Fórum >> Típusok >> 164-166

Grando2014-03-27 19:35:13 // 71237
Vagy lódít egy iciri-picirit. Naaa, mondjuk nem szoktak amúgy. De hátha. :DDD ;)
Zoli19802014-03-27 19:20:42 // 71236
Nem ír semmilyen motorcserét. Alig használt fullos, 7000 km.. Ezt nagyon túltárolhatták, vagy eldugták valahova. :)
dev1662014-03-27 17:24:45 // 71235
Néha érdemes ellapozni a mobile.de 166-osainak utolsó oldalára :)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-166-166-2-4-jtd-m-jet-20v-cat-luxury-romagnano-sesia/191447392.html

7ekm, ki hazudna ekkorát? még igaz is lehet. A szöveget nem igazán sikerült lefordítani, de gyanítom, h motorcserés, azért a 7ekm. Mindenesetre nagyon ritka ez a belső színkombináció én személy szerint nem is tudtam, hogy létezik FL-es kétszínű belsővel. A legszebb a fekete-vajbőr kombó lenne.
golyo12014-03-27 14:53:23 // 71234
Sziasztok!Tudna valaki segíteni Paks környékén 166-os futóművet hol tudnak legjobban beállítani?Előre is köszönöm!Szép napot!!!
dev1662014-03-27 12:32:17 // 71233
Köszi Mindenkinek! már meg is rendeltem a bontott cseredarabot, amit elvileg nem kell lakatolni, csak rozsdavédelem és mehet a helyére.
Smith2014-03-27 12:04:11 // 71232
Mindenestre biztató hogy ugyanaz jött ki :)
Josh.812014-03-27 11:52:04 // 71231
Hali!

utána néztem neked(alvázszám nélkül..)És szerintem egyforma mindegyik típusé! A gyári száma;ha egyre gondolunk: 60613744! Végig néztem minden verzióhoz és ezt a számot adta mindenhova..Kb: 30E.Ft és nincs után gyártott belőle! De kérdezd meg valamelyik alk. nagykert,hogy nézzék meg neked és szűkítsék le az alvázszámoddal ami egyértelmű és tuti(ha már nem volt cserélve előtte másra:)
-Szerintem 'heroin' ára van ahhoz képest...egy jó lakatos megtudja ezt menteni véleményem szerint;a funkcióját lássa el,az esztétika ennél nem szempont.
De mindenképpen kérdezd le a.számmal ha venni akarsz újat(Unix,Láng,..)!!
Remélem segítettem..Üdv!
Smith2014-03-27 11:51:16 // 71230
Na megnéztem egy olyat mint az enyém (FL előtti, 150LE, CF3) és arra ezt hozza: 60613744

Megnéztem egy FL 175 lovast, arra is ugyanezt hozta.
Smith2014-03-27 11:42:55 // 71229
A 10-es az?

Smith2014-03-27 11:36:15 // 71228
Másrészt meg pont a faceliftnek úgy tudom az eleje ami leginkább módosult a régihez képest.
Smith2014-03-27 11:35:15 // 71227
Én szivesen megnézem fel van ide az irodába telepítve a gépemre, csak kéne azért alvázszám is.
dev1662014-03-27 10:59:57 // 71226
Amibe kéne: 2.4 JTDm 2004
Amiből való: 2.4 JTD 1998-2003

Azt sikerült kiderítenem, hogy mindegyik 2.4-esbe ugyanaz a hűtő való, viszont maga a segédalváz és felfogatási pontok különbözhetnek, így a konzol se feltétlenül ugyanaz.

Lehet, hogy akkor járok a legjobban, ha kiveszem az eredetit és megpróbáljuk kilakatolni, de nem lesz kis meló, mert alig maradt benne fém.
Grando2014-03-27 08:16:35 // 71225
A hűtőrendszernél van, a hűtő menüpontban. Ott viszont annyi verzió létezik (évjárat és motorváltozat szerint), hogy alvázszámmal lenne érdemesebb keresni. Bár maga a tartó lehet, hogy egyezik. Ennyire nem mélyedtem bele.
Smith2014-03-27 07:58:01 // 71224
Nézegettem az eper-t (de jól hangzik ez így), de nem találom. Hol kéne keresnem? Bodyshell? Vagy melyik része ez?
dev1662014-03-26 23:20:06 // 71223
Csak tipp, de ha nagyon koszos vagy kopott 1-2 injektor, akkor a korrekciók miatt nőhet a fogyasztás főleg kis terhelésnél, bár a 10l-t ez sem indokolja és a járáskultúrán is erősen érezhető volna (remegő kormány, pedálok, zaj).
dev1662014-03-26 22:53:33 // 71222
valaki?
atis_166jtd2014-03-26 21:51:12 // 71221
Tudom én is hogy sok, csak a kérdés mitől lehet. Vagyis az EGR-től lehet e.
Cro1662014-03-26 21:24:25 // 71220
sztem 1800-2000 től indul. 10 liter az nagyon sok.ott valami nem kerek.Én 50 literrel megjárom Bp.-Szeged-Bp. távot 2x! az 760km.140-es tempóval.
atis_166jtd2014-03-26 20:41:03 // 71219
Azt jelenti hogy Gyál+M7-es balatonszentgyörgyi kihajtó+kehidakustány és ez vissza nekünk kb 500km. Ez az út alatt több mint 50 liter gázolaj fogyott el. Szerintem ez sok egy kicsit. Nekem az alfa pályán nem nagyon megy 6 fölé nyugott tempóban.
Szerintem ez nem kicsit sok egy JTD-től. Csak a kérdés hogy fogyaszthat e ennyit rossz egr szelep miatt. Mondjuk szerintem igen de itt több a tapasztalat csak azért érdeklődöm.
forrasr2014-03-26 20:23:12 // 71218
Mit jelent az hogy pályán 10 körül fogyasztott?most mennyiben áll meg?
Nekem 130-140 el óra szerint 6-6,4 között fogyaszt függően mennyi hegyet mászik az ember, klíma megy-e stb, 17es 225/45-ös gumikkal.
Most 7,4 a legutóbbi 15ezer km átlaga, aminek a jelentős része városi futás.
atis_166jtd2014-03-26 20:08:02 // 71217
Volt az autóban turbó csere és ahogy próbálgattam olyan 2500-tól indul meg. Igazából az volt a probléma vagyis remélem hogy roszalkodik az egr szelep. Pályán 10 fölött fogyasztott a gép. Most le lett falazva így érezhetően jobb viszont ez a jelenség nem hagy nyugodni, hogy alul egy kicsit lusta.
Zotya 1642014-03-26 20:07:04 // 71216
2000 -nél már indul .
atis_166jtd2014-03-26 20:05:02 // 71215
Hát ha ügyes a kezed akkor csak elég a bal hangszorót kivenni ha jól emlékszem vagy pont be lehet nyúlni mellette. De inkább ki kell venni. A patentukhoz kell egy jópofa csavarhúzó, vagy inkább egy erre a célra készített villás szerszám. Utánna talán egy fogó a felfogató patentok kiszedéséhez és ennyi.
forrasr2014-03-26 20:04:30 // 71214
Enyém 1800-tól már határozottan húz,de van benne Novitec p4es box.
Emlékeim szerint előtte is virgonc volt 2000-körül-től, mióta beraktam az új turbót.
mreni2014-03-26 19:36:18 // 71213
szerintem 2000 körül már megindul
Smith2014-03-26 19:31:21 // 71212
Engem is utolért a csomagtartó kábel végzete. Jobb helyzetjelző villog ahogy szarakodik a kábel.

Milyen eszközök kellenek a javításhoz? Kalaptartót is ki kell szedni???
atis_166jtd2014-03-26 17:35:43 // 71211
Egy kis segitséget kérnék tőletek. A 136 lovas jtd motor hol kezd húzni? Vagyis mikor kéne elkezdeni tölteni a turbónak? Ha 2500-tól indul el az autó akkor az jó vagy lentebről kellene elkezdeni tölteni? Remélem érthető mit szeretnék kérdezni.
Grando2014-03-26 09:59:51 // 71210
Magam is nagy kedvelője vagyok ennek a filmnek. :)
Coyote2014-03-25 19:22:51 // 71209
egy ilyen orr minden hibát azonnal kiszagol :-D
Smith2014-03-25 17:41:26 // 71208
"Na hadd lássam csak mi a baj ott???"

dev1662014-03-25 10:41:56 // 71207
Valaki, akinek van hozzáférése gyári alkatrészkeresőhöz le tudná nekem ellenőrizni, hogy a faceliftes és a sima 166 JTD vízhűtőt tartó konzolja egy az egyben csereszabatos-e. A képen a facelift előtti alkatrésze látható.
Coyote2014-03-24 22:39:02 // 71206
a középső az csinos darab ;-)
mex862014-03-24 22:31:34 // 71205
sajna valszeg ez a fekete is már a halálán van :(
kemény 350 ojroért vesztegették a rajta levő fecni szerint, de aztán eltűnt róla, majd a nagyvad is :( még gondolkodtam is hogy megmentem mert egész egybenlévő volt.
mex862014-03-24 22:30:35 // 71204


nagyvadak egymásközt...
a túlélők közül
Smith2014-03-24 20:57:19 // 71203
Akkor én vagyok az üdítő kivétel. Én utálok alkudozni. Ennek megfelelően azt sem szeretem ha velem cicóznak. :o
Andy2014-03-24 20:53:27 // 71202
Érdekes dolog ez az alkudozás. Mindenki csak akkor szeret mikor venne. De mikor eladna, akkor a K anyjának alkudozik a szemét vevő! ;) :)))
mreni2014-03-24 20:18:56 // 71201
Uraim!

Meg van a radio és navi kód is,lengyel srác nagyon korrekt volt,hibátlanul működik,15euro volt a művelet :)

Köszönöm a tippet.

Közben megoldódott a töltés problem is most már az akku-nál is rendben van a feszkó.
Kriszo2014-03-24 17:03:36 // 71200
Az alkukérdésben pedig igazad van.Énis szeretek alkudni, jobb az ember szájíze stb.DE:Anno egy v6-ot a saját faszságom miatt vittek el előlem, mert nagyon szerettem volna alkudni.Van egy jóbarátom, tavaly vett egy H astra kombit, fekete full extrás, elmentünk megnézni, óra szerint 75k volt benne gátlókon gyári matricák makulátlan az autó.2006-os volt 1.890-ért hirdette az ember.MOndta neki, hogy 1.8-ért elviszi, erre az volt az eladó válasza hogy egy órája már elvitték volna 1.850-ért akkor sem adta oda most se fogja.Barátom felhúzta az orrát, hogy akkor nem kell neki, ott erőlködtem vele egy fél órát, hogy hónapok óta ilyet keres, ne egy kilón bukja már el, mert elviszik előbb utóbb úgyis.Végülis megvette, bevitte szakszervízbe átvizsgálták makula, az autó, a km is valós és semmi baja sincs vele azóta se igaz keveset is használja.Szóval nem mindig éri meg kötni az ebet a karóhoz.:)
Kriszo2014-03-24 16:55:20 // 71199
Mindenkinek megvan a saját stílusa nyilván nem célszerű egy hirdetésben ezt nagyon előtérbe helyezni::)de ez még mindig jobb azoknál , amik a tyúkól mellett vannak lefényképezve összetaposott sáros belsővel.Ja és legalább vette a fáradtságot, hogy 3-nál több képet rakjon fel a kocsiról:P
W.2014-03-24 16:25:44 // 71198
" vannak itthon is korrektül karbantartott, óvott 66-osok is, csak ne méltatlanul alacsony összegért keressétek őket. Addig kell ezeket megbecsülni, amíg még vannak. ". Mintha csak magam hallanám! Hányszor elmondtam ezt korábban!
Putyesz2014-03-24 16:19:31 // 71197
nem tudom honnan szedték ezt a 72ezer körüli értéket....
sajnos szerintem a 166 is arra a sorsra fog jutni mint a 164...csak olyanoknál marad fenn mint nálunk akik gondoskodnak róla és megpróbálják megtartani az utókornak!!!!
dev1662014-03-24 16:09:36 // 71196
A neten csak annyi lelhető fel, hogy Angliában összesen 2920 példányt adtak el újonnan 66-osból. Az 72e szerintem egy túl optimista becslés, de remélem, hogy nem.

A 164-esből mindenesetre sokkal több készült (a wiki szerint 273857!!!), ennek ellenére alig maradt belőlük :(
Putyesz2014-03-24 15:47:06 // 71195
én is így látom a helyzetet...gyorsan amortizálódik a 166 példányszáma, lassan ezt is veszélyeztetett fajjá kell nyilvánítani!.....kíváncsi vok hogy a 72ezer vhányszázból(itt amorén ezt irják ki) amit készítettek mennyi van még talpon....
dev1662014-03-24 15:27:51 // 71194
Ha a 166 kínálat aljáról választasz nem gondosan szervizelt, megbecsült példányok akadnak horogra, de nem is 1,6M-ra hirdetik őket! az olcsókra a vételárhoz képest sokat kell költeni, de általában még mindig sokkal kevesebbet, mint egy hasonló kaliberű és korú német álprémiumra.
vannak itthon is korrektül karbantartott, óvott 66-osok is, csak ne méltatlanul alacsony összegért keressétek őket. Addig kell ezeket megbecsülni, amíg még vannak.

Engem az aggaszt, ahogy csökken a 66 átlagára, úgy fog egyre több barbár kezekbe kerülni, ami csak tovább gyorsítja az amortizációjukat és bontásukat. Így tűntek el szinte nyom nélkül a 64-esek és az 55-ösök a föld színéről. Ezekből gyakorlatilag nincs épkézláb, eredeti példány eladó. Ami jó azt megtartják,a többi bontódik. Az előbbi elenyésző.
W.2014-03-24 14:50:48 // 71193
Az a baj, hogy a 166 fronton ez még nagyjából igaz is sajnos!
Smith2014-03-24 14:14:41 // 71192
166-os drone. És az egyik kedvenc filmemben :)

Zsunior2014-03-24 12:37:48 // 71191
Mondjuk amit a fogyasztásról ír az valóban nem igaz...;))
Zsunior2014-03-24 12:35:45 // 71190
A kijelentése a hazai 166os használtautó kínálatra vonatkozik, ami sajnos ismerve azt (tisztelet az üdítő kivételeknek) szvsz helytálló :( persze látni kéne az övét is..:)
dev1662014-03-24 11:41:29 // 71189
Szánalmas, ha egy eladó azzal az óvodás szintű érveléssel próbálja a saját portékáját jobb színben feltüntetni, hogy az összes többit fostalicskának titulálja, miközben csak az övé a hibátlan a gép. Ez egyrészt bődületes hazugság, másrészt akaratlanul azt éri el, hogy a vevők teljesíthetetlen elvárásokat fognak támasztani az autójával szemben.
A másik pedig, hogy az árképzésbe az alkut mindig bele kell kalkulálni. A vevő alkudni akar, ez egyfajta sikerélmény neki, amit ha megvonnak tőle marad a rossz szájíz vagy egyszerűen odébbáll.
Smith2014-03-24 11:12:36 // 71188
Melyik részével nem lehet eladni?
Mondjuk amit nem értek az a kétzónás klíma. Hogyan?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak