Kunyho2013-03-15 06:23:50 // 66079
1800 körül. Ha az út engedi, hétvégén megnézem.
Alfás Viktor (NagyVad)2013-03-14 22:24:35 // 66078
A haveromnak kllene segitseg! 166 2.4 jtdm 20 v 185 le 6 speed ! Az lenne a kerdes hogy ugyan ez a tipus mennyit forog 100km/h nal 6.-ban?
DieselManiaco(NagyVad)2013-03-14 12:41:35 // 66077
ez így első olvasásra egy eltett vezérlés.
vm2013-03-14 12:32:37 // 66076
Odagyűltek még az antik korban a Graboplast köré ;-)
Föckös2013-03-13 20:08:01 // 66075
mellesleg Győr+környékén van a legtöbb magyar kárpitos vevőm, tudok ajánlani párat még.
Föckös2013-03-13 20:06:05 // 66074
tenetegezzengemmeemegfejellek! hehehe:-)
Föckös2013-03-13 19:56:27 // 66073
Adorján Gábor +36205504191 Ménfőcsanakon
forrasr2013-03-13 18:52:22 // 66072
Köszi az infókat, győr környéki vagyok, így nekem vélhetően távol esik az ajánlott mester, azért kérdeztem, hogy technikailag megoldható-e szépen, mert ahol a fával illeszkedik ott nincs varrva, ott nem tudom hogy tudják rögzíteni, de ezek szerint megoldható szépen.
Andy2013-03-13 18:24:47 // 66071
Felhívni, vagy odamenni nem ugyanaz, Te anyaszomorító! ;)
Föckös2013-03-13 11:07:05 // 66070
Na persze, én biztos nem tudok jó kormánybőrözőt ajánlani, mííííí???
Egyébként ugyanazt ajánlom mint akit Totti ajánlana
Vaszilkó Balázs +36702543861
Egyébként ugyanazt ajánlom mint akit Totti ajánlana
Vaszilkó Balázs +36702543861
Andy2013-03-13 08:17:43 // 66069
Tottival beszélj szerintem. Nekem is ő intézte. Hibátlanra. Telefonon eléred, ide már nem nagyon jár fel.
Zsunior2013-03-12 23:07:17 // 66068
Fater vasában újra van, nagyon szépen megcsinálták :)
Kimis1112013-03-12 21:31:33 // 66067
Igen van,az enyém is bőrözve van,majd teszek fel képet
Szép.
Szép.
forrasr2013-03-12 21:27:04 // 66066
Van valakinek tapasztalata 166 fa kormany ujra bőrözéssel?szépen meg tudjak csinalni?
W.2013-03-12 16:43:11 // 66065
Tudna ajánlani valaki olyan elektromos szakit, aki a 166-nál riasztószerelésben otthon van?
remete2013-03-10 23:53:35 // 66064
Köszi! Mondtam, hogy nem lesz mostohagyerek a többi mellett ;)
Zsunior2013-03-10 23:15:02 // 66063
Nos igen.. Szóval valami ilyesmire céloztam, amikor azt mondtam, hogy az előző tulaj nagy kópé volt :)))
De jó látni a vasat, és hogy jó kezekben van :)
De jó látni a vasat, és hogy jó kezekben van :)
remete2013-03-10 22:57:09 // 66062
:D pedig jól oda vót 'csányva, mert flex kellett hozzá!
vm2013-03-10 22:30:57 // 66061
Szétkaptad az egyedi kipufogórendszert??? ;-)
remete2013-03-10 22:08:26 // 66060
Kicsit foglalkoztam a gép lelkével. Nem tetszett a kipu hangja és lám, mi jött ki alóla:
Felhívnám a figyelmet az ismeretlen eredetű mester kreatív vízvezetékcső és hegesztőpisztoly felhasználási technikájára:
Mit akarhatott a költő? Az szintén ismeretlen eredetű talán középső dob változó vastagságú csövekkel megbolondítva, vlamint mellette a gyári 164 hátsó dob.
A középső is lyukas volt, mint a skót duda, ami az autó hangján is meglátszott (hogy egy szép képzavarral éljek). A kipufogós egészen elrémült, amikor meglátta, úgyhogy inkább házilag láttunk neki. A végeredmény, ahogy most kinéz az autó alja (ha már ott voltam, kapott egy új alvázvédelmet is, jobb a békesség, meg már rá is fért):
Gyári látvány:) :
Felhívnám a figyelmet az ismeretlen eredetű mester kreatív vízvezetékcső és hegesztőpisztoly felhasználási technikájára:
Mit akarhatott a költő? Az szintén ismeretlen eredetű talán középső dob változó vastagságú csövekkel megbolondítva, vlamint mellette a gyári 164 hátsó dob.
A középső is lyukas volt, mint a skót duda, ami az autó hangján is meglátszott (hogy egy szép képzavarral éljek). A kipufogós egészen elrémült, amikor meglátta, úgyhogy inkább házilag láttunk neki. A végeredmény, ahogy most kinéz az autó alja (ha már ott voltam, kapott egy új alvázvédelmet is, jobb a békesség, meg már rá is fért):
Gyári látvány:) :
Alfás Viktor (NagyVad)2013-03-10 21:17:39 // 66059
F412013-03-10 15:54:38 // 66058
Köszönöm a segítséget :-)
Don Gombóc2013-03-09 19:37:50 // 66057
Az említett piktogrammok kijelzésének a baja a kerék ABS jeladó, vagy maga az ABS kockán lévő ABS elektronika beszarása, vagy kezdeti behalása lehet az oka. Anno nekem is így kezdődött hol világított hol nem, és a kilométer óra és a számláló is megállt. A végén maga az elektronika lett a gubancos.
Sebesség érzékelő ezekben kimondottan nincs, azt a jelet is az ABS-ről kapja.
Az ECU kiolvasáskor ilyen szarokat ír ki, mert csak következtet a hiba lehetőségére.
Más.
Az LMM-re fognak sok mindent, de lehet más is a baja, sőt!
Kopogás érzékelő. ( de nem valószínű )
Valamelyik henger gyertyapipája, mert ezeknél hengerenkénti trafós a dolog.
Én inkább erre tippelnék.
Lambda szonda nem játszik, az inkább a hideg indításnál szarakodik. Meleg üzemben szinte észre sem venni.
A vezérlés elcsúszás leginkább a V6-ok közül a 3.0 V6-nál lehetséges, a te esetedben is, de azért ez ritka jelenség, pláne akkor ha megfelelő időben vagy előbb is cserélve lett a vezérlés.
Sebesség érzékelő ezekben kimondottan nincs, azt a jelet is az ABS-ről kapja.
Az ECU kiolvasáskor ilyen szarokat ír ki, mert csak következtet a hiba lehetőségére.
Más.
Az LMM-re fognak sok mindent, de lehet más is a baja, sőt!
Kopogás érzékelő. ( de nem valószínű )
Valamelyik henger gyertyapipája, mert ezeknél hengerenkénti trafós a dolog.
Én inkább erre tippelnék.
Lambda szonda nem játszik, az inkább a hideg indításnál szarakodik. Meleg üzemben szinte észre sem venni.
A vezérlés elcsúszás leginkább a V6-ok közül a 3.0 V6-nál lehetséges, a te esetedben is, de azért ez ritka jelenség, pláne akkor ha megfelelő időben vagy előbb is cserélve lett a vezérlés.
Petya19682013-03-09 18:01:09 // 66056
Szia!
Én kérdeztem, de azt, hogy lehet kiszedni a krómcsíkot? A felület szép fényes, de van egy-két karc, amiket kiakarok polírozni.
Egyébként órás vagyok, tehát a paszták és a korongok megvannak a művelethez.
Attól félek, hogy a polírozás közben nagyon felhevűl a fém és megolvadnak a környező műanyagok.
Üdv,
Petya1968
Én kérdeztem, de azt, hogy lehet kiszedni a krómcsíkot? A felület szép fényes, de van egy-két karc, amiket kiakarok polírozni.
Egyébként órás vagyok, tehát a paszták és a korongok megvannak a művelethez.
Attól félek, hogy a polírozás közben nagyon felhevűl a fém és megolvadnak a környező műanyagok.
Üdv,
Petya1968
F412013-03-09 15:24:31 // 66055
Szerencsére nem!
GTPeti2013-03-09 11:42:49 // 66054
Tök jó, amit írsz. :)) Csak nehogy a főnökeink elolvassák. Mert akkor arra a következtetésre jutnak, hogy dolgozhatunk és CSERÉBE kapunk a munkához eszközöket. :)))
Andy2013-03-09 11:28:26 // 66053
Valaki kérdezte a múltkor, hogy mivel lehet polírozni a a küszöbön lévő fém díszt.
Kerestem a hszt de meguntam! :)
Na szóval ma reggel unatkoztam és nekiestem a kocsi belsejének. Bőrápolás kárpittisztítás ilyesmi. Amúgy a bőrt az Autoglym bőrtisztítójával tisztítottam, nagyon jó! Aztán leápoltam a lovasboltban vett méhviaszos cuccal. Anyám, de szép lett! :)
Na de nem ezt akartam mondani, hanem megpolíroztam a küszöbön a fémet szintén autglymes cuccal. Csak ott a helyén, két puha rongy segítségével. Nagyon szép lett. Ha lett volna egy fúróba fogható rongykorongom, akkor tökéletesre csináltam volna.
De majd Totti megcsinálja, ha nála lesz a verda. :)))))) Cserébe kap pasztát tőlem. ;))
Kerestem a hszt de meguntam! :)
Na szóval ma reggel unatkoztam és nekiestem a kocsi belsejének. Bőrápolás kárpittisztítás ilyesmi. Amúgy a bőrt az Autoglym bőrtisztítójával tisztítottam, nagyon jó! Aztán leápoltam a lovasboltban vett méhviaszos cuccal. Anyám, de szép lett! :)
Na de nem ezt akartam mondani, hanem megpolíroztam a küszöbön a fémet szintén autglymes cuccal. Csak ott a helyén, két puha rongy segítségével. Nagyon szép lett. Ha lett volna egy fúróba fogható rongykorongom, akkor tökéletesre csináltam volna.
De majd Totti megcsinálja, ha nála lesz a verda. :)))))) Cserébe kap pasztát tőlem. ;))
Andy2013-03-08 22:23:22 // 66052
Szerintem el van rakva a vezérlésed, vagy átugrott egy két fokot. Nem nagyon kínoznám a helyedben. Trélerre vele gyorsan és irány valaki aki érti. Csőri neked közelebb van (Várpalota) mint Zé.
A két jelenségnek véleményem szerint semmi köze egymáshoz. Hacsak az nem, hogy "szervizelés" közben tönkre vágtak neked valamit az ABS környékén.
A két jelenségnek véleményem szerint semmi köze egymáshoz. Hacsak az nem, hogy "szervizelés" közben tönkre vágtak neked valamit az ABS környékén.
Trumpf (NagyVad)2013-03-08 21:55:33 // 66051
Ugye nem ilyen hangja van?!
kalo166TB2013-03-08 21:51:59 // 66050
sziasztok. ez a sztori engem is érdekelne. mekkora művelet ezeknek a polírozása? mint látjátok "hozzáértő" vagyok...:) mindenesetre, ha egy átlagos valaki (mondjuk én) nekiülne, akkor van esély (jól) megcsinálni?
köszi
köszi
F412013-03-08 20:44:10 // 66049
Basszus!Trumpfnak ment :-)
F412013-03-08 20:43:36 // 66048
Én is!Ebből erre következtetsz?
F412013-03-08 20:42:15 // 66047
Nem vitatom,csak elötte jó lenne tudni, hogy mi várható.Minden esetre írtam neki :-) (Zé-nek)
Ezek szerint itt senkinek nem volt hasonló problémája?
Tévedés ne essék, nem arra gondolok, hogy majd megoldom én.Tudom, hogy hozzáértő ember kell.Csak ő 240 km.-re van és bizony a lóvé most nagy úr :-(
Az igazság az, hogy eddig is vakon bíztam az itteni fórumozókban,ezért is kértem tanácsot,hogy mit érdemes megnézni még?
Ezek szerint itt senkinek nem volt hasonló problémája?
Tévedés ne essék, nem arra gondolok, hogy majd megoldom én.Tudom, hogy hozzáértő ember kell.Csak ő 240 km.-re van és bizony a lóvé most nagy úr :-(
Az igazság az, hogy eddig is vakon bíztam az itteni fórumozókban,ezért is kértem tanácsot,hogy mit érdemes megnézni még?
Trumpf (NagyVad)2013-03-08 20:29:24 // 66046
Húúú, az 1. hiba nagyon rosszul hangzott, remélem nem motorcserével fog végződni.
tipoatti2013-03-08 20:27:40 // 66045
Pedig hidd el, érdemes lenne ennyi és ilyen problémával szakértőhöz fordulni - még ha nagyon messze is van neked...
vm2013-03-08 19:05:17 // 66044
Ééédesistene... Ki mondta neked ezt a hülyeséget???
A fűnyírónak 4x98-as a futóműve, az összes többinek 5x98.
Minden bizonnyal TS futómű van a vas alatt, ami nem gond, csak olyan alkatrészeket kell keresni ;-)
A fűnyírónak 4x98-as a futóműve, az összes többinek 5x98.
Minden bizonnyal TS futómű van a vas alatt, ami nem gond, csak olyan alkatrészeket kell keresni ;-)
F412013-03-08 19:04:42 // 66043
Értem én, de ha lehet, akkor megoldanám itthon és nem vinném el x száz km-re :-)
Persze Zé úr teljes tisztelete mellett :-)
Persze Zé úr teljes tisztelete mellett :-)
Zotya 1642013-03-08 18:52:15 // 66042
Szia! Menj be egy "valódi" céghez és ott rendeld meg. És bizony, a TS-ek 4×98 osztókörrel szaladnak.(valószínű ,hogy a tiéd eredetileg TS volt , csak kormosították.) :))
Rosco2013-03-08 18:39:54 // 66040
Sziasztok! 164-es Alfámhoz keresnék két első féktárcsát 4*98-as osztókörrel. Rengeteg helyen érdeklődtem, és azt a választ kaptam, hogy csak 5*98-as osztókörrel jött ki a 164-es. De az egész fűtóműve nem lett cserélve, első tulajdonostól vettem. Aki tud segíteni, kérem irjon:) Köszönöm!
F412013-03-08 18:25:16 // 66039
Szép jó estét mindenkineK!Uraim a teljes kétségbeesés határán vagyok.Szükségem lenne, néhány jótanácsra.
Próbálom röviden vázolni.
1. Hiba: Tavaly hengefejes lett a kocsi, megjavítva,de utána lomha volt, alapjáraton úgy zakatolt,mint egy traktor és városban 25 környékén evett.Szerelő azt mondta, hogy LMM, bár hibajelet nem küldött.
Most kicseréltettem azLMM-et, de minden ugyan olyan. Komolyan, sírni tudnék.
Talán kisebb traktor hang, de nuku erő és a mai nap átlaga városban 24.5 liter.
Ha lepadlózok, akkor először megtorpan (ez normális?), majd felbőg a motor és elkezd húzni,de nem úgy,mint régen.Plusz jött még az, hogy gázadáskor,mintha remegne a pedál, illetve alatta.
2. Hiba: Hol ég-hol nem az ABS a kézifék lámpa.Sokszor együtt.
Visszaolvastam.Korábban Nero carársnak volt ilyen problémája:
"az autó, hogy abs+kézifék piktogram a műszerfalon és ekkor nem ment a km órám és persze az esp sem (úgy tudom, hogy ezekhez a jelet az abs jeladóról veszi).
Ja és, ha világítanak a jelek, akkor egy picit fékez az autó, de tényleg csak éppen érezhetően."
Nos nálam múködik a km .-óra és a kiolvasáskor azt mondta a sz.gép, hogy a "sebesség érzékelő" a ludas.Ez mi a bánat?
Summa-summarum,mi lehet az autó baja, illetve összefügg-e a két hiba jelenség?
Próbálom röviden vázolni.
1. Hiba: Tavaly hengefejes lett a kocsi, megjavítva,de utána lomha volt, alapjáraton úgy zakatolt,mint egy traktor és városban 25 környékén evett.Szerelő azt mondta, hogy LMM, bár hibajelet nem küldött.
Most kicseréltettem azLMM-et, de minden ugyan olyan. Komolyan, sírni tudnék.
Talán kisebb traktor hang, de nuku erő és a mai nap átlaga városban 24.5 liter.
Ha lepadlózok, akkor először megtorpan (ez normális?), majd felbőg a motor és elkezd húzni,de nem úgy,mint régen.Plusz jött még az, hogy gázadáskor,mintha remegne a pedál, illetve alatta.
2. Hiba: Hol ég-hol nem az ABS a kézifék lámpa.Sokszor együtt.
Visszaolvastam.Korábban Nero carársnak volt ilyen problémája:
"az autó, hogy abs+kézifék piktogram a műszerfalon és ekkor nem ment a km órám és persze az esp sem (úgy tudom, hogy ezekhez a jelet az abs jeladóról veszi).
Ja és, ha világítanak a jelek, akkor egy picit fékez az autó, de tényleg csak éppen érezhetően."
Nos nálam múködik a km .-óra és a kiolvasáskor azt mondta a sz.gép, hogy a "sebesség érzékelő" a ludas.Ez mi a bánat?
Summa-summarum,mi lehet az autó baja, illetve összefügg-e a két hiba jelenség?
W.2013-03-08 17:13:51 // 66038
Na, na...:) Pont ilyenkor jön elő az ótómata..:) Tudod, a jobbost nem váltásra használjuk...:))
W.2013-03-08 17:11:55 // 66037
Nailyetléccivesnekemisszerezzél! :))
pettinke2013-03-08 13:45:18 // 66036
igen, ebben igazad van, és végülis olyan kéziváltós örömautóm van, aminek a direkt kapcsolását kevés dolog múlja felül ... mindenestre Attival felvettem a kapcsolatot :-)
pettinke2013-03-08 13:39:00 // 66035
a 2 kilós darabok azok mind hibásak ... oda is van írva tán az egyikhez a motorhiba. nyilván bontani valók :-(
Louis2013-03-08 12:47:37 // 66034
Az 500 is nevetséges ár...
tipoatti2013-03-08 12:37:06 // 66033
Honnan a francból vették vajon elő ezeket a 2 kilóért vesztegetett V6-okat a hahu-n? Fénykép sehol egyikről sem... :S
vm2013-03-08 12:31:49 // 66032
Így a negyedik X felett én már nem nagyon ódzkodnék egy ótómáté vastól. Még 164-vonalon sem, 166-ban viszont pláne. Úri hintó az, nem versenyautó ;-)
Grando2013-03-08 11:56:29 // 66031
Én is azt javaslom, hogy nézd meg az Attiét is feltétlenül. Álló helyzetből gyorsulva tuti hátrányban van az automata, de a mindennapi közlekedésben nagyon is dinamikus, abszolút partiban van a manuálissal. ;))
pettinke2013-03-08 11:46:28 // 66030
köszi - igen, ezt én is így sejtem, pláne túl néhány veterán autó felújításon.
nyilván alapos átvizsgálás után veszek ilyesmit, még úgy is, hogy van egy fél szerviz a hátam mögött :-)
nézem Tipoatti autóját - nekem egyetlen bajom van vele, de az nagy: én manuálisat szeretnék. egyébként gyönyörű, a színe nagyon bejön! mindenesetre beletetted a bogarat a fülembe, írok is neki.
nyilván alapos átvizsgálás után veszek ilyesmit, még úgy is, hogy van egy fél szerviz a hátam mögött :-)
nézem Tipoatti autóját - nekem egyetlen bajom van vele, de az nagy: én manuálisat szeretnék. egyébként gyönyörű, a színe nagyon bejön! mindenesetre beletetted a bogarat a fülembe, írok is neki.