Hogy van Bandi úr? A hátsó futóműben a két stabilizátor középső és a csonkállvány alsó csak a GL fej ugye, ha jól tudom ez a négy torziózik így a többi sima szilent. Már csak előre gondolkodok mert megtartom a verdát hosszabb távon úgy döntöttem. Bár nekem még nincs gond a hátsó futóművel de ezeknek a fejeknek a cseréje drága, úgyhogy kap egy új komplett futóművet jövőre valamikor, nem cicózok részcserékkel.
A cimbid eladta a 155-öst a tudodki polgárjanői hivatalban? :)
Don Gombóc2007-12-17 18:17:58 // 35979
Don Gombóc2007-12-17 17:59:35 // 35978
Alakul de szólhattál volna hogy van eleje annál akitől megvetted az ICS-t. Szerintem kolbászt fogsz fizetni ha sumákolsz. :) Úgy is tudok mindenről.
BeczA2007-12-17 14:53:21 // 35977
...fordulatos = fordulaton
BeczA2007-12-17 14:38:29 // 35976
Amióta kocsim van csak hozzájuk mentem eddig....
A rallyban és a renault kupában is elég sok csapatnak csinálnak kipufogókat...
A flexi csövemet is ők csinálták.... majd nekem is kell egy másik hátsó dob egy halk durozsoló hang reményében ...na meg magas fordulatos úgy sípól mintha turbós lenne :DDDD ( Satti kipufogósa tudhat valamit!! :DD)))
A rallyban és a renault kupában is elég sok csapatnak csinálnak kipufogókat...
A flexi csövemet is ők csinálták.... majd nekem is kell egy másik hátsó dob egy halk durozsoló hang reményében ...na meg magas fordulatos úgy sípól mintha turbós lenne :DDDD ( Satti kipufogósa tudhat valamit!! :DD)))
carlos1662007-12-17 14:19:48 // 35975
Tömör és lényegre törő...erről én is csak jót hallottam és ismerős is van.. (elvileg.. :D) De ez majd csak jövőre. Januárban érkezik a fincsi két hátsó lengőkar és mehet a teljes futómű felújjítás!! :)
carlos1662007-12-17 13:58:07 // 35973
ilyedten... :D
carlos1662007-12-17 13:57:45 // 35972
Sziasztok!
Detto... elmentem az M3as melletti helyre...nem foglalkozunk ilyennel... 8ijedten válaszol..) mondom jó.. :D Aztán egy másik helyre irányítottak ott is ijedten: ilyennel mi nem foglalkozunk, de élénken érdelete, h mi a baj...képben is volt.. mind1.. :( Szal maradt a Kis-Pest elmentem 40 szép Euro és a gond meg lesz oldva 1-másfél hét múlva.
Köszönöm a segítségeteket!
Jah igen, ha így belejöttem a nagy fórumozásba.. :) Valaki nem tud egy jó kipufogós aki csinál jó rendszert az autóra leömlővel együtt?
Köszi mégegyszer mindent Nektek!
Detto... elmentem az M3as melletti helyre...nem foglalkozunk ilyennel... 8ijedten válaszol..) mondom jó.. :D Aztán egy másik helyre irányítottak ott is ijedten: ilyennel mi nem foglalkozunk, de élénken érdelete, h mi a baj...képben is volt.. mind1.. :( Szal maradt a Kis-Pest elmentem 40 szép Euro és a gond meg lesz oldva 1-másfél hét múlva.
Köszönöm a segítségeteket!
Jah igen, ha így belejöttem a nagy fórumozásba.. :) Valaki nem tud egy jó kipufogós aki csinál jó rendszert az autóra leömlővel együtt?
Köszi mégegyszer mindent Nektek!
Satti2007-12-17 12:37:43 // 35971
JáJá gut, snellsnell, áááhh ihkomme glájh!:-)))
Grando2007-12-17 12:31:02 // 35970
Nem. De lehet az is... :DDD
Satti2007-12-17 12:29:16 // 35969
"Ritmikus társasági rituálé"?:-)) Ez akar lenni a dugás?:-))
Grando2007-12-17 12:15:14 // 35968
Na mondjuk akkor aztán nézhetnénk... Bármikor beüthet. Ezért kell minél több ritmikus társasági rituálén résztvenni, hogy élvezzük az életet! :)))
Satti2007-12-17 11:51:43 // 35967
Nehezen megy ez nekem, mindig riasztó példaként lebeg a szemem előtt, hogy megbomlik a tér-idő kontinium!:-))
Grando2007-12-17 11:48:33 // 35966
Dehogy is! A gömbvillám egy izzó plazmagömb, amelyet kémiai égés vagy nukleáris folyamat táplál. Még mindig nem gondolkodsz 4 dimenzióban! ;))))
BeczA2007-12-17 11:48:16 // 35965
Szerintme korrekt ár... egy Seat gyári magnót csináltak már nekem hasonló áron....
Megbízható és korrekt srácok... az előző riasztómat és a mostani "lopás" gátlómat is ők csinálták...
Megbízható és korrekt srácok... az előző riasztómat és a mostani "lopás" gátlómat is ők csinálták...
Arno1662007-12-17 11:44:08 // 35964
Ja, ezt mondták nekem is...
Satti2007-12-17 11:36:19 // 35963
A gömbvillám, az az opel?:-)
tanacsdavid2007-12-17 11:27:38 // 35961
Szia Arnold!
Koszonom, kotrok valamit. Valahol van egy 164 szerviz dvd-m...
david
Koszonom, kotrok valamit. Valahol van egy 164 szerviz dvd-m...
david
BeczA2007-12-17 11:27:20 // 35960
A Gömbvillámban megkérdem nektek mert ott ismerem az egyik szerelőt....
Arno1662007-12-17 11:11:27 // 35959
+36302316032 a szám, megtalaltam. Felhivtam, viszont elhajtott a francba hogy ők ilyennel nem foglalkoznak. Ellenben ismerős náluk kodoltatott ki cuccot.
Nemértem... :( Vagy megijedt h telefonon érdeklődik egy idegen, vagy nemtom.
Viszont felhivtam egy masik mukit akitol 147-be vettem kikodolt radiot.
Ő 13.kerület Alig vagy Gömb utcában csinaltatta.
Google szerint ezaz:
Haudek autóvillamosság XIII. Alig utca 12. 061 329 4195
Felhivom (nekem is van egy GSM-es ICS-em, és rendbe kene tenni...
Felhivtam. :) km órát javítanak csak, de a Gömbvillam kft talan tud segiteni:
Gömbvillám Kft. Cím: Budapest, , Gömb u. 35. Telefonszám: 1 320 2859,
Ez a nyerő....
Nemértem... :( Vagy megijedt h telefonon érdeklődik egy idegen, vagy nemtom.
Viszont felhivtam egy masik mukit akitol 147-be vettem kikodolt radiot.
Ő 13.kerület Alig vagy Gömb utcában csinaltatta.
Google szerint ezaz:
Haudek autóvillamosság XIII. Alig utca 12. 061 329 4195
Felhivom (nekem is van egy GSM-es ICS-em, és rendbe kene tenni...
Felhivtam. :) km órát javítanak csak, de a Gömbvillam kft talan tud segiteni:
Gömbvillám Kft. Cím: Budapest, , Gömb u. 35. Telefonszám: 1 320 2859,
Ez a nyerő....
carlos1662007-12-17 10:56:39 // 35958
Köszönöm szépen a válaszokat! Elmegyek a "targoncás" hifisekhez ha semmi akkor márkaszervíz következik... .:( Majd megírom az eredményeket.
Arno1662007-12-17 10:35:43 // 35957
Szia David!
166-hoz van un. DTE cd, amiben megvan az auto teljes kapcsrajza.
Sztem 164-hez is kellene legyen. Az alapjan vegig tudod bogaraszni.
Nem nagyon tudok másra, csak kh-ra gondolni, vagy a testkabel szakadt le valahol, vagy egy rele pogacsa egett be, vagy biztositeklabak nem erintkeznek rendesen, vagy egy csati azott be/csuszott szet valahol... De kapcsrajz nelkul eleg kemeny kitokolni merre mennek a kabelek amire kivancsi vagy.
166-hoz van un. DTE cd, amiben megvan az auto teljes kapcsrajza.
Sztem 164-hez is kellene legyen. Az alapjan vegig tudod bogaraszni.
Nem nagyon tudok másra, csak kh-ra gondolni, vagy a testkabel szakadt le valahol, vagy egy rele pogacsa egett be, vagy biztositeklabak nem erintkeznek rendesen, vagy egy csati azott be/csuszott szet valahol... De kapcsrajz nelkul eleg kemeny kitokolni merre mennek a kabelek amire kivancsi vagy.
FRob2007-12-17 10:27:39 // 35956
ha kiszeded az ics-t az oldalán rajta hogy milyen tipus
az oldalán van belegravírozva hogy BE2569 meg még pár szzám és bötű
ha iylen akkor neten is lehet találni kalkulátorokat
3 próba után 1 óra várkozás minden elrontott kódbeirástól, ami csak gyujtás rajta alatt tellik
egyébként meg sajna márkaszervíz vagy kikódolás...
az oldalán van belegravírozva hogy BE2569 meg még pár szzám és bötű
ha iylen akkor neten is lehet találni kalkulátorokat
3 próba után 1 óra várkozás minden elrontott kódbeirástól, ami csak gyujtás rajta alatt tellik
egyébként meg sajna márkaszervíz vagy kikódolás...
Arno1662007-12-17 10:22:12 // 35955
M3-on ahogy mész kifele még újpalota előtt jobb oldalt van két targoncás kereskedés egymás után. A második melletti udvarban vannak hifisek akik állítólag ki tudják kódolni. Sajna nem talalom a telszamot :(
grande bandi2007-12-17 09:00:58 // 35954
De en tudtam allitani a futest , csak ugye a kijelzon nem mutatott semmit.
grande bandi2007-12-17 08:59:44 // 35953
Hat , ja, keress egy markaszervizt es meg kell rendelni a kartyakat ,en nekem sem voltak meg annak idejen,sajnos otthon nem is tudtam hirtelen intezni semmit, de pont akkoriban jottem ki olaszba es itt egy het alatt meg lettek, itt 50 euro volt ha jol emlekszem, bar nem biztos.
Grando2007-12-17 08:42:41 // 35952
Új kódkártya rendel, vagy meghekkelteted az ICS-t.
carlos1662007-12-16 22:38:53 // 35951
Sziasztok!
Lenne egy kissé kellemetlen problémám. Drága paripám (166. 1999.) akksija lemerült ma reggel, ez nem gond, bikázás volt... de mint tudtam az ICS bizony kéri a kódot, de én..én butaaaa nem tudom, h merre is találom a kis kártyát a számokkal.. :( Így nincsen rádió, fogyi mérés, klíma (nem lehet állítani, de müxik) )...Nekem csak ennyi van benne, de ez pont kéne. Aki tudja, h most mit tegyek kérem ne titkolja el! Szóljon! Elmegyek holnap Kelet-Pesthez, remélem mondanak valamit, azért számítok itt is valami okosságra.
Minden jót Neketek és előre is köszönöm az információt, ha lesz.. :)
Lenne egy kissé kellemetlen problémám. Drága paripám (166. 1999.) akksija lemerült ma reggel, ez nem gond, bikázás volt... de mint tudtam az ICS bizony kéri a kódot, de én..én butaaaa nem tudom, h merre is találom a kis kártyát a számokkal.. :( Így nincsen rádió, fogyi mérés, klíma (nem lehet állítani, de müxik) )...Nekem csak ennyi van benne, de ez pont kéne. Aki tudja, h most mit tegyek kérem ne titkolja el! Szóljon! Elmegyek holnap Kelet-Pesthez, remélem mondanak valamit, azért számítok itt is valami okosságra.
Minden jót Neketek és előre is köszönöm az információt, ha lesz.. :)
tanacsdavid2007-12-16 22:25:43 // 35950
Sziasztok!
Futott mar bele valamelyikotok olyanba, hogy 164-en egyszercsak elment a helyzetjelzo es muszerfalvilagitas? Igy kodlampat sem lehet kapcsolni, de ami jobban zavar, hogy nincs hatso lampa. Fek, index, tolato van, csak sima nincs. Korbeneztem mindent, amit tudtam, de eddig semmire nem jutottam. A hatso lampaig nem jut el a delej. Biztositekok rendben, bar az egyik kisse erdekes. Egy 25A-es jobbrol a masodik oszlopban alulrol a masodik (Luci targa e positione, vagy ilyesmi) meg van olvadva. Atvezet, csak a muanyag haz deformalt. Korabban 'egett leukoplast' szagot ereztem benne, bar ezt lehet, hogy csak bekepzeltem.
A szeker egy 2 literes kaszniba epitett 3.0 12V, nemreg belealltak a hatuljaba, azota nem ment 200km-ert sem. Pusztaszabolcsrol penteken hoztam haza, ahol csak az eldurrant futest csinalta meg Bela, szombaton meg volt karosszeriasnal, aki visszarakta a letepett kipufogot, meg kihuzta az orrat. Meg a karosszerias elott ment el a pilacs belole.
Ha barmi otletetek van, vagy olyan villanyszerelotok (pesten), aki egy nap alatt megcsinalja, szoljatok, mert napi hasznalatban lenne van a kocsi, korai indulassal, kesoi erkezessel.
Segitsegeteket elore is koszonom!
david
Futott mar bele valamelyikotok olyanba, hogy 164-en egyszercsak elment a helyzetjelzo es muszerfalvilagitas? Igy kodlampat sem lehet kapcsolni, de ami jobban zavar, hogy nincs hatso lampa. Fek, index, tolato van, csak sima nincs. Korbeneztem mindent, amit tudtam, de eddig semmire nem jutottam. A hatso lampaig nem jut el a delej. Biztositekok rendben, bar az egyik kisse erdekes. Egy 25A-es jobbrol a masodik oszlopban alulrol a masodik (Luci targa e positione, vagy ilyesmi) meg van olvadva. Atvezet, csak a muanyag haz deformalt. Korabban 'egett leukoplast' szagot ereztem benne, bar ezt lehet, hogy csak bekepzeltem.
A szeker egy 2 literes kaszniba epitett 3.0 12V, nemreg belealltak a hatuljaba, azota nem ment 200km-ert sem. Pusztaszabolcsrol penteken hoztam haza, ahol csak az eldurrant futest csinalta meg Bela, szombaton meg volt karosszeriasnal, aki visszarakta a letepett kipufogot, meg kihuzta az orrat. Meg a karosszerias elott ment el a pilacs belole.
Ha barmi otletetek van, vagy olyan villanyszerelotok (pesten), aki egy nap alatt megcsinalja, szoljatok, mert napi hasznalatban lenne van a kocsi, korai indulassal, kesoi erkezessel.
Segitsegeteket elore is koszonom!
david
Arno1662007-12-16 20:18:20 // 35949
Tudtok olyanról hogy 166 karbantartási táblázat?!
Amiben benne van km-re bontva olajcserétől kezdve a kerékagycsapágyon át a tetőablak vízelvezető gumicsövének dugultságellenőrzése, zárak kenése stb.
Amiben benne van km-re bontva olajcserétől kezdve a kerékagycsapágyon át a tetőablak vízelvezető gumicsövének dugultságellenőrzése, zárak kenése stb.
Arno1662007-12-16 19:51:40 // 35948
Igen, ez van benne... megtalaltam a mailt amiben rendeltem.
Viszont erre írja hogy jó másik is helyette 2000-ig.
De utana tök más típusokat ír. 35cm-es kábellel.
... fene se tudja követni ezeket....
Viszont vettem majdnem zsírúj gyári hátsó dobot 50ért az előbb. :)
Még rajta vannak a papírmatricák. Sokat nem mehetett...
Tökre örülök neki, hogy nem kell gányolni mindenféle dobokat rá....
Egész feldobta a vasárnapom.
Tényleg, verdáddal mi a helyzet? Alakul?
Viszont erre írja hogy jó másik is helyette 2000-ig.
De utana tök más típusokat ír. 35cm-es kábellel.
... fene se tudja követni ezeket....
Viszont vettem majdnem zsírúj gyári hátsó dobot 50ért az előbb. :)
Még rajta vannak a papírmatricák. Sokat nem mehetett...
Tökre örülök neki, hogy nem kell gányolni mindenféle dobokat rá....
Egész feldobta a vasárnapom.
Tényleg, verdáddal mi a helyzet? Alakul?
Don Gombóc2007-12-16 16:21:44 // 35947
Arno1662007-12-16 16:19:39 // 35946
Nomeg honnan lehet tudni hogy egy ECU egy lambdás, vagy két lambdás?!?!?!
Az uj motoromhoz hoztam az ECU-t is kábelköteggel... ha jól rémlik akkor csak 1 lambda csati volt rajta... hacsak nem ment más úton a katalizátor utáni lambdához a kanóc.
De gondolom ha a hatso lambda hiányozna akkor veszettül ordibálna a műszerfalon az injektor lampa... hm?
Az uj motoromhoz hoztam az ECU-t is kábelköteggel... ha jól rémlik akkor csak 1 lambda csati volt rajta... hacsak nem ment más úton a katalizátor utáni lambdához a kanóc.
De gondolom ha a hatso lambda hiányozna akkor veszettül ordibálna a műszerfalon az injektor lampa... hm?
Arno1662007-12-16 16:16:50 // 35945
Gomboc irta a direkt linket. TS-ek foggggggalmam nincs hanyfele motorverzioval voltak, abba inkabb nem kotnyeleskedek bele, enyemet sem értem teljesen :)
Arno1662007-12-16 16:15:30 // 35944
Onnan nézem... oda vezet a bosch.hu is... jól összezavart :-/
Arno1662007-12-16 16:14:22 // 35943
Fenét....
0 258 006 190 lambdaszonda való pl a 99-esekhez.
De erre ezt írja:
Helyettesít: 0 258 006 021 , 0 258 006 191
Gy. évtől: 10/1998 Gy. évig: 09/2000
Lambdaszonda: Szabályzó szonda, kipufogóberendezés: katalizátor előtt
Hossz: 1.2 meter
Viszont az ujabb V6-okban két lambda van a katalizátor után is van egy.
Azoknak az első lambdája
0 258 006 206 vagy 0 258 006 192
Hossz 35cm.
Kezdek belezavarodni.
Ez most azt jelenti hogy a két lambdás V6 166-ok voltak a gyengébbek ?
Látott már valaki két lambdás nem faceliftes 166-ot? :)
0 258 006 190 lambdaszonda való pl a 99-esekhez.
De erre ezt írja:
Helyettesít: 0 258 006 021 , 0 258 006 191
Gy. évtől: 10/1998 Gy. évig: 09/2000
Lambdaszonda: Szabályzó szonda, kipufogóberendezés: katalizátor előtt
Hossz: 1.2 meter
Viszont az ujabb V6-okban két lambda van a katalizátor után is van egy.
Azoknak az első lambdája
0 258 006 206 vagy 0 258 006 192
Hossz 35cm.
Kezdek belezavarodni.
Ez most azt jelenti hogy a két lambdás V6 166-ok voltak a gyengébbek ?
Látott már valaki két lambdás nem faceliftes 166-ot? :)
Don Gombóc2007-12-16 16:11:44 // 35942
http://ecat-online.bosch.de/toc/frame1.html
Itt nézelődj, ez a tutti oldal Bosch cuccokra, már ami az infót illeti.
Itt nézelődj, ez a tutti oldal Bosch cuccokra, már ami az infót illeti.
Don Gombóc2007-12-16 16:01:21 // 35941
Már írtam hogy ePER program nem ír méretet, így énsem tudom sajna.
BeczA2007-12-16 15:44:15 // 35940
És mi van a fűnyírókkal??
Arno1662007-12-16 15:33:02 // 35939
Vajon miért szerelték kétféle LMM-el a 166-osokat?
www.bosch.hu szerint:
0 280 218 054 légmennyiségmérő
ALFA - 166 (936) - 2.5 V6 24V (936A21__) 10.2000- 188LE
ALFA - 166 (936) - 3.0 V6 24V (936A11__) 10.2000- 220LE
0 280 217 531 légmennyiségmérő
ALFA - 166 (936) - 2.5 V6 24V (936A2___) 09.1998-10.2000 190LE
ALFA - 166 (936) - 3.0 V6 24V (936A1___) 09.1998-10.2000 226LE
lambda ahogy nézem egzaktul 0 258 006 206 mindegyik V6-ra.
A regi már nem szállítható, magyarul itt egyértelmű helyettesítő típusról lehet beszélni.
De az LMM... hümm...
www.bosch.hu szerint:
0 280 218 054 légmennyiségmérő
ALFA - 166 (936) - 2.5 V6 24V (936A21__) 10.2000- 188LE
ALFA - 166 (936) - 3.0 V6 24V (936A11__) 10.2000- 220LE
0 280 217 531 légmennyiségmérő
ALFA - 166 (936) - 2.5 V6 24V (936A2___) 09.1998-10.2000 190LE
ALFA - 166 (936) - 3.0 V6 24V (936A1___) 09.1998-10.2000 226LE
lambda ahogy nézem egzaktul 0 258 006 206 mindegyik V6-ra.
A regi már nem szállítható, magyarul itt egyértelmű helyettesítő típusról lehet beszélni.
De az LMM... hümm...
Arno1662007-12-16 15:22:38 // 35938
Ismerős dobta össze...de kösz előre is. Modositani kellene pár dolgot, de nincs se időm se kedvem most hozzá perpill.
Aztán megcsinálni végre magyarra is :)
Aztán megcsinálni végre magyarra is :)
Grando2007-12-16 13:18:51 // 35937
Ha most nekem leírsz egy félig-meddig stimmelő de itt-ott összezagyvált elektrotechnikai szakakármit, én akkor azt fogom rá mondani, hogy teljesen rendben van.
A honlapotok német verzióját is ezzel csinálad? (Mert középfokon már nem menne át.) Ha gondolod, majd kifésülöm vmikor, és átküldöm. Nyugodtan szólj bármikor, ha kell ilyesmi, szívesen megcsinálom! ;)))
A honlapotok német verzióját is ezzel csinálad? (Mert középfokon már nem menne át.) Ha gondolod, majd kifésülöm vmikor, és átküldöm. Nyugodtan szólj bármikor, ha kell ilyesmi, szívesen megcsinálom! ;)))
Arno1662007-12-16 12:59:08 // 35936
Lambdának is mérnie kell... mindig. Csak addig nem amig hideg a motor.
Kulonben elszall vagy a fogyasztasod, vagy a teljesitmenyed.
Nem veletlen vannak ezek benne.
LMM különösen fontos érzékelő. Húzd le, és rájössz :)
Kulonben elszall vagy a fogyasztasod, vagy a teljesitmenyed.
Nem veletlen vannak ezek benne.
LMM különösen fontos érzékelő. Húzd le, és rájössz :)
Arno1662007-12-16 12:56:33 // 35935
Angolra szerintem eleg jol fordítanak...
Ezt hasznalom folyamatosan, es sosem volt még félreértés belőle.
Amit fordít a különféle európai nyelvekből angolra az teljesen rendben van, és érthető.
De még kinaiból is elég jót produkál...
Ezt hasznalom folyamatosan, es sosem volt még félreértés belőle.
Amit fordít a különféle európai nyelvekből angolra az teljesen rendben van, és érthető.
De még kinaiból is elég jót produkál...
Grando2007-12-16 12:26:13 // 35934
Ezek katyvaszt csinálnak inkább. Bár egyszerűbb dolgokra jók, hogy tudd miről van szó. ;))
BeczA2007-12-16 12:26:01 // 35933
Szóval... (minek nyúl bela a kollégám na mind1)......
Azt tudom,hogy a lambda jelét computeresen be lehet állítani fix-re és akkor nincs vele gond.... a LMM-re nincs hasonló okosság?? vagy annak mindíg mérnie kell a beáramló levegőt a megfelelő keveréshez??
Azt tudom,hogy a lambda jelét computeresen be lehet állítani fix-re és akkor nincs vele gond.... a LMM-re nincs hasonló okosság?? vagy annak mindíg mérnie kell a beáramló levegőt a megfelelő keveréshez??
Arno1662007-12-16 12:17:54 // 35932
Vegyél bele egy másik motort.
Ha tipusazonos akkor +12e-ért kapsz új forgalmit.
Szvsz ez a legolcsóbb.
130e-ret futott mocit tudok is épp, aminek úgy néz ki a kocsiból ítélve normális előélete volt.
Ha tipusazonos akkor +12e-ért kapsz új forgalmit.
Szvsz ez a legolcsóbb.
130e-ret futott mocit tudok is épp, aminek úgy néz ki a kocsiból ítélve normális előélete volt.
SzaB2007-12-16 12:14:14 // 35930
Meg tudnád írni hogy amit ír hűtőt annak mik a méretei?
A most benne levő rossz hűtő sem gyári. Vettem bontóban 1et ami egy kicsivel nagyobb. A kérdés tényleg csak annyi hogy ebbe a kocsiba mennyit ír a hűtőnek gyári szélességnek, mert ha nem jó ez a nagy akkor visszaviszem és folytatom a keresést, ha gyárilag jó akkor meg beleerőltetem..
A most benne levő rossz hűtő sem gyári. Vettem bontóban 1et ami egy kicsivel nagyobb. A kérdés tényleg csak annyi hogy ebbe a kocsiba mennyit ír a hűtőnek gyári szélességnek, mert ha nem jó ez a nagy akkor visszaviszem és folytatom a keresést, ha gyárilag jó akkor meg beleerőltetem..
Online tag
0
Vendég0
471