Fórum >> Típusok >> 159

droberto2012-03-19 08:12:51 // 19964
De legalább külted neki!
droberto2012-03-19 08:12:10 // 19963
Nincs bajom a nyomva tartással, de ha az írja a könyv, hogy pöccre is indul, akkor induljon arra is, ha én úgy szeretném!
Mire gondolsz? Én most láttam egy 2.0-es 2005-ös Mondeót indulni és konkrétan, nekem arról ugrott be egy traktor.
Ja és azt vedd figyelembe, hogy az 59 motorja körül nincs semmilyen szivacsos zajszigetelő. Láttam most egy háromhengeres PDTI-t, ott az egész hengerfej be van bugyolálva! Ezt szó szerint értsd! A Mondeóé is szigetelt volt...
droberto2012-03-19 08:07:17 // 19962
Ez akkor érdekes...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-19 07:11:39 // 19960
na igen a 235-ös gumi jól tapad ellenben sokat kér, tekerj vissza a novitecen mert lassan nem csak fék cserében ha nem kuplungszettben is gondolkozhatsz
.......................2012-03-19 06:38:21 // 19959
"Így 6,24-et kapunk, ami figyelembe véve a 90% városon kívüli 90-es tötyörgést, k..va sok. Nagy kerék ide, vagy oda!"

ettől kevesebbet nem fog enni
örülj ennek ez NAGYON JÓ fogyasztás

vagy vegyél egy MITO 1,6 jtdm et , az ilyen körülmények között 4,5 et eszik
W.2012-03-19 05:39:07 // 19958
Az összes feltételnek célszerű teljesülnie. A beállított sebességet csak a recall gombbal hívható vissza. Pl. Ha 140- re állítod és lefékezel 80 - ra, visszarakod 4.- be, akkor célszerű mondjuk 100-110- ig gyorsítani és feltenni 6.- ba, majd ezután megnyomni a recall- t!
Csosznorbert2012-03-19 00:52:04 // 19957
Nekem két pesti krinnya 1200 km, 7.9 L ..... küldtem neki :))))
Csosznorbert2012-03-19 00:46:56 // 19956
Nálam fel-le. :P
stukker19872012-03-18 23:57:53 // 19955
Erre a felvetésre én is kíváncsi vagyok,mert ha már nyomógombos,akkor legalább ne kellene folyamatosan nyomva tartani...
Elég baj az hogy pár konkurensnél sokkal zajosabban indul(mint a traktor):)
ferike1592012-03-18 23:32:37 // 19954
Sziasztok!
Tudtok valahol olcsón 159-re emblémát az elejére?
droberto2012-03-18 22:48:24 // 19953
Kérdés 3.:
Nincs valakinek esetleg facelift előtti használatija!
Link is jó lenne!
droberto2012-03-18 22:39:48 // 19952
Kérdés 2:
A motor (Diesel) indításával kapcsolatban a könyve az alábbiakat írja:
"Az alábbiak szerint járjunk el:
❒ húzzuk be a kéziféket;
❒ a gázpedál lenyomása nélkül, nyomjuk
le a padlóig a tengelykapcsoló
pedált;
❒ kapcsoljuk a sebességváltó kart
üres állásba;
❒ helyezzük be teljesen, ütközésig az
elektronikus kulcsot a gyújtáskapcsolóba;
Kigyullad a műszercsoport
mvisszajelző lámpája;
❒ várjuk meg, amíg a mfigyelmeztető
lámpa kialszik, ez annál hamarabb
bekövetkezik, minél melegebb
a motor;
❒ röviden nyomjuk meg a START/
STOP gombot azonnal, mihelyt a
mvisszajelző lámpa kialszik. Ha
az indítással túl sokáig várunk, az izzítógyertyák
által végzett előmelegítés
hatástalanná válik.
Az indítómotor automatikusan működik,
amíg a motor beindul.
Álló motornál, a gyújtáskapcsolóba helyezett
elektronikus kulcs esetén, a tengelykapcsoló
pedál benyomott állapotában
a START/STOP gomb rövid
megnyomásával lehet az automatikus
indítást aktiválni.
Hideg időben az indítómotor működtetése
előtt tanácsos mindig megvárni,
amíg a mvisszajelző lámpa kialszik.
FIGYELMEZTETÉS A motor indítása
csak a fékpedál benyomva tartásával is
lehetséges. Ebben az esetben az automatikus
indítás nem kapcsol be. Ilyenkor
nyomjuk meg a START/STOP gombot
és azonnal engedjük el, amint a motor
beindult."


Tudtátok már úgy elindítani alfátokat, hogy a start gombot csak egy pillanatra nyomjátok meg? Nekem csak úgy indul, hogy nyomva tartom.

Valamit félreértek?
droberto2012-03-18 22:31:10 // 19951
Úgy látom magammal beszélgetek; Nem baj. Vannak még témáim! :)))
Kérdés:
Tempomat visszaállításra a könyv az alábbit írja:
"Ha a berendezés pl. a fékpedál vagy a
tengelykapcsoló pedál lenyomása miatt
automatikusan kikapcsolt, a memorizált
sebesség a következőképpen állítható
vissza:

❒ a gázpedál fokozatos lenyomásával
gyorsítsuk fel a gépkocsit a memóriába
írt sebesség értékének közelébe;

❒ kapcsoljuk azt a sebességfokozatot
(4. vagy 5.), amely a sebesség előző
tárolásakor volt bekapcsolva;

❒ nyomjuk meg a RES gombot (a
kapcsolókar végén)."


Nos, nekem az első kettővel vannak problémáim! Nektek így már sikerül "visszahívni" a korábban belőtt sebességet.
Valamit félreértek, vagy csak Béla vagyok?
papajax2012-03-18 22:26:41 // 19950
Sejtettem, hogy annyira nem komfortos a 19", kiindulva a marea weekendem 17" 205/40 gumikkal......:):):)
Azon gondolkodtam, hogy esetleg 18" is elég lenne, de gondolom sok különbség nincs a kettő között komfortérzetre.....
Majd elválik, hogy mi lesz a döntés, bár még az is lehet, hogy a jelenlegire veszek nyári gumit.
droberto2012-03-18 22:24:08 // 19949
Ma mentem egy Pest karinnyát (230 km) és az alábbi tapasztalataim születtek:
- A kerékcsere miatt a korábbi (valós)90/(óra)100 km helyett most 100/100 lett. (19,5! mm átmérő különbség)
- fogyasztásom ~0,5 l-t emelkedett. 90 km/h-nál 5,6 helyett 6,1 l/100 km-t fogyaszt!
- átlagom a comp szerint - 230 km-re vetítve - 6,6 lett, ami a valóságban 6,44 l/100 km-t jelent (ilyen se volt még, hogy vas többet mutasson mint a valóság). Ennyit a Novitec-es csalásról, fogyasztáshamisításról! :) Hozzá kell tennem még, hogy nagyon kevés még az adatom és nagyon sok a változó. Gondolok itt a kerékre, a boxra, a hőmérsékletre a nagyszervizre.
Egyébként őszintén, én marhára sokallom ezt a fogyasztást. Hozzá kell tennem az út alatt történt egy regen is, ami számításom szerint 0,2 l-t tett az átlagra. Így 6,24-et kapunk, ami figyelembe véve a 90% városon kívüli 90-es tötyörgést, k..va sok. Nagy kerék ide, vagy oda!
- A kerék többet elvett a teljesítményből, mint amit a box hozott! ;(
- Továbbra is csúszik a kuplungom, amivel nem tudom mit kezdjek! Ötlet esetleg?
- Elkezdett valami nyikorogni menet közben. Erős a gyanúm, hogy fék! Lassan kéri az új tárcsákat és betéteket.
droberto2012-03-18 22:04:10 // 19948
Vele is beszéltem!
droberto2012-03-18 22:03:02 // 19947
Nagy szerencsém volt, az biztos! Van ám ennek azért nem kevés árnyoldala is! Pontosabban fogalmazva a Design leszámítva csak hátránya van. Bővebben írtam erről a blogomban.
droberto2012-03-18 21:59:06 // 19945
Ha megtudsz tán valamit, akkor ne kímélj minket! :)
droberto2012-03-18 21:58:07 // 19944
A jobb minőségű gépjárműriasztókhoz (pl.: META) is lehet venni ablakemelő modult, ami csévélgetni tudja az ablakokat. Sőt ha jól rémlik akkor a sima 10k HUF-os bicskakulcsot is lehet programozni hasonlóra. Akkor ezeket miért lehet forgalmazni és beszerelni?
Miféle EU-s szabvány lehet ez?
Ezzel a dologgal most érdekes vizekre eveztél! Nagyon, nagyon kíváncsivá tettél, hogy vajon ezt az un. komfortfunkciót, hogyan lehetne a FES-el előcsalogatni! Múltkor, pont ezeket az ablakos dolgokat nézegettem, de az az igazság, hogy eléggé töröm az angolt.
Ha valahogy nyomra tudnál vezetni, akkor igazán hálás lennék.
droberto2012-03-18 21:51:18 // 19943
Nem értem a visszafejlődés okát!
Kell itt lennie valaminek!
Mondjuk hozzá kell tenni, hogy a germanoidwagenek ablakmozgatási szintjétől, képességétől, még így is jóval magasabban vagyunk. Azt hiszem....
droberto2012-03-18 21:45:58 // 19941
Megnéztem én is! Így igaz! A hátsó oldalablakok, csak lefele automaták, felfele "húzva" kell tartani. :(
Ha azt vesszük, akkor a használati is igazat mond (vagy félig hazudik).
A dupla klikk nem működik!
Mondjuk nem tudom, hogy Alfáinknál lehet-e olyan, hogy tanítási funkció...?!?
droberto2012-03-18 21:41:05 // 19940
Ez más amit mondasz, de nagyon hasznos! Ez un. komfort funkció! Ez opcós tétel, ugyan úgy mint a Safelock.
Nekem sajnos egyik sincs! :)
Nem tudom, hogy ez a komfort funkciót, pontosan melyik extra tétel vagy csomag tartalmazza.
Itt van, hogy mikre tudja a user az elektromos kulcsát használni:
papajax2012-03-18 21:10:13 // 19939
Köszi a tippet, bár nem az ezüst is tetszik...:)
.......................2012-03-18 20:00:25 // 19938
Itt is van saválló ragazzon
csak drágább
.......................2012-03-18 19:54:29 // 19937
itt
van
csak le kell tüsszenteni grafitra
papajax2012-03-18 19:34:25 // 19936
Naggyon jó lett, bár sikerülne találnom normális áron ilyeneket....:)
Grat hozzá.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-18 19:10:58 // 19935
jaja így müxik :)
Piritu - 1.000.0002012-03-18 16:41:04 // 19934
Ha elég, ha nem ott csak egy lesz :-DD
SKrisz2012-03-18 16:37:51 // 19933
Értem én, de következő 9 hónapban neked elég1 olajcsere? :))
Piritu - 1.000.0002012-03-18 16:32:15 // 19932
Már három hónapja a második évünket tapossuk :-)
SKrisz2012-03-18 16:28:32 // 19931
Miért nem kell? Nincs még 1 év garid a vasra?
Piritu - 1.000.0002012-03-18 16:26:02 // 19930
Ennek jó lenne utána járni. Elvileg még egyszer megyek olajcserére, aztán a garancia miatt többé nem kell. Akkor meg lehetne csináltatni.
pettinke2012-03-18 14:48:11 // 19929
assz'em csak 2008-ig tudták. onnantól valami lökött EU-szabály miatt ezt a funkciót kikapcsolták. de mintha az rémlene, hogy Examinerrel a márkaszerviz élesíteni tudná.
Piritu - 1.000.0002012-03-18 13:51:56 // 19928
Nálam csak lefelé megy, felfelé ez se "biztonságos" :-(
(A 147-em tudta le és fel is.)
Piritu - 1.000.0002012-03-18 13:51:08 // 19927
Hm, ilyen szöveg az enyémben nincs, vagy nem találom :-(
Hanyadik oldal?
SKrisz2012-03-18 11:20:56 // 19926
Az enyém már csak lefelé tudja. Fel nem... :(
'''''2012-03-18 10:55:29 // 19925
Ha sokáig nyomod folyamatosan a kulcson a bezárás gombot,a leengedett ablakokat felhúzza.Nyitás gomb folyamatosan nyomva,leengedi az üvegeket.Ezt szerintem mindegyik tudja.
droberto2012-03-18 09:25:09 // 19924
Majd lecsekkolom ezt a Windows-os dupla klikk módszert! :)
droberto2012-03-18 09:22:29 // 19923
Ez én is olvastam, de ezzel a módszerrel nem lesz hátul önmőködő.
Pedig a könyve ezt írja:
"A mind a négy ablaknál elektromos ablakmozgatással
felszerelt változatoknál
az automatikus ablaknyitás/zárás az
összes ablaknál működik."

Én ennyit találtam a becsípődésgátlóra:
"Egyes változatoknál
és piacokon az utas oldali elülső,
és a hátsó ablaküvegek olyan, az
ablakszigetelő gumitömítésbe épített
becsípődésgátló biztonsági rendszerrel
vannak felszerelve, amely érzékeli, ha
a záródás során valamilyen akadály kerül
az üveg útjába, és ilyen esetben az
érzékelő azonnal megállítja a mozgást,
és visszafelé mozgatja az üveget.
Ez a rendszer különösen hasznos, amikor
pl. gyermekek véletlenül működtetik
az ablakmozgatást, ezen kívül (egyes
változatoknál/piacokon) lehetővé teszi
az ablakok nyitását/zárását a távirányítóval,
a gépkocsi elhagyásakor."

Lehet, hogy az enyémben ez nincs?!?
Piritu - 1.000.0002012-03-18 09:08:57 // 19922
"A gombok egyikét röviden megnyomva
az ablaküveg elmozdulása “szakaszos”,
míg hosszú megnyomás hatására
bekapcsol a “folyamatos, automatikus”
működtetés mind nyitás, mind
zárás irányban.
Az ablaküveg a kívánt helyzetben az A,
a B, a C vagy a D mozgatógomb ismételt
megnyomására áll meg."
Egyenlőre ennyit találtam a könyvben, becsípődésgátlóról nem találtam semmit. Csak egy figyelmeztetést, hogy ne csukjunk oda semmit.
droberto2012-03-18 08:57:50 // 19921
Hmmm! Ez érdekes gondolat...
Ha már itt tartunk, nekem a becsípődésgátlót sem sikerült előcsalogatnom!
A könyve valami gumitömítésbe épített becsípődésgátlóról ír, mellyel akadály esetén visszafordul az üveg.
Tudomásom szerint a vezérlő az áramot figyeli!
Nézegettem FES-el is, de az én kezemet úgy oda szorította mint állat!
Akkor az enyém most nem gyerekbarát kivitel? :)
Piritu - 1.000.0002012-03-18 08:47:15 // 19919
Szerintem nem variálás, hanem valami hülye biztonsági előírás lehet, hogy véletlenül nem szorítsd oda a hátsó utas fejt az ablakkal.
droberto2012-03-18 08:13:50 // 19918
Ma majd megnézem én is, de csak így lehet!
Nem tudom minek kell variálni! GRRR!
W.2012-03-18 07:58:28 // 19917
Ha jól emlékszem, ott fordítva van. Ha kétszer emeled vagy nyomod, akkor megáll.
droberto2012-03-18 07:05:44 // 19916
Ohh! Nem értem, hogy ez a mondat miért nem fért bele a 400 oldalas könyvébe.
Illetve az sem értem, hogy akkor az elsők akkor hogyan lesznek automaták dupla érintés nélkül...
W.2012-03-18 06:28:27 // 19915
Nem erősen kell húzni, mert letörik, hanem egymás után 2x kell lenyomni vagy felhúzni és akkor aut.lemegy vagy felhúzódik!