Fórum >> Típusok >> 164-166

Youri2009-02-10 18:14:29 // 43979
Az már elég vad méret...:-D
grande bandi2009-02-10 18:13:07 // 43978
Barmilyen velemenyt orommel fogadok , de okosabb lettem igazabol igen a 275 az mar egy eleg szeles gumesz magaban is nem meg nyomtavszelesitovel ,csak vannak most ezek a gumiaim es elgondolkoztam ,hogy milyen lenne a gepen.
Youri2009-02-10 18:10:28 // 43977
Köszi.Írok is neki!:-D
Kriszo2009-02-10 18:10:04 // 43976
Grando-t kérdezd neki elég sok tapasztalata van erről:)
Youri2009-02-10 17:36:20 // 43975
Ja,és előre is KÖSZI!!!!
Youri2009-02-10 17:36:02 // 43974
Hali !!!!!

Érdekelne 164 2.5 TD tulajok tapasztalata ill. véleménye a gépről.(hibák,fogyi,stb stb...)

Eredetileg V6TB-t szerettem volna,de most ezen kezdtem el gondolkozni....
Nemrégen még kiröhögtem volna magam ezért :-D
Andy2009-02-10 10:49:39 // 43973
Hali!

Szóval nem volt még az autómon 18-as kerék, tehát személyes tapasztalatom nincs. Ezek a méretek amiket kérdezel papíron megfelelő váltóméretei a 225/45 R17-nek.
A 275/35 R18 valszeg igényli a nyomtávszélesítőt, de vajon a kényes futómű mit szólna hozzá? Azt sem biztos, hogy a kerékcsapágy elviselné a nagyobb súlyból adódó többlet terhelést.
Anno az öcsém kísérletezett valami hasonlóval egy 190-es mergán és ott egy idő után behülyült tőle az ABS érzékelő. Folyamatosan világított a műszerfalán a visszajelző. Elég soká jöttünk rá mitől is van.

Bár ettől amit írtam szerintem nem lettél okosabb. :))
Grando2009-02-09 21:43:28 // 43972
Gyurmát kérdezd, ő 18-asokkal nyomul már régóta. ;))
grande bandi2009-02-09 21:09:25 // 43971
Hello Mindenki!
Akinek mar volt tapasztalata 18"-os felnikkel 166-on meg tudna nekem mondani ,hogy az alabbi meretek felhelyezhetoek-e a gepre:
-Elore: 245/40/18"
-Hatul:275/35/18"
Gondolom ehhez mar igencsak kell nyomtav szelesito.
Mickey2009-02-09 19:40:10 // 43970
A futóművön vannak /bal oldalon elől és hátul/ a fényszórómagasságát szabályozó potik!
Nekem el volt törve a hátsó egyik csuklója és kikopott a szegecselés ezért világított nagyon röviden . Könnyen le lehet szedni kb.: fél óra alatt megvan!

Jó munkát hozzá!
(Nem bonyolult)
TáDé2009-02-09 14:52:34 // 43969
Rossz oldalról kezzdtél hozzá ... a 164-nek a fűtőradiátora a motortérből érhető el ...
telefonon egyszerűbb elmondani ... hívj fel: 20/323784.
De szerintem nem fűtőradiátor lesz a ludas ... a mozgató motor fogaskereke szokott eltörni ... de ahoz ki kell venni a műszerfalat ... az első szélvédő előtt van egy íves takaró műanyag (innen jön a meleg az ablakra) azt kell kipattintani (általában szét szokott törni darabokra) és alatta van a műszerfal csavarjai ...
Brezó2009-02-09 14:37:30 // 43968
Na akkor ezt meg is beszéltük, azért telefonon könnyebb :)
Brezó2009-02-09 14:27:52 // 43967
És ez abban az esetben is igaz mert nálam úgy van, hogy felkapcsolom a világítást és látom hogy viszi felfelé?Gondolom akkor az összekapcsolással nem lehet gond.Viszont a motoron próbáltam felfelé tekerni az teljesen fent van, lefelé tudtam tekerni az ment és látszott is hogy megy .
Gye'2009-02-09 14:05:50 // 43966
Hello! szerintem nincs jól visszaakasztva az állítómotor vagy jól el van tekerve a magasság, ált. ez a két hiba van....ha nagyon le van tekerve akkor tekerd az állítómotor imbusz 6os csavarját az óramutató járásával megegyezően és figyel, hogy viszi-e fölfelé a fényszóró fényét, ha mákod van viszi és akkor csak ez volt a baj...ha nem akkor nincs visszaakasztva... szedd le óvatosan a mocit a fényszóróról (el kell fordítani valamelyik irányba, nem emlékszem rá pontosan, talán jobbra), majd hátrafelé óvatosan meghúzni, elvileg könnyen kijön.... ezután a moci imbusz állítócsavarját tekerd befelé persze ráadott gyújtásnál, addíg míg a kis gólyós vége ki nem megy a leghosszabb állásba, majd óvatosan bebuktatva vissza kell akasztani a helyére... ha beakadt akkor már vinni fogja a lámpát fölfelé ha visszatekered az állítócsavart.... röviden ennyi, kb 10 perc játék... ha nem világos akkor hívj fel amikor nekiállsz megcsinálni, segítek...
Brezó2009-02-09 09:20:22 // 43965
Sziasztok!

Lenne egy kis problémám.A XENON lámpám elég szarul világít, értem ez alatt hogy kb. olyan 25m a látótávolság tompítottnál.Van valahol valami robbantott rajz ami alapján be lehet állítani ill. beállítási útmutaó.Gyári xenon van benne.Aki tud segíteni írjon mailt vagy linket ahonnan le tudom tölteni esetleg . Előre is köszönöm a nagyérdemű segítséget.

Ui.:Az autómata szabályzás működik, viszont nem tudok már rajta feljebb tekerni, tehát az koccon van.
botigta2009-02-08 20:43:14 // 43964
OK, várom!
Kriszo2009-02-08 16:27:15 // 43963
Akkor én jelentkeznék ha nem baj!:)
Gyerekek ezt a szívást ami ma volt....grrrrr
Baszakodott már régóta a hátsó lámpám..Egy időután fogta magát elkezdett villogni...
Fasza
Ma átjött a villamosos haver szétszedjük kihuzigáljuk a kábeleket biztos testhiba.Féluton össze volt forrasztva..
Kiraly... biztos ott szopik.Szépen újraforraszt nem jó b*****
Mi a kurva anyja van..Kiszedem a másik foglalatot nézem bazdmeg itt más az izzó ne szopass máá...
kiderült h azé villogott mert 5w helyett 10 w volt benne.Kicseréltem 5w-ra azota hibátlan...
tiszta szopas volt ez a mai nap..)
tipoatti2009-02-08 13:24:05 // 43962
Személyes jó ismerősöm Misi, az én verdámra is ő írta a progit... AJÁNLOM!
BeczA2009-02-08 10:47:59 // 43961
Nekem tavaly a lednkerék 90-ből ált meg.. :S Olaszból jött töbszörösen átdobozólt , de Valeo ;)
Le kellett adnom a régit is ,de ennyiért egy szerintem új lendkerékért (kettős tömegű) jó ár volt...
BeczA2009-02-08 10:44:10 // 43960
Ferkét kérdezd meg... hátha tud ólcsóbban... ;)

Nekem annó egy éve volt a kuplung szett kb 60ezer... természetesen Valeo
Azt plédáúl a Balázstól rendeltem még. Nagyon korrekt srác, de mint minen alkatrészes beszerzőhöz hozzá kell fűzni ... akár Bárdi Autó vagy bárki más... gari csak akkor van mindenre ha van számlád a beszerelésrő. Nekem 5 ezer km után elkezdett zörögni a kinyomóm és szónélkűl kicserélte a srác, peig még számlám sem volt.

Azt azért hozzáteszem hogy eléggé maximalista vagyok , de mégis a gyári cuccokkal faragtam rá eddig a legjobban .... :( váltócsapágy ... és kinyomó csapágy... Ferkének meg 5ezer után eltőrt a kinyomó csapágyának egyik füle... kész röhej a mai "fogyasztó társadalomra" szánt alkatrészek minősége...
Alfás Theo2009-02-08 10:25:05 // 43959
THX. Tetszik, havernak továbbítottam az adataidat. Keresni fog.
Arno1662009-02-08 02:53:03 // 43958
Ez igy ebben a formában...

2.5-ön nekem eleg szepet tudtak huzni... 5e-nel ugy megindult hogy orom volt...
3.0-nal nem tudtunk ekkora katarzist osszehozni... de sokkal fickósabb lett.

100-as benya kell hozza mindenkepp... ha mast tankol az ember azzal is elmegy, de rosszabb lesz mint előtte volt.

Ja, es alapfeltétele az egeszseges auto. LMM, Lambda, injektorok, kopogaserzekelok , katalizator stb... 166-ok eleg szar allapotban vannak, es sokszor a tulaja sem tudja hogy mennyivel sokkal jobb a gep amikor rendben van..... chip ide vagy oda.
Egy 3.0 chip-pel a brutális határát surolja.... 2.5 meg kifejezett élmény..

2.5 progi van a sracnak aki nekem csinalta...azzal elszaroztunk egy darabig amig hegynek fel nem olyan lett hogy vegig huz...valtas utan pl nem hezital...
Teljesen elegedett voltam vele.

3.0 egy honapig volt rettenet, aztan jött a szokásos pech szeria.
Most epp injektor, feltengely csere érik...
botigta2009-02-07 21:31:29 // 43957
Akkor talán ajánlhatnám az enyémet, itt lentebb. Nézd meg az oldalamon, akár garanciát is vállalok rá. Telefonon, esetleg PÜ-ben megbeszélhetjük!
botigta2009-02-07 21:27:49 // 43956
A 8,5x18, 5x112, és 20mm-es osztókör fordítóval volt fent. Bitang jól állt neki, mindenki csak a nyálát csurgatta
Cro1662009-02-07 19:54:22 // 43955
A mustárt önként bevállalom:))
Cro1662009-02-07 19:00:16 // 43954
nah megtaláltam..(emlékeztem, hogy van olcsóbb valahol)86 E a Valeo lendkerék az albaalkatresz-nél+ full kedvezménnyel számoltam unix-tol a valeo szettet..az ugy kb 50-60E, akkor meg is van az egész 150 ből:)
Don Gombóc2009-02-07 18:52:51 // 43953
CARLITO!!!!!!!!!!!!!!
A kolbász önkéntes, várjuk a jelentkezőket. :)
Don Gombóc2009-02-07 18:51:46 // 43952
ne piszkáld azt sem. :) Egy szívó benzinesnek is komolyabb beavatkozás kell, vezérműtengely fúvóka stb.stb. A gyári turbosnál sem sok a lehetőség mert nem arra vannak tervezve a cuccok. Max plusz 20%
Don Gombóc2009-02-07 18:48:30 // 43951
Sajnos így van. Azért az anyját meghághatná az a talján aki kitalálta ezekbe a verdákba ezt a rohadék kettős tömegű lendkereket. Bár az enyémben még a gyári van de legközelebb sima kendkerék megy bele sima kuplunggal ami a 164-ben volt. Ez az egész csak a tervezett amortizácó miatt lett kitalálva.
Don Gombóc2009-02-07 18:45:02 // 43950
Ez egy nagyarcú barom kedves Carlitom.
Én azért gondolom így mert a hozzá nem értőnek nem dolga tudni az ilyen dolgokról, és nem cikizni kéne őket, hanem segíteni. De mint tudjuk ez is úgy működik ebben az országban mint sok más is.
Betoppantam én már néhány magán alkatrészeshez, még arra is rátesznek amit a nagyoktól szereznek be. Mint tudjuk onnan pedig forgalomtól függően mint viszont eladó kurva nagy kedvezményt kapnak. Tudod a dumát? Nekem ne kiccsávó, én is ebből élek. :)
Cro1662009-02-07 18:37:30 // 43949
Igazad van...137 a Valeo lendkerék.
A kuplung-szett meg nem lehet több 95-nél, 0 kedvezménnyel sem.
W.2009-02-07 18:37:06 // 43948
Akkor teszünk rá egy túrót...:). A kicsit akarom, feljebb piszkálni..:)
Don Gombóc2009-02-07 18:26:28 // 43947
Nem, de egy a sok közül.
Szívó benyást ne akarj csippelni, felesleges, csak elbasszák.
Don Gombóc2009-02-07 18:25:02 // 43946
Valeot kell venni. Meg keresni valakit aki tud még erre kedvezményt.
Don Gombóc2009-02-07 18:22:43 // 43945
Azért a kettős tömegű lendkerékért magáért elkérnek 120 140 ezret úgy hogy az csak gyári reconditos, ( felújított) és kérik érte a cseredarabot is. :(
Azért körül kell nézni az alkatrészkereskedelemben mert a 140 az kurva sok a szettért. Kivéve ha márkaszervízben vesszük, mert mint tudjuk ott annyiba kerül.
De az gyári. :) DDDDDDD
Don Gombóc2009-02-07 18:18:28 // 43944
A küszöbök két végén és az alján is vannak csavarok, azt látod és adja magát, utánna kifelé kell azaz oldalra húzni a műanyag patentokról. Eccerű. :)
A hátsó lökös az kicsit szarabb. a hátsó két csavar látható a csomagtartó fedél felnyitása után. Azután mindkét oldalon van három három csavar ami a sárvédőkhöz fogja. A két oldalon az első csavarok a kerékjárati ívhez közel vannak, azokat úgy kell kivenni hogy a kerékjárati dob takaró szövet faszomkát ki kell csavarozni hogy annyira eltudd húzni az ívtől hogy odaférj a csavarhoz.
A másik két két csavar meg úgy hozzáférhető legegyszerűbben ha akksi, navi meghajtó és konzoljai kiszed, és úgy na. :) Mivel itt a csavarfejek belül vannak sajna, azaz fentről lefelé. A jobb oldalon is nem árt kiszedni illetve a tartó csavarjait kitekerni a relék és biztik paneljának, és a panelt így már annyira félre tudod hajtani hogy hozzáférj a csavarokhoz. Azért nem annyira gáz.
Cro1662009-02-07 18:08:54 // 43943
Unix-nál 100 alatt van, még kedvezmény nélkül is(Valeo). vagy 110 a Sachs. ha van ismerősöd még 20-30 e is lejöhet belőle
W.2009-02-07 18:07:17 // 43942
Üdv Urak!

Ismeri valaki őket? Chiptuning
AKI2009-02-07 16:44:19 // 43941
naja énis igy gondoltam h igy lehet. de nem mertem elhinni h a csavarok amik a szélvédö alatt vannak ahoz ugyan hogy fér oda egy sima bitfej is akár... :D nem mertem elhinni h az ott ugy van felfogatva. De már szinte csak az volt hátra. Mindegy szétszedtük de erre már nem voltam hajlandó h elhigyjem h ugy jön ki a müszerfal meg fingom se volt hogy ha az megvan akkor még mennyi szopás. Majd a szerelö. Bár tényleg jobb lenne végigszopni csak nincs elég alaktrészem ha valami törne :D vagy szakadna...Kedves édesapám sikeresen letörte a balos légbefujó tetejéról a kis puklit. :D tehát igyis több már a kár...
grande bandi2009-02-07 16:31:18 // 43940
Puff ,hat konkret helyet nem tudok en ilyenkor bemegyek helyben legalabb 3 autosboltban es meghallgatom mit mondanak. Szoktak kulonbsegek lenni rendesen.Annak idejen az elsonel nekem is valahol 140-150 korul mondtak aztan ha jol emlekszem 80-90 kozott sikerult beszereznem , ha minden igaz a Meteornal.
Alfás Theo2009-02-07 16:02:58 // 43939
Sziasztok!

Haverom keresne 2.4 jtd 166 -ost 2003-as évjárattól a nagy pajzsost.
A lényeg, hogy fekete v bordó legyen, PIROS bőr belsős nem érdekel, max 4 milcsit szánunk rá, ne legyen visszatekert órás, mert úgyis kiderül.
Várom az esetleges ajánlatokat.
THX Theo
Smith2009-02-07 16:00:21 // 43938
akkor valaki javasoljon egy helyet ahol olcsóért kapok kuplung szettet :)
Kriszo2009-02-07 09:58:52 // 43937
Így van boldog névnapot minden Romeo- nak.)))
Cro1662009-02-07 00:10:14 // 43936
"ma 2009. február 7. Szombat, Tódor, Rómeó napja van."
Boldog Névnapot az összes Rómeónak:))
Charlie 1662009-02-06 23:30:07 // 43935
Hali
A 4 kerék, legalábbis a felni érdekelne.
Jól látom hogy nyomtávszélesítővel van fent ?
Méret ?
botigta2009-02-06 23:28:43 // 43934
Sziasztok
Mivel eladó az autóm, így külön eladó a 4 kerék, ill. a minimálisat futott sárga első Koni-k, és Monroe elsőrugók, ha valakit érdekel...
grande bandi2009-02-06 22:23:18 // 43933
Abba mar a munkadijnak is bele kellene fernie 2-szer
Cro1662009-02-06 22:14:46 // 43932
ha kuplung-szett, akkor tárcsa, szerkezet, és kinyomócsapágy van benne.
de ennyiért sztem lendkerék is jár hozzá:))
doki164Q42009-02-06 22:04:06 // 43931
Szia!

Radiátor a motortérböl közelithető meg és csak onnan tudod kiszedni! A ventilátor és a klima hütő radiáror alat van a tüzfal és a szélvédő között, alul!
Smith2009-02-06 21:44:20 // 43930
Kicsit csúszik mostanában a kuplungom, és nézegettem online hogy mibe fájhat... lehet hogy 147000 egy kuplung szett???? Ezekbe mi tartozik bele? Tárcsa és kész?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak