Fórum >> Típusok >> 159

droberto2012-03-19 18:46:12 // 19990
5,5-el elégedett lennék 90-nnél, 19-es gurulóval! :)
Bilux2012-03-19 18:44:06 // 19989
huzamosabb 90-es tempó melletti átlagot kértél. Aki Alfát vesz nem hiszem, hogy 90-el akar csorogni.
Erre írtam a suzukit.
Majd ugyanaz a motor van az én 156-osomban is.
Ha 70-el megyek 6.-ban akkor akár 3,5literrel is elketyegek akarok én ennyivel menni országúton?
W.2012-03-19 18:33:48 // 19988
Sebességet viszont nem vált, kivéve az automatát.
Piritu - 1.000.0002012-03-19 18:17:27 // 19987
Nem is kell visszagyorsítani, magától is felgyorsul, csak meg kell nyomni a gombot a végén.
Piritu - 1.000.0002012-03-19 18:14:41 // 19986
Most meg a könyvem nincs nálam. Otthon hagytam, csütörtök este ha hazaértem megnézem :-(
'''''2012-03-19 18:13:53 // 19985
Ma kipróbáltam.Nekem csak akkor indul az autó,ha hosszan nyomom a gombot.Mindegy,hogy a kuplungon vagy a féken állok.Az ablak meg akkor megy automatikusan fel-le,ha hosszan húzom vagy nyomom a gombot.
Tozo2012-03-19 12:28:45 // 19984
Nekem működik szépen, tök jó :-)!
stukker19872012-03-19 12:02:33 // 19983
Az egyik előző témára visszatérve:

Van,aki rövid START gomb nyomással indítja az autót?
droberto2012-03-19 11:33:15 // 19981
Hallod, ne OFF-oljnuk már! :)
Hagyjuk már ezt a Suzukit!
Nem értem, hogy került ez most ide!?!
.......................2012-03-19 11:25:31 // 19980
az hazudik aki ezt mondja
itt
utánanézhetsz
.......................2012-03-19 11:23:39 // 19979
+ életveszélyes papírkasznival
stukker19872012-03-19 11:22:46 // 19978
Is-is igen.

Bakokat talán majd megnézem emiatt...

Ültem már olyan autóban,ami szintén diesel volt és tartóbak hibája volt,de az mondjuk másképp viselkedett picit,így nem tudom .
.......................2012-03-19 11:19:02 // 19977
persze,
virsligumival
de 130 al már nem megy el 6 al
droberto2012-03-19 11:12:12 // 19976
Hogyan jön ide most a Suzuki?
Ezt nem értem...
droberto2012-03-19 11:09:35 // 19975
Kíváncsivá tettél! Szerintem ez egyedi hiba lehet!
Hidegen, melegen is csinálja?
Bilux2012-03-19 11:00:41 // 19974
90-el a szuzuki is megy erölködés nélkül és elmegy 5 literes vagy azalatti fogyasztással...
stukker19872012-03-19 10:52:44 // 19973
Részben igen,de nálam van egy kis rázkódása is a kasztninak indításkor,amit az előbb felsorolt példákban nem érzékeltem...
droberto2012-03-19 10:43:49 // 19972
Akkor nem tudom milyen hangról beszélsz! Én a diesel kerregésre gondoltam!
droberto2012-03-19 10:40:27 // 19971
Ez szóba sem jöhet! :))
Sajnos valószínű! A környezetet óvom, de az olajtartalékokat pusztítom! :)
GEORGE2012-03-19 09:47:09 // 19970
Nem tudom milyen fogyasztásra vágysz?
150 lóerő majd 1500kg önsúly, 19-es és széles gumik, a 6.1 brutálisan jó fogyasztás.
.......................2012-03-19 09:33:01 // 19969
Kevesebb lesz ,ha kiiktatod az EGR t,meg a DPF et is
stukker19872012-03-19 09:14:18 // 19968
Konkrétan arra gondolok,hogy normál kulcsos autók esetében is átéltem már olyan indítást hogy szinte semmi kísérőhanggal vagy rezgéssel nem járt.

2 példa: OFF VW Passat TDI, BMW 320D ON

Tudom hogy némelyik be van burkolva nem kicsit,de az Alfáét én már a másik végletnek érzem. Lehet meg kell nézetnem a bakokat is:)
droberto2012-03-19 08:30:19 // 19967
Tudom! Pengeélen táncolok! A PR5 nem állítható! 3-4-5-6-ban alacsony fordulat melletti lepadlózásnál csusszangat! Ezt ugye a Box óta csinálja csak!
Nem tudom mit csináljak! Még infót kell gyűjtsek, hogy jó döntést hozzak...
droberto2012-03-19 08:26:07 // 19966
Köszi a biztatást! :)
Egy kicsit fáj, hogy a GPS 90 melletti - szerintem amúgy is sok - 5,6-os fogyasztásom felment 6,1-re!
Hozzá kell tennem, hogy nincs sok összehasonlítási alapom ebben a kategóriában.
Nektek 90-nél mennyi a fogyitok?
droberto2012-03-19 08:15:33 // 19965
Tehát akkor ezek "és" feltételek, nem "vagy"!
Így már érthető a könyv! Kuka vagyok! :)
droberto2012-03-19 08:12:51 // 19964
De legalább külted neki!
droberto2012-03-19 08:12:10 // 19963
Nincs bajom a nyomva tartással, de ha az írja a könyv, hogy pöccre is indul, akkor induljon arra is, ha én úgy szeretném!
Mire gondolsz? Én most láttam egy 2.0-es 2005-ös Mondeót indulni és konkrétan, nekem arról ugrott be egy traktor.
Ja és azt vedd figyelembe, hogy az 59 motorja körül nincs semmilyen szivacsos zajszigetelő. Láttam most egy háromhengeres PDTI-t, ott az egész hengerfej be van bugyolálva! Ezt szó szerint értsd! A Mondeóé is szigetelt volt...
droberto2012-03-19 08:07:17 // 19962
Ez akkor érdekes...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-19 07:11:39 // 19960
na igen a 235-ös gumi jól tapad ellenben sokat kér, tekerj vissza a novitecen mert lassan nem csak fék cserében ha nem kuplungszettben is gondolkozhatsz
.......................2012-03-19 06:38:21 // 19959
"Így 6,24-et kapunk, ami figyelembe véve a 90% városon kívüli 90-es tötyörgést, k..va sok. Nagy kerék ide, vagy oda!"

ettől kevesebbet nem fog enni
örülj ennek ez NAGYON JÓ fogyasztás

vagy vegyél egy MITO 1,6 jtdm et , az ilyen körülmények között 4,5 et eszik
W.2012-03-19 05:39:07 // 19958
Az összes feltételnek célszerű teljesülnie. A beállított sebességet csak a recall gombbal hívható vissza. Pl. Ha 140- re állítod és lefékezel 80 - ra, visszarakod 4.- be, akkor célszerű mondjuk 100-110- ig gyorsítani és feltenni 6.- ba, majd ezután megnyomni a recall- t!
Csosznorbert2012-03-19 00:52:04 // 19957
Nekem két pesti krinnya 1200 km, 7.9 L ..... küldtem neki :))))
Csosznorbert2012-03-19 00:46:56 // 19956
Nálam fel-le. :P
stukker19872012-03-18 23:57:53 // 19955
Erre a felvetésre én is kíváncsi vagyok,mert ha már nyomógombos,akkor legalább ne kellene folyamatosan nyomva tartani...
Elég baj az hogy pár konkurensnél sokkal zajosabban indul(mint a traktor):)
ferike1592012-03-18 23:32:37 // 19954
Sziasztok!
Tudtok valahol olcsón 159-re emblémát az elejére?
droberto2012-03-18 22:48:24 // 19953
Kérdés 3.:
Nincs valakinek esetleg facelift előtti használatija!
Link is jó lenne!
droberto2012-03-18 22:39:48 // 19952
Kérdés 2:
A motor (Diesel) indításával kapcsolatban a könyve az alábbiakat írja:
"Az alábbiak szerint járjunk el:
❒ húzzuk be a kéziféket;
❒ a gázpedál lenyomása nélkül, nyomjuk
le a padlóig a tengelykapcsoló
pedált;
❒ kapcsoljuk a sebességváltó kart
üres állásba;
❒ helyezzük be teljesen, ütközésig az
elektronikus kulcsot a gyújtáskapcsolóba;
Kigyullad a műszercsoport
mvisszajelző lámpája;
❒ várjuk meg, amíg a mfigyelmeztető
lámpa kialszik, ez annál hamarabb
bekövetkezik, minél melegebb
a motor;
❒ röviden nyomjuk meg a START/
STOP gombot azonnal, mihelyt a
mvisszajelző lámpa kialszik. Ha
az indítással túl sokáig várunk, az izzítógyertyák
által végzett előmelegítés
hatástalanná válik.
Az indítómotor automatikusan működik,
amíg a motor beindul.
Álló motornál, a gyújtáskapcsolóba helyezett
elektronikus kulcs esetén, a tengelykapcsoló
pedál benyomott állapotában
a START/STOP gomb rövid
megnyomásával lehet az automatikus
indítást aktiválni.
Hideg időben az indítómotor működtetése
előtt tanácsos mindig megvárni,
amíg a mvisszajelző lámpa kialszik.
FIGYELMEZTETÉS A motor indítása
csak a fékpedál benyomva tartásával is
lehetséges. Ebben az esetben az automatikus
indítás nem kapcsol be. Ilyenkor
nyomjuk meg a START/STOP gombot
és azonnal engedjük el, amint a motor
beindult."


Tudtátok már úgy elindítani alfátokat, hogy a start gombot csak egy pillanatra nyomjátok meg? Nekem csak úgy indul, hogy nyomva tartom.

Valamit félreértek?
droberto2012-03-18 22:31:10 // 19951
Úgy látom magammal beszélgetek; Nem baj. Vannak még témáim! :)))
Kérdés:
Tempomat visszaállításra a könyv az alábbit írja:
"Ha a berendezés pl. a fékpedál vagy a
tengelykapcsoló pedál lenyomása miatt
automatikusan kikapcsolt, a memorizált
sebesség a következőképpen állítható
vissza:

❒ a gázpedál fokozatos lenyomásával
gyorsítsuk fel a gépkocsit a memóriába
írt sebesség értékének közelébe;

❒ kapcsoljuk azt a sebességfokozatot
(4. vagy 5.), amely a sebesség előző
tárolásakor volt bekapcsolva;

❒ nyomjuk meg a RES gombot (a
kapcsolókar végén)."


Nos, nekem az első kettővel vannak problémáim! Nektek így már sikerül "visszahívni" a korábban belőtt sebességet.
Valamit félreértek, vagy csak Béla vagyok?
papajax2012-03-18 22:26:41 // 19950
Sejtettem, hogy annyira nem komfortos a 19", kiindulva a marea weekendem 17" 205/40 gumikkal......:):):)
Azon gondolkodtam, hogy esetleg 18" is elég lenne, de gondolom sok különbség nincs a kettő között komfortérzetre.....
Majd elválik, hogy mi lesz a döntés, bár még az is lehet, hogy a jelenlegire veszek nyári gumit.
droberto2012-03-18 22:24:08 // 19949
Ma mentem egy Pest karinnyát (230 km) és az alábbi tapasztalataim születtek:
- A kerékcsere miatt a korábbi (valós)90/(óra)100 km helyett most 100/100 lett. (19,5! mm átmérő különbség)
- fogyasztásom ~0,5 l-t emelkedett. 90 km/h-nál 5,6 helyett 6,1 l/100 km-t fogyaszt!
- átlagom a comp szerint - 230 km-re vetítve - 6,6 lett, ami a valóságban 6,44 l/100 km-t jelent (ilyen se volt még, hogy vas többet mutasson mint a valóság). Ennyit a Novitec-es csalásról, fogyasztáshamisításról! :) Hozzá kell tennem még, hogy nagyon kevés még az adatom és nagyon sok a változó. Gondolok itt a kerékre, a boxra, a hőmérsékletre a nagyszervizre.
Egyébként őszintén, én marhára sokallom ezt a fogyasztást. Hozzá kell tennem az út alatt történt egy regen is, ami számításom szerint 0,2 l-t tett az átlagra. Így 6,24-et kapunk, ami figyelembe véve a 90% városon kívüli 90-es tötyörgést, k..va sok. Nagy kerék ide, vagy oda!
- A kerék többet elvett a teljesítményből, mint amit a box hozott! ;(
- Továbbra is csúszik a kuplungom, amivel nem tudom mit kezdjek! Ötlet esetleg?
- Elkezdett valami nyikorogni menet közben. Erős a gyanúm, hogy fék! Lassan kéri az új tárcsákat és betéteket.
droberto2012-03-18 22:04:10 // 19948
Vele is beszéltem!
droberto2012-03-18 22:03:02 // 19947
Nagy szerencsém volt, az biztos! Van ám ennek azért nem kevés árnyoldala is! Pontosabban fogalmazva a Design leszámítva csak hátránya van. Bővebben írtam erről a blogomban.
droberto2012-03-18 21:59:56 // 19946
Akkor jó nektek!
droberto2012-03-18 21:59:06 // 19945
Ha megtudsz tán valamit, akkor ne kímélj minket! :)
droberto2012-03-18 21:58:07 // 19944
A jobb minőségű gépjárműriasztókhoz (pl.: META) is lehet venni ablakemelő modult, ami csévélgetni tudja az ablakokat. Sőt ha jól rémlik akkor a sima 10k HUF-os bicskakulcsot is lehet programozni hasonlóra. Akkor ezeket miért lehet forgalmazni és beszerelni?
Miféle EU-s szabvány lehet ez?
Ezzel a dologgal most érdekes vizekre eveztél! Nagyon, nagyon kíváncsivá tettél, hogy vajon ezt az un. komfortfunkciót, hogyan lehetne a FES-el előcsalogatni! Múltkor, pont ezeket az ablakos dolgokat nézegettem, de az az igazság, hogy eléggé töröm az angolt.
Ha valahogy nyomra tudnál vezetni, akkor igazán hálás lennék.
droberto2012-03-18 21:51:18 // 19943
Nem értem a visszafejlődés okát!
Kell itt lennie valaminek!
Mondjuk hozzá kell tenni, hogy a germanoidwagenek ablakmozgatási szintjétől, képességétől, még így is jóval magasabban vagyunk. Azt hiszem....
droberto2012-03-18 21:45:58 // 19941
Megnéztem én is! Így igaz! A hátsó oldalablakok, csak lefele automaták, felfele "húzva" kell tartani. :(
Ha azt vesszük, akkor a használati is igazat mond (vagy félig hazudik).
A dupla klikk nem működik!
Mondjuk nem tudom, hogy Alfáinknál lehet-e olyan, hogy tanítási funkció...?!?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak