Fórum >> Típusok >> 164-166

Kunyho2013-03-15 06:23:50 // 66079
1800 körül. Ha az út engedi, hétvégén megnézem.
Alfás Viktor (NagyVad)2013-03-14 22:24:35 // 66078
A haveromnak kllene segitseg! 166 2.4 jtdm 20 v 185 le 6 speed ! Az lenne a kerdes hogy ugyan ez a tipus mennyit forog 100km/h nal 6.-ban?
DieselManiaco(NagyVad)2013-03-14 12:41:35 // 66077
ez így első olvasásra egy eltett vezérlés.
vm2013-03-14 12:32:37 // 66076
Odagyűltek még az antik korban a Graboplast köré ;-)
Föckös2013-03-13 20:08:01 // 66075
mellesleg Győr+környékén van a legtöbb magyar kárpitos vevőm, tudok ajánlani párat még.
Föckös2013-03-13 20:06:05 // 66074
tenetegezzengemmeemegfejellek! hehehe:-)
Föckös2013-03-13 19:56:27 // 66073
Adorján Gábor +36205504191 Ménfőcsanakon
forrasr2013-03-13 18:52:22 // 66072
Köszi az infókat, győr környéki vagyok, így nekem vélhetően távol esik az ajánlott mester, azért kérdeztem, hogy technikailag megoldható-e szépen, mert ahol a fával illeszkedik ott nincs varrva, ott nem tudom hogy tudják rögzíteni, de ezek szerint megoldható szépen.
Andy2013-03-13 18:24:47 // 66071
Felhívni, vagy odamenni nem ugyanaz, Te anyaszomorító! ;)
Föckös2013-03-13 11:07:05 // 66070
Na persze, én biztos nem tudok jó kormánybőrözőt ajánlani, mííííí???

Egyébként ugyanazt ajánlom mint akit Totti ajánlana

Vaszilkó Balázs +36702543861
Andy2013-03-13 08:17:43 // 66069
Tottival beszélj szerintem. Nekem is ő intézte. Hibátlanra. Telefonon eléred, ide már nem nagyon jár fel.
Zsunior2013-03-12 23:07:17 // 66068
Fater vasában újra van, nagyon szépen megcsinálták :)
Kimis1112013-03-12 21:31:33 // 66067
Igen van,az enyém is bőrözve van,majd teszek fel képet
Szép.
forrasr2013-03-12 21:27:04 // 66066
Van valakinek tapasztalata 166 fa kormany ujra bőrözéssel?szépen meg tudjak csinalni?
W.2013-03-12 16:43:11 // 66065
Tudna ajánlani valaki olyan elektromos szakit, aki a 166-nál riasztószerelésben otthon van?
remete2013-03-10 23:53:35 // 66064
Köszi! Mondtam, hogy nem lesz mostohagyerek a többi mellett ;)
Zsunior2013-03-10 23:15:02 // 66063
Nos igen.. Szóval valami ilyesmire céloztam, amikor azt mondtam, hogy az előző tulaj nagy kópé volt :)))

De jó látni a vasat, és hogy jó kezekben van :)
remete2013-03-10 22:57:09 // 66062
:D pedig jól oda vót 'csányva, mert flex kellett hozzá!
vm2013-03-10 22:30:57 // 66061
Szétkaptad az egyedi kipufogórendszert??? ;-)
remete2013-03-10 22:08:26 // 66060
Kicsit foglalkoztam a gép lelkével. Nem tetszett a kipu hangja és lám, mi jött ki alóla:

Felhívnám a figyelmet az ismeretlen eredetű mester kreatív vízvezetékcső és hegesztőpisztoly felhasználási technikájára:

Mit akarhatott a költő? Az szintén ismeretlen eredetű talán középső dob változó vastagságú csövekkel megbolondítva, vlamint mellette a gyári 164 hátsó dob.

A középső is lyukas volt, mint a skót duda, ami az autó hangján is meglátszott (hogy egy szép képzavarral éljek). A kipufogós egészen elrémült, amikor meglátta, úgyhogy inkább házilag láttunk neki. A végeredmény, ahogy most kinéz az autó alja (ha már ott voltam, kapott egy új alvázvédelmet is, jobb a békesség, meg már rá is fért):

Gyári látvány:) :
Alfás Viktor (NagyVad)2013-03-10 21:17:39 // 66059

Tegnap elvittem a nagy vadat a kasznishoz!
Ma már így áll! :-)
Nem soká készen van! :-)
Ja ez a Január 04-i baleset !
F412013-03-10 15:54:38 // 66058
Köszönöm a segítséget :-)
Don Gombóc2013-03-09 19:37:50 // 66057
Az említett piktogrammok kijelzésének a baja a kerék ABS jeladó, vagy maga az ABS kockán lévő ABS elektronika beszarása, vagy kezdeti behalása lehet az oka. Anno nekem is így kezdődött hol világított hol nem, és a kilométer óra és a számláló is megállt. A végén maga az elektronika lett a gubancos.
Sebesség érzékelő ezekben kimondottan nincs, azt a jelet is az ABS-ről kapja.
Az ECU kiolvasáskor ilyen szarokat ír ki, mert csak következtet a hiba lehetőségére.
Más.
Az LMM-re fognak sok mindent, de lehet más is a baja, sőt!
Kopogás érzékelő. ( de nem valószínű )
Valamelyik henger gyertyapipája, mert ezeknél hengerenkénti trafós a dolog.
Én inkább erre tippelnék.
Lambda szonda nem játszik, az inkább a hideg indításnál szarakodik. Meleg üzemben szinte észre sem venni.
A vezérlés elcsúszás leginkább a V6-ok közül a 3.0 V6-nál lehetséges, a te esetedben is, de azért ez ritka jelenség, pláne akkor ha megfelelő időben vagy előbb is cserélve lett a vezérlés.
Petya19682013-03-09 18:01:09 // 66056
Szia!
Én kérdeztem, de azt, hogy lehet kiszedni a krómcsíkot? A felület szép fényes, de van egy-két karc, amiket kiakarok polírozni.
Egyébként órás vagyok, tehát a paszták és a korongok megvannak a művelethez.
Attól félek, hogy a polírozás közben nagyon felhevűl a fém és megolvadnak a környező műanyagok.

Üdv,

Petya1968
F412013-03-09 15:24:31 // 66055
Szerencsére nem!
GTPeti2013-03-09 11:42:49 // 66054
Tök jó, amit írsz. :)) Csak nehogy a főnökeink elolvassák. Mert akkor arra a következtetésre jutnak, hogy dolgozhatunk és CSERÉBE kapunk a munkához eszközöket. :)))
Andy2013-03-09 11:28:26 // 66053
Valaki kérdezte a múltkor, hogy mivel lehet polírozni a a küszöbön lévő fém díszt.
Kerestem a hszt de meguntam! :)

Na szóval ma reggel unatkoztam és nekiestem a kocsi belsejének. Bőrápolás kárpittisztítás ilyesmi. Amúgy a bőrt az Autoglym bőrtisztítójával tisztítottam, nagyon jó! Aztán leápoltam a lovasboltban vett méhviaszos cuccal. Anyám, de szép lett! :)

Na de nem ezt akartam mondani, hanem megpolíroztam a küszöbön a fémet szintén autglymes cuccal. Csak ott a helyén, két puha rongy segítségével. Nagyon szép lett. Ha lett volna egy fúróba fogható rongykorongom, akkor tökéletesre csináltam volna.

De majd Totti megcsinálja, ha nála lesz a verda. :)))))) Cserébe kap pasztát tőlem. ;))
Andy2013-03-08 22:23:22 // 66052
Szerintem el van rakva a vezérlésed, vagy átugrott egy két fokot. Nem nagyon kínoznám a helyedben. Trélerre vele gyorsan és irány valaki aki érti. Csőri neked közelebb van (Várpalota) mint Zé.
A két jelenségnek véleményem szerint semmi köze egymáshoz. Hacsak az nem, hogy "szervizelés" közben tönkre vágtak neked valamit az ABS környékén.
Trumpf (NagyVad)2013-03-08 21:55:33 // 66051
Ugye nem ilyen hangja van?!
kalo166TB2013-03-08 21:51:59 // 66050
sziasztok. ez a sztori engem is érdekelne. mekkora művelet ezeknek a polírozása? mint látjátok "hozzáértő" vagyok...:) mindenesetre, ha egy átlagos valaki (mondjuk én) nekiülne, akkor van esély (jól) megcsinálni?

köszi
F412013-03-08 20:44:10 // 66049
Basszus!Trumpfnak ment :-)
F412013-03-08 20:43:36 // 66048
Én is!Ebből erre következtetsz?
F412013-03-08 20:42:15 // 66047
Nem vitatom,csak elötte jó lenne tudni, hogy mi várható.Minden esetre írtam neki :-) (Zé-nek)
Ezek szerint itt senkinek nem volt hasonló problémája?
Tévedés ne essék, nem arra gondolok, hogy majd megoldom én.Tudom, hogy hozzáértő ember kell.Csak ő 240 km.-re van és bizony a lóvé most nagy úr :-(
Az igazság az, hogy eddig is vakon bíztam az itteni fórumozókban,ezért is kértem tanácsot,hogy mit érdemes megnézni még?
Trumpf (NagyVad)2013-03-08 20:29:24 // 66046
Húúú, az 1. hiba nagyon rosszul hangzott, remélem nem motorcserével fog végződni.
tipoatti2013-03-08 20:27:40 // 66045
Pedig hidd el, érdemes lenne ennyi és ilyen problémával szakértőhöz fordulni - még ha nagyon messze is van neked...
vm2013-03-08 19:05:17 // 66044
Ééédesistene... Ki mondta neked ezt a hülyeséget???
A fűnyírónak 4x98-as a futóműve, az összes többinek 5x98.
Minden bizonnyal TS futómű van a vas alatt, ami nem gond, csak olyan alkatrészeket kell keresni ;-)
F412013-03-08 19:04:42 // 66043
Értem én, de ha lehet, akkor megoldanám itthon és nem vinném el x száz km-re :-)
Persze Zé úr teljes tisztelete mellett :-)
Zotya 1642013-03-08 18:52:15 // 66042
Szia! Menj be egy "valódi" céghez és ott rendeld meg. És bizony, a TS-ek 4×98 osztókörrel szaladnak.(valószínű ,hogy a tiéd eredetileg TS volt , csak kormosították.) :))
W.2013-03-08 18:48:57 // 66041
A megoldás: Zé!
Rosco2013-03-08 18:39:54 // 66040
Sziasztok! 164-es Alfámhoz keresnék két első féktárcsát 4*98-as osztókörrel. Rengeteg helyen érdeklődtem, és azt a választ kaptam, hogy csak 5*98-as osztókörrel jött ki a 164-es. De az egész fűtóműve nem lett cserélve, első tulajdonostól vettem. Aki tud segíteni, kérem irjon:) Köszönöm!
F412013-03-08 18:25:16 // 66039
Szép jó estét mindenkineK!Uraim a teljes kétségbeesés határán vagyok.Szükségem lenne, néhány jótanácsra.
Próbálom röviden vázolni.
1. Hiba: Tavaly hengefejes lett a kocsi, megjavítva,de utána lomha volt, alapjáraton úgy zakatolt,mint egy traktor és városban 25 környékén evett.Szerelő azt mondta, hogy LMM, bár hibajelet nem küldött.
Most kicseréltettem azLMM-et, de minden ugyan olyan. Komolyan, sírni tudnék.
Talán kisebb traktor hang, de nuku erő és a mai nap átlaga városban 24.5 liter.
Ha lepadlózok, akkor először megtorpan (ez normális?), majd felbőg a motor és elkezd húzni,de nem úgy,mint régen.Plusz jött még az, hogy gázadáskor,mintha remegne a pedál, illetve alatta.
2. Hiba: Hol ég-hol nem az ABS a kézifék lámpa.Sokszor együtt.
Visszaolvastam.Korábban Nero carársnak volt ilyen problémája:
"az autó, hogy abs+kézifék piktogram a műszerfalon és ekkor nem ment a km órám és persze az esp sem (úgy tudom, hogy ezekhez a jelet az abs jeladóról veszi).
Ja és, ha világítanak a jelek, akkor egy picit fékez az autó, de tényleg csak éppen érezhetően."

Nos nálam múködik a km .-óra és a kiolvasáskor azt mondta a sz.gép, hogy a "sebesség érzékelő" a ludas.Ez mi a bánat?

Summa-summarum,mi lehet az autó baja, illetve összefügg-e a két hiba jelenség?
W.2013-03-08 17:13:51 // 66038
Na, na...:) Pont ilyenkor jön elő az ótómata..:) Tudod, a jobbost nem váltásra használjuk...:))
W.2013-03-08 17:11:55 // 66037
Nailyetléccivesnekemisszerezzél! :))
pettinke2013-03-08 13:45:18 // 66036
igen, ebben igazad van, és végülis olyan kéziváltós örömautóm van, aminek a direkt kapcsolását kevés dolog múlja felül ... mindenestre Attival felvettem a kapcsolatot :-)
pettinke2013-03-08 13:39:00 // 66035
a 2 kilós darabok azok mind hibásak ... oda is van írva tán az egyikhez a motorhiba. nyilván bontani valók :-(
Louis2013-03-08 12:47:37 // 66034
Az 500 is nevetséges ár...
tipoatti2013-03-08 12:37:06 // 66033
Honnan a francból vették vajon elő ezeket a 2 kilóért vesztegetett V6-okat a hahu-n? Fénykép sehol egyikről sem... :S
vm2013-03-08 12:31:49 // 66032
Így a negyedik X felett én már nem nagyon ódzkodnék egy ótómáté vastól. Még 164-vonalon sem, 166-ban viszont pláne. Úri hintó az, nem versenyautó ;-)
Grando2013-03-08 11:56:29 // 66031
Én is azt javaslom, hogy nézd meg az Attiét is feltétlenül. Álló helyzetből gyorsulva tuti hátrányban van az automata, de a mindennapi közlekedésben nagyon is dinamikus, abszolút partiban van a manuálissal. ;))
pettinke2013-03-08 11:46:28 // 66030
köszi - igen, ezt én is így sejtem, pláne túl néhány veterán autó felújításon.
nyilván alapos átvizsgálás után veszek ilyesmit, még úgy is, hogy van egy fél szerviz a hátam mögött :-)

nézem Tipoatti autóját - nekem egyetlen bajom van vele, de az nagy: én manuálisat szeretnék. egyébként gyönyörű, a színe nagyon bejön! mindenesetre beletetted a bogarat a fülembe, írok is neki.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak