András bácsi2005-08-05 09:33:19 // 1379
Mondtam, hogy műanyag valószínű lesz, a csatlakozók meg a kábelkorbács részei. Úgy szokták megoldani, hogy tűzősarukat csatlakoztatnak, majd kinyomják szilóval.
Peti V6 TB2005-08-05 09:29:07 // 1378
Jah már értem, tehát a hőcserélőt, ami a szélvédő alatt van, azt lehet kifordítani, mert gumi csövei vannak, már ha az én autómon gumi csövei vannak? :))))
Kösz mindenkinek!!! Hétvégén szétszedem, szerintetek otthon meg lehet csinálni? Nekem? :)
Peti V6 TB2005-08-05 09:26:10 // 1377
Szia, szóval szerinted, szerintetek is a ventillátorral van a gond és nem a kompresszorral ( Zsül csak rémisztget ugye ??? )? És ha valóban a motor felöl hozzá lehet férni akkor hurrá. Az viszont nem teljesen egyértelmű, hogy mi az amit ki lehet fordítani úgy, hogy nem kell leszivatni magam, vagyis a klímagázt?
FRC2005-08-05 09:15:36 // 1376
Nincs valakinek egy törött 164 projektorja? Kellenének belőle az izzők kábeljei és az izzó takaró műanyag.... Amit vettem abból hiányzik :-(
TáDé2005-08-05 08:05:38 // 1375
Nekem is a 2. ventim van és kétszer cseréltem már fűtő radiátort is (az első fél évig bírta) és mindig kifordítottam ... de a Q4-en is simán kifordult ... de a te 164-ednek már szinte mindegy ... :(
Gábor1662005-08-05 07:25:56 // 1374
Már nem emlékszem pontosan, de nagyon nem mozdult. Azt az egy tartót inkább kivettem volna, mint a macera kétszer a légkondishoz menni.
Ráadásul mindez duplán, mert az első bontós ventillátor csak egy hónapig birta.
A másodikviszont jó volt.
TáDé2005-08-04 20:20:03 // 1373
Elméletileg ki kellett volna fordulnia ... de lehet hogy a fölső motortartót ki kellett volna kötni ... alatta látszik is ahol a gumi csó a fém csővel össze van gyógyítva ...
Gábor1662005-08-04 19:50:36 // 1372
Vagy tipus függő? TD nézd meg az oldalamon látható motortér képet. A Te autódon is így megy a kondihoz a cső? Látod, hogy nálam fémcső volt?
Gábor1662005-08-04 19:45:18 // 1371
Akkor ez évjárat függő. Az enyémnél nem lehetett. :-(
TáDé2005-08-04 18:08:50 // 1370
Mielőtt lefejtenéd a gázt ... ki lehet fordítani a hőcserélőt lefejtés nélkül is ... gomi csövei vannak ... !!!
a2005-08-04 11:32:46 // 1369
www.alfa159.com
Gábor1662005-08-04 07:56:27 // 1368
A 164-nél a ventillátor nem a műszerfal felé, hanem a motortér felöl jön ki.
1. lépés: klimából gázt lefejteni, 2. lépés klíma hőcserélőt kiszerelni, 3 lépés bentillátort kiszedni. Mindez a szélvédő aljánál található műanyag lap alatt található.
Zsül2005-08-03 19:42:22 // 1367
Hali!
Ez nálam is előfordult. Sajna a kompresszor meghalt . Egyszer csak bizti ki sivítás nyikorgás csapágy leégés. Mindez 180-as tempónál.
Bontóban lehet hozzájutni, nekem 10 guriga volt. Na a leszerelés az már gázos, nem akartam leszerelni a nyerget ami tartja a generátort és a kompresszort, így a 4db csavart szenvedtem le kb. 1 óra alatt.
Felszerelés már egy kicsit jobb volt mivel csináltam hozzá hosszú átmenőcsavarokat (2db). Mivel úgyis egy gumiágyban van így is tökéletes.
Azóta működik rendesen.
Peti V6 TB2005-08-03 16:02:19 // 1366
Sziasztok!
Nem akarom rontani a nyaralásos élménybeszámolós hangulatot, de egy-két technikai kérdést fel szeretnék tenni. Szegény Alfámat elhanyagoltam, másfél hónap nemhasználás után figyelmeztetett, hogy egy Alfánál ilyent nem csinálhat az ember...szóval tegnap mentem vele... és a ventillátor ( klíma ) folyamatosan kicsapja a biztosítékot, nem fordult elő ez valakivel? Elkelne egy kis segítség, mert nem igazán tudom merre induljak el...remélem a műszerfalat nem kell szétszedni, mert lehet, hogy a ventillátor szorul??? Ezen kívül pedig a műszerfal világítás nem működik, ilyen vajon volt e már valakivel?
Kösz előre is!
AKI2005-08-02 22:39:47 // 1365
A nyaralásrűl elég annyi hogy:
Az autó gyönyörüen ment bár megérezte a többletsülyt pláne emelkedőn de még 5.be felment ilyen helyeken is.A fogyasztásról még nemtudok mit mondani majd ha kifogy az összes brenya.Amugy szép barnára sültünk bár kedvesem mivel elég fehér bőrü így leégett egy párszor és most kicsit hámlik de azért megvan a szine.Vittem az olasz eredetü kutyámat is aki nagyon élvezte a vizet!Életében először uszott és nagyon megszerette a dolgot!Két nyakörvet fogyasztott el (1 egysoros vastag folytó láncot, meg egy bőrnykörvet amiből az összes fém alkatrész szakadt le)+ 1 egy karabinert.Amugy ha nem mondtam volna még délegyházán voltunk egy szabad strandon kempingbe (tavirózsa) a nudi strandtól 2 kempingnyire, ja jut eszembe amikor érkeztünk a kempinghez épp a nudis porta előtt bringázott egy pucér pasi...(vicces volt).Másik érdekes momentum már javába nyomtuk a nyaralást mentünk boltba dunavarsányra ahogy jövünk visszafelé mit veszek észre, Swinger Party--->>>> tábla.Érdekes mondom megyünk tovább mégegyszer Swinger party , mostmár kiváncsi voltam vajon merre visznek a kis táblák és a 5. után kiderült hogy a nudiba van kuroda is... :D
Szóval érdekes volt a hollyday is :D
András bácsi2005-08-02 21:35:11 // 1364
TáDé2005-08-02 18:04:05 // 1363
A vízpumpa fordulat megemelése olcsóbb ... le kell esztergáltatni a szíjtárcsát egy átmérőben 10mm-rel nagyobbra mint a klíma meghajtó tárcsa ... kb 10 körül megcsinálják a mesterek ...
Roli2005-08-02 13:44:58 // 1362
Hello
Már én is agyaltam azon hogy egy nagyobb hüttő kellene bele én arra gondoltam hogy megmérem a hüttő méreteit és bemegyek a haverhoz az autósboltba kinyitok egy hüttő katalogust és megnézem hogy melyik autónak lenne jó a hüttője, aztán ha találok valamit ami méretben akkora de pl 2 szer olyan vastag akkor bontoból szerzek és átrakom valahogy.
Lehet hogy olcsobban jönnék ki nem lenne 100e ft.
Roli2005-08-02 13:39:20 // 1361
Hali
Ha én egy ilyen lakókocsit húznék magam után akkor lehet még 200°c-nál sem álna meg a víz hőfok. De már én is erőssen agyalok hogy mit lehetne ezzel a problémával kezdeni, lehet novemberre meg is lessz a megoldás amikor már nem lesz a melegedéssel probléma :)
a2005-08-02 12:18:38 // 1360
Élménybeszámolót tessék írni :)
András bácsi2005-08-02 12:18:16 // 1359
Micsoda áramvonalas lakókocsi! :-)
a2005-08-02 12:18:03 // 1358
Bent a városban 70-ért tankoltam, és 3,02 Ft volt egy dínár a váltónál, levonást is beleszámítva.
a2005-08-02 12:17:09 // 1357
Nem csak azért lehet leépíteni valakit, mert nincs szükség a munkájára, hanem mondjuk mert rosszul dolgozik, esetleg pontatlanul, esetleg lassan, stb... :)
ghosty92005-08-02 11:44:25 // 1356
Ja, ezt meg term. megmutatom akkor Ervinnek...
ghosty92005-08-02 09:09:42 // 1355
SN, biztos 200 korulre jott ki az OMV benzin literje? Akkor en rossz helyen tankoltam (71,9 v mennyi volt egy liter -- jo, persze ez legalabb a hatar utan van kapasbol) vagy rosszul valtottam penzt (3,20)?
AKI2005-08-01 22:00:07 // 1354
TáDé2005-08-01 16:49:07 // 1353
Igaznak igaz, de most vesznek föl még 10 embert ...
a2005-08-01 16:43:32 // 1352
Ööö.... De ha ők leépítenek téged, akkor nem kell kifizetned, nem igaz? :)
TáDé2005-08-01 16:28:05 // 1351
Mivel fizették a sulim ... 2 évig még maradnom kell ... :(
a2005-08-01 16:22:57 // 1350
2* akkora fogyi, 2*akkora teljesítmény. Őszintén szólva szvsz arányban áll a kettő egymással.
Fel kell jönni melózni Pestre... Itt azért - pláne az IT-ban - jelentősen magasabbak a fizuk. Van olyan kollégám, aki minden nap ingázik Kecskemét és Bp között. Másik kollégám Szolnokról csinálja ugyanezt.
TáDé2005-08-01 16:19:47 // 1349
Akkor nekem az 15 lenne minimum ... így pont kétszerese a TD fogyasztásának, azt hiszem így nem alternatíva amíg Gyurcsány meg nem duplázza a fizetésem ... sajnos mostanában még azt is meg kell gondolnom mennyit menjek egy hónapban az öreglánnyal ... :(((
TáDé2005-08-01 16:17:20 // 1348
Pedig inkább ott rohadnék mint itt ;) :)))))
a2005-08-01 16:13:57 // 1347
Ne utálj... Bakker... tudod te mennyit kell utaznom? Tudod te ott milyen meleg van? Tudod te ott mennyibe kerül a sör? Tudod te ott mennyi ember van ilyenkor? :))))))
Szóval barátom ne utálj, ne utálj! Nem leányálom az, hidd el nekem! ;DDDDD
a2005-08-01 16:12:20 // 1346
A munka nem f@sz! Állhat akár napokig is! ;DDD
a2005-08-01 16:11:46 // 1345
Sajna a 12 lityó csak autópályán jön össze, még tojáslábakkal is...
TáDé2005-08-01 16:11:13 // 1344
É különben is utállak :PPPPP :DDDD
TáDé2005-08-01 16:10:44 // 1343
Tudod, hogy hogy irigyellek !!! én meg rohadok a céges klíma nélküli viagrában ... és üldözöm a fekete munkát ;) :DDD
TáDé2005-08-01 16:09:09 // 1342
Sajnos nem tartok még ott hogy mind1 legyen hogy 7,5 liter 180-200Ft gázolaj amiért 5 km-t kell autózni vagy 12 liter (ez kizárt mert nyomnám neki mint a süket ;) a V6TB-nek) 200 Ft-os benya,amiért 150 km-t kell autózni ...
Így marad a TD de ha lesz dízel motoros esernyő (smart) akkor elgondolkodok a V6TB-n ;)
TáDé2005-08-01 16:06:21 // 1341
Pedig alapjáraton ha megy a klíma nem szabadna melegedni csak akkor ha nem indul el a venti ... nézesd meg mert leégetheted a kompresszort ...
a2005-08-01 16:04:16 // 1340
Eladod a tádét és veszel egy V6TB-t? ;DDD
TáDé2005-08-01 16:03:16 // 1339
Régebben azon agyaltunk, hogy úgy kellene megcsinálni mint az ajudikon ... a sárvédőbe egy plussz hűtő és megvágatni a sárvédőt ...
A mostani megoldás kb a tizede lesz ... ;)
a2005-08-01 15:41:07 // 1338
Még 3 munkanap, és irány a tenger :)
a2005-08-01 11:51:24 // 1337
De legalább vigyorogva érkeztem haza :))))))
ghosty92005-08-01 11:42:56 // 1336
Hat akkor meg? Nem jobb olcson megbukni, mint dragan? :-)
a2005-08-01 11:42:06 // 1335
Ja :)))
De mondjuk az eredménye ugyanaz lett volna :DDDD
ghosty92005-08-01 11:31:51 // 1334
Ugyan, max. a multkori miskolci vizsgadrol kestel volna tiz percet... Vagy negyvenet... ;-P
a2005-08-01 11:17:18 // 1333
Tudod, így rágondolva, köpködnék is most rendesen, és utálnám is magam egy olyan döntésért ;DDD
ghosty92005-08-01 10:52:38 // 1332
Tudom, azert mondtam. :-)
a2005-08-01 10:29:35 // 1331
Nem :)
Én 2 alternatívát tartottam fent:
- vagy 2,5 tádé, de a 130 lovas, utolsó sorozatok, 95-96-ból, minden extrával,
- vagy a másik véglet: V6TB. Ha már eszik, legalább menjen is :)
A V6TB-ből találtunk előbb jó állapotú példányt, értelmes áron. A tádék ára a tavasszal nagyon el volt szállva még.
FRC2005-08-01 10:26:28 // 1330
nekem se szökött még fel 100°C tól magassabra.... De 100°C-n úgy érzem mintha kb 100Le -t veszített volna a motor!!!