Totti (NagyVad)2010-05-06 17:38:55 // 50429
Annak csak egy sima hátsó kerék hajtás kell!
Totti (NagyVad)2010-05-06 17:36:04 // 50427
Hát szerintem ha neki feküdnénk szerintem meg lehetne oldani viszonylag kevés lovéból és talán számüzni is lehetne ezt a ki be baxot Gl-es sz..t háturól!
Andy2010-05-06 17:32:10 // 50426
Tudsz ilyet? :))
Grando2010-05-06 17:29:14 // 50425
Végül is csak lóvé kérdése, nem igaz? :DDD
Totti (NagyVad)2010-05-06 17:11:04 // 50424
Nincs lehetetlen csak tehetetlen! ?:-)
Grando2010-05-06 17:04:09 // 50423
Az. :))
Hej, de jó cuccok is azok! 166-ból miért nem gyártottak ilyet? :((
Hej, de jó cuccok is azok! 166-ból miért nem gyártottak ilyet? :((
Longman2010-05-06 16:07:33 // 50422
Akkor az összes 164 Q4 6 sebességes?
Totti (NagyVad)2010-05-06 14:53:16 // 50421
De ez nem gyárilag 3.5 -ős vagy tévedek?
Cho Simba (TomQ4)2010-05-06 14:39:15 // 50420
A Q4 6 sebességes. Gyárilag 232 ló, az enyém 16%-al több köbcenti, szóval lehet sakkozni :)
Kaposújlakon GTA kikapott 100ig, pedig az nem 2 tonna...
Kaposújlakon GTA kikapott 100ig, pedig az nem 2 tonna...
Grando2010-05-06 14:05:58 // 50419
Azt, hogy nyikorognak-e, nem tudom. Viszont amennyiben ez a "sport szilent" a kemény poliuretán szilenteket takarja, akkor:
- egyrészt keményebb lesz a futóműved, azaz jó úton kanyarokban stabilabb lesz,
- másrészt viszont pattogósabb lesz, így a rugók és a lengéscsillapítók, na meg úgy zusammen az egész futómű terhelése menő.
Véleményem szerint pályahasználatra szuper lehet, de a kényelemből biztosan visszavesz, illetve cserébe más elemeket nyír ki vmivel hamarabb.
Nincs rossz vagy jó döntés, csak döntés van, az pedig a tied. Ahogy a következmények is. ;)))
- egyrészt keményebb lesz a futóműved, azaz jó úton kanyarokban stabilabb lesz,
- másrészt viszont pattogósabb lesz, így a rugók és a lengéscsillapítók, na meg úgy zusammen az egész futómű terhelése menő.
Véleményem szerint pályahasználatra szuper lehet, de a kényelemből biztosan visszavesz, illetve cserébe más elemeket nyír ki vmivel hamarabb.
Nincs rossz vagy jó döntés, csak döntés van, az pedig a tied. Ahogy a következmények is. ;)))
silver2010-05-06 13:47:09 // 50418
Üdv. Mit szóltok a powerflexes szilentekhez , érdemes kicserélni a régi nyikorgós gumis cuccokat ezekre a sport szilentekre ? Vagy ezek is nyikorognak az idő előre haladtával?
Longman2010-05-06 11:23:50 // 50417
megtervezi ő azt szerintem elsőre úgy hogy jó legyen, mert annyira azért nem haver hogy ingyen csinálja. :D
Grando2010-05-06 10:26:40 // 50416
Ha a havernak van elég ideje és türelme hozzád, akkor érdemes kísérletezgetni. ;)))
Longman2010-05-06 10:21:57 // 50415
Köszönöm srácok nagyjából erre gondoltam én is.
Van egy haver itt aki foglalkozik kipufogó készítéssel, majd elővezetem neki.
Arra gondoltam hogy csináltatok egy hátsó dobot ami sima átmenő lenne, de nagyobb testű jól kitömve szigetelővel, és így leszűrné a magas hangokat, szép dörmögős lenne, középre pedig egy kisebb dob, ami 3 rekeszre lenne osztva így leszűrné egy picit a mélyeket is így nem lenne ordítós.
Remélhetőleg így egy megfelelő hangot kapnék.
Van egy haver itt aki foglalkozik kipufogó készítéssel, majd elővezetem neki.
Arra gondoltam hogy csináltatok egy hátsó dobot ami sima átmenő lenne, de nagyobb testű jól kitömve szigetelővel, és így leszűrné a magas hangokat, szép dörmögős lenne, középre pedig egy kisebb dob, ami 3 rekeszre lenne osztva így leszűrné egy picit a mélyeket is így nem lenne ordítós.
Remélhetőleg így egy megfelelő hangot kapnék.
