a2005-07-25 13:01:09 // 1229
Ja amúgy: http://www.budvanska-rivijera.co.yu/index.html
a2005-07-25 13:00:37 // 1228
Rutinosan az enyém már oda lett csavarozva :)
a2005-07-25 12:59:18 // 1227
Mert csak most küldtem el :)
Bocsi, de minden aprósággal megtalálnak idebent hirtelen...
De elküldöm erre is :)
Peti V6 TB2005-07-25 12:53:58 // 1226
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene! Kis kocsim hátsó vonószem kupakja nincs meg. Elérkezettnek érzem az időt, hogy ezt a kis hiányosságot pótoljam, főleg, hogy itt írtok ilyeneket, hogy bontóból innen onnan tudtok szerezni alkatrészeket. Legszívesebben 1.000 Ft-ot tudnék most költeni a kocsira!? :)))) Tud valaki segíteni?
FRC2005-07-25 12:52:05 // 1225
nem jött át a mailod!!!
próbáld ide:
frc164@dunavsystem.co.yu
Thomika2005-07-25 12:33:17 // 1223
SN:
Nem sokára megyek a szőnyegekért, 7780 Ft-volt, este ugorj be...
a2005-07-25 11:07:52 // 1222
Elnézést, nem bántásból írtam. Tudom, hogy az anyanyelved a magyar. Csak arra a tényre akartam utalni, hogy te olyan jól beszéled a szerbet, MINTHA az anyanyaelved lenne. Nem bántásból akartam írni. Őszintén szólva ilyen szempontból én irígylem a helyzeted, mert te nem egy nyelven beszélsz ilyen szinten.
FRC2005-07-25 10:57:54 // 1221
1. jegy vásárlás nem akadály, gyere és elintézük!!
2. nem a szerb az ANYAnyelvem!!!!
de az sem akadály, megoldjuk a telefonos beszélgetést is!!!!
a2005-07-25 10:46:47 // 1220
1. nagy: vasárnap délelőtt megyünk át, és megyünk vonatjegyet venni. Vésztartalékként el tudnál jönni velünk az állomásra, ha nem beszélnek sem magyarul, sem semmi európai nyelven, és ha az én szerb tudásom kevés lenne elmagyarázni, hogy mit szeretnék? :)
2. még nagyobb: akinél a szállást foglaltuk, azt fel tudnád hívni lent Budvában? A faszinak már vagy 5* próbáltam e-mail-t írni, még faxon is elküldtem neki az emil kinyomtatását, és semmi reakció, és már vészesen közeleg a nyaralásunk. Beszélni kellene vele, és lehet jobb lenne, ha valaki olyan hívná fel, akinek anyanyelve a szerb :)
FRC2005-07-25 10:17:09 // 1219
ok, majd megyek ésrte, vagy SN áthozza! :-)))) jól kézről kézre jár a lámpás! HE HE
András bácsi2005-07-25 10:12:09 // 1218
Ja, meg a fuvarköltség Gombócnak! :-)))
András bácsi2005-07-25 10:11:24 // 1217
Most írtam a faladra. Azért egy kicsit több, 20e, ahogy megbeszéltük. :-)))
FRC2005-07-25 10:07:14 // 1216
mi lenne a kérés???? :-)
az áthozatalt, meg megbeszéljük még!
a2005-07-25 09:40:34 // 1215
Vasárnap megyek át hozzátok. Átvigyem?
Amúgy is lenne egy nagy, meg egy még nagyobb kérésem feléd, ha lehet :)))
Don Gombóc2005-07-25 09:19:59 // 1214
Azt én nem tudom a Bandit kérdezd majd, tőle van.
FRC2005-07-25 09:10:34 // 1213
10.-e körül megyek szegedre a fizumért akkor átveszem őket!!!! mennyi is? 15eFt? :-))))
Don Gombóc2005-07-25 09:00:48 // 1212
Ja és a 166 Gábornál vannak.
Don Gombóc2005-07-25 09:00:07 // 1211
Vutra! Most értek Szegedre a lámpáid!!!
FRC2005-07-25 08:45:43 // 1210
Szép a szárny!
ha lessz 80 fölös euróm meglássátok nekem milyen lessz. :-))))
TáDé2005-07-23 12:28:24 // 1209
Ok. Köszönöm szépen!
sardulah2005-07-23 01:29:07 // 1208
Hahó !
Mint annó említettem vala az a alfa szervice ahol voltam szelep hézag beállítást intézni, hát a tulaj két-három hetente járnak olaszba sss bontóznak!
Ők rendezték nekem a ködlámpira keretet sss a szárnyat is!
A keret ~20euro-t, a szárny ~60euro-t kóstált + a fényezés!
Úgy gondolom baráti áron jutottam hozzá e kiegészítőkhöz!
A hétfőn földobom a pontos elérhetőségüket! Mivel még melózom, majdan otthon előkerítem! Rendi?
Üdv!
TáDé2005-07-23 00:46:15 // 1207
Honnan és mennyiért sikerült a szárnyhoz hozzájutni?
sardulah2005-07-23 00:18:56 // 1206
a2005-07-22 16:12:03 // 1205
Ha már kezdtem a napot, zárom is... Jó 7VGt mindenkinek!
a2005-07-22 10:10:41 // 1204
Jóreggelt kartársak, ébresztő FÖL!
sardulah2005-07-22 01:28:19 // 1203
Hahó!
Bocsi skacok de képek péntek estére lesznek! Türelem!
a2005-07-21 16:44:31 // 1202
Ez tuti nem melegedés. Autópályán félreállva éppenhgy hirtelen melegednie kellene pár fokot, nem hülnie.
Don Gombóc2005-07-21 16:32:53 // 1201
Na kiszállok egy kicsit, mert fenyeget a gyermekem, ugyanis jelentkeznek az elvonási tünetei a számítógép hiánya miatt.
Don Gombóc2005-07-21 16:30:46 // 1200
Hát ez mindenfélét csinált már mer a ventillátor az megy rendesen , ugyan nagy fordulaton de az nem zavar egyáltalán mert az a normális fokozat úgymond, mert akkor kapja meg a 12volt feszkót. Az órát még nem szedtem szét de a héten az is bekövetkezik majd. Azért gondoltam hogy melegszik mert amikor kicseréltünk mindent akkor is felment a víz, és az óra szerinti hőfoknak megfelelően be is kapcsolta a ventit, pedig azt nem az óra kapcsolja. Tegnap már azt is cinálta hogy felment 110 fokra és amikor visszaért 100 fokra akkor kikapcsolta a ventillátort, igy olyan gondolatot ébresztett bennem hogy valóban szar lehet az óra és eltolódott a méréshatára.Nembeszélve arról hogy egy lézeres hőmérővel mérve a hengerfejet, nem tapasztaltunk extrém értékeket, és a víz szintje sem változik a magas óra szerinti értéknek megfelelően a kiegyenlítő tartályban, és nem is fogy belőle. Tud fejtörést okozni rendesen. Az sem normális hogy amikor az autópályán felment 130 fokra abban a pillanatban félreálltam és meg mértem a hengerfejet a mérőkével és a termosztátházat is de amire kinyitottam a motorház tetejét akkor kikiáltott az utasom hogy visszament 90 fokra. Ilyen hamar? Az is lehet hogy nincs semmi baja csak az óra szarozik vagy csak levegős volt mindenesetre marha szar az órát nézni.
a2005-07-21 16:12:12 // 1199
Nekem semmi ilyen gond nem volt.
Hasonlóval találkoztam Thomika új 155-je esetében, mint amit leírsz. Ott a megoldás triviális volt: kontaktos volt a venti motorja, és néha menet közben nem indult el. Olyankor neki is felment a víz 130 fokig is akár. A gond ott kezdődött, hogy ezt nem állandóan csinálta. De egyszer szerencsére pont akkor néztük, amikor nem indult el. Kis koppintásra hirtelen elindult. Hohóóó itt a hiba. Tomi szétkapta a motort, felcsiszolta az összes érintkezőt, összenyomkodta a csúszókat, befújta mindenhol kontakt spray-vel, és azóta megy minden rendesen.
De... Ha 120 foknál leállítos, és leveszed a gyújtást, majd azonnal visszarakod, egyből 90 fokot mutat? Akkor az valójában szerintem nem 120 fokos, csak rossz a hőmérő, és néha marhaságokat mér.
Don Gombóc2005-07-21 16:02:09 // 1198
Köszi az a sönt ellenállás az meg van a két ventillátor lapát között van a burkolat mögött, illetve a burkolat és a hűtő között, majd megnézem műszerrel hogy nem szálszakadásos-e. most mással kinlódtunk mert a motorfelújítás után megint elkezdett melegedni az óra szerint a hűtővíz 100-110-120 fokig. ha meg leállítottam és visszaraktam a gyújtást akkor visszaállt 90 fokra. Most kicseréltem a Pirivel a jeladót a termosztátot a hűtőt kivettük, mert a motorgenerálkor nem kaptuk ki, és kimostuk, most gyönyörű tiszta. Tele voltak a lamellák úgy iszappal mint állat. Tegnap megcsináltuk aztán ugyanazt csinálta. Levettük a gumicsövet a trafónál is és úgy töltöttünk vizet a hűtőre és úgy is melegedett. Már a vízpumpára is gyanakodtunk, de a kiegyenlítő tartály tetelyén szépen folyik a légtelenítő vízsugár. Hát a fasz sem tudja mi a baja. Bár ma lötyögtem vele a városban és nem ment fel. Az is lehet hogy az éjszaka lelégtelenítette magát a nyitott termosztáton keresztül, nem tudom. Ezért kérdeztem hogy neked a termosztát csere után minden beállt-e rendesen.
Don Gombóc2005-07-21 15:48:29 // 1197
Majd szólok de előbb kicsavarom a kezéből a baltát.
TáDé2005-07-21 15:48:15 // 1196
Én is csatlakoznék az előttem szólóhoz!
FRC2005-07-21 15:48:13 // 1195
Támogatom az összeolvasztást!!!!
"Az Olasz Bálna" legyen a neve :-))))
a2005-07-21 15:47:46 // 1194
Nekem is megy a kicsi.
Egy kis tekercsszerű kütyü kapcsolja a kisfokozatot. Ez egy (nekem) barna műanyag csőre feltekert fémszál, aminek a két végén van csatlakozó. Ezt a hűtőventi körül találod meg, keresgélj a vezetékek mentén.
Ha ez elolvad a melegtől idővel, akkor nem fog kapcsolni csak a anygfokozat. Kb egy 4-5k-s alkatrész, a cseréje kb 2 perc. Azonban ha van, akkor már 90 foknál bekapcsolja alacsony fordulaton a ventit, és 100 körül indul a nagyobb fokozat. Ez azért jó, mert így a városban folyamatosan 90 fok körül tudja tartani a vizet, csak nagy dugóban megy efölé. Télen meg sosem.
Amúgy a 145/6, a 155, a 156, 164 kisfokozat kapcsolói biztosan egyformák, csereszabatosak. De nagyon valószínű, hogy a 147, 166, GTV is ugyanaz. De ebben nem vagyok biztos, olyanokkal még nem találkoztam ennyire tesstközelből. :)
Szóval a lényeg, hogy lehet találni ilyet bontóban is, jót is. És ha szerencséd van, és a bontós nem tudja mi az, odaadja 500 ft-ért :)
András bácsi2005-07-21 15:44:39 // 1193
Szólj a baltásnak!
Don Gombóc2005-07-21 15:40:22 // 1192
SN! Megpróbálhatjuk, majd adnak nekünk! Szólni kell a baltás ipsének hogy nevezze el a topicot. Hozzád volna egy kérdésem. A 164 V6TB két ventillátoros-e és mi kapcsolja a kis fokozatot, mert azt nem tudom, csak annyit hogy van kis és nagy fokozati relé. De nekem csak a nagy fokozat megy sajna a Bandién hallottam egyedül a kicsit nekem nem megy. Még annyit hogy a termosztát csere után egyből lelégtelenítette magát a motor, vagy kellett vele trükkölni?
a2005-07-21 15:24:12 // 1191
Jó ötlet, támogatom :))))
Don Gombóc2005-07-21 15:21:59 // 1190
Olvasszuk össze 164-166 királykategória névre a topikot, majd kapunk a pofánkra.
András bácsi2005-07-21 15:12:44 // 1189
Dehogy, csak azt próbáltam ecsetelni, hogy 166-os topic nem lenne életképes, így csapódunk ide-oda. :-)))
a2005-07-21 15:07:56 // 1188
Meg szerinted valaki rossz szemmel néz itt bárkire, aki ideír? :)
TáDé2005-07-21 15:07:29 // 1187
Honnan sikerült szerezned?
András bácsi2005-07-21 15:05:40 // 1186
Még jó, hogy van más autó is otthon, meg némi átfedés más típusokkal.
András bácsi2005-07-21 15:04:55 // 1185
Szerintem az összes típusnak lehetne sajátja. Bár pl. 166-tulajok kevesen netezünk. Talán Gombóc, Gábor, Csumez és jómagam.
a2005-07-21 15:00:11 // 1184
A 155-ösök és a 14*-osok is megirígyelték a topicunk életképességét :)
András bácsi2005-07-21 14:08:46 // 1183
Neked is nyugis munkahelyed van! :-)))
FRC2005-07-21 11:10:39 // 1181