Szia!
Én néztem,egy párszor le is írtam.Leírom most is hátha nem veszed meg azt a határ szart.
Eleje a motorig törve,aluminium vízcső a HF-en hegesztve.
Bal oldala totálkár,a műanyag küszöbök a mai napig felhajolva(ez nem tünt fel?) sofőr ajtó szorul.
Jobb oldala szintén zenész.
A teteje gyári fény csak.
Jelentős műanyag hiány kívül belül.
A váltója ránt.
A motorja füstöl,az légtömegmérő és a turbo között lyukas a gumicső.
Km kb 400ezer.
Hátsó futómű bizonytalan,sétál az úton.
Sokat nem kell rákölteni hogy valami legyen belőle első körben vagy 1,5métert:D
DieselManiaco(NagyVad)2015-06-15 08:47:34 // 76479
Benz2015-06-15 08:17:11 // 76478
Üdv. Úgy néz ki hogy a klíma kompresszorom megunta a melót és feladta a harcot. Kérdésem az lenne hogy más a V6 hoz való mint a TS hoz? Esetleg a felfogatása. Valakinek jó allapotú eladó? Köszi.
mex862015-06-15 07:12:17 // 76477
lassan?
98ban már cr-ek voltak az alfäk nagyrészt :D
az mär lassan 20... :D
98ban már cr-ek voltak az alfäk nagyrészt :D
az mär lassan 20... :D
csokagm2015-06-15 06:26:37 // 76476
immobilizert mivel tudom kipiszkálni a kulcsból? Van valami praktika rá? Az egyikből szinte kipottyant, a másik kulcsba meg nagyon bele van szorulva.
Mr. Z2015-06-14 20:01:00 // 76475
Jó hát nekem adagolós volt akkor az meg 50 éves technika :) ahhoz képest a CR modern :)
mreni2015-06-14 16:26:43 // 76474
a modern dizel lassan 15éves technika :D :D
Szegedi1662015-06-14 11:25:34 // 76473
Sziasztok! Keresnék alfa 166 2.4 jtdhez olaj szivattyút. 10 szelepes a moci. Vagy esetleg a lánc cserjében jártas emberkét. Előre is köszönöm a segítséget!
Timpiri2015-06-13 20:00:48 // 76472
Szerintetek ha elvinném az szóban forgó 166-t a Debreceni Pappas Fiat szervízbe átnézés céljából, ahol kiderülnének az általam észre nem vett dolgok el tudnék állni az előszerződéstől, hogy vissza kapjam a foglalót? Csak attól tartok, hogy van oda is kapcsolata a kereskedőnek... illetve nincs valakinek ismerőse ott a Pappasban?
Timpiri2015-06-13 08:56:51 // 76471
valószínűleg ez az....
mreni2015-06-13 08:27:15 // 76470
Mielott az enyémet vettem,kb 2eve voltam Püspökladányban megnezni egy kopp ilyen fekete Fl utáni dízel automatát,akkor még 1.4 volt az ara,de semmit nem engedett a tulaj belőle ütötte vágta mindig,probajton is,turbocaeres is volt már 2x. Sötétben néztük meg,de nem is nagyon érdekelt miutan visszaértünk a probakorrol.
Szerencsére nem is foglalkoztam vele,igy ne tudtam venni a mostanit 1millioert,ez sem hibátlan de ahhoz kepest szalon auto 😃
Nem tudom,hogy ugyanarrol az autóról van-e szó,de eleg gyanus.
Szerencsére nem is foglalkoztam vele,igy ne tudtam venni a mostanit 1millioert,ez sem hibátlan de ahhoz kepest szalon auto 😃
Nem tudom,hogy ugyanarrol az autóról van-e szó,de eleg gyanus.
Timpiri2015-06-13 08:20:46 // 76469
fiat brava+600 pénzt adok érte. Legalábbis előszerződésben ez van. Ha megyek papírt intézni, akkor viszem Fateromat (laktos) megnézzük még egyszer. Ha tényleg meg volt semmisítve az eleje akkor ott hagyom, csak akkor buktam 50+benzinköltséget(40).
Köszi az infókat
Köszi az infókat
Mr. Z2015-06-13 07:56:53 // 76468
Ennyi pénzért már tagtarstól lehet szép 166-ost venni persze nyilván nem ennyi km-rel, meg lehet nem FL-t, de legalább rendben lesz. Én modern dízelbe amúgy is csak akkor vágnék bele ha tényleg rendben van és/vagy igazolható előélete van, különben sokba kerülhet. De erre majd úgy is rámcáfolnak a dízelesek pro és kontra :) V6-ból is lehet már 900-ért szépeket kapni az biztos manuális váltóval egyszerű mint a faék :D
Timpiri2015-06-13 07:11:07 // 76467
Jut eszembe DAS-os vagyok :-) felhívom majd őket is, körbe járom jogi részről is a lehetőségeket, ha már fizetem őket :-)
W.2015-06-13 06:22:19 // 76466
Még azt sem buknád! Ha az autóról leírtak nem valósak, nem bukod a foglalót! Tehát: irány a legközelebbi Fiat Szerviz, ahol tüzetes átvizsgálás, állapotlap után bátran kérd vissza a pénzed!
Timpiri2015-06-12 22:54:29 // 76465
Köszönöm az infókat egyébként, megfontolom....
Timpiri2015-06-12 22:53:57 // 76464
Abban a fázisban vagyok, hogy kb a foglalót buknám jelenleg a visszavonulót fújok.
Kezemben volt a forgalmi 2009-óta van Magyarországon a kocsi, jelenleg egy 69-es születésű Püspökladányi hölgy nevén van a kocsi.
Hátsó ajtók szorulnak? néztem de nekem mindegyik rendben csukódott.
Motor terét láttam, kb minden második gumi csövet cserélni kellene.
Ennyire rossz a híre a Martincarnak?
Kövi héten kellene vissza menni papírokat aláírni, átnézem még egyszer, hogy megéri-e a kialkudott árát....
Kezemben volt a forgalmi 2009-óta van Magyarországon a kocsi, jelenleg egy 69-es születésű Püspökladányi hölgy nevén van a kocsi.
Hátsó ajtók szorulnak? néztem de nekem mindegyik rendben csukódott.
Motor terét láttam, kb minden második gumi csövet cserélni kellene.
Ennyire rossz a híre a Martincarnak?
Kövi héten kellene vissza menni papírokat aláírni, átnézem még egyszer, hogy megéri-e a kialkudott árát....
dev1662015-06-12 22:29:42 // 76463
karosszéria: sérült küszöb, fújt C oszlop, jelentős frontális ütközés nyomai (eleje szanaszét, hiányzó alkatrészek a motortérben, szoruló ajtók, hiányzó légzsákburkalat, ami alatt talán nincs is légzsák már), nem nagyon van olyan eleme, ami gyári fényű
váltója nem vált szépen (sanszos, hogy felújítás lesz a vége)
erősen kormol (millió egy oka lehet, általában ezek együtt szoktak jelentkezni)
km állás == VICC
Összességében egy nagyot csattant és elhanyagolt autó importálva és ideiglenesen eladásra összetákolva, ala Martincar.
Tényleg jó szándékból mondtam, h szállj ki belőle, ha még tudsz.
váltója nem vált szépen (sanszos, hogy felújítás lesz a vége)
erősen kormol (millió egy oka lehet, általában ezek együtt szoktak jelentkezni)
km állás == VICC
Összességében egy nagyot csattant és elhanyagolt autó importálva és ideiglenesen eladásra összetákolva, ala Martincar.
Tényleg jó szándékból mondtam, h szállj ki belőle, ha még tudsz.
Timpiri2015-06-12 22:12:49 // 76462
Vagy az is elég ha összegzed nekem :-)
Timpiri2015-06-12 22:10:46 // 76461
be tudod linkelni az erről szóló beszélgetést? :-)
dev1662015-06-12 22:05:39 // 76460
Ismerjük. részletesen kiveséztük. Innen többen is megnézték élőben, de a képek alapján is sok hiba szemet szúr.
Timpiri2015-06-12 21:55:53 // 76459
Szánok valamennyi pénzt rá, hogy gatyába rázzam. Időm meg van elbütykölgetni télig, addig meg motorozok többnyire majd.
Turbónyomás:
értem, hát akkor haza jövök vele majd így.
Autóról: Természetesen láttam a hiányosságokat és az állapotát is. Pár hónapja már nézegetem a használt autó piacot és 1M Ft környékén gondolkoztam, de amit láttam idáig az is mind "zsákbamacska" volt. Itt legalább tudom, hogy nem szalon állapotú autót adnak el nekem aztán szépen majd megcsinálgatom rajta a problémás dolgokat, Főleg ilyenek mint pl: díszlécek, hiányzó ködlámpa rács, törött hátsó, lámpa stb.
Ami belül szemet szúrt az a utas oldali légzsák takaró kárpit, kicsit meg van vetemedve.
Egyébként néztétek ti is? mármint ismerős valakinek a kocsi?
Turbónyomás:
értem, hát akkor haza jövök vele majd így.
Autóról: Természetesen láttam a hiányosságokat és az állapotát is. Pár hónapja már nézegetem a használt autó piacot és 1M Ft környékén gondolkoztam, de amit láttam idáig az is mind "zsákbamacska" volt. Itt legalább tudom, hogy nem szalon állapotú autót adnak el nekem aztán szépen majd megcsinálgatom rajta a problémás dolgokat, Főleg ilyenek mint pl: díszlécek, hiányzó ködlámpa rács, törött hátsó, lámpa stb.
Ami belül szemet szúrt az a utas oldali légzsák takaró kárpit, kicsit meg van vetemedve.
Egyébként néztétek ti is? mármint ismerős valakinek a kocsi?
dev1662015-06-12 21:36:51 // 76458
Még nem fizetted ki, ugye? gyorsan kérd vissza a pénzt bármennyi is volt az. Nem akarok vészmadár lenni, de csak akkor szabad belevágni annak az autónak gatyába rázásába, ha nagyon sok időd és pénzed van.
Turbónyomás:
Az a baj, hogy a VGT alapállásban kevés gázt enged a turbinára, tehát a kompresszor sem dolgozik. Márpedig, ha lehúzod a vákuumcsövet a turbóról vagy az elektromos csatit a vákuum mágnesszelepéről, akkor alapállásban fog maradni. Talán a turbó szabályzórúdját lehetne mechanikusan rögzíteni (a labdából indul) kb. félúton, akkor lenne elég turbónyomásod.
Turbónyomás:
Az a baj, hogy a VGT alapállásban kevés gázt enged a turbinára, tehát a kompresszor sem dolgozik. Márpedig, ha lehúzod a vákuumcsövet a turbóról vagy az elektromos csatit a vákuum mágnesszelepéről, akkor alapállásban fog maradni. Talán a turbó szabályzórúdját lehetne mechanikusan rögzíteni (a labdából indul) kb. félúton, akkor lenne elég turbónyomásod.
Timpiri2015-06-12 21:28:29 // 76457
Tempomattal nem néztem, de az volt a fura, hogy egyszer jó egyszer nem. pl állóról padlógáz szedi a lábát, megállunk megint padlógáz és csak felpörög 3500 és ott tartja, ha lassan nyomom akkor szépen felváltogat
Timpiri2015-06-12 21:25:52 // 76456
de, csak nem annyiért. nekem is szerelők ezeket sorolták fel hiba forrás ként. Csak egyik sem egy nagy alfás :-) (mármint a szerelőim) azért kérdeztem, hogy van e csati amit szét lehet húzni b. megoldásnak hogy haza jöjjön :-)
mreni2015-06-12 21:06:04 // 76455
nem a gázpedállal van probléma :D :D
mreni2015-06-12 21:04:12 // 76454
120al mindenképp haza tudsz menni vele,semmi komoly baja nincs,nagy valószinűséggel. Map szenzor,szabályzó solenoid,esetleg turbo geometria ragadás lehet.
Ugye nem azt a feketét vetted meg 900ért?
Ugye nem azt a feketét vetted meg 900ért?
Mr. Z2015-06-12 21:01:35 // 76453
ne padlógázzal menj haza :D
vicc nélkül : tempomattal gyorsítva is ilyen?
vicc nélkül : tempomattal gyorsítva is ilyen?
Timpiri2015-06-12 20:54:32 // 76452
Sziasztok, Timi Párja vagyok és úgy néz ki sikerül szert tennem egy 166 2,4 JTD -re 2005-s 175 le. Viszont Én budapesti vagyok, autó meg Debrecenben van, próbakör során volt egy kis gond az autóval, méghozzá az, hogy padlógáznál nem ment. Autómata visszaváltot és 3500-n tartotta fordulatot és nem gyorsított. Leállít, újraindít és megint jól megy. Kiolvastuk a hibát és turbó nyomás érzékelő hibát adott.
Kérdésem az lenne, hogy a legegyszerűbb haza hoznom a kocsit? Hagyjam így vagy van valami csatlakozó amit ha széthúzok azért 120-al haza tudok jönni gond nélkül?
Előre is köszi a segítséget.
Kérdésem az lenne, hogy a legegyszerűbb haza hoznom a kocsit? Hagyjam így vagy van valami csatlakozó amit ha széthúzok azért 120-al haza tudok jönni gond nélkül?
Előre is köszi a segítséget.
Hari2015-06-12 20:17:36 // 76451
Köszi! ... ;) a "régi" eLearn meg is van! (Grandó barátomtól kaptam anno!) ... de sajna nem találtam a Fl est rajta! (pedig elvileg 2005.ig van rajta!)
... na akkor keresek valami újabb verziót! ... csak ha valakinek kapásból lett volna egy linkje az jó lett volna!
... de lehet keresek az eBayon gyárit és megrendelem! :) ;)
... egyébként PDF-ben nincs meg ilyen szervív manuál?!
... na akkor keresek valami újabb verziót! ... csak ha valakinek kapásból lett volna egy linkje az jó lett volna!
... de lehet keresek az eBayon gyárit és megrendelem! :) ;)
... egyébként PDF-ben nincs meg ilyen szervív manuál?!
gecsa2015-06-12 20:00:15 // 76450
szervízcd (eLearn) google-letöltés, minden rjz ott van.. :)
Hari2015-06-12 14:47:39 // 76449
Szeva!
... valakinek 166 Fl-hez elekromos hálozat rajz?!!! (CAN computer hálozat)
... valakinek 166 Fl-hez elekromos hálozat rajz?!!! (CAN computer hálozat)
gecsa2015-06-12 12:06:00 // 76448
ITT mindent megtalálsz, a linkért meg Grando-nak jössz egy sörrel! :D :D :D
W.2015-06-12 10:59:18 // 76447
Akkor 1000000/1-szerre is: kösd le a navit a fenébe és minden megjavul! Úgysem használható semmire! 😊
Csótány2015-06-12 10:44:40 // 76446
beraktam egy lemezt a naviba de nem áll be az óra a trip-ben pedig a setting nem aktív f...
ki van valaki meg tudja mondani mit csináljak vele hogy mutassa a k...a pontos időt
ki van valaki meg tudja mondani mit csináljak vele hogy mutassa a k...a pontos időt
Grando2015-06-12 08:36:15 // 76445
Na ugye? Máris megjavult! :D ;))
Mr. Z2015-06-12 00:15:57 // 76444
csokagm2015-06-11 20:20:32 // 76443
Azért nézd meg hátha a pohártartó fülét rögzítetted-e rosszul és attól nem tud-e kinyílni. :)
vologya[kendács mester]2015-06-11 18:24:57 // 76442
Nem macerás. Nekem is kosz ment bele és nem akart záródni. Egyszerű mechanizmus. Egy kis pucolás és kész (beszerelés előtt kipróbálható).
Mr.Gabesz_1452015-06-11 17:35:11 // 76441
Sziasztok.
Kis segítségre lenne szükségem. Alfa 166 2.4 jtd. (Hátha számít :) ) közepén a kézifék alatt van a cigicsikk tartó. Ilyen kis lassan nyíló dobozka. A problémám az hogy nem záródik. Kézifék bovdent cseréltek azóta nem záródik. Lehet ettől? Eltört vmi vagy csak kiakadt? Nagy macera javítani?
Köszi Gábor
Kis segítségre lenne szükségem. Alfa 166 2.4 jtd. (Hátha számít :) ) közepén a kézifék alatt van a cigicsikk tartó. Ilyen kis lassan nyíló dobozka. A problémám az hogy nem záródik. Kézifék bovdent cseréltek azóta nem záródik. Lehet ettől? Eltört vmi vagy csak kiakadt? Nagy macera javítani?
Köszi Gábor
Mr. Z2015-06-11 16:54:23 // 76440
így is minden hétvégén mosom, most ha naponta mosom, akkor meg a víz a melegágya :)
atis_166jtd2015-06-11 16:48:49 // 76439
Ez igaz, de véd is.
gecsa2015-06-11 12:05:55 // 76438
a kosz a rozsda melegágya....
Mr. Z2015-06-11 09:38:13 // 76437
Ahogy nagyapám mondta a hóra majd leszedi aki rárakta :D
Nem járok vele hét közben ezért nem mosom le felesleges, csak hétvégén.
Nem járok vele hét közben ezért nem mosom le felesleges, csak hétvégén.
gecsa2015-06-11 09:17:51 // 76436
Kiszeded, és egyengeted... nem lesz jobb... veszel újat, vagy bontasz, akkor jobb lesz...
Grando2015-06-11 09:13:55 // 76435
A kosztól. Mosd le! :D ;))
Mr. Z2015-06-11 08:46:53 // 76434
Csótány2015-06-10 11:05:00 // 76433
ja navis akkor elvileg berakom a lemezt és elindítom?
csokagm2015-06-09 14:42:48 // 76432
A trip feluleten belul settings ott van a time. Viszont ha navis a verda akkor ha beallotod a navit akkor maganak csinalja.
Csótány2015-06-09 13:47:30 // 76431
hello
tudja valaki a 166-ban hogy tér magához az óra ha le volt véve az akksi
vagy be lehet valahol állítani?
tudja valaki a 166-ban hogy tér magához az óra ha le volt véve az akksi
vagy be lehet valahol állítani?
gecsa2015-06-09 10:41:13 // 76430
Akkor tudsz adni kölcsönbe pár flakont, hogy aztán meglephesselek vele? :D