Fórum >> Típusok >> 164-166

W.2012-12-11 18:39:25 // 65079
Ha kiszedték az ICS-t a helyéről valami miatt. Nekem utána csinálta.
forrasr2012-12-11 18:27:03 // 65078
Mit értesz babrálása alatt?
Nekem a levegő irány vezérlésétől szokta dobni(ha belső keringetésre állítom), minta szorulna néha az állító mechanika.
Ventillátor nekem is ezt a hibát produkálta, a pollenszűrő dekni melletti vezető felőli oldalról második relé hibája okozta, relé csere óta kifogástalanul működik.
W.2012-12-11 16:45:23 // 65077
Ismét egy 166 típushiba. Állítólag az ICS babrálása után jelentkezik ez a hiba igen változatos időközökben. Nekem mindkét korábbi 166-nál volt ilyen, a mostaninál (még) nincs.
Zoli19802012-12-11 16:21:39 // 65076
Nekem ezt ritkán írja ki( és angolul), de akkor a levegő irányának szabályozása nem működik. Azon a beállításon marad, amin épp volt. Újraindítás, és megy újra.
Otto2012-12-11 16:09:43 // 65075
Kép lemaradt.

Otto2012-12-11 16:08:34 // 65074
És ennek a hibának mik lehetnek a lehetőségei?
Nem megy a fűtőventilátor...
Olyan eset is van, hogy többszöri gyújtásráadáskor, gyors gyújtás fel-le kapcsoláskor beindul.
Otto2012-12-11 15:23:21 // 65073
Üdv Urak!
2.5 V6 automata váltójába mennyi olaj kell?
Putyesz2012-12-11 13:52:15 // 65072
ez engem is érdekelne.....
grande bandi2012-12-10 21:28:53 // 65071
Ja, bocs Cro cartárs nem a Te hozzászolásodhoz akartam hozzá szolni csak félre nyomtam.
grande bandi2012-12-10 21:27:38 // 65070
Küszöbpatentre tud valaki valami forrást?
Cro1662012-12-09 20:20:06 // 65069
hoppáá :)
W.2012-12-09 19:33:57 // 65068
Egyébként szétnéztem a neten adatokat illetően. Nagy a szórás a gyorsulás értékeknél. 8.2-9.5- ig találtam adatokat. Egyébként anno a GTV -nél sem hittem a 6s- ot, amíg fel nem vettem videora, amin bizonyítást nyert. Asszem legközelebb csinálok erről is videót.
vm2012-12-09 19:30:40 // 65067
W.2012-12-09 19:28:54 // 65066
Magam is kíváncsi leszek, mit tud a 3.0 ellen. :)
vm2012-12-09 19:21:01 // 65065
Olyannyira, hogy a 164 (meg gondolom a 166 is) csomesztartesz nyitását is felülbírálja a zábées jeladók gajdolása ;-)
Andy2012-12-09 18:50:45 // 65064
Támogatom! ;)))
Grando2012-12-09 18:33:12 // 65063
Na jóóó! Úgy könnyű, hogy közben kapcsolgatod a fluxuskondenzátort. :DD

Asszem, a legközelebbi gyorsulgatós találkozón nagyon csúnyán rád fogunk szállni... ;)))
Grando2012-12-09 18:24:14 // 65062
Nem tudom, hogy van ez, de nem lehet, hogy ezekhez a méretekhez más-más nyomásokat is kellene alkalmazni?
Na csak mert a kalkulátorok a kerületekből adódó matematikai eltérések alapján számolnak. Ez ideális esetet feltételezve 1-2 km/h különbség a valós 100 km/h haladási sebesség környékén. Az ilyen ideális állapot eléréséhez pedig néhány egyéb dolognak is teljesülnie kellene az életben (gondolom). Például bejátszhat az eltérő kopás, az eltérő nyomások, meg mit tudom én még, hogy mi egyéb. Haladási sebességgel arányosan is nő az eltérés például - ahogy Andy is írta...
Másrészt viszont a GPS (legyen éppen ilyen vagy olyan ketyere) adataira se vegyünk azért mérget. Bár ennél jobb a hétköznapokban valószínűleg nem elérhető. :))

Na de a lényeg, hogy 6-7, pláne 10 km/h különbségeket a felsorolt gumiabroncsok méretének különbsége önmagában tuti nem okoz. Uff! :))
W.2012-12-09 18:11:29 // 65061
Nos, mivel eléggé kétkedve fogadta a csapat az adatot, ma ismételtem. Először gps méréssel megállapítottuk, hogy 5km/h-t csal felfelé. Ezután 3x kézi mérés sport fokozatban kézi váltással 0-100-ra. Eredmények: 7.9, 8.2, 8.0. Ezek alapján megközelítőleg 8 sec a 0-100 sprint. Nekem elég jó....:)
GTPeti2012-12-09 18:00:40 // 65060
Jaaa... akkor nem. Egyszerűen tippel. Ahhoz képest még pontos is. :))
Cro1662012-12-09 18:00:17 // 65059
nekem 225/45 el kb 6 km/ h t csal. 225/50 el jo,kb 1 km/h csal, 215/45 el kb 10 km/h val mutat többet. ez tuti :)
Andy2012-12-09 17:52:19 // 65058
költői lett volna... ;)
GTPeti2012-12-09 17:51:28 // 65057
"Egyáltalán a kerékfordulatból számolja ki?" Persze. Az ABS-re vannak kötve a kerékszenzorok és ált. minden az ABS elektronikától kapja a sebességjelet.
Andy2012-12-09 17:51:13 // 65056
Ja, a gyerek mozdonya is baromi sokat csal fölfelé. Szerintem ezeket szándékosan ilyenre kalibrálják! :)
Andy2012-12-09 17:49:22 // 65055
Én ezt nem vágom hogy van. Ami biztos, az asszony Spidere mindenféle gumival hullapontos a GPS-el összehasonlítva. Az enyém meg qurva sokat csal mindenféle mérettel. Amit észrevettem, minél nagyobb a sebesség annál többet. És ezt sem hatványozottan. 60-nál 3-4-et, 100-nál 6-7-et, 200-nál 9-10-et a GPS-hez képest. Fene sem érti ezt. :))
Egyáltalán a kerékfordulatból számolja ki?
Grando2012-12-09 17:34:02 // 65054
Váltóméret kalkulátor.
Vagy van itt még részletesebb is.
1-2 km/h a különbség az összes említett abroncsméret között. Mondtok itt ződeket... ;)))
Cro1662012-12-09 17:19:47 // 65053
a 17-es méretnél a 225/50-es gumival is pontosan mér..talán 1 km/h a kulonbseg a gps es a műszer között. Viszont elöl a gyári felniken, alig fér el, par mm van csak a gumi es az ontveny kozt.
Don Gombóc2012-12-09 16:34:52 // 65052
Egyszer már leírtam. Nos ismétlek. A 166 Igazi kerék mérete amivel annyit is megy amennyit mutat a sebesség mutató, az a 215-55-16 os gumi.
A 205-55-16 és a 225-45-17-es külső átmérője megegyezik, és azokkal 6-7 kilométerrel kevesebbet megy mint amit mutat. Ennek az az előnye hogy egy gyorshajtásnál nem annyira vágnak meg mint hiszed. :-)
Totti (NagyVad)2012-12-09 09:50:31 // 65051
Nem forog mert te nem vagy még teljesen józan :-)))) Így hülyeségeket beszélsz néha da amugy az elejével és a 5vs6 gangban is igazad van de hogy legyorsulsz az merő fikció! :-))))
Andy2012-12-09 09:46:55 // 65050
Az van, hogy mikor az óra 100-at mutat, akkor a vas kb 93 km/h-val megy. :))
De az szvsz biztos, hogy az automata váltós lassabban éri el a 100-at mint a kézi váltós.
kb 1,5- 2 autónyi különbséggel. Kivételt képez ha Én gyorsulok ellened, mert akkor Te ki szoktál kapni! ;) :))))))) Illetve az öt gangos váltós (Grando system) is ad hatgangosnak szépen.



(Na most látom hogy forognak a szemeid) :))))
Putyesz2012-12-09 05:07:32 // 65049
Urak....ki érne rá hétfő délelőtt pesten megnézni velem egy 156-ost?...mert kéne mellém vki aki műszakilag is át tudja nézni az autót...mert hát én is hallok és látok ezt azt de nem vagyok egy autószerelő:-D!!!szivesen elmegyek bárkiért és haza is viszem!!!
Grando2012-12-08 21:20:28 // 65048
Magyarul, gyerekek! Akkor nem értitek félre egymást. (Vagy legalábbis nehezebben.) ;)))
Totti (NagyVad)2012-12-08 20:36:33 // 65047
A manuált a váltóra értem!!
Don Gombóc2012-12-08 20:23:41 // 65046
A manuált felejtsd el Totti. Ha elő tudod túrni a gyári Olasz értékeket még az 1998-as évből azok az igaziak. A V6 3,0 és a V6 2,0 TB-re is az Olaszok 7,1 sec-et írtak, és tudja is azt, ki lett próbálva, és nem is egyszerű stopper órával hanem egy a cimborám által szerkesztett cuccal. Persze az újságírók által mért adatok nem mérvadóak, mert alapból az a baj velük hogy előbb asztaloshoz kellene menniük, mégpedig új falábat készíttetniük. :-)
Grando2012-12-08 19:39:28 // 65045
Hát egy V6-ban gyorsabban repül az idő, ezt tudhatnád. ;)))
W.2012-12-08 19:35:38 // 65044
Csodálkoztam is! Holnap megismétlem 2 személlyel. Az egyik mér a másik vezet.
Totti (NagyVad)2012-12-08 19:29:39 // 65043
Azért az érdekes hogy sikerült ez a mérés mikor a 3.0 V6 manuálnak a gyárija 7.8 s!
Zoli19802012-12-08 18:29:45 // 65042
LIKE! :)
W.2012-12-08 18:17:12 // 65041
Ma gyorsulást mértem. Téli gumikkal, majdnem üres tankkal, új lambdával, kézi méréssel 7.9s 100-ra. Nem is rossz egy "bálnától"...:))
GTPeti2012-12-08 18:10:05 // 65040
Remek poszt.

Azonban... azok a traktorosok, akiket megemlítesz hozzád hasonló megfontolásból traktorosok. B)
"Így estére lenyugodtam, helyre állt a rend bennem. V6 leparkolva, holnaptól ismét a szép GT-vel kerregünk tovább... csak azért, mert OLCSÓBB a közlekedés vele."
Arno1662012-12-08 18:06:04 // 65039
:)) Attikám, micsoda írás!!! :)
Föckös2012-12-07 19:47:20 // 65038
pedig ELCSESZHETETLEN :-)
tipoatti2012-12-07 19:45:56 // 65037
Hát, ilyen vagyok, ha koncentrálok. :)
Föckös2012-12-07 18:34:45 // 65036
bazme, ekkorát rég röhögtem! :-)))
Andy2012-12-07 17:10:31 // 65035
Na, na! :)

Bár Neked szólok majd elsőnek! ;)
W.2012-12-07 16:35:22 // 65034
Igen, igen...kezdődik az érett prosztata-kor....:)))
Andy2012-12-07 13:06:17 // 65033
Itten véres leszámolások lesznek! :)

vm2012-12-07 12:39:19 // 65032
Némááá! Sokadikix :DD
Grando2012-12-07 12:36:03 // 65031
Ejnye, ejnye! És a tisztelet hol marad? Kóstolgatjátok itt szegény vénembert... :DD ;)))
vm2012-12-07 12:10:04 // 65030
Mennyi??? 54?
Nem is látszik. Max. 50-51 ;-) Isten ééétessen!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak