Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-28 11:52:38 // 115940
hát oldják, addig meg maszkban járnak, ha egyáltalán járnak még pár évtizedig ha csak ki nem pusztulnak tüdőrákban ...szóval nálunk nincs elektromos busz egy éve sem nem hogy húsz de élhető a levegő akkor most melyik a jobb? több kérdés nincs is ebben a témában ...
RomeoOne2019-03-28 11:44:22 // 115939
És olyan ütemben növekednek, hogy hiába építik nyakra-főre az atomerőműveket, az sem elég, hogy érdemben tisztuljon a villanyuk...
RomeoOne2019-03-28 11:36:11 // 115938
Ettől függetlenül azért ott is abba az irányba haladnak, hogy csökkentsék a személyautók kibocsátását, csak nem olyan agyatlan módon, mint az EU-ban. Bár Kínánál a kötelező elektromos autó kvótát sem nagyon lehet másként nevezni. De egyik országban sem a személyautók kibocsátása a fő oka a magas emissziónak. Hanem a pusztulat sok szén- és gázerőmű.
Ad-blue-zzák tele meg nyomják tele minden részecskeszűrővel a teherautókat, meg a buszokat, kit érdekel? Azok úgyis csak ipari járművek, amiknek az elsődleges funkciójukat kell ellátniuk. De ne a személykocsikat, amik hobbi/élvezeti cikkek is lehetnek egyben.
Egyébként, ahelyett, hogy minden szart raknának a kocsikban, az USA-ban is hatalmasat lehetne csökkenteni a személygépkocsik kibocsátásán, ha felemelnék az üzemanyagárakat legalább magyarországi szintre. Vicc, hogy mennyivel többet keresnek és feleannyit fizetnek a kutakon, mint mi. Legalább a mi árszintünkre felemelnék az üzemanyag-árakat, a személyautó emisszió gyorsan elkezdene csökkenni, mert egyből nem a V8-as Landcruisert vennék meg azért, hogy óvodába tudják vinni a gyereket...
Ad-blue-zzák tele meg nyomják tele minden részecskeszűrővel a teherautókat, meg a buszokat, kit érdekel? Azok úgyis csak ipari járművek, amiknek az elsődleges funkciójukat kell ellátniuk. De ne a személykocsikat, amik hobbi/élvezeti cikkek is lehetnek egyben.
Egyébként, ahelyett, hogy minden szart raknának a kocsikban, az USA-ban is hatalmasat lehetne csökkenteni a személygépkocsik kibocsátásán, ha felemelnék az üzemanyagárakat legalább magyarországi szintre. Vicc, hogy mennyivel többet keresnek és feleannyit fizetnek a kutakon, mint mi. Legalább a mi árszintünkre felemelnék az üzemanyag-árakat, a személyautó emisszió gyorsan elkezdene csökkenni, mert egyből nem a V8-as Landcruisert vennék meg azért, hogy óvodába tudják vinni a gyereket...
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-28 11:29:49 // 115937
A 10%-os kötelező villanyautó eladás pl. Ott tényleges probléma a nagyvárosok levegője. És ténylegesen meg fogják oldani. No nem a külső részeken, ahol a gyárak okádják a levegőbe a mindegy mit, de beljebb már észlelhető. A 10%-os eladási kényszer egy dolog. De amikor a usernek 3-4 millát le kell tennie évente egy sanghaji rendszámért ezzel szemben jelképes összeget egy "zöld" rendszámért, akkor az már hajtóerő. Kezd is látszani. Sehol máshol ilyen gyorsan nem cserélődik az autópark, és szaporodnak szépen a villany járművek. Egyet sem tudnék márka szerint megnevezni, de autókinézetű valamik. :-) Az egész nem a globális szennyezésről szól (nagyon nem), hanem a tényleg nagy városok (nem Budapest méretű légypiszok) élhetőségéről. Pár éve robogó zümmögés uralta Sanghajt. Most nyomasztó halk morajt hallasz. A robogók 99%-a villany. A kis 3 kerekű cuccolós szekerek nagyrészt elektromosak, az autók csendesek. Ami tavaly nem volt, most láttam többet, nagyon jól kinéző elektromos buszok. Ahol tavaly voltam üzem, ott már egy bő éve 20 villany busz hozza-viszi a munkásokat. Nem ám valami szükség busz, egy rendes turistabusznak néz ki. Csak épp hangja nincs.
A globális légszennyezést mint témát meg nyugodtan felejtsd el. Úgy Kínában, mint az EU.ban. Nyilvánvalóan senkit nem érdekel sajnos :-(
A globális légszennyezést mint témát meg nyugodtan felejtsd el. Úgy Kínában, mint az EU.ban. Nyilvánvalóan senkit nem érdekel sajnos :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-28 11:05:14 // 115936
szigorodik a helyzet USA és Kínában? A mi? A legnagyobb levegőszennyező Kína utána USA aztán India, Oroszország, Japán és a 6. helyen egy EU-s Németek, Kanada, Korea, Irán ... eléggé vicces helyzet....
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-28 10:34:25 // 115935
A lehetetlen hülyeség mögött nyilván a biznisz is van, de az USA-ban is szigorodik a helyzet, és Kínában is. A tökön lövés már akkor megtörtént, amikor rákattantak a villanybizniszre. Tálcán adtuk át Kínának az autóipart és dobtuk a szemétbe 100 év hagyományát, tudását, tapasztalatát. Innnen pedig már nincs visszaút. Aki tud, vegyen QV-t MOST :-DD És hajtsa, röfögtesse, ha lehet itt felénk is, hogy halljam :-D
RomeoOne2019-03-28 10:27:23 // 115934
Nem a személygépjármű közlekedés fogja kinyírni a Földet, főleg nem az a megoldás, hogy az EU-ban fojtják meg az autóipart a lehetetlen, hülye politikusi elképzelésekkel. Mindenhol fejlesztik a motorok kibocsátási szintjét, de azért nem lövik vele tökön magukat, mint itt.
pmolnar2019-03-28 10:26:38 // 115933
Szervusztok!
Egy tipp, hogy a belepo vilagitas az elso ajtok aljan, miert egnek akkor is ha az auto be van zarva es belso vilagitas mindenhol elalszik?! Hogy tudom lekapcsolni ezt a fenyt?
Egy tipp, hogy a belepo vilagitas az elso ajtok aljan, miert egnek akkor is ha az auto be van zarva es belso vilagitas mindenhol elalszik?! Hogy tudom lekapcsolni ezt a fenyt?
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-28 10:05:13 // 115932
Egyébként ha belegondolunk, normális... ez van. Nagyságrendekkel többen akarnak ma autózni, mint 10, 20 éve. Valahogy muszáj a dolgokat kordában tartani, hogy még belélegezhető maradjon a nagyvárosok levegője. Ennek ez az ára, elveszik a játékunkat :-) A most felnövő generáció már a hanggenerátort sem fogja kérni, kiröhögik majd a vén fejünket, hogy mi a frász jó abban a hangos, büdös, sokat fogyasztó izében :-D És mi a frász jó abban, hogy tekergetni kell azt a karikát, és idétlen pedálokon tipegni mint valami orgonista. :-D Ez sokszor jár a fejemben, amikor mégsem adom el a 159-et. Ezt a hangot most kell kiélvezni, mert az autóipar már soha többé nem fog felesleges litereket hanggá transzformálni, pláne nem számomra elérhető kategóriában.
Ricoe1562019-03-28 10:00:18 // 115931
Köszönöm. Megtaláltam ;-)
PBali2019-03-28 09:46:24 // 115930
Szia. Piritu cartárs, Párduc (159) blogja, 11. oldal. Nekem is nagyon tetszik ez a felni és emlékeztem, hogy neki a 159-en is volt ilyen. Ott minden infó megvan szerintem, ami neked kell. Üdv: B.
pettinke2019-03-28 09:45:21 // 115929
azt nem t'om, de itt a cikkszáma: 71805008
Ricoe1562019-03-28 09:11:16 // 115928
Giuntini2019-03-28 08:40:45 // 115927
Ami lényeges! Az Alfa a mainapig tud gyártani élvezetesen vezethető autókat, mint a Giulia és a Stelvio. Az új M5 BMW-nek nincs hangja. A zaj es a környezetvédelem miatt. Helyette van hanggenerátor. Ez a normális?
Akkor én azt mondom, szóljon csak az 5 hengeres dízel, és szóljon még sokáig. QV-re sajnos nem lesz pénzem!
Akkor én azt mondom, szóljon csak az 5 hengeres dízel, és szóljon még sokáig. QV-re sajnos nem lesz pénzem!
Giuntini2019-03-28 08:21:32 // 115926
Pedig nem az! A haverom is utálja, mindig Mergája volt. Az előző CLS egészen más volt. Az is v6 volt. Ennek a hangja varrógép. Ezt nem én mondom egyedül! A te V6-osod hangja egészen más volt. Tudod milyen az, ha egy V6-ot nincs kedved letépni? Na hát ez olyan. Haverom soha többé nem vesz Mercedest, pedig legalább 20 volt neki az állólámpástól az SL-ekig. Nagyon sótlan az egész mutatvány. Mindenki azt mondja, 300 pacival mennie kell. De hozzá kell venni 2 tonnát, meg az összes környezetvedelmi kütyüt.
zoli9782019-03-27 16:00:51 // 115924
https://patentos.hu/Karpitrogzito-patent-11x16x6x16x113 ilyen patentra lenne szükségem, 1 hónapja várok de nincs, írtam nekik azt mondták nem tudják, hogy lesz-e. Esetleg nincs elfekvőben valakinek ilyen?
Giuntini2019-03-27 14:42:15 // 115923
Varrógép!
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-27 13:53:49 // 115922
Ez meglep, a 300 lovas az gondolom benzines pedig. Mondjuk a 2.4 hangja terhelve az tényleg abszolút értelemben szép, nem csak "dízelhez képest". A hangját azt nagyon szeretem. :-)
Giuntini2019-03-27 13:36:21 // 115921
Ami borzasztó a hang! Ilyen sz@r V6 hangot még nem hallottam! Az 5 hengeres dízel sokkal szebben szól! Ez nem vicc!
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-27 12:33:21 // 115920
Minden relatív ugye :-)))
Egyébként az autó böhöm mérete már látszott mikor megvette gondolom.
1850kg. Azért az rengeteg, azt nehéz már eldugni, viszont cserébe nyugodt futású bunker lesz. Gondolom a célközönség inkább az utóbbit értékeli, a mercinek az a dolga, hogy unalmas legyen. Zenebb a Zen-nél :-)
A 159-nél pont ezt lőtték mellé szerintem, nem tudták igazán hova pozícionálni. A Ti futóművel alá tettek egy műszaki csodát, közben építettek köré egy németes prémiumra hajazó körítést a legszebb olasz formatervbe öltöztetve. Túl sok dolognak akartak megfelelni. Jó autó a 159, és megtapogattam egy Giulia-t a múltkor, nem érzem hogy a 159 bármiben alulmaradna ami anyagminőséget, és az összerakottságot illeti.
A 159 sokkal vaskosabb, súlyosabb érzet. Az ajtók csukódása (szegény Julis kis könnyű ajtaját úgy b..tam be, hogy páran odanéztek, meglepően könnyű volt), az ülések, ajtókárpitok stb. Mégis, hogy visszakanyarodtak kicsit ahhoz, amihez igazán értenek. Kis önsúly, jó súlyeloszlás, és ehhez a jó futómű.
Egyébként az autó böhöm mérete már látszott mikor megvette gondolom.
1850kg. Azért az rengeteg, azt nehéz már eldugni, viszont cserébe nyugodt futású bunker lesz. Gondolom a célközönség inkább az utóbbit értékeli, a mercinek az a dolga, hogy unalmas legyen. Zenebb a Zen-nél :-)
A 159-nél pont ezt lőtték mellé szerintem, nem tudták igazán hova pozícionálni. A Ti futóművel alá tettek egy műszaki csodát, közben építettek köré egy németes prémiumra hajazó körítést a legszebb olasz formatervbe öltöztetve. Túl sok dolognak akartak megfelelni. Jó autó a 159, és megtapogattam egy Giulia-t a múltkor, nem érzem hogy a 159 bármiben alulmaradna ami anyagminőséget, és az összerakottságot illeti.
A 159 sokkal vaskosabb, súlyosabb érzet. Az ajtók csukódása (szegény Julis kis könnyű ajtaját úgy b..tam be, hogy páran odanéztek, meglepően könnyű volt), az ülések, ajtókárpitok stb. Mégis, hogy visszakanyarodtak kicsit ahhoz, amihez igazán értenek. Kis önsúly, jó súlyeloszlás, és ehhez a jó futómű.
Shadin2019-03-27 12:16:29 // 115919
Elcseréljük? :-)
Shadin2019-03-27 12:16:08 // 115918
Nem azok Ulter-sport dobok voltak és akár jók is lehetnének csak a frászt hozták rám ezért eladtam...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-27 11:35:57 // 115917
biztos nem ellenben fain a hangja
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-27 11:35:21 // 115916
kevés volt a kávé? :DDD
RomeoOne2019-03-27 11:22:12 // 115915
Ezek még azok, amiket a múltkor nem mertél felrakni ugyanezen félelmek miatt?
RomeoOne2019-03-27 11:03:58 // 115914
Erhard megcsillogtatja a itt latinos műveltségét, de a tanulatlan 159 banda nem értékeli :DDD
Shadin2019-03-27 10:57:45 // 115912
Nekem is csak most esett le bakker :-(
RomeoOne2019-03-27 09:59:42 // 115911
Áhh, szóval V. VT tárcsa, mint 5. velencei tavi? Ötletes :D
RomeoOne2019-03-27 09:58:51 // 115910
Amúgy elsőre nekem is ez ugrott be, csak ugye az VTT tárcsa lenne :D
zoli9782019-03-27 09:52:08 // 115909
Akkor ezt valahogy nem lehetne áthidalni?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-27 09:40:08 // 115908
gyári akciósan németből :P
Shadin2019-03-27 09:39:34 // 115907
Akciósan fű alatt a kínai negyedből :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-27 09:26:57 // 115905
naaa ne essünk túlzásokba csak 160-180e/db a kompresszorosba :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-27 09:25:53 // 115904
zoli9782019-03-27 09:08:51 // 115903
Ha MES-ben kikapcsolom az esőérzékelőt, akkor hagyományos módon fog működni az ablaktörlőm?
Shadin2019-03-27 08:48:55 // 115902
Bár ha a Mergában ue. 800k akkor ez tulképp ingyé' van :-)
Liquid2019-03-27 08:38:37 // 115900
gyanítom variable valve timing az a VVT
RomeoOne2019-03-27 08:36:35 // 115899
Shadin2019-03-27 08:11:00 // 115898
Csak az van :-(
Giuntini2019-03-27 07:32:14 // 115897
Offos téma! Nem tudom magamba tartani!
Tegnap kipróbáltam egyik barátom CLS 350 Mercedesét. Hozzá tartozik a történethez, hogy mindig Mercedese volt. Ezt az autót októberben hozta Németországból, 4 éves 90 ezer méterrel. Az autó olyan mintha új lenne! Árulja, mert nem szereti. 2 okból! Az egyik, mert túlméretezett, nagy bárka. A másik, mert tényleg utálja. Ehhez hozzájön, hogy a vez módosítót cserélni kell, a gyári 800 ezer. Elege lett.
Tegnap mentem vele egy kört! Kiábrándulás! Egy nagy buta autó! 18-as felniken megy, és a futóműve nem myeli el az úthibákat. Mercitől nem ezt várjuk! Masszázs ülés, kanyarban az ülés oldalhurkái betámasztanak a kanyarban, kinyitod az ajtót, a váltó automatikusan N-be ugrik. Mindenféle f@szság. A váltó előválasztó karja a kormányoszlopon van, a Giulianál azt mondták gagyi, akkor ezé micsoda??? Az ülés bőr, de a műszerfalborítás műbőr. A 150-esen, Warbién bőr az is!
Érezni, hogy 300 lóerős, de mem csalogat táncra. Mert odalépsz, és a gyorsulása is ingerszegény! A hangja katasztrófális! Csúnya, semmi igazi V6 hang. Kiábrándító! A kormány semmi vosszajelzést nem ad. Megpróbáltam vele élvezetesen menni, vßltófüleket használva, sport fokozatban. Semmi! A 159-nél a határok ki vannak tolva, az kéri, hogy vigyük támcba. Ez semmi! Gyors, erős, de az utolsó csavarig ez az autó ingerszegény! Alig vártam, hogy kiszálljak belőle!
Én azt mondom, az Alfa csak gyártson ilyen autókat, és nem kellenek nekünk az ilyen tipisú autók!
Tegnap kipróbáltam egyik barátom CLS 350 Mercedesét. Hozzá tartozik a történethez, hogy mindig Mercedese volt. Ezt az autót októberben hozta Németországból, 4 éves 90 ezer méterrel. Az autó olyan mintha új lenne! Árulja, mert nem szereti. 2 okból! Az egyik, mert túlméretezett, nagy bárka. A másik, mert tényleg utálja. Ehhez hozzájön, hogy a vez módosítót cserélni kell, a gyári 800 ezer. Elege lett.
Tegnap mentem vele egy kört! Kiábrándulás! Egy nagy buta autó! 18-as felniken megy, és a futóműve nem myeli el az úthibákat. Mercitől nem ezt várjuk! Masszázs ülés, kanyarban az ülés oldalhurkái betámasztanak a kanyarban, kinyitod az ajtót, a váltó automatikusan N-be ugrik. Mindenféle f@szság. A váltó előválasztó karja a kormányoszlopon van, a Giulianál azt mondták gagyi, akkor ezé micsoda??? Az ülés bőr, de a műszerfalborítás műbőr. A 150-esen, Warbién bőr az is!
Érezni, hogy 300 lóerős, de mem csalogat táncra. Mert odalépsz, és a gyorsulása is ingerszegény! A hangja katasztrófális! Csúnya, semmi igazi V6 hang. Kiábrándító! A kormány semmi vosszajelzést nem ad. Megpróbáltam vele élvezetesen menni, vßltófüleket használva, sport fokozatban. Semmi! A 159-nél a határok ki vannak tolva, az kéri, hogy vigyük támcba. Ez semmi! Gyors, erős, de az utolsó csavarig ez az autó ingerszegény! Alig vártam, hogy kiszálljak belőle!
Én azt mondom, az Alfa csak gyártson ilyen autókat, és nem kellenek nekünk az ilyen tipisú autók!
Zolibácsi2019-03-27 06:27:02 // 115896
Ha rángat is, akkor lehet generátor hiba is. Nekem is rángat ott és a fordulatszám sincs a helyén
psychoati2019-03-26 22:11:00 // 115894
Én első körben kiolvasnám a hibát, lehet hogy csak apróság.
tdemeter2019-03-26 21:15:51 // 115893
Szerintem a csomagtér ajtón atvezetett kabelkoteg tört el a sok nyitogatastol. Ekkor zárlatot csinál és ezzel minden kamu hibát generál. Nekem ugyan ez volt,igaz sedanom volt.
Csabi2019-03-26 21:11:16 // 115892
Tippem: Elment a töltésed, az akkumulátorod feszültsége pedig leesett...ilyenkor jönnek ezek a hibajelzések, többnyire.
Töltést mérni kell mindenképp, egyből kiderül , hogy azon a vonalon kell-e maradni.
Töltést mérni kell mindenképp, egyből kiderül , hogy azon a vonalon kell-e maradni.
Jupiter1552019-03-26 20:45:58 // 115891
Sziasztok!
Biztos százezerszer felmerült itt az én problémám is, és örülnék, ha ennek ellenére választ kapnék (nem tudok most visszaolvasni sokezer hozzászólást)
Menet közbe elment az ASR, a VDC, a hill holder, megjelent sárga háromszögben felkiáltójel a kilométerórán, ugrál az üzemanyagszint-jelző mutató, enyhén rángat az autó.
Mi történt? Hogyan lehet orvosolni a bajt?
Köszönöm a segítséget előre is!
Biztos százezerszer felmerült itt az én problémám is, és örülnék, ha ennek ellenére választ kapnék (nem tudok most visszaolvasni sokezer hozzászólást)
Menet közbe elment az ASR, a VDC, a hill holder, megjelent sárga háromszögben felkiáltójel a kilométerórán, ugrál az üzemanyagszint-jelző mutató, enyhén rángat az autó.
Mi történt? Hogyan lehet orvosolni a bajt?
Köszönöm a segítséget előre is!