Tipro032010-05-06 09:35:36 // 50414
Azt mennyiért tudod adni nekem?:)
Tipro032010-05-06 09:34:50 // 50413
Na annak örülnék! MAjd vasárnap megbeszéljük a dolgokat!:)
Grando2010-05-06 09:32:40 // 50412
Ha beteszel egy mezei középső dobot, azzal kb. célhoz is értél. Nekem elöl szintén csak a katalizátor van, középen megvan a dob, illetve hátul egy épített dob van, ami egyszerűbb felépítésű, mint a gyári.
Első körben (a gyári rendszert lecserélve) nálam is ugyanaz volt a felállás, mint nálad, tehát: elöl csak kat, azután cső, majd az épített hátsó dob. Bömbölt, volt rev-sound is, nagyon állat volt. De télleg kicsit sok volt, bár néha azért hiányzik. :DD
Beraktuk a középdobot, és normalizálódott a helyzet. Az első dob elég sokat fog, szóval a sportosság még meg fog maradni. Úgyhogy első körben ezt javaslom neked is.
Ám ha van időd és "kedved", akkor építtess vmi faxa rendszert alá. Vagy szerezz be egy Ragazzon középső és hátsó dobból álló szettet, ami jelenleg hozzávetőleg 200 rongy. ...és ez aztán nem tompán "buhog", mint egy török börtönből szabadult, törékeny angol metroszexuális kokóárus a chillis bab után - ahogy az a japán csodáknál divat, hanem ércesen zenél, ahogy egy igazi karakán olasz vashoz illik. :)))
Első körben (a gyári rendszert lecserélve) nálam is ugyanaz volt a felállás, mint nálad, tehát: elöl csak kat, azután cső, majd az épített hátsó dob. Bömbölt, volt rev-sound is, nagyon állat volt. De télleg kicsit sok volt, bár néha azért hiányzik. :DD
Beraktuk a középdobot, és normalizálódott a helyzet. Az első dob elég sokat fog, szóval a sportosság még meg fog maradni. Úgyhogy első körben ezt javaslom neked is.
Ám ha van időd és "kedved", akkor építtess vmi faxa rendszert alá. Vagy szerezz be egy Ragazzon középső és hátsó dobból álló szettet, ami jelenleg hozzávetőleg 200 rongy. ...és ez aztán nem tompán "buhog", mint egy török börtönből szabadult, törékeny angol metroszexuális kokóárus a chillis bab után - ahogy az a japán csodáknál divat, hanem ércesen zenél, ahogy egy igazi karakán olasz vashoz illik. :)))
Andy2010-05-06 09:22:17 // 50411
Nekem gyári a rencer, kivéve a hátsó dobot ami elhányta magát. Helyére egy Bosal Brospeed dob került. .
Alapjáraton kellemesen dohog (odanéznek a népek), 2500-ig hangosan morog, 2500 felett elhalkul, és kellemes csendben utazunk 4500-ig. Na utána elszabadulnak a dolgok. Üvölt, sípol, olyan mint egy Boeing közvetlen a felszállás előtt. Ilyenkor csak a rémület a népek fején! :))))
Ezt különösen a belvárosban szeretem! :)))))
És szvsz hátulról nem rossz a látvány.
Alapjáraton kellemesen dohog (odanéznek a népek), 2500-ig hangosan morog, 2500 felett elhalkul, és kellemes csendben utazunk 4500-ig. Na utána elszabadulnak a dolgok. Üvölt, sípol, olyan mint egy Boeing közvetlen a felszállás előtt. Ilyenkor csak a rémület a népek fején! :))))
Ezt különösen a belvárosban szeretem! :)))))
És szvsz hátulról nem rossz a látvány.
Longman2010-05-06 09:11:42 // 50410
Hello!
Ha már szóba jött a kipuffogó, a V6 tulajok (ill. mindenki) tanácsát ki szeretném kérni ezügyben.
Az van hogy nálam katalizátor és végdob van mindösszesen a gép alatt, 60-as csővel összekötve. Nem tom mivan, öregszem vagy ilyesmi, de hosszabb távon már zavar a morgása országúton/pályán.. Városban még hagyján, de hosszabb távok megtételekor idegesít na.. :)
Azon gondolkodom hogyan kéne összehozni hogy legyen egy jó morgása is alapjáraton, viszont közepes ford. tartományban pl. 2500-5000 között kussoljon. Fölötte meg ordíthat már megint bátran.. Azon gondolkodtam hogy bele kellene tenni egy középső dobot nagy átmérővel, de sok zajcsillapítóval, ill. végdobnak is egy testesebb darab kellene talán.
Mit javasoltok, kinek hogy van megoldva?
Ha már szóba jött a kipuffogó, a V6 tulajok (ill. mindenki) tanácsát ki szeretném kérni ezügyben.
Az van hogy nálam katalizátor és végdob van mindösszesen a gép alatt, 60-as csővel összekötve. Nem tom mivan, öregszem vagy ilyesmi, de hosszabb távon már zavar a morgása országúton/pályán.. Városban még hagyján, de hosszabb távok megtételekor idegesít na.. :)
Azon gondolkodom hogyan kéne összehozni hogy legyen egy jó morgása is alapjáraton, viszont közepes ford. tartományban pl. 2500-5000 között kussoljon. Fölötte meg ordíthat már megint bátran.. Azon gondolkodtam hogy bele kellene tenni egy középső dobot nagy átmérővel, de sok zajcsillapítóval, ill. végdobnak is egy testesebb darab kellene talán.
Mit javasoltok, kinek hogy van megoldva?
Longman2010-05-06 09:04:36 // 50409
Mer az adatlapon 6os van.. :)
Andy2010-05-06 08:57:07 // 50408
Hátsó dobot eszkábál rá Totti! Olyan hangja lesz bexarsz! :))) Meg amerre mész arra is mindenki! ;)))
Arno1662010-05-06 08:29:16 // 50407
A hatso kozepso dob nincs mar. Addig megvan a rendszer.
Tipro032010-05-05 21:17:58 // 50406
Jah és még azt szeretném kérdezni hogy kipufogód van hozzá?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-05 21:17:51 // 50405
Ugy emlékszem ötös váltó,egyszer vezettem a gépet.
Longman2010-05-05 21:16:46 // 50404
a váltó igazából jobban érdekel :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-05 21:02:41 // 50403
240 körül,ha nem tévedek.
Longman2010-05-05 20:58:44 // 50402
ez gyárilag 6 sebességes? ennek a 3.5nek mennyi a teljesítménye?
Tipro032010-05-05 20:57:57 // 50401
oké rendben! Majd akkor megbeszéljük! Köszönöm szépen
Arno1662010-05-05 20:03:38 // 50400
kocsiban van meg.... Nemnagyon..
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-05 19:37:57 // 50399
Tudom...a tiédre régóta fáj a fogam,csak nem akarom a család női tagjait az öngyilkosságba kergetni,mikor meghallják a fogyasztást.
Pedig de nagyon.....nagyon.
Pedig de nagyon.....nagyon.
Tipro032010-05-05 19:35:22 // 50398
Szia! Nekem is ez volt a gond! Vagy a ventilátormotor halt meg vagy a bisztosítékot verte ki!
Cho Simba (TomQ4)2010-05-05 14:36:15 // 50397
Hogy létezik-e ? Van jobb is ! Az enyém :)
Nem elég hogy 3,5V6 de Q4 is :DDDD
Nem elég hogy 3,5V6 de Q4 is :DDDD
Andy2010-05-05 13:20:12 // 50396
Nekem valami nagyon hasonlót írt kb 2 éve, aztán fokozatosan minden egyéb elektromos egység megszűnt. Nálam a generátor halt meg.
Alfa166JTD2010-05-05 13:04:18 // 50395
Sziasztok!
Valaki találkozott e már ezzel a problémával:
Az ICS-en a következő hibaüzenet jelentkezett:
Momentary connection to air conditioner faulty
A légkondi a ventillátor, minden áll.
Valaki segítsen!!!
Köszi!
Valaki találkozott e már ezzel a problémával:
Az ICS-en a következő hibaüzenet jelentkezett:
Momentary connection to air conditioner faulty
A légkondi a ventillátor, minden áll.
Valaki segítsen!!!
Köszi!
Cro1662010-05-05 12:00:23 // 50394
Még 1 mázlista:)) Gratu neked is!:) ez olyan, mintha lett volna egy 4 esed a lotton:)
Grando2010-05-05 11:16:54 // 50393
Nos, kedves 166 cartársak! Utoljára zaklatom a tisztelt nagyérdeműt ezzel. Csütörtök este adom le a megrendeléseket a pólókra. Ha vki szeretne rendelni, illetve ki szeretné egészíteni az eddig leadott megrendelését, az most még megteheti. Aki nem rendel, az akkor fogja bánni, amikor a talin kilóg a nagyvad bandából, és csupasznak érzi majd magát. Aki pedig egyet rendelt, annak meg tuti akkor lesz beizzadt vagy pecsétes, amikor pont kéne. :DDD
Úgyhogy rendeljetek, ne bénázzatok, mert aztán már reszeltek a dolognak, egy darabokkal nem fog tökölődni az emberem. :)))
Tehát:
Itt meg tudjátok nézni a pólókat, amikből válogatni lehet (a bekarikázott színek vannak, az egyes kockákra rámenve láthatjátok a színek megnevezését). A cucc jó minőségű, a méretek európai emberre vonatkoznak, nem kínaiakra. A színt/színeket pedig mindenki válassza ki magának - kinek melyik tetszik, avagy melyik megy az autóhoz, az asszony szeme színéhez, stb. ;))) A minta plotterfóliából készül, túléli még a pólót is, gyakorlatilag elnyűhetetlen.
Az igényeket az üzenőfalamon jelezzétek a következők megjelölésével:
szín, méret, db
Az ár: 3900,- / db
Komáromban prezentálom a szajrét, illetve külön egyeztetünk azzal, aki esetleg nem lesz ott.
Hajrá! :)))
Úgyhogy rendeljetek, ne bénázzatok, mert aztán már reszeltek a dolognak, egy darabokkal nem fog tökölődni az emberem. :)))
Tehát:
Itt meg tudjátok nézni a pólókat, amikből válogatni lehet (a bekarikázott színek vannak, az egyes kockákra rámenve láthatjátok a színek megnevezését). A cucc jó minőségű, a méretek európai emberre vonatkoznak, nem kínaiakra. A színt/színeket pedig mindenki válassza ki magának - kinek melyik tetszik, avagy melyik megy az autóhoz, az asszony szeme színéhez, stb. ;))) A minta plotterfóliából készül, túléli még a pólót is, gyakorlatilag elnyűhetetlen.
Az igényeket az üzenőfalamon jelezzétek a következők megjelölésével:
szín, méret, db
Az ár: 3900,- / db
Komáromban prezentálom a szajrét, illetve külön egyeztetünk azzal, aki esetleg nem lesz ott.
Hajrá! :)))
Tipro032010-05-05 11:06:34 // 50392
Ő az nagyon jó! Tudsz képet küldeni róla? :)
Arno1662010-05-04 23:46:49 // 50390
Szervosziv generator onindito klimakompresszor pillangoszelepig. Olajhutot is adhatok ha kell. Komputerrel kabelkoteg immobiliser dobozka kulcsok. Ezzel elvileg mar jarokepes a motor. Vizhuto kell meg ra.
Ákos2010-05-04 22:23:01 // 50389
Tipro032010-05-04 18:27:59 // 50388
Az stb be mi tartozik?:) Megköszöném ha leirnád neem, mert nagyon érdekel, és ha jó akkor már meg is egyeztünk!:D
Arno1662010-05-04 14:54:51 // 50387
200e computerrel kabelkoteggel rajta levo hobelebancokkal.
(generator onindito stb)
(generator onindito stb)
FRob2010-05-04 12:06:18 // 50386
no ha nem gáz akkor a dte rajzot legalább küld vissza mert nem tom hol a dte cd-m :D
meg amikor legutoljára kezembekerült majdnem megtapostam a gépet :D
esetleg pár fotó. hogy hova mennek a csatlékok...
pár madzaggal kipróbálnám megy e az enyémben..
előre is köszi!
meg amikor legutoljára kezembekerült majdnem megtapostam a gépet :D
esetleg pár fotó. hogy hova mennek a csatlékok...
pár madzaggal kipróbálnám megy e az enyémben..
előre is köszi!
Charlie 1662010-05-04 10:53:06 // 50385
Grando, kettő darab fekete és kettő db piros rendel XXL méretben ! :)
Tipro032010-05-04 10:03:09 // 50384
És mennyiért adok a mocit?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-04 07:45:28 // 50383
Ilyen még létezik??Igazi kincs! 164,3.5 v6
Ákos2010-05-04 00:03:39 // 50382
Nagyon jó film. Sok igazságot mondanak benne.
A tökéletes megoldás: Ferrari emblémás csaj :-)
A tökéletes megoldás: Ferrari emblémás csaj :-)
Arno1662010-05-03 23:57:56 // 50381
:)) minap neztem egy no illata al pachinos verziojat. Aszondja a no a legjobb dolog a vilagon. Talan a ferrari a masodik. :)
Asszem jol osszefoglalta....
De kene ..szameg......
Asszem jol osszefoglalta....
De kene ..szameg......
Arno1662010-05-03 23:44:39 // 50380
Hulyeseg. :) 3.0 annyival tobb h nagyon. (2.5 volt az enyemben megfoztem aztan 3.0 kerult be.. Ha mar itt tartunk van egy 3.0 chippelt computerrel epp feleslegben. Kb 240le. 90e km-et futott a moci, vezerles cserelve 80e nel stb.)