Ma mértem a fogyasztást kúton, tankolással, nem gondolva azt, hogy az ICS őszinte. Pedig gyakorlatilag de! A 156 comp.-ja hatalmas vetítőgép volt, de a166 ICS-e nem az.
Na, a lényeg: gyak. csak a Bp.-i dugóban kínozva szegényt 8,05 litert igényel 100 km.-enként.
Nagyon-nagyon elégedett vagyok! :)
tipoatti2007-12-11 20:46:27 // 35829
B-la 2007-12-11 20:15:10 // 35828
Tagjaink jelenlegi autóinak átlagéletkora 10.4 év, és egy fő ezekből átlagosan 1.076 db-ot birtokol. :)
Típusok szerint
1. Alfa 156 427 db
2. Alfa 146 195 db
3. Alfa 147 176 db
4. Alfa 145 172 db
5. Alfa 155 152 db
6. Alfa 33 141 db
7. Alfa 166 99 db
8. Alfa 164 89 db
9. Alfa 75 82 db
10. Alfa Spider / GTV 55 db
Lassan meg lessz a 100. 166-os az Amore-n!!!! :)))
164-es is gyarapszik!!! :))
Eggyütt jól mutatnának!!!
Típusok szerint
1. Alfa 156 427 db
2. Alfa 146 195 db
3. Alfa 147 176 db
4. Alfa 145 172 db
5. Alfa 155 152 db
6. Alfa 33 141 db
7. Alfa 166 99 db
8. Alfa 164 89 db
9. Alfa 75 82 db
10. Alfa Spider / GTV 55 db
Lassan meg lessz a 100. 166-os az Amore-n!!!! :)))
164-es is gyarapszik!!! :))
Eggyütt jól mutatnának!!!
Don Gombóc2007-12-11 19:48:21 // 35825
A szar lendkerék a kupplung felengedésekor, amikor csúsztatod akkor rugdalózik. Az más lesz szerintem. Nézesd át a féltengelyeket, van e zsír a gumiharangokba, lóg-e valamelyik motortartó bak stb. Szerintem abban síma nyomó kupplung van, bár a fene sem tudja, az is lehet hogy kettős tömegű.
Don Gombóc2007-12-11 19:43:05 // 35824
Jó estét!!
BeczA2007-12-11 15:59:41 // 35823
Köszönet!! Így má meg van ...picit másképp képzeltem el és emiatt nem talátam :DD
Komoly ára van... :((
Komoly ára van... :((
tipoatti2007-12-11 15:31:09 // 35822
Tudtommal ezekben már kettőstömegű van, nem occsóóó... :(
Don Gombóc2007-12-11 15:19:14 // 35821
A főtengelynél, Flywheel az angol neve a lendkeréknek.
BeczA2007-12-11 11:25:29 // 35820
F1,F1 !!!! (Help,Help)
Hol találom az ePER-ben a lendkereket?? Eddig átnéztem a váltót és a kuplongot is de biztos bennem van a hiba és nem lelem.... csak az érekelne, hogy 1 vagy már az újjabb 2 súlyos megoldású-e a szerkezet, mert ha az utóbbi akkor van esélye hogy tönkremenjen.....
Hol találom az ePER-ben a lendkereket?? Eddig átnéztem a váltót és a kuplongot is de biztos bennem van a hiba és nem lelem.... csak az érekelne, hogy 1 vagy már az újjabb 2 súlyos megoldású-e a szerkezet, mert ha az utóbbi akkor van esélye hogy tönkremenjen.....
BeczA2007-12-11 10:22:37 // 35819
Én még arra tippelnék, hogy a vezérlőmódosító állít-e valamit a szelepeken kívűl??
Most munkába jövet néha felpörgettem miként viselkedik ,és 4500-től van egy kicsi remegés, de tegnap hamarabbi fordulat tartományban jött elő, és intenzívebb remegéssel..??
Ha lendkerék akkor gondolom motor szétkap... :(( ??
Most munkába jövet néha felpörgettem miként viselkedik ,és 4500-től van egy kicsi remegés, de tegnap hamarabbi fordulat tartományban jött elő, és intenzívebb remegéssel..??
Ha lendkerék akkor gondolom motor szétkap... :(( ??
Gye'2007-12-11 09:57:12 // 35817
Lehet hogy a lendkerék....
Charlie 1662007-12-11 09:40:22 // 35816
Motortatró bakok ?
BeczA2007-12-10 22:49:19 // 35815
ÜdV!!
Tudom hogy a fűnyíró moci (2.0 TS) nem a kedvencetek de furcsaságot vettem észre most este....
Szokásos 60-70 el mentem amikor előzésbe kezdtem.... visszavált.... motor felpögög.....és enyhe vibrációval társúlva megindúl az autó... és ahogy pörög a motor érezni ugyan azon a fordulaton a rezonációt az egész autón... ???????
Azt vettem észre ,hogy 3200 fellett kezdi el csinálni....
ha megy a ventillátór akkor is szokott egy pulzáló remegés lenni de azt tudom ,hogy a ventillátor lapát nem megfelelő ""centírozása"" miatt van....
Tudom hogy a fűnyíró moci (2.0 TS) nem a kedvencetek de furcsaságot vettem észre most este....
Szokásos 60-70 el mentem amikor előzésbe kezdtem.... visszavált.... motor felpögög.....és enyhe vibrációval társúlva megindúl az autó... és ahogy pörög a motor érezni ugyan azon a fordulaton a rezonációt az egész autón... ???????
Azt vettem észre ,hogy 3200 fellett kezdi el csinálni....
ha megy a ventillátór akkor is szokott egy pulzáló remegés lenni de azt tudom ,hogy a ventillátor lapát nem megfelelő ""centírozása"" miatt van....
Charlie 1662007-12-10 17:44:57 // 35814
Csumez ne sunnyogj. :):):):) Kérjük a beszámolót a nyócvágen 1,6 kombi erőgépről :):):):)
Charlie 1662007-12-10 17:41:15 // 35813
És akkor folytassuk.
Lehet hogy kijön 3 kilóból (NAGY MÁKKAL) csak alkatrészárban, meg házilag megycsinálva.
tedd hozzá azt hogy ezzel még közel sincs vége, mert ha bontod, akkor érdemes jópár kisebb dolgot megnézni, cserélni, főleg ha hosszú távra veszi az ember.
ha már kint van a motor, akkor jobb mindent átnézni. Ha TFH minden ok (amire ismejük be kicsi az esély). A kocsi ára akkor is alaphangon 1,5-1,6.
Akkor meg már talán jobb olyat venni ami motorikusan ok, és az már csak max 2-3 kilóra van ettől.
Én nem venném meg.
Lehet hogy kijön 3 kilóból (NAGY MÁKKAL) csak alkatrészárban, meg házilag megycsinálva.
tedd hozzá azt hogy ezzel még közel sincs vége, mert ha bontod, akkor érdemes jópár kisebb dolgot megnézni, cserélni, főleg ha hosszú távra veszi az ember.
ha már kint van a motor, akkor jobb mindent átnézni. Ha TFH minden ok (amire ismejük be kicsi az esély). A kocsi ára akkor is alaphangon 1,5-1,6.
Akkor meg már talán jobb olyat venni ami motorikusan ok, és az már csak max 2-3 kilóra van ettől.
Én nem venném meg.
Satti2007-12-10 12:09:06 // 35812
Elméleti ember vagyok, nagyon jól tudok magyarázni, és persze irányítani, de a fizikai megvalósítást azt meghagyom másnak!:-))
Grando2007-12-10 11:57:48 // 35811
Zseniális ötlet! Délután indulok is hozzád, hogy megcsináld. Estére kész lesz? :DDD ;))
Satti2007-12-10 11:39:25 // 35810
Akkor még jobbat tudok, bele kell tenni 2 db 1.6 TS motort, az is már akkor 3.2, ráadásul 2X 120 ló, még egy kis tuning neki, és mindjárt közel 300 lóval téphetsz, ráadásul a városban lehetne a takarékos üzemmód, amikor csak az egyik motor menne!:-))
Grando2007-12-10 11:28:47 // 35809
Már megfordult a fejemben, csak arra sincs semmi garancia, hogy a 3.2-es mocival nem kellene ugyanezt végigcsinálni. Akkor aztán meg nézhetek... :))
Satti2007-12-10 11:12:52 // 35808
Cseréld ki az egész motort, ne xarozz, 3.2-es kell bele, oszt jólvan!:-))
Grando2007-12-10 11:05:06 // 35807
A hidrókat meg a tömítéskészletet biztosan cseréltetem, + a jó ég tudja mik derülnek még ki a szelepeknél meg a dugóknál. Semmi extra tyúningra vagy ilyesmire nem gondoltam. ;))
Gábor1662007-12-10 10:29:19 // 35806
Mit jelent a hengersor rendberakatás?
Grando2007-12-10 10:26:55 // 35805
Köszi!
Én 1-2 dolgot megúszok az említettekből, de csak apróságokat (generátorszíjam szinte új, termosztátot most cseréltettem). Viszont mindkét hengersort rendberakatom, ha már ki lesz kapva a motor. Olajcsere esedékes lenne amúgy is, és a vezérlést is cseréltetem valszeg, mert ugyan egyszer már cseréltek rajta, de pontosan nem tudjuk, hogy mikor... + gyertyák szintén ugranak, ahogy nálad is. Szép mutatvány lesz. Viszont utána királyság leszen, jó ideig nem kell majd nyúlkálni semmihez. (Ha minden jól megy - kipp-kopp...) :))
Én 1-2 dolgot megúszok az említettekből, de csak apróságokat (generátorszíjam szinte új, termosztátot most cseréltettem). Viszont mindkét hengersort rendberakatom, ha már ki lesz kapva a motor. Olajcsere esedékes lenne amúgy is, és a vezérlést is cseréltetem valszeg, mert ugyan egyszer már cseréltek rajta, de pontosan nem tudjuk, hogy mikor... + gyertyák szintén ugranak, ahogy nálad is. Szép mutatvány lesz. Viszont utána királyság leszen, jó ideig nem kell majd nyúlkálni semmihez. (Ha minden jól megy - kipp-kopp...) :))
Gábor1662007-12-10 10:13:48 // 35804
Nem ígérem, hogy minden eszembe jut, de a java bizonyosan. Szóval:
Az alap a hátsó hengersori 12 db. hidrotőke.
A szelepeket be kellett csiszolni, de akkor már szelepszár szimmeringet is cseréltünk.
A hengerfejet síkba munkáltattam. Ha már kint volt a motor, a vízszivattyút is megnéztük. Persze csere, mert műanyag lapátos volt, a lapát pedig repedt. A termosztátot is kicseréltük, mert lustán is nyitott és úgy is zárt. A gyertyákat is kicseréltük, valamint a szívósor gumi magdzsettáit, mert repedezettek voltak, és ugye olyat nem tesz vissza az ember. Új lapos szíjat is kapott, mert azt sem tettem vissza. Meg persze a tömítések és olaj, olajszűrő, fagyálló. Az első hengersorhoz még csak nem is nyúltunk. Így nézett ki a moci:
Az alap a hátsó hengersori 12 db. hidrotőke.
A szelepeket be kellett csiszolni, de akkor már szelepszár szimmeringet is cseréltünk.
A hengerfejet síkba munkáltattam. Ha már kint volt a motor, a vízszivattyút is megnéztük. Persze csere, mert műanyag lapátos volt, a lapát pedig repedt. A termosztátot is kicseréltük, mert lustán is nyitott és úgy is zárt. A gyertyákat is kicseréltük, valamint a szívósor gumi magdzsettáit, mert repedezettek voltak, és ugye olyat nem tesz vissza az ember. Új lapos szíjat is kapott, mert azt sem tettem vissza. Meg persze a tömítések és olaj, olajszűrő, fagyálló. Az első hengersorhoz még csak nem is nyúltunk. Így nézett ki a moci:
Grando2007-12-10 09:07:05 // 35803
Jó nagyot!
Mik voltak ezek a járulékos dolgok?
Tudom, hogy ez változó lehet, csak én is műtét előtt állok, ezért érdekelne, hogy mi jöhet... ;)))
Mik voltak ezek a járulékos dolgok?
Tudom, hogy ez változó lehet, csak én is műtét előtt állok, ezért érdekelne, hogy mi jöhet... ;)))
Gábor1662007-12-10 09:03:11 // 35802
Jó Reggelt!
Alfa Him: A 3 kiló alatti javítást kizártnak tartom. Amikor az enyémen "csak" a hátsó hengersor hidrotőkéit cseréltük, a járulékos költség miatt az 200 fölé ment.
Alfa Him: A 3 kiló alatti javítást kizártnak tartom. Amikor az enyémen "csak" a hátsó hengersor hidrotőkéit cseréltük, a járulékos költség miatt az 200 fölé ment.
Smith2007-12-09 21:49:31 // 35801
Arról meg nem is beszélve, hogy ebben az állapotában még kipróbálni sem nagyon tudod. Ki tudja igy hogy a motoron kivül mi szorulna még javitásra.
Charlie 1662007-12-09 17:47:52 // 35800
EZt így nem tudom megmondani.
Ahhoz hogy fixet mondjon BÁRKI, meg kell nézni hogy mi ment tönkre. Ahhoz meg meg kell(ene) bontani a motort. Az meg nem 2 perc.
Most nem akarok tippelgetni hogy hány szelepet-dugókat ...stb kell cserélni, kell-e egyáltalán....
stb.
LEHET hogy igen, de az is lehet hogy több.
Ahhoz hogy fixet mondjon BÁRKI, meg kell nézni hogy mi ment tönkre. Ahhoz meg meg kell(ene) bontani a motort. Az meg nem 2 perc.
Most nem akarok tippelgetni hogy hány szelepet-dugókat ...stb kell cserélni, kell-e egyáltalán....
stb.
LEHET hogy igen, de az is lehet hogy több.
Alfa Hím2007-12-09 17:34:53 // 35799
2-3 kilóból azért meg lehet úszni?
Charlie 1662007-12-09 17:33:09 // 35798
Sok jót nem jósolok. Sajna soké.....
Alaphangon motor ki+be, plusz alkatrészek + stb....attól függ mit vert össze.
ha mákos vagy, akkor is alaphangon százezres tétel(ek)
Alaphangon motor ki+be, plusz alkatrészek + stb....attól függ mit vert össze.
ha mákos vagy, akkor is alaphangon százezres tétel(ek)
Alfa Hím2007-12-09 17:30:55 // 35797
Ezt a gépet ismeri valaki?: 166
Azt írja, vezérműszíj el van szakadva.:-(
Ilyenkor mi van, soké javítják?:-)
Azt írja, vezérműszíj el van szakadva.:-(
Ilyenkor mi van, soké javítják?:-)
Charlie 1662007-12-09 11:15:22 // 35796
Pl a feket 28-as ruszki suhanó :):):):)
Satti2007-12-09 11:14:00 // 35795
Óvatos duhaj vagyok, nem nyomom neki, mint süket a dudát, meg fizetni sincs kedvem a gyorshajtásért, elég az a 160, azt kényelmesen viszi bármelyik:-))
Charlie 1662007-12-09 11:08:14 // 35794
De azt ugye tudod hogy az 1,6 Ts motort szétlépni nem nagy művészet :):
Főleg azt ami semin megy 2 kilót és még menne :):):)
Főleg azt ami semin megy 2 kilót és még menne :):):)
Satti2007-12-09 11:07:09 // 35793
Mégszép vazze, mert zseni vagyok, csináltam szalmából egeret!:-)))
Charlie 1662007-12-09 11:04:50 // 35792
Tudom, ez is olyan fakksui dolog, mi ?:):):)
Satti2007-12-09 10:56:50 // 35791
Mindent szét lehet kűldeni, csak érteni kell hozzá!:-))
Charlie 1662007-12-09 10:53:47 // 35790
Ez mondjuk igaz.
Don Gombóc2007-12-09 10:47:39 // 35789
Elég nehéz azt szétküldeni, legalábbis normál körülmények között. Ott a verda előéletével van hiba, vagy azzal aki belepiszkált.
Charlie 1662007-12-09 10:42:11 // 35788
Nem, de annak készül :):):)
Most gondolj bele, hogyan közlekedik az aki secperc széttapos egy V6-ot :):):):)
Most gondolj bele, hogyan közlekedik az aki secperc széttapos egy V6-ot :):):):)
Don Gombóc2007-12-09 10:36:18 // 35787
Mér már versenyző?
Charlie 1662007-12-09 10:13:36 // 35786
"......attól lehet vele közlekedni csak a hirtelen gyorsításokat nem nagyon engedi...."
Ergo: Ha a hirtelen gyorsításokat kizárod, akkor Arno nem megy sehova :):):):):
Ergo: Ha a hirtelen gyorsításokat kizárod, akkor Arno nem megy sehova :):):):):
Don Gombóc2007-12-08 18:12:31 // 35785
Attól még elmehetsz vele sielni, a hegyre felfelé úgysem kell nagy gáz, hogy ne csúszkáljon a verda. :)) De amúgy tényleg nem nagy gáz, inkább csak így mókázik, attól lehet vele közlekedni csak a hirtelen gyorsításokat nem nagyon engedi.
Arno1662007-12-08 10:59:29 // 35784
Jahh a lényeget majd elfelejtem:
Nincs valakinek kölcsönbe legalább egy próba erejéig egy LMM 2.5, vagy 3.0-ba való Bp-en?
Megrendelném havertól ha ez a baja... vagyis leverném a garit mert 1 éves sincs asszem... :(
Annyira nincs kedvem ezzel maholnap sielni indulni :(
Esetleg egy tisztítást megpróbálok, de nem sokat bízok hozzá...
Féktisztítóval vagy mivel szokás?
Köszi!!!!!!
Nincs valakinek kölcsönbe legalább egy próba erejéig egy LMM 2.5, vagy 3.0-ba való Bp-en?
Megrendelném havertól ha ez a baja... vagyis leverném a garit mert 1 éves sincs asszem... :(
Annyira nincs kedvem ezzel maholnap sielni indulni :(
Esetleg egy tisztítást megpróbálok, de nem sokat bízok hozzá...
Féktisztítóval vagy mivel szokás?
Köszi!!!!!!
Charlie 1662007-12-08 10:58:18 // 35783
Ahogy mondtam, nem huhogni akarok, de a légtömegmérő ugye szintén herr Bosch, simán el tud romlani 1 év alatt is.
van akinek évekig jó, de olyat is láttam hogy 1 év alatt meghalt.
Ere én is csak egyetlen megoldást tudok, pót-LMM a csomagtartóban.
van akinek évekig jó, de olyat is láttam hogy 1 év alatt meghalt.
Ere én is csak egyetlen megoldást tudok, pót-LMM a csomagtartóban.
Arno1662007-12-08 10:54:25 // 35782
Sziasztok!
Nna, kész a karbantartás a verdán. Futóművem Zsámbékiak nagyon szépen beállították.
Kapott új vízpumpát, fűtőradiátort. Gyertyák, komplett vezérlés, olajcsere motorban váltóban. Illetve nagy meglepetésemre olyan apróságokat is észrevettek amire általában más szerelők tojnak. Hogy nem az eredeti csavar van benne valahol, vagy hiányzik egy távtartó innen-onnan, vagy picit szivárog az olajhűtő cső a sajtolásnál.
Szimpatikus munka. Épp mondom Charlie-nak hogy nagy kritikus vagyok, de csak abba tudtam belekötni hogy az akku kárpitra a csavart nem csavarozták vissza, de a csomagtartóban bennemaradt :)))
Téligumi is frankónak tűnik amire Robi rábeszélt. (Dunlop wintersport M3)
Majd hetvegen kiderül a hegyekben hóban mit tud.
Viszont most hogy majdnem tökéletes minden, nem tetszik ahogy 4.5-5e től pörög felfele... kicsit kezd nyúlni. Totál mintha légtömegmérő lenne.
Csak az a fura hogy 1 éve cseréltem, 40e km ha ment bele.... :(
Nna, kész a karbantartás a verdán. Futóművem Zsámbékiak nagyon szépen beállították.
Kapott új vízpumpát, fűtőradiátort. Gyertyák, komplett vezérlés, olajcsere motorban váltóban. Illetve nagy meglepetésemre olyan apróságokat is észrevettek amire általában más szerelők tojnak. Hogy nem az eredeti csavar van benne valahol, vagy hiányzik egy távtartó innen-onnan, vagy picit szivárog az olajhűtő cső a sajtolásnál.
Szimpatikus munka. Épp mondom Charlie-nak hogy nagy kritikus vagyok, de csak abba tudtam belekötni hogy az akku kárpitra a csavart nem csavarozták vissza, de a csomagtartóban bennemaradt :)))
Téligumi is frankónak tűnik amire Robi rábeszélt. (Dunlop wintersport M3)
Majd hetvegen kiderül a hegyekben hóban mit tud.
Viszont most hogy majdnem tökéletes minden, nem tetszik ahogy 4.5-5e től pörög felfele... kicsit kezd nyúlni. Totál mintha légtömegmérő lenne.
Csak az a fura hogy 1 éve cseréltem, 40e km ha ment bele.... :(
GT Ɨ|ѯ2007-12-07 13:40:18 // 35781
BeczA2007-12-07 00:59:38 // 35780
Eddig vettem észre!!! :(((
Online tag
4
Vendég4
503