természetesen anyagilag motivált vagyok az eladásban, persze, hogy próbálok mindent megtenni a "kedves" vevő kedvéért, munkáltatói oldalról semmi gondom. Csak néha jól esik az embernek egy "köszönöm", amikor tudja a "kedves" megrendelő, hogy az elvárásai magasak.
Utolsó mondatodra szomorúan reagálok annyit, hogy nem hiszem, hogy valaha helyreáll...
Föckös2013-06-06 20:01:04 // 67279
Grando2013-06-06 19:38:43 // 67278
Nincs is azzal gond, ha jól keresnek. Nagyon helyes. De attól még embernek kéne maradni.
Sőt, jobbat mondok. Azzal sincs baj, ha te bent maradsz tovább, vagy előzékeny vagy. Ha ezért szabadidőt kapsz(kapnál), és megfelelő juttatást.
Na ez lesz sok idő, mire helyreáll itt minálunk.
Sőt, jobbat mondok. Azzal sincs baj, ha te bent maradsz tovább, vagy előzékeny vagy. Ha ezért szabadidőt kapsz(kapnál), és megfelelő juttatást.
Na ez lesz sok idő, mire helyreáll itt minálunk.
W.2013-06-06 19:35:24 // 67277
Én megint a riasztóval szívtam tegnap, de már le sem írtam.... Ma helyrehozták a hibát, remélem véglegesen. A fényezés miatt én is eszem a kefét, mindig nézem mikor lesz rajta az első nyom... Ezért lassan elő sem merem venni a 166-ot, inkább járok a Spiderrel..:)) Ez pedig nagy élmény és még be sem ázik ( ma megvolt a viharteszt)! :))
Föckös2013-06-06 19:16:56 // 67276
sajnos ez van,
és valóban az van amit Cápa írt, emellett megjegyzem, hogy csóró kárpitost én még nem láttam, mindegyik jól keres...
van köztük olyan, mint pl a monori Peti, aki nem drága és jó is, de rá meg várhatsz 2-3 hónapot, de van pl Bara is, az ő munkaminőségét nem kell bemutatnom neked.
Grando! rugalmasság??? miről beszélsz, az csak akkor van, amikor én maradok bent tovább, mert az egyéni vállalkozó kárpitos nem ér rá nyitvatartási időben befáradni, vagy akkor, ha a debreceni felhív 3kor, hogy neki áru kell holnapra, 4ig van posta...
és valóban az van amit Cápa írt, emellett megjegyzem, hogy csóró kárpitost én még nem láttam, mindegyik jól keres...
van köztük olyan, mint pl a monori Peti, aki nem drága és jó is, de rá meg várhatsz 2-3 hónapot, de van pl Bara is, az ő munkaminőségét nem kell bemutatnom neked.
Grando! rugalmasság??? miről beszélsz, az csak akkor van, amikor én maradok bent tovább, mert az egyéni vállalkozó kárpitos nem ér rá nyitvatartási időben befáradni, vagy akkor, ha a debreceni felhív 3kor, hogy neki áru kell holnapra, 4ig van posta...
Andy2013-06-06 19:05:04 // 67275
Van ám még egy esetem! :))
Selénia Rallyn nyertünk egy autóüveg fóliázást. Mivel a Spideren van már és amúgy is átruházható volt, Ildi mondta menjen a nuvolára. Bár sosem volt nagy fejlövésem ez a fóliázás rábólintottam. Sajnos...
Nem a fólia felrakásával van bajom, azt még nem tudom milyen lett, mivel tegnap mikor elhoztam még "száradt" (így mondta a szaki), ma meg nem néztem meg.
Hanem a körítés lett szar, de az bánt rendesen. Mikor otthagytam az autót annyi kérésem volt, most lett fényezve vigyázzunk rá nagyon.
Na ehhez képest... Kivette a srác a hátsó ülést (gondolom úgy kényelmesebb) és sajnos megkarcolta a kerékívet jobb hátul. Ha az ajtó be van csukva nem látszik, észre sem vettem csak itthon. A "c" oszlopi kárpitokat meg a kalaptartót összekente a gondolom a kezével. Egy óra sikálásba került hogy tiszta legyen megint.
De a legszebb, hogy lemerítette az aksit, mivel nem tudta hogy kell lekapcsolni a beltérvilágítást. Meg nyitogatta, meg kapcsolgatta, meg leengedte, meg felhúzta, gyújtás rajta, légkondi on, meg a faszom tudja...
Szóval nem indult be. Mondom neki, hogy bikakábel van-e? Erre kézfeltartás és hátra arc, ő végzett, nem rá a gond.
Zsunior elment vett egy kábelt, bebikáztuk, aztán köszönés nélkül eljöttünk...
Selénia Rallyn nyertünk egy autóüveg fóliázást. Mivel a Spideren van már és amúgy is átruházható volt, Ildi mondta menjen a nuvolára. Bár sosem volt nagy fejlövésem ez a fóliázás rábólintottam. Sajnos...
Nem a fólia felrakásával van bajom, azt még nem tudom milyen lett, mivel tegnap mikor elhoztam még "száradt" (így mondta a szaki), ma meg nem néztem meg.
Hanem a körítés lett szar, de az bánt rendesen. Mikor otthagytam az autót annyi kérésem volt, most lett fényezve vigyázzunk rá nagyon.
Na ehhez képest... Kivette a srác a hátsó ülést (gondolom úgy kényelmesebb) és sajnos megkarcolta a kerékívet jobb hátul. Ha az ajtó be van csukva nem látszik, észre sem vettem csak itthon. A "c" oszlopi kárpitokat meg a kalaptartót összekente a gondolom a kezével. Egy óra sikálásba került hogy tiszta legyen megint.
De a legszebb, hogy lemerítette az aksit, mivel nem tudta hogy kell lekapcsolni a beltérvilágítást. Meg nyitogatta, meg kapcsolgatta, meg leengedte, meg felhúzta, gyújtás rajta, légkondi on, meg a faszom tudja...
Szóval nem indult be. Mondom neki, hogy bikakábel van-e? Erre kézfeltartás és hátra arc, ő végzett, nem rá a gond.
Zsunior elment vett egy kábelt, bebikáztuk, aztán köszönés nélkül eljöttünk...
Grando2013-06-06 18:21:52 // 67274
A sorok mögött azért sejtettem a karcos humorodat. :D Inkább amolyan állásfoglalásnak szántam a hozzászólást. Ugyanis nekem is rohadtul elegem tud lenni néha az általad vázolt "szolgáltatói" mentalitásból.
W.2013-06-06 17:58:24 // 67273
Min csodálkoztok ma MO-on??? Könyörgöm!! Oda fajult a szitu, hogy mi teszünk szívességet a szolgáltatónak és nem fordítva!!! Mit gondolsz, mièrt volt a hsz. végén smile? :)
Zsunior2013-06-06 17:53:40 // 67272
Szerintem ha nem muszáj, akkor nem igazán kéne szétbontani az egész műszerfalat. Pláne ha van megoldás arra, hogy ne kelljen.. Grando-val meg egyetértek. Mint mindig :))
Grando2013-06-06 17:51:03 // 67271
Nem volt teljesíthetetlen a kérés. Sőt! Csak egy kis rugalmasságot igényelt volna.
Valakit elhajtani, aki melót hoz, és ki is fizetné rendesen? Ehhez azért borzasztó nagy úrnak kell lenni.
Valakit elhajtani, aki melót hoz, és ki is fizetné rendesen? Ehhez azért borzasztó nagy úrnak kell lenni.
W.2013-06-06 17:40:13 // 67270
Nem lehet, ogy túl igényes vagy? :))
Andy2013-06-06 17:33:50 // 67269
Ezt nekem ne...
A hasonlat szar és nem is erről volt szó.
Amit lehetett kiszedtük és ölbe vittem volna. A manusban semmi segítőkészség nem volt. Nagyjából szart bele. A műszerfal aljának bevonása bőrrel kb 2-3 óra meló. Varrni nem kell, nem is igényeltem volna. De nem baj, nem erőszak ez. Van aki ezt a fajtta melót is megbecsüli. Ajánlani eztán őt fogom, asszem. A világ pedig manapság így működik! ;)
A hasonlat szar és nem is erről volt szó.
Amit lehetett kiszedtük és ölbe vittem volna. A manusban semmi segítőkészség nem volt. Nagyjából szart bele. A műszerfal aljának bevonása bőrrel kb 2-3 óra meló. Varrni nem kell, nem is igényeltem volna. De nem baj, nem erőszak ez. Van aki ezt a fajtta melót is megbecsüli. Ajánlani eztán őt fogom, asszem. A világ pedig manapság így működik! ;)
Föckös2013-06-06 13:47:12 // 67268
egy gépműhely sem kezd neki a munkának, ha odaviszed az egész autót.
van nagyképű kárpitos, ez tény, ellenben egyik sem az azok közül, akiket itt ajánlani szoktam.
van nagyképű kárpitos, ez tény, ellenben egyik sem az azok közül, akiket itt ajánlani szoktam.
Dömpi (il dottore)2013-06-06 12:43:41 // 67267
Andy2013-06-05 20:17:16 // 67266
Kalocsán Romsics Norbert. Kicsit sem nagyképű mint az ismert és felkapott "mesterek".
Kedvencem az Ürömi gyerek volt, aki látatlanba közölte hogy hiába van kiszedve a kesztyűtartó, a kardánbox, meg a kormány alatti burkolat, Ő ugyan nem dolgozik az autóban, mindent vegyek ki. Hát a faszom se veszi ki az egész műszerfalat, kétszer 15 négyzetcentiméter miatt. :)))
Kedvencem az Ürömi gyerek volt, aki látatlanba közölte hogy hiába van kiszedve a kesztyűtartó, a kardánbox, meg a kormány alatti burkolat, Ő ugyan nem dolgozik az autóban, mindent vegyek ki. Hát a faszom se veszi ki az egész műszerfalat, kétszer 15 négyzetcentiméter miatt. :)))
Föckös2013-06-05 20:08:08 // 67265
bőr? milyen bőr? most végül ki csinálja???
Zsunior2013-06-05 19:48:41 // 67264
Lehet egy kis utókezeléssel, valami műanyagápolóval visszakapná ám a fényét. De a bőr meg getzijó! :))
Andy2013-06-05 19:44:07 // 67263
Annyira büszke vagyok kicsi fiamra! :P ;))))
Tényleg lejött a ragacsos getva. A kocsi belsejét előzetesen alaposan kitakartam nehogy a lecsöppenő aceton kárt okozzon. Gumikesztyű erősen javasolt, aztán hajrá!!!
Azért kiegészítésképpen hozzátenném, hogy a beavatkozás után, a kapott felület kicsit szürkés, kopottas műanyag lesz. Nem egy 166-ba való látvány. Így valamiféle utókezelés szükséges. Én a bőrözést választottam. Talán AC-re kész is lesz.
Tényleg lejött a ragacsos getva. A kocsi belsejét előzetesen alaposan kitakartam nehogy a lecsöppenő aceton kárt okozzon. Gumikesztyű erősen javasolt, aztán hajrá!!!
Azért kiegészítésképpen hozzátenném, hogy a beavatkozás után, a kapott felület kicsit szürkés, kopottas műanyag lesz. Nem egy 166-ba való látvány. Így valamiféle utókezelés szükséges. Én a bőrözést választottam. Talán AC-re kész is lesz.
Zsunior2013-06-05 19:25:54 // 67262
No kedves ragadós műszerfalú cartársak!
Ha másra nem is, de erre mindenképp jó volt, hogy emelt szinten tanulok kémiát.. :)
Sajátoménak tekintve a problémát (pedig a kormos rendes autó, nem ragad.. :)) ) ráálltam a kérdésre, és kicsit belemásztam jobban ennek az egésznek a kémiájába.
Ahogy korábban már írtam, valóban a hő hatására megolvadt műanyag a ludas a történetben. A műanyag gyártás polimerizációs folyamataiban minőség javító co-polimereket szubsztituálnak a szerves láncba. Ettől a műanyag hőre jobban lágyulóvá válik, és ezeknek az anyagoknak köszönhetően marad ragacsos a teteje. (Az előző két mondatért ne verjetek meg nagyon.. :D )
A lényeg az, hogy ez a genyó kiül az elem tetejére, és a jó istenért sem akar lejönni.
A megoldás meg nemám az, hogy lefestjük hammerite-al. Egy egészen hétköznapi anyag a legjobb választás az eltávolítására: az aceton.
A körömlakk lemosóban is ez az anyag található (a körömlakk lemosó szagát a benne lévő szennyeződések adják, nem az aceton), és ahogy ott is, itt is kitűnő oldószer.
Én azt ajánlom, hogy ne tömény acetonnal próbálkozzatok, bőven megfelel a körömlakklemosó is. Az anyagot feloldja, kefével, szivaccsal eltávolítható. Így se adja meg magát könnyen, de azért látványos az oldószer hatása. A műanyagot nem fogja bántani, (egyébként ezért nem ajánlom a tömény acetont) a módszert kipróbáltuk és tökéletesen bevált.
Remélem segítettem :)
Ha másra nem is, de erre mindenképp jó volt, hogy emelt szinten tanulok kémiát.. :)
Sajátoménak tekintve a problémát (pedig a kormos rendes autó, nem ragad.. :)) ) ráálltam a kérdésre, és kicsit belemásztam jobban ennek az egésznek a kémiájába.
Ahogy korábban már írtam, valóban a hő hatására megolvadt műanyag a ludas a történetben. A műanyag gyártás polimerizációs folyamataiban minőség javító co-polimereket szubsztituálnak a szerves láncba. Ettől a műanyag hőre jobban lágyulóvá válik, és ezeknek az anyagoknak köszönhetően marad ragacsos a teteje. (Az előző két mondatért ne verjetek meg nagyon.. :D )
A lényeg az, hogy ez a genyó kiül az elem tetejére, és a jó istenért sem akar lejönni.
A megoldás meg nemám az, hogy lefestjük hammerite-al. Egy egészen hétköznapi anyag a legjobb választás az eltávolítására: az aceton.
A körömlakk lemosóban is ez az anyag található (a körömlakk lemosó szagát a benne lévő szennyeződések adják, nem az aceton), és ahogy ott is, itt is kitűnő oldószer.
Én azt ajánlom, hogy ne tömény acetonnal próbálkozzatok, bőven megfelel a körömlakklemosó is. Az anyagot feloldja, kefével, szivaccsal eltávolítható. Így se adja meg magát könnyen, de azért látványos az oldószer hatása. A műanyagot nem fogja bántani, (egyébként ezért nem ajánlom a tömény acetont) a módszert kipróbáltuk és tökéletesen bevált.
Remélem segítettem :)
Andy2013-06-05 17:10:27 // 67261
Ez olyan infó, hogy nem árulhatom el csak úgy! Erre inni kell!!!!! :))))
tipoatti2013-06-05 17:10:01 // 67260
???? Mi van, felébredtél? Műköröm-építő voltál álmodban? :P :)))
Andy2013-06-05 16:38:51 // 67258
ACETON!!!! vazze, az kell neki! :))))))
Grando2013-06-05 09:31:19 // 67257
Üdv cartársak! Mivel pénteken szeretném megrendelni a polír pasztákat még fel lehet iratkozni a listára ma és holnap. Természetesen pár darabbal többet rendelek ha esetleg valaki lekésné a rendelést , AC-ben még hozzájuthat.
Tempo polírpaszta AC átvétellel:
- Whiteshark: 2 db
- Zoli1980: 2 db
- Totti: 2 db
- Grando: 1 db
- vm: 1 db
- kapeka: 2 db (átírtam 2-re, biztos ami biztos)
- Frucsi: 1 db; Zoli1980 fizetné és venné át AC-n! Kőőőszi
-Föckös: 2 db
-Andy: 2 db (akkor nem kell nekem utána szaladgálni, úgysincs időm)
- GT : 2 db
-Tipoatti: 1 db
-Fairlane: 1 db
Javaslom, hogy a biznisz a 166 sor elejénél, a Totti által felállítandó "NagyVad" sátorban történjen.
Tempo polírpaszta AC átvétellel:
- Whiteshark: 2 db
- Zoli1980: 2 db
- Totti: 2 db
- Grando: 1 db
- vm: 1 db
- kapeka: 2 db (átírtam 2-re, biztos ami biztos)
- Frucsi: 1 db; Zoli1980 fizetné és venné át AC-n! Kőőőszi
-Föckös: 2 db
-Andy: 2 db (akkor nem kell nekem utána szaladgálni, úgysincs időm)
- GT : 2 db
-Tipoatti: 1 db
-Fairlane: 1 db
Javaslom, hogy a biznisz a 166 sor elejénél, a Totti által felállítandó "NagyVad" sátorban történjen.
Buddha2013-06-05 08:32:25 // 67256
...hát, szerintem csere lesz, mert azért trélert is húz a gép rendesen! :-)
Nincs tapasztalatom automata váltóval, bár nap mint nap autókat javítok. Ez külön speciális szakma.
Bele lehet itthon is fogni vagy van trükkje a cserének? Esetleg elsőre vigyem gyakorlottabb kollégához? Olajszűrő vagy ilyesmi is van benne?
Nincs tapasztalatom automata váltóval, bár nap mint nap autókat javítok. Ez külön speciális szakma.
Bele lehet itthon is fogni vagy van trükkje a cserének? Esetleg elsőre vigyem gyakorlottabb kollégához? Olajszűrő vagy ilyesmi is van benne?
W.2013-06-05 06:11:55 // 67255
Az enyémen lecserélte Zé. Az Ő technikájával villámgyors volt a művelet.
tipoatti2013-06-04 23:13:11 // 67254
Tenyleg nagyon gondolkodtam a dolgon, de abban maradtunk Ze.-vel IS, hogy inkabb nem. Hibatlanul teszi a dolgat!
Andy2013-06-04 22:16:50 // 67253
100 ezrenként illik cserélni. Jobb is utána a masinális működése. ;))) Lehet a tied sem rángatna ha lecserélnéd! :P ;)))))
Robi642013-06-04 21:04:58 // 67252
Én pedig még a második olajcsere és woodoo-adalék töltés után is nagyon bíztam a kettes pontban! :) Mára már "felébredtem"...
kapeka (Nagyvad)2013-06-04 21:01:46 // 67251
Én is sok oldalt végignéztem ebben a témában, sok emberrel beszéltem róla, végül arra jutottam, hogy nincs örök életű olaj. Ha belegondolunk abba, hogy a motorban sem húzzuk el az olajcserét még a kötelező intervallumig sem, hanem legtöbbünk kb. 10ezrenként lecseréli, miért ne férne bele a váltóolaj cseréje is? Ajánlom ezt az oldalt, sok hasznos dolgot lehet megtudni. És idézve a fórum egyik hozzászólásából:
"Amit nem győzünk hangsúlyozni:
1, egy kifogástalan műszaki állapotú hajtómű NEM romlik el agy olajcsere után.
2, egy műszaki hibás hajtómű semmilyen esetben sem "gyógyul meg egy olajcsere után.
3, nem létezik " Lifetime" élettartam olaj"
Egyszóval én lecseréltem, és nem fogok várni újabb 100ezret sem a következő cseréig. Hogy van-e értelme, azt viszont nem tudom...
"Amit nem győzünk hangsúlyozni:
1, egy kifogástalan műszaki állapotú hajtómű NEM romlik el agy olajcsere után.
2, egy műszaki hibás hajtómű semmilyen esetben sem "gyógyul meg egy olajcsere után.
3, nem létezik " Lifetime" élettartam olaj"
Egyszóval én lecseréltem, és nem fogok várni újabb 100ezret sem a következő cseréig. Hogy van-e értelme, azt viszont nem tudom...
atis_166jtd2013-06-04 20:48:55 // 67250
Az én autómata felújítósom is azt mondja hogy max 100ezer. Főleg ha egy kicsit eröltetve van.
Viszont szerinte mindenki maga döntse el. Én pl. a kéziben is cserélem 50ezrenként. Nem kell hülyének nézni ezért srácok.
Viszont szerinte mindenki maga döntse el. Én pl. a kéziben is cserélem 50ezrenként. Nem kell hülyének nézni ezért srácok.
tipoatti2013-06-04 20:46:46 // 67249
Lehetséges, az AISIN más tészta.
Robi642013-06-04 20:42:17 // 67248
Akiket meg én ismerek és AISIN-t kezelgetnek több-kevesebb sikerrel, egyöntetűen állítják a csere szükségességét...márpedig a kolléga 2005-ös nagyvadjában is az van.
tipoatti2013-06-04 20:27:15 // 67247
Nagy dilemma ez, megoszlanak a vélemények. Jómagam - legalábbis a 4 gangos ZF esetében, szakemberek véleménye alapján - hajlok arra a véleményre, hogy nem szabad cserélni...
Trumpf (NagyVad)2013-06-04 19:42:45 // 67246
Szervusz!
A gyár szerint nem kell cserélni soha, a valóság viszont más. 150-200e km lefutása után a váltóolaj viszkozitása nagyon leromlik és sok szennyeződés kavarog benne. Szóval nagyon ajánlatos a csere, annak ellenére hogy körülményes egy kicsit.
A gyár szerint nem kell cserélni soha, a valóság viszont más. 150-200e km lefutása után a váltóolaj viszkozitása nagyon leromlik és sok szennyeződés kavarog benne. Szóval nagyon ajánlatos a csere, annak ellenére hogy körülményes egy kicsit.
Buddha2013-06-04 18:18:05 // 67245
Sziasztok!
Egy kis tanácsot szeretnék kérni 166-al kapcsolatban.
2005 166 2.4 20v automata. A váltó olaját szükséges cserélni valamikor? Nem találok erre vonatkozó hivatalos adatot. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata akkor kérem ossza meg velem! :-)
Köszi
Egy kis tanácsot szeretnék kérni 166-al kapcsolatban.
2005 166 2.4 20v automata. A váltó olaját szükséges cserélni valamikor? Nem találok erre vonatkozó hivatalos adatot. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata akkor kérem ossza meg velem! :-)
Köszi
Don Gombóc2013-06-03 12:02:56 // 67244
Külhonban leszek. :-(
Andy2013-06-02 21:39:29 // 67243
Itt már nem szeretek finoman fogalmazni. Nem azok az idők járnak. ;)))
Klub közgyűlés 22-én, gyere javítsunk rajta együtt! :)))
Klub közgyűlés 22-én, gyere javítsunk rajta együtt! :)))
Andy2013-06-02 21:36:42 // 67242
És????
Kiguglizod az autóstalálkozók dátumát, beülsz, odamész. Ennyi! Senki nem tiltotta meg a fiamnak sem hogy odamenjen, nézelődjön, fotózzon.
AlfaCity egyik (talán fő) támogatója a FAM. Ez az Amore tagságnak szól. Szóltak is róla időben.
Mást mondok: Nemrég volt a Selénis Rally az ARC rendezésében. Pont a tegnapihoz hasonló dolog. A club honlapján és itt is hirdetve lett. Na ehhez képest a létszám nem szökött az egekbe. Pedig bizony jó volt megint.
Szóval amiért itt nem lett a Balaton Classic reklámozva, ne keressünk már bűnbakokat.
A Mille Miglia sincs itt reklámozva, pedig Olasz, meg Alfa is van sok... ;)
Kiguglizod az autóstalálkozók dátumát, beülsz, odamész. Ennyi! Senki nem tiltotta meg a fiamnak sem hogy odamenjen, nézelődjön, fotózzon.
AlfaCity egyik (talán fő) támogatója a FAM. Ez az Amore tagságnak szól. Szóltak is róla időben.
Mást mondok: Nemrég volt a Selénis Rally az ARC rendezésében. Pont a tegnapihoz hasonló dolog. A club honlapján és itt is hirdetve lett. Na ehhez képest a létszám nem szökött az egekbe. Pedig bizony jó volt megint.
Szóval amiért itt nem lett a Balaton Classic reklámozva, ne keressünk már bűnbakokat.
A Mille Miglia sincs itt reklámozva, pedig Olasz, meg Alfa is van sok... ;)
GTPeti2013-06-02 21:19:24 // 67241
"Talán mert nem az Amore tagság részére rendezik ezt a versenyt.
És én ezzel maximálisan egyet is értek. Teljesen más a célközönség. Nem számítógéphuszároknak rendezik és nem is csóringereknek akik csak virtuálisan rajonganak és osztják itt az észt. Minek szólnának? "
Mert autórajongók vagyunk és ez egy autós rendezvény, az Amore pedig az egyik legnagyobb ilyen közösség Magyarországon. És mivel az Alfa volt a főtámogató.
És én ezzel maximálisan egyet is értek. Teljesen más a célközönség. Nem számítógéphuszároknak rendezik és nem is csóringereknek akik csak virtuálisan rajonganak és osztják itt az észt. Minek szólnának? "
Mert autórajongók vagyunk és ez egy autós rendezvény, az Amore pedig az egyik legnagyobb ilyen közösség Magyarországon. És mivel az Alfa volt a főtámogató.
tipoatti2013-06-02 21:05:38 // 67240
szvsz. azért betett az Amore erős virtualitásának pl. a facebook is...
pettinke2013-06-02 20:49:44 // 67239
:-)
te viszont kevésbé voltál diplomatikus :-))))
(((az Amore szerintem túlnőtt a keretein. nem főállásban csinálják, mindenki úgy lop az idejéből hozzá. a klubról inkább nem nyilatkozom, azzal együtt, hogy tag vagyok.)))
te viszont kevésbé voltál diplomatikus :-))))
(((az Amore szerintem túlnőtt a keretein. nem főállásban csinálják, mindenki úgy lop az idejéből hozzá. a klubról inkább nem nyilatkozom, azzal együtt, hogy tag vagyok.)))
Don Gombóc2013-06-02 20:42:10 // 67237
Én is remélem. Nekem is van mondani valóm ilyenekről.
W.2013-06-02 20:38:46 // 67236
A márkabuziság sosem attól függött, ki mennyi találkozóra megy el! Szerintem is lenne min változtatni, de nem kezdem el a végnélküli vitát...
Grando2013-06-02 20:34:17 // 67235
Erről majd mesélek egyszer, ha netán összefutunk valamilyen véletlen folytán. Remélem, hogy mihamarabb! ;)))
Andy2013-06-02 20:32:35 // 67233
Talán mert nem az Amore tagság részére rendezik ezt a versenyt.
És én ezzel maximálisan egyet is értek. Teljesen más a célközönség. Nem számítógéphuszároknak rendezik és nem is csóringereknek akik csak virtuálisan rajonganak és osztják itt az észt. Minek szólnának?
Az itt szájkaratézók töredékét sem érdekelné. Azokra a rendezvényekre is alig jár ember amiket itt hirdetnek. Két héttel AC előtt 200!!!!! jelentkezőnél tartunk. Ez egy nagy lófasz.
Lassan, de biztosan leereszt a lufi, az éves nagy rendezvény gyakorlatilag egy Tesco parkolóban is megrendezésre kerülhetne.
Amúgy ez a Balaton Classic nevű rendezvény volt. Nem először tartották. Tehát akit érdekel ott lehet mint néző.
És én ezzel maximálisan egyet is értek. Teljesen más a célközönség. Nem számítógéphuszároknak rendezik és nem is csóringereknek akik csak virtuálisan rajonganak és osztják itt az észt. Minek szólnának?
Az itt szájkaratézók töredékét sem érdekelné. Azokra a rendezvényekre is alig jár ember amiket itt hirdetnek. Két héttel AC előtt 200!!!!! jelentkezőnél tartunk. Ez egy nagy lófasz.
Lassan, de biztosan leereszt a lufi, az éves nagy rendezvény gyakorlatilag egy Tesco parkolóban is megrendezésre kerülhetne.
Amúgy ez a Balaton Classic nevű rendezvény volt. Nem először tartották. Tehát akit érdekel ott lehet mint néző.
W.2013-06-02 20:30:36 // 67232
Nyilván, aki benne van, az tud róla! Spec. engem is érdekelt volna, igaz nincs OT-s Alfám (még)! :))
pettinke2013-06-02 20:27:20 // 67231
ezt ne tőlem kérdezd :-)
azt lehet egyébként tudni sok éve, hogy júni eleje = Balaton Classic, ez az éves veterán kupasorozat egyik versenye, akik ezt rendszeresen űzik és van valami öreg autójuk, ismerik. különösebb hírverés nélkül csurig lett a mezőny 110 nevezővel!
http://www.balatonclassic.hu/resztvevok.php
azt lehet egyébként tudni sok éve, hogy júni eleje = Balaton Classic, ez az éves veterán kupasorozat egyik versenye, akik ezt rendszeresen űzik és van valami öreg autójuk, ismerik. különösebb hírverés nélkül csurig lett a mezőny 110 nevezővel!
http://www.balatonclassic.hu/resztvevok.php
W.2013-06-02 20:26:38 // 67230
Na! :)) Akkor megvan a kontakt! :))