zoli9782019-03-16 10:06:41 // 115740
Na hát arra nem gondoltam, hogy az ajtónál ázik be. De köszönöm akkor utánna járok.
ZoliNix2019-03-16 09:44:12 // 115739
Úgy néz ki ez sokunknak gond. Ajtókárpit le, alul ahol össze van csavarozva az ajtó a belső horganyzott lemezzel, ott a probléma. Pasztázd ki és jó lesz.
Giuntini2019-03-16 09:30:45 // 115738
Nekem április végéig nem lesz időm felrakatni.
zoli9782019-03-16 08:40:35 // 115737
Üdv, anyós ülési padlólemez nagyobb eső után tocsog a vízben, eddig nem volt vele ilyen probléma. Csatornát megnéztem nincs eldugulva hol máshol tud még befolyni a víz?
Haddel2019-03-15 23:13:33 // 115736
Liquid2019-03-15 21:33:05 // 115735
de ott az igazi pont! :)
Don Gombóc2019-03-15 19:09:49 // 115733
Illetve a Peti. De te is. :-)
Don Gombóc2019-03-15 19:08:35 // 115732
Szerintem akkor meg marad a bal kezed éjszakára. :-) Úgy sem mersz szólni neki, inkább veszel még egy másikat később. :-)
_Ata_2019-03-15 14:29:56 // 115731
Ohh, ez nagyon állat! Honnan rendelted? :)
Shadin2019-03-15 13:23:53 // 115730
De ilyen csak elől van, abból a bal oldalit átléped a jobb eggyel meg hát meg kell beszéld h ez nem terem csak úgy és nem lelakni van az autó, ha nem tetszik mehet busszal vagy lovaskocsival. Szerintem ez a jó megoldás :-)
Smith2019-03-15 11:34:12 // 115729
Igen a kék még védi, de azért vettem, hogy szép legyen. Ha ezt rajta hagyom, igy nem szép. Olyan ez mint az üléshuzat. Rahúzzák az emberek, hogy a következő tulaj szépben ülhessen? Nekem legyen szép, most, én is akarom élvezni :)
Veszek pár telefon kijelzővédőt és abból méretre vágok :)
Veszek pár telefon kijelzővédőt és abból méretre vágok :)
tdemeter2019-03-15 09:49:40 // 115728
A julcsát úgy kaptam meg, hogy a küszöblécen rajta van a gyár - kék - fólia. Szerintem ezzel egy időre megoldom a kérdést, de hosszútávon sem tűnik rossz ötletnek a fóliázás.
Shadin2019-03-15 09:35:53 // 115727
Nem engedem be őket a kocsiba...
RomeoOne2019-03-14 21:37:02 // 115726
Próbáljátok ki Tatabányánál az új utat, ami vezet fel a turul szoborhoz. Na, az is jó móka, csak rövid.
RomeoOne2019-03-14 21:35:46 // 115725
Nagy nyakleves az utasoknak lábemelés ösztönzésére? :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-14 20:32:10 // 115724
Én rendszeresen (3-4 havonta) ismétlem, arra járok Solymárra :-)
Hegyi felfutó szakasz volt korábban, rendszeresen újra aszfaltozták. Egy darabig. Jópár éve nem nyúltak hozzá. Nagyon komoly útszakasz :-) És ha ott eldobod, akkor nagyot esel, de megéri a rizikót :-D Amúgy igen, a fektavon jön ki legjobban a nagy tömeg. A 2.4 nyomatéka komoly sebességekre ráncigálja az autót (140+), és aztán fékezni kéne, ami már nem történik olyan könnyed módon:-)))
Hegyi felfutó szakasz volt korábban, rendszeresen újra aszfaltozták. Egy darabig. Jópár éve nem nyúltak hozzá. Nagyon komoly útszakasz :-) És ha ott eldobod, akkor nagyot esel, de megéri a rizikót :-D Amúgy igen, a fektavon jön ki legjobban a nagy tömeg. A 2.4 nyomatéka komoly sebességekre ráncigálja az autót (140+), és aztán fékezni kéne, ami már nem történik olyan könnyed módon:-)))
Csabi2019-03-14 20:14:24 // 115723
"rádásul mindig forgatom, én szinte sose nyúltam még a kikapcsoló gombhoz."
Mindig mondom, hogy semmi értelme, csak kopik, meg fogja motort, jah és eszi az olajat :)
Mindig mondom, hogy semmi értelme, csak kopik, meg fogja motort, jah és eszi az olajat :)
beeep1462019-03-14 19:53:28 // 115722
Január közepén Esztergomba menet nyomtam le ugyanezt az utat én is. A fülemen is folyt az adrenalin, és el is döntöttem, hogy nyáron ezt meg kell ismételni ideálisabb körülmények között. Volt egy-két visszafordító, ahol eléggé be voltam sz***va, hogy el fog-e fordulni, és hogy a tömeg miatt kiadja-e a féktáv.. :-D Útminőség jobb lenne, zseniális lenne az útszakasz.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-14 19:45:33 // 115721
Benne vagyok egy autócserés próbában. :-)
Nalam a 159 Ti berlina a legszebb autó design, csak sokszor a pókólba kívánom a sprőd rugózását :-) De olyan szép :-)
A Kelet-Pesthez beugrottam Giulia-t tapogatni 10p-re, igazából az ülés pozíciója
jobb mint a 159-nek, hátul sokkal nagyobb a hely, viszont nekünk praktikus előnye nem sok lenne. A lábtér a gyerekeknek mindegy, viszont kozépen hatalmas a kardán alagút. A csomagtér meg majd ugyanaz. Így tisztább a kép, hogy végre egybe be tudtam ülni.
A vezető ülésben jó ülni nagyon :-)
Nalam a 159 Ti berlina a legszebb autó design, csak sokszor a pókólba kívánom a sprőd rugózását :-) De olyan szép :-)
A Kelet-Pesthez beugrottam Giulia-t tapogatni 10p-re, igazából az ülés pozíciója
jobb mint a 159-nek, hátul sokkal nagyobb a hely, viszont nekünk praktikus előnye nem sok lenne. A lábtér a gyerekeknek mindegy, viszont kozépen hatalmas a kardán alagút. A csomagtér meg majd ugyanaz. Így tisztább a kép, hogy végre egybe be tudtam ülni.
A vezető ülésben jó ülni nagyon :-)
Smith2019-03-14 19:40:51 // 115720
Roll19832019-03-14 18:03:01 // 115719
A Brera nekem is a gyengém. Most épp van is egy TBi belőle a hahun.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_1_8tbi_ti_xenon_navi_bor_panorama-14086870
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_1_8tbi_ti_xenon_navi_bor_panorama-14086870
tdemeter2019-03-14 16:16:14 // 115718
Más is dicséri, majd egyszer cserélünk egy körre és kipróbálom. Úgysem valószínű, hogy lesz már olyanom valaha... (bár nekem a Brera még mindig a legszebb alfa a világon ;)
Elvileg az 1.9-hez is volt, de ritka, a 2.4-es motort pedig kezdetektől ignoráltam. Többek között ez is az oka annak, hogy nem álltam be az automatások sorába...
A julist még minimálban próbálgattam ilyen szinten, de a fülekkel olyan váltani, hogy még nem állt vissza a kar, de már átváltott:)
Elvileg az 1.9-hez is volt, de ritka, a 2.4-es motort pedig kezdetektől ignoráltam. Többek között ez is az oka annak, hogy nem álltam be az automatások sorába...
A julist még minimálban próbálgattam ilyen szinten, de a fülekkel olyan váltani, hogy még nem állt vissza a kar, de már átváltott:)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-14 14:44:34 // 115717
A dízel automatákhoz lehetett rendelni a füleket. Egy hibája van, D-ben nem tudsz belenyúlni velük. Vagy teljesen automatán dolgozik, vagy M módban full kézzel. Van egy kis reakcióideje is, gondolom a Julisé pöttyet gyorsabb :-) Egyébként a 159 automata váltója nekem tetszik, illik ehhez a motorhoz. A motorja is teszik, illik a váltóhoz (és szép a hangja) :-D
Egyébként most már Te össze tudod vetni a 159-et és a Giulia-t, kíváncsi lennék a benyomásaidra. :-)
Egyébként most már Te össze tudod vetni a 159-et és a Giulia-t, kíváncsi lennék a benyomásaidra. :-)
tdemeter2019-03-14 13:44:27 // 115716
Eddig valamiért mindig azt hittem, hogy a váltófülek csak a selespedes váltós 159-en voltak.
Ha olyanom lett volna rendes váltóval, talán még most is 159-em lenne...
Ha olyanom lett volna rendes váltóval, talán még most is 159-em lenne...
droberto2019-03-14 12:52:52 // 115715
:)))
Én sem, semmivel. :)
Én sem, semmivel. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-14 12:37:30 // 115714
Az a gyerekektől van, állandóan rajtam csimpaszkodik valamelyik :-)
RomeoOne2019-03-14 11:47:49 // 115713
Akkor ha VTT-re beállítasz kigyúrva, akkor tudjuk, hogy ráéreztél a kocsira :DDD
Liquid2019-03-14 11:46:16 // 115712
Én az enyémmel nehezen tudok csak normálisan közlekedni. Mondjuk a Pandával se tudok, lehet bennem van a hiba :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-14 11:45:48 // 115711
A váltó nem hiányzott, annyira jól kapcsolt az automata. Eddig a fülekkel kapcsolgatva használtam, viszont a padlógáz/padlófék az már elég input neki úgy tűnik, hogy tudja a dolgát. Nagyon tökéletesen kapcsolt, soha nem kanyarban, mindig előtte visszagangolt. A kormányzás az nem tűnt fel eddig, de jó érzés, hogy vállból dolgozni kell, mint egy gokart-nál :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-14 11:40:57 // 115710
Nem jön magától, ez tény, teljesen más élmény a kettő. Ezt kitapasztalgatom, de sosem sodort még bele magától az állatságba (nem is fog szerintem). Most eldöntöttem, hogy végigtolom, és jó volt. :-) Attól még mentünk egy piszok gyorsat. :-)
RomeoOne2019-03-14 11:39:52 // 115709
Jó, így jól áll, de a gyári 8" szélesnek már kicsit erős a 245.
Liquid2019-03-14 11:36:20 // 115708
bocs, elírtam: 245/40R19
RomeoOne2019-03-14 11:18:11 // 115707
droberto2019-03-14 11:18:06 // 115706
Tegnap pont Jorjie-val beszélgettük, hogy ezeket igazán férfias vezetni.
A hidraulikus rásegítés minimális mind a féknél illetve a kormánynál. A féket taposni, kell, a kuplung is hosszú úton jár és az átlagnál nagyobb erő kell hozzá + ami neked nincs az a váltó. Na azt is erőt, határozottságot kíván. A váltóút nem túl hosszú, de az igazi a Novitec Sport Shifterrel.
A hidraulikus rásegítés minimális mind a féknél illetve a kormánynál. A féket taposni, kell, a kuplung is hosszú úton jár és az átlagnál nagyobb erő kell hozzá + ami neked nincs az a váltó. Na azt is erőt, határozottságot kíván. A váltóút nem túl hosszú, de az igazi a Novitec Sport Shifterrel.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-14 11:05:22 // 115705
Nem mentem vele eddig se lassan :-) De úgy tűnik ezt bántani kell, hogy mutasson valamit. Tartalék még volt benne, kb addig mentem el, amíg éreztem, hogy "harap" oldalra a gumi. De épp nem csúszott még meg. Ebben igazából csak reménykedtem, hogy így lesz, csepegett az eső... De nem estünk le.
200kg mínusszal lenne ez az igazi akkor is :-P A fékbe beleállva azért érzem, hogy mekkora tömeget lassít, és a gázra lépve is tudatja a súlyát egy pillanatra. Ha átér a nyomaték, onnantól brutál. Ami eddig viszont sosem tűnt fel, és most tetszett, hogy egy tempó felett rendes fizikai erő kell a kormányhoz.
A háláról annyit, hogy a fékek azóta visítanak ha gurulásból megállok. Majd megzsírzom :-DD
A hazafelé tempózás biztos hogy jót tett neki, hallom a hangján. Alapjáraton még finomabb, alig hallatszik be az utastérbe. Hogy hány csekket kapok érte, nem tudom :-)
200kg mínusszal lenne ez az igazi akkor is :-P A fékbe beleállva azért érzem, hogy mekkora tömeget lassít, és a gázra lépve is tudatja a súlyát egy pillanatra. Ha átér a nyomaték, onnantól brutál. Ami eddig viszont sosem tűnt fel, és most tetszett, hogy egy tempó felett rendes fizikai erő kell a kormányhoz.
A háláról annyit, hogy a fékek azóta visítanak ha gurulásból megállok. Majd megzsírzom :-DD
A hazafelé tempózás biztos hogy jót tett neki, hallom a hangján. Alapjáraton még finomabb, alig hallatszik be az utastérbe. Hogy hány csekket kapok érte, nem tudom :-)
Shadin2019-03-14 11:01:55 // 115704
Hallod ez jelentős átmérő különbség. Biztos 245/45?
Macccy2019-03-14 10:55:47 // 115703
Jólvan elviszem klímáshoz és megméretem/megnyomatom olajjal, de nekem nagyon nem áll össze a fejemben: ha kevés az olaj, miért csak néha van hangja, miért 2000 körül zizzen be? :/ Ezek úgy tudom dugattyús kompresszorok, rádásul mindig forgatom, én szinte sose nyúltam még a kikapcsoló gombhoz. Neked mindig zörgött, vagy ugyanígy csak néha kezdett rá ?
RomeoOne2019-03-14 09:34:47 // 115701
Ez milyen széles felni? 8,5"?
RomeoOne2019-03-14 09:34:29 // 115700
Látod, nem szereti, ha csak közlekedésre akarják használni. Ha autózol vele, meghálálja :D
Liquid2019-03-14 09:14:45 // 115699
ha el nem feledem csinálok :) még nem érkeztek meg az új gumik, meg ezeket a felniket is kicsit meg kell reparálni
Shadin2019-03-14 09:12:05 // 115698
Kb. csak h mennyire van kijjebb a gumi peremvédője a felni peremétől. Cseréltél már gumit? Tudsz még a régiről "oldalról" lőni egy képet?
Shadin2019-03-14 09:08:04 // 115697
Nem cseréltem csapágyat ill. kuplungot. Lefejtésnél szeparálják az olajat és a gézt, olajból a töltet tizede volt benne, míg gáz kb. rendesen. Egy csomó gyökér klímás csak rátol egy kis gázt és kész.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-14 08:49:30 // 115694
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-14 08:48:01 // 115693
Tegnap megfogadtam a tanácsotokat és nem csak simán gyorsan mentem a Csobánka szerpentinen, hanem kitoltam a szemét. Lesz ami lesz. :-) Egy biztos, a váltó ezt szereti. Nem volt igényem a kézi módra, annyira jól dolgozott. Kb padlógáz, fektávon izomból fék, kanyarba begyűr, kigyorsít. Két kanyar közt kamion előzés, ilyesmik .. Nem volt ez rossz, na :-) Nem tud olyan lenni mint egy könnyű kicsi autóval, de jó volt.
Hazafelé pedig a pályán kivételesen nem tempomatoztam. A forgalom is nagy volt, haladósra vettem. És érdekes mód kevesebbet evett. Ez létezik?
Tempomattal mindig felaraszol a turbónyomás és a fogyi is. Rendesen lábbal adva a gázt ilyeneket láttam :
Lefelé javult az átlag is úgy, hogy odafelé 148-cal mentem (tempomat) + Bp keringés. Vissza ahogy fértem, toltam, siettem a lányomért az iskolához :-) 8.5-lett a vége.
Hazafelé pedig a pályán kivételesen nem tempomatoztam. A forgalom is nagy volt, haladósra vettem. És érdekes mód kevesebbet evett. Ez létezik?
Tempomattal mindig felaraszol a turbónyomás és a fogyi is. Rendesen lábbal adva a gázt ilyeneket láttam :
Lefelé javult az átlag is úgy, hogy odafelé 148-cal mentem (tempomat) + Bp keringés. Vissza ahogy fértem, toltam, siettem a lányomért az iskolához :-) 8.5-lett a vége.
Macccy2019-03-14 08:39:25 // 115692
Külső csapágy csere nem is volt, csak olajtöltés?
Macccy2019-03-14 08:37:43 // 115691
Szerintem az nem a belsejéből jön. Az olaj a gázzal együtt fogyhat, hűtés gyengül, stb de itt nekem erről szó nincs. Ez a külső csapágy lesz inkább (a kompresszor érdekében remélem) és a blogban találtam is rá esetet. Nekem az A4 klímakompresszora égett meg hasonlóan, igaz az viszonylag hirtelen borzalmas sírásba kezdett, a kuplung tekercse is picit megolvadt, érdről vadásztam hozzá szám alapján csapágyat. Csak erről a hangról nem gondoltam, hogy ez klíma...
De olyan mint a videóidon. És neked gyakran csinálta? Mert az a fura nálam, hogy ezt be kell “gerjeszteni”, a kétezres fordulattól tud bezizzenni és kezd el így kerregni, ha elengedem alapjáratra kicsit, akkor abba is hagyja.
De olyan mint a videóidon. És neked gyakran csinálta? Mert az a fura nálam, hogy ezt be kell “gerjeszteni”, a kétezres fordulattól tud bezizzenni és kezd el így kerregni, ha elengedem alapjáratra kicsit, akkor abba is hagyja.