Nekem nem okozott rezonanciát, hanem egyszerűen kilágyította a rá-csöpögő gázolaj amit a nagy szervizen megemelve vettünk észre véletlen.Semmi jelenséget nem tapasztaltam(lehet, hogy a rossz féltengelyem miatt is..?:)
Nem vettem észre, hogy simábban járna az autó a csere után pedig kb: 2200-2500 Km mentem a m.bak cseréje és a féltg. felújítása után, többnyire pályán és 6-os ban, is:)
-Ha rezonál az autód és 'csak' magasabb sebesség tartományban, akkor javaslok egy kerék centírozást. Hidd el csodákat tesz,én is meglepődtem:)
Egyébként nem egyformák a hátsó motortartó bakok a 166-ban,kb 3-4 fajta van..(Dízel-benzin és a köbcentitől is függ..)
Megkeresem a cikkszámot amit az enyémbe raktunk és jó is lett(kis átalakítás után)
Josh.812014-07-31 22:58:55 // 72979
bszl2014-07-31 22:20:00 // 72978
A facelift 166-osokban ez a gyári xenon illesztő?
Valeo Velarc LAD5G 12pin
Valeo Velarc LAD5G 12pin
wk 1662014-07-31 19:03:50 // 72977
Köszönöm csak érdekelt mert sokan használnak.Én még nem próbáltam és hála istennek itthon nem is. tankolok.
Cro1662014-07-31 18:54:52 // 72975
Én mostanában OMV Maxx Motion-t tankolok.Abban benne van, aminek benne kell lenni:)
Azt számoltam, hogy kb 30-35ft a különbség literenként, az olyan, mintha fél literrel többet enne százon...de gyakorlatilag kábé annyival kevesebb fogy belőle valójában.Így szerintem megéri.Amikor először használtam, az első 1000km-er után azt vettem észre, hogy nagyon kormos lett a hátsó lökhárító..olyan mintha tényleg tisztítaná a rendszert.
Azt számoltam, hogy kb 30-35ft a különbség literenként, az olyan, mintha fél literrel többet enne százon...de gyakorlatilag kábé annyival kevesebb fogy belőle valójában.Így szerintem megéri.Amikor először használtam, az első 1000km-er után azt vettem észre, hogy nagyon kormos lett a hátsó lökhárító..olyan mintha tényleg tisztítaná a rendszert.
wk 1662014-07-31 17:00:46 // 72974
Üdv mindenkinek kérdésem lenne szoktatok adalékot használni gázolajhoz?
Smith2014-07-31 16:30:54 // 72973
Szerelom szerint ez okozza hatosban a rezonanciat ha nagyon nyomom neki, 120 kmph korul. Lehet hogy akkor megsem orokeletu vagy nem tudom :)
Vagy mi okozhatja ezt a hibat? Valaki?
Ha megkereses a cikkszamot akkor megkoszonnem. 166-ban mindegyikben ugyanaz van?
Vagy mi okozhatja ezt a hibat? Valaki?
Ha megkereses a cikkszamot akkor megkoszonnem. 166-ban mindegyikben ugyanaz van?
Smith2014-07-31 16:30:53 // 72972
Szerelom szerint ez okozza hatosban a rezonanciat ha nagyon nyomom neki, 120 kmph korul. Lehet hogy akkor megsem orokeletu vagy nem tudom :)
Vagy mi okozhatja ezt a hibat? Valaki?
Ha megkereses a cikkszamot akkor megkoszonnem. 166-ban mindegyikben ugyanaz van?
Vagy mi okozhatja ezt a hibat? Valaki?
Ha megkereses a cikkszamot akkor megkoszonnem. 166-ban mindegyikben ugyanaz van?
Josh.812014-07-31 15:26:52 // 72971
Pontosan az a hátsó motortartó bak..és nem lehet kapni csak gyáriban!!
Én már futottam benne egy pár kört 'annó'és mindenhonnan elfogyott az után gyártott(Akron,Impergom,Ocap,stb.)márkák! És már sehol sem tudnak rendelni mert nem gyártanak..
Én a 164-ét tettem bele, de az sem mindegy, hogy melyikt mert változnak a bak paraméterei típustól függően,összehasonlítás és méricskélések után tudtam hasonlót kapni! Csepegett egy minimálisan az ü.a.-om és a bak gumiját kikezdte..egyébként örök életű alk. lenne.Ezért sem gyártják már..
Ha konkrétan érdekel mert cserélnéd is,akkor írj és megkeresem a cikkszámát amit vettem és beletettem az enyémbe..Annyira nem nagy cumi a cseréje,de vannak meglepetés dolgok a kivételnél,megírom ha..
Én már futottam benne egy pár kört 'annó'és mindenhonnan elfogyott az után gyártott(Akron,Impergom,Ocap,stb.)márkák! És már sehol sem tudnak rendelni mert nem gyártanak..
Én a 164-ét tettem bele, de az sem mindegy, hogy melyikt mert változnak a bak paraméterei típustól függően,összehasonlítás és méricskélések után tudtam hasonlót kapni! Csepegett egy minimálisan az ü.a.-om és a bak gumiját kikezdte..egyébként örök életű alk. lenne.Ezért sem gyártják már..
Ha konkrétan érdekel mert cserélnéd is,akkor írj és megkeresem a cikkszámát amit vettem és beletettem az enyémbe..Annyira nem nagy cumi a cseréje,de vannak meglepetés dolgok a kivételnél,megírom ha..
Smith2014-07-31 14:11:25 // 72970
ICS kérdés:
Van két ICS-em, az egyik az eredeti. Na ennek a rádiója gyengélkedik, nem talál állomást, kézzel ha beállítom a frekit akkor szól, de érezni hogy gyenge a vétel. Ez egy 2.4 JTD. Ez egy BE2580 típus.
Van egy másik is ami pedig egy 3.0V6-ban volt. Ezt bedugtam, ezzel fasza a rádió, de ez egy BE2569.
Kérdésem az hogy ha simán csak beleteszem ezt a másikat, milyen lesz a fogyasztásmérés? Más nem izgat, de az eredetivel ez elég pontos volt, mit fog számolni majd a 3.0-ból való ICS ha egy JTD-be kerül???
Hogyan, mivel, vagy ki tudja nekem beállítani (ha egyáltalán be kell) hogy ez már nem egy 3.0V6 hanem már egy olyajos gép?
Az ICS-nek melyik része a fedélzeti? Az alja vagy a teteje ahol a magnó van?
Ha a teteje a rádió+magnó+hang stb. (nekem úgy tűnik) és az alsó az "okosrész", akkor mi van ha a most 2580-as felsőrész helyett odapattintom a 2569-est? Mert akkor talán a rádió része meggyógyulna. Talán.
Van két ICS-em, az egyik az eredeti. Na ennek a rádiója gyengélkedik, nem talál állomást, kézzel ha beállítom a frekit akkor szól, de érezni hogy gyenge a vétel. Ez egy 2.4 JTD. Ez egy BE2580 típus.
Van egy másik is ami pedig egy 3.0V6-ban volt. Ezt bedugtam, ezzel fasza a rádió, de ez egy BE2569.
Kérdésem az hogy ha simán csak beleteszem ezt a másikat, milyen lesz a fogyasztásmérés? Más nem izgat, de az eredetivel ez elég pontos volt, mit fog számolni majd a 3.0-ból való ICS ha egy JTD-be kerül???
Hogyan, mivel, vagy ki tudja nekem beállítani (ha egyáltalán be kell) hogy ez már nem egy 3.0V6 hanem már egy olyajos gép?
Az ICS-nek melyik része a fedélzeti? Az alja vagy a teteje ahol a magnó van?
Ha a teteje a rádió+magnó+hang stb. (nekem úgy tűnik) és az alsó az "okosrész", akkor mi van ha a most 2580-as felsőrész helyett odapattintom a 2569-est? Mert akkor talán a rádió része meggyógyulna. Talán.
bszl2014-07-31 12:07:51 // 72969
Reggel kiírta az ICS: "SELF ADJUSTING, PLEASE WAIT 20 SECONDS". Ezt követően beindult a klíma. Jöttem mentem ide-oda, közben a klíma minden indítás után beindult és szép halkan tette a dolgát. Az imént elmentem egyismerős szerelőhöz, akinek van hibakód kiolvasója. Univerzális kütyü, így mindent nem olvas (Alfa 166 esetében: motorvezérlés, ABS, légzsák + néhány általános dolog.) Aktív hibakódot nem írt, de volt egy betárolt hibakód: "ECU bus communication error". Azóta egyszer produkálta a "Momentary connection to air conditioner faulty" üzenetet az ICS, de leállítottam a motort, vártam pár másodpercet, majd ismét indítottam, s a klíma szépen üzemelt.
Smith2014-07-31 10:34:31 // 72968
Andy2014-07-30 21:26:33 // 72967
Már, nem a Te mostani esetedben, mert az inkább elektromos nyűg lesz, hanem úgy nagy gyakorisággal. :))
Andy2014-07-30 21:24:31 // 72966
Gyakorlatilag minden hibára ezt írja.
Valószínűleg a mozgató mechanizmus ( ami változtatja a befújt levegő irányát) szorul vagy esett szét.
Valószínűleg a mozgató mechanizmus ( ami változtatja a befújt levegő irányát) szorul vagy esett szét.
bszl2014-07-30 21:14:04 // 72965
Igen az első az pontosan így történt: csattanó hang, majd füst beáramlása az utastérbe. Ezt követően az első felirat az ICS-en. A hiba: leégett a fűtőventilátor. Megoldás: Venti + 30A biztosíték cseréje.
De most nem tudom mi lehet gond. A biztosítékokat átnéztem, azok rendben. Lehet, hogy valamelyik relé a hibás, vagy kontakt gond a kábeleknél.
De most nem tudom mi lehet gond. A biztosítékokat átnéztem, azok rendben. Lehet, hogy valamelyik relé a hibás, vagy kontakt gond a kábeleknél.
kalo166TB2014-07-30 21:01:17 // 72964
az első hibaüzenet nekem is ismerős....biztosíték szarrá olvadva, ventilátor leégve, most cserélik...
a másodikkal még nem találkoztam...(szerencsére) :DD
a másodikkal még nem találkoztam...(szerencsére) :DD
bszl2014-07-30 19:08:59 // 72963
Télen, amikor a fűtőventilátor zárlatos lett ez volt a hibaüzenet az ICS panelen:
"Air Condition is fault, please contact workshop!"
Ma délben pedig ezt írta ki az indítást követően:
"Momentary connection to air conditioner faulty."
Előtte minden kifogástalanul működött, a leállításkor még ment a klíma (szép halkan fújta be a hideget), de azóta semmi. Még a külső hőmérsékletet sem írja ki az ICS. Találkozott már valaki hasonló problémával?
"Air Condition is fault, please contact workshop!"
Ma délben pedig ezt írta ki az indítást követően:
"Momentary connection to air conditioner faulty."
Előtte minden kifogástalanul működött, a leállításkor még ment a klíma (szép halkan fújta be a hideget), de azóta semmi. Még a külső hőmérsékletet sem írja ki az ICS. Találkozott már valaki hasonló problémával?
Grando2014-07-30 18:30:50 // 72962
Majdnem kihagytam. :D
gecsa2014-07-30 17:54:10 // 72961
természetesen, meg tetőcsomit is.. :D
Grando2014-07-30 16:06:53 // 72960
Nem hát. De tennél rá. :P
gecsa2014-07-30 16:06:16 // 72959
én vonóhorgos autót sosem vennék... :P
Grando2014-07-30 16:00:40 // 72958
Nem is vitatom, hogy jópofa dolog a Q4. A 164 Q4 egy legenda. Egyértelmű! ;)
Ám azért, ami itt mifelénk egyre inkább szempont lesz a topicban... hogy elmenjen tökön-paszulyon, meg hogy jobban meghúzza a trágyás utánfutót... Akkor inkább ne legyen.
Ám azért, ami itt mifelénk egyre inkább szempont lesz a topicban... hogy elmenjen tökön-paszulyon, meg hogy jobban meghúzza a trágyás utánfutót... Akkor inkább ne legyen.
Zsunior2014-07-30 15:53:13 // 72957
17 éves technikáról van szó. Nem mondanám haszontalannak. :)
Josh.812014-07-30 15:45:44 // 72956
Nekem a Temprám összkerekes(állandó..)egy difizárral..Higgyétek el másabb a feeling és azért ad egy plusz biztonságot 'érzetet' is..Sokszor elmentem már vele olyan helyeken is és nem csak télen ahol a csiri-viri, kevésbé kedvelt német prémium márkák küszködtek elvéreztek:)
Nem csak '2 napig' élvezed az előnyét..
Én kultiválnám ha 66-ban is lenne Q4,szívesen hajtanám:)
Mondjuk az ü.a. fogyasztásban is lényeges és döntő lehet az összkerék hajtás,főleg ha állandó!
Nekem jó tapasztalatom van a 4x4-el,ennyit akartam..
üdv
Nem csak '2 napig' élvezed az előnyét..
Én kultiválnám ha 66-ban is lenne Q4,szívesen hajtanám:)
Mondjuk az ü.a. fogyasztásban is lényeges és döntő lehet az összkerék hajtás,főleg ha állandó!
Nekem jó tapasztalatom van a 4x4-el,ennyit akartam..
üdv
kalo166TB2014-07-30 15:44:22 // 72955
azért a DSP+10 hangszóró+BT-s Loudlink kombó egészen szép dolgokat tud produkálni, igazság szerint nem is vágyok komolyabb hangtechnikára....volt hogy megkérdezték, milyen mélynyomót szereltem a kocsiba :))) no comment....
wk 1662014-07-30 15:22:17 // 72954
Köszi de jobb is.
remete2014-07-30 15:15:25 // 72953
Köszönöm Urak, tehát Loudlink. Ez az ICS elég haszontalan egy állatfajta, no.
remete2014-07-30 15:13:56 // 72952
:D vagy kazettán, mint a C64-es progikat :D
Zsunior2014-07-30 13:42:20 // 72951
Nem mindegyik ICS verziónál lehet előhívni ezt menüt.
Kriszo2014-07-30 13:20:28 // 72950
Magyarországon szerintem az utcanév táblák illetve házszámok nemléte kritikus.Vidékre én személy szerint általában teljesen jól odatalálok , ha valami olyan településre mennék ahol még nem jártam azt előtte megnézem a térképen.
Ja tegnap előtt szembe jött velem egy barom az M5-ön.A. 2 km-re levő torlódásnál megfordult,majd szembe elindult a SZÉLSŐ sávban a GPS-t nyomogatva.... De persze a kézben tartott telefon tilos....
Ja tegnap előtt szembe jött velem egy barom az M5-ön.A. 2 km-re levő torlódásnál megfordult,majd szembe elindult a SZÉLSŐ sávban a GPS-t nyomogatva.... De persze a kézben tartott telefon tilos....
Trumpf (NagyVad)2014-07-30 12:51:46 // 72949
Az összkereket én is mellőzném, de farhajtás illene a nagyvad stílusához. Viszont akkor nem lenne ez a középmotoros fíling a kanyarokban...
gecsa2014-07-30 12:43:38 // 72948
azt nem floppy-n adták ki? :D
kalo166TB2014-07-30 12:27:13 // 72947
nincs itt probléma, csak a topik nevét kell megváltoztatni...:D
pl: 164-166 (ne keress magyar nyelvű CD-t 166hoz)
:DDD
pl: 164-166 (ne keress magyar nyelvű CD-t 166hoz)
:DDD
Buddha2014-07-30 12:12:58 // 72946
164 2.5td 1995-be keresek MAGYAR, gyári navi DVD-t! :-D :-D :-D
wk 1662014-07-30 11:43:28 // 72945
Sziasztok! Üdv mindenkinek új vagyok itt.Néztem én is ezt a videót.Gondoltam megpróbálom de csak típust és évjáratot ír.
W.2014-07-30 11:43:20 // 72944
Nálunk a táblák alapján tájékozódni kész túlélő túra...:(
gecsa2014-07-30 11:10:54 // 72943
és természetesen magyar nyelvűt.. :D
Smith2014-07-30 11:10:11 // 72942
Arról nem beszélve hogy milyen unalmas hogy hetente kér valaki navigáció CD-t a 166-hoz.
gecsa2014-07-30 11:09:03 // 72941
amelyik ország nyelvét beszéled, abban nem tudsz eltévedni! :D
nomeg azért vannak még táblák a világon.. :)
nomeg azért vannak még táblák a világon.. :)
Kriszo2014-07-30 11:04:03 // 72940
Ez a Navi kérdés az ami miatt töröltetni fogom magam innen....Mi belföldön fuvarozunk és nem használok Navit egyáltalán.Ha valami utcát nagyon keresek akkor megnézem a googlemapson telefonon.Komolyan mondom lassan a retyóra nem megyünk Navigáció nélkül...oké megértem külföldön nagyon jó és hasznos, de ha lett volna az enyém be navi és magyar térkép akkor se használtam volna.
gecsa2014-07-30 10:58:48 // 72939
a felajánlott videók között ott vannak ezek a tv-s, meg istennyilás átalakítások is, tehát nem kivitelezhetetlen a cucc..
vologya[kendács mester]2014-07-30 10:55:51 // 72938
Ez volt a régi ICS- emben, de ebben nem műküdik. Csak kidob egy képernyőnyi adatot a verziókról és ennyi. Gondolkodom egy ICS cserén.
Grando2014-07-30 10:42:59 // 72936
Dehogy! Itt a Holdon nem is esik. :D
gecsa2014-07-30 10:33:51 // 72935
gecsa2014-07-30 10:31:34 // 72934
mert felétek takarítják az utakat. nálunk így néz ki a főút, képzeld el, hogy mi lehet a mellékutakon...
Smith2014-07-30 10:27:39 // 72933
Ez érdekes, mert nálam menüben lehet állítani hogy nappali vagy éjszakai séma legyen. Ha automata akkor pedig a világítás ki-be kapcsolásától teszi függővé.
vologya[kendács mester]2014-07-30 10:22:01 // 72932
Hát ha a telet emlegetjük, akkor már inkább a fronthajtás, mint a hátsó kerekes. Most olvastattam ki a EPROM ból az automata váltó programját és érdekes (én még nem próbáltam) hogy a program szerint ha a külső hőmérséklet -4 fok alá esik, akkor automatikusan 2 -esből indít és a kipörgés gátlót nem lehet kikapcsolni. Bár van egy jel ami kikapcsolja, de nem találtuk meg, hogy az mitől (jeladó, szenzor, kapcsoló) kapja.
A régi vezérlő egységemet oda adtam egy zseni barátomnak (ő olvasta ki ezt is) és azt ígérte ha vége a bringás szezonnak akkor csinál nekem egy jobbat :D Elvileg a beépített programokat egyszerűen lehet váltogatni, nem kell kinullázni és 'újratanítani' a rendszert. Majd meglátom mi sül ki belőle.
Engem inkább az ICS programozása érdekelne, bár tudom hogy a hardware teljesítmény elég korlátozott, de nem lenne hülyeség kicsit designosabbra megcsinálni. A képernyő tuja, a hardware is, csak a programozást kellene megoldani. Amúgy engem nem is zavarna, de pl. mivel állandó nappali fénnyel járok, így az ICS az éjszakai színsémát használja, ami...elég csúnyácska és ebben a verzióban nincs rejtett mód, hogy felülírhassam.
A régi vezérlő egységemet oda adtam egy zseni barátomnak (ő olvasta ki ezt is) és azt ígérte ha vége a bringás szezonnak akkor csinál nekem egy jobbat :D Elvileg a beépített programokat egyszerűen lehet váltogatni, nem kell kinullázni és 'újratanítani' a rendszert. Majd meglátom mi sül ki belőle.
Engem inkább az ICS programozása érdekelne, bár tudom hogy a hardware teljesítmény elég korlátozott, de nem lenne hülyeség kicsit designosabbra megcsinálni. A képernyő tuja, a hardware is, csak a programozást kellene megoldani. Amúgy engem nem is zavarna, de pl. mivel állandó nappali fénnyel járok, így az ICS az éjszakai színsémát használja, ami...elég csúnyácska és ebben a verzióban nincs rejtett mód, hogy felülírhassam.
Grando2014-07-30 10:21:23 // 72931
Biztosan lenne egy évben legalább 2 nap, amikor könnyebb lenne vele. :D
gecsa2014-07-30 10:05:25 // 72930
azért télen örülnél egy összkeréknek, és nem az őrültködés miatt, hanem egy havas/jeges úton való elindulásnál, mondjuk lejtőnek felfelé.. :)
nekem sem hiányzik, nem is hiányzott soha, pedig hallgatom sokat, hogy nem jó helyen hajt...
nekem sem hiányzik, nem is hiányzott soha, pedig hallgatom sokat, hogy nem jó helyen hajt...