Grando2013-06-21 08:00:48 // 67479
A vezműszíj burkolata nem volt meg nálad? Vagy ennyire nem védi meg?
F412013-06-21 06:56:42 // 67478
Helyesbítek.Vez.szíjat tavaly a hengerfejes sztorikor cseréltek.
Nincs mese, szép apránként erhardtól apránként megveszem a dolgokat.
Nincs mese, szép apránként erhardtól apránként megveszem a dolgokat.
F412013-06-21 06:52:05 // 67477
A vezérlés cseréje jövőre lett volna aktuális.Az előző óta 35.000 ment bele.
Igen, a másik szíjat gyűrte be a v.szíjhoz, az meg ott megszorult,aztán annyi.
Igen, a másik szíjat gyűrte be a v.szíjhoz, az meg ott megszorult,aztán annyi.
Zoli19802013-06-20 21:21:47 // 67476
Köszönöm az ötleteket, de komolyan poénból irtam, ill kérdeztem. Tudom, hogy nincs hozzá, ill ha van is régi.
BeczA2013-06-20 20:56:18 // 67475
Hidegen az enyém is dadog ha hirtelen akanék vele elindulni... kicsit járatni kell és akkor nincs gond szerintem trafó, vagy Lambda hiba de 6éve ez nem rosszabodott így nem foglakoztam a témával... :)
A külső hőmérőt csak az ICS.t érdekli... ha rossz az érték akkor a tükörben lévő kis ellenállst ki lehet cserélni
A külső hőmérőt csak az ICS.t érdekli... ha rossz az érték akkor a tükörben lévő kis ellenállst ki lehet cserélni
W.2013-06-20 20:11:35 // 67474
Aha. Szerencsére az enyémet Zé nemrég cserélte ki...
Totti (NagyVad)2013-06-20 19:51:52 // 67473
Ahogy ki vettem a húszbordás szakad és be gyűrte a vez szíjhoz ami vagy át ugrott vagy szakadt!
W.2013-06-20 19:44:19 // 67472
De nem az szakadt el, vagy igen?
Totti (NagyVad)2013-06-20 19:39:24 // 67471
Tavaly henger fejezték neki tehát nyilván tavaly azt is cserélték! :-) valószínű hogy a hosszbordást el spórolta a szerelő!
W.2013-06-20 19:28:50 // 67470
Mikor cserérlél vezérlést?
F412013-06-20 18:34:02 // 67469
Na mostbeszéltem személyesen a szakival. Szóval legyszerűsítve vezérműszíj szakadás lett a vége.Legalábbis az eredmény ugyanaz.
A kérdés,hogy hány szelep sérült.
A kérdés,hogy hány szelep sérült.
F412013-06-20 17:59:43 // 67468
Ja és a telejesség kedvéért három hete kaptam meg a banktól a törzskönyvet.
F412013-06-20 17:54:35 // 67467
Na ma kiderült mi a baj :-(
Hát nem kicsi.Nagyjából: a légkondi valamilyen szíjja elszakadt, majd beleszorult a vezérműszíjba, erre a tárcsa megszorult.Szétbarmolt mindent.....
Tavaly volt hengerfejes, most újra azokat kicserélni (150.000), és még ,amit még szétkapott szelepk, stb. Bár ezeket még nem tudta megmondani,mert anniyra nem szedte szét.
Szóval alsó hangon 250.000 pénz a javítás, ő azt javasolja, hogy egy másik motor.
Na,de az macera, meg az sem 10 fillér, plusz mi a garancia,hogy az a motor tuti jó.
Kibaxottul elkenődtem, szerintem kocsi forgalomból kivon, aztán gyűjtögetek vagy meghírdetem alkatrésznek.
Hát nem kicsi.Nagyjából: a légkondi valamilyen szíjja elszakadt, majd beleszorult a vezérműszíjba, erre a tárcsa megszorult.Szétbarmolt mindent.....
Tavaly volt hengerfejes, most újra azokat kicserélni (150.000), és még ,amit még szétkapott szelepk, stb. Bár ezeket még nem tudta megmondani,mert anniyra nem szedte szét.
Szóval alsó hangon 250.000 pénz a javítás, ő azt javasolja, hogy egy másik motor.
Na,de az macera, meg az sem 10 fillér, plusz mi a garancia,hogy az a motor tuti jó.
Kibaxottul elkenődtem, szerintem kocsi forgalomból kivon, aztán gyűjtögetek vagy meghírdetem alkatrésznek.
Föckös2013-06-20 15:05:57 // 67466
(hámmehonnavettemazötletet:-))
Petya 2.42013-06-20 14:46:36 // 67465
Én jelenleg egy Opel álltal kiadott cd-t vettem egy emberkétől kb 2 éve ami ha jól tudom 2004-es térkép ami azóta is működik , igaz MO nincs rajta de legalább SK már igen. Épp a minap hívtam hogy nincs e véletlenül újabb verzió de sajnos nem tudott semmi újat mondani .
kapeka (Nagyvad)2013-06-20 14:06:12 // 67464
Dettó ugyanígy van nálam is... :-)))
Föckös2013-06-20 09:41:44 // 67463
sajna nem létezik...
ao fórumon olvastam, hogy valamelyik újabb opel cd-t próbálták átkunveniálni több-kevesebb sikerrel.
anno akartam gyári navit.
végül vettem egy kimondhatatlan nevű (márkátlan) gps-t, amit betettem a napszemüveg tartóba. feláldoztam egy usb-s szivargyújtós töltőt, amit a burkolat alatt felvezettem, és így meg van oldva az is, hogy nincs kábel útban.
ha kell, akkor kinyitom a fedelet, felhajtom ezt a xart, és beütöm a címet.
akkor frissítem, amikor akarom, és bluetoothon keresztül fm transmitterrel hangosítja ki a telefonom. hosszú úton micro sd kártyáról filmet nézhetünk vele (én inkább csak hallgatom, mert néha még 140el is megyek:-)). nekem simán megérte, volt vagy 20ezer.
azért a loudlink is benn van az autóban
ao fórumon olvastam, hogy valamelyik újabb opel cd-t próbálták átkunveniálni több-kevesebb sikerrel.
anno akartam gyári navit.
végül vettem egy kimondhatatlan nevű (márkátlan) gps-t, amit betettem a napszemüveg tartóba. feláldoztam egy usb-s szivargyújtós töltőt, amit a burkolat alatt felvezettem, és így meg van oldva az is, hogy nincs kábel útban.
ha kell, akkor kinyitom a fedelet, felhajtom ezt a xart, és beütöm a címet.
akkor frissítem, amikor akarom, és bluetoothon keresztül fm transmitterrel hangosítja ki a telefonom. hosszú úton micro sd kártyáról filmet nézhetünk vele (én inkább csak hallgatom, mert néha még 140el is megyek:-)). nekem simán megérte, volt vagy 20ezer.
azért a loudlink is benn van az autóban
Don Gombóc2013-06-19 18:52:50 // 67461
Valszeg az eladó okoskodott. Ugyan is ez mind Siemens-VDO fejegység. Talán a kazettás magnó része Becker ha jól emlékszem. Szerintem marad az Arno féle kütyü.
Don Gombóc2013-06-19 18:49:12 // 67460
Eszik a 10 alatt bőven. Fater megnyomja a gázt az Érdi lejtő tetején, lefelé vákumban lenullázza az ICS-t aztán már ott is tuti fogyasztás. Csak egy fényképezőgép kell hozzá, és mehet is a netre.
Don Gombóc2013-06-19 18:46:44 // 67459
Majd megtudod te is így 50 felett, ha megiszol 10-12 sört, és éjjel kétszer háromszor ki kell menni. A többi meg megy az ágyba. :-)
Don Gombóc2013-06-19 18:45:34 // 67458
Ez igaz is. Bevállalom mert én írtam, és mondtam. Mert az.:-) Persze a kedvencem az a 20 millás 3,0 V6 TDI Audi. Ahogy valaki írta: Anyukám vettem olcsón 20 milláért a verdát de a dízelen nagyot kaszálunk. :-)
vologya[kendács mester]2013-06-19 18:08:01 // 67457
Én ennél sokkal primitívebb és olcsóbb megoldást választottam, anélkül alkalmazható, hogy bármit módosítanod kellene a kocsiban :D
http://dx.com/p/cassette-adapter-mp3-player-for-cars-w-remote-controller-reads-sd-mmc-133630
És még távirányítós is :D
http://dx.com/p/cassette-adapter-mp3-player-for-cars-w-remote-controller-reads-sd-mmc-133630
És még távirányítós is :D
Zoli19802013-06-19 17:42:03 // 67456
Ha meg már a pohártartónál tartunk, itt a másik téma is. :)
Nem tud valaki a navihoz CD-t? :)))))
Nem tud valaki a navihoz CD-t? :)))))
kapeka (Nagyvad)2013-06-19 16:49:18 // 67455
Valahol már olvastam, hogy ez nem működik a 166-tal, neked Loudlink kellett volna... :(
Gabor_1662013-06-19 16:26:32 // 67454
Értem.Köszi.Akkor gondolom nem lehet köze hidegindítási rángatásnak alapjárat problémának.Azért kérdeztem mert jelenleg 5 fok van az autó szerint és már régóta bajlódom rángatással alapjárat problémával.Azt hittem köze lehet mondjuk a beszívott levegö hömérséklethez de akkor azt más méri gondolom.
Greece1662013-06-19 16:16:35 // 67453
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hátha van itt nálam tapasztaltabb a kérdésben...
Vettem egy yatour cd tár emulátort a 2001-es 166 os alfámba (pontosabban a barátnőm a születésnapomra) tegnap próbáltuk beszerelni, a csatlakozók minden stimmel, de valamiért nem akar működni. Felhívtam az eladót azt mondja, hogy csak azokhoz a 166 osokhoz jó amibe Blaupunkt fejegység van. Na már most én megnéztem az enyémet és siemens, egyre jobban utána böngésztem és nem is találtam a neten olyan 166 fejegységet ami blaupunkt lenne. A kérdésem az hogy ti mit mondtok erre a sztorira vagy van e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban. Hagyjam a fenébe tényleg nem fog működni vagy van megoldás?
Lenne egy kérdésem hátha van itt nálam tapasztaltabb a kérdésben...
Vettem egy yatour cd tár emulátort a 2001-es 166 os alfámba (pontosabban a barátnőm a születésnapomra) tegnap próbáltuk beszerelni, a csatlakozók minden stimmel, de valamiért nem akar működni. Felhívtam az eladót azt mondja, hogy csak azokhoz a 166 osokhoz jó amibe Blaupunkt fejegység van. Na már most én megnéztem az enyémet és siemens, egyre jobban utána böngésztem és nem is találtam a neten olyan 166 fejegységet ami blaupunkt lenne. A kérdésem az hogy ti mit mondtok erre a sztorira vagy van e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban. Hagyjam a fenébe tényleg nem fog működni vagy van megoldás?
vologya[kendács mester]2013-06-19 15:58:16 // 67452
Köszönöm!
Totti (NagyVad)2013-06-19 15:45:58 // 67451
Jobbos tükörben van !
Gabor_1662013-06-19 15:40:04 // 67450
Sziasztok
Azt szeretném kérdezni mi méri a külsö hömérsékletet az autóban amit kiír az ics?Valamelyik jeladó?De melyik?
Azt szeretném kérdezni mi méri a külsö hömérsékletet az autóban amit kiír az ics?Valamelyik jeladó?De melyik?
forrasr2013-06-19 14:34:23 // 67448
Agyátmérő 58,1mm, 5x108, ET 41 -7,5 es szélességű felninél
W.2013-06-19 12:57:01 // 67447
vologya[kendács mester]2013-06-19 12:22:27 // 67446
Sajna a kocsihoz nem kaptam alufelniket, de a pótkerék az eredeti 17-es alu (az a nagy 5 lyuku :-) ). Mivel itt kegyetlen szarok az utak és már egy lemez felnim tönkrement, ezért nem is gondolkozom 17'' - ben, inkább valami hasonlón, kissé ballonosabban, mint a téli (205x55/16). Nézelődtem mindenfelé, de sem az ET-t, sem a "kerékagy átmérőt" nem tudom fejből (a kocsim most nincs kéznél, a másikkal járok). Valakinek nincs meg fejben vagy kéznél?
Köszönöm előre is.
Köszönöm előre is.
tipoatti2013-06-19 11:56:10 // 67445
Más téma: nem is emlékeztem, hogy ennyire szenzációs cucc ez a Tempo. Köszönöm itt is a T. Cartársnak a beszerzést!
tipoatti2013-06-19 11:45:17 // 67444
Faxom... tehát prosztata
tipoatti2013-06-19 11:44:34 // 67443
Így igaz egyébként szerintem is! Don Gombóc for prosztata , izé Prezident!!! :P :)))
Grando2013-06-19 10:22:09 // 67442
Nem tabu, csak könyörgöm: ne licitáljunk! :D
Senkinek nem használ, ha extrém adatokat pakolászunk fel ide. Másrészt régen rossz, ha ez a legfőbb jellemző. Természetesen érthető az is, de attól még semmi köze a rajongáshoz vagy a dolgok élvezetéhez. ;)))
Mintha elmennénk az ejtőernyős klubba macerálni a tagokat, hogy mekkora hülyék, hiszen lezuhanhatnak...
Vagy a Gödöllői Kastélyt istállónak és raktárnak használnánk. Ja, hogy ez meg is történt?
Ha elkezdünk mindent a funkcionalitásán keresztül mérni, persze abból is lesz valami. Hogy mi, azon ki-ki merengjen el tehetsége szerint. :))
Senkinek nem használ, ha extrém adatokat pakolászunk fel ide. Másrészt régen rossz, ha ez a legfőbb jellemző. Természetesen érthető az is, de attól még semmi köze a rajongáshoz vagy a dolgok élvezetéhez. ;)))
Mintha elmennénk az ejtőernyős klubba macerálni a tagokat, hogy mekkora hülyék, hiszen lezuhanhatnak...
Vagy a Gödöllői Kastélyt istállónak és raktárnak használnánk. Ja, hogy ez meg is történt?
Ha elkezdünk mindent a funkcionalitásán keresztül mérni, persze abból is lesz valami. Hogy mi, azon ki-ki merengjen el tehetsége szerint. :))
vologya[kendács mester]2013-06-19 10:00:27 // 67441
Dehogy...
volt egy kérdés, válaszoltam rá és az állításomat bizonyítottam egy fotóval, hogy ne tűnjön hazugságnak.
Nem tudtam, hogy a nagyvadak között a fogyasztás tabu. Bocsássatok meg Seat Ibiza fórumhoz vagyok szokva és ott is szigorúan az 1.4-es 8 szelepeshez (a 16 os sz@r) :D
volt egy kérdés, válaszoltam rá és az állításomat bizonyítottam egy fotóval, hogy ne tűnjön hazugságnak.
Nem tudtam, hogy a nagyvadak között a fogyasztás tabu. Bocsássatok meg Seat Ibiza fórumhoz vagyok szokva és ott is szigorúan az 1.4-es 8 szelepeshez (a 16 os sz@r) :D
Zsunior2013-06-19 09:47:54 // 67440
De kezdem úgy érezni, hogy meg sem akarják érteni...
Grando2013-06-19 09:41:04 // 67439
...és megint magyarázkodni kell... Kész! :D
Zsunior2013-06-19 09:22:47 // 67438
Gondoltam, hogy félre lesz értve..
Nem a dízellel van bajom (az enyém is az, nem?), és nem is azzal, hogy felbukkan néha a fogyasztás.
Azzal van bajom, hogy ilyen hamis beállított fogyasztási adatokról töltögetünk fel képeket, és ez az előbb emlegetett fillérbaxás kategória.. Őszintén a 3.0 V6 mikor eszik 9-et? Ha nem jár a motor wazze... Miért kell ezt ennyire erőltetni? 200+ lóerő, 3 liter, még jó, hogy zabál... (Félreértés ne essék a dízelnél is ugyanez van)
A 166-os Alfa az erejének megfelelően többet eszik, mint egy 1.2es kalos. ÉS??
Na ez az, aminek itt nem kéne, hogy helye legyen
Nem a dízellel van bajom (az enyém is az, nem?), és nem is azzal, hogy felbukkan néha a fogyasztás.
Azzal van bajom, hogy ilyen hamis beállított fogyasztási adatokról töltögetünk fel képeket, és ez az előbb emlegetett fillérbaxás kategória.. Őszintén a 3.0 V6 mikor eszik 9-et? Ha nem jár a motor wazze... Miért kell ezt ennyire erőltetni? 200+ lóerő, 3 liter, még jó, hogy zabál... (Félreértés ne essék a dízelnél is ugyanez van)
A 166-os Alfa az erejének megfelelően többet eszik, mint egy 1.2es kalos. ÉS??
Na ez az, aminek itt nem kéne, hogy helye legyen
W.2013-06-19 08:22:14 // 67437
Valóban a legmegbízhatóbb motor ha megfelelően karban van(volt) tartva! A V6 pedig valóban nem a "fillérb..szásról" szól, hogy egy öreg motorost idézzek! :))
vologya[kendács mester]2013-06-19 07:58:33 // 67436
Egy szóval nem mondtam, hogy autópályán mentem vele. Mellékesen szerintem az alfa rajongását mindenki úgy éli meg ahogy akarja. Volt már a családban V8 as és volt már kocsi ami nem volt 250 -nél lefojtva. Mivel én azok közé tartozom, akik szinte mindig betartják a közlekedési szabályokat (még motoron is, ami sokkal nehezebb) ezért engem sem a lóerő, sem a gyorsulás, sem a végsebesség nem érdekel. De a kényelem, az elegancia, funkcionalitás és az az összhang amit a 166 -os belseje nyújt, olyat eddig még nem találtam. Bocs, de nekem ezt jelenti az alfa, egy kocsit amibe beülök és nem akarok kiszállni. És csak azért vettem V6 -ost, mert azt olvastam anno, hogy a facelift előtt ez a legjobb és legmegbízhatóbb motor.
Don Gombóc2013-06-19 07:44:18 // 67435
Amiről meg régen volt szó, arról miért is nem beszélünk már? :-)
Elsorvadt?
POHÁRTARTÓ ???????????????????? :-)
Elsorvadt?
POHÁRTARTÓ ???????????????????? :-)
Don Gombóc2013-06-19 07:42:11 // 67434
Azért mint tudjuk, ennek a típusnak a megjelenésekor együtt került kiadásra a benzines és a dízel is.
Azt azért meg lehet érteni hogy valakit csak a dízel érdekel, mert annak a fogyasztása valamivel kevesebb.
Nyilván lehet őket basztatni, traktorozni, stb. de természetesen csak a poénkodás erejéig. Ha már nekik ez a fontos, akkor ez ugyan olyan értékű hozzászólás mint bármelyik V6 dicshimnusz.
Bár nekem sem a szívem csücske a dízel, éppen ezért nem is nézek már olyan versenysorozatot amiben van dízel. ( WTCC Le Mans )
Éppen ezért ezek a hozzászólások is hozzátartoznak a topic életéhez.
Az is igaz hogy rengeteg ilyen volt már azelőtt is, feltett ICS képekkel együtt, csak vissza kellene lapozni. Ami persze nem kicsi munka.
Persze ilyen Diesel vs Petrol kurogatás nem fordul elő a Maseratis fórumokon, de már ott sem sokáig. :-)
Azért szerintem békéljetek meg. :-)
Azt azért meg lehet érteni hogy valakit csak a dízel érdekel, mert annak a fogyasztása valamivel kevesebb.
Nyilván lehet őket basztatni, traktorozni, stb. de természetesen csak a poénkodás erejéig. Ha már nekik ez a fontos, akkor ez ugyan olyan értékű hozzászólás mint bármelyik V6 dicshimnusz.
Bár nekem sem a szívem csücske a dízel, éppen ezért nem is nézek már olyan versenysorozatot amiben van dízel. ( WTCC Le Mans )
Éppen ezért ezek a hozzászólások is hozzátartoznak a topic életéhez.
Az is igaz hogy rengeteg ilyen volt már azelőtt is, feltett ICS képekkel együtt, csak vissza kellene lapozni. Ami persze nem kicsi munka.
Persze ilyen Diesel vs Petrol kurogatás nem fordul elő a Maseratis fórumokon, de már ott sem sokáig. :-)
Azért szerintem békéljetek meg. :-)
Andy2013-06-19 06:42:24 // 67433
Anno az AAA-nál mindig azt kérdezték a csehek, hogy miért vesz majd minden magyar nagyobb, (drágább, költségesebb) autót annál mint amit el tud tartani? Talán kabátból is nagyobbat választ mint amire szüksége van?
Kurvára nem tudtam elmagyarázni nekik...
STÁTUSZSZIMBÓLUM... :(
Kurvára nem tudtam elmagyarázni nekik...
STÁTUSZSZIMBÓLUM... :(
Zsunior2013-06-18 23:31:19 // 67432
Kalapom emelem írói nagyságod előtt, ismét! :)
Grando2013-06-18 23:26:54 // 67431
Uff! ;)))
A riasztó az, hogy az ember kezdi lassan itt is kb. olyan hülyén érezni magát, mint offos körökben. Ahol értetlenség veszi körül, és minimum csodabogárnak nézik. AC-n is az első és a fő kérdés mi volt? "Mennyit eszik?"
Hát igen...
Scarlett Johansson hogy főz?
Egy üveg Glenfarclas jól berúgat?
Egy falat Beluga kaviárral jól lehet lakni?
A riasztó az, hogy az ember kezdi lassan itt is kb. olyan hülyén érezni magát, mint offos körökben. Ahol értetlenség veszi körül, és minimum csodabogárnak nézik. AC-n is az első és a fő kérdés mi volt? "Mennyit eszik?"
Hát igen...
Scarlett Johansson hogy főz?
Egy üveg Glenfarclas jól berúgat?
Egy falat Beluga kaviárral jól lehet lakni?
Zsunior2013-06-18 22:51:07 // 67430
Ez mi ez? 100 km autópályán 70 km/h-val? Ugyanmár...
Azt hiszem nagyon sokan nem értik már, hogy miről kéne ennek az egésznek szólnia.
Egy valamit azért tisztázni kéne. Az egy dolog, hogy ma már itt Magyarországon bárki vehet 166-os alfát 300ezer forintért. (Aztán regisztrálhat az amoréra, ahol köszönés helyett faggatózni kezdhet, hogy ez xar, az xar, hogy kéne megabriktolnom lehetőleg úgy, hogy ne kerüljön pénzbe...) DE! Itt akkor is egy tizenmilliós autóról van szó, és az azt körülvevő rajongásról. Ebbe a rajongásba véleményem szerint, egy ilyen volumenű autónál nem kell(ene) beletartoznia a minél alacsonyabb fogyasztás elérése körüli mizériának.
Ez lehet szempont egy suzukinál, egy daewoonál, de itt nem ennek kéne a témának lennie...
És akkor innen már csak egy lépés a "fúdelassanmegyek, aztán lefotózom milyen keveset eszik"...
A V6 normál használat során (úgy, hogy az autóban rejlő motor erejét használjuk is) SOHA de SOHA nem fog 9 litert enni. Ismétlem: SOHA. Ha meg nem használjuk ki, akkor minek vettünk V6-ot? Ott a twinspark, vagy valamelyik gazdaságos dízel. De a dízel sem fog SOHA 3-4 litert enni.
Itt egy REÁLIS és HITELES fogyasztási adat a 2.4 JTD 150LE-ről. (nem autópályán mentem vele 100 km-t tempomat 80-al..)
Ebben gyakorlatilag minden benne van, és az erőhöz képest valóban alacsony a fogyasztás, de ettől ne várjunk már kevesebbet...
Akkor miért nem választ az ember inkább, valami 1.2-es csodálatos kalost, vagy tudomisén mit...
Egy autó megvásárlása nem abból áll, hogy letesszük a vételárat. Azt az autót el is kell tartani, és ha erre nincs, akkor egy még gazdaságosabbat kell választani.
De egy rajongói oldalon miért arról kell olvasgatni, hogy hogyan gányoljuk szét az autót, fessük le a műszerfalat, fusizzuk meg a motort, meg véletlen se menjünk gyorsabban 70-nél, hogy keveset fogyasszon... Ez nem rajongás, ez lófax....
Engem meg lehet utálni, akkor is ez a véleményem. (és valamikor ez így is működött)
UFF....
Azt hiszem nagyon sokan nem értik már, hogy miről kéne ennek az egésznek szólnia.
Egy valamit azért tisztázni kéne. Az egy dolog, hogy ma már itt Magyarországon bárki vehet 166-os alfát 300ezer forintért. (Aztán regisztrálhat az amoréra, ahol köszönés helyett faggatózni kezdhet, hogy ez xar, az xar, hogy kéne megabriktolnom lehetőleg úgy, hogy ne kerüljön pénzbe...) DE! Itt akkor is egy tizenmilliós autóról van szó, és az azt körülvevő rajongásról. Ebbe a rajongásba véleményem szerint, egy ilyen volumenű autónál nem kell(ene) beletartoznia a minél alacsonyabb fogyasztás elérése körüli mizériának.
Ez lehet szempont egy suzukinál, egy daewoonál, de itt nem ennek kéne a témának lennie...
És akkor innen már csak egy lépés a "fúdelassanmegyek, aztán lefotózom milyen keveset eszik"...
A V6 normál használat során (úgy, hogy az autóban rejlő motor erejét használjuk is) SOHA de SOHA nem fog 9 litert enni. Ismétlem: SOHA. Ha meg nem használjuk ki, akkor minek vettünk V6-ot? Ott a twinspark, vagy valamelyik gazdaságos dízel. De a dízel sem fog SOHA 3-4 litert enni.
Itt egy REÁLIS és HITELES fogyasztási adat a 2.4 JTD 150LE-ről. (nem autópályán mentem vele 100 km-t tempomat 80-al..)
Ebben gyakorlatilag minden benne van, és az erőhöz képest valóban alacsony a fogyasztás, de ettől ne várjunk már kevesebbet...
Akkor miért nem választ az ember inkább, valami 1.2-es csodálatos kalost, vagy tudomisén mit...
Egy autó megvásárlása nem abból áll, hogy letesszük a vételárat. Azt az autót el is kell tartani, és ha erre nincs, akkor egy még gazdaságosabbat kell választani.
De egy rajongói oldalon miért arról kell olvasgatni, hogy hogyan gányoljuk szét az autót, fessük le a műszerfalat, fusizzuk meg a motort, meg véletlen se menjünk gyorsabban 70-nél, hogy keveset fogyasszon... Ez nem rajongás, ez lófax....
Engem meg lehet utálni, akkor is ez a véleményem. (és valamikor ez így is működött)
UFF....