
Jozso532017-12-12 12:38:41 // 153746
Tisztelt Uraim!
Az után érdeklődnék hogy a gázpedál potinak hol van a csatlakozoja: P0220-as kodot olvastunk ki.Van aki szerint a jobb első ülés alatt van de van olyan is aki szerint a kesztyütarto mögött van .És milyen szinü a csati.
A kocsi 2001-es 1.6 TS 156-os.
Elöre is köszönöm.
Az után érdeklődnék hogy a gázpedál potinak hol van a csatlakozoja: P0220-as kodot olvastunk ki.Van aki szerint a jobb első ülés alatt van de van olyan is aki szerint a kesztyütarto mögött van .És milyen szinü a csati.
A kocsi 2001-es 1.6 TS 156-os.
Elöre is köszönöm.
B3WiN2017-12-11 22:12:15 // 153745
Köszi meglesem :D
B3WiN2017-12-11 22:11:58 // 153744
Az info gombot hosszan nyomod, míg a szerviz infók jelennek meg, nem pedig a menü?
berobbantam2017-12-11 17:28:35 // 153743
Szia
Az ajtónyitás érzékelő szerintem a zárban van de ez nem biztos.A csomagtér ajtón lenni kéne két oldalt egy-egy hatszögletű gumibaknak.Azokat ha beljebb tekered könyebben csukódik.Ha koppig be van tekerve a záron kell állítani valahogy.
Az ajtónyitás érzékelő szerintem a zárban van de ez nem biztos.A csomagtér ajtón lenni kéne két oldalt egy-egy hatszögletű gumibaknak.Azokat ha beljebb tekered könyebben csukódik.Ha koppig be van tekerve a záron kell állítani valahogy